LummaDesignin valmistaman korisarjan ehdottomana kiintopisteenä ovat kummankin puolen sivuputket, joissa on molemmissa kolme ulostuloa!

LummaDesignin valmistaman korisarjan ehdottomana kiintopisteenä ovat kummankin puolen sivuputket, joissa on molemmissa kolme ulostuloa!

Näyttävyys kohdillaan: Mercedes-AMG G 63:ssa on näyttävät sivuputket ja 24-tuumaiset kevyt­me­tal­li­vanteet!

Saksalainen erikoisverstas Lumma tarjoaa Mercedes-AMG G 63 -malliin monipuolista korisar­ja­pa­kettia,

Auto Bild.Superautot

Jos va­ki­o­mal­li­nen Mer­ce­des-Ben­zin G-sar­ja­lai­nen tun­tuu pit­kä­ve­tei­sel­tä, on yh­te­nä rat­kai­su­na tut­kia, mitä sak­sa­lai­sel­la Lum­ma­De­sign-yh­ti­öl­lä on asi­aan tar­jo­ta.

Edel­lä mai­ni­tut kol­mel­la ulos­tu­lol­la to­teu­te­tut si­vu­put­ket muut­ta­vat jo yk­sis­tään G-sar­ja­lai­sen luon­net­ta rat­kai­se­vas­ti, mut­tei sii­nä vie­lä kaik­ki: asi­ak­kaan toi­vo­muk­ses­ta Lum­ma vie­rit­te­lee au­toon li­sää te­hoa.

Kat­ta­va ko­ri­sar­ja

AMG:n G-sar­ja­lai­nen tun­tee Lum­man ka­ta­loo­gis­sa mal­li­ni­men Lum­ma CLR G770.

Ae­ro­dy­na­miik­ka-pa­ket­ti pi­tää si­säl­lään esi­mer­kik­si uu­den­lai­sen etu- ja ta­kas­poi­le­rin, le­ve­äm­mät pyö­rä­ko­te­lot sekä näyt­tä­vät si­vu­hel­mat, jot­ka ovat saa­ta­vil­la ti­lauk­ses­ta myös ai­toa hii­li­kui­tua muis­tut­ta­vas­ta ma­te­ri­aa­lis­ta.

Lumman monipuoliseen varustepakettiin sisältyvät myös kattospoileri sekä diffuusorilevy.

Lumman monipuoliseen varustepakettiin sisältyvät myös kattospoileri sekä diffuusorilevy.

Ko­ri­sar­ja mak­saa Sak­sas­sa noin 11 000 eu­roa. Tar­jol­la on myös li­sä­va­lo­sar­ja ka­tol­le ja esi­mer­kik­si uu­det päi­vä­a­jo­va­lot, unoh­ta­mat­ta esi­mer­kik­si uu­den­lais­ta jääh­dy­tin­sä­lei­kön ke­hys­tä tai hii­li­kui­dus­ta val­mis­tet­tu­ja ul­ko­pei­lien ko­te­loi­ta.

Li­sä­pauk­kua tar­jol­la

Lum­ma vi­rit­tää asi­ak­kaan toi­vo­muk­ses­ta moot­to­riin li­sää he­vos­voi­mia. Niin sa­not­tu Po­wer­box nos­taa nel­jä­lit­rai­sen V8-moot­to­rin te­hot va­ki­o­ta­sos­ta 585 hv (G 63) yh­teen­sä 65 he­vos­voi­mal­la, jol­loin lop­pu­lu­ke­mak­si saa­daan 650 hv.

Sa­mal­la mak­si­mi vään­tö­mo­ment­ti saa­daan hi­la­tuk­si mel­koi­seen ar­voon 950 Nm.

422-he­vos­voi­mai­sen G 500:n läh­tö­te­ho nou­see Lum­man kä­sit­te­lyn jäl­keen pe­rä­ti 110 he­vos­voi­mal­la, jol­loin lop­pu­lu­ke­mak­si mer­ki­tään 532 hv.

Lum­man G-sar­jan AMG-Mer­ce­des rul­laa uu­den­lai­sin 24-tuu­mai­sin ke­vyt­me­tal­li­van­tein, joil­la on edes­sä 295-sar­jan ja ta­ka­na 355-sar­jan ren­kaat.

Ne täyt­tä­vät mu­ka­vas­ti 40 mm nor­maa­lia le­ve­äm­mät pyö­rä­ko­te­lot.

Juha Pel­to­nen

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Harras­te­au­to­kausi on käsillä – vanha auto vaatii erityistä huomiota liikenteessä

Auto Bild.Uutiset

Harras­te­au­to­kausi on käsillä – vanha auto vaatii erityistä huomiota liikenteessä

Auto Bild.Uutiset

Saako työsuhdeautolla lähteä ulkomaille?

Auto Bild.Uutiset

Saako työsuhdeautolla lähteä ulkomaille?

Auto Bild.Uutiset

Hyundai lanseeraa oman sähköauton hankintatuen

Auto Bild.Uutiset

Hyundai lanseeraa oman sähköauton hankintatuen

Auto Bild.Uutiset

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN