SsangYong Tivoli Ultimate: Britit julkistivat rajoitetun erikoisversion

Tätä Ultimate-erikoispainosta ei valitettavasti nähdä Suomessa.

Auto Bild.Uutiset
Iso-Britannian markkinoille suunnatun erikoisversion, SsangYong Tivoli Ultimaten voimanlähteenä on 1,6-litrainen Euro 6 -normin täyttävä bensiininelikko ja vaihteistona joko 6-portainen manuaali tai Aisinin 6-nopeuksinen automaatti.

Iso-Britannian markkinoille suunnatun erikoisversion, SsangYong Tivoli Ultimaten voimanlähteenä on 1,6-litrainen Euro 6 -normin täyttävä bensiininelikko ja vaihteistona joko 6-portainen manuaali tai Aisinin 6-nopeuksinen automaatti.

Tivoli Ultimatessa on myös nahkaverhoilu, avaimeton lukitus ja käynnistys sekä esimerkiksi peruutuskamera, säädettävä ohjaustehostin, 7-tuumainen kosketusnäyttö sekä Bluetooth. Navigointilaite on TomTomin valmistama.

Tivoli Ultimatessa on myös nahkaverhoilu, avaimeton lukitus ja käynnistys sekä esimerkiksi peruutuskamera, säädettävä ohjaustehostin, 7-tuumainen kosketusnäyttö sekä Bluetooth. Navigointilaite on TomTomin valmistama.

Ultimate-erikoispainos, jota siis valmistetaan vain rajallinen määrä ja ainoastaan Iso-Britannian markkinoille, on Tivoliksi poikkeuksellisen “ladattu”, sillä sen varusteisiin lukeutuvat sähkösäätöinen ja viilennetty kuljettajan istuin, lämmitettävä ohjauspyörä sekä LED-sumuvalot. Käsijarrun sijoitus eroaa tavallisista Tivoli-malleista, kuten myös osittain kojelaudan katkaisimien sijoittelu. Erikoismalli on varustettu alumiinivantein ja siinä on kaksialueinen automaatti-ilmastointi.

Ultimate-erikoispainos, jota siis valmistetaan vain rajallinen määrä ja ainoastaan Iso-Britannian markkinoille, on Tivoliksi poikkeuksellisen “ladattu”, sillä sen varusteisiin lukeutuvat sähkösäätöinen ja viilennetty kuljettajan istuin, lämmitettävä ohjauspyörä sekä LED-sumuvalot. Käsijarrun sijoitus eroaa tavallisista Tivoli-malleista, kuten myös osittain kojelaudan katkaisimien sijoittelu. Erikoismalli on varustettu alumiinivantein ja siinä on kaksialueinen automaatti-ilmastointi.

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Maailmalla jo miljoona Cupraa

Auto Bild.Uutiset

Maailmalla jo miljoona Cupraa

Auto Bild.Uutiset

Smart #5: Merkin ensimmäisen suuri SUV-malli Euroopan markkinoille

Auto Bild.Uutiset

Smart #5: Merkin ensimmäisen suuri SUV-malli Euroopan markkinoille

Auto Bild.Uutiset
Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda MX-30 R-EV Edition R: Männät kiertävät, sähkö liikuttaa

Auto Bild.Koeajot
Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda MX-30 R-EV Edition R: Männät kiertävät, sähkö liikuttaa

Auto Bild.Koeajot

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN