Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Opel Insignia Sports Tourer osoittautui mainioksi ajattevaksi.

Opel Insignia Sports Tourer osoittautui mainioksi ajattevaksi.

Juha Peltonen

Tehoja piilossa ja mainiota ajettavuutta - Koeajossa Opel Insignia Sports Tourer

Insignian 260-hevosvoimainen nelivetofarkku näyttää tavallisemmalta, kuin mitä se todellisuudessa on.

Auto Bild.Koeajot
12.9.2018

Kul­kuo­mi­nai­suuk­sia ar­vos­ta­va voi va­li­ta Opel In­sig­nia Sports Tou­re­riin ko­ea­ja­jam­me 260-he­vos­voi­mai­sen tur­bo­ko­neen, jon­ka myö­tä ve­to­ta­pa on 4x4. Ko­ea­jo­au­tos­sa oli li­säk­si OPC Line Sport -ul­ko­ti­la­pa­ket­ti, joka si­säl­tää hil­lit­tyä il­met­tä tuo­vat si­vu­hel­mat, etus­poi­le­rin ja kro­ma­tut pa­ko­put­ken­päät.

Ko­ne­ti­las­sa my­häi­le­vän 2,0-lit­rai­sen ben­sii­ni­tur­bon lu­va­taan kiih­dyt­tä­vän au­ton sa­ta­sen no­peu­teen al­le kah­dek­sas­sa se­kun­nis­sa, mikä on isol­le far­ma­ril­le suh­teel­li­sen hyvä lu­ke­ma. Sama moot­to­ri tu­lee ole­maan en­si vuon­na esi­tel­tä­väs­sä In­sig­nia GSi:ssä.

Opel Insignia Sports Tourerin 2-litrainen turbomoottori on sitkeä ja suorituskykyinen, mutta 260-hevosvoimaisen mallin keskikulutus nousee korkeaksi.

Opel Insignia Sports Tourerin 2-litrainen turbomoottori on sitkeä ja suorituskykyinen, mutta 260-hevosvoimaisen mallin keskikulutus nousee korkeaksi.

Juha Peltonen

Mai­nio ajet­ta­va

Jous­ta­va­käy­tök­si­nen ne­li­sy­lin­te­ri­nen tur­bo­moot­to­ri tar­jo­aa 400 Nm:n vään­tö­mo­men­tin kes­kei­sel­lä käyn­ti­no­peu­sa­lu­eel­la 2 500–4 000 r/min, ja se so­pii oi­val­li­ses­ti mo­men­tin­muun­ti­mel­la va­rus­te­tun ja peh­me­äs­ti vaih­ta­van 8-no­peuk­si­sen au­to­maa­tin yh­tey­teen.

Suu­ri teho nos­taa yleen­sä ku­lu­tus­ta, ja 260-he­vos­voi­mai­sen kes­ki­ku­lu­tus kii­pe­si tur­han kor­kei­siin ar­voi­hin: au­ton ajo­tie­to­ko­neen mu­kaan ku­lu­tus oli maan­tiel­lä 9,8 l/100 km ja kau­pun­ki­a­jos­sa 10,8 l/100 km. Odo­tus­ten vas­tai­ses­ti te­ho­pai­nok­ses­sa ei ole vaih­to­sii­vek­kei­tä oh­jaus­pyö­räs­sä.

Opel Insignia Sports Tourerin kojelauta edustaa nykytyyliä, jossa vain käytön kannalta tärkeimmät katkaisimet ovat mekaanisia. On käyttäjän kannalta eduksi, että kaikkia kytkimiä ei tarvitse etsiä valikoista.

Opel Insignia Sports Tourerin kojelauta edustaa nykytyyliä, jossa vain käytön kannalta tärkeimmät katkaisimet ovat mekaanisia. On käyttäjän kannalta eduksi, että kaikkia kytkimiä ei tarvitse etsiä valikoista.

Juha Peltonen

Maan­tie­a­jos­sa oh­jauk­sen kes­ki­a­lu­e­tun­tu­ma on miel­lyt­tä­vän täs­mäl­li­nen, ja oh­jaus toi­mii no­pe­as­ti myös mut­kai­sil­la osuuk­sil­la. Help­po­käyt­töi­nen mu­kau­tu­va va­ki­o­no­peu­den­sää­din löy­tyy li­sä­va­rus­te­lis­tal­ta.

Opel In­sig­nia Sports Tou­re­rin jou­si­tuk­sen ko­vuus on oi­ke­as­sa suh­tees­sa te­hoi­hin. Tour-ajo­ti­la on käy­tän­nös­sä käyt­tö­mu­ka­vin, sil­lä se tun­tuu pin­ta­ko­vaan sport-ajo­ti­laan ver­rat­tu­na so­pi­van jäy­käl­tä. Li­säk­si taka-ak­se­lis­to ny­pyt­tää jon­kin ver­ran epä­ta­sai­suuk­sis­sa. Ajo­ti­lan­va­lit­si­met si­jait­se­vat kes­ki­kon­so­lis­sa.

Ren­gas­me­lu oli kit­ka­ren­kail­la koh­tuul­li­nen. No­pe­an far­ma­rin pi­tää myös py­säh­tyä pi­kai­ses­ti, ja sii­tä vas­taa­vat voi­mal­li­ses­ti hi­das­ta­vat Brem­bon ne­li­pyö­rä­le­vy­jar­rut. Te­hok­kaat, mu­kau­tu­vat In­tel­li­lux Led Mat­rix -ajo­va­lot ovat ne­kin hyvä li­sä­va­rus­te­va­lin­ta.

260-hevosvoimainen tehofarmari  Opel Insignia Sports Tourer  on verhoiltu hillittyyn asuun.

260-hevosvoimainen tehofarmari Opel Insignia Sports Tourer on verhoiltu hillittyyn asuun.

Juha Peltonen

Ison far­kun el­keet

Opel In­sig­nia Sports Tou­re­rin rei­luis­ta ovis­ta on help­po kul­kea, mut­ta myös mii­nus­ta löy­tyy: etuo­vet avau­tu­vat niin rei­lus­ti, et­tä pit­kä­kä­ti­sel­lä­kin on vai­keuk­sia ulot­tua ve­tä­mään ovi kiin­ni. Nah­ka­ver­hoil­lut AGR Pre­mium -is­tui­met an­ta­vat eri­no­mai­sen si­vut­tais­tu­en. Etu­mat­kus­ta­jan is­tui­mes­sa on pel­käs­tään me­kaa­ni­set sää­döt. Is­tui­mien vii­len­nys toi­mii te­hok­kaas­ti.

Lip­pu­lai­van ta­kais­tui­mel­la jää rei­lus­ti pol­vi­ti­laa myös pit­kil­le mat­kus­ta­jil­le, ei­kä edes la­si­kat­to ma­dal­la pään­ti­laa lii­kaa. Luon­non­va­loa mat­kus­ta­moon tuo­van jät­ti­ko­koi­sen la­si­ka­ton etuo­sa on avat­ta­vis­sa.

8-nopeuksinen automaattivaihteisto vaihtaa juoheasti. Manuaalikäyttö hoidellaan lattiavalitsimesta.

8-nopeuksinen automaattivaihteisto vaihtaa juoheasti. Manuaalikäyttö hoidellaan lattiavalitsimesta.

Juha Peltonen

Ko­je­lau­das­sa on käy­tet­ty laa­duk­kai­ta pin­ta­ma­te­ri­aa­le­ja, ja säi­ly­tys­ti­lo­ja on riit­tä­väs­ti. Kook­kai­den pää­näyt­tö­jen sel­keys on vii­mei­sen pääl­le koh­dil­laan, ja ajo­tie­to­ko­neen näy­töl­le saa myös ku­lu­tus­käy­rän edel­tä­neil­tä 50 ki­lo­met­ril­tä. Na­vi­gaat­to­rin oh­jel­moin­ti on eri­tyi­sen help­poa. Bo­sen ää­nen­tois­to­jär­jes­tel­mä soi erit­täin täy­te­läi­ses­ti myös bas­so­tois­ton osal­ta.

Uu­den ne­li­ve­to­far­ma­rin ta­va­ra­ti­la on eten­kin van­haan In­sig­nia-su­ku­pol­veen ver­rat­tu­na ruh­ti­naal­li­sen ko­koi­nen, sil­lä säh­köi­ses­ti avau­tu­van ta­ka­luu­kun ta­kaa pal­jas­tuu pe­rä­ti 630-lit­rai­nen kont­ti. Suu­rim­mil­laan ti­laa jär­jes­tyy mu­ka­vat 1 665 lit­raa, ja ta­ka­sel­kä­no­jat tait­tu­vat ta­sai­sek­si las­taus­pin­nak­si.

Opel Insignia Sports Tourerin tavaratila on laajennettuna tasapohjainen ja kooltaan 1 665 litraa.

Opel Insignia Sports Tourerin tavaratila on laajennettuna tasapohjainen ja kooltaan 1 665 litraa.

Juha Peltonen

Mikä miel­lyt­tää ja är­syt­tää?

Miel­lyt­tää: Ajo-omi­nai­suu­det. No­pea pit­kän­mat­kan­tait­ta­ja on eduk­seen ne­li­ve­toi­se­na.

Är­syt­tää: Ku­lu­tus. Kes­ki­ku­lu­tus pyö­rii kym­me­nen lit­ran tie­tä­mil­lä.

Yl­lät­tää: Ti­lan­käyt­tö. Ti­lat ja muun­nel­ta­vuus ovat hy­väs­sä mal­lis­sa.

Yh­teen­ve­to: Ne­li­ve­to te­kee te­ho­far­ma­ris­ta eri­tyi­sen ky­vyk­kään tal­vi­o­lois­sa. Ajo-omi­nai­suu­det ovat kor­ke­a­luok­kai­set, ja va­lot ovat Mat­rix-pa­ke­tin myö­tä to­del­la mai­ni­ot. Kun tä­hän li­sä­tään vie­lä väl­jät si­sä­ti­lat ja 1 665 lit­ran mak­si­mi­ta­va­ra­ti­la, pu­hu­taan ko­van luo­kan tuot­tees­ta. Hait­ta­puo­le­na on kor­ke­ah­ko polt­to­ai­neen­ku­lu­tus.

Täh­det: 4

Opel In­sig­nia 2.0 Tur­bo 4x4 Sports Tou­rer In­no­va­ti­on Plus

Moot­to­ri: R4, tur­bo, 1998 cm³, 191 kW (260 hv)/5300 r/min, 400 Nm/2500–4000 r/min Suo­ri­tus­ky­ky 0–100 km/h 7,5 s, huip­pu­no­peus 245 km/h

Ku­lu­tus: 8,3 l/100 km, ben­sii­ni

CO2-pääs­töt: 199 g/km

Voi­man­siir­to: A8, etu­ve­to

Mi­tat: p. 4986, l. 1863, k. 1500 mm, ak­se­li­vä­li 2829 mm, oma­mas­sa 1487–1633 kg, ve­to­mas­sa 2200/750 kg, ta­va­ra­ti­la 560–1665 l, tank­ki 62 l

Hin­ta: 47 535 eu­roa, ko­ea­jo­au­to 57 518 eu­roa

Juha Pel­to­nen

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Audi

Audi: Manua­a­li­vaih­teiset autot jäävät historiaan Suomen Audin maahan­tuon­ti­oh­jel­massa

Auto Bild.Uutiset
13.1.2022

Audi

Audi: Manua­a­li­vaih­teiset autot jäävät historiaan Suomen Audin maahan­tuon­ti­oh­jel­massa

Auto Bild.Uutiset
13.1.2022
Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Classic Motorshow

Classic Motorshow, Lahti 30.4.–1.5. 2022: Yli 400 ajoneuvoa!

Auto Bild.Klassikot
28.4.2022
Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Classic Motorshow

Classic Motorshow, Lahti 30.4.–1.5. 2022: Yli 400 ajoneuvoa!

Auto Bild.Klassikot
28.4.2022
Jeep Wrangler 4xe.

Jeep Wrangler 4xe.

Astara

Alfa Romeo Tonale: Aloittaa Astaran Suomessa edustamien Stellantis-brändien uutuusvuoden

Auto Bild.Uutiset
9.2.2022
Jeep Wrangler 4xe.

Jeep Wrangler 4xe.

Astara

Alfa Romeo Tonale: Aloittaa Astaran Suomessa edustamien Stellantis-brändien uutuusvuoden

Auto Bild.Uutiset
9.2.2022

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

Volkswagen Golf R 20 Years: Kaikkien aikojen ruudikkain Golf-versio kehittää 333 hevosvoimaa

Autoverkkokauppa.fi kehittää toimintojaan kiihtyvällä tahdilla; Laajentaa Hämeenlinnaan ja ryhtyy liisaamaan vaihtoautoja

Auto Bild 8/2022 kaupoissa

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Koeajossa Isuzu D-Max: Kahlaajien sukua

Koeajossa Ford Mustang Mach-E: Sähköponi nelistää

Koeajossa Škoda Octavia Combi 1.4 TSI PHEV Style iV DSG: Vuoden Auto Suomessa 2021

Ensikoeajossa Toyota Hilux Double Cab 4WD 2.8D Invincible A: Terästetty metsävelho

Koeajossa Ford Explorer 3.0 V6 Ecoboost 457 hv PHEV AWD ST-Line: Näyttävä mahtijenkki

Koeajossa Mazda MX-30: Niukasti virtaa

Koeajossa Toyota Yaris 1.5 Hybrid Style: Taidolla uudistettu

Koeajossa Mercedes-Benz GLA 200d A Business: Aidon katumaasturin mitoissa

Koeajossa Peugeot 508 GT Hybrid 225 EAT8 PHEV: Lupauksen lunastus?

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Rotelilta uusi cd-soitin/dac ja integroitu vahvistin

Hifimaailma

Tehot virtalähteen mukaan

Hifimaailma

200 wattia a-luokassa

Hifimaailma

Dac taskuun 

Hifimaailma

Atlaksen uudet kaapelit 

Hifimaailma

Piegan nauhakoksut

Hifimaailma

McIntoshin uusi viritin

Hifimaailma

AudioNec EVO 2

Hifimaailma

KLH-kaiuttimet 

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUTTA

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Koeajossa Isuzu D-Max: Kahlaajien sukua

Koeajossa Ford Mustang Mach-E: Sähköponi nelistää

Koeajossa Škoda Octavia Combi 1.4 TSI PHEV Style iV DSG: Vuoden Auto Suomessa 2021

Ensikoeajossa Toyota Hilux Double Cab 4WD 2.8D Invincible A: Terästetty metsävelho

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Rotelilta uusi cd-soitin/dac ja integroitu vahvistin

Hifimaailma

Tehot virtalähteen mukaan

Hifimaailma

200 wattia a-luokassa

Hifimaailma

Dac taskuun 

Hifimaailma

Atlaksen uudet kaapelit 

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Subaru / Creative Commons

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Kaupallinen yhteistyö

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Volkswagen Golf R 20 Years: Kaikkien aikojen ruudikkain Golf-versio kehittää 333 hevosvoimaa

Autoverkkokauppa.fi kehittää toimintojaan kiihtyvällä tahdilla; Laajentaa Hämeenlinnaan ja ryhtyy liisaamaan vaihtoautoja

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Polestar: Aloittaa 65 000 sähköauton toimitukset Hertzille

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Lexus RX: Kolme sähköistä voimalinjaa

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Volkswagen ID.5: Lanseeraus Suomessa kesäkuussa – mukana nopeammin saatava FastLane-mallisto

Uudistuva Toyota Corolla: Viidennen sukupolven hybri­di­tek­no­logiaa – Suomeen alkuvuodesta 2023

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Premium-SUV Alfa Romeo Tonale: Jo yli 4000 ennakkovarausta ja 1000 tilausta Euroopassa

Lexus UX: Uudistuneet autot Suomessa lokakuussa

SsangYong Torres: Tulevan katumaasturin ensimmäiset teaser-kuvat julkistettiin

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Abarth 695 Tributo 131 Rally: Kunniapainos

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Subaru / Creative Commons

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Kaupallinen yhteistyö

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Volkswagen Golf R 20 Years: Kaikkien aikojen ruudikkain Golf-versio kehittää 333 hevosvoimaa

Autoverkkokauppa.fi kehittää toimintojaan kiihtyvällä tahdilla; Laajentaa Hämeenlinnaan ja ryhtyy liisaamaan vaihtoautoja

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Polestar: Aloittaa 65 000 sähköauton toimitukset Hertzille

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Lexus RX: Kolme sähköistä voimalinjaa

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Volkswagen ID.5: Lanseeraus Suomessa kesäkuussa – mukana nopeammin saatava FastLane-mallisto

Uudistuva Toyota Corolla: Viidennen sukupolven hybri­di­tek­no­logiaa – Suomeen alkuvuodesta 2023

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Premium-SUV Alfa Romeo Tonale: Jo yli 4000 ennakkovarausta ja 1000 tilausta Euroopassa

Lexus UX: Uudistuneet autot Suomessa lokakuussa

SsangYong Torres: Tulevan katumaasturin ensimmäiset teaser-kuvat julkistettiin

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Abarth 695 Tributo 131 Rally: Kunniapainos

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.