Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Bentley Batur: Kehitysohjelma on valmis

Mercedes-Benz C 200 T on yhdistelmä taloudellisuutta ja käytännöllisyyttä.

Mercedes-Benz C 200 T on yhdistelmä taloudellisuutta ja käytännöllisyyttä.

Juha Peltonen

Koeajossa käytännöllinen Mercedes-Benz C 200 T 

Uusi 9-nopeuksinen automaat­ti­vaih­teisto korvasi Mercedes-Benzin vanhan 7-nopeuksisen. Nyt koeajossa Mercedes-Benz C 200 T.

Auto Bild.Koeajot
12.9.2018

C-sar­jan van­ha 7G-Tro­nic-au­to­maat­ti­vaih­teis­to siir­tyi uu­den 9-no­peuk­si­sen to­teu­tuk­sen myö­tä his­to­ri­aan. Uu­den au­to­maa­tin vi­ral­li­nen ni­mi­tys on W9Y 400 (9G-Tro­nic) NAG-3, ja sitä käy­te­tään ti­laa sääs­tä­väs­ti oh­jaus­pyl­vään oi­ke­al­la puo­lel­la ole­vas­ta viik­ses­tä.

Päänäytöt ovat selkeät. Kookkaan näyttöruudun toimintoja hoidellaan säätöpyörästä. Puoliautomaattinen ilmastointi voi olla täysautomaattista käytännöllisempi.

Päänäytöt ovat selkeät. Kookkaan näyttöruudun toimintoja hoidellaan säätöpyörästä. Puoliautomaattinen ilmastointi voi olla täysautomaattista käytännöllisempi.

Juha Peltonen

Mer­ce­dek­sen tuu­li­la­sin­pyyh­ki­miä ope­roi­daan va­sem­man­puo­lei­ses­ta viik­ses­tä kään­tä­mäl­lä, et­tei vaih­de­va­lit­sin­ta ase­ta va­hin­gos­sa­kaan va­paa-asen­toon. Pyl­väs­si­joi­tus sääs­tää rei­lus­ti kes­ki­kon­so­li­ti­laa. Mer­ce­des-Ben­zin oma­val­mis­tei­nen 9-no­peuk­si­nen au­to­maat­ti vaih­taa täy­sau­to­ma­tii­kal­la ysi­py­kä­läl­le vas­ta ai­kai­sin­taan mit­ta­ri­no­peu­des­sa 90 km/h, mut­ta vaih­to ei ta­pah­du ai­na edes hie­man yli sa­ta­sen no­peu­des­sa­kaan.

Ma­nu­aa­li­ses­ti ysi­py­kä­län voi kyt­keä jo no­peu­des­sa 90 km/h. Kun hel­lit­tää ko­ko­naan ja­lan kaa­su­pol­ki­mel­ta, niin ajo­tie­to­ko­neen näy­töl­le il­mes­tyy teks­ti ”Gli­ding Mode”, rul­laus­toi­min­to.

En­ti­seen 7-no­peuk­si­seen 7G-au­to­maat­tiin ver­rat­tu­na vaih­teis­ton vä­li­tyk­set ovat muut­tu­neet huo­mat­ta­vas­ti, ja uu­den laa­ti­kon py­kä­lät 7–9 ovat sel­kei­tä yli­vaih­tei­ta. Myös pe­rä­vä­li­tys (en­nen 3,416) on muut­tu­nut har­vem­mak­si (3,07).

Mercedes-Benz C 200 T on kuin kotonaan Vantaalla Hämeenkylän kartanon edessä. AMG:n näyttävät 7-puolaiset kevytmetallivanteet ovat 18-tuumaiset.

Mercedes-Benz C 200 T on kuin kotonaan Vantaalla Hämeenkylän kartanon edessä. AMG:n näyttävät 7-puolaiset kevytmetallivanteet ovat 18-tuumaiset.

Juha Peltonen

Tur­bon ka­ve­rik­si

Uu­si 9G-Tro­nic is­tuu mai­ni­os­ti Mer­ce­des-Benz C 200 T Edi­ti­on 4Ma­tic AMG:n tur­bo­ah­de­tun 184-he­vos­voi­mai­sen moot­to­rin seu­rak­si. Ne­li­sy­lin­te­ri­nen vas­taa her­käs­ti kaa­suun, ja far­ma­ri kiih­tyy sa­taan ker­ke­äs­ti – teh­taan mu­kaan 7,6 se­kun­nis­sa.

Suu­rin vään­tö, ta­san 300 Nm, ja­kau­tuu huo­mat­ta­van laa­jal­le käyn­ti­no­peu­sa­lu­eel­le 1 200–4 000 r/min. Myös sam­mu­tu­sau­to­ma­tiik­ka on har­vi­nai­sen on­nis­tu­nut, sil­lä se he­rää jo­no­a­jo­ti­lan­teis­sa moot­to­rin poik­keuk­sel­li­sen no­pe­as­ti. Ajo­tie­to­ko­neen ker­to­ma kes­ki­ku­lu­tus 7,6 l/100 km on var­sin koh­tuul­li­nen.

Mer­ce­des-Benz C 200 T:n ajo­ti­la­vaih­to­eh­dot ovat eco, com­fort, sport ja sport+ sekä yk­si­löl­li­nen in­di­vi­du­al. Erot ovat to­taa­li­sen sel­ke­ät. Ur­hei­lul­li­nen jou­si­tus on no­pe­aan ajoon jäyk­kä. Juo­he­as­ti toi­mi­va jat­ku­va ne­li­ve­to tar­jo­aa kiis­tat­to­man li­sä­hyö­dyn huo­nois­sa sää­o­lo­suh­teis­sa. Sen voi­man­ja­ko etu- ja taka-ak­se­lis­to­jen kes­ken on 45/55 %.

Säh­kö­me­kaa­ni­ses­ti te­hos­te­tun no­peus­tun­nis­tei­sen ham­mas­tan­ko-oh­jauk­sen kes­ki­a­lu­e­tun­tu­ma on tark­ka maan­tie­a­jos­sa. Led-va­lot vai­kut­ta­vat hy­vil­tä sekä ly­hyil­lä et­tä pit­kil­lä. Si­nän­sä hyö­dyl­li­nen kau­ko­va­lo­a­vus­tin ei vaih­ta­nut joka ker­ta it­ses­tään ly­hyil­le.

Takana on riittävästi polvitilaa, ja farmarissa on myös riittävästi pääntilaa.

Takana on riittävästi polvitilaa, ja farmarissa on myös riittävästi pääntilaa.

Juha Peltonen

Mu­ka­vas­ti kul­je­tus­ti­laa

Mer­ce­des-Benz C 200 T:n ko­je­lau­dan to­teu­tus on isoi­ne pyö­rei­ne pää­mit­ta­rei­neen miel­lyt­tä­vän pel­kis­tet­ty. Na­vi­goin­ti­lait­teen oh­jel­moin­ti su­juu mel­ko hel­pos­ti ja reit­ti­o­pas­tus toi­mii sel­väs­ti. Mu­ka­va­ää­ni­seen ra­di­oon si­säl­tyy myös cd-soi­tin.

Pik­ku­ha­vain­to­na to­te­sim­me, et­tä kun polt­to­ai­ne­mää­rän hii­pu­es­sa siir­ry­tään seit­se­män lit­ran va­ra­säi­li­öl­le (nor­maa­lia suu­rem­man tan­kin ti­la­vuus 66 lit­raa, va­ki­on 41 lit­raa), niin ar­vi­ol­ta 80:n vii­mei­sen ki­lo­met­rin mat­kal­la ta­pah­tu­vaa hu­pe­ne­mis­ta ei näe ajo­tie­to­ko­neen näy­töl­tä.

Kul­jet­ta­jan is­tuin an­taa asi­al­li­sen si­vut­tais­tu­en. Sii­nä on säh­kö­sää­tö kor­keu­del­le, etu­reu­nan kal­lis­tuk­sel­le ja sel­kä­no­jal­le – pi­tuus­sää­tö on mo­nil­le sak­sa­lai­sil­le omi­nai­seen ta­paan me­kaa­ni­nen. Kul­jet­ta­jan is­tui­mes­sa on myös te­ho­kas säh­kö­sää­töi­nen ris­ti­se­län­tu­ki. Etu­mat­kus­ta­jan is­tui­mes­sa on täy­sin me­kaa­ni­set sää­döt.

C-farkun tavarati-lasta saa isoimmillaan tasapohjaisen ja 1510-litraisen. Sivussa on säilytysverkkotila.

C-farkun tavarati-lasta saa isoimmillaan tasapohjaisen ja 1510-litraisen. Sivussa on säilytysverkkotila.

Juha Peltonen

Ta­kais­tui­mel­la on koh­tuul­li­ses­ti pol­vi­ti­laa myös pit­kä­jal­kai­sil­le. Far­ma­ris­sa on riit­tä­väs­ti pään­ti­laa pi­dem­mil­le­kin mat­kus­ta­jil­le. Koe-ajo­au­ton ai­no­at li­sä­va­rus­teet oli­vat kä­te­vä säh­kö­toi­mi­nen Ea­sy Pack - ta­ka­luuk­ku (+530 e) ja ul­ko­puo­lis­ta näyt­tä­vyyt­tä an­ta­va AMG Sport- pa­ket­ti (+460 e).

Mer­ce­des-Benz C 200 T:n  ta­ka­sel­kä­no­jat las­keu­tu­vat ta­sai­sek­si pin­nak­si. Sel­kä­no­jien lu­ki­tuk­sen va­pau­tus ta­pah­tuu kä­te­väs­ti omis­ta pai­nik­keis­ta ta­ka­si­vuo­vien kaut­ta. C-far­ma­rin käy­tän­nöl­li­sen ta­va­ra­ti­lan koko on 490 lit­raa, ja kun kaik­ki tila ote­taan käyt­töön, pääs­tään 1 510 lit­raan.

Mikä miel­lyt­tää ja är­syt­tää?

Miel­lyt­tää: Vään­tö­a­lue. Ben­sa­tur­bo vään­tää laa­ke­al­la 1 200–4 000 mi­nuut­ti­kier­rok­sen alu­eel­la.

Är­syt­tää: Maa­va­ra. Pä­te­vän ur­hei­lu­a­lus­tan vuok­si maa­va­raa on vain 11 sent­tiä.

Yl­lät­tää: 9G-Tro­nic 9-py­kä­läi­nen au­to­maat­ti pu­dot­taa me­lu­ta­soa ja toi­mii sut­jak­kaas­ti.

Yh­teen­ve­to: Ko­ea­jet­tu ”pa­ket­ti” vai­kut­taa har­ki­tul­ta yh­dis­tel­mäl­tä käy­tän­nöl­li­syyt­tä, so­pi­vaa ta­lou­del­li­suut­ta ja ne­li­ve­don luo­mia huo­non sään omi­nai­suuk­sia. 9G-Tro­nic on au­to­maa­tik­si kova sana, ei­kä pidä unoh­taa, et­tä täl­lä yh­dis­tel­mäl­lä saa ve­tää 1 800-ki­lois­ta vau­nua.

Täh­det: 4

Mercedes-Benz C 200 T -koeajoautossa oli lisävarusteena sähkötoiminen takaluukku.

Mercedes-Benz C 200 T -koeajoautossa oli lisävarusteena sähkötoiminen takaluukku.

Juha Peltonen

Mer­ce­des-Benz C 200 T Edi­ti­on 4Ma­tic AMG

Moot­to­ri: R4, tur­bo, 1991 cm³, 135 kW (184 hv)/5500 r/min, 300 Nm/1200–4000 r/min

Suo­ri­tus­ky­ky: 0–100 km/h 7,6 s, huip­pu­no­peus 229 km/h

Ku­lu­tus: 7,3–6,9 l/100 km, ben­sii­ni CO2-pääs­töt 165–155 g/km

Voi­man­siir­to: A9, ne­li­ve­to

Mi­tat: p. 4702, l. 1810, k. 1467 mm, ak­se­li­vä­li 2840 mm, maa­va­ra 108 mm, oma­mas­sa 1605 kg, ve­to­mas­sa 1800/750 kg, ta­va­ra­ti­la 490–1510 l, tank­ki 41 l

Hin­ta: 52 410 eu­roa, ko­ea­jo­au­to 53 400 eu­roa

Juha Pel­to­nen

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Lex Perkinsin katsotaan poistavan tehokkaasti pitkän matkan autonkäyttäjien tankkaus-/latausongelmat, sekä esimerkiksi taksarien käyttöhuolet, näiden tyhjäkäyttäessä autoa kovilla pakkasilla. (Kuvituskuva)

Lex Perkinsin katsotaan poistavan tehokkaasti pitkän matkan autonkäyttäjien tankkaus-/latausongelmat, sekä esimerkiksi taksarien käyttöhuolet, näiden tyhjäkäyttäessä autoa kovilla pakkasilla. (Kuvituskuva)

Aznom

Dramaattinen yllätyskäänne poltto­moot­to­ri­kiis­tassa: Lex Perkins kumosi lopullisesti EU:n vuodesta 2035 ajaman poltto­moot­to­ri­au­tojen myyntikiellon

Auto Bild.Uutiset
1.4.2023
Lex Perkinsin katsotaan poistavan tehokkaasti pitkän matkan autonkäyttäjien tankkaus-/latausongelmat, sekä esimerkiksi taksarien käyttöhuolet, näiden tyhjäkäyttäessä autoa kovilla pakkasilla. (Kuvituskuva)

Lex Perkinsin katsotaan poistavan tehokkaasti pitkän matkan autonkäyttäjien tankkaus-/latausongelmat, sekä esimerkiksi taksarien käyttöhuolet, näiden tyhjäkäyttäessä autoa kovilla pakkasilla. (Kuvituskuva)

Aznom

Dramaattinen yllätyskäänne poltto­moot­to­ri­kiis­tassa: Lex Perkins kumosi lopullisesti EU:n vuodesta 2035 ajaman poltto­moot­to­ri­au­tojen myyntikiellon

Auto Bild.Uutiset
1.4.2023
Ensimmäiset EQE SUV:t saapuvat Suomeen kesällä 2023. Suomessa on paremmat perusvarusteet kuin Keski-Euroopassa.

Ensimmäiset EQE SUV:t saapuvat Suomeen kesällä 2023. Suomessa on paremmat perusvarusteet kuin Keski-Euroopassa.

Mercedes-Benz AG – Communications

Mercedes-Benz EQE SUV: Premium-luokan täyssähköinen SUV

Auto Bild.Uutiset
19.2.2023
Ensimmäiset EQE SUV:t saapuvat Suomeen kesällä 2023. Suomessa on paremmat perusvarusteet kuin Keski-Euroopassa.

Ensimmäiset EQE SUV:t saapuvat Suomeen kesällä 2023. Suomessa on paremmat perusvarusteet kuin Keski-Euroopassa.

Mercedes-Benz AG – Communications

Mercedes-Benz EQE SUV: Premium-luokan täyssähköinen SUV

Auto Bild.Uutiset
19.2.2023
Ford Transit Custom on saatavana etu- ja takavetoisena joko manuaali- tai automaattivaihteistolla. Mallistoon kuuluu nyt myös odotettu AWD-neliveto, joka on aina automaattivaihteinen.

Ford Transit Custom on saatavana etu- ja takavetoisena joko manuaali- tai automaattivaihteistolla. Mallistoon kuuluu nyt myös odotettu AWD-neliveto, joka on aina automaattivaihteinen.

Ford

Ford: Julkisti Transit Custom ja Tourneo Custom -mallien hinnat Suomessa

Auto Bild.Uutiset
31.1.2023
Ford Transit Custom on saatavana etu- ja takavetoisena joko manuaali- tai automaattivaihteistolla. Mallistoon kuuluu nyt myös odotettu AWD-neliveto, joka on aina automaattivaihteinen.

Ford Transit Custom on saatavana etu- ja takavetoisena joko manuaali- tai automaattivaihteistolla. Mallistoon kuuluu nyt myös odotettu AWD-neliveto, joka on aina automaattivaihteinen.

Ford

Ford: Julkisti Transit Custom ja Tourneo Custom -mallien hinnat Suomessa

Auto Bild.Uutiset
31.1.2023

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Bentley Batur: Kehitysohjelma on valmis

Opel Kadett C: Uskoisitko, että se täytti jo 50 vuotta...?

Tällainen oli sähköisen liikenteen alkutaival Suomessa – astara Finlandin tekninen kouluttaja Rami Vähävirta on nähnyt autoilun sähköistymisen

Auto Bild 12/2023 on kaupoissa

Auto Bild Palvelu 1 -ostotutkimus: Asiakkaiden tarpeiden ja odotusten huomioiminen on haastavaa

Waulis: Mullistava suomalainen moottorikeksintö

Citroën ë-C4: Uudistettu mallisto saa uuden voimalinjan sekä enemmän toimintamatkaa – samalla hinnat pysyvät ennallaan

Toyotan akkuteknologia: Tulossa kolme uutta nestemäiseen elektrolyyttiin perustuvaa akkua

Koeajossa Ford Focus ST-Line 1.0 EcoBoost Hybrid 155 hv A7: ”Kadunmiehen RS”

Koeajossa Volvo V90 Cross Country: Pitkille taipaleille

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Focus ST-Line 1.0 EcoBoost Hybrid 155 hv A7: ”Kadunmiehen RS”

Koeajossa Volvo V90 Cross Country: Pitkille taipaleille

Koeajossa Dacia Jogger TCe 110 Extreme 7P: Iso perheen perusauto

Ensikoeajossa Ford Mustang Mach I: Äänivallia kiusaamassa

Koeajossa Jaguar E-Pace P300e Plug-in Hybrid R-Dynamic S: Kissaperheen moniosaaja

Koeajossa Fiat 500 3+1: Lisäovellinen

Koeajossa Renault Clio TCe 90 X-Tronic A Intens: Pikkuylellisesti variaattorilla

Koeajossa BMW iX3 Charged Plus: Sähköinen välimalli

Koeajossa Mercedes-Benz C 200 4Matic A Business AMG: Moderni mittapuu

Koeajossa Dacia Sandero TCe 90 A Comfort: Pirteä perusauto

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Romanttisesta punamul­ta­tor­pasta moderniin valmistaloon – Ritva ja Ilkka vaihtoivat helpompaan asumiseen

Hifimaailma

Toisen sukupolven Gemini 

Koti ja keittiö

"Tuossa talossa haluaisin asua" ajatteli Juulianna Mäkelä, ja sattuma vei lopulta lapsiperheen juuri siihen mansar­di­kat­toiseen puutaloon

Hifimaailma

Ruarkilta uusi striimaava radiosoitin

Hifimaailma

Brystonilta moderni esivahvistin 

Hifimaailma

Schiitin Urd 

Hifimaailma

Highend-tason musiikkipalvelin Antipodesilta 

Hifimaailma

Denonilta uusi suoravetosoitin

Koti ja keittiö

Strömsön tv-nikkari Jim Björni arvostaa kauniisti tehtyjä esineitä ja rakenteita – ne luovat elämänlaatua

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUTTA

Bentley Batur: Kehitysohjelma on valmis

Opel Kadett C: Uskoisitko, että se täytti jo 50 vuotta...?

Tällainen oli sähköisen liikenteen alkutaival Suomessa – astara Finlandin tekninen kouluttaja Rami Vähävirta on nähnyt autoilun sähköistymisen

Auto Bild 12/2023 on kaupoissa

Auto Bild Palvelu 1 -ostotutkimus: Asiakkaiden tarpeiden ja odotusten huomioiminen on haastavaa

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Focus ST-Line 1.0 EcoBoost Hybrid 155 hv A7: ”Kadunmiehen RS”

Koeajossa Volvo V90 Cross Country: Pitkille taipaleille

Koeajossa Dacia Jogger TCe 110 Extreme 7P: Iso perheen perusauto

Ensikoeajossa Ford Mustang Mach I: Äänivallia kiusaamassa

Koeajossa Jaguar E-Pace P300e Plug-in Hybrid R-Dynamic S: Kissaperheen moniosaaja

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Romanttisesta punamul­ta­tor­pasta moderniin valmistaloon – Ritva ja Ilkka vaihtoivat helpompaan asumiseen

Hifimaailma

Toisen sukupolven Gemini 

Koti ja keittiö

"Tuossa talossa haluaisin asua" ajatteli Juulianna Mäkelä, ja sattuma vei lopulta lapsiperheen juuri siihen mansar­di­kat­toiseen puutaloon

Hifimaailma

Ruarkilta uusi striimaava radiosoitin

Hifimaailma

Brystonilta moderni esivahvistin 

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Premium-metalliväri on testiyksilössä hätkähdyttävän syväefektinen Fantastic Red.

Premium-metalliväri on testiyksilössä hätkähdyttävän syväefektinen Fantastic Red.

Juha Peltonen

Koeajossa Ford Focus ST-Line 1.0 EcoBoost Hybrid 155 hv A7: ”Kadunmiehen RS”

Kaupallinen yhteistyö

Autolaina – vinkkejä auton rahoitukseen

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Bentley Batur: Kehitysohjelma on valmis

Tällainen oli sähköisen liikenteen alkutaival Suomessa – astara Finlandin tekninen kouluttaja Rami Vähävirta on nähnyt autoilun sähköistymisen

Auto Bild Palvelu 1 -ostotutkimus: Asiakkaiden tarpeiden ja odotusten huomioiminen on haastavaa

Waulis: Mullistava suomalainen moottorikeksintö

Citroën ë-C4: Uudistettu mallisto saa uuden voimalinjan sekä enemmän toimintamatkaa – samalla hinnat pysyvät ennallaan

Toyotan akkuteknologia: Tulossa kolme uutta nestemäiseen elektrolyyttiin perustuvaa akkua

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Black Edition: Pistokeladattava erikoisversio saapui Suomeen

Viidennen sukupolven Renault Clio: Tarkempi ohjaustuntuma ja paremmat pintamateriaalit

astaralle Nissanin maahantuonti Puolassa

Renault Scenic E-Tech electric: Luotiin täysin uusiksi

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Koeajossa Ford Focus ST-Line 1.0 EcoBoost Hybrid 155 hv A7: ”Kadunmiehen RS”

Auto Bild Palvelu 1 -ostotutkimus: Asiakkaiden tarpeiden ja odotusten huomioiminen on haastavaa

Volkswagen ID.7: Täyssähköautolle luvataan jopa 617 km toimintamatkaa

Waulis: Mullistava suomalainen moottorikeksintö

Toyotan akkuteknologia: Tulossa kolme uutta nestemäiseen elektrolyyttiin perustuvaa akkua

Volkswagen Touareg uudistui: Suomessa myyntiin kaksi ladattavaa hybridiversiota

Volkswagen Passat Variant: Uudessa sukupolvessa kaksi ladattavaa hybridiä

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Black Edition: Pistokeladattava erikoisversio saapui Suomeen

Tekoäly: Onko automyyjän ammatti kuoleva ala?

Korealainen SsangYong muutti nimekseen KGM: Mallistossa on jatkossa ainoastaan sähköautoja

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Premium-metalliväri on testiyksilössä hätkähdyttävän syväefektinen Fantastic Red.

Premium-metalliväri on testiyksilössä hätkähdyttävän syväefektinen Fantastic Red.

Juha Peltonen

Koeajossa Ford Focus ST-Line 1.0 EcoBoost Hybrid 155 hv A7: ”Kadunmiehen RS”

Kaupallinen yhteistyö

Autolaina – vinkkejä auton rahoitukseen

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Bentley Batur: Kehitysohjelma on valmis

Tällainen oli sähköisen liikenteen alkutaival Suomessa – astara Finlandin tekninen kouluttaja Rami Vähävirta on nähnyt autoilun sähköistymisen

Auto Bild Palvelu 1 -ostotutkimus: Asiakkaiden tarpeiden ja odotusten huomioiminen on haastavaa

Waulis: Mullistava suomalainen moottorikeksintö

Citroën ë-C4: Uudistettu mallisto saa uuden voimalinjan sekä enemmän toimintamatkaa – samalla hinnat pysyvät ennallaan

Toyotan akkuteknologia: Tulossa kolme uutta nestemäiseen elektrolyyttiin perustuvaa akkua

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Black Edition: Pistokeladattava erikoisversio saapui Suomeen

Viidennen sukupolven Renault Clio: Tarkempi ohjaustuntuma ja paremmat pintamateriaalit

astaralle Nissanin maahantuonti Puolassa

Renault Scenic E-Tech electric: Luotiin täysin uusiksi

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Koeajossa Ford Focus ST-Line 1.0 EcoBoost Hybrid 155 hv A7: ”Kadunmiehen RS”

Auto Bild Palvelu 1 -ostotutkimus: Asiakkaiden tarpeiden ja odotusten huomioiminen on haastavaa

Volkswagen ID.7: Täyssähköautolle luvataan jopa 617 km toimintamatkaa

Waulis: Mullistava suomalainen moottorikeksintö

Toyotan akkuteknologia: Tulossa kolme uutta nestemäiseen elektrolyyttiin perustuvaa akkua

Volkswagen Touareg uudistui: Suomessa myyntiin kaksi ladattavaa hybridiversiota

Volkswagen Passat Variant: Uudessa sukupolvessa kaksi ladattavaa hybridiä

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Black Edition: Pistokeladattava erikoisversio saapui Suomeen

Tekoäly: Onko automyyjän ammatti kuoleva ala?

Korealainen SsangYong muutti nimekseen KGM: Mallistossa on jatkossa ainoastaan sähköautoja

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2