Nio ET7 on ensimmäisten autojen joukossa maailmassa, jossa on käytetty merkittävänä elementtinä kuumaleimattua terästä, joka mahdollistaa erittäin lujan materiaalin muodostamisen monimutkaisiin muotoihin.

Nio ET7 on ensimmäisten autojen joukossa maailmassa, jossa on käytetty merkittävänä elementtinä kuumaleimattua terästä, joka mahdollistaa erittäin lujan materiaalin muodostamisen monimutkaisiin muotoihin.

Nio

Nio ET7: Kiinalainen lippulaiva pärjäsi hyvin EuroNCAP -testissä

Kiinalainen Nio ET7, joka tuli myyntiin Euroopan markkinoilla, saavutti 91 % pisteet aikuisten matkustajien luokassa, 87 % lapsi­mat­kus­tajien luokassa, 73 % tienkäyttäjien luokassa sekä 95 % turval­li­suu­sa­vus­tin­luo­kassa.

Auto Bild.Uutiset

Nio ET7 saa­vut­ti Eu­roN­CAP:ssä lä­hes mak­si­mi­pis­teet ener­gi­a­te­hok­kuu­des­sa, pääs­töis­sä ja ener­gi­an­ku­lu­tuk­ses­sa – "erit­täin kor­ke­an" 9,6/10 sekä al­hai­ses­sa ener­gi­an­ku­lu­tuk­ses­sa et­tä al­hai­ses­sa kas­vi­huo­ne­kaa­suin­dek­sis­sä (GHG) Green NCAP -tes­tis­sä.

Nio-teh­taan täys­säh­köi­nen lip­pu­lai­va ET7 sai kor­keim­man vii­den täh­den ar­vo­sa­nan vii­mei­sim­mis­sä Eu­ro NCAP -tur­val­li­suus­tes­teis­sä.

Nio ET7 sai myös vii­den täh­den ar­vo­sa­nan vii­mei­sim­mis­sä Green NCAP -tu­lok­sis­sa, mikä on kor­kein mah­dol­li­nen pis­te­mää­rä vii­mei­sim­män kes­tä­vän luo­ki­tus­jär­jes­tel­män mu­kaan. Suo­ri­tus­ky­kyi­nen lip­pu­lai­va-se­dan sai lä­hes mak­si­mi­pis­teet ener­gi­a­te­hok­kuu­des­ta, pääs­töis­tä ja al­hai­ses­ta ener­gi­an­ku­lu­tuk­ses­ta.

"Kaik­ki ak­tii­vi­set ja tur­va­o­mi­nai­suu­det ovat va­ki­o­na, jo­ten Nio ET7 on suun­ni­tel­tu alus­ta al­ka­en tar­jo­a­maan käyt­tä­jil­leen kor­keim­man ta­son tur­val­li­suut­ta kaik­ki­al­la maa­il­mas­sa", to­te­aa Da­ni­lo Te­o­bal­di, Nio:n ajo­neu­vo­tek­nii­kan joh­ta­ja.

NCAP:n tiu­kim­pien tur­val­li­suus­tes­tien vii­den täh­den luo­ki­tuk­sen kan­nal­ta rat­kai­se­vaa oli in­no­va­tii­vis­ten ma­te­ri­aa­li­so­vel­lus­ten ja lu­jien ra­ken­ne­ma­te­ri­aa­lien käyt­tö.

Nio ET7 on en­sim­mäis­ten au­to­jen jou­kos­sa maa­il­mas­sa, jos­sa on käy­tet­ty mer­kit­tä­vä­nä ele­ment­ti­nä kuu­ma­lei­mat­tua te­räs­tä, joka mah­dol­lis­taa erit­täin lu­jan ma­te­ri­aa­lin muo­dos­ta­mi­sen mo­ni­mut­kai­siin muo­toi­hin.

Nio ET7 sai pis­teis­sä 10/10 puh­taan il­man in­dek­sis­sä, 9,6/10 kas­vi­huo­ne­kaa­suin­dek­sis­sä, sekä 9,4/10 ener­gi­a­te­hok­kuu­sin­dek­sis­sä.

La­bo­ra­to­rio-WLTC+ -tes­tis­sä Nio ET7 yl­ti il­moi­tet­tuun toi­min­ta­mat­kaan.

Nio-leh­dis­tö­tie­do­te / Juha Pel­to­nen

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Uusien henkilöautojen kauppa vuoden ensimmäisellä puoliskolla edelleen hidasta

Auto Bild.Uutiset

Uusien henkilöautojen kauppa vuoden ensimmäisellä puoliskolla edelleen hidasta

Auto Bild.Uutiset

Uuden täyssähköisen Mazda6e:n hinnat julkaistu

Auto Bild.Uutiset

Uuden täyssähköisen Mazda6e:n hinnat julkaistu

Auto Bild.Uutiset

Kia EV3:n regeneroiva jarru­tus­jär­jes­telmä mahdollistaa pidemmän kantaman

Auto Bild.Uutiset

Kia EV3:n regeneroiva jarru­tus­jär­jes­telmä mahdollistaa pidemmän kantaman

Auto Bild.Uutiset

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN