Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

BMW: Sähköautojen latauspalvelu avautuu Suomessa

Mercedes-Benz GLC on linjoiltaan pyöristetty.

Mercedes-Benz GLC on linjoiltaan pyöristetty.

Oskari Pentti

Edeltäjäänsä tyylikkäämpi - Koeajossa Mercedes-Benz GLC

GLK:n seuraaja Mercedes-Benz GLC on huomattavasti edeltäjäänsä tyylikkäämpi. 

Auto Bild.Koeajot
12.9.2018

Mer­ce­des-Benz yh­den­mu­kais­ti mal­li­mer­kin­nät. Ny­kyi­sel­lään kak­si en­sim­mäis­tä, G ja L, viit­taa­vat siis maas­to­au­toon ja C vas­taa­vas­ti au­ton ko­ko­luok­kaan, joka on täs­sä ta­pauk­ses­sa sama kuin C-sar­jan ma­ta­lam­mas­sa hen­ki­lö­au­tos­sa.

Ihan suo­ra­vii­vai­ses­ti ei tule sil­ti olet­taa, et­tä Mer­ce­des-Benz GLC:n ja C-sar­jan pi­tuus, le­veys ja ak­se­li­vä­li oli­si­vat täs­mäl­leen sa­mat. GLC on hie­man C:tä ly­hy­em­pi, mut­ta ak­se­li­vä­liä ja le­veyt­tä sii­nä on enem­män. En­ti­nen ML on ny­kyi­sel­lään siis GLE, ja GL muut­tuu GLS:ksi, jo­ten ko­ko­luo­kat tu­le­vat pa­rem­min sel­vil­le.

Pyö­rei­tä lin­jo­ja

Sii­nä mis­sä GLK oli maas­to­au­to­mai­sen kul­mi­kas, on GLC pyö­ris­ty­nyt ja muut­tu­nut ko­ko­nai­suu­des­saan tyy­lik­kääm­mäk­si. Pyö­ris­ty­mi­sen myö­tä au­ton koko on kas­va­nut: Mer­ce­des-Ben GLC:ssä on pi­tuut­ta 12 cm ja le­veyt­tä 5 cm enem­män kuin GLK:ssa.

Myös oh­jaa­mon il­me on muut­tu­nut huo­mat­ta­vas­ti, ja suun­taus on sama kuin ul­ko­a­sus­sa: kul­mik­kuu­des­ta on siir­ryt­ty pyö­re­äm­pään ja peh­me­äm­pään lin­jaan. Oh­jaa­mon ylei­sil­me on huo­mat­ta­vas­ti lä­hem­pä­nä ma­ta­lam­pien hen­ki­lö­au­to­jen ul­ko­nä­köä kuin ai­em­min. Ei GLK:nkaan oh­jaa­moa voi ka­ruk­si moit­tia, mut­ta sii­nä on enem­män pe­rin­teis­tä maas­tu­ri­mais­ta, eh­kä­pä jopa hie­man ta­va­ra-au­to­mais­ta sär­mik­kyyt­tä.

Pyöristymisen myötä auton koko on kasvanut: Mercedes-Benz GLC:ssä on pituutta 12 cm ja leveyttä 5 cm enemmän kuin GLK:ssa.

Pyöristymisen myötä auton koko on kasvanut: Mercedes-Benz GLC:ssä on pituutta 12 cm ja leveyttä 5 cm enemmän kuin GLK:ssa.

Oskari Pentti

Ny­kyi­nen yh­den­mu­kai­sem­pi lin­ja so­pii ko­ko­nai­suu­teen pa­rem­min, ja se on lä­hem­pä­nä Mer­ce­des-Ben­zin ny­ky­tyy­liä. Merk­ki on siis hel­pos­ti tun­nis­tet­ta­vis­sa eril­li­si­ne kes­ki­näyt­töi­neen, kes­ki­kon­so­lin kyt­ki­mi­neen ja touch­pa­dei­neen.

Run­saat etu­ti­lat

Kas­vun yh­tey­des­sä ti­laa on loih­dit­tu juu­ri sin­ne, mis­sä se oli edel­tä­jäs­sä hei­koim­mil­laan eli ta­kais­tui­mel­le. Ak­se­li­vä­li on GLK:hon ver­rat­tu­na ve­näh­tä­nyt rei­lun kym­me­nen ja jal­ka­ti­la ta­ka­na ra­pi­at vii­si sent­ti­met­riä. Vaik­ka ta­kais­tuin­tyy­ny on var­sin ly­hyt, ei is­tu­ma-asen­nos­sa ole moit­ti­mis­ta. Asen­to on pys­tyn ryh­di­käs ja is­tuin tar­joi­lee riit­tä­vän tuen.

Ja mikä pa­ras­ta, pään­ti­la ei lopu pi­dem­mäl­lä­kään mat­kus­ta­jal­la kes­ken. Il­mei­ses­ti hie­man ly­hy­en ta­kais­tuin­tyy­nyn an­si­o­ta on, et­tä ta­kais­tui­mel­le on var­sin help­po men­nä.

Ku­ten ar­va­ta saat­taa, etu­ti­lat riit­tä­vät eri­ko­koi­sil­le kul­jet­ta­jil­le mai­ni­os­ti. Kul­jet­ta­jan pai­kal­la suu­rem­pi kor­keus ei tun­nu ajos­sa muu­ta kuin sii­nä, et­tä jo­nos­sa ajet­ta­es­sa nä­kee var­sin hy­vin nor­maa­li­kor­kui­sen hen­ki­lö­au­ton yli.

Mercedes-Benz GLC:n etuistuimet antavat hyvän tuen, ja tilaa on riittävästi erikokoisille matkaajille. Hallintalaitteet ovat hyvin kuljettajan ulottuvilla.

Mercedes-Benz GLC:n etuistuimet antavat hyvän tuen, ja tilaa on riittävästi erikokoisille matkaajille. Hallintalaitteet ovat hyvin kuljettajan ulottuvilla.

Oskari Pentti

Jou­si­tus on on­nis­tut­tu sää­tä­mään ko­ko­nai­suu­teen hy­vin so­pi­vak­si. Kori ei kal­lis­te­le ylet­tö­mäs­ti mut­kai­sel­la tiel­lä vaan tun­tuu oi­ke­as­taan mil­tei ak­tii­vi­sen jä­mä­käl­tä.

Toi­saal­ta au­to ei hyt­käh­te­le hi­das­te­töys­syis­sä yli­mää­räi­siä tai tä­ri­se her­mos­tu­nees­ti epä­ta­sai­sel­la pin­nal­la. Ko­ko­nai­suu­des­sa on so­pi­va yh­dis­tel­mä jä­mäk­kyyt­tä ja peh­meyt­tä, ei­kä jou­si­tuk­sen omi­nai­suu­det kär­si edes suu­rem­mal­la kuor­mal­la.

Mercedes-Benz GLC:n jousituksen ominaisuudet eivät kärsi edes suuremmalla kuormalla.

Mercedes-Benz GLC:n jousituksen ominaisuudet eivät kärsi edes suuremmalla kuormalla.

Oskari Pentti

Yh­dek­sän vaih­det­ta

Mer­ce­des-Benz GLC:n oh­jaus ni­voo ko­ko­nai­suu­den ak­tii­vis­ta kul­jet­taa miel­lyt­tä­väk­si pa­ke­tik­si. Oh­jaus­tun­to ja oh­jaus­vas­te säi­ly­vät hy­vi­nä eri­lai­sis­sa ajo­ti­lan­teis­sa, ei­kä GLK:n pie­nes­tä oh­jauk­sen tun­not­to­muu­des­ta ole jäl­jel­lä edes viit­tei­tä.

Voi­man­läh­de on va­lit­ta­vis­sa kah­den die­se­lin ja yh­den ben­sii­ni­moot­to­rin vä­lil­lä. 250 ben­sa­moot­to­ri on kak­si­lit­rai­nen tur­bo, ja mo­lem­pien tur­bo­die­se­lien is­ku­ti­la­vuus on sama. 250 d:ssä moot­to­ris­ta on pu­ris­tet­tu 204 he­vos­voi­maa, kun ko­ea­jos­sa ol­lees­sa 220 d:ssä on 170 he­vos­voi­maa. 220 d:n 400 new­ton­met­rin vään­tö­mo­ment­ti saat­taa tun­tua iso­sis­kon 500 Nm:n vään­tö­mo­men­tin rin­nal­la vä­häi­sel­tä, mut­ta mo­lem­mat ar­vot ovat kii­tet­tä­viä.

Kojelauta kytkimineen on kuin matalammista Mercedes-Benzin malleista.

Kojelauta kytkimineen on kuin matalammista Mercedes-Benzin malleista.

Oskari Pentti

Kaik­kien kol­men moot­to­rin jat­ko­na on ai­na yh­dek­sän­vaih­tei­nen 9G-Tro­nic-kak­sois­kyt­ki­nau­to­maat­ti ja ne­li­ve­to.

220 d:n käy­tän­nön suo­ri­tus­ky­ky on hyvä, jo­ten yh­dek­säl­le vaih­teel­le on pe­rus­teet. To­sin myös var­sin muh­kea vään­tö te­kee aja­mi­ses­ta vä­ki­vah­van tun­tuis­ta. Ää­nie­ris­tys an­sait­see kii­tok­sen, sil­lä moot­to­rin mu­ri­na ei suu­rem­min kan­tau­du oh­jaa­moon die­se­leil­le omi­nai­ses­ta rak­su­tuk­ses­ta pu­hu­mat­ta­kaan.

Adaptiivinen vakionopeudensäädin näyttää etäisyyden edellä ajavaan ja pitää nopeuden samana, vaikka nopeus olisi asetettu hieman suuremmaksikin.

Adaptiivinen vakionopeudensäädin näyttää etäisyyden edellä ajavaan ja pitää nopeuden samana, vaikka nopeus olisi asetettu hieman suuremmaksikin.

Oskari Pentti

Mikä miel­lyt­tää ja är­syt­tää?

Miel­lyt­tää: Voi­man­siir­to. Moot­to­ri-vaih­teis­to­yh­dis­tel­mä ta­kaa muh­ke­an suo­ri­tus­ky­vyn, jon­ka ne­li­ve­to täy­den­tää.

Är­syt­tää: Hin­ta. Liki 60 000 eu­ron hin­ta kar­sii tä­män mu­ka­van ja hil­jai­sen ka­tu­maas­tu­rin hel­pos­ti vaih­to­eh­dois­ta.

Yl­lät­tää: Mu­ka­vuus. Jou­si­tus­mu­ka­vuus an­sait­see ka­tu­maas­tu­rik­si kii­tok­sen, ja myös melu on on­nis­tut­tu vai­men­ta­maan hy­vin.

Yh­teen­ve­to: Mer­ce­des-Benz GLC:n pyö­re­än peh­meä muo­toi­lu kät­kee al­leen tyy­lik­kään ja mauk­kaan ko­ko­nai­suu­den. Ka­tu­maas­tu­rik­si ajet­ta­vuus on kii­tet­tä­vän hyvä yh­dis­tel­mä mu­ka­vuut­ta ja jä­mäk­kyyt­tä, ja oh­jaus­tun­to an­sait­see kai­kis­sa ti­lan­teis­sa kii­tok­sen. 

Täh­det: 4

Mer­ce­des-Benz GLC 220 d 4Ma­tic A Pre­mium Bu­si­ness

Moot­to­ri: R4, tur­bo, 2143 cm3, 125 kW (170 hv)/3000–4200 r/min, 400 Nm/1400–2800 r/min

Suo­ri­tus­ky­ky 0−100 km/h: 8,3 s,  huip­pu­no­peus 210 km/h

Ku­lu­tus: 5,0 l/100 km, die­sel

CO2-pääs­töt: 129 g/km

Voi­man­siir­to: A9 (kak­sois­kyt­kin­vaih­teis­to), ne­li­ve­to

Mi­tat: p. 4656 mm, l. 1890 mm, k. 1639 mm, ak­se­li­vä­li 2873 mm, oma­mas­sa 1845 kg, kan­ta­vuus 655 kg, ve­to­mas­sa 750/2500 kg, ta­va­ra­ti­la 505−1600 l, tank­ki 50 l

Hin­ta: 59 007 eu­roa

Os­ka­ri Pent­ti

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Kaksiovisen Coupén uusi sukupolvi on näyttävämpi, erottuvampi ja urheilullisempi kuin koskaan aiemmin. [BMW / Creative Commons]

Kaksiovisen Coupén uusi sukupolvi on näyttävämpi, erottuvampi ja urheilullisempi kuin koskaan aiemmin. [BMW / Creative Commons]

Fabian Kircbauer

BMW 4-sarjan Coupé: Uudistuu läpikotaisin

Auto Bild.Uutiset
3.6.2020
Kaksiovisen Coupén uusi sukupolvi on näyttävämpi, erottuvampi ja urheilullisempi kuin koskaan aiemmin. [BMW / Creative Commons]

Kaksiovisen Coupén uusi sukupolvi on näyttävämpi, erottuvampi ja urheilullisempi kuin koskaan aiemmin. [BMW / Creative Commons]

Fabian Kircbauer

BMW 4-sarjan Coupé: Uudistuu läpikotaisin

Auto Bild.Uutiset
3.6.2020
Suzuki Swace on itselataava hybridi, jossa 1,8-litraisen bensiinimoottorin ja kahden sähkömoottorin yhteistyö sujuu saumattomasti. Liikkeelle lähdetään äänettömästi sähköllä ja polttomoottori liittyy mukaan vauhdin kasvaessa tai kiihdytettäessä. Ajoakustolla pystyy ajamaan vähän väliä.

Suzuki Swace on itselataava hybridi, jossa 1,8-litraisen bensiinimoottorin ja kahden sähkömoottorin yhteistyö sujuu saumattomasti. Liikkeelle lähdetään äänettömästi sähköllä ja polttomoottori liittyy mukaan vauhdin kasvaessa tai kiihdytettäessä. Ajoakustolla pystyy ajamaan vähän väliä.

Juha Peltonen

Suzuki: Valikoima kasvaa ja koko mallisto siirtyy hybridiaikaan

Auto Bild.Uutiset
24.11.2020
Suzuki Swace on itselataava hybridi, jossa 1,8-litraisen bensiinimoottorin ja kahden sähkömoottorin yhteistyö sujuu saumattomasti. Liikkeelle lähdetään äänettömästi sähköllä ja polttomoottori liittyy mukaan vauhdin kasvaessa tai kiihdytettäessä. Ajoakustolla pystyy ajamaan vähän väliä.

Suzuki Swace on itselataava hybridi, jossa 1,8-litraisen bensiinimoottorin ja kahden sähkömoottorin yhteistyö sujuu saumattomasti. Liikkeelle lähdetään äänettömästi sähköllä ja polttomoottori liittyy mukaan vauhdin kasvaessa tai kiihdytettäessä. Ajoakustolla pystyy ajamaan vähän väliä.

Juha Peltonen

Suzuki: Valikoima kasvaa ja koko mallisto siirtyy hybridiaikaan

Auto Bild.Uutiset
24.11.2020

Nokian Hakkapeliitta 10: Alan moderneinta nastateknologiaa

Auto Bild.Uutiset
29.12.2020

Nokian Hakkapeliitta 10: Alan moderneinta nastateknologiaa

Auto Bild.Uutiset
29.12.2020

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

BMW: Sähköautojen latauspalvelu avautuu Suomessa

Pihavaja tarjoaa monipuolista säilytystilaa helposti

Täyssähköinen Volkswagen ID.3 -malliperhe laajenee: Uusia varustelu- ja tehoversioita saapui Suomeen

Voisi olla kova juttu? Käytetty Audi S8 4.2 quattro väijyy eBaylla – alkaen-hinta Saksassa alle 7000 euroa!

Miten olisi Tesla Model S Convertible? Italiassa sellaisia valmistetaan muunnostyönä!

Citroën C4 ja täyssähköinen ë-C4: Uuden sukupolven Hatchbackeja

Etrusco: Uusi matkai­lu­au­to­merkki saapui Suomeen

No nyt alkaa kuulostaa villiltä: Miltä kuulostaisi Corvetten keulalla toteutettu katumaasturi…?

Hyundai Bayon: Ensimmäiset teaser-kuvat julkaistiin

Audin täyssäh­kö­au­to­mal­listo laajenee: Audi Q4 e-tronin ja Audi e-tron GT:n ennakkovaraus alkoi Suomessa

HYÖTYJUTUT

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

Näin sujuu koiran kuljetus autossa - täsmäohjeet

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Focus Active 1.5 EcoBoost 182 hv A: Lisäarvoa perhekäyttöön

Koeajossa Škoda Karoq 2.0 TSI 4x4 Sportline DSG: GT-tason katumaasturi

Koeajossa Nissan Micra IG-T 100 S/S Xtronic N-Connecta A: Persoonallinen lähestymistapa

Koeajossa Hyundai i30 N Fastback Performance Pack: Menovedet silmissä

Koeajossa Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 177 hv 7DCT 4WD N Line: Urheilujuhlan tuntua

Koeajossa Kia Optima Sportswagon PHEV Business Luxury AW A/T: Töpselifarkku

Koeajossa BMW 320d xDrive Sedan Business M Sport: Kärppä iskee

Koeajossa Dacia Duster: Turbokoneen säveliä

Koeajossa Mercedes-Benz A-sarjan Sedan: Virtaviivainen A-sarjalainen

Koeajossa Fiat 500X: Perheautojen väriläiskä

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Omakotitalo vaihtui kaupungin keskustaan

Hifimaailma

Säveltäjän juhlavuosi

Koti ja keittiö

Lisää kodikkuutta kuoseilla

Hifimaailma

Paljasjalkainen monitori 

Hifimaailma

Ylellistä ja tarkkaa

Hifimaailma

Tasasuun­taa­ja­put­ki­si­mu­laattori

Hifimaailma

Denonin uusi soundbar

Koti ja keittiö

Koti Espoossa on punainen tupa järven rannalla

Hifimaailma

Iso virtuoosi

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Älä roiku takapuskurissa!

Heijastimeen sensorit ja ledit: Älyheijastin parantamaan jalankulkijan turvallisuutta

Ajonva­kau­tus­jär­jes­telmä: Löytyy melkein joka toisesta henkilöautosta

1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti: Onko tämä maailman kallein Ferrari?

Myös uusi auto ostetaan entistä useammin verkosta

Kaista-avustimien ja hätäjar­ru­tus­jär­jes­telmien käyttö kasvussa

Classic Motor Show Lahdessa: Suurten merkkien vuosijuhlia

Nainen yritti 1930-mallisella autolla maailman ympäri – ihosyöpä pakotti keskeyttämään

Lexus LC 500: Maailmanensi-ilta Detroitin autonäyttelyssä

Auto haudattiin maan alle piiloon neuvos­to­jou­koilta: Lähti käyntiin lähes 70 vuoden jälkeen!

UUTTA

BMW: Sähköautojen latauspalvelu avautuu Suomessa

Pihavaja tarjoaa monipuolista säilytystilaa helposti

Täyssähköinen Volkswagen ID.3 -malliperhe laajenee: Uusia varustelu- ja tehoversioita saapui Suomeen

Voisi olla kova juttu? Käytetty Audi S8 4.2 quattro väijyy eBaylla – alkaen-hinta Saksassa alle 7000 euroa!

Miten olisi Tesla Model S Convertible? Italiassa sellaisia valmistetaan muunnostyönä!

HYÖTYJUTUT

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Focus Active 1.5 EcoBoost 182 hv A: Lisäarvoa perhekäyttöön

Koeajossa Škoda Karoq 2.0 TSI 4x4 Sportline DSG: GT-tason katumaasturi

Koeajossa Nissan Micra IG-T 100 S/S Xtronic N-Connecta A: Persoonallinen lähestymistapa

Koeajossa Hyundai i30 N Fastback Performance Pack: Menovedet silmissä

Koeajossa Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 177 hv 7DCT 4WD N Line: Urheilujuhlan tuntua

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

Älä roiku takapuskurissa!

Heijastimeen sensorit ja ledit: Älyheijastin parantamaan jalankulkijan turvallisuutta

Ajonva­kau­tus­jär­jes­telmä: Löytyy melkein joka toisesta henkilöautosta

1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti: Onko tämä maailman kallein Ferrari?

Myös uusi auto ostetaan entistä useammin verkosta

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Omakotitalo vaihtui kaupungin keskustaan

Hifimaailma

Säveltäjän juhlavuosi

Koti ja keittiö

Lisää kodikkuutta kuoseilla

Hifimaailma

Paljasjalkainen monitori 

Hifimaailma

Ylellistä ja tarkkaa

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

TILAA TÄSTÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Täysin uuden Nissan Qashqain kuvat julkistetaan helmikuussa. Tässä vielä naamioituna.

Täysin uuden Nissan Qashqain kuvat julkistetaan helmikuussa. Tässä vielä naamioituna.

Nissan UK

Täysin uusi Nissan Qashqai: Tarjoaa sähköistetyt voimalinjat

Kaupallinen yhteistyö

Pihavaja tarjoaa monipuolista säilytystilaa helposti

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

BMW: Sähköautojen latauspalvelu avautuu Suomessa

Täyssähköinen Volkswagen ID.3 -malliperhe laajenee: Uusia varustelu- ja tehoversioita saapui Suomeen

Miten olisi Tesla Model S Convertible? Italiassa sellaisia valmistetaan muunnostyönä!

Citroën C4 ja täyssähköinen ë-C4: Uuden sukupolven Hatchbackeja

Etrusco: Uusi matkai­lu­au­to­merkki saapui Suomeen

No nyt alkaa kuulostaa villiltä: Miltä kuulostaisi Corvetten keulalla toteutettu katumaasturi…?

Hyundai Bayon: Ensimmäiset teaser-kuvat julkaistiin

Audin täyssäh­kö­au­to­mal­listo laajenee: Audi Q4 e-tronin ja Audi e-tron GT:n ennakkovaraus alkoi Suomessa

Groupe Renaultin viisi­vuo­tis­suun­ni­telma: Renaultin uusi aalto

Dacia Bigster Concept: Viisi­vuo­tis­suun­ni­tel­massa Dusteria isompi katumaasturi

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Täysin uusi Nissan Qashqai: Tarjoaa sähköistetyt voimalinjat

Suomeen on luvattu jopa -30 asteen pakkasia: Tiedätkö, miten suojella autosi akkua?

Stellantis-fuusio: Tiedätkö, mitä se merkitsee konsernin yksittäisille merkeille?

Miltä kuulostaisi leveä korisarja Dacia Dusteriin? Saksassa on ainakin yksi tuning-firma, jolla on asiaan vastaus!

Nokian Hakkapeliitta 10: Alan moderneinta nastateknologiaa

Audin täyssäh­kö­au­to­mal­listo laajenee: Audi Q4 e-tronin ja Audi e-tron GT:n ennakkovaraus alkoi Suomessa

Ford Mustang Mach I: Suomen hinnat julkistettiin ja myynti käynnistyi

Koeajossa Škoda Karoq 2.0 TSI 4x4 Sportline DSG: GT-tason katumaasturi

Volvon jälleen­myy­jä­ver­kosto: Vahvistuu uudella toimijalla

Onko sähköautojen toimintamatkan riittämättömyys tulevaisuudessa vähenevä pelko – vai riippuuko toimintamatka sittenkin Suomessa ihan yksilö­koh­tai­sesta tarpeesta?

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Välillä on väliä – ja nopeudella. Nyrkkisääntö on, että jarrutusmatka nelinkertaistuu kun nopeus kaksinkertaistuu. Vastaavasti nopeuden alentaminen neljänneksellä lyhentää jarrutusmatkan puoleen.

Välillä on väliä – ja nopeudella. Nyrkkisääntö on, että jarrutusmatka nelinkertaistuu kun nopeus kaksinkertaistuu. Vastaavasti nopeuden alentaminen neljänneksellä lyhentää jarrutusmatkan puoleen.

Älä roiku takapuskurissa!

Auto Bild.Uutiset
28.1.2016
Välillä on väliä – ja nopeudella. Nyrkkisääntö on, että jarrutusmatka nelinkertaistuu kun nopeus kaksinkertaistuu. Vastaavasti nopeuden alentaminen neljänneksellä lyhentää jarrutusmatkan puoleen.

Välillä on väliä – ja nopeudella. Nyrkkisääntö on, että jarrutusmatka nelinkertaistuu kun nopeus kaksinkertaistuu. Vastaavasti nopeuden alentaminen neljänneksellä lyhentää jarrutusmatkan puoleen.

Älä roiku takapuskurissa!

Auto Bild.Uutiset
28.1.2016

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

TILAA TÄSTÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Täysin uuden Nissan Qashqain kuvat julkistetaan helmikuussa. Tässä vielä naamioituna.

Täysin uuden Nissan Qashqain kuvat julkistetaan helmikuussa. Tässä vielä naamioituna.

Nissan UK

Täysin uusi Nissan Qashqai: Tarjoaa sähköistetyt voimalinjat

Kaupallinen yhteistyö

Pihavaja tarjoaa monipuolista säilytystilaa helposti

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

BMW: Sähköautojen latauspalvelu avautuu Suomessa

Täyssähköinen Volkswagen ID.3 -malliperhe laajenee: Uusia varustelu- ja tehoversioita saapui Suomeen

Miten olisi Tesla Model S Convertible? Italiassa sellaisia valmistetaan muunnostyönä!

Citroën C4 ja täyssähköinen ë-C4: Uuden sukupolven Hatchbackeja

Etrusco: Uusi matkai­lu­au­to­merkki saapui Suomeen

No nyt alkaa kuulostaa villiltä: Miltä kuulostaisi Corvetten keulalla toteutettu katumaasturi…?

Hyundai Bayon: Ensimmäiset teaser-kuvat julkaistiin

Audin täyssäh­kö­au­to­mal­listo laajenee: Audi Q4 e-tronin ja Audi e-tron GT:n ennakkovaraus alkoi Suomessa

Groupe Renaultin viisi­vuo­tis­suun­ni­telma: Renaultin uusi aalto

Dacia Bigster Concept: Viisi­vuo­tis­suun­ni­tel­massa Dusteria isompi katumaasturi

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Täysin uusi Nissan Qashqai: Tarjoaa sähköistetyt voimalinjat

Suomeen on luvattu jopa -30 asteen pakkasia: Tiedätkö, miten suojella autosi akkua?

Stellantis-fuusio: Tiedätkö, mitä se merkitsee konsernin yksittäisille merkeille?

Miltä kuulostaisi leveä korisarja Dacia Dusteriin? Saksassa on ainakin yksi tuning-firma, jolla on asiaan vastaus!

Nokian Hakkapeliitta 10: Alan moderneinta nastateknologiaa

Audin täyssäh­kö­au­to­mal­listo laajenee: Audi Q4 e-tronin ja Audi e-tron GT:n ennakkovaraus alkoi Suomessa

Ford Mustang Mach I: Suomen hinnat julkistettiin ja myynti käynnistyi

Koeajossa Škoda Karoq 2.0 TSI 4x4 Sportline DSG: GT-tason katumaasturi

Volvon jälleen­myy­jä­ver­kosto: Vahvistuu uudella toimijalla

Onko sähköautojen toimintamatkan riittämättömyys tulevaisuudessa vähenevä pelko – vai riippuuko toimintamatka sittenkin Suomessa ihan yksilö­koh­tai­sesta tarpeesta?

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Välillä on väliä – ja nopeudella. Nyrkkisääntö on, että jarrutusmatka nelinkertaistuu kun nopeus kaksinkertaistuu. Vastaavasti nopeuden alentaminen neljänneksellä lyhentää jarrutusmatkan puoleen.

Välillä on väliä – ja nopeudella. Nyrkkisääntö on, että jarrutusmatka nelinkertaistuu kun nopeus kaksinkertaistuu. Vastaavasti nopeuden alentaminen neljänneksellä lyhentää jarrutusmatkan puoleen.

Älä roiku takapuskurissa!

Auto Bild.Uutiset
28.1.2016
Välillä on väliä – ja nopeudella. Nyrkkisääntö on, että jarrutusmatka nelinkertaistuu kun nopeus kaksinkertaistuu. Vastaavasti nopeuden alentaminen neljänneksellä lyhentää jarrutusmatkan puoleen.

Välillä on väliä – ja nopeudella. Nyrkkisääntö on, että jarrutusmatka nelinkertaistuu kun nopeus kaksinkertaistuu. Vastaavasti nopeuden alentaminen neljänneksellä lyhentää jarrutusmatkan puoleen.

Älä roiku takapuskurissa!

Auto Bild.Uutiset
28.1.2016
Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.