Veho kärkituloksiin Auto Bildin tutkimuksessa

Veholla on jo pitkään tehty järjes­tel­mäl­listä työtä asiakas­ko­ke­muksen parantamiseksi.

Auto Bild.Uutiset

Jo­kai­nen asi­a­kas­koh­taa­mi­nen on meil­le tär­keä, ja asi­ak­kai­dem­me pa­lau­te oh­jaa ke­hi­tys­työ­täm­me. On ilo huo­ma­ta, et­tä tämä työ nä­kyy myös ul­ko­puo­li­sis­sa ar­vi­ois­sa: vuo­den 2025 Au­to Bil­din Pal­ve­lu 1 -os­to­tut­ki­muk­ses­sa Veho si­joit­tui jäl­leen kor­keim­mal­le si­jal­le uu­sien au­to­jen jäl­leen­myy­jä­ket­ju­jen ver­tai­lus­sa 88 pro­sen­tin ko­ko­nais­tu­lok­sel­la

Myös Mer­ce­des-Benz sai asi­ak­kail­ta hie­non tun­nus­tuk­sen si­joit­tu­mal­la merk­ki­koh­tai­ses­sa ver­tai­lus­sa toi­sek­si. Pa­lau­te ker­too, et­tä myy­jät us­kal­si­vat ai­dos­ti eh­dot­taa rat­kai­su­ja ja tu­kea asi­ak­kai­ta pää­tök­sen te­ke­mi­ses­sä.

Asi­ak­kai­ta kiin­nos­taa eri­tyi­ses­ti säh­köis­ty­mi­seen liit­ty­vät käy­tän­nön sei­kat, vah­vis­taa Ve­hon tuo­te­pääl­lik­kö Frans Jun­no.

Asi­ak­kaat ar­vos­ta­vat ai­toa koh­taa­mis­ta

Tut­ki­muk­sen tu­lok­set ei­vät ole vain nu­me­roi­ta – ne ker­to­vat sii­tä, mitä asi­ak­kaat pi­tä­vät tär­ke­ä­nä.

Kun asi­a­kas saa­puu liik­kee­seen, hän odot­taa, et­tä hä­nen tar­peen­sa ja ti­lan­teen­sa kar­toi­te­taan ja hä­net ote­taan to­sis­saan. Tänä vuon­na Veho sai par­haat ar­vi­ot juu­ri täs­sä ka­te­go­ri­as­sa (85 %). Myös ko­ea­jo­ko­ke­mus nou­si esiin: lä­hes kaik­ki asi­ak­kaat (99 %) ko­ki­vat sen sel­ke­äk­si ja on­nis­tu­neek­si.

Ko­ko­nais­vai­ku­tel­ma liik­kees­sä asi­oin­nis­ta oli tut­ki­muk­sen mu­kaan erit­täin po­si­tii­vi­nen (97 %), ja eri­tyi­ses­ti kau­pan päät­tä­mi­ses­sä ta­pah­tui sel­vä pa­ran­nus edel­lis­vuo­teen ver­rat­tu­na (+20 %). Sa­moin myyn­tie­sit­te­ly­jen laa­tu ko­he­ni mer­kit­tä­väs­ti (+13 %).

Asi­ak­kaat ke­hi­tyk­sen moot­to­ri­na

Nämä tu­lok­set ei­vät syn­ny it­ses­tään. Ne ker­to­vat sii­tä, et­tä asi­ak­kaat haas­ta­vat mei­tä ke­hit­ty­mään joka päi­vä – ja juu­ri tämä mo­ti­voi mei­tä eteen­päin.

“Tun­nus­tus ker­too, et­tä olem­me oi­ke­al­la tiel­lä. Mut­ta tär­kein­tä on se, et­tä asi­ak­kaam­me an­ta­vat meil­le syyn pa­ran­taa te­ke­mis­täm­me jat­ku­vas­ti. Il­man hei­dän odo­tuk­si­aan ja pa­lau­tet­taan em­me voi­si on­nis­tua”, to­te­aa myyn­ti­joh­ta­ja Mika Vai­nio.

Ke­hi­tys jat­kuu

Tut­ki­mus osoit­ti myös, et­tä meil­lä on yhä pa­ran­net­ta­vaa esi­mer­kik­si säh­köis­ten pal­ve­lui­den käy­tös­sä. Otam­me nämä ha­vain­not va­ka­vas­ti ja jat­kam­me työ­tä, jot­ta asi­oin­ti Ve­hol­la oli­si en­tis­tä­kin su­ju­vam­paa ja miel­lyt­tä­väm­pää.

Au­to­bild / Veho

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Lähes puolet suomalaisista huolissaan kotiseutunsa liikenteestä

Auto Bild.Uutiset

Lähes puolet suomalaisista huolissaan kotiseutunsa liikenteestä

Auto Bild.Uutiset

Polestar 3 teki uuden Guinnessin maail­ma­nen­nä­tyksen: pisin sähköisen SUV-mallin yhdellä latauksella kulkema matka

Auto Bild.Uutiset

Polestar 3 teki uuden Guinnessin maail­ma­nen­nä­tyksen: pisin sähköisen SUV-mallin yhdellä latauksella kulkema matka

Auto Bild.Uutiset

Citroënin sähköautojen hinta­val­lan­kumous voimistuu – uusi ë-C3 You Limited on Suomen halvin sähköauto

Auto Bild.Uutiset

Citroënin sähköautojen hinta­val­lan­kumous voimistuu – uusi ë-C3 You Limited on Suomen halvin sähköauto

Auto Bild.Uutiset

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

KILPAILU

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

KILPAILU