Polestar
Polestar: Kasvattaa päämajansa digitaalista osaamista 100 uudella asiantuntijalla
Ruotsalainen suorituskykyisten sähköautomerkki Polestar kasvaa voimakkaasti, valttikorttinaan digitaalisuus.
Polestarin Digital-tiimillä on jo vahvat perustukset yrityksen päämajassa Göteborgissa. Nyt se haluaa kasvattaa toimintojaan entisestään ja tulla yhdeksi maailman halutuimmista digitaalisen teknologian työnantajista.
Digital-tiimi uudistaa autoteollisuutta innovaatioiden kautta ja toimii huipputeknisten tuotteiden ja uuden sukupolven kehitystyön parissa. Sen luomat ratkaisut muuttavat tapaa, jolla käyttäjät muodostavat yhteyden autoonsa ja ovat vuorovaikutuksessa sen kanssa. Kokonaisuus käsittää sekä auton sisä- että ulkopuolella olevan ympäristön, kaikki tehtaisiin yhdistetyt digitaaliset ekosysteemit, B2B:n ja B2C:n sekä tutkimus- ja kehitystyöosaston tuen.
Mikael Björklund Polestar Digitalilta kertoo seuraavaa: “Polestar kasvaa nopealla tahdilla, eikä digitaalinen yksikkömme ole tästä poikkeus. Tarjoamme ainutlaatuisen tilaisuuden tulla osaksi yritystä, joka johtaa teollisuudenalaamme kohti laaja-alaista digitaalista muutosta käyttämällä verkkoa ensisijaisena myyntikanavana. Polestar Digital on viime vuosina onnistunut luomaan uuden kaupallisen ja IT-ympäristön ja samalla laatinut liiketoimintavaatimukset korkeatasoiselle asiakaskeskeiselle kokemukselle. Ja tämä kaikki tapahtui ennätysajassa.”
Polestar
Polestar on mullistamassa auton ostokokemusta esittelemällä täysin digitaalisen jälleenmyyntiympäristön. Se antaa asiakkaille mahdollisuuden tehdä kaikki tarvittavat toimet verkossa tietojen etsinnästä Polestar 2 -mallin määrittämiseen ja tilauksen lähettämiseen. Koko asiakasmatka on digitaalinen, ja siinä ylläpidetään läheistä yhteyttä merkin ja asiakkaiden välillä.
Sähköautomerkki uudistaa asiakaskokemusta myös integroimalla suoran digitaalisen yhteyden auton omistajaan. Polestar 2 -mallin omistajat kaikilla markkinoilla hyötyvät jo nyt etäohjelmistopäivityksistä, jotka tuovat uusimmat ominaisuudet ja toiminnot suoraan autoon. Autonvalmistaja voi automaattisilla langattomilla päivityksillä parantaa monia eri osa-alueita, kuten latausnopeutta, vakautta ja toimintamatkaa, korjata virheitä ja toimittaa autoon tarvittaessa uuden perusohjelmiston. Digitaalisesti yhdistetty Polestar 2 ja holistinen lähestymistapa kehitystyöhön parantavat digitaalista ympäristöä jatkuvasti.
Polestar hakee nyt digitaaliseen tiimiinsä lisää asiantuntijoita, jotka voivat viedä teknologiaa ja ohjelmistokehitystä eteenpäin. Eri rooleja ovat esimerkiksi palveluinsinöörit ja -suunnittelijat, digitaaliset ja tekniset johtavat asiantuntijat, liiketoiminta-analyytikot ja UX/UI-suunnittelijat. Automerkin digitaalisen organisaation kulmakivenä on läpinäkyvyys, ja tasapainotetut roolit tarjoavat ainutlaatuisen mahdollisuuden henkilökohtaiseen kehitykseen ja parempaan sisäiseen liikkuvuuteen.
Monika Franke Polestarin henkilöstöhallinnosta toteaa seuraavaa: “Polestar on yritys, jossa ajatukset, tieto, teknologia ja nopeat päätökset kohtaavat. Globaalin tiimin intohimo ja sitoutuminen raja-aitojen rikkomiseen on todella innostavaa. Tulokset ovat olleet erinomaisia. Olen innoissani, että Digital-tiimiimme liittyy enemmän huippuammattilaisia, kun laajenemme maailmanlaajuisesti.”
Polestar-lehdistötiedote / Juha Peltonen
Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!
VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT
Koeajossa Citroën Berlingo Van BlueHDi 130 XL EAT8: Tavarajuna
Vaihtoautokauppojen valikoimissa on isot erot
Suomen vanhin autolehti, Moottori, viettää 100-vuotisjuhliaan
Opel palauttaa dieselvoimalinjan Zafira-mallistoon
Täysin uusi Nissan LEAF jopa 622 km toimintamatkalla ja huipputeknologioilla
Kahden testin huippumenestyjä: Continentalin kitkarenkaat vakuuttavat jälleen
Polestarin rekisteröinnit kasvoivat tammi-syyskuussa globaalisti 36% ja Suomessa 132%
Hyundai IONIQ 9:n myynti alkaa
Saako auton pysäköidä tien varteen, jos se on poistettu liikennekäytöstä?
HYÖTYJUTUT
Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?
Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?
Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?
Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä
Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista
Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki
Mielenkiintoinen retroritari
Paaliin vai pajalle?
Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut
Näin kuormaat peräkärryn oikein
... Lisää
KOEAJOT
Koeajossa Citroën Berlingo Van BlueHDi 130 XL EAT8: Tavarajuna
Koeajossa Volkswagen Passat Variant Elegance Business 1.5 eTSI 110 kW (150 hv) DSG: Vain farkkuna
Koeajossa BMW iX2 xDrive30: Kokoisekseen taloudellinen
Koeajossa Toyota Yaris Hybrid 130 Premiere Edition: Lisää paukkua
Koeajossa Toyota C-HR 2.0 Plug-in Hybrid Premiere Edition: Kiitettävästi sähköllä
Koeajossa Alfa Romeo Stelvio 2.0 Q4 AT8 Tributo Italiano: Italialainen ylistys
Koeajossa BYD Seal Excellence AWD: Urheilullista tyyliä Kiinasta
Koeajossa Mercedes-Benz CLE 300 4Matic A: Aito klassinen coupé
Koeajossa Mazda MX-30 R-EV Edition R: Männät kiertävät, sähkö liikuttaa
Koeajossa Fiat 600e 54 kWh La Prima Edizione: Hintavaa hauskuutta
... Lisää
TESTIT
Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa
Pyyhkimien vapaapäivä?
Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina
Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!
Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?
Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot
Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!
Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!
Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä
Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?
... Lisää
FOKUS MEDIA
Transmissiolinjakaiutin Italiasta
Bowers & Wilkinsin uusi Bluetooth-kuuloke
RELin uudet S-sarjalaiset
Making Vinyl 2025
Hyper-edullinen levysoitinesivahvistin
Eleganttia ranskalaista viimeistelyä
Moonin uusi suoratoistovahvistin
Cabassen kotiteatterihelmet
AVIDin uusi Celsus
AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN
UUTTA
Koeajossa Citroën Berlingo Van BlueHDi 130 XL EAT8: Tavarajuna
Vaihtoautokauppojen valikoimissa on isot erot
Suomen vanhin autolehti, Moottori, viettää 100-vuotisjuhliaan
Opel palauttaa dieselvoimalinjan Zafira-mallistoon
Täysin uusi Nissan LEAF jopa 622 km toimintamatkalla ja huipputeknologioilla
KOEAJOT
Koeajossa Citroën Berlingo Van BlueHDi 130 XL EAT8: Tavarajuna
Koeajossa Volkswagen Passat Variant Elegance Business 1.5 eTSI 110 kW (150 hv) DSG: Vain farkkuna
Koeajossa BMW iX2 xDrive30: Kokoisekseen taloudellinen
Koeajossa Toyota Yaris Hybrid 130 Premiere Edition: Lisää paukkua
Koeajossa Toyota C-HR 2.0 Plug-in Hybrid Premiere Edition: Kiitettävästi sähköllä
... Lisää
UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!
LUETUINTA JUURI NYT
KILPAILU
AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN
UUTISFIIDI
Vaihtoautokauppojen valikoimissa on isot erot
Suomen vanhin autolehti, Moottori, viettää 100-vuotisjuhliaan
Opel palauttaa dieselvoimalinjan Zafira-mallistoon
Täysin uusi Nissan LEAF jopa 622 km toimintamatkalla ja huipputeknologioilla
Kahden testin huippumenestyjä: Continentalin kitkarenkaat vakuuttavat jälleen
Polestarin rekisteröinnit kasvoivat tammi-syyskuussa globaalisti 36% ja Suomessa 132%
Hyundai IONIQ 9:n myynti alkaa
Saako auton pysäköidä tien varteen, jos se on poistettu liikennekäytöstä?
Maailmalla ja Suomessa suosituin auton väri on harmaa
... Lisää uutisia
LUETUIMMAT
Uudet voimalinjat Dacia Dusterille
Mazda lanseeraa uuden sähkömaasturinsa, ensi vuonna Eurooppaan – ”Unelma-auto”
Kahden testin huippumenestyjä: Continentalin kitkarenkaat vakuuttavat jälleen
Täysin uusi sähköinen GLC ensi-illassa Münchenissa: Uusi aikakausi Mercedes-Benzille
Mercedes-Benz tekee pikalatauksista entistä nopeampia: 600 kW:n latausteho saatavana jo ensi vuonna
Tällainen on uusi Kia Stonic
Mazda julkaisi täysin uuden CX-5:n hinnat
Norjassa hurja sähköautojen myyntiennätys
Hyundai IONIQ 9:n myynti alkaa
Volkswagen esittelee ID. CROSS -konseptiauton, uusi sähköautomalli pienempään kokoluokkaan
YHTEISTYÖSSÄ
KAUPALLINEN YHTEISTYÖ: LAKI LEHTONEN
Yrittääkö auton myyjä vetäytyä vastuusta? Tunne käytetyn auton takuun ja virhevastuun erot
KAUPALLINEN YHTEISTYÖ: YHDISTELYLAINA
Uusi vai käytetty auto? Yhdistelylaina voi ratkaista tilanteen
KAUPALLINEN YHTEISTYÖ: SILTARAHA.FI
Pidä yrityksesi liikkeessä – joustava autorahoitus auttaa
Kilpailuta autolaina – voit löytää sopivan koron lainallesi
KAUPALLINEN YHTEISTYÖ