LummaDesignin valmistaman korisarjan ehdottomana kiintopisteenä ovat kummankin puolen sivuputket, joissa on molemmissa kolme ulostuloa!

LummaDesignin valmistaman korisarjan ehdottomana kiintopisteenä ovat kummankin puolen sivuputket, joissa on molemmissa kolme ulostuloa!

Näyttävyys kohdillaan: Mercedes-AMG G 63:ssa on näyttävät sivuputket ja 24-tuumaiset kevyt­me­tal­li­vanteet!

Saksalainen erikoisverstas Lumma tarjoaa Mercedes-AMG G 63 -malliin monipuolista korisar­ja­pa­kettia,

Auto Bild.Superautot

Jos va­ki­o­mal­li­nen Mer­ce­des-Ben­zin G-sar­ja­lai­nen tun­tuu pit­kä­ve­tei­sel­tä, on yh­te­nä rat­kai­su­na tut­kia, mitä sak­sa­lai­sel­la Lum­ma­De­sign-yh­ti­öl­lä on asi­aan tar­jo­ta.

Edel­lä mai­ni­tut kol­mel­la ulos­tu­lol­la to­teu­te­tut si­vu­put­ket muut­ta­vat jo yk­sis­tään G-sar­ja­lai­sen luon­net­ta rat­kai­se­vas­ti, mut­tei sii­nä vie­lä kaik­ki: asi­ak­kaan toi­vo­muk­ses­ta Lum­ma vie­rit­te­lee au­toon li­sää te­hoa.

Kat­ta­va ko­ri­sar­ja

AMG:n G-sar­ja­lai­nen tun­tee Lum­man ka­ta­loo­gis­sa mal­li­ni­men Lum­ma CLR G770.

Ae­ro­dy­na­miik­ka-pa­ket­ti pi­tää si­säl­lään esi­mer­kik­si uu­den­lai­sen etu- ja ta­kas­poi­le­rin, le­ve­äm­mät pyö­rä­ko­te­lot sekä näyt­tä­vät si­vu­hel­mat, jot­ka ovat saa­ta­vil­la ti­lauk­ses­ta myös ai­toa hii­li­kui­tua muis­tut­ta­vas­ta ma­te­ri­aa­lis­ta.

Lumman monipuoliseen varustepakettiin sisältyvät myös kattospoileri sekä diffuusorilevy.

Lumman monipuoliseen varustepakettiin sisältyvät myös kattospoileri sekä diffuusorilevy.

Ko­ri­sar­ja mak­saa Sak­sas­sa noin 11 000 eu­roa. Tar­jol­la on myös li­sä­va­lo­sar­ja ka­tol­le ja esi­mer­kik­si uu­det päi­vä­a­jo­va­lot, unoh­ta­mat­ta esi­mer­kik­si uu­den­lais­ta jääh­dy­tin­sä­lei­kön ke­hys­tä tai hii­li­kui­dus­ta val­mis­tet­tu­ja ul­ko­pei­lien ko­te­loi­ta.

Li­sä­pauk­kua tar­jol­la

Lum­ma vi­rit­tää asi­ak­kaan toi­vo­muk­ses­ta moot­to­riin li­sää he­vos­voi­mia. Niin sa­not­tu Po­wer­box nos­taa nel­jä­lit­rai­sen V8-moot­to­rin te­hot va­ki­o­ta­sos­ta 585 hv (G 63) yh­teen­sä 65 he­vos­voi­mal­la, jol­loin lop­pu­lu­ke­mak­si saa­daan 650 hv.

Sa­mal­la mak­si­mi vään­tö­mo­ment­ti saa­daan hi­la­tuk­si mel­koi­seen ar­voon 950 Nm.

422-he­vos­voi­mai­sen G 500:n läh­tö­te­ho nou­see Lum­man kä­sit­te­lyn jäl­keen pe­rä­ti 110 he­vos­voi­mal­la, jol­loin lop­pu­lu­ke­mak­si mer­ki­tään 532 hv.

Lum­man G-sar­jan AMG-Mer­ce­des rul­laa uu­den­lai­sin 24-tuu­mai­sin ke­vyt­me­tal­li­van­tein, joil­la on edes­sä 295-sar­jan ja ta­ka­na 355-sar­jan ren­kaat.

Ne täyt­tä­vät mu­ka­vas­ti 40 mm nor­maa­lia le­ve­äm­mät pyö­rä­ko­te­lot.

Juha Pel­to­nen

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Harras­te­au­to­kausi on käsillä – vanha auto vaatii erityistä huomiota liikenteessä

Auto Bild.Uutiset

Harras­te­au­to­kausi on käsillä – vanha auto vaatii erityistä huomiota liikenteessä

Auto Bild.Uutiset

Autojätin johtajalta painava puheenvuoro: “Koko autoteollisuus on vaarassa ja sähköistyminen hidastuu”

Auto Bild.Uutiset

Autojätin johtajalta painava puheenvuoro: “Koko autoteollisuus on vaarassa ja sähköistyminen hidastuu”

Auto Bild.Uutiset

Turvallisesti kesäteillä: Huomioi nämä kolme riskitekijää

Auto Bild.Uutiset

Turvallisesti kesäteillä: Huomioi nämä kolme riskitekijää

Auto Bild.Uutiset

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

KILPAILU

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

KILPAILU