Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Auto Bild 10/2022 on kaupoissa

Ajovaloteho on korkeatasoinen sekä lähi- että kaukovaloin. Ajoakun saa Mode 3 -latauksella täyteen 3,5 tunnissa. Lisälämmittimen käyttö luonnistuu Škoda Connect -puhelinsovelluksen avulla.

Ajovaloteho on korkeatasoinen sekä lähi- että kaukovaloin. Ajoakun saa Mode 3 -latauksella täyteen 3,5 tunnissa. Lisälämmittimen käyttö luonnistuu Škoda Connect -puhelinsovelluksen avulla.

Juha Peltonen

Koeajossa Škoda Octavia Combi 1.4 TSI PHEV Style iV DSG: Vuoden Auto Suomessa 2021

Uusi Škoda Octavia saavutti varsin ylivoimaisen voiton suomalaisten auto- ja liiken­ne­toi­mit­tajien tekemässä Vuoden Auto Suomessa 2021 -kilpailussa. Koeajoimme viime vuoden toiseksi myydyimmän automallin pisto­ke­la­dat­tavana farmarina.

Auto Bild.Koeajot
7.4.2022

Škoda Oc­ta­vi­as­sa on kel­po ai­nek­set mo­nen­lai­siin kei­tok­siin, kii­tos laa­jan moot­to­ri- ja voi­man­siir­to­va­li­koi­man. Mut­ta jos ei nyt ihan al­ka­jai­sik­si aja­tel­tai­si­kaan muo­dik­kaas­ti ajo­ta­lout­ta, niin ko­ea­je­tus­ta la­taus­hyb­ri­di­far­kus­ta löy­tyy reip­paas­ti myös suo­ri­tus­ky­kyä.

Škoda Oc­ta­via Com­bi PHEV kiih­tyy 1,4-lit­rai­sen 4-sy­lin­te­ri­sen tur­bo­moot­to­rin ja säh­kö­moot­to­rin yh­dis­tel­mäl­lä nol­las­ta sa­taan ri­pe­äs­sä 7,8 se­kun­nis­sa, on­han sii­nä jär­jes­tel­mä­te­hoa 204 he­vos­voi­maa.

Vuoden Auto Suomessa 2021 -voittaja on vakuuttava tuote. Octavia-farmarista voi aistia takavinkkelistä myös Volkswagenin ja Seatin designvaikutelmia.

Vuoden Auto Suomessa 2021 -voittaja on vakuuttava tuote. Octavia-farmarista voi aistia takavinkkelistä myös Volkswagenin ja Seatin designvaikutelmia.

Juha Peltonen

Octavia Combin akseliväli on alustavalinnasta riippuen haarukassa 2 676–2 688 mm – koeajoauton lukema oli 2 680 mm.

Octavia Combin akseliväli on alustavalinnasta riippuen haarukassa 2 676–2 688 mm – koeajoauton lukema oli 2 680 mm.

Juha Peltonen

Selkeä digitaalinen mittaristo miellyttää. Kojelaudassa on osittainen kangaspäällys. Koeajoautossa oli lisävarusteena miellyttävän kirkas tuulilasin heijastusnäyttö.

Selkeä digitaalinen mittaristo miellyttää. Kojelaudassa on osittainen kangaspäällys. Koeajoautossa oli lisävarusteena miellyttävän kirkas tuulilasin heijastusnäyttö.

Juha Peltonen

Vas­taa­vas­ti 350 new­ton­met­rin jär­jes­tel­mä­vään­tö on kes­kei­nen osa­te­ki­jä tur­val­li­siin ohi­tuk­siin. Tur­bo­ko­nees­sa on muut­tu­va­sii­pi­nen ah­din.

Säh­köis­tä ajoa

Kun sit­ten siir­ry­tään ku­lu­tuk­siin ja toi­min­ta­mat­koi­hin, niin tes­ti­len­kil­lä lu­vat­tiin tal­vi­o­lois­sa täys­la­tauk­sel­la 43 ki­lo­met­riä säh­köis­tä toi­min­ta­mat­kaa. Au­ton ajo­tie­to­ko­neen mu­kaan to­teu­tu­ma oli 34 säh­kö­ki­lo­met­riä. Täl­löin is­tuin­läm­mi­tys ja oh­jaus­pyö­rän läm­mi­tys oli­vat toi­min­nas­sa.

Ko­ea­jo­au­ton WLTP-toi­min­ta­mat­ka on 64 ki­lo­met­riä.

Eri­no­mai­nen tie­to on, et­tä Škoda Oc­ta­via Com­bi PHEV osaa jon­kin ver­ran myös la­da­ta it­se­ään, mikä on käyt­tö­mu­ka­vuu­den kan­nal­ta erit­täin­kin tär­ke­ää. Sil­loin, kun pis­to­ke­la­dat­ta­vaa hyb­ri­di­far­ma­ria ei pys­tyt­ty la­taa­maan, niin au­to ker­toi kes­ki­ku­lu­tuk­sek­seen asi­al­li­set 5,9 l/100 km.

La­taus 80 pro­sent­tiin luon­nis­tuu Mode 3 -kaa­pe­lil­la (16 A) noin 2,5 tun­nis­sa.

Etuistuimien sivuttaistuki on hyvä, ja käytössä on myös mekaaninen reisituki.

Etuistuimien sivuttaistuki on hyvä, ja käytössä on myös mekaaninen reisituki.

Juha Peltonen

Octavia-farmarin takaistuimelle on helppo kulkea, ja polvitilaa on varsin mukavasti.

Octavia-farmarin takaistuimelle on helppo kulkea, ja polvitilaa on varsin mukavasti.

Juha Peltonen

Jou­si­tus ja is­kun­vai­men­nus osoit­tau­tui­vat oi­val­li­sen jäy­kik­si, mi­hin vai­kut­ti osal­taan li­sä­va­rus­tei­nen mu­kau­tu­va alus­tan­sää­tö ja ajo­a­se­tuk­sen va­lin­ta.

Škoda Oc­ta­vi­aan on mah­dol­lis­ta ti­la­ta myös joko ko­ro­tet­tu huo­non tien alus­ta (+15 mm), ma­dal­let­tu sport-alus­ta (-15 mm) tai sää­det­tä­väl­lä is­kun­vai­men­nuk­sel­la to­teu­tet­tu alus­ta. Va­lin­nan va­raa on siis täl­lä­kin sek­to­ril­la mo­neen käyt­tö­tar­pee­seen.

Ti­la­va mat­kus­ta­mo

Si­sä­me­lu­ta­so py­syt­te­lee koh­tuul­li­se­na ja koos­tuu lä­hin­nä mal­til­li­sis­ta ren­ga­sää­nis­tä. Kun Style-va­rus­te­ta­sol­la ava­taan etuo­vi, maa­han hei­jas­tuu tyy­li­puh­das Škoda-va­lo­teks­ti, joka es­tää pu­lah­ta­mi­sen sii­hen sy­vim­pään ve­si­pas­siin pik­ku­ken­gät ja­las­sa.

Kul­jet­ta­jan pai­kal­la vi­rit­tyy hy­vin pal­jol­ti sa­man­lai­nen olo­ti­la kuin Volks­wa­gen Gol­fis­sa, mikä on enem­män kuin ym­mär­ret­tä­vää. Niin ikään etu- ja ta­ka­o­vien si­sä­pa­nee­lien pit­kät, tyy­lik­käät kro­mi­lis­tat var­mis­ta­vat Oc­ta­vi­aan oman­lais­taan ylel­lis­tä tun­nel­maa.

Asiallisesti toimiva kaksoiskytkinvaihteisto on 6-nopeuksinen. Pistokehybridissä on kolme sähköhydraulisesti ohjattua märkää monilevykytkintä, joista yksi sijaitsee sähkömoottorin ja bensiinimoottorin välissä.

Asiallisesti toimiva kaksoiskytkinvaihteisto on 6-nopeuksinen. Pistokehybridissä on kolme sähköhydraulisesti ohjattua märkää monilevykytkintä, joista yksi sijaitsee sähkömoottorin ja bensiinimoottorin välissä.

Juha Peltonen

Juha Peltonen

Juha Peltonen

Langaton lataus.

Langaton lataus.

Juha Peltonen

Suurinta kuljetustilaa järjestyy 1 555 litraa. Farmarin tilavan tavaratilan pohjaa suojaa karvalankamaton sijaan kumimatto.

