Uuden logon käyttöönotto edustaa yhtiön pyrkimyksiä luoda johtava asema tulevaisuuden liikkumispalveluissa.

Uuden logon käyttöönotto edustaa yhtiön pyrkimyksiä luoda johtava asema tulevaisuuden liikkumispalveluissa.

Kia: Paljasti uuden logon ja brändisloganin

Kia aloitti vuoden 2021 näyttävästi, kun Kia Motors Corporation paljasti yhtiön uuden logon ja brändisloganin.

Auto Bild.Uutiset

Sa­mal­la Kia jul­kai­si uu­den brän­di-is­ku­lau­seen, joka ku­vaa mer­kin roh­ke­aa ta­voi­tet­ta: ”Mo­ve­ment that ins­pi­res.”

Kian uu­si logo pe­rus­tuu kol­meen eri kä­sit­tee­seen: sym­met­ri­aan, ryt­miin ja nou­suun. Sym­met­ria hei­jas­taa asi­ak­kai­den liik­ku­mis­tar­pei­den ja ym­pä­ris­tö­vas­tuun lä­hen­ty­mis­tä.

Ryt­mi il­men­tää Kian jat­ku­vas­ti ke­hit­ty­vää muu­tos­ta luo­viin liik­ku­mis­ta­poi­hin.

Uu­den lo­gon nou­se­va luon­ne puo­les­taan sym­bo­loi Kian si­tou­tu­mis­ta tuo­maan asi­ak­kail­le ins­pi­roi­tu­mis­het­kiä jo­kai­ses­sa mer­kin koh­taa­mis­pis­tees­sä.

En­nä­tyk­sel­li­nen py­ro­tek­ni­nen esi­tys sii­vit­ti lan­see­raus­ta

Kian uu­si logo pal­jas­tet­tiin en­nä­tyk­sel­li­sel­lä py­ro­tek­ni­sel­lä esi­tyk­sel­lä Sou­lin tai­vaal­la Ko­re­as­sa.

Ta­pah­tu­mas­sa 303 “py­rod­ro­nea” lau­kai­si ilo­tu­lit­tei­ta juh­lis­ta­en sa­mal­la Kian uut­ta al­kua. Kia saa­vut­ti esi­tyk­sel­lään Guin­nes­sin en­nä­tyk­sen, kun useim­mat mie­hit­tä­mät­tö­mät il­ma-aluk­set lau­kai­si­vat ilo­tu­lit­tei­ta sa­ma­nai­kai­ses­ti.

Häi­käi­se­vä pal­jas­tus on näh­tä­vil­lä Kia Glo­bal Yo­u­Tu­be -ka­na­val­la: Kia Mo­tors World­wi­de

Kia ker­too li­sää mer­kin uu­des­ta brän­dist­ra­te­gi­as­ta ja fi­lo­so­fi­as­ta tam­mi­kuun 15. päi­vä, jol­loin merk­ki jär­jes­tää New Kia Brand Show­ca­se -ta­pah­tu­man. Ta­pah­tu­maa voi seu­ra­ta Kia Glo­bal Yo­u­Tu­be -ka­na­val­ta.

Vuon­na 2004 Suo­mes­sa lan­see­rat­tu Kia on nous­sut yh­dek­si maam­me suo­si­tuim­mak­si au­tob­rän­dik­si. Kia teki vuon­na 2020 his­to­ri­aa Suo­mes­sa saa­vut­ta­mal­la vii­den­nen si­jan hen­ki­lö­au­to­jen en­si­re­kis­te­röin­neis­sä.

Kian vii­me vuo­den mark­ki­na­o­suus nou­si 7,3 pro­sent­tiin, mikä on mer­kin kaik­kien ai­ko­jen en­nä­tys Suo­mes­sa.

Kia-leh­dis­tö­tie­do­te / Juha Pel­to­nen

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Harras­te­au­to­kausi on käsillä – vanha auto vaatii erityistä huomiota liikenteessä

Auto Bild.Uutiset

Harras­te­au­to­kausi on käsillä – vanha auto vaatii erityistä huomiota liikenteessä

Auto Bild.Uutiset

Saako työsuhdeautolla lähteä ulkomaille?

Auto Bild.Uutiset

Saako työsuhdeautolla lähteä ulkomaille?

Auto Bild.Uutiset

Hyundai lanseeraa oman sähköauton hankintatuen

Auto Bild.Uutiset

Hyundai lanseeraa oman sähköauton hankintatuen

Auto Bild.Uutiset

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN