Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Koeajossa Hyundai i30 N 2.0 T-GDI 8DCT 280 hv Hatchback: Arjen torjuntaan

Ison SUV:n muhkeus alkaa jo keulan ilmeestä.

Ison SUV:n muhkeus alkaa jo keulan ilmeestä.

Toni Lindström

Koeajossa Audi Q8 Electrified Edition 60 TFSI e quattro Tiptronic: Jättiläiseksi kasvatettu

Audi-malliston huipulla heiluttaa lippua jättimäisiin mittoihin kasvatettu Q8, joka edustaa premium-SUVien kookkainta ryhmää. Tähän joukkoon koeajettu lataushybridi Electrified Edition 60 TFSI e quattro tiptronic istuu mainiosti.

Auto Bild.Koeajot
29.12.2022

Ko­ea­je­tun au­ton mal­li­mer­kin­tä on ko­ko­nai­suu­des­saan pit­kä, vaik­ka it­se mal­lin ni­mes­sä on vain yk­si kir­jain ja yk­si nu­me­ro. Ni­miyh­dis­tel­män ta­kaa pal­jas­tuu mon­ta asi­aa: au­to on säh­köis­tet­ty (la­taus­hyb­ri­di), sii­nä on ne­li­ve­to, ja sen voi­ma­lin­jaa oh­jaa au­to­maat­ti­vaih­teis­to.

Toki au­tos­sa on pal­jon muu­ta­kin, mut­ta tii­vis­te­tys­ti noin kai voi­nee il­mais­ta.

Au­di Q8:n omi­nai­suuk­sis­ta ker­to­vat nu­me­rot il­men­tä­vät ihail­ta­vaa ko­koa ja nä­köä, jos suu­ret SUV-mal­lit cou­pe-ver­si­oi­na ovat os­ta­jan ma­kuun. Au­di Q8:n mas­sa on mas­sii­vi­set 2 515 ki­loa. Tuo ki­lo­mää­rä on pa­kat­tu puol­ta­tois­ta sent­tiä vail­le vii­teen met­riin. Kor­keut­ta ko­mis­tuk­sel­la on 1,7 met­riä ja le­veyt­tä liki kak­si met­riä.

Coupémainen muotoilu tekee Audi Q8:sta urheilullisen. Takana ja edessä on ledivalot, joissa vilkut toimivat dynaamisesti.

Coupémainen muotoilu tekee Audi Q8:sta urheilullisen. Takana ja edessä on ledivalot, joissa vilkut toimivat dynaamisesti.

Toni Lindström

Vaihteenvalitsimen edessä on kaksi kosketusnäyttöä, joilla ohjaillaan haluttuja toimintoja. Myös aitoja painikkeita on säilytetty.

Vaihteenvalitsimen edessä on kaksi kosketusnäyttöä, joilla ohjaillaan haluttuja toimintoja. Myös aitoja painikkeita on säilytetty.

Toni Lindström

Audi Q8:n mittaristo on selkeä.

Audi Q8:n mittaristo on selkeä.

Toni Lindström

Alempi kosketusnäyttö tunnistaa myös kirjoittamisen, eli sitä voi käyttää vaikka syötettäessä navigaattoriin osoitetta.

Alempi kosketusnäyttö tunnistaa myös kirjoittamisen, eli sitä voi käyttää vaikka syötettäessä navigaattoriin osoitetta.

Toni Lindström

Etuistuimet ovat alcantara/nahkapäällysteiset. Kuljettajan istuin tarjoaa riittävästi tukea. Säädöt hoituvat luonnollisesti sähköllä.

Etuistuimet ovat alcantara/nahkapäällysteiset. Kuljettajan istuin tarjoaa riittävästi tukea. Säädöt hoituvat luonnollisesti sähköllä.

Toni Lindström

Takana on reilusti tilaa matkustaa, ja jalkatilaa voi säätää liikuttamalla takapenkkiä. Keskipaikka tarjoaa vaatimattomammin mukavuutta.

Takana on reilusti tilaa matkustaa, ja jalkatilaa voi säätää liikuttamalla takapenkkiä. Keskipaikka tarjoaa vaatimattomammin mukavuutta.

Toni Lindström

Takana matkustaville on omat säätimet ilmastoinnille.

Takana matkustaville on omat säätimet ilmastoinnille.

Toni Lindström

Ko­koa siis riit­tää – ja se kan­nat­taa muis­taa, kun kur­vai­lee park­ki­hal­leis­sa ja py­sä­köin­ti­a­lu­eil­la ko­vin ah­taa­seen ti­laan kah­den au­ton vä­liin Au­di Q8:aa ei kan­na­ta vält­tä­mät­tä park­kee­ra­ta. Ka­dun var­res­sa Q8 ot­taa ti­lan­sa, kun­han sitä on vain va­rat­tu riit­tä­väs­ti sen ym­pä­ril­le.

Vä­ke­vää voi­maa

Ul­ko­mi­tat he­rät­tä­vät kun­ni­oi­tus­ta nu­me­roi­den va­los­sa, ja sa­maa voi sa­noa voi­ma­lin­jan osal­ta. Q8:n on va­rus­tet­tu 3-lit­rai­sel­la V6-ben­sii­ni­moot­to­ril­la, jos­ta ir­to­aa 250 ki­lo­wat­tia (340 hv).

Jo polt­to­moot­to­rin lu­ke­mat kuu­los­ta­vat koh­tuul­li­sen mu­ka­vil­ta, mut­ta kun apuun ote­taan vie­lä säh­kö­moot­to­ri, jos­ta mak­si­mis­saan ir­to­aa 100 ki­lo­wat­tia (136 hv), niin saa­daan yh­dis­tel­mä­te­hoa 340 kW (462 hv).

Täl­löin ne­li­ve­dos­ta mi­ta­taan ulos par­haim­mil­laan vään­töä 700 Nm, joka riit­tää kai­kil­la mit­ta­reil­la au­ton lii­kut­te­luun. Au­di Q8:lla on­nis­tuu suu­ren­kin ve­neen veto, sil­lä ve­to­mas­saa voi enim­mil­lään ol­la 3 500 ki­loa.

Kun te­hoa on la­dat­tu pai­na­vaan au­toon riit­tä­väs­ti, on aja­mi­nen vai­vat­to­man help­poa – ja tar­vit­ta­es­sa myös vauh­di­kas­ta.

Ku­lu­tus­lu­ke­mik­si säh­kön avus­ta­ma­na on nor­mi­mi­tat­tu 2,9 l/100 km, joka tar­koit­taa, et­tä säh­köl­lä on pääs­ty aja­maan lu­va­tut 45 ki­lo­met­riä, ja sit­ten lop­pu on men­ty polt­to­moot­to­rin ja hyb­ri­din avus­tuk­sel­la.

Au­di Q8 tar­jo­aa kol­me eri ajo­ti­laa hyb­ri­di­nä (Au­to, Hold ja Char­ge). Näis­tä en­sim­mäi­nen hyö­dyn­tää au­to­maat­ti­ses­ti hyb­ri­di­voi­ma­lin­jaa par­haak­si kat­so­mal­laan ta­val­la, eli se sää­te­lee tar­peen mu­kaan polt­to- ja säh­kö­moot­to­rin yh­dis­tel­mä­käyt­töä.

Hold säi­lyt­tää ajo­a­kun va­rauk­sen polt­to­moot­to­ria hyö­dyn­tä­en, jol­loin akus­sa riit­tää tar­vit­ta­va la­taus esi­mer­kik­si kau­pun­gin kes­kus­tas­sa ajoa var­ten. Char­ge puo­les­taan pyr­kii la­taa­maan ajo­a­kun täy­teen polt­to­moot­to­rin avul­la.

Vai­va­ton ajet­ta­va

Kau­pun­gis­sa Au­di Q8 tait­tuu näp­pä­räs­ti, kun­han muis­taa huo­mi­oi­da sen ul­koi­set mi­tat. Lii­ken­ne­va­lois­sa SUV-mal­lil­la ei jää muun lii­ken­teen tul­pak­si, sil­lä sa­ta­sen kiih­dy­tys tait­tuu pie­nel­lä pol­kai­sul­la 5,4 se­kun­nis­sa.

Ajoakku verottaa tavaratilaa, jota on takapenkkien asennosta riippuen 505–1 625 litraa.

Ajoakku verottaa tavaratilaa, jota on takapenkkien asennosta riippuen 505–1 625 litraa.

Toni Lindström

Ilmajousitetun auton korkeutta voi säätää tavaratilan sivussa olevilla säätimillä.

Ilmajousitetun auton korkeutta voi säätää tavaratilan sivussa olevilla säätimillä.

Toni Lindström

Kiih­ty­vyys to­del­la tun­tuu, ja tu­ke­vak­si muo­toil­lul­la ur­hei­luis­tui­mel­le on tar­vet­ta, kun pai­no­voi­ma pai­naa se­län penk­kiin. Huip­pu­no­peut­ta iso SUV ke­laa 240 km/h, jo­ten Sak­san moot­to­ri­teil­lä saa käyt­tää va­sen­ta kais­taa, jos sii­hen on tar­vet­ta.

Pai­na­va au­to on moot­to­ri­tiel­lä va­kaa ajet­ta­va, ja mat­kan­te­ko on mu­ka­van nau­tit­ta­vaa. Le­veys ja mu­kau­tu­va ur­hei­lul­li­nen il­ma­jou­si­tus pi­tä­vät Au­di Q8:n kiin­ni ties­sä, vaik­ka ties­sä oli­si tiu­kem­pi­a­kin mut­kia. Oh­jaus on tark­ka, vaik­ka ai­ka lail­la te­hos­tet­tu – tun­tu­maa voi­si ol­la enem­pi­kin.

Ti­laa riit­tää

Ai­em­min on jo to­det­tu Au­di Q8:n muh­ke­at ul­ko­mi­tat. Suu­ren kuo­ren al­ta löy­tyy ti­laa myös mat­kus­ta­mon puo­lel­le. Edes­sä is­tu­taan väl­jän ta­sok­kaas­ti vii­meis­tel­lys­sä ym­pä­ris­tös­sä, jos­sa on vah­va pre­miu­min lei­ma ja ny­ky­a­jan tun­tu.

Kul­jet­ta­jan pai­kal­la huo­maa, et­tä min­kään pik­ku­maas­tu­rin ra­tin ta­ka­na ei täs­sä ta­pauk­ses­sa is­tu­ta. Ul­ko­mi­tois­sa on aluk­si hah­mot­ta­mis­ta, mut­ta tätä ais­ti­mis­ta hel­pot­ta­vat ym­pä­ri au­toa ole­vat ka­me­rat ja tut­kat. Ei­kä Au­di Q8 nyt mi­kään mah­do­ton jät­ti­läi­nen ole sen­tään hal­lit­ta­vak­si, vaik­ka suu­ri kool­taan on­kin.

Ta­ka­pen­kil­lä mat­kus­te­taan to­del­la väl­jäs­ti. Ta­ka­pen­kin etäi­syyt­tä on mah­dol­lis­ta sää­tää, jol­loin ja­loil­le saa tar­vit­ta­es­sa rei­lus­ti­kin li­sää ti­laa tar­peen niin vaa­ties­sa. Kah­del­le ai­kui­sel­le ti­lat ovat ruh­ti­naal­li­set. Jos mat­kus­ta­jia on kol­me, jou­tuu kes­ki­pai­kal­la is­tu­va hiu­kan tin­ki­mään is­tuin­mu­ka­vuu­des­ta.

Jos ovat Au­di Q8:n nu­me­rot kai­kil­ta osin suu­ria, niin pi­tuut­ta riit­tää myös sen va­rus­te­lis­tas­sa. Au­tos­sa on kaik­ki mo­der­nit ajo­a­vus­ti­met ja nii­hin liit­ty­vät tur­val­li­suut­ta li­sää­vät omi­nai­suu­det. Oi­ke­as­taan au­tos­sa on kaik­ki, mitä voi laa­duk­kaa­seen ajo­e­lä­myk­seen tar­vi­ta.

Li­sä­va­rus­tei­ta­kin tie­tys­ti vie­lä löy­tyy, jos va­ki­o­va­rus­tei­nen Au­di Q8 ei vie­lä kai­kil­ta osin tyy­dy­tä. Tie­tys­ti au­tol­le ker­tyy hin­taa jo lä­hem­mäs 100 000 eu­roa, jol­loin puut­tei­ta ei enää juu­ri us­koi­si edes ole­van.

Pek­ka Kai­de­so­ja, ku­vat Toni Lindst­röm

Au­di Q8 Elect­ri­fied Edi­ti­on 60 TFSI e qu­at­t­ro Tipt­ro­nic

Moot­to­ri

V6, tur­bo, 2995 cm3, 250 kW (340 hv), 5300–6400 r/min, 450 Nm/1340–5300 Nm r/min + säh­kö­moot­to­ri 100 kW/400 Nm; hyb­ri­di­jär­jes­tel­mä 340 kW (462 hv), 700 Nm

Suo­ri­tus­ky­ky

0–100 km/h 5,4 s, huip­pu­no­peus 240 km/h

Ku­lu­tus

2,9 l/100 km, ben­sii­ni

CO2-pääs­töt

65 g/km

Ajo­ak­ku

li­tiu­mi­o­ni 14,4 kWh (net­to)

Toi­min­ta­mat­ka säh­köl­lä

45 km

La­tau­sai­ka (7,4 kW)

2,5 tun­tia

Voi­man­siir­to

A8, ne­li­ve­to

Mi­tat

p. 4986, l. 1995, k. 1705 mm, ak­se­li­vä­li 2995 mm, oma­mas­sa 2515 kg, ve­to­mas­sa 3500/750 kg, ta­va­ra­ti­la 505–1625 l, tank­ki 75 l

Hin­ta

95 437 eu­roa (2021)

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Tämän vuoden PIkes Peakin mäkikisa ajetaan 25. kesäkuuta, jolloin ohjaismissa tulee olemaan Raphaël Astier.

Tämän vuoden PIkes Peakin mäkikisa ajetaan 25. kesäkuuta, jolloin ohjaismissa tulee olemaan Raphaël Astier.

Alpine

Alpine A110 Pikes Peak: Kurotus tähtiin

Auto Bild.Uutiset
7.5.2023
Tämän vuoden PIkes Peakin mäkikisa ajetaan 25. kesäkuuta, jolloin ohjaismissa tulee olemaan Raphaël Astier.

Tämän vuoden PIkes Peakin mäkikisa ajetaan 25. kesäkuuta, jolloin ohjaismissa tulee olemaan Raphaël Astier.

Alpine

Alpine A110 Pikes Peak: Kurotus tähtiin

Auto Bild.Uutiset
7.5.2023
Volvo V90 Cross Country on jykevän tyylikäs ilmestys.

Volvo V90 Cross Country on jykevän tyylikäs ilmestys.

Toni Lindström

Koeajossa Volvo V90 Cross Country: Pitkille taipaleille

Auto Bild.Koeajot
10.9.2023
Volvo V90 Cross Country on jykevän tyylikäs ilmestys.

Volvo V90 Cross Country on jykevän tyylikäs ilmestys.

Toni Lindström

Koeajossa Volvo V90 Cross Country: Pitkille taipaleille

Auto Bild.Koeajot
10.9.2023
Premium-metalliväri on testiyksilössä hätkähdyttävän syväefektinen Fantastic Red.

Premium-metalliväri on testiyksilössä hätkähdyttävän syväefektinen Fantastic Red.

Juha Peltonen

Koeajossa Ford Focus ST-Line 1.0 EcoBoost Hybrid 155 hv A7: ”Kadunmiehen RS”

Auto Bild.Koeajot
10.9.2023
Premium-metalliväri on testiyksilössä hätkähdyttävän syväefektinen Fantastic Red.

Premium-metalliväri on testiyksilössä hätkähdyttävän syväefektinen Fantastic Red.

Juha Peltonen

Koeajossa Ford Focus ST-Line 1.0 EcoBoost Hybrid 155 hv A7: ”Kadunmiehen RS”

Auto Bild.Koeajot
10.9.2023

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Koeajossa Hyundai i30 N 2.0 T-GDI 8DCT 280 hv Hatchback: Arjen torjuntaan

Koeajossa Kia Sorento 1.6 T-GDI PHEV AWD Business Luxury 5P: Varusteltu pistokeladattava

Koeajossa Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio 2.9 V6 Biturbo: Valtteri Bottaksen siviiliauto

Callum Skye: Sähkölinjalla maastossa?

Opel Astra ST -farmariversiot: Rantautuivat Suomeen

Renault 5 E-Tech electric: Renault paljastaa uuden 5 E-Tech electricin saloja

Dacia Duster: Kolmannen sukupolven mallissa on kaikki uutta – perusrakenteesta alkaen

Vuoden Auto Suomessa 2024: Finalistit on valittu!

Jos kuvittelit nähneesi kaikki maailman pakettiautot, erehdyt! Škoda 1203 -pakettiauton esittelystä on kulunut 55 vuotta!

2024 Porsche Panamera: Enemmän toimintamatkaa, lisää tehoa ja ilmajousitus

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Hyundai i30 N 2.0 T-GDI 8DCT 280 hv Hatchback: Arjen torjuntaan

Koeajossa Kia Sorento 1.6 T-GDI PHEV AWD Business Luxury 5P: Varusteltu pistokeladattava

Koeajossa Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio 2.9 V6 Biturbo: Valtteri Bottaksen siviiliauto

Koeajossa Cupra Born e-Boost 170 kW 77 kWh: Kuparilla koristeltu sähköinen katseen­van­gitsija

Koeajossa Kia Niro 1.6 GDI Hybrid Business Luxury DCT 18”: Vähällä menee

Koeajossa Ford Focus ST-Line 1.0 EcoBoost Hybrid 155 hv A7: ”Kadunmiehen RS”

Koeajossa Volvo V90 Cross Country: Pitkille taipaleille

Koeajossa Dacia Jogger TCe 110 Extreme 7P: Iso perheen perusauto

Ensikoeajossa Ford Mustang Mach I: Äänivallia kiusaamassa

Koeajossa Jaguar E-Pace P300e Plug-in Hybrid R-Dynamic S: Kissaperheen moniosaaja

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Maailman ensimmäinen balansoitu mm-äänirasia

Hifimaailma

Kellosta apua

Hifimaailma

Pro-Jectilta muuntajia mc-äänirasioille

Koti ja keittiö

Joulukoti Porvoon vanhalla rautatieasemalla

Hifimaailma

Ylellinen kaiutinpaketti Pariisista  

Hifimaailma

Rotelilta uusi integroitu vahvistin 

Hifimaailma

Harbethilta subbari  

Hifimaailma

Valonlähde Mk II

Hifimaailma

Voxativen uusi Ampeggio

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUTTA

Koeajossa Hyundai i30 N 2.0 T-GDI 8DCT 280 hv Hatchback: Arjen torjuntaan

Koeajossa Kia Sorento 1.6 T-GDI PHEV AWD Business Luxury 5P: Varusteltu pistokeladattava

Koeajossa Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio 2.9 V6 Biturbo: Valtteri Bottaksen siviiliauto

Callum Skye: Sähkölinjalla maastossa?

Opel Astra ST -farmariversiot: Rantautuivat Suomeen

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Hyundai i30 N 2.0 T-GDI 8DCT 280 hv Hatchback: Arjen torjuntaan

Koeajossa Kia Sorento 1.6 T-GDI PHEV AWD Business Luxury 5P: Varusteltu pistokeladattava

Koeajossa Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio 2.9 V6 Biturbo: Valtteri Bottaksen siviiliauto

Koeajossa Cupra Born e-Boost 170 kW 77 kWh: Kuparilla koristeltu sähköinen katseen­van­gitsija

Koeajossa Kia Niro 1.6 GDI Hybrid Business Luxury DCT 18”: Vähällä menee

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Maailman ensimmäinen balansoitu mm-äänirasia

Hifimaailma

Kellosta apua

Hifimaailma

Pro-Jectilta muuntajia mc-äänirasioille

Koti ja keittiö

Joulukoti Porvoon vanhalla rautatieasemalla

Hifimaailma

Ylellinen kaiutinpaketti Pariisista  

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Suomen Volkswagen-jälleenmyyjille uudistuneet Volkswagen T-Cross -mallit saapuvat alkuvuodesta 2024 ja asiakastoimitukset alkavat vuoden 2024 ensimmäisellä neljänneksellä.

Suomen Volkswagen-jälleenmyyjille uudistuneet Volkswagen T-Cross -mallit saapuvat alkuvuodesta 2024 ja asiakastoimitukset alkavat vuoden 2024 ensimmäisellä neljänneksellä.

Volkswagen

Volkswagen T-Cross: Uudistuneessa mallissa on tuntuvasti aiempaa laajempi vakiovarustelu

Kaupallinen yhteistyö

Rahan säästäminen vertailemalla eri laina­vaih­to­ehtoja

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Callum Skye: Sähkölinjalla maastossa?

Opel Astra ST -farmariversiot: Rantautuivat Suomeen

Renault 5 E-Tech electric: Renault paljastaa uuden 5 E-Tech electricin saloja

Dacia Duster: Kolmannen sukupolven mallissa on kaikki uutta – perusrakenteesta alkaen

Vuoden Auto Suomessa 2024: Finalistit on valittu!

2024 Porsche Panamera: Enemmän toimintamatkaa, lisää tehoa ja ilmajousitus

Rami Kittilä: astara Swedenin Country Directoriksi

Opel Vivaro: Sai uuden Vizor- brändi-ilmeen

Veho aloittaa uudistuneen täyssähköisen smart-malliston maahantuonnin ja myynnin: Ensimmäiset asiakasautot saapuvat Suomeen huhtikuussa 2024 – malli voitti Auto Bildin Kultaisen Ohjauspyörän

Mitsubishi Colt: Suomeen marraskuussa – myös hybridiversiona

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Volkswagen T-Cross: Uudistuneessa mallissa on tuntuvasti aiempaa laajempi vakiovarustelu

Volkswagen ID.7 Tourer: Ensisilmäys tulevaan malliin

Austin J40 -polkuauto: Joka pojan unelma uustuotantona

Škoda Superb: Enemmän tilaa, mukavuutta ja uusinta tekniikkaa

2024 Porsche Panamera: Enemmän toimintamatkaa, lisää tehoa ja ilmajousitus

BMW: Aloittaa akkukennojen mallikappaleiden tuotannon Saksan Parsdorfissa

Opelin hyöty­a­jo­neu­vo­mal­listo: Uuden sukupolven Combo, Vivaro ja Movano julkistettiin - lisäksi lähitu­le­vai­suu­dessa julkistetaan myös Movano-vetypakettiauto

Polestar: Esitteli innovaatioita ensimmäisessä Polestar Day -tapahtumassa

Renault Twingo Legend: Inspiraatio vuoden 1993 Twingosta – luvassa jopa 10 kWh/100 km keskikulutus

Veho aloittaa uudistuneen täyssähköisen smart-malliston maahantuonnin ja myynnin: Ensimmäiset asiakasautot saapuvat Suomeen huhtikuussa 2024 – malli voitti Auto Bildin Kultaisen Ohjauspyörän

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Suomen Volkswagen-jälleenmyyjille uudistuneet Volkswagen T-Cross -mallit saapuvat alkuvuodesta 2024 ja asiakastoimitukset alkavat vuoden 2024 ensimmäisellä neljänneksellä.

Suomen Volkswagen-jälleenmyyjille uudistuneet Volkswagen T-Cross -mallit saapuvat alkuvuodesta 2024 ja asiakastoimitukset alkavat vuoden 2024 ensimmäisellä neljänneksellä.

Volkswagen

Volkswagen T-Cross: Uudistuneessa mallissa on tuntuvasti aiempaa laajempi vakiovarustelu

Kaupallinen yhteistyö

Rahan säästäminen vertailemalla eri laina­vaih­to­ehtoja

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Callum Skye: Sähkölinjalla maastossa?

Opel Astra ST -farmariversiot: Rantautuivat Suomeen

Renault 5 E-Tech electric: Renault paljastaa uuden 5 E-Tech electricin saloja

Dacia Duster: Kolmannen sukupolven mallissa on kaikki uutta – perusrakenteesta alkaen

Vuoden Auto Suomessa 2024: Finalistit on valittu!

2024 Porsche Panamera: Enemmän toimintamatkaa, lisää tehoa ja ilmajousitus

Rami Kittilä: astara Swedenin Country Directoriksi

Opel Vivaro: Sai uuden Vizor- brändi-ilmeen

Veho aloittaa uudistuneen täyssähköisen smart-malliston maahantuonnin ja myynnin: Ensimmäiset asiakasautot saapuvat Suomeen huhtikuussa 2024 – malli voitti Auto Bildin Kultaisen Ohjauspyörän

Mitsubishi Colt: Suomeen marraskuussa – myös hybridiversiona

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Volkswagen T-Cross: Uudistuneessa mallissa on tuntuvasti aiempaa laajempi vakiovarustelu

Volkswagen ID.7 Tourer: Ensisilmäys tulevaan malliin

Austin J40 -polkuauto: Joka pojan unelma uustuotantona

Škoda Superb: Enemmän tilaa, mukavuutta ja uusinta tekniikkaa

2024 Porsche Panamera: Enemmän toimintamatkaa, lisää tehoa ja ilmajousitus

BMW: Aloittaa akkukennojen mallikappaleiden tuotannon Saksan Parsdorfissa

Opelin hyöty­a­jo­neu­vo­mal­listo: Uuden sukupolven Combo, Vivaro ja Movano julkistettiin - lisäksi lähitu­le­vai­suu­dessa julkistetaan myös Movano-vetypakettiauto

Polestar: Esitteli innovaatioita ensimmäisessä Polestar Day -tapahtumassa

Renault Twingo Legend: Inspiraatio vuoden 1993 Twingosta – luvassa jopa 10 kWh/100 km keskikulutus

Veho aloittaa uudistuneen täyssähköisen smart-malliston maahantuonnin ja myynnin: Ensimmäiset asiakasautot saapuvat Suomeen huhtikuussa 2024 – malli voitti Auto Bildin Kultaisen Ohjauspyörän

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2