Suurinta kuljetustilaa järjestyy 1 555 litraa. Farmarin tilavan tavaratilan pohjaa suojaa karvalankamaton sijaan kumimatto.

Juha Peltonen

Ko­je­lau­dan il­mi­a­su on rau­hal­li­sen sel­vä­piir­tei­nen, ja le­veä kos­ke­tus­näyt­tö miel­lyt­tää suu­res­ti.

Ra­di­on ää­nen­voi­mak­kuu­den­sää­din sai­si ol­la mie­luum­min me­kaa­ni­nen sää­tö­pyö­rä kuin liu’utet­ta­va vir­tu­aa­li­kis­ko, kos­ka jäl­kim­mäi­sen si­jain­ti on vain tie­det­tä­vä – on­nek­si ra­di­on sää­ti­met löy­ty­vät myös oh­jaus­pyö­räs­tä. Kol­mi­a­lu­ei­nen au­to­maat­ti-il­mas­toin­ti si­säl­tyy Tra­vel-va­rus­te­pa­ket­tiin.

Škoda Oc­ta­via Com­bi Sty­len mo­lem­pien etuis­tui­mien säh­kö­sää­döt hel­pot­ta­vat tun­tu­vas­ti hy­vän asen­non löy­tä­mis­tä, ja is­tuin­läm­mit­ti­met gril­laa­vat te­hok­kaas­ti – sel­lai­set oli­vat tes­ti­au­tos­sa li­sä­va­rus­tei­na myös ta­ka­na reu­na­pai­koil­la osa­na Tra­vel-va­rus­te­pa­ket­tia.

Etuis­tui­met an­ta­vat hy­vän si­vut­tais­tu­en, jo­ten niil­lä viih­tyy ker­ral­la pit­kän­kin mat­kan. Me­kaa­ni­nen rei­si­tu­en sää­tö on mer­kit­tä­vä lisä pit­kä­jal­kai­sil­le.

Ta­kais­tui­mel­le on erit­täin help­po kul­kea tar­peek­si avau­tu­vien ovien ja mu­ka­van rei­lun pol­vi­ti­lan an­si­os­ta. Pään­ti­laa far­ma­ris­sa on säh­köi­sen, li­sä­va­rus­tei­sen pa­no­raa­ma­la­si­ka­ton an­si­os­ta ta­val­lis­ta enem­män.

Ajo­ak­ku syö lit­ro­ja

Myös far­kun ta­va­ra­ti­lan muun­nel­ta­vuus on koh­dil­laan. Ta­ka­sel­kä­no­jat tait­ta­en far­ma­riin muo­dos­tuu ta­sai­nen las­taus­pin­ta, jol­loin saa­daan isoim­mil­laan 1 555 lit­ran kul­je­tus­ti­la. Jo iV-ver­si­on 490 lit­ran pe­rus­ti­la on ai­ka mu­ka­vaa ta­soa, vaik­ka taka-ak­se­lis­ton yh­tey­des­sä ole­va li­tiu­mi­o­ni­ak­ku hauk­kaa­kin PHEV:ssä sen ver­ran lit­ro­ja, et­tä ver­tai­lu esi­mer­kik­si Škoda Oc­ta­via Com­bin 1.0 TSI -ke­vyt­hyb­ri­diin on pai­kal­laan.

Jäl­kim­mäi­sen pie­nin ta­va­ra­ti­lan lit­ra­mää­rä on huo­mat­ta­vas­ti pis­to­ke­hyb­ri­diä suu­rem­pi 640 lit­raa, ja sa­mai­sen ke­vyt­hyb­ri­din suu­rin lit­ra­mää­rä on­kin PHEV-ver­si­o­ta hui­mas­ti suu­rem­pi 1 700 lit­raa.

Lataushybridin järjestelmävääntö on 350 Nm. Konepellissä on kaasunostimet.

Lataushybridin järjestelmävääntö on 350 Nm. Konepellissä on kaasunostimet.

Juha Peltonen

Kah­del­le la­taus­kaa­pe­lil­le on mu­ka­vas­ti säi­ly­tys­ti­laa ta­va­ra­ti­lan al­la, mikä on tär­ke­ää, et­tei­vät joh­dot loju pit­kin ta­va­ra­ti­laa. Laa­kea pe­rus­ta­va­ra­ti­la si­vu­lo­ke­roi­neen on kä­te­vä, min­kä li­säk­si tes­tiyk­si­lös­sä oli myös hyö­dyl­li­nen ta­va­ra­verk­ko.

Ko­ea­jo­au­ton ve­to­mas­sa oli pyö­re­ät nol­la ki­log­ram­maa, mut­ta jos iV-mal­lis­sa on sekä ve­to­kou­kun asen­nus­val­mius et­tä huo­non tien pa­ket­ti tai mu­kau­tu­va alus­tan­sää­tö, niin ve­to­mas­saa jär­jes­tyy 1 500 ki­loa.

Juha Pel­to­nen

Škoda Oc­ta­via Com­bi 1.4 TSI PHEV Style iV DSG

Moot­to­ri

R4, tur­bo, 1395 cm3, 110 kW (150 hv)/5000–6000 r/min, 250 Nm/1550–3500 r/min + säh­kö­moot­to­ri 85 kW (114 hv), 330 Nm; hyb­ri­di­jär­jes­tel­mä 150 kW (204 hv), 350 Nm

Suo­ri­tus­ky­ky

0–100 km/h 7,8 s, huip­pu­no­peus 220 km/h (säh­köl­lä 140 km/h)

Ku­lu­tus

1,1 l/100 km, ben­sii­ni

CO2-pääs­töt

25 g/km

Toi­min­ta­mat­ka

64 km

Ajo­ak­ku li­tium-io­ni

13 kWh

La­taus­no­peus

3 h 33 min (3,6 kW, Mode 3)

Voi­man­siir­to

A6, etu­ve­to

Mi­tat

p. 4689, l. 1829, k. 1468 mm, ak­se­li­vä­li 2680 mm, maa­va­ra 143 mm, oma­mas­sa 1620–1797 kg, kan­ta­vuus 397–523 kg, ve­to­mas­sa 1500/750 kg*, ta­va­ra­ti­la 490–1555 l, tank­ki 40 l

Hin­ta

38 903 eu­roa, ko­ea­jo­au­to 46 522 eu­roa (2021)

* 0 kg, jos au­tos­sa ei ole sekä ve­to­kou­kun asen­nus­val­miut­ta et­tä huo­non tien pa­ket­tia tai mu­kau­tu­vaa alus­tan­sää­töä

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Joulukuusi sai elämänsä kyydin!

Joulukuusi sai elämänsä kyydin!

DREW PHILLIPS

Tyrmäävä Hennessey Audi RS 6: Tässä on nykyhetken maailman nopein farmariauto – ja sillä ajettiin joulukuusi katolla!

Auto Bild.Superautot
26.12.2021
Joulukuusi sai elämänsä kyydin!

Joulukuusi sai elämänsä kyydin!

DREW PHILLIPS

Tyrmäävä Hennessey Audi RS 6: Tässä on nykyhetken maailman nopein farmariauto – ja sillä ajettiin joulukuusi katolla!

Auto Bild.Superautot
26.12.2021
Tavoitteena on nostaa Intia Škoda Auton viiden suurimman markkinan joukkoon

Tavoitteena on nostaa Intia Škoda Auton viiden suurimman markkinan joukkoon

Skoda Auto

Škoda Slavia: India 2.0 -malliston uusi Sedan-malli

Auto Bild.Uutiset
1.3.2022
Tavoitteena on nostaa Intia Škoda Auton viiden suurimman markkinan joukkoon

Tavoitteena on nostaa Intia Škoda Auton viiden suurimman markkinan joukkoon

Skoda Auto

Škoda Slavia: India 2.0 -malliston uusi Sedan-malli

Auto Bild.Uutiset
1.3.2022
Squalon voimanlähteenä on täysin uusi 4,0-litrainen neljällä yläpuolisella nokka-akselilla varustettu V12-moottori, joka suunnitellaan, kehitetään sekä valmistetaan talon sisällä, ja jonka paino on kunnianhimoisesti vain alle 165 kg (!!)Squalon voimanlähteenä on täysin uusi 4,0-litrainen neljällä yläpuolisella nokka-akselilla varustettu V12-moottori, joka suunnitellaan, kehitetään sekä valmistetaan talon sisällä, ja jonka paino on kunnianhimoisesti vain alle 165 kg (!!)

Squalon voimanlähteenä on täysin uusi 4,0-litrainen neljällä yläpuolisella nokka-akselilla varustettu V12-moottori, joka suunnitellaan, kehitetään sekä valmistetaan talon sisällä, ja jonka paino on kunnianhimoisesti vain alle 165 kg (!!)Squalon voimanlähteenä on täysin uusi 4,0-litrainen neljällä yläpuolisella nokka-akselilla varustettu V12-moottori, joka suunnitellaan, kehitetään sekä valmistetaan talon sisällä, ja jonka paino on kunnianhimoisesti vain alle 165 kg (!!)

GTO Engineering

GTO Engineering Squalo: Alle 1000-kiloisen GT-auton 4,0-litrainen ja neljällä yläpuolisella nokka-akselilla toteutettu V12 painaa alle 165 kiloa!

Auto Bild.Superautot
27.12.2021
Squalon voimanlähteenä on täysin uusi 4,0-litrainen neljällä yläpuolisella nokka-akselilla varustettu V12-moottori, joka suunnitellaan, kehitetään sekä valmistetaan talon sisällä, ja jonka paino on kunnianhimoisesti vain alle 165 kg (!!)Squalon voimanlähteenä on täysin uusi 4,0-litrainen neljällä yläpuolisella nokka-akselilla varustettu V12-moottori, joka suunnitellaan, kehitetään sekä valmistetaan talon sisällä, ja jonka paino on kunnianhimoisesti vain alle 165 kg (!!)

Squalon voimanlähteenä on täysin uusi 4,0-litrainen neljällä yläpuolisella nokka-akselilla varustettu V12-moottori, joka suunnitellaan, kehitetään sekä valmistetaan talon sisällä, ja jonka paino on kunnianhimoisesti vain alle 165 kg (!!)Squalon voimanlähteenä on täysin uusi 4,0-litrainen neljällä yläpuolisella nokka-akselilla varustettu V12-moottori, joka suunnitellaan, kehitetään sekä valmistetaan talon sisällä, ja jonka paino on kunnianhimoisesti vain alle 165 kg (!!)

GTO Engineering

GTO Engineering Squalo: Alle 1000-kiloisen GT-auton 4,0-litrainen ja neljällä yläpuolisella nokka-akselilla toteutettu V12 painaa alle 165 kiloa!

Auto Bild.Superautot
27.12.2021

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Auto Bild 10/2022 on kaupoissa

Erittäin nopeat Tesla Model S Plaid ja Model X Plaid: Tulossa Suomeen!

Range Rover Sport: Kolmannen sukupolven mallisto on tähän astisista dynaamisesti kykenevin

Kia EV6 GT: Tällainen on tähän astisista tehokkain ja nopein Kia

Alpine A110 E-ternité: Täyssähköinen urheiluauto-prototyyppi

Mini Concept Aceman: Mini-perheen ensimmäinen täyssähköinen crossover – silta Mini Cooperin ja Mini Countrymanin väliin

Valmet Automotive: Sopimukseen Mercedes-AMG GT Coupé -mallin valmistuksesta

Suzuki S-Cross: Automaat­ti­vaih­tei­sissa siirrytään kevythybridistä itselataavaan hybridiin

Uudistunut Kia XCeed: Valikoimaa täydentää uusi GT-Line-varustelu

Ford Mustang Mach-E: Vahvistettu kattopaino nyt jopa 75 kg

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Koeajossa Isuzu D-Max: Kahlaajien sukua

Koeajossa Ford Mustang Mach-E: Sähköponi nelistää

Koeajossa Škoda Octavia Combi 1.4 TSI PHEV Style iV DSG: Vuoden Auto Suomessa 2021

Ensikoeajossa Toyota Hilux Double Cab 4WD 2.8D Invincible A: Terästetty metsävelho

Koeajossa Ford Explorer 3.0 V6 Ecoboost 457 hv PHEV AWD ST-Line: Näyttävä mahtijenkki

Koeajossa Mazda MX-30: Niukasti virtaa

Koeajossa Toyota Yaris 1.5 Hybrid Style: Taidolla uudistettu

Koeajossa Mercedes-Benz GLA 200d A Business: Aidon katumaasturin mitoissa

Koeajossa Peugeot 508 GT Hybrid 225 EAT8 PHEV: Lupauksen lunastus?

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Villiä viidak­ko­tun­nelmaa kotiin

Koti ja keittiö

Nauti helteestä! Kivat ideat hellepäivän viettoon

Koti ja keittiö

Viljalla on pikkuruinen kesämökki pääkaupungissa meren rannalla

Koti ja keittiö

Ihastu herkkään ja eleganttiin raitalasiin

Hifimaailma

Vinyy­li­kon­fe­renssi

Hifimaailma

Musical Fidelityn paras dac

Hifimaailma

Referenssin juhlaa 

Hifimaailma

Soulnote jälleen Euroopassa

Hifimaailma

Vaiheenpaljastin

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUTTA

Auto Bild 10/2022 on kaupoissa

Erittäin nopeat Tesla Model S Plaid ja Model X Plaid: Tulossa Suomeen!

Range Rover Sport: Kolmannen sukupolven mallisto on tähän astisista dynaamisesti kykenevin

Kia EV6 GT: Tällainen on tähän astisista tehokkain ja nopein Kia

Alpine A110 E-ternité: Täyssähköinen urheiluauto-prototyyppi

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Koeajossa Isuzu D-Max: Kahlaajien sukua

Koeajossa Ford Mustang Mach-E: Sähköponi nelistää

Koeajossa Škoda Octavia Combi 1.4 TSI PHEV Style iV DSG: Vuoden Auto Suomessa 2021

Ensikoeajossa Toyota Hilux Double Cab 4WD 2.8D Invincible A: Terästetty metsävelho

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Villiä viidak­ko­tun­nelmaa kotiin

Koti ja keittiö

Nauti helteestä! Kivat ideat hellepäivän viettoon

Koti ja keittiö

Viljalla on pikkuruinen kesämökki pääkaupungissa meren rannalla

Koti ja keittiö

Ihastu herkkään ja eleganttiin raitalasiin

Hifimaailma

Vinyy­li­kon­fe­renssi

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Toyota Corolla Cross on ensimmäinen Toyotan malli, jossa käytetään täysin uutta, viidennen sukupolven hybridijärjestelmää. Järjestelmä kehittää edeltäjiään suuremman vääntömomentin, käyttää entistä useammin ja tehokkaammin pelkkää sähköä liikkumiseen.

Toyota Corolla Cross on ensimmäinen Toyotan malli, jossa käytetään täysin uutta, viidennen sukupolven hybridijärjestelmää. Järjestelmä kehittää edeltäjiään suuremman vääntömomentin, käyttää entistä useammin ja tehokkaammin pelkkää sähköä liikkumiseen.

Toyota

Täysin uusi Toyota Corolla Cross: Nyt julkistettiin Suomen-hinnat

Kaupallinen yhteistyö

Laaja valikoima ja parhaat hinnat: miksi etsiä uudet renkaat verkkokaupasta?

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Range Rover Sport: Kolmannen sukupolven mallisto on tähän astisista dynaamisesti kykenevin

Kia EV6 GT: Tällainen on tähän astisista tehokkain ja nopein Kia

Alpine A110 E-ternité: Täyssähköinen urheiluauto-prototyyppi

Mini Concept Aceman: Mini-perheen ensimmäinen täyssähköinen crossover – silta Mini Cooperin ja Mini Countrymanin väliin

Valmet Automotive: Sopimukseen Mercedes-AMG GT Coupé -mallin valmistuksesta

Suzuki S-Cross: Automaat­ti­vaih­tei­sissa siirrytään kevythybridistä itselataavaan hybridiin

Uudistunut Kia XCeed: Valikoimaa täydentää uusi GT-Line-varustelu

Ford Mustang Mach-E: Vahvistettu kattopaino nyt jopa 75 kg

Ford: Testaa liikun­ta­ra­joit­teisten kuljettajien avuksi suunniteltua robot­ti­la­tau­sa­semaa

Bentley Continental GT S ja GTC S: Tuliterässä S-versiossa on 22-tuumaiset vanteet

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Täysin uusi Toyota Corolla Cross: Nyt julkistettiin Suomen-hinnat

Hyundai Ioniq 5 kokee faceliftin: WLTP-toimintamatka kaupungissa jopa 710 km

Kia EV6 GT: Tällainen on tähän astisista tehokkain ja nopein Kia

Suzuki S-Cross: Automaat­ti­vaih­tei­sissa siirrytään kevythybridistä itselataavaan hybridiin

Volkswagenin ID.-mallisto: FastLane-malliversioita saatavilla hyvin –täyssäh­kö­au­to­teh­taiden tuotanto rullaa täydellä teholla

Alpine A110 E-ternité: Täyssähköinen urheiluauto-prototyyppi

Range Rover Sport: Kolmannen sukupolven mallisto on tähän astisista dynaamisesti kykenevin

Uusi ohjel­mis­to­päi­vitys Volvoihin – mukana Apple CarPlay -tuki

Uudistunut Kia XCeed: Valikoimaa täydentää uusi GT-Line-varustelu

Valmet Automotive: Sopimukseen Mercedes-AMG GT Coupé -mallin valmistuksesta

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Toyota Corolla Cross on ensimmäinen Toyotan malli, jossa käytetään täysin uutta, viidennen sukupolven hybridijärjestelmää. Järjestelmä kehittää edeltäjiään suuremman vääntömomentin, käyttää entistä useammin ja tehokkaammin pelkkää sähköä liikkumiseen.

Toyota Corolla Cross on ensimmäinen Toyotan malli, jossa käytetään täysin uutta, viidennen sukupolven hybridijärjestelmää. Järjestelmä kehittää edeltäjiään suuremman vääntömomentin, käyttää entistä useammin ja tehokkaammin pelkkää sähköä liikkumiseen.

Toyota

Täysin uusi Toyota Corolla Cross: Nyt julkistettiin Suomen-hinnat

Kaupallinen yhteistyö

Laaja valikoima ja parhaat hinnat: miksi etsiä uudet renkaat verkkokaupasta?

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Range Rover Sport: Kolmannen sukupolven mallisto on tähän astisista dynaamisesti kykenevin

Kia EV6 GT: Tällainen on tähän astisista tehokkain ja nopein Kia

Alpine A110 E-ternité: Täyssähköinen urheiluauto-prototyyppi

Mini Concept Aceman: Mini-perheen ensimmäinen täyssähköinen crossover – silta Mini Cooperin ja Mini Countrymanin väliin

Valmet Automotive: Sopimukseen Mercedes-AMG GT Coupé -mallin valmistuksesta

Suzuki S-Cross: Automaat­ti­vaih­tei­sissa siirrytään kevythybridistä itselataavaan hybridiin

Uudistunut Kia XCeed: Valikoimaa täydentää uusi GT-Line-varustelu

Ford Mustang Mach-E: Vahvistettu kattopaino nyt jopa 75 kg

Ford: Testaa liikun­ta­ra­joit­teisten kuljettajien avuksi suunniteltua robot­ti­la­tau­sa­semaa

Bentley Continental GT S ja GTC S: Tuliterässä S-versiossa on 22-tuumaiset vanteet

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Täysin uusi Toyota Corolla Cross: Nyt julkistettiin Suomen-hinnat

Hyundai Ioniq 5 kokee faceliftin: WLTP-toimintamatka kaupungissa jopa 710 km

Kia EV6 GT: Tällainen on tähän astisista tehokkain ja nopein Kia

Suzuki S-Cross: Automaat­ti­vaih­tei­sissa siirrytään kevythybridistä itselataavaan hybridiin

Volkswagenin ID.-mallisto: FastLane-malliversioita saatavilla hyvin –täyssäh­kö­au­to­teh­taiden tuotanto rullaa täydellä teholla

Alpine A110 E-ternité: Täyssähköinen urheiluauto-prototyyppi

Range Rover Sport: Kolmannen sukupolven mallisto on tähän astisista dynaamisesti kykenevin

Uusi ohjel­mis­to­päi­vitys Volvoihin – mukana Apple CarPlay -tuki

Uudistunut Kia XCeed: Valikoimaa täydentää uusi GT-Line-varustelu

Valmet Automotive: Sopimukseen Mercedes-AMG GT Coupé -mallin valmistuksesta

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.