Polestar
Polestar: Kasvattaa päämajansa digitaalista osaamista 100 uudella asiantuntijalla
Ruotsalainen suorituskykyisten sähköautomerkki Polestar kasvaa voimakkaasti, valttikorttinaan digitaalisuus.
Polestarin Digital-tiimillä on jo vahvat perustukset yrityksen päämajassa Göteborgissa. Nyt se haluaa kasvattaa toimintojaan entisestään ja tulla yhdeksi maailman halutuimmista digitaalisen teknologian työnantajista.
Digital-tiimi uudistaa autoteollisuutta innovaatioiden kautta ja toimii huipputeknisten tuotteiden ja uuden sukupolven kehitystyön parissa. Sen luomat ratkaisut muuttavat tapaa, jolla käyttäjät muodostavat yhteyden autoonsa ja ovat vuorovaikutuksessa sen kanssa. Kokonaisuus käsittää sekä auton sisä- että ulkopuolella olevan ympäristön, kaikki tehtaisiin yhdistetyt digitaaliset ekosysteemit, B2B:n ja B2C:n sekä tutkimus- ja kehitystyöosaston tuen.
Mikael Björklund Polestar Digitalilta kertoo seuraavaa: “Polestar kasvaa nopealla tahdilla, eikä digitaalinen yksikkömme ole tästä poikkeus. Tarjoamme ainutlaatuisen tilaisuuden tulla osaksi yritystä, joka johtaa teollisuudenalaamme kohti laaja-alaista digitaalista muutosta käyttämällä verkkoa ensisijaisena myyntikanavana. Polestar Digital on viime vuosina onnistunut luomaan uuden kaupallisen ja IT-ympäristön ja samalla laatinut liiketoimintavaatimukset korkeatasoiselle asiakaskeskeiselle kokemukselle. Ja tämä kaikki tapahtui ennätysajassa.”
Polestar
Polestar on mullistamassa auton ostokokemusta esittelemällä täysin digitaalisen jälleenmyyntiympäristön. Se antaa asiakkaille mahdollisuuden tehdä kaikki tarvittavat toimet verkossa tietojen etsinnästä Polestar 2 -mallin määrittämiseen ja tilauksen lähettämiseen. Koko asiakasmatka on digitaalinen, ja siinä ylläpidetään läheistä yhteyttä merkin ja asiakkaiden välillä.
Sähköautomerkki uudistaa asiakaskokemusta myös integroimalla suoran digitaalisen yhteyden auton omistajaan. Polestar 2 -mallin omistajat kaikilla markkinoilla hyötyvät jo nyt etäohjelmistopäivityksistä, jotka tuovat uusimmat ominaisuudet ja toiminnot suoraan autoon. Autonvalmistaja voi automaattisilla langattomilla päivityksillä parantaa monia eri osa-alueita, kuten latausnopeutta, vakautta ja toimintamatkaa, korjata virheitä ja toimittaa autoon tarvittaessa uuden perusohjelmiston. Digitaalisesti yhdistetty Polestar 2 ja holistinen lähestymistapa kehitystyöhön parantavat digitaalista ympäristöä jatkuvasti.
Polestar hakee nyt digitaaliseen tiimiinsä lisää asiantuntijoita, jotka voivat viedä teknologiaa ja ohjelmistokehitystä eteenpäin. Eri rooleja ovat esimerkiksi palveluinsinöörit ja -suunnittelijat, digitaaliset ja tekniset johtavat asiantuntijat, liiketoiminta-analyytikot ja UX/UI-suunnittelijat. Automerkin digitaalisen organisaation kulmakivenä on läpinäkyvyys, ja tasapainotetut roolit tarjoavat ainutlaatuisen mahdollisuuden henkilökohtaiseen kehitykseen ja parempaan sisäiseen liikkuvuuteen.
Monika Franke Polestarin henkilöstöhallinnosta toteaa seuraavaa: “Polestar on yritys, jossa ajatukset, tieto, teknologia ja nopeat päätökset kohtaavat. Globaalin tiimin intohimo ja sitoutuminen raja-aitojen rikkomiseen on todella innostavaa. Tulokset ovat olleet erinomaisia. Olen innoissani, että Digital-tiimiimme liittyy enemmän huippuammattilaisia, kun laajenemme maailmanlaajuisesti.”
Polestar-lehdistötiedote / Juha Peltonen
Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!
Joulukuusi sai elämänsä kyydin!
DREW PHILLIPS
Joulukuusi sai elämänsä kyydin!
DREW PHILLIPS
Tavoitteena on nostaa Intia Škoda Auton viiden suurimman markkinan joukkoon
Skoda Auto
Tavoitteena on nostaa Intia Škoda Auton viiden suurimman markkinan joukkoon
Skoda Auto
Squalon voimanlähteenä on täysin uusi 4,0-litrainen neljällä yläpuolisella nokka-akselilla varustettu V12-moottori, joka suunnitellaan, kehitetään sekä valmistetaan talon sisällä, ja jonka paino on kunnianhimoisesti vain alle 165 kg (!!)Squalon voimanlähteenä on täysin uusi 4,0-litrainen neljällä yläpuolisella nokka-akselilla varustettu V12-moottori, joka suunnitellaan, kehitetään sekä valmistetaan talon sisällä, ja jonka paino on kunnianhimoisesti vain alle 165 kg (!!)
GTO Engineering
Squalon voimanlähteenä on täysin uusi 4,0-litrainen neljällä yläpuolisella nokka-akselilla varustettu V12-moottori, joka suunnitellaan, kehitetään sekä valmistetaan talon sisällä, ja jonka paino on kunnianhimoisesti vain alle 165 kg (!!)Squalon voimanlähteenä on täysin uusi 4,0-litrainen neljällä yläpuolisella nokka-akselilla varustettu V12-moottori, joka suunnitellaan, kehitetään sekä valmistetaan talon sisällä, ja jonka paino on kunnianhimoisesti vain alle 165 kg (!!)
GTO Engineering
VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT
Auto Bild 10/2022 on kaupoissa
Erittäin nopeat Tesla Model S Plaid ja Model X Plaid: Tulossa Suomeen!
Range Rover Sport: Kolmannen sukupolven mallisto on tähän astisista dynaamisesti kykenevin
Kia EV6 GT: Tällainen on tähän astisista tehokkain ja nopein Kia
Alpine A110 E-ternité: Täyssähköinen urheiluauto-prototyyppi
Mini Concept Aceman: Mini-perheen ensimmäinen täyssähköinen crossover – silta Mini Cooperin ja Mini Countrymanin väliin
Valmet Automotive: Sopimukseen Mercedes-AMG GT Coupé -mallin valmistuksesta
Suzuki S-Cross: Automaattivaihteisissa siirrytään kevythybridistä itselataavaan hybridiin
Uudistunut Kia XCeed: Valikoimaa täydentää uusi GT-Line-varustelu
Ford Mustang Mach-E: Vahvistettu kattopaino nyt jopa 75 kg
HYÖTYJUTUT
Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?
Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?
Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?
Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä
Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista
Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki
Mielenkiintoinen retroritari
Paaliin vai pajalle?
Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut
Näin kuormaat peräkärryn oikein
KOEAJOT
Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla
Koeajossa Isuzu D-Max: Kahlaajien sukua
Koeajossa Ford Mustang Mach-E: Sähköponi nelistää
Koeajossa Škoda Octavia Combi 1.4 TSI PHEV Style iV DSG: Vuoden Auto Suomessa 2021
Ensikoeajossa Toyota Hilux Double Cab 4WD 2.8D Invincible A: Terästetty metsävelho
Koeajossa Ford Explorer 3.0 V6 Ecoboost 457 hv PHEV AWD ST-Line: Näyttävä mahtijenkki
Koeajossa Mazda MX-30: Niukasti virtaa
Koeajossa Toyota Yaris 1.5 Hybrid Style: Taidolla uudistettu
Koeajossa Mercedes-Benz GLA 200d A Business: Aidon katumaasturin mitoissa
Koeajossa Peugeot 508 GT Hybrid 225 EAT8 PHEV: Lupauksen lunastus?
TESTIT
Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa
Pyyhkimien vapaapäivä?
Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina
Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!
Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?
Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot
Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!
Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!
Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä
Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?
FOKUS MEDIA
Lyylin ja Aleksin hiottua tyyliä Kallion kolmiossa
Ella Kanninen huomasi vasta mökin hankittuaan, miten paljon se auttaa rauhoittumaan.
Villiä viidakkotunnelmaa kotiin
Nauti helteestä! Kivat ideat hellepäivän viettoon
Tunnelmallinen lyhty x 5
Mansardikattoisessa talossa on boheemisti muotoaan muuttava sisustus
Purkukuntoinen talo sai taitavissa käsissä uuden elämän
Vinyylikonferenssi
Musical Fidelityn paras dac
AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN
UUTTA
Auto Bild 10/2022 on kaupoissa
Erittäin nopeat Tesla Model S Plaid ja Model X Plaid: Tulossa Suomeen!
Range Rover Sport: Kolmannen sukupolven mallisto on tähän astisista dynaamisesti kykenevin
Kia EV6 GT: Tällainen on tähän astisista tehokkain ja nopein Kia
Alpine A110 E-ternité: Täyssähköinen urheiluauto-prototyyppi
HYÖTYJUTUT
Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?
Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?
Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?
Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä
Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista
5 VUOTTA SITTEN...
FOKUS MEDIA
Lyylin ja Aleksin hiottua tyyliä Kallion kolmiossa
Ella Kanninen huomasi vasta mökin hankittuaan, miten paljon se auttaa rauhoittumaan.
Villiä viidakkotunnelmaa kotiin
Nauti helteestä! Kivat ideat hellepäivän viettoon
Tunnelmallinen lyhty x 5
UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!
Kaupallinen yhteistyö
KILPAILU
AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN
UUTISFIIDI
Range Rover Sport: Kolmannen sukupolven mallisto on tähän astisista dynaamisesti kykenevin
Kia EV6 GT: Tällainen on tähän astisista tehokkain ja nopein Kia
Alpine A110 E-ternité: Täyssähköinen urheiluauto-prototyyppi
Mini Concept Aceman: Mini-perheen ensimmäinen täyssähköinen crossover – silta Mini Cooperin ja Mini Countrymanin väliin
Valmet Automotive: Sopimukseen Mercedes-AMG GT Coupé -mallin valmistuksesta
Suzuki S-Cross: Automaattivaihteisissa siirrytään kevythybridistä itselataavaan hybridiin
Uudistunut Kia XCeed: Valikoimaa täydentää uusi GT-Line-varustelu
Ford Mustang Mach-E: Vahvistettu kattopaino nyt jopa 75 kg
Ford: Testaa liikuntarajoitteisten kuljettajien avuksi suunniteltua robottilatausasemaa
Bentley Continental GT S ja GTC S: Tuliterässä S-versiossa on 22-tuumaiset vanteet
LUETUIMMAT
Täysin uusi Toyota Corolla Cross: Nyt julkistettiin Suomen-hinnat
Hyundai Ioniq 5 kokee faceliftin: WLTP-toimintamatka kaupungissa jopa 710 km
Kia EV6 GT: Tällainen on tähän astisista tehokkain ja nopein Kia
Suzuki S-Cross: Automaattivaihteisissa siirrytään kevythybridistä itselataavaan hybridiin
Volkswagenin ID.-mallisto: FastLane-malliversioita saatavilla hyvin –täyssähköautotehtaiden tuotanto rullaa täydellä teholla
Alpine A110 E-ternité: Täyssähköinen urheiluauto-prototyyppi
Range Rover Sport: Kolmannen sukupolven mallisto on tähän astisista dynaamisesti kykenevin
Uusi ohjelmistopäivitys Volvoihin – mukana Apple CarPlay -tuki
Uudistunut Kia XCeed: Valikoimaa täydentää uusi GT-Line-varustelu
Valmet Automotive: Sopimukseen Mercedes-AMG GT Coupé -mallin valmistuksesta
AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN