Ford Mustang Mach 1 -mallin hinta on alkaen 101 386 euroa, ja se on saatavana sekä manuaali- että automaattivaihteisena.

Ford Mustang Mach 1 -mallin hinta on alkaen 101 386 euroa, ja se on saatavana sekä manuaali- että automaattivaihteisena.

Ford Mustang Mach I: Suomen hinnat julkistettiin ja myynti käynnistyi

Ford esittelee tänä vuonna viidennen version Mustang Mach 1 -mallista, joka kunnioittaa legendaarisia edeltäjiään tarjoamalla tunnistettavaa muotoilua ja huippu­suo­ri­tus­kykyä.

Auto Bild.Uutiset

Uu­des­sa Ford Mus­tang Mach 1 -mal­lis­sa on li­säk­si kat­ta­va va­ki­o­va­rus­te­lu ja ny­ky­ai­kais­ta kul­jet­ta­jaa avus­ta­vaa tek­no­lo­gi­aa.

Huip­puun­sa vi­ri­tet­ty suo­ri­tus­ky­ky

Ford Mus­tang Mach 1 -mal­lis­sa on lu­kui­sia mer­kit­tä­väs­ti suo­ri­tus­ky­kyä pa­ran­ta­via muu­tok­sia Mus­tang GT -mal­liin ver­rat­tu­na. Näi­tä ovat muun mu­as­sa:

• TRE­ME­Cin 6-vaih­tei­nen ma­nu­aa­li­vaih­teis­to, jon­ka rev-matc­hing -tek­no­lo­gia mah­dol­lis­taa vaih­teen vaih­ta­mi­sen pie­nem­mäl­le sau­mat­to­mas­ti.

• Ma­nu­aa­li­vaih­teis­ten mal­lien ta­saus­pyö­räs­tön luk­ko, jon­ka an­si­os­ta au­tos­sa on eri­no­mai­nen pito sekä suo­ral­la tiel­lä et­tä mut­kis­sa.

• Pa­ran­net­tu ae­ro­dy­na­miik­ka ja jopa 22 % GT-mal­lia pa­rem­pi down­for­ce.

Mustang-malleja myyvät Suomessa FordStore-liikkeet Helsingissä, Espoossa, Raisiossa, Lahdessa ja Sastamalassa.

Mustang-malleja myyvät Suomessa FordStore-liikkeet Helsingissä, Espoossa, Raisiossa, Lahdessa ja Sastamalassa.

• Ae­ro­dy­na­miik­kaa tu­ke­va sa­man­lai­nen ta­ka­dif­fuu­so­ri kuin Mus­tang Shel­by GT500 -mal­lis­sa ja pi­dem­pi ta­ka­hel­ma, jon­ka viis­teet oh­jaa­vat jääh­dyt­tä­vän il­man jar­ruil­le.

• Mag­ne­Ri­de-is­kun­vai­men­nus sekä mit­ta­ti­lauk­se­na val­mis­te­tut jou­set, kal­lis­tuk­sen­va­kaa­jat ja pus­lat pa­ran­ta­vat au­ton hal­lin­taa ja kaar­re­a­jo-omi­nai­suuk­sia.

Tehokkaampi moottorin jäähdytys, Open Air Induction System (avoin ilmansuodatinjärjestelmä), imusarja ja 87 mm kaasuläppäkotelo, jotka ovat käytössä myös Amerikan markkinoilla myynnissä olevassa Mustang Shelby GT350-mallissa. Näiden ansiosta ilma virtaa vapaasti moottorille.

Tehokkaampi moottorin jäähdytys, Open Air Induction System (avoin ilmansuodatinjärjestelmä), imusarja ja 87 mm kaasuläppäkotelo, jotka ovat käytössä myös Amerikan markkinoilla myynnissä olevassa Mustang Shelby GT350-mallissa. Näiden ansiosta ilma virtaa vapaasti moottorille.

5,0-litraisen Coyote-V8:n euroversio otkii 460 hevosvoimaa. USA-versiossa tehoa on 480 hv. Pakoputkistossa on läppäventtiilijärjestelmä mukavien käyntiäänien tehostamiseksi.

5,0-litraisen Coyote-V8:n euroversio otkii 460 hevosvoimaa. USA-versiossa tehoa on 480 hv. Pakoputkistossa on läppäventtiilijärjestelmä mukavien käyntiäänien tehostamiseksi.

• Li­sä­öl­jyn­jääh­dy­tin, joka toi­mii uu­den öl­jyn­suo­da­ti­na­dap­te­rin kans­sa, op­ti­moi öl­jyn vir­tauk­sen ja pa­ran­taa voi­te­lu­jär­jes­tel­män suo­ri­tus­ky­kyä suu­res­sa ra­si­tuk­ses­sa. Vas­taa­va lauh­du­tin on ol­lut ai­em­min käy­tös­sä myös Shel­by GT350 -mal­lis­sa.

• Ac­ti­ve Val­ve Per­for­man­ce Ex­haust eli pa­ko­put­kis­ton läp­pä­vent­tii­li­jär­jes­tel­mä si­säl­tä­en pa­ko­put­ken lä­pät ja nel­jä 4,5 tuu­man rei’itet­tyä pa­ko­put­kea, jot­ka te­hos­ta­vat V8-moot­to­rin ään­tä.

• Säh­köi­sen oh­jaus­te­hos­ti­men (EPAS) ka­lib­roin­ti, Mus­tang Shel­by GT350 ja GT500 apu­run­got ja taka-ak­se­lin poi­kit­tais­var­ret aut­ta­vat saa­vut­ta­maan Eu­roo­pas­sa esi­tel­lyis­tä Mus­tang-mal­leis­ta te­rä­vim­män oh­jaus­vas­teen.

• Ford Mus­tang Mach 1 -mal­lin pa­rem­pi jar­ru­te­hos­tin re­a­goi no­pe­am­min, ja ta­kaa no­pe­at ja yh­te­ne­väi­set jar­ru­tuk­set myös ko­vas­sa kuor­mi­tuk­ses­sa.

Ensimmäiset Mustang Mach I -autot tulevat Suomeen kesällä 2021.

Ensimmäiset Mustang Mach I -autot tulevat Suomeen kesällä 2021.

Urheilullista muotoilua täydentävät tyylikkäät tummat sisätilat. Auton vakioistuimissa on nahkaverhoilu ja viilentävä ilmastointitoiminto. Urheilullisempaa ilmettä ja ajotuntumaa haluaville on tarjolla valinnaisena myös Recaron urheiluistuimet, joissa ei ole lämmitys- eikä viilennystoimintoa.

Urheilullista muotoilua täydentävät tyylikkäät tummat sisätilat. Auton vakioistuimissa on nahkaverhoilu ja viilentävä ilmastointitoiminto. Urheilullisempaa ilmettä ja ajotuntumaa haluaville on tarjolla valinnaisena myös Recaron urheiluistuimet, joissa ei ole lämmitys- eikä viilennystoimintoa.

Jokaisen Mustang Mach 1 -mallin kojelaudassa on laatta, jossa on Mach 1 -logo ja auton valmistusnumero. Autossa on lisäksi yksilölliset kynnyslistat ja oma aloitusnäkymä 12” digitaalimittaristossa.

Jokaisen Mustang Mach 1 -mallin kojelaudassa on laatta, jossa on Mach 1 -logo ja auton valmistusnumero. Autossa on lisäksi yksilölliset kynnyslistat ja oma aloitusnäkymä 12” digitaalimittaristossa.

Ford Mus­tang Mach 1 -mal­lin va­ki­o­va­rus­te­lu on erit­täin kat­ta­va ja sii­hen kuu­luu Mus­tang GT-mal­lin li­säk­si (tai si­jaan):

• B&O au­di­o­jär­jes­tel­mä 12 kai­ut­ti­mel­la

• Na­vi­goin­ti­jär­jes­tel­mä

• Ae­ro­dy­na­miik­kaa ja jääh­dy­tys­tä tu­ke­va kil­pa-au­to­mai­nen ko­rin­muo­toi­lu­sar­ja

• GT500-ta­ka­hel­ma

• Ma­ta­la­kiil­toi­nen ”Mag­ne­tic”-ta­kas­poi­le­ri

• Mag­ne­ri­de-is­kun­vai­men­nus

• Ke­vyt­me­tal­li­van­teet D2GCR - 19" x 9,5" edes­sä, 19" x 10" ta­ka­na

• Pre­mium Lu­xu­ry Grain -nah­ka­ver­hoi­lu ko­ris­te­rai­dal­la

• Il­mas­toi­dut etuis­tui­met vih­re­än sä­vyi­sil­lä tik­kauk­sil­la

• Vi­nyy­li­ver­hoil­tu kes­ki­kon­so­li ja pol­vi­tyy­ny etuis­tuin­ten vä­lis­sä

• Ai­nut­laa­tui­nen val­koi­nen vaih­de­ke­pin nup­pi

• Mach 1 -kyn­nys­lis­ta lo­gol­la

• Mach 1 -logo ta­ka­luu­kus­sa ja etu­pyö­rän kaa­rien koh­dal­la au­ton kyl­jis­sä

• Kiil­tä­vän mus­ta ylä- ja ala­e­tu­sä­leik­kö

• Ma­ta­la­kiil­toi­set ”Mag­ne­tic” -si­vu­pei­lien ko­te­lot

• Mus­tat jar­ru­sa­tu­lat

• Uu­si mit­ta­ris­ton näyt­tö

• Uu­si ko­je­lau­dan vii­meis­te­ly

• Huo­mi­o­rai­dat ko­ne­pel­lis­sä ja kyl­jis­sä

• Ne­li­put­ki­nen, rei’itet­ty ja kro­mat­tu pa­ko­put­kis­to, jos­sa ak­tii­vi­sel­la sää­tö­vent­tii­lil­lä va­rus­tet­tu pa­ko­jär­jes­tel­mä

• Pe­rin­tei­nen va­ki­o­no­peu­den­sää­din ak­tii­vi­sen si­jaan

En­sim­mäi­set Mus­tang Mach I -au­tot tu­le­vat Suo­meen ke­säl­lä 2021.

Ford-leh­dis­tö­tie­do­te / Juha Pel­to­nen

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Audin A5-sarjaan kaksi uutta lataushybridiä

Auto Bild.Uutiset

Audin A5-sarjaan kaksi uutta lataushybridiä

Auto Bild.Uutiset
Kia EV4 -tiiseri

Kia EV4 -tiiseri

Kia

Kia esittelee uusimmat sähköautot ja tulevaisuuden suunnitelmat

Auto Bild.Uutiset
Kia EV4 -tiiseri

Kia EV4 -tiiseri

Kia

Kia esittelee uusimmat sähköautot ja tulevaisuuden suunnitelmat

Auto Bild.Uutiset

Mitsubishi

Mitsubishi Outlander PHEV esittelyssä ja koeajettavissa AUTO 25 & Mobility -tapahtumassa

Auto Bild.Uutiset

Mitsubishi

Mitsubishi Outlander PHEV esittelyssä ja koeajettavissa AUTO 25 & Mobility -tapahtumassa

Auto Bild.Uutiset

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

KILPAILU

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

KILPAILU