Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

Opel GT -konseptiauto: Tältä näyttävät tulevaisuuden Opel-urheiluautot

Opel GT -konseptiauto esitellään ensi kertaa Geneven kansainvälisessä autonäyttelyssä maaliskuun alussa. Uusi konsepti on täysverinen urheiluauto ja Opel GT:n ja Monza-konseptiauton suora jälkeläinen, joka vie Opelin muotoi­lu­fi­lo­sofian aivan uudelle tasolle.

Auto Bild.Uutiset
29.1.2016

Muo­toi­lu­fi­lo­so­fia ku­vas­taa Ope­lin jat­ku­vaa in­no­va­tii­vi­suut­ta ja kes­kit­tyy tun­tei­ta he­rät­tä­vään muo­toi­luun, jos­sa kaik­ki yli­mää­räi­nen jä­te­tään pois. Mal­lis­sa ei ole esi­mer­kik­si oven­kah­vo­ja ei­kä ul­ko­pei­le­jä.

“Otam­me Opel GT -kon­sep­tin myö­tä seu­raa­van as­ke­leen koh­ti en­tis­tä tun­teik­kaam­paa ja suu­rem­paa ajo­nau­tin­toa. GT-kon­sep­ti on osoi­tus sii­tä, mitä Opel edus­taa tänä päi­vä­nä. Olem­me it­se­var­mo­ja, kun­ni­an­hi­moi­sia, in­no­va­tii­vi­sia ja ha­lu­am­me voit­taa puo­lel­lem­me en­tis­tä enem­män asi­ak­kai­ta jo­kai­sel­la uu­del­la au­tol­la”, sa­noi Opel Grou­pin pää­joh­ta­ja tri Karl-Tho­mas Neu­mann.

GT-kon­sep­ti jat­kaa Opel Ex­pe­ri­men­tal GT:n fi­lo­so­fi­aa

Vuon­na 1965 Opel esit­te­li Frank­fur­tin au­to­näyt­te­lys­sä Opel Ex­pe­ri­men­tal GT:n, joka pe­rus­tui Ka­dett B:n luo­tet­ta­vaan tek­niik­kaan. Mal­li esi­tel­tiin vain vuo­si sen jäl­keen, kun Opel oli pe­rus­ta­nut en­sim­mäi­se­nä eu­roop­pa­lai­se­na au­ton­val­mis­ta­ja­na muo­toi­lus­tu­di­on.

Opel Ex­pe­ri­men­tal GT oli en­sim­mäi­nen eu­roop­pa­lai­sen au­to­val­mis­ta­jan kon­sep­ti­au­to, min­kä li­säk­si sii­nä oli si­sään kään­ty­vät ajo­va­lot, täy­del­li­set mit­ta­suh­teet ei­kä mi­tään yli­mää­räis­tä ko­ris­te­lua. Er­hard Schnel­lin suun­nit­te­le­man kon­sep­tin pääl­lim­mäi­nen tar­koi­tus oli ot­taa kan­taa muo­toi­luun.

Yksi Opel GT -konseptin merkittävimmistä innovaatioista ovat suuret ovet. Ne on integroitu sivuikkunoihin siten, että ikkuna vaihtuu maalipintaan huomaamattomasti.

Yksi Opel GT -konseptin merkittävimmistä innovaatioista ovat suuret ovet. Ne on integroitu sivuikkunoihin siten, että ikkuna vaihtuu maalipintaan huomaamattomasti.

Tehokas suorasuihkutusmoottori kehittää tehoa 107kW/145 hv ja maksimiväännöksi kerrotaan 205 Nm.

Tehokas suorasuihkutusmoottori kehittää tehoa 107kW/145 hv ja maksimiväännöksi kerrotaan 205 Nm.

Ylei­sön re­ak­ti­ot oli­vat niin vai­kut­ta­via, et­tä en­sim­mäi­set Opel GT:t tu­li­vat sar­ja­tuo­tan­nos­ta vain kol­me vuot­ta myö­hem­min. Täs­tä al­koi Opel GT -mal­lin to­del­li­nen me­nes­tys­ta­ri­na.

GT-kon­sep­ti on esi­merk­ki Ope­lin uraa­uur­ta­vas­ta ajat­te­lu­ta­vas­ta. Dy­naa­mis­ta ajet­ta­vuut­ta sym­bo­li­soi au­ton pi­tuus­suun­nas­sa ja­ka­va ja ko­ko­nai­suut­ta ta­sa­pai­not­ta­va pu­nai­nen vii­va.

Huo­mi­o­ta he­rät­tä­vät pu­nai­set etu­ren­kaat ja rul­la­luis­ti­mien ins­pi­roi­mat van­teet tuo­vat mie­leen Ope­lin Mo­toC­lub 500 -moot­to­ri­pyö­rän, joka oli niin ikään vuon­na 1928 var­sin avant­gar­dis­ti­nen kah­del­la pu­nai­sel­la ren­kaal­laan.

Tätä yk­si­tyis­koh­taa lu­kuun ot­ta­mat­ta kon­sep­til­la ei ole pal­jo­a­kaan link­ke­jä men­nee­seen. Pit­kä ko­ne­pel­ti, ta­va­ra­ti­lan luu­kun puut­tu­mi­nen, tup­la­pa­ko­put­ket kes­kel­lä ja kon­sep­tin nimi viit­taa­vat kaik­ki al­ku­pe­räi­seen GT:hen.

Näi­tä yk­si­tyis­koh­tia lu­kuun ot­ta­mat­ta Opel GT-kon­sep­ti on kui­ten­kin it­se­näi­nen ei­kä sii­nä ole merk­ke­jä ret­ro-hen­ki­ses­tä muo­toi­lus­ta.

”Loim­me GT-kon­sep­tin ta­voit­taak­sem­me Opel-brän­din roh­ke­an ja tun­tei­siin ve­to­a­van si­sim­män ole­muk­sen. Kon­sep­ti on dra­maat­ti­nen, veis­tok­sel­li­nen ja täyn­nä in­no­vaa­ti­oi­ta – näi­tä pe­rin­tei­tä ai­om­me jat­kaa. Vuon­na 1965 Opel ke­hit­ti Ex­pe­ri­men­tal GT:n, joka oli kaut­taal­taan edis­tyk­sel­li­nen au­to veis­tok­sel­li­ses­sa ul­ko­a­sus­sa. On luon­nol­li­ses­ti vai­ke­aa luo­da uu­del­leen iko­ni. Mut­ta Ex­pe­ri­men­tal GT oli ai­ka­naan avant­gar­dis­ti­nen, ja GT-kon­sep­ti on sitä tänä päi­vä­nä – puh­das ja mi­ni­ma­lis­ti­nen mut­ta sil­ti roh­kea ja il­man komp­ro­mis­se­ja. Tämä mal­li me­nes­tyk­sel­li­nen osoi­tus jat­ku­vas­ti ke­hit­ty­väs­tä muo­toi­lu­fi­lo­so­fi­as­tam­me – ’veis­tok­sel­li­nen tai­de koh­taa sak­sa­lai­sen täs­mäl­li­syy­den’, kom­men­toi Vice Pre­si­dent Mark Adams De­sign Eu­ro­pel­ta.

Yk­si Opel GT -kon­sep­tin mer­kit­tä­vim­mis­tä in­no­vaa­ti­ois­ta ovat suu­ret ovet. Ne on in­teg­roi­tu si­vuik­ku­noi­hin si­ten, et­tä ik­ku­na vaih­tuu maa­li­pin­taan huo­maa­mat­to­mas­ti. Sekä kul­jet­ta­jan et­tä mat­kus­ta­jan on help­po men­nä au­toon pai­na­mal­la säh­köl­lä toi­mi­van oven kos­ke­tus­näyt­töä, joka on in­teg­roi­tu ka­ton pu­nai­seen vii­vaan.

Myös pi­dem­mil­lä mat­kus­ta­jil­la on riit­tä­väs­ti ti­laa au­ton si­säl­lä. Avat­ta­es­sa ovien etuo­sa liu­kuu pit­käl­le pyö­rän kaa­ren ko­te­loi­hin. Tämä ti­laa sääs­tä­vä ja pa­ten­toi­tu jär­jes­tel­mä ta­kaa sen, et­tä ovet avau­tu­vat suu­reen kul­maan ja on käy­tän­nöl­li­nen myös ah­taam­mil­la park­ki­pai­koil­la.

Kak­si pyö­rän kaa­rien taak­se si­joi­tet­tua ka­me­raa var­mis­ta­vat tur­val­li­sen nä­ky­män kau­pun­ki­a­jos­sa kah­den oh­jaa­moon si­joi­te­tun ruu­dun avul­la. Uu­den jär­jes­tel­män an­si­os­ta ul­kois­ten si­vu­pei­lin ja kuol­lei­den kul­mien ai­ka on ohi.

Kon­sep­ti­au­ton tuu­li­la­si jat­kuu pa­no­raa­ma­kat­toon as­ti ja mah­dol­lis­taa sen, et­tä au­tos­sa ole­vat voi­vat naut­tia sa­man­lai­ses­ta tun­nel­mas­ta kuin ir­ro­tet­ta­val­la tar­ga-ka­tol­la va­rus­te­tus­sa au­tos­sa.

Eteen pit­kit­täin si­joi­tet­tu tur­bo­moot­to­ri ja ta­ka­ve­to

Opel GT:n ja ame­rik­ka­lai­sen ur­hei­lu­au­toi­ko­nin Cor­vet­ten ta­paan moot­to­ri on si­joi­tet­tu eteen pit­kit­täin. Au­ton pai­no­pis­te on al­haal­la ja kes­kel­lä, mikä ta­kaa ur­hei­lul­li­sen kä­si­tel­tä­vyy­den eri­no­mai­set kaar­re­o­mi­nai­suu­det.

Opel GT -kon­sep­tis­sa on te­ho­kas 1.0-lit­rai­nen, kol­mi­sy­lin­te­ri­nen, tur­bo­ah­det­tu moot­to­ri, joka pe­rus­tuu Ada­mis­sa, Cor­sas­sa ja Ast­ras­sa käy­tet­tyyn huip­pu­mo­der­niin ke­vyt­ra­ken­tei­seen sy­lin­te­ri­loh­koon.

Te­ho­kas suo­ra­suih­ku­tus­moot­to­ri ke­hit­tää te­hoa 107 kW/145 hv ja mak­si­mi­vään­tö on 205 Nm. Ku­lu­tus­lu­ke­mia ei vie­lä ole saa­ta­vil­la.

Tur­bo­ah­de­tun moot­to­rin voi­ma vä­li­te­tään taka-ak­se­lil­le kuu­si­vaih­tei­sen sek­ven­ti­aa­li­sen vaih­teis­ton sekä me­kaa­ni­sen taka-ak­se­lin ta­saus­pyö­räs­tön lu­kon avul­la. Vaih­tei­ta voi käyt­tää oh­jaus­pyö­rään si­joi­te­tuil­la vaih­teen­va­lit­si­mil­la.

Opel GT -kon­sep­ti on ta­ka­ve­toi­nen, mikä on eri­tyi­ses­ti ur­hei­lu­au­to­har­ras­ta­jien mie­leen. Kak­si­paik­kai­nen ja al­le 1 000 kg pai­na­va au­to on myös var­sin suo­ri­tus­ky­kyi­nen. Kon­sep­ti kiih­tyy nol­las­ta 100 ki­lo­met­rin tun­ti­no­peu­teen va­jaas­sa kah­dek­sas­sa se­kun­nis­sa ja saa­vut­taa 205 km/h huip­pu­no­peu­den.

Keu­las­sa huo­mio kiin­nit­tyy hel­pos­ti ajo­va­loi­hin, joi­hin on in­teg­roi­tu myös suun­ta­vil­kut. Huip­pu­mo­der­nin hei­jas­tus­tek­no­lo­gi­an an­si­os­ta va­lot pa­la­vat ikään kuin kol­miu­lot­tei­ses­ti. Seu­raa­van su­ku­pol­ven so­peu­tu­vat LED-ajo­va­lot so­pi­vat täy­del­li­ses­ti tä­hän tek­no­lo­gi­aan.

Opel In­tel­li­Lux LED® -mat­rii­si­va­lot ta­kaa­vat kau­ko­va­loil­la aja­mi­sen il­man häi­käi­se­mis­tä. Vas­taa­vat va­lot tu­li­vat en­si ker­taa uu­teen Ast­raan vuon­na 2015. Tek­no­lo­gia on pal­kit­tu Sa­fe­ty­Best -pal­kin­nol­la. Opel GT -kon­sep­tis­sa esi­tel­lään tä­män älyk­kään va­lo­jär­jes­tel­män seu­raa­va ver­sio.

 

 

 

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

 Ostaja voi tilata myös erityisen ikäviä olosuhteita varten ns. Deep Wave -paketin, jonka avulla Torsus Terrastorm kykenee 820 mm kahluusyvyyteen!

Ostaja voi tilata myös erityisen ikäviä olosuhteita varten ns. Deep Wave -paketin, jonka avulla Torsus Terrastorm kykenee 820 mm kahluusyvyyteen!

Kahluusyvyys jopa 820 mm: Tämä 4x4 on maailman rankin pikkubussi!

Auto Bild.Uutiset
31.7.2020
 Ostaja voi tilata myös erityisen ikäviä olosuhteita varten ns. Deep Wave -paketin, jonka avulla Torsus Terrastorm kykenee 820 mm kahluusyvyyteen!

Ostaja voi tilata myös erityisen ikäviä olosuhteita varten ns. Deep Wave -paketin, jonka avulla Torsus Terrastorm kykenee 820 mm kahluusyvyyteen!

Kahluusyvyys jopa 820 mm: Tämä 4x4 on maailman rankin pikkubussi!

Auto Bild.Uutiset
31.7.2020
Pirellin ja McLarenin viimeisimmän yhteistyön lähtökohdaksi valittiin P Zero Trofeo R -rengas.

Pirellin ja McLarenin viimeisimmän yhteistyön lähtökohdaksi valittiin P Zero Trofeo R -rengas.

Uusi McLaren 765LT -superauto: Pirelli kehitti mallia varten räätälöidyn renkaan

Auto Bild.Superautot
2.10.2020
Pirellin ja McLarenin viimeisimmän yhteistyön lähtökohdaksi valittiin P Zero Trofeo R -rengas.

Pirellin ja McLarenin viimeisimmän yhteistyön lähtökohdaksi valittiin P Zero Trofeo R -rengas.

Uusi McLaren 765LT -superauto: Pirelli kehitti mallia varten räätälöidyn renkaan

Auto Bild.Superautot
2.10.2020
Jep - Volvo P1800 Cyan on todellakin Restomod-projekti, joka saa krokotiilinkyyneleet ruotsalaismerkin fanien ja monien muiden silmiin.

Jep - Volvo P1800 Cyan on todellakin Restomod-projekti, joka saa krokotiilinkyyneleet ruotsalaismerkin fanien ja monien muiden silmiin.

Volvo P1800 Cyan: 426 hevosvoimaa ja ykkösvaihde takavasemmalla!

Auto Bild.Klassikot
12.11.2020
Jep - Volvo P1800 Cyan on todellakin Restomod-projekti, joka saa krokotiilinkyyneleet ruotsalaismerkin fanien ja monien muiden silmiin.

Jep - Volvo P1800 Cyan on todellakin Restomod-projekti, joka saa krokotiilinkyyneleet ruotsalaismerkin fanien ja monien muiden silmiin.

Volvo P1800 Cyan: 426 hevosvoimaa ja ykkösvaihde takavasemmalla!

Auto Bild.Klassikot
12.11.2020

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

Koeajossa Volkswagen Passat Variant GTE: Virran viemää

Cupra Formentor: Viisi tähteä Euro NCAP -turval­li­suus­tes­teissä

Mercedes-AMG GT 73 e: Markkinoille näillä näkymin vielä tänä vuonna!

Porsche Taycan Cross Turismo: Sähköisten urheiluautojen moniottelija

Bentley Bacalar: Ensimmäinen W12-moottori valmistui testipenkistä

Hyundai Bayon: Crossover saapuu Suomeen näillä näkymin alkukesästä 2021

Volvo Cars: Täysin sähköiseksi vuoteen 2030 mennessä

Toyota Yaris: Vuoden Auto 2021

Wankel-moottorinen Mazda RX-3: Täyttää 50 vuotta!

HYÖTYJUTUT

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

Näin sujuu koiran kuljetus autossa - täsmäohjeet

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

Koeajossa Volkswagen Passat Variant GTE: Virran viemää

Koeajossa Kia e-Soul: Sähköistä ajoa

Koeajossa Renault Clio TCe 100 Intens: Ajettavasti tilava

Koeajossa SsangYong Korando D1.6 4WD 6AT Quartz: Särmikkään mukava

Koeajossa BMW 118i Business M Sport: Isoihin päin

Koeajossa Ford Ranger Double Cab 2.0 TDCi 213 hv A10 4x4 Wildtrak: Hyvin vääntää!

Koeajossa Škoda Scala 1.0 TSI Style DSG: Litrainen täydennys

Koeajossa Ford Focus Active 1.5 EcoBoost 182 hv A: Lisäarvoa perhekäyttöön

Koeajossa Škoda Karoq 2.0 TSI 4x4 Sportline DSG: GT-tason katumaasturi

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Focalilta uusi ylelli­syys­kuuloke

Hifimaailma

Burson Audio Funkilla tuulella 

Hifimaailma

Mestariteoksia

Hifimaailma

Kudos Audion päivitetyt 

Hifimaailma

Auris Audion Tangenta Hawk 

Hifimaailma

Velodynelta neljä uutta subbaria

Koti ja keittiö

Uuden kodin vanhat seinät

Hifimaailma

Coplandin uusi 150-wattinen 

Hifimaailma

Laaja­kais­ta­dis­kantti

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Maksimivääntö 1600 Nm: Tiesitkö, että Kroatiassakin valmistetaan superautoja!

DDR:n valvottu liikenne sai tuomariston innostumaan

Maailmanluokan arktinen älyliikenteen ekosysteemi Tunturi-Lappiin

Mitsubishi esittelee uudistuneen ASX-mallin Geneven autonäyttelyssä

Autoharrastajien verkkosivusto overdrive.fi uudistui!

Koituvatko poikkeukselliset sääolot auton kuolemaksi?

Sveitsissä nähdään VW up! -facelift sekä BUDD-e -konseptiauto

Nopean italialaismerkin odotettu katumaasturi lanseerataan Genèvessä

Volvo lanseeraa auton jossa ei ole avainta

Pilkington upottaa näytön suoraan ajoneuvon lasiin – taustalla suomalainen kehitystyö

UUTTA

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

Koeajossa Volkswagen Passat Variant GTE: Virran viemää

Cupra Formentor: Viisi tähteä Euro NCAP -turval­li­suus­tes­teissä

Mercedes-AMG GT 73 e: Markkinoille näillä näkymin vielä tänä vuonna!

Porsche Taycan Cross Turismo: Sähköisten urheiluautojen moniottelija

HYÖTYJUTUT

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

Koeajossa Volkswagen Passat Variant GTE: Virran viemää

Koeajossa Kia e-Soul: Sähköistä ajoa

Koeajossa Renault Clio TCe 100 Intens: Ajettavasti tilava

Koeajossa SsangYong Korando D1.6 4WD 6AT Quartz: Särmikkään mukava

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

Maksimivääntö 1600 Nm: Tiesitkö, että Kroatiassakin valmistetaan superautoja!

DDR:n valvottu liikenne sai tuomariston innostumaan

Maailmanluokan arktinen älyliikenteen ekosysteemi Tunturi-Lappiin

Mitsubishi esittelee uudistuneen ASX-mallin Geneven autonäyttelyssä

Autoharrastajien verkkosivusto overdrive.fi uudistui!

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Focalilta uusi ylelli­syys­kuuloke

Hifimaailma

Burson Audio Funkilla tuulella 

Hifimaailma

Mestariteoksia

Hifimaailma

Kudos Audion päivitetyt 

Hifimaailma

Auris Audion Tangenta Hawk 

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

TILAA TÄSTÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Enyaq Sportline iV -malliin on tarjolla kolme erilaista voimalinjaa.

Enyaq Sportline iV -malliin on tarjolla kolme erilaista voimalinjaa.

Skoda

Škoda Enyaq Sportline iV: Urheilullinen täyssähköinen SUV

Kaupallinen yhteistyö

Pihavaja tarjoaa monipuolista säilytystilaa helposti

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Cupra Formentor: Viisi tähteä Euro NCAP -turval­li­suus­tes­teissä

Bentley Bacalar: Ensimmäinen W12-moottori valmistui testipenkistä

Hyundai Bayon: Crossover saapuu Suomeen näillä näkymin alkukesästä 2021

Volvo Cars: Täysin sähköiseksi vuoteen 2030 mennessä

Toyota Yaris: Vuoden Auto 2021

Škoda Enyaq Sportline iV: Urheilullinen täyssähköinen SUV

Sähköautot osana energiamurrosta: Audi tutkii kaksisuuntaista lataus­tek­no­logiaa

Peugeot: 210-vuotias brändi julkisti uuden logon

Suzuki Vitara – aina hybridi ja aiempaa edullisempi

Mercedes-Benzin C-sarja: Uudistuu S-sarjan esimerkin mukaisesti

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Škoda Enyaq Sportline iV: Urheilullinen täyssähköinen SUV

Jimny? Niva? Vai G-sarjan Mercedes-Benz? Mikä tämä oikein on? Ja hinta uutena naurettavat 11 000 euroa!

Dacia Sandero ja Sandero Stepway: Suomen edullisin automalli mukana

Suzuki Vitara – aina hybridi ja aiempaa edullisempi

Uusi Nissan Qashqai julkistettiin: Tulossa e-Power -järjestelmä

Hyundai Bayon: Crossover saapuu Suomeen näillä näkymin alkukesästä 2021

Koeajossa SsangYong Korando D1.6 4WD 6AT Quartz: Särmikkään mukava

Koeajossa Škoda Scala 1.0 TSI Style DSG: Litrainen täydennys

Volkswagen ID.4: 52 kW akkuversioiden myynti alkoi

Toyota Mirai: Milloin niitä saadaan Suomeen? Auto Bild ensikoeajoi jo!

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Kroatialainen autosuunnittelija Mate Rimac kehitti sähkökäyttöisen Concept One -superauton, joka ulkomuodoltaan on kuin toiselta planeeltalta.

Kroatialainen autosuunnittelija Mate Rimac kehitti sähkökäyttöisen Concept One -superauton, joka ulkomuodoltaan on kuin toiselta planeeltalta.

Maksimivääntö 1600 Nm: Tiesitkö, että Kroatiassakin valmistetaan superautoja!

Auto Bild.Uutiset
4.3.2016
Kroatialainen autosuunnittelija Mate Rimac kehitti sähkökäyttöisen Concept One -superauton, joka ulkomuodoltaan on kuin toiselta planeeltalta.

Kroatialainen autosuunnittelija Mate Rimac kehitti sähkökäyttöisen Concept One -superauton, joka ulkomuodoltaan on kuin toiselta planeeltalta.

Maksimivääntö 1600 Nm: Tiesitkö, että Kroatiassakin valmistetaan superautoja!

Auto Bild.Uutiset
4.3.2016

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

TILAA TÄSTÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Enyaq Sportline iV -malliin on tarjolla kolme erilaista voimalinjaa.

Enyaq Sportline iV -malliin on tarjolla kolme erilaista voimalinjaa.

Skoda

Škoda Enyaq Sportline iV: Urheilullinen täyssähköinen SUV

Kaupallinen yhteistyö

Pihavaja tarjoaa monipuolista säilytystilaa helposti

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Cupra Formentor: Viisi tähteä Euro NCAP -turval­li­suus­tes­teissä

Bentley Bacalar: Ensimmäinen W12-moottori valmistui testipenkistä

Hyundai Bayon: Crossover saapuu Suomeen näillä näkymin alkukesästä 2021

Volvo Cars: Täysin sähköiseksi vuoteen 2030 mennessä

Toyota Yaris: Vuoden Auto 2021

Škoda Enyaq Sportline iV: Urheilullinen täyssähköinen SUV

Sähköautot osana energiamurrosta: Audi tutkii kaksisuuntaista lataus­tek­no­logiaa

Peugeot: 210-vuotias brändi julkisti uuden logon

Suzuki Vitara – aina hybridi ja aiempaa edullisempi

Mercedes-Benzin C-sarja: Uudistuu S-sarjan esimerkin mukaisesti

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Škoda Enyaq Sportline iV: Urheilullinen täyssähköinen SUV

Jimny? Niva? Vai G-sarjan Mercedes-Benz? Mikä tämä oikein on? Ja hinta uutena naurettavat 11 000 euroa!

Dacia Sandero ja Sandero Stepway: Suomen edullisin automalli mukana

Suzuki Vitara – aina hybridi ja aiempaa edullisempi

Uusi Nissan Qashqai julkistettiin: Tulossa e-Power -järjestelmä

Hyundai Bayon: Crossover saapuu Suomeen näillä näkymin alkukesästä 2021

Koeajossa SsangYong Korando D1.6 4WD 6AT Quartz: Särmikkään mukava

Koeajossa Škoda Scala 1.0 TSI Style DSG: Litrainen täydennys

Volkswagen ID.4: 52 kW akkuversioiden myynti alkoi

Toyota Mirai: Milloin niitä saadaan Suomeen? Auto Bild ensikoeajoi jo!

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Kroatialainen autosuunnittelija Mate Rimac kehitti sähkökäyttöisen Concept One -superauton, joka ulkomuodoltaan on kuin toiselta planeeltalta.

Kroatialainen autosuunnittelija Mate Rimac kehitti sähkökäyttöisen Concept One -superauton, joka ulkomuodoltaan on kuin toiselta planeeltalta.

Maksimivääntö 1600 Nm: Tiesitkö, että Kroatiassakin valmistetaan superautoja!

Auto Bild.Uutiset
4.3.2016
Kroatialainen autosuunnittelija Mate Rimac kehitti sähkökäyttöisen Concept One -superauton, joka ulkomuodoltaan on kuin toiselta planeeltalta.

Kroatialainen autosuunnittelija Mate Rimac kehitti sähkökäyttöisen Concept One -superauton, joka ulkomuodoltaan on kuin toiselta planeeltalta.

Maksimivääntö 1600 Nm: Tiesitkö, että Kroatiassakin valmistetaan superautoja!

Auto Bild.Uutiset
4.3.2016
Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.