Veho kärkituloksiin Auto Bildin tutkimuksessa

Veholla on jo pitkään tehty järjes­tel­mäl­listä työtä asiakas­ko­ke­muksen parantamiseksi.

Auto Bild.Uutiset

Jo­kai­nen asi­a­kas­koh­taa­mi­nen on meil­le tär­keä, ja asi­ak­kai­dem­me pa­lau­te oh­jaa ke­hi­tys­työ­täm­me. On ilo huo­ma­ta, et­tä tämä työ nä­kyy myös ul­ko­puo­li­sis­sa ar­vi­ois­sa: vuo­den 2025 Au­to Bil­din Pal­ve­lu 1 -os­to­tut­ki­muk­ses­sa Veho si­joit­tui jäl­leen kor­keim­mal­le si­jal­le uu­sien au­to­jen jäl­leen­myy­jä­ket­ju­jen ver­tai­lus­sa 88 pro­sen­tin ko­ko­nais­tu­lok­sel­la

Myös Mer­ce­des-Benz sai asi­ak­kail­ta hie­non tun­nus­tuk­sen si­joit­tu­mal­la merk­ki­koh­tai­ses­sa ver­tai­lus­sa toi­sek­si. Pa­lau­te ker­too, et­tä myy­jät us­kal­si­vat ai­dos­ti eh­dot­taa rat­kai­su­ja ja tu­kea asi­ak­kai­ta pää­tök­sen te­ke­mi­ses­sä.

Asi­ak­kai­ta kiin­nos­taa eri­tyi­ses­ti säh­köis­ty­mi­seen liit­ty­vät käy­tän­nön sei­kat, vah­vis­taa Ve­hon tuo­te­pääl­lik­kö Frans Jun­no.

Asi­ak­kaat ar­vos­ta­vat ai­toa koh­taa­mis­ta

Tut­ki­muk­sen tu­lok­set ei­vät ole vain nu­me­roi­ta – ne ker­to­vat sii­tä, mitä asi­ak­kaat pi­tä­vät tär­ke­ä­nä.

Kun asi­a­kas saa­puu liik­kee­seen, hän odot­taa, et­tä hä­nen tar­peen­sa ja ti­lan­teen­sa kar­toi­te­taan ja hä­net ote­taan to­sis­saan. Tänä vuon­na Veho sai par­haat ar­vi­ot juu­ri täs­sä ka­te­go­ri­as­sa (85 %). Myös ko­ea­jo­ko­ke­mus nou­si esiin: lä­hes kaik­ki asi­ak­kaat (99 %) ko­ki­vat sen sel­ke­äk­si ja on­nis­tu­neek­si.

Ko­ko­nais­vai­ku­tel­ma liik­kees­sä asi­oin­nis­ta oli tut­ki­muk­sen mu­kaan erit­täin po­si­tii­vi­nen (97 %), ja eri­tyi­ses­ti kau­pan päät­tä­mi­ses­sä ta­pah­tui sel­vä pa­ran­nus edel­lis­vuo­teen ver­rat­tu­na (+20 %). Sa­moin myyn­tie­sit­te­ly­jen laa­tu ko­he­ni mer­kit­tä­väs­ti (+13 %).

Asi­ak­kaat ke­hi­tyk­sen moot­to­ri­na

Nämä tu­lok­set ei­vät syn­ny it­ses­tään. Ne ker­to­vat sii­tä, et­tä asi­ak­kaat haas­ta­vat mei­tä ke­hit­ty­mään joka päi­vä – ja juu­ri tämä mo­ti­voi mei­tä eteen­päin.

“Tun­nus­tus ker­too, et­tä olem­me oi­ke­al­la tiel­lä. Mut­ta tär­kein­tä on se, et­tä asi­ak­kaam­me an­ta­vat meil­le syyn pa­ran­taa te­ke­mis­täm­me jat­ku­vas­ti. Il­man hei­dän odo­tuk­si­aan ja pa­lau­tet­taan em­me voi­si on­nis­tua”, to­te­aa myyn­ti­joh­ta­ja Mika Vai­nio.

Ke­hi­tys jat­kuu

Tut­ki­mus osoit­ti myös, et­tä meil­lä on yhä pa­ran­net­ta­vaa esi­mer­kik­si säh­köis­ten pal­ve­lui­den käy­tös­sä. Otam­me nämä ha­vain­not va­ka­vas­ti ja jat­kam­me työ­tä, jot­ta asi­oin­ti Ve­hol­la oli­si en­tis­tä­kin su­ju­vam­paa ja miel­lyt­tä­väm­pää.

Au­to­bild / Veho

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Harras­te­au­to­kausi on käsillä – vanha auto vaatii erityistä huomiota liikenteessä

Auto Bild.Uutiset

Harras­te­au­to­kausi on käsillä – vanha auto vaatii erityistä huomiota liikenteessä

Auto Bild.Uutiset

Saako työsuhdeautolla lähteä ulkomaille?

Auto Bild.Uutiset

Saako työsuhdeautolla lähteä ulkomaille?

Auto Bild.Uutiset

Hyundai lanseeraa oman sähköauton hankintatuen

Auto Bild.Uutiset

Hyundai lanseeraa oman sähköauton hankintatuen

Auto Bild.Uutiset

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN