Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Miten olisi Tesla Model S Convertible? Italiassa sellaisia valmistetaan muunnostyönä!

Vannekoko on vakiona 20 tuumaa, mutta tehtaalta saa myös 21-tuumaisia vanteita. Jos Matrix LED -valot eivät riitä, tarjolla on myös Matrix Laser LEDit

Vannekoko on vakiona 20 tuumaa, mutta tehtaalta saa myös 21-tuumaisia vanteita. Jos Matrix LED -valot eivät riitä, tarjolla on myös Matrix Laser LEDit

Koeajossa Range Rover Velar: Joka viheltäen tulee…

… se metsäänkin menee – vieläpä ihan tarkoituksella. V6-turbodieselillä varustettu edustustason katumaasturi Range Rover Velar on nimittäin aivan yhtä kotonaan maastossa kuin vaikkapa suurlähetystön kutsuilla.

Auto Bild.Koeajot
20.9.2019

Ran­ge Ro­ver Ve­lar R-Dy­na­mic SE:n ko­ne­ti­las­sa ole­va 3-lit­rai­nen V6-tur­bo­die­sel var­mis­taa lä­hes 2-ton­ni­sel­la Ran­ge Ro­ve­ril­le eri­no­mai­sen kiih­ty­vyy­den, sil­lä ne­li­ve­don lu­va­taan am­pai­se­van sa­ta­sen no­peu­teen vain 6,5 se­kun­nis­sa.

Kiih­ty­vyy­teen oheis­vai­kut­taa vah­vas­ti mai­rea 700 new­ton­met­rin vään­tö, joka saa­vu­te­taan 1 500–1 750 mi­nuut­ti­kier­rok­sel­la.

Ran­ge Ro­ver Ve­lar R-Dy­na­mic SE:n 300-he­vos­voi­mai­nen edus­taa die­sel­sar­jan­sa huip­pua, mut­ta tar­jol­la on myös 380-he­vos­voi­mai­nen ben­sii­ni­mal­li.

Range Rover Velar D300 AWD:n suurin sallittu vetomassa on 2 500 kiloa. Terävänäyttöisen peruutuskameran linssi on varustettu pesurilla.

Range Rover Velar D300 AWD:n suurin sallittu vetomassa on 2 500 kiloa. Terävänäyttöisen peruutuskameran linssi on varustettu pesurilla.

Au­to­maat­ti­vaih­teis­ton va­lit­sin ko­ho­aa esiin säh­köi­ses­ti, ja mo­men­tin­muun­ti­mel­la to­teu­tet­tu 8-no­peuk­si­nen au­to­maat­ti­laa­tik­ko hoi­taa vaih­dot tar­vit­ta­es­sa tosi na­pa­kas­ti.

Ran­ge Ro­ver Ve­la­rin ajo-omi­nai­suu­det tun­tu­vat ket­te­ril­tä, ei­kä mis­sään vai­hees­sa tun­nu sil­tä, et­tä ajaa niin koo­kas­ta au­toa, kuin mitä Ve­lar on. Ta­val­laan Ve­lar on jopa ur­hei­lul­li­nen ajet­ta­va.

Säh­köi­ses­ti te­hos­tet­tu ham­mas­tan­ko-oh­jaus on kes­ki­a­lu­eel­taan miel­lyt­tä­vän tark­ka. 350-mil­li­set jääh­dy­te­tyt etu­le­vy­jar­rut ovat pie­nem­piä die­sel­mal­le­ja jä­re­äm­mät.

Il­ma­jou­si­tuk­sen edut

Ne­li­ve­to kyt­key­tyy au­to­maat­ti­ses­ti, kun jär­jes­tel­mä ha­vait­see pi­don me­ne­tys­tä. Off road -li­sä­va­rus­te­pa­ket­ti Ter­rain Res­pon­se 2 on suo­si­tel­ta­va va­rus­te.

Ajo­ti­lan­va­lit­si­men toi­min­not ovat suo­men­kie­li­set. Seit­se­män ajo­ti­lan li­säk­si tar­jol­la on yk­si­löl­li­nen in­di­vi­du­al-tila, joka toi­mii vain dy­naa­mi­ses­sa ajo­ti­las­sa: sii­tä voi sää­tää kaa­sun­vas­tet­ta, vaih­ta­mi­sa­jan­koh­tia, oh­jaus­vas­tet­ta ja is­kun­vai­men­nus­ta.

Selkeä digitaalinen kojelauta on varustettu kahdella 10,25 tuuman näytöllä.

Selkeä digitaalinen kojelauta on varustettu kahdella 10,25 tuuman näytöllä.

Ran­ge Ro­ver Ve­lat R-Dy­na­mi­cin kor­ke­a­ta­soi­sen jou­si­tus­mu­ka­vuu­den var­mis­ta­va kor­keus­sää­det­tä­vä il­ma­jou­si­tus on pis­te i:n pääl­lä. Sen mi­ni­mi­maa­va­ra on 213 mm, ja kor­keim­mil­laan pu­hu­taan 251 mil­lis­tä, min­kä tur­vin sel­vi­ää jo mel­koi­sis­sa maas­tois­sa.

Il­ma­jou­si­te­tun au­ton kah­luu­sy­vyys on 65 sent­tiä, kun sitä on te­räs­jou­si­te­tus­sa mal­lis­sa vii­si sent­tiä vä­hem­män.

Il­ma­jou­si­tus var­mis­taa laa­duk­kaan ajo­tun­tu­man myös maan­tiel­lä, ja jou­si­tus­ta pys­tyy nos­ta­maan ja las­ke­maan kes­ki­kon­so­lis­sa ole­vas­ta pai­nik­keis­ta. Pi­tuus- ja si­vut­tais­kiih­ty­vyyk­siä osoit­ta­va g-voi­ma­mit­ta­ri tar­jo­aa oman­lais­taan haus­kaa, ja ala­mä­ki­hi­das­tin on huo­mat­ta­van hyö­dyl­li­nen maas­tos­sa.

Mit­ta­vat di­gi­näy­töt

Ran­ge Ro­ver R-Dy­na­mic SE:n va­ki­o­va­rus­te­lu on run­sas. Ul­koi­sis­ta piir­teis­tä mai­nit­ta­koon 20-tuu­mai­set ke­vyt­me­tal­li­van­teet ja säh­kö­toi­mi­sen ta­ka­luu­kun handsf­ree-toi­min­to. Ovien ul­ko­kah­vat työn­ty­vät säh­köi­ses­ti ulos, kun au­to tun­nis­taa äly­a­vai­men lä­hes­ty­mi­sen.

Di­gi­taa­li­sen ko­je­lau­dan toi­min­not si­jait­se­vat joh­don­mu­kai­ses­ti. To­sin no­peu­den­ra­joi­tin kyt­key­tyy toi­min­taan hie­man hä­mää­väs­ti pai­net­ta­es­sa oh­jaus­pyö­rän set-pai­ni­ket­ta.

Pai­nik­keen ku­vas­sa on tien reu­na­vii­vat, mikä tuo mie­leen kais­ta­vah­din… Mu­kau­tu­va va­ki­o­no­peu­den­sää­din hel­pot­taa ajoa.

Etuistuimien kymmenestä säädöstä kahdeksan on sähköistä. Sivuttaistuki on hyvä.

Etuistuimien kymmenestä säädöstä kahdeksan on sähköistä. Sivuttaistuki on hyvä.

Takana on hulppeasti tilaa pitkillekin. Takaselkänojien kallistusta säädetään sähköisesti.

Takana on hulppeasti tilaa pitkillekin. Takaselkänojien kallistusta säädetään sähköisesti.

Toi­nen kah­des­ta 10,25-tuu­mai­ses­ta näy­tös­tä on kul­jet­ta­jan edes­sä, toi­nen kes­ki­kon­so­lin ylä­lai­das­sa. Hi-Tech-kon­so­lin alem­pi sek­to­ri näyt­tää kos­ke­tus­pai­nik­kei­neen tyy­lik­kääl­tä. Toi­min­to­ja on help­po käyt­tää, mut­ta pa­nee­li hei­jas­te­lee au­rin­gon­pais­tees­sa voi­mak­kaas­ti.

Hel­pos­ti oh­jel­moi­ta­va na­vi­gaat­to­ri opas­taa pä­te­väs­ti. Pe­ruu­tus­ka­me­ra näyt­tää hy­vin myös hä­mä­räs­sä, mut­ta se ei vas­taa 360 as­teen ka­me­ra­nä­ky­mää. Läm­mi­tet­tä­väs­tä tuu­li­la­sis­ta tu­lee plus­saa.

Me­ri­di­an-au­dio tar­jo­aa sy­vän täy­te­läi­sen soin­nin DTS-ää­nip­ro­ses­so­rin opas­tuk­sel­la. Kon­so­li­lo­ke­ros­sa on kak­si USB-port­tia, ja lo­ke­ron kan­si avau­tuu fik­sus­ti kah­des­sa osas­sa.

Har­mi vain, et­tä se avau­tuu pit­kit­täis­suun­nas­sa – si­vul­le avau­tu­mi­nen oli­si pal­jon kä­te­väm­pää.

Brit­ti­hen­keä

Mat­kus­ta­mos­sa ais­tii hie­nos­tu­neen brit­ti­läi­sen il­ma­na­lan, mikä on il­mas­toin­ti­lait­teen ja nah­ka­ver­hoi­lun on­nis­tu­nut­ta yh­teis­vai­ku­tus­ta. Tyy­lik­kään vaa­lea nah­ka on to­sin ar­ka va­lin­ta.

Va­ki­o­na ovat muun mu­as­sa kul­jet­ta­jan is­tui­men muis­ti­toi­min­to ja mo­lem­pien etu­penk­kien 8-suun­tai­set säh­kö­sää­döt. Kaik­ki­aan pen­keis­sä on kym­me­nen sää­töä, jo­ten hy­vän ajo­a­sen­non löy­tä­mi­nen ei tuo­ta on­gel­mia.

Tasapohjaista tavaratilaa saadaan suurimmillaan 1 731 litraa.

Tasapohjaista tavaratilaa saadaan suurimmillaan 1 731 litraa.

Ta­kais­tui­mel­la on viih­tyi­sä mat­kus­taa, ja ta­ka­na on rei­lus­ti pol­vi­ti­laa myös pit­kä­koi­pi­sil­le.

Ta­ka­no­jat sää­ty­vät säh­kön voi­mal­la. Jät­ti­ko­koi­sen la­si­ka­ton au­rin­ko­ver­ho siir­tyy au­to­maat­ti­ses­ti si­vuun au­ton käyn­nis­tyk­sen yh­tey­des­sä ja pa­lau­tuu pai­kal­leen moot­to­rin sam­mu­tuk­sen jäl­keen.

Ta­va­ra­ti­la on käy­tän­nöl­li­sen kul­mi­kas. Kont­ti laa­je­nee no­jien kaa­dol­la 673 lit­ras­ta ta­sai­sek­si 1 731 lit­ran ti­lak­si. Säh­kö­toi­mi­nen ta­ka­luuk­ku on täs­sä hin­ta­luo­kas­sa it­ses­tään­sel­vyys.

Ran­ge Ro­ver Ve­lar R-Dy­na­mic SE D300 AWD A

Moot­to­ri

V6, tur­bo, 2993 cm³, 221 kW (300 hv)/4000 r/min, 700 Nm/1500–1750 r/min

Suo­ri­tus­ky­ky

0–100 km/h 6,5 s, huip­pu­no­peus 241 km/h

Ku­lu­tus

6,4 l/100 km, die­sel

CO2-pääs­töt

167 g/km

Voi­man­siir­to

A8, ne­li­ve­to

Mi­tat

p. 4803, l. 2145, k. 1665 mm, ak­se­li­vä­li 2874 mm, maa­va­ra (il­ma­jou­si­tuk­sel­la) 213–251* mm, oma­mas­sa 1959 kg, ve­to­mas­sa 2500/750 kg, ta­va­ra­ti­la 673–1731 l, tank­ki 66 l

Hin­ta

118 420 eu­roa, ko­ea­jo­au­to 123 972 eu­roa (2018)

Miel­lyt­tää

Ajo-omi­nai­suu­det

Ve­lar on yh­tä pä­te­vä maan­tiel­lä, kau­pun­ki­a­jos­sa kuin maas­tos­sa­kin.

Är­syt­tää

No­peu­den­ra­joi­tin

Sen pai­ni­ke on hie­man hä­mää­vä.

Yl­lät­tää

Il­ma­jou­si­tus

Kor­keus­sää­det­tä­vä jou­si­tus mah­dol­lis­taa huo­mat­ta­vat ete­ne­mis­va­rat maas­tos­sa.

Yh­teen­ve­to

Erit­täin suo­ri­tus­ky­kyis­tä ja hie­nos­tu­nut­ta Ran­ge Ro­ver Ve­lar SE D300 AWD -ver­si­o­ta ra­sit­taa kor­kein­taan an­ka­ra au­to­ve­ro, mikä ei kui­ten­kaan hait­taa täl­lai­sen au­ton os­ta­jia. Ve­lar se ur­hei­lul­li­sem­pi Ran­ge Ro­ver, jol­la voi suun­na­ta ke­hit­ty­neen ne­li­ve­don ja il­ma­jou­si­tuk­sen voi­min lie­juun ja ojiin – jos raat­sii.

(4,5 täh­teä)

Juha Pel­to­nen

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Merkin uuden teknologisen lippulaivan, BMW iX:n myynti käynnistyy loppuvuodesta 2021.

Merkin uuden teknologisen lippulaivan, BMW iX:n myynti käynnistyy loppuvuodesta 2021.

BMW iX: Merkin teknologinen lippulaiva markkinoille 2021 lopulla

Auto Bild.Uutiset
11.11.2020
Merkin uuden teknologisen lippulaivan, BMW iX:n myynti käynnistyy loppuvuodesta 2021.

Merkin uuden teknologisen lippulaivan, BMW iX:n myynti käynnistyy loppuvuodesta 2021.

BMW iX: Merkin teknologinen lippulaiva markkinoille 2021 lopulla

Auto Bild.Uutiset
11.11.2020
Uudessa Suzuki Acrossissa käytetään hyväksi Toyotan yli kahden vuosikymmenen kokemusta hybriditekniikasta.

Uudessa Suzuki Acrossissa käytetään hyväksi Toyotan yli kahden vuosikymmenen kokemusta hybriditekniikasta.

Suzuki Across -katumaasturi: Lippulaiva rantautuu Suomeen syksyllä

Auto Bild.Uutiset
1.7.2020
Uudessa Suzuki Acrossissa käytetään hyväksi Toyotan yli kahden vuosikymmenen kokemusta hybriditekniikasta.

Uudessa Suzuki Acrossissa käytetään hyväksi Toyotan yli kahden vuosikymmenen kokemusta hybriditekniikasta.

Suzuki Across -katumaasturi: Lippulaiva rantautuu Suomeen syksyllä

Auto Bild.Uutiset
1.7.2020
Ford Kuga Hybrid -täyshybridi (HEV) saapuu Suomeen alkuvuodesta.

Ford Kuga Hybrid -täyshybridi (HEV) saapuu Suomeen alkuvuodesta.

Uusi Ford Kuga -täyshybridi: Ensimmäiset autot Suomeen alkuvuodesta 2021

Auto Bild.Uutiset
19.11.2020
Ford Kuga Hybrid -täyshybridi (HEV) saapuu Suomeen alkuvuodesta.

Ford Kuga Hybrid -täyshybridi (HEV) saapuu Suomeen alkuvuodesta.

Uusi Ford Kuga -täyshybridi: Ensimmäiset autot Suomeen alkuvuodesta 2021

Auto Bild.Uutiset
19.11.2020

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Miten olisi Tesla Model S Convertible? Italiassa sellaisia valmistetaan muunnostyönä!

Citroën C4 ja täyssähköinen ë-C4: Uuden sukupolven Hatchbackeja

Etrusco: Uusi matkai­lu­au­to­merkki saapui Suomeen

No nyt alkaa kuulostaa villiltä: Miltä kuulostaisi Corvetten keulalla toteutettu katumaasturi…?

Hyundai Bayon: Ensimmäiset teaser-kuvat julkaistiin

Audin täyssäh­kö­au­to­mal­listo laajenee: Audi Q4 e-tronin ja Audi e-tron GT:n ennakkovaraus alkoi Suomessa

Groupe Renaultin viisi­vuo­tis­suun­ni­telma: Renaultin uusi aalto

Dacia Bigster Concept: Viisi­vuo­tis­suun­ni­tel­massa Dusteria isompi katumaasturi

Eurorepar Car Service: Suomeen uusi monimerk­ki­huol­to­ketju

Bentley Flying Spur: Tuplaturbo V8 tuottaa yli 135 hevosvoimaa per litra!

HYÖTYJUTUT

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

Näin sujuu koiran kuljetus autossa - täsmäohjeet

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Focus Active 1.5 EcoBoost 182 hv A: Lisäarvoa perhekäyttöön

Koeajossa Škoda Karoq 2.0 TSI 4x4 Sportline DSG: GT-tason katumaasturi

Koeajossa Nissan Micra IG-T 100 S/S Xtronic N-Connecta A: Persoonallinen lähestymistapa

Koeajossa Hyundai i30 N Fastback Performance Pack: Menovedet silmissä

Koeajossa Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 177 hv 7DCT 4WD N Line: Urheilujuhlan tuntua

Koeajossa Kia Optima Sportswagon PHEV Business Luxury AW A/T: Töpselifarkku

Koeajossa BMW 320d xDrive Sedan Business M Sport: Kärppä iskee

Koeajossa Dacia Duster: Turbokoneen säveliä

Koeajossa Mercedes-Benz A-sarjan Sedan: Virtaviivainen A-sarjalainen

Koeajossa Fiat 500X: Perheautojen väriläiskä

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Kaisa Kuokka: ”Joulu on loma pimeyden keskellä”

Hifimaailma

Tasasuun­taa­ja­put­ki­si­mu­laattori

Koti ja keittiö

Kurkista persoonallisiin joulukoteihin

Koti ja keittiö

Tumma barokki ja vaaleaa skandityyli kohtaavat tässä kodissa

Hifimaailma

Borresenin uudet Z-sarjan kaiuttimet Suomessa

Hifimaailma

Denonin uusi soundbar

Hifimaailma

NuPrimelta uusi d-luokkainen

Hifimaailma

Sujuva toistoa kompaktissa muodossa

Hifimaailma

Nuoruus ja menneisyys kohtaavat

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti: Onko tämä maailman kallein Ferrari?

Myös uusi auto ostetaan entistä useammin verkosta

Kaista-avustimien ja hätäjar­ru­tus­jär­jes­telmien käyttö kasvussa

Classic Motor Show Lahdessa: Suurten merkkien vuosijuhlia

Nainen yritti 1930-mallisella autolla maailman ympäri – ihosyöpä pakotti keskeyttämään

Lexus LC 500: Maailmanensi-ilta Detroitin autonäyttelyssä

Auto haudattiin maan alle piiloon neuvos­to­jou­koilta: Lähti käyntiin lähes 70 vuoden jälkeen!

Koeajossa BMW 116d: Urheilullisempaa ilmettä

Autoliitto julkaisee automatkailijan oppaan Baltiaan ja Koillis-Puolaan

Muista: Varo aura-autoa!

UUTTA

Miten olisi Tesla Model S Convertible? Italiassa sellaisia valmistetaan muunnostyönä!

Citroën C4 ja täyssähköinen ë-C4: Uuden sukupolven Hatchbackeja

Etrusco: Uusi matkai­lu­au­to­merkki saapui Suomeen

No nyt alkaa kuulostaa villiltä: Miltä kuulostaisi Corvetten keulalla toteutettu katumaasturi…?

Hyundai Bayon: Ensimmäiset teaser-kuvat julkaistiin

HYÖTYJUTUT

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Focus Active 1.5 EcoBoost 182 hv A: Lisäarvoa perhekäyttöön

Koeajossa Škoda Karoq 2.0 TSI 4x4 Sportline DSG: GT-tason katumaasturi

Koeajossa Nissan Micra IG-T 100 S/S Xtronic N-Connecta A: Persoonallinen lähestymistapa

Koeajossa Hyundai i30 N Fastback Performance Pack: Menovedet silmissä

Koeajossa Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 177 hv 7DCT 4WD N Line: Urheilujuhlan tuntua

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti: Onko tämä maailman kallein Ferrari?

Myös uusi auto ostetaan entistä useammin verkosta

Kaista-avustimien ja hätäjar­ru­tus­jär­jes­telmien käyttö kasvussa

Classic Motor Show Lahdessa: Suurten merkkien vuosijuhlia

Nainen yritti 1930-mallisella autolla maailman ympäri – ihosyöpä pakotti keskeyttämään

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Kaisa Kuokka: ”Joulu on loma pimeyden keskellä”

Hifimaailma

Tasasuun­taa­ja­put­ki­si­mu­laattori

Koti ja keittiö

Kurkista persoonallisiin joulukoteihin

Koti ja keittiö

Tumma barokki ja vaaleaa skandityyli kohtaavat tässä kodissa

Hifimaailma

Borresenin uudet Z-sarjan kaiuttimet Suomessa

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

TILAA TÄSTÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Yhdysvaltalainen start-up -yhtiö Aptera tuo markkinoille hilpeän näköisen sähköauton, jonka akuston pitäisi riittää kaksinkertaiseen toimintamatkaan Tesla Model S:ään verrattuna. Auto Bild kertoo asiasta tarkemmin!

Yhdysvaltalainen start-up -yhtiö Aptera tuo markkinoille hilpeän näköisen sähköauton, jonka akuston pitäisi riittää kaksinkertaiseen toimintamatkaan Tesla Model S:ään verrattuna. Auto Bild kertoo asiasta tarkemmin!

Aptera Motors

Mitä? Mitä? Mitä? Eihän tällaista autoa voi olla olemassakaan! Hyvästit kaape­li­la­taa­mi­selle – ja toimintamatka jopa 1600 km!

Kaupallinen yhteistyö

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Miten olisi Tesla Model S Convertible? Italiassa sellaisia valmistetaan muunnostyönä!

Citroën C4 ja täyssähköinen ë-C4: Uuden sukupolven Hatchbackeja

Etrusco: Uusi matkai­lu­au­to­merkki saapui Suomeen

No nyt alkaa kuulostaa villiltä: Miltä kuulostaisi Corvetten keulalla toteutettu katumaasturi…?

Hyundai Bayon: Ensimmäiset teaser-kuvat julkaistiin

Audin täyssäh­kö­au­to­mal­listo laajenee: Audi Q4 e-tronin ja Audi e-tron GT:n ennakkovaraus alkoi Suomessa

Groupe Renaultin viisi­vuo­tis­suun­ni­telma: Renaultin uusi aalto

Dacia Bigster Concept: Viisi­vuo­tis­suun­ni­tel­massa Dusteria isompi katumaasturi

Eurorepar Car Service: Suomeen uusi monimerk­ki­huol­to­ketju

Silentium: Aloittaa aktiivisen vasta­me­lu­tek­niikan kehitystyön

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Mitä? Mitä? Mitä? Eihän tällaista autoa voi olla olemassakaan! Hyvästit kaape­li­la­taa­mi­selle – ja toimintamatka jopa 1600 km!

Täysin uusi Nissan Qashqai: Tarjoaa sähköistetyt voimalinjat

Suomeen on luvattu jopa -30 asteen pakkasia: Tiedätkö, miten suojella autosi akkua?

Stellantis-fuusio: Tiedätkö, mitä se merkitsee konsernin yksittäisille merkeille?

Miltä kuulostaisi leveä korisarja Dacia Dusteriin? Saksassa on ainakin yksi tuning-firma, jolla on asiaan vastaus!

Nokian Hakkapeliitta 10: Alan moderneinta nastateknologiaa

Ford Mustang Mach I: Suomen hinnat julkistettiin ja myynti käynnistyi

Audin täyssäh­kö­au­to­mal­listo laajenee: Audi Q4 e-tronin ja Audi e-tron GT:n ennakkovaraus alkoi Suomessa

Volvon jälleen­myy­jä­ver­kosto: Vahvistuu uudella toimijalla

Koeajossa Škoda Karoq 2.0 TSI 4x4 Sportline DSG: GT-tason katumaasturi

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Tästä ei kilpa-auto juuri kauniimmaksi muutu: 1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti.

Tästä ei kilpa-auto juuri kauniimmaksi muutu: 1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti.

1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti: Onko tämä maailman kallein Ferrari?

Auto Bild.Uutiset
25.1.2016
Tästä ei kilpa-auto juuri kauniimmaksi muutu: 1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti.

Tästä ei kilpa-auto juuri kauniimmaksi muutu: 1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti.

1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti: Onko tämä maailman kallein Ferrari?

Auto Bild.Uutiset
25.1.2016

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

TILAA TÄSTÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Yhdysvaltalainen start-up -yhtiö Aptera tuo markkinoille hilpeän näköisen sähköauton, jonka akuston pitäisi riittää kaksinkertaiseen toimintamatkaan Tesla Model S:ään verrattuna. Auto Bild kertoo asiasta tarkemmin!

Yhdysvaltalainen start-up -yhtiö Aptera tuo markkinoille hilpeän näköisen sähköauton, jonka akuston pitäisi riittää kaksinkertaiseen toimintamatkaan Tesla Model S:ään verrattuna. Auto Bild kertoo asiasta tarkemmin!

Aptera Motors

Mitä? Mitä? Mitä? Eihän tällaista autoa voi olla olemassakaan! Hyvästit kaape­li­la­taa­mi­selle – ja toimintamatka jopa 1600 km!

Kaupallinen yhteistyö

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Miten olisi Tesla Model S Convertible? Italiassa sellaisia valmistetaan muunnostyönä!

Citroën C4 ja täyssähköinen ë-C4: Uuden sukupolven Hatchbackeja

Etrusco: Uusi matkai­lu­au­to­merkki saapui Suomeen

No nyt alkaa kuulostaa villiltä: Miltä kuulostaisi Corvetten keulalla toteutettu katumaasturi…?

Hyundai Bayon: Ensimmäiset teaser-kuvat julkaistiin

Audin täyssäh­kö­au­to­mal­listo laajenee: Audi Q4 e-tronin ja Audi e-tron GT:n ennakkovaraus alkoi Suomessa

Groupe Renaultin viisi­vuo­tis­suun­ni­telma: Renaultin uusi aalto

Dacia Bigster Concept: Viisi­vuo­tis­suun­ni­tel­massa Dusteria isompi katumaasturi

Eurorepar Car Service: Suomeen uusi monimerk­ki­huol­to­ketju

Silentium: Aloittaa aktiivisen vasta­me­lu­tek­niikan kehitystyön

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Mitä? Mitä? Mitä? Eihän tällaista autoa voi olla olemassakaan! Hyvästit kaape­li­la­taa­mi­selle – ja toimintamatka jopa 1600 km!

Täysin uusi Nissan Qashqai: Tarjoaa sähköistetyt voimalinjat

Suomeen on luvattu jopa -30 asteen pakkasia: Tiedätkö, miten suojella autosi akkua?

Stellantis-fuusio: Tiedätkö, mitä se merkitsee konsernin yksittäisille merkeille?

Miltä kuulostaisi leveä korisarja Dacia Dusteriin? Saksassa on ainakin yksi tuning-firma, jolla on asiaan vastaus!

Nokian Hakkapeliitta 10: Alan moderneinta nastateknologiaa

Ford Mustang Mach I: Suomen hinnat julkistettiin ja myynti käynnistyi

Audin täyssäh­kö­au­to­mal­listo laajenee: Audi Q4 e-tronin ja Audi e-tron GT:n ennakkovaraus alkoi Suomessa

Volvon jälleen­myy­jä­ver­kosto: Vahvistuu uudella toimijalla

Koeajossa Škoda Karoq 2.0 TSI 4x4 Sportline DSG: GT-tason katumaasturi

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Tästä ei kilpa-auto juuri kauniimmaksi muutu: 1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti.

Tästä ei kilpa-auto juuri kauniimmaksi muutu: 1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti.

1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti: Onko tämä maailman kallein Ferrari?

Auto Bild.Uutiset
25.1.2016
Tästä ei kilpa-auto juuri kauniimmaksi muutu: 1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti.

Tästä ei kilpa-auto juuri kauniimmaksi muutu: 1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti.

1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti: Onko tämä maailman kallein Ferrari?

Auto Bild.Uutiset
25.1.2016
Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.