Autoihin saa lisävarusteena täysin uuden M Drive Professional -ajotilan, joka on tarkoitettu erityisesti kilparadalle. Siihen kuuluu kymmenportaisesti säädettävä M Traction Control -luistonesto sekä M Drift Analyzer ajamisen analysointiin.

Autoihin saa lisävarusteena täysin uuden M Drive Professional -ajotilan, joka on tarkoitettu erityisesti kilparadalle. Siihen kuuluu kymmenportaisesti säädettävä M Traction Control -luistonesto sekä M Drift Analyzer ajamisen analysointiin.

BMW

Nelive­tou­u­tuuksia: BMW M3 Sedan Competition ja BMW M4 Coupé Competition

Uutuusmallien tuotanto käynnistyy heinäkuussa.

Auto Bild.Uutiset

Com­pe­ti­ti­on-mal­lien kuu­si­sy­lin­te­ri­sen moot­to­rin teho 375 kW/510 hv siir­tyy ta­ka­pyö­ril­le Dri­ve­lo­gic-jär­jes­tel­mää käyt­tä­väl­lä 8-vaih­tei­sel­la M Stept­ro­nic -au­to­maat­ti­vaih­teis­tol­la. M-sar­jan ne­li­ve­to ja­kaa jat­ku­vas­ti ve­toa etu- ja ta­ka­pyö­ril­le, mikä te­hos­taa au­ton ket­te­ryyt­tä, suun­ta­va­kaut­ta, ren­kai­den pi­toa sekä dy­na­miik­kaa rata-ajos­sa.

Ne­li­ve­don li­säk­si myös M-sar­jan ta­saus­pyö­räs­tö ja sen luis­to­nes­to sekä ajon­va­kau­tus ta­sa­pai­not­ta­vat ve­don oh­jaa­mis­ta pi­tä­vil­le pyö­ril­le il­man te­hon­me­ne­tyk­siä, jos au­tol­la aje­taan pi­don ää­ri­ra­joil­la tai esi­mer­kik­si toi­sel­la puo­lel­la pito on mer­kit­tä­väs­ti tois­ta hei­kom­pi.

Mal­leis­sa voi käyt­tää myös 4WD- ja 4WD Sport -ajo­ti­lo­ja, jois­ta jäl­kim­mäi­nen oh­jaa enem­män vään­töä ta­ka­pyö­ril­le. Mo­lem­mat mal­lit kiih­ty­vät nol­las­ta sa­taan ki­lo­met­riin tun­nis­sa 3,5 se­kun­nis­sa eli 0,4 se­kun­tia ta­ka­ve­toi­sia ver­si­oi­ta no­pe­am­min.

BMW M3 Se­dan Com­pe­ti­ti­on -mal­lin yh­dis­tet­ty ku­lu­tus on 10,1–10,0 l/100 km* ja yh­dis­te­tyt CO2-pääs­töt 231–228 g/km*. BMW M4 Coupé Com­pe­ti­ti­o­nin yh­dis­tet­ty ku­lu­tus on 10,1–10,0 l/100 km* ja yh­dis­te­tyt CO2-pääs­töt 230–227 g/km*.

Au­toi­hin saa li­sä­va­rus­tee­na täy­sin uu­den M Drive Pro­fes­si­o­nal -ajo­ti­lan, joka on tar­koi­tet­tu eri­tyi­ses­ti kil­pa­ra­dal­le. Sii­hen kuu­luu kym­men­por­tai­ses­ti sää­det­tä­vä M Trac­ti­on Cont­rol -luis­to­nes­to sekä M Drift Ana­ly­zer aja­mi­sen ana­ly­soin­tiin.

BMW M3 Se­dan xDrive Com­pe­ti­ti­on -mal­lin au­to­ve­rol­li­nen al­ka­en-hin­ta on 142 511 eu­roa. BMW M4 Coupé xDrive Com­pe­ti­ti­on -mal­lin au­to­ve­rol­li­nen al­ka­en-hin­ta on 147 514 eu­roa. Nii­den tuo­tan­to käyn­nis­tyy hei­nä­kuus­sa.

BMW-leh­dis­tö­tie­do­te / Juha Pel­to­nen

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Audi on uudistanut omaa hybriditeknologiaansa

Audi on uudistanut omaa hybriditeknologiaansa

Audi

Audin MHEV Plus -teknologia: uuden sukupolven hybridi

Auto Bild.Uutiset
Audi on uudistanut omaa hybriditeknologiaansa

Audi on uudistanut omaa hybriditeknologiaansa

Audi

Audin MHEV Plus -teknologia: uuden sukupolven hybridi

Auto Bild.Uutiset
Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda 3 2.0 M Hybrid e-Skyactiv X Nagisa MT: Erikoista tekniikkaa

Auto Bild.Koeajot
Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda 3 2.0 M Hybrid e-Skyactiv X Nagisa MT: Erikoista tekniikkaa

Auto Bild.Koeajot

Lähes puolet suomalaisista huolissaan kotiseutunsa liikenteestä

Auto Bild.Uutiset

Lähes puolet suomalaisista huolissaan kotiseutunsa liikenteestä

Auto Bild.Uutiset

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

KILPAILU

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

KILPAILU