Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Bassadone: Ostaa Fiatin, Alfa Romeon ja Jeepin maahantuonnin Astaralta

Ibis-valkoisen Audi Q3 Sportbackin keulalla ovat Matrix LED -ajovalot, joiden myötä autossa on dynaamiset etu- ja takavilkut.

Ibis-valkoisen Audi Q3 Sportbackin keulalla ovat Matrix LED -ajovalot, joiden myötä autossa on dynaamiset etu- ja takavilkut.

Juha Peltonen

Koeajossa Audi Q3 Sportback: Onnistunut SUV-coupé

Miltä isolla turbodieselillä varustettu Audin uusi Q3-SUV-coupé tuntuu?

Auto Bild.Koeajot
29.11.2021

Au­di esit­te­li Q3:n al­ku­jaan vuo­den 2011 Shang­hain au­to­näyt­te­lys­sä. Sen jäl­keen on vir­ran­nut pal­jon vet­tä Rei­nis­sä. Ka­tu­maas­tu­rin ja coupén ris­teyt­tä­mi­nen on usein haas­teel­li­nen teh­tä­vä, mut­ta uu­den Au­di Q3:n koh­dal­la sii­nä on­nis­tut­tiin jäl­leen hie­nos­ti.

2,0-lit­rai­nen tur­bo­die­sel tun­tuu jol­la­kin ta­val­la eri­tyi­sen so­pi­val­ta Q3:een, mut­ta tun­ne ei joh­du yk­si­no­maan hy­väs­tä vään­nös­tä. Au­di Q3 Sport­bac­kin tur­bo­die­se­lin 190 he­vos­voi­maa mais­tu­vat ha­na­kan­pir­teil­tä, jo­ten ohi­tus­ti­lan­teet hoi­tu­vat luon­te­vas­ti.

Au­di Q3 kiih­tyy täl­lä tek­nii­kal­la teh­taan mu­kaan nol­las­ta sa­taan 8,3 se­kun­nis­sa. Kym­pin ar­voi­nen omi­nai­suus on, et­tä 400 Nm huip­pu­vään­tö ja­kau­tuu koh­tuul­li­sen laa­jal­le käyn­ti­no­peu­sa­lu­eel­le 1 900–3 300 r/min.

Myös takavalot ovat LED-malliset. Tällä Q3-muunnoksella saa vetää 2,2-tonnista perävaunua.

Myös takavalot ovat LED-malliset. Tällä Q3-muunnoksella saa vetää 2,2-tonnista perävaunua.

Juha Peltonen

Vään­tä­vyy­den li­säk­si 40 TDI:n tur­bo­die­se­lik­si huo­mat­ta­van kier­ros­herk­kä. Au­ton ajo­tie­to­ko­neen mu­kaan lä­hes 1,8-ton­ni­nen SUV-coupé ku­lut­ti ko­ea­jon ai­ka­na kes­ki­mää­rin 6,7 l/100 km, joka on vä­hem­män kuin au­tol­le il­moi­tet­tu kes­ki­ku­lu­tus. Q3 on 40 TDI:n kera sii­nä­kin mie­les­sä eri­tyi­sen mu­ka­va ta­paus, jo­ten ke­hit­ty­nyt qu­at­t­ro-ne­li­ve­to so­pii mel­kein it­ses­tään sel­väs­ti sen yh­tey­teen.

Toi­mi­va S tro­nic

Pit­kit­täin asen­ne­tus­sa 7-no­peuk­si­ses­sa S tro­nic -kak­sois­kyt­ki­nau­to­maa­tis­sa on D-vä­li­tys­ten kyy­ti­po­jak­si tiu­hem­mat S-vä­li­tyk­set. Vaih­to­ta­pah­tu­mat su­ju­vat rau­hal­li­ses­sa ajos­sa lä­hes huo­maa­mat­ta ja no­peis­sa kiih­dy­tyk­sis­sä juo­he­as­ti. Ma­nu­aa­li­käyt­tö luon­nis­tuu joko oh­jaus­pyö­rän sii­vek­keis­tä tai lat­ti­a­va­lit­si­men avul­la.

Ajo­ti­lak­si voi­daan va­li­ta kes­ki­kon­so­lin pai­nik­kees­ta vii­si eri­lais­ta. Ta­lous­pai­not­tei­sen ef­fi­cien­cyn ohel­la ovat tar­jol­la com­fort, au­to­maat­ti­ses­ti ti­lan­teen mu­kaan toi­mi­va ”au­to”, no­pe­aan ajoon pa­ras dy­na­mic ja oma­va­lin­tai­nen in­di­vi­du­al. Dy­na­mic nou­si ko­van, mut­ta juu­ri so­pi­van alus­ta­tun­tu­man an­si­os­ta eri­tyi­seen ar­voon as­val­til­la.

Puhdaslinjainen kojelauta miellyttää silmää.

Puhdaslinjainen kojelauta miellyttää silmää.

Juha Peltonen

Digitaalinen mittaristo lukeutuu nykyaikaisimpiin, joita kuvitella saattaa. Näkymävaihtoehtoja on kaksi.

Digitaalinen mittaristo lukeutuu nykyaikaisimpiin, joita kuvitella saattaa. Näkymävaihtoehtoja on kaksi.

Juha Peltonen

Prog­res­sii­vi­ses­ti te­hos­te­tun oh­jauk­sen kes­ki­a­lu­e­tun­tu­ma on maan­tie­a­jos­sa täs­mäl­li­nen. Vas­taa­vas­ti kau­pun­ki­a­jos­sa se tun­tuu sor­mel­la pyö­ri­tet­tä­vän ke­vy­el­tä – siis juu­ri so­pi­val­ta. GT-mal­li­sen mo­ni­toi­mi­oh­jaus­pyö­rän nah­ka­ke­hä tar­jo­aa erit­täin pi­tä­vän ajo-ot­teen.

Mu­kau­tu­va va­ki­o­no­peu­den­sää­din kuu­luu Q3 As­sist -li­sä­va­rus­te­pa­ket­tiin.

Sekä lähi- et­tä kau­ko­va­loi­na ovat te­hok­kaan tun­tui­set, li­sä­va­rus­tei­set Mat­rix LED -ajo­va­lot. Myös Au­di Q3:n ta­ka­va­lot ovat led-mal­li­set. Tur­va­va­rus­teis­ta ak­tii­vi­nen kais­tal­la­pi­to­a­vus­tin toi­mii valp­paas­ti ää­ni­sig­naa­lin saat­te­le­ma­na.

Sel­ke­ää näyt­töä

Ko­je­lau­ta näyt­tää au­di­mai­sen sel­vä­piir­tei­sel­tä, ja va­ki­o­na ole­va alu­mii­ni-op­tiik­ka­pa­ket­ti luo sii­hen il­meik­kyyt­tä. Mul­ti­me­di­a­jär­jes­tel­mää on ke­hi­tet­ty edel­leen.

Mit­ta­ris­ton kes­ki­o­saan jää­vä erit­täin vä­ri­käs kart­ta­näyt­tö lu­keu­tuu var­mas­ti tä­män het­ken näyt­tä­vim­pien kaar­tiin. Di­gi­taa­li­seen mit­ta­ris­toon kar­tan saa kes­kei­seen ase­maan, ja sil­loin no­peus nä­kyy oi­ke­as­sa lai­das­sa kom­pak­ti­na, mut­ta sil­ti sel­ke­ä­nä.

Kak­si eri­lais­ta mit­ta­ris­to­nä­ky­mää va­li­taan oh­jaus­pyö­rän view-pai­nik­kees­ta. Yh­des­sä nä­ky­mäs­sä no­peus ja kier­ros­lu­ku nä­ky­vät ko­ros­te­tun suu­ri­na, kun taas toi­ses­sa nä­ky­mää hal­lit­see vä­ri­käs kart­ta.

Hyvän sivuttaistuen antavissa sport-mallisissa etuistuