Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Škoda Kodiaq Scout on aina nelivetoinen, ja siinä on kaksoiskytkinautomaattivaihteisto.

Škoda Kodiaq Scout on aina nelivetoinen, ja siinä on kaksoiskytkinautomaattivaihteisto.

Koeajossa Škoda Kodiaq Scout: Maastohenkinen ja maskuliininen

Kodiaq Scout on sekä ominai­suuk­siltaan että ulkonäöltään perus-Kodiaqia maasto­kel­poi­sempi.

Auto Bild.Koeajot
6.4.2019

Škoda Ko­di­aq Scou­tin erot­taa muis­ta Ko­di­aq-mal­leis­ta etu- ja ta­ka­pus­ku­rien ho­pe­an­vä­ri­sis­tä ala­o­sis­ta. Nämä var­sin pie­nel­tä tun­tu­vat yk­si­tyis­koh­dat luo­vat Scou­tin il­mee­seen mas­ku­lii­ni­sem­paa maas­to­au­to­mai­suut­ta. Etu­lo­ka­suo­jis­sa on li­säk­si Scout-emb­lee­mit.

Ul­koi­set tun­nus­mer­kit tar­koit­ta­vat myös sitä, et­tä Škoda Ko­di­aq Scout on ai­na ne­li­ve­toi­nen, ja sii­nä on kak­sois­kyt­ki­nau­to­maat­ti­vaih­teis­to. Pus­ku­rin hel­mo­jen uu­den muo­toi­lun seu­rauk­se­na Scout on yh­dek­sän mil­li­met­riä pe­rus­mal­lia pi­dem­pi.

Škoda Kodiaq Scoutin paremmat maastoajo-ominaisuudet syntyvät vakiovarusteena olevasta huonon tien paketista, suuremmasta pyöräkoosta ja esimerkiksi ajoasetusten Off Road -tilasta.

Škoda Kodiaq Scoutin paremmat maastoajo-ominaisuudet syntyvät vakiovarusteena olevasta huonon tien paketista, suuremmasta pyöräkoosta ja esimerkiksi ajoasetusten Off Road -tilasta.

Moot­to­ri­vaih­to­eh­to­ja on nel­jä: kak­si ben­sii­ni­moot­to­ria ja kak­si die­se­liä. Ben­sa­vaih­to­eh­dot ovat 1.4 TSI (150 hv) ja 2.0 TSI (180 hv). 1.4 TSI:n DSG:ssä on kuu­si ja 2.0 TSI:n DSG:ssä seit­se­män vaih­det­ta.

2,0-lit­rai­sen die­se­lin te­ho­vaih­to­eh­dot ovat 150 ja 190 he­vos­voi­maa, ja niis­sä mo­lem­mis­sa on 7-vaih­tei­nen DSG. Ko­ea­jo­au­tok­si va­li­koi­tui te­hok­kaam­pi die­sel­mal­li.

Pa­rem­min maas­tos­sa

Pe­rus-Ko­di­a­qin 4x4-mal­lien ta­paan myös Škoda Ko­di­aq Scou­tin ne­li­ve­to on to­teu­tet­tu ta­ka­ve­to­pyö­räs­tön yh­tey­teen si­joi­te­tul­la säh­köi­ses­ti oh­ja­tul­la mo­ni­le­vy­kyt­ki­mel­lä, jo­ten kyt­kin lu­kit­tu­na voi­man­ja­ko ak­se­lien vä­lil­lä on 50:50.

Jär­jes­tel­män toi­min­ta­no­peus on riit­tä­vä, ja ta­ka­pyö­rät aut­ta­vat kul­ke­mis­ta jo en­nen kuin etu­pyö­rät eh­ti­vät su­tais­ta.

Se, et­tä Škoda Ko­di­aq Scou­tis­sa on pe­rus­mal­lia pa­rem­mat maas­to­a­jo-omi­nai­suu­det, ei siis joh­du ne­li­ve­don to­teu­tuk­ses­ta, sil­lä Škoda Ko­di­aq Scou­tis­sa­kaan ei ole me­kaa­ni­sia poi­kit­tais­luk­ko­ja.

Skoda Kodiaq Scoutin etuistuimet ovat tanakat.

Skoda Kodiaq Scoutin etuistuimet ovat tanakat.

Täysikasvuisille aikuisille on kahdella ensimmäisellä rivillä tilaa riittävästi. Kolmas istuinrivi soveltuu parhaiten vain nuorisolle

Täysikasvuisille aikuisille on kahdella ensimmäisellä rivillä tilaa riittävästi. Kolmas istuinrivi soveltuu parhaiten vain nuorisolle

Kai­kis­sa Ko­di­a­qeis­sa poi­kit­tai­nen lu­ki­tus­vai­ku­tus saa­daan ai­kaan jar­rut­ta­mal­la su­ti­maan pyr­ki­vää pyö­rää.

Škoda Ko­di­aq Scou­tin pa­rem­mat maas­to­a­jo-omi­nai­suu­det syn­ty­vät va­ki­o­va­rus­tee­na ole­vas­ta huo­non tien pa­ke­tis­ta, suu­rem­mas­ta pyö­rä­koos­ta ja esi­mer­kik­si ajo­a­se­tus­ten Off Road -ti­las­ta, jos­sa alus­tan elekt­ro­ni­set apu­rit sää­ty­vät maas­to­a­joa sil­mäl­lä­pi­tä­väl­le ta­sol­le.

Li­sä­va­rus­tee­na (ko­ea­jo­au­tos­sa +1 136 €) saa­ta­van mu­kau­tu­van DCC-alus­tan­sää­tö­jär­jes­tel­män yh­tey­des­sä is­kun­vai­men­ti­mien toi­min­taa muu­te­taan, ja moot­to­ri re­a­goi hi­taam­min kaa­su­pol­ki­men liik­kei­siin – se hel­pot­taa ajo­no­peu­den pi­tä­mis­tä va­ki­o­na, vaik­ka kaa­su­jal­ka hie­man hei­lah­te­li­si­kin epä­ta­sai­ses­sa maas­tos­sa.

Sa­mal­la pääl­le kyt­key­tyy ala­mä­ki­hi­das­tin, jon­ka an­si­os­ta no­peus ei nou­se, vaik­ka au­toa ei hil­li­tä jar­rul­la.

Vä­hem­män maas­tu­ri­mai­nen

Škoda Ko­di­aq Scout ei ole var­si­nai­nen maas­tu­ri – sitä ei siis ole tar­koi­tet­tu var­si­nai­seen maas­to­möy­ri­mi­seen – mut­ta sen omi­nai­suu­det riit­tä­vät hie­man huo­nom­pi­kun­toi­sem­mil­la­kin mök­ki­teil­lä.

Scoutissa on metalliset poljinpinnat, ja led-tunnelmavalaistuksessa on kymmenen eri värivaihtoehtoa.

Scoutissa on metalliset poljinpinnat, ja led-tunnelmavalaistuksessa on kymmenen eri värivaihtoehtoa.

Huo­non tien pa­ket­tiin kuu­lu­va alus­tan ja moot­to­rin ala­puo­li­nen suo­jus ja 194 mil­li­met­rin maa­va­ra riit­tä­vät yl­lät­tä­vän huo­nois­sa ajo-olo­suh­teis­sa.

Škoda Ko­di­aq Scou­tin ajet­ta­vuus ei tuo­ta yl­lä­tys­tä ai­na­kaan ne­ga­tii­vi­ses­sa mie­les­sä. Kos­ka Škoda Ko­di­aq Scout ei ole maas­tu­ri, jo­ten se on ajet­ta­va­na hy­vin sa­man tun­tui­nen kuin nor­maa­li­kor­kui­nen hen­ki­lö­au­to.

Ajet­ta­vuu­den suh­teen ei ole pa­haa sa­not­ta­vaa, on al­la sit­ten kint­tu­pol­ku tai moot­to­ri­tie.

Vaik­ka Škoda Ko­di­aq Scout vai­kut­taa kook­kaal­ta, sil­lä on suh­teel­li­sen help­po pyö­ri­tel­lä taa­ja­mis­sa­kin. Maan­tiel­lä Škoda Ko­di­aq Scout me­nee mu­ki­se­mat­ta sin­ne, min­ne kul­jet­ta­ja oh­jas­taa, ei­vät­kä pit­kit­täi­su­rat tai si­vu­tuu­li vai­ku­ta kul­ku­suun­taan.

Mel­ko suu­res­ta kor­keu­des­ta huo­li­mat­ta kori ei kal­lis­te­le myös­kään pie­nem­mil­lä mut­ka­teil­lä lii­kaa, vaan aja­mi­nen on ren­non help­poa.

5- ja 7-paik­kai­nen ver­sio

Ko­ea­jo­au­to oli va­rus­tet­tu seit­se­mäl­lä is­tu­ma­pai­kal­la. Täy­si­kas­vui­sil­le ai­kui­sil­le on kah­del­la en­sim­mäi­sel­lä ri­vil­lä ti­laa riit­tä­väs­ti. Kol­mas is­tuin­ri­vi so­vel­tuu par­hai­ten vain nuo­ri­sol­le, sil­lä 7-paik­kai­sil­le maas­tu­reil­le tyy­pil­li­seen ta­paan ti­laa on täy­si­kas­vui­sil­le hie­man niu­kas­ti.

Li­sä­pai­kois­ta ei ole suu­rem­paa hait­taa: kun ne on pa­ke­toi­tu pii­loon, niin ne muo­dos­ta­vat ta­sai­sen ta­va­ra­ti­lan poh­jan.

Perheen pienimpiä ajatellen auto kannattaa ehkä varustaa etuistuimien selkänojissa olevilla 126 euron hintaisilla taittopöydillä.

Perheen pienimpiä ajatellen auto kannattaa ehkä varustaa etuistuimien selkänojissa olevilla 126 euron hintaisilla taittopöydillä.

Li­säis­tui­met ve­rot­ta­vat hie­man ta­va­ra­ti­laan vii­si­paik­kai­seen ver­rat­tu­na, mut­ta kun ta­ka­pen­kit ei­vät ole käy­tös­sä, niin 7-paik­kai­ses­sa on sil­ti lä­hes 600 lit­ran ta­va­ra­ti­la.

Mak­si­maa­lis­ta ve­to­ky­kyä ta­voi­tel­ta­es­sa on va­lit­ta­va 5-paik­kai­nen ver­sio, sil­lä sen suu­rin sal­lit­tu jar­rul­li­sen kär­ryn ve­to­mas­sa (2 500 kg) on 500 ki­loa suu­rem­pi kuin 7-paik­kai­sen.

Škoda Ko­di­aq Scou­tis­sa on mo­ni­puo­li­ses­ti avus­tin­jär­jes­tel­miä hel­pot­ta­mas­sa käyt­töä ja li­sää­mäs­sä tur­val­li­suut­ta. Nii­hin kuu­luu mm. pe­rä­vau­nu­a­vus­tin, kais­tan­vaih­to­va­roi­tin, au­to­maat­ti­nen hä­tä­jar­ru­tu­sa­vus­tin sekä si­vul­ta lä­hes­ty­väs­tä lii­ken­tees­tä va­roit­ta­va pe­ruu­tus­va­roi­tin.

Tar­jol­la ovat myös WLAN-lä­hi­verk­ko, 4G SIM -kort­ti­mo­duu­li ja ka­pa­si­tii­vi­nen kir­kas­la­si­tyyp­pi­nen 9,2 tuu­man kos­ke­tus­näyt­tö.

Ko­ko­nai­suus on yh­tä on­nis­tu­nut pa­ket­ti kuin pe­rus­mal­li­kin, ei­kä Škoda Ko­di­aq Scou­tin koh­dal­la hä­viä mis­sään. Ti­la­tar­jon­ta on eri­no­mai­nen, ja ne­li­ve­toi­suus ta­kaa var­mem­man pe­ril­le­pää­syn ke­lis­sä kuin ke­lis­sä.

Škoda Ko­di­aq 2.0 TDI 190 4X4 Scout DSG 7P

Moot­to­ri

R4, tur­bo, 1968 cm3, 140 kW (190 hv)/3500−4000 r/min, 400 Nm/1750−3250 r/min

Suo­ri­tus­ky­ky

0−100 km/h 8,6 s, huip­pu­no­peus 210 km/h

Ku­lu­tus

5,7 l/100 km, die­sel

CO2-pääs­tö

151 g/km

Voi­man­siir­to

A7 (DSG), ne­li­ve­to

Mi­tat

p. 4707, l. 1882, k. 1676 mm, ak­se­li­vä­li 2791 mm, oma­mas­sa 1850 kg, kan­ta­vuus 660 kg, ve­to­mas­sa 2000/750 kg, ta­va­ra­ti­la 233/593/1968 l, tank­ki 60 l

Hin­ta

53 854 eu­roa, ko­ea­jo­au­to 66 900 eu­roa (2018)

Miel­lyt­tää

Ko­ko­nai­suus

Ko­di­aq Scout on ti­la­va, ajet­ta­vuu­del­taan hen­ki­lö­au­to­mai­nen ja var­sin maas­to­kel­poi­nen ko­ko­nai­suus.

Är­syt­tää

Ta­sa­pak­suus

Ta­sai­ses­ti hy­väl­tä tun­tu­vas­ta Ko­di­a­qis­ta ei löy­dy är­syt­tä­viä piir­tei­tä.

Yl­lät­tää

Ajet­ta­vuus

Ajo­tun­tu­ma on hen­ki­lö­au­to­mai­nen, ei­kä kori kal­lis­te­le mut­kis­sa­kaan lii­ko­ja.

Yh­teen­ve­to

Pe­rus-Ko­di­a­qin ta­paan Scout tun­tuu sekä ti­la­van kook­kaal­ta et­tä var­sin näp­pä­räl­tä. Ul­ko­nä­köyk­si­tyis­koh­dat luo­vat maas­to­au­to­mai­suut­ta, ja Scout tun­tuu pe­rus­mal­lia äi­jä­mäi­sem­mäl­tä. Aja­mi­nen on sil­ti help­poa, ei­kä maas­tu­ri­mais­ta rons­kia voi­maa tar­vi­ta mis­sään vai­hees­sa.

(4,5 täh­teä)

Os­ka­ri Pent­ti

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Audi

Audi: Manua­a­li­vaih­teiset autot jäävät historiaan Suomen Audin maahan­tuon­ti­oh­jel­massa

Auto Bild.Uutiset
13.1.2022

Audi

Audi: Manua­a­li­vaih­teiset autot jäävät historiaan Suomen Audin maahan­tuon­ti­oh­jel­massa

Auto Bild.Uutiset
13.1.2022
Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Classic Motorshow

Classic Motorshow, Lahti 30.4.–1.5. 2022: Yli 400 ajoneuvoa!

Auto Bild.Klassikot
28.4.2022
Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Classic Motorshow

Classic Motorshow, Lahti 30.4.–1.5. 2022: Yli 400 ajoneuvoa!

Auto Bild.Klassikot
28.4.2022
Jeep Wrangler 4xe.

Jeep Wrangler 4xe.

Astara

Alfa Romeo Tonale: Aloittaa Astaran Suomessa edustamien Stellantis-brändien uutuusvuoden

Auto Bild.Uutiset
9.2.2022
Jeep Wrangler 4xe.

Jeep Wrangler 4xe.

Astara

Alfa Romeo Tonale: Aloittaa Astaran Suomessa edustamien Stellantis-brändien uutuusvuoden

Auto Bild.Uutiset
9.2.2022

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

Volkswagen Golf R 20 Years: Kaikkien aikojen ruudikkain Golf-versio kehittää 333 hevosvoimaa

Autoverkkokauppa.fi kehittää toimintojaan kiihtyvällä tahdilla; Laajentaa Hämeenlinnaan ja ryhtyy liisaamaan vaihtoautoja

Auto Bild 8/2022 kaupoissa

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Koeajossa Isuzu D-Max: Kahlaajien sukua

Koeajossa Ford Mustang Mach-E: Sähköponi nelistää

Koeajossa Škoda Octavia Combi 1.4 TSI PHEV Style iV DSG: Vuoden Auto Suomessa 2021

Ensikoeajossa Toyota Hilux Double Cab 4WD 2.8D Invincible A: Terästetty metsävelho

Koeajossa Ford Explorer 3.0 V6 Ecoboost 457 hv PHEV AWD ST-Line: Näyttävä mahtijenkki

Koeajossa Mazda MX-30: Niukasti virtaa

Koeajossa Toyota Yaris 1.5 Hybrid Style: Taidolla uudistettu

Koeajossa Mercedes-Benz GLA 200d A Business: Aidon katumaasturin mitoissa

Koeajossa Peugeot 508 GT Hybrid 225 EAT8 PHEV: Lupauksen lunastus?

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Salaatti on parasta kesäruokaa: Näillä välineillä salaatin teko käy kuin itsestään

Koti ja keittiö

Pappilan suojissa on sisus­tus­suun­nit­te­lijan hurmaava koti

Koti ja keittiö

Entinen leipomo on nyt ihastuttava koti maaseudun rauhassa

Koti ja keittiö

Kesä on yhtä juhlaa! Inspiroidu kattauksista

Koti ja keittiö

Monitasoinen vintagekoti 1950-luvun rivarissa

Koti ja keittiö

Sisusta olohuone ulos!

Koti ja keittiö

Mökkiläisen fiksummat kalusteet ja varusteet

Hifimaailma

Lisämittaukset: iFi Audio Pro iCan Signature

Koti ja keittiö

Keramiik­ka­tai­teilija Laura Itkosen lempiesineet ovat lapsuudenkodista perittyjä

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUTTA

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Koeajossa Isuzu D-Max: Kahlaajien sukua

Koeajossa Ford Mustang Mach-E: Sähköponi nelistää

Koeajossa Škoda Octavia Combi 1.4 TSI PHEV Style iV DSG: Vuoden Auto Suomessa 2021

Ensikoeajossa Toyota Hilux Double Cab 4WD 2.8D Invincible A: Terästetty metsävelho

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Salaatti on parasta kesäruokaa: Näillä välineillä salaatin teko käy kuin itsestään

Koti ja keittiö

Pappilan suojissa on sisus­tus­suun­nit­te­lijan hurmaava koti

Koti ja keittiö

Entinen leipomo on nyt ihastuttava koti maaseudun rauhassa

Koti ja keittiö

Kesä on yhtä juhlaa! Inspiroidu kattauksista

Koti ja keittiö

Monitasoinen vintagekoti 1950-luvun rivarissa

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Subaru / Creative Commons

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Kaupallinen yhteistyö

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Volkswagen Golf R 20 Years: Kaikkien aikojen ruudikkain Golf-versio kehittää 333 hevosvoimaa

Autoverkkokauppa.fi kehittää toimintojaan kiihtyvällä tahdilla; Laajentaa Hämeenlinnaan ja ryhtyy liisaamaan vaihtoautoja

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Polestar: Aloittaa 65 000 sähköauton toimitukset Hertzille

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Lexus RX: Kolme sähköistä voimalinjaa

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Volkswagen ID.5: Lanseeraus Suomessa kesäkuussa – mukana nopeammin saatava FastLane-mallisto

Uudistuva Toyota Corolla: Viidennen sukupolven hybri­di­tek­no­logiaa – Suomeen alkuvuodesta 2023

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Premium-SUV Alfa Romeo Tonale: Jo yli 4000 ennakkovarausta ja 1000 tilausta Euroopassa

Lexus UX: Uudistuneet autot Suomessa lokakuussa

SsangYong Torres: Tulevan katumaasturin ensimmäiset teaser-kuvat julkistettiin

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Abarth 695 Tributo 131 Rally: Kunniapainos

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Subaru / Creative Commons

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Kaupallinen yhteistyö

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Volkswagen Golf R 20 Years: Kaikkien aikojen ruudikkain Golf-versio kehittää 333 hevosvoimaa

Autoverkkokauppa.fi kehittää toimintojaan kiihtyvällä tahdilla; Laajentaa Hämeenlinnaan ja ryhtyy liisaamaan vaihtoautoja

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Polestar: Aloittaa 65 000 sähköauton toimitukset Hertzille

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Lexus RX: Kolme sähköistä voimalinjaa

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Volkswagen ID.5: Lanseeraus Suomessa kesäkuussa – mukana nopeammin saatava FastLane-mallisto

Uudistuva Toyota Corolla: Viidennen sukupolven hybri­di­tek­no­logiaa – Suomeen alkuvuodesta 2023

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Premium-SUV Alfa Romeo Tonale: Jo yli 4000 ennakkovarausta ja 1000 tilausta Euroopassa

Lexus UX: Uudistuneet autot Suomessa lokakuussa

SsangYong Torres: Tulevan katumaasturin ensimmäiset teaser-kuvat julkistettiin

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Abarth 695 Tributo 131 Rally: Kunniapainos

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.