Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Keulan entistä ärjympi ilme sisältää myös krominhohtoa. LS-versiossa on lediajovalojen seurana sumuvalot.

Keulan entistä ärjympi ilme sisältää myös krominhohtoa. LS-versiossa on lediajovalojen seurana sumuvalot.

Juha Peltonen

Koeajossa Isuzu D-Max: Kahlaajien sukua

Isuzun D-Max-avolavan historiassa on koittanut jo kymmenes sukupolvi. Täydellisesti uudistuneen mallin kahluusyvyydeksi luvataan 80 senttimetriä.

Auto Bild.Koeajot
3.6.2022

Har­va tai­taa tie­tää, et­tä en­sim­mäi­nen D-Max val­mis­tet­tiin jo vuon­na 1963. Sii­hen ai­kaan ky­sees­sä oli pie­ni ja ly­hyt ta­ka­ve­toi­nen pick-up, kun ny­kyi­nen mal­li jä­re­än ko­koi­nen taka-/ne­li­ve­to. Joka ta­pauk­ses­sa D-Max on edel­leen ai­noa avo­la­va, jon­ka on teh­nyt hyö­ty­a­jo­neu­vo­jen val­mis­ta­ja.


Mal­liu­u­dis­tuk­sen yh­tey­des­sä D-Ma­xin mi­toi­tus muut­tui. Muun mu­as­sa ak­se­li­vä­liä kas­va­tet­tiin kol­me sent­tiä, ja uu­tuus on sekä ai­em­paa ma­ta­lam­pi et­tä le­ve­äm­pi.

Uu­dis­tuk­sia voi­daan la­da­ta sa­maan hen­gen­ve­toon hiu­kan li­sää: vah­vem­paan run­koon li­sät­tiin poi­kit­tais­palk­ki, ja etu- sekä ta­ka­jou­si­tus­ta päi­vi­tet­tiin.

Takapuskuri on varustettu kahdella askelmalla. Takalasia ei saa avattua, mutta takasivulasit saa tuuletusasentoon.

Takapuskuri on varustettu kahdella askelmalla. Takalasia ei saa avattua, mutta takasivulasit saa tuuletusasentoon.

Juha Peltonen

Puhdaslinjainen kojelauta sisältää selkeän mittariston ja kosketusnäytön sekä monipuolisen ajotietokoneen.

Puhdaslinjainen kojelauta sisältää selkeän mittariston ja kosketusnäytön sekä monipuolisen ajotietokoneen.

Juha Peltonen

8-suuntaisista säädöistä huolimatta mukavuuspainotteisten etuistuimien pehmeysaste ja sähköinen ristiseläntuen säätö eivät välttämättä ole optimaalisia kaikille. Mekaanisen seisontajarrun vipu on etuistuinten välissä.

8-suuntaisista säädöistä huolimatta mukavuuspainotteisten etuistuimien pehmeysaste ja sähköinen ristiseläntuen säätö eivät välttämättä ole optimaalisia kaikille. Mekaanisen seisontajarrun vipu on etuistuinten välissä.

Juha Peltonen

Isu­zu D-Max sai myös kook­kaam­mat etu­jar­ru­le­vyt ja isom­mat ta­ka­rum­pu­jar­rut (jäl­kim­mäi­sis­tä on iso etu le­vy­jar­ru­jen kas­tu­es­sa), ja li­säk­si au­toon ke­hi­tet­tiin erit­täin luja ja ke­vyt alu­mii­ni­nen kar­daa­ni­ak­se­li.

Vah­vis­te­tun mat­kus­ta­mon tur­val­li­suu­teen liit­ty­en kan­nat­taa ot­taa esiin kah­dek­san tur­va­tyy­nyä, ris­te­ä­vän lii­ken­teen tun­nis­tus­jär­jes­tel­mä ja tör­mäys­va­roi­tin – avus­tin­jär­jes­tel­mis­tä ei ole pu­laa.

Maas­to­ky­kyi­nen

Ham­mas­tan­ko-oh­jauk­ses­sa ei ole enää hyd­rau­lis­ta te­hos­tin­ta, vaan nyt ku­vi­ois­sa on säh­köi­nen te­hos­tus, jon­ka tun­tu­ma on var­sin hyvä var­sin­kin ne­li­ve­dol­la maan­tie­a­jos­sa. Kyt­ket­tä­vä ne­li­ve­to on toki sii­nä mie­les­sä pe­rin­tei­käs, et­tä au­ton kään­ty­vyys on ta­ka­ve­toon ver­rat­tu­na tak­kuis­ta.

Park­ki­a­lu­eil­la ruu­tuun pe­ruut­ta­es­sa kan­nat­taa siis kyt­keä ta­ka­ve­to. Joka ta­pauk­ses­sa uu­tuus­mal­lis­sa kään­töym­py­rän hal­kai­si­ja pie­ne­ni 70 sen­til­lä 12,5 met­riin.

No­pe­al­la ne­li­ve­dol­la on miel­lyt­tä­vä ede­tä heik­ko­kun­toi­sil­la teil­lä, ei­kä kan­ta­va jou­si­tus pyör­ry isom­mis­ta­kaan kuo­pis­ta. Ne­li­ve­to­jär­jes­tel­män li­sä­e­tu­na on hi­das ne­li­ve­to maas­toon tai sy­vään lu­meen.

No­pe­an ja hi­taan ne­li­ve­don sekä ta­ka­ve­don kyt­ken­tä ta­pah­tuu hel­pos­ti kes­ki­kon­so­lin sää­tö­pyö­räs­tä. Ko­ea­je­tus­sa Space Cab LS:ssä oli myös kyt­ket­tä­vä ta­saus­pyö­räs­tön luk­ko taka-ak­se­lil­la.

Space Cabin ominaisuuksiin kuuluu erittäin käytännöllinen vasemman puolen lisäovi, jonka kautta on helppo lastata tavaroita.

Space Cabin ominaisuuksiin kuuluu erittäin käytännöllinen vasemman puolen lisäovi, jonka kautta on helppo lastata tavaroita.

Juha Peltonen

6-portainen manuaalivaihteisto toimii jämäkän perinteisesti ja kytkimen liikerata on sopiva. Liikkeelle pystyy helposti lähtemään kakkosvaihteella.

6-portainen manuaalivaihteisto toimii jämäkän perinteisesti ja kytkimen liikerata on sopiva. Liikkeelle pystyy helposti lähtemään kakkosvaihteella.

Juha Peltonen

7-tuumainen kosketusnäyttö on helppokäyttöinen

7-tuumainen kosketusnäyttö on helppokäyttöinen

Juha Peltonen

Juha Peltonen

Tes­ta­sim­me Space Ca­bia au­raa­mat­to­mas­sa han­ges­sa, jos­sa D-Max va­kuut­ti eleet­tö­mäl­lä ete­ne­mi­sel­lä. Maa­va­raa on nyt 24 sent­tiä eli 1,5 sent­tiä ai­em­paa enem­män. Mitä kah­luu­sy­vyy­teen tu­lee, niin sitä on pe­rä­ti 80 sent­tiä, mikä on kym­me­nen sent­tiä enem­män kuin To­yo­ta Hi­lu­xis­sa.

Vau­nun ve­tä­jil­le tie­dok­si, et­tä kur­sai­le­ma­ton ve­to­ky­ky lu­keu­tuu Isu­zu D-Ma­xin täh­ti­o­mi­nai­suuk­siin: suu­rin sal­lit­tu jar­rul­li­nen ve­to­mas­sa on To­yo­ta Hi­lu­xin ta­paan 3 500 ki­loa.

Ta­lou­del­li­nen ne­li­ve­dol­la

1,9-lit­rai­nen 163 he­vos­voi­man tur­bo­die­sel saa hy­väl­le tuu­lel­le, kos­ka se vään­tää hy­vin ja edus­taa ää­ni­maa­il­mal­taan ”old schoo­lia”! Vain die­se­lin heh­ku­tuk­seen on ai­heel­lis­ta va­ra­ta joi­ta­kin se­kun­te­ja kes­ki­ver­toa enem­män, mut­ta kyse on sil­kas­ta ”kau­neus­vir­hees­tä”. Me­lu­ta­so jää maan­tie­a­jos­sa mel­ko al­hai­sek­si.

Isuzun 163-hevosvoimainen 1,9 litran turbodieselin vääntö on pienempi kuin Hiluxissa (360 vs. 500 Nm), mutta laajavääntöisen dieselin maksimivääntö asettuu keskeiselle käyntinopeusalueelle.

Isuzun 163-hevosvoimainen 1,9 litran turbodieselin vääntö on pienempi kuin Hiluxissa (360 vs. 500 Nm), mutta laajavääntöisen dieselin maksimivääntö asettuu keskeiselle käyntinopeusalueelle.

Juha Peltonen

Isu­zu D-Ma­xin 6-por­tai­nen ma­nu­aa­li­laa­tik­ko on tun­tu­mal­taan var­sin pe­rin­tei­nen, suh­teel­li­sen mal­til­li­si­ne lii­ke­ra­toi­neen. Myös kyt­kin­pol­ki­men lii­ke­ra­ta on koh­tuul­li­nen, mut­ta sit­keä tur­bo­die­sel mah­dol­lis­taa hel­pot läh­döt myös kak­ko­sel­la, ei­kä kau­pun­gis­sa jou­du juu­ri pie­nem­pää py­kä­lää hu­hui­le­maan.

Tä­män voi­man­siir­to­pa­ke­tin kans­sa on mu­ka­va elää, mut­ta tar­jol­la on myös Ai­si­nin 6-no­peuk­si­nen au­to­maat­ti­laa­tik­ko. Va­rus­tuk­seen kuu­luu myös mu­kau­tu­va va­ki­o­no­peus­sää­din.

Mitä ku­lu­tuk­seen tu­lee, niin au­ton ajo­tie­to­ko­neen mu­kaan kes­ki­ku­lu­tus oli lu­mi­han­ges­sa ja pak­ka­ses­sa 8,3 l/100 km. Se on asi­al­li­nen ar­vo yli 2-ton­ni­sel­le ne­li­ve­dol­le, jos­sa on työ­käyt­töön suun­na­tut ak­se­lis­tot.

Mo­ni­puo­li­nen ajo­tie­to­ko­ne

Erit­täin sel­ke­än ana­lo­gi­sen mit­ta­ris­ton kes­kel­lä on mo­ni­puo­li­nen ajo­tie­to­ko­ne, joka näyt­tää muun mu­as­sa ve­to­ta­van ja ra­di­o­ka­na­vat. Tär­keä tie­to on myös AdB­lue-ure­a­nes­teen mah­dol­lis­ta­man jäl­jel­lä ole­van ajo­mat­kan näyt­tö.

7-tuu­mai­sen kos­ke­tus­näy­tön ruu­dun lasi on pi­me­äl­lä sel­ke­än help­po­lu­kui­nen, mut­ta kirk­kaal­la au­rin­gon­pais­teel­la la­sin pin­nan tiet­ty sa­meus ai­heut­taa sen, et­tä pää­va­li­kon pie­ni­teks­ti­siä ku­vak­kei­ta on han­ka­la hah­mot­taa.

Jos ra­di­oa­se­man as­teik­ko on val­miik­si esil­lä, häi­käi­sy ei han­ka­loi­ta lu­ke­mis­ta.

Näyt­tö­ruu­dun osal­ta ei muo­dos­tu ai­van yh­tä ajan­ta­sais­ta ku­vaa kuin esi­mer­kik­si Hi­lu­xis­sa, mut­ta kai­ken kaik­ki­aan ko­je­lau­dan toi­min­not ovat sel­ke­än help­po­käyt­töi­set, ja ana­lo­gi­sen mit­ta­ris­ton tul­kin­ta on suo­ra­vii­vais­ta. Di­gi­taa­li­sen DAB-vas­taa­no­ton mah­dol­lis­ta­van ra­di­on käyt­tö on sel­ke­ää ja ää­ni on asi­al­lis­ta.

Kart­ta­oh­jel­maa Isu­zu D-Ma­xin mul­ti­me­di­a­jär­jes­tel­mään ei si­säl­ly. LSE-ver­si­ois­sa on myös vah­vaa pa­luu­ta te­ke­vä CD/DVD-soi­tin.

Mu­ka­vuus­pai­not­tei­set is­tui­met

Kul­jet­ta­jan is­tui­mes­sa on 8-suun­tai­set säh­kö­sää­döt, mut­ta vaik­ka is­tuin näyt­tää enem­män­kin sport­ti­sel­ta, se on mu­ka­vuus­pai­not­tei­nen. Säh­köi­nen ris­ti­se­län­tu­ki sai­si ol­la huo­mat­ta­van pal­jon voi­mak­kaam­pi. Oh­jaus­pyö­rään on li­sät­ty sy­vyys­sää­tö, jon­ka hel­pot­taa hy­vän ajo­a­sen­non sää­tä­mis­tä.

Isu­zu D-Ma­xis­sa on pe­rin­teis­tä pai­ni­ke­tek­niik­kaa esi­mer­kik­si il­mas­toin­nil­le, il­ma­pu­hal­luk­sen suun­tauk­sel­le ja ra­di­oa­se­mien haul­le. Pai­ni­ke­ri­ve­jä on kak­si pääl­lek­käin: alem­mat pai­nik­keet ovat jä­mä­köi­tä, kun ra­di­on ja näy­tön yh­tey­des­sä ole­vat ylem­mät pai­nik­keet ovat tun­not­to­mia.

Oh­jaa­mos­sa on run­saas­ti säi­ly­tys­ti­lo­ja, mm. kuu­si mu­ki­te­li­net­tä. Ta­ka­la­si on kai­kis­sa Isu­zu D-Ma­xeis­sa kiin­teä, vaik­ka avat­ta­va liu­ku­la­si oli­si ve­dot­to­man tuu­le­tuk­sen kan­nal­ta hyvä. Ta­ka­si­vu­la­sit saa on­nek­si ve­dot­to­maan tuu­le­tu­sa­sen­toon.

Juha Pel­to­nen

Isu­zu D-Max Space Cab 163 TDi 4WD 6MT LS

Moot­to­ri

R4, tur­bo, 1898 cm3, 120 kW (163 hv)/3600 r/min, 360 Nm/2000–2500 r/min

Ku­lu­tus

8,4 l/100 km, die­sel

CO2-pääs­töt

218–220 g/km

Voi­man­siir­to

M6, taka-/ne­li­ve­to

Mi­tat

p. 5265, l. 1870, k. 1790 mm, ak­se­li­vä­li 3125 mm, maa­va­ra 240 mm, kah­luu­sy­vyys 800 mm, oma­mas­sa 2020 kg, kan­ta­vuus 1080 kg, ve­to­mas­sa 3500/750 kg, tank­ki 76 l

Hin­ta

40 490 eu­roa, ko­ea­jo­au­to 44 970 eu­roa (2021)

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Toyota Corolla Touring. Uudistuvan Toyota Corollan ennakkomyynti alkaa alkusyksyn 2022 aikana. Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen alkuvuodesta 2023.

Toyota Corolla Touring. Uudistuvan Toyota Corollan ennakkomyynti alkaa alkusyksyn 2022 aikana. Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen alkuvuodesta 2023.

Toyota

Uudistuva Toyota Corolla: Viidennen sukupolven hybri­di­tek­no­logiaa – Suomeen alkuvuodesta 2023

Auto Bild.Uutiset
4.6.2022
Toyota Corolla Touring. Uudistuvan Toyota Corollan ennakkomyynti alkaa alkusyksyn 2022 aikana. Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen alkuvuodesta 2023.

Toyota Corolla Touring. Uudistuvan Toyota Corollan ennakkomyynti alkaa alkusyksyn 2022 aikana. Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen alkuvuodesta 2023.

Toyota

Uudistuva Toyota Corolla: Viidennen sukupolven hybri­di­tek­no­logiaa – Suomeen alkuvuodesta 2023

Auto Bild.Uutiset
4.6.2022

Toyota ja Volkswagen kärjessä – suomalaiset suosivat autoissa käytän­nöl­li­syyttä myös vuonna 2022

Auto Bild.Kaupallinen yhteistyö
5.7.2022

Toyota ja Volkswagen kärjessä – suomalaiset suosivat autoissa käytän­nöl­li­syyttä myös vuonna 2022

Auto Bild.Kaupallinen yhteistyö
5.7.2022
Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Subaru / Creative Commons

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Auto Bild.Uutiset
5.6.2022
Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Subaru / Creative Commons

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Auto Bild.Uutiset
5.6.2022

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Hennessey Supercharged H650 Escalade: Isojen poikien möreä puheenvuoro

Lightyear 0 -malli: Valmistus Uudes­sa­kau­pun­gissa on lopetettu

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Renault Espace: Täysin uudet 5- ja 7-paikkaiset mallit esitellään keväällä

Koeajossa Kia Stinger 3,3 T-GDI AWD GT 5D AT: Vanhaa koulukuntaa

Nelivetoinen, keskimoottorinen Corvette E-Ray: 0-100 km/h vain 2,5 sekunnissa!

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

Koeajossa Peugeot 3008 GT HYbrid4 4x4 e-EAT8 300 PHEV: Järeää vääntöä

Koeajossa Citroën ë-Jumpy Crew Cab: Sähköinen sekajuna

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Kia Stinger 3,3 T-GDI AWD GT 5D AT: Vanhaa koulukuntaa

Koeajossa Peugeot 3008 GT HYbrid4 4x4 e-EAT8 300 PHEV: Järeää vääntöä

Koeajossa Citroën ë-Jumpy Crew Cab: Sähköinen sekajuna

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Lineartronic Field: Retkikelpoinen

Koeajossa Jaguar F-Pace P400 S Hybrid Sport: Sähkö­virs­tan­pylväs

Koeajossa Alfa Romeo Stelvio 2.0 280 HP AT8 AWD Veloce Launch Plus: Italialainen herkkupala

Koeajossa Volkswagen ID.3 Pro Performance 150 kW (akku 58 kWh) Family: Maail­man­val­loittaja

Koeajossa Audi Q8 Electrified Edition 60 TFSI e quattro Tiptronic: Jättiläiseksi kasvatettu

Koeajossa Seat Tarraco 1.4 PHEV 245 e-Hybrid FR Launch Edition DSG: Kulkeva pistokemalli

Koeajossa Hyundai i20 N: Pieni paukkurauta

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Nettijatko 8/2022: Powercube-mittaukset

Hifimaailma

Komponentit vaihtoon 

Hifimaailma

Levarilta kaksi uutta fonoe­si­vah­vis­tinta

Hifimaailma

Moderni vanhan koulukunnan vahvistin 

Hifimaailma

Mini-cd-soitin

Hifimaailma

B&W:n uudet True Wireless -nappikuulokkeet

Hifimaailma

Fiio R7  

Hifimaailma

Pro-kaiutin hifi-kaiuttimen vaatteissa 

Hifimaailma

Sonus-ystävällinen levysoitin

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUTTA

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Hennessey Supercharged H650 Escalade: Isojen poikien möreä puheenvuoro

Lightyear 0 -malli: Valmistus Uudes­sa­kau­pun­gissa on lopetettu

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Renault Espace: Täysin uudet 5- ja 7-paikkaiset mallit esitellään keväällä

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Kia Stinger 3,3 T-GDI AWD GT 5D AT: Vanhaa koulukuntaa

Koeajossa Peugeot 3008 GT HYbrid4 4x4 e-EAT8 300 PHEV: Järeää vääntöä

Koeajossa Citroën ë-Jumpy Crew Cab: Sähköinen sekajuna

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Lineartronic Field: Retkikelpoinen

Koeajossa Jaguar F-Pace P400 S Hybrid Sport: Sähkö­virs­tan­pylväs

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Nettijatko 8/2022: Powercube-mittaukset

Hifimaailma

Komponentit vaihtoon 

Hifimaailma

Levarilta kaksi uutta fonoe­si­vah­vis­tinta

Hifimaailma

Moderni vanhan koulukunnan vahvistin 

Hifimaailma

Mini-cd-soitin

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

AEHRA:n akseliväli on peräti 3 metriä.

AEHRA:n akseliväli on peräti 3 metriä.

AEHRA

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Kaupallinen yhteistyö

Auton hankinta – Lainalla vai säästöillä?

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Lightyear 0 -malli: Valmistus Uudes­sa­kau­pun­gissa on lopetettu

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Renault Espace: Täysin uudet 5- ja 7-paikkaiset mallit esitellään keväällä

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

Polestar: Avasi Rovaniemelle maailman ensimmäisen lumesta rakennetun autopaviljongin - sisällä on Polestar 2 ja jäästä veistettyjä varaosia

Sähköinen Peugeot Inception -konseptiauto: 800 km toimintamatkaa

Polestarin autoihin uusinta Googlen teknologiaa

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Uudistunut Renault Arkana: Keskittyy Suomessa täyshybridiin

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Uusi Opel Astra Electric: Ensi kertaa myös täyssähköisenä

Uusi Mitsubishi ASX: Kehitetty Euroopan markkinoille

Uusi Volkswagen Amarok: Nyt myynnissä – toimitukset Suomeen alkavat kesällä 2023

Uusi Hyundai Kona: Paljastetaan lähikuukausina

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Lineartronic Field: Retkikelpoinen

Koeajossa Volkswagen ID.3 Pro Performance 150 kW (akku 58 kWh) Family: Maail­man­val­loittaja

Vuoden Auto Suomessa 2023 on Kia Niro

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

AEHRA:n akseliväli on peräti 3 metriä.

AEHRA:n akseliväli on peräti 3 metriä.

AEHRA

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Kaupallinen yhteistyö

Auton hankinta – Lainalla vai säästöillä?

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Lightyear 0 -malli: Valmistus Uudes­sa­kau­pun­gissa on lopetettu

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Renault Espace: Täysin uudet 5- ja 7-paikkaiset mallit esitellään keväällä

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

Polestar: Avasi Rovaniemelle maailman ensimmäisen lumesta rakennetun autopaviljongin - sisällä on Polestar 2 ja jäästä veistettyjä varaosia

Sähköinen Peugeot Inception -konseptiauto: 800 km toimintamatkaa

Polestarin autoihin uusinta Googlen teknologiaa

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Uudistunut Renault Arkana: Keskittyy Suomessa täyshybridiin

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Uusi Opel Astra Electric: Ensi kertaa myös täyssähköisenä

Uusi Mitsubishi ASX: Kehitetty Euroopan markkinoille

Uusi Volkswagen Amarok: Nyt myynnissä – toimitukset Suomeen alkavat kesällä 2023

Uusi Hyundai Kona: Paljastetaan lähikuukausina

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Lineartronic Field: Retkikelpoinen

Koeajossa Volkswagen ID.3 Pro Performance 150 kW (akku 58 kWh) Family: Maail­man­val­loittaja

Vuoden Auto Suomessa 2023 on Kia Niro

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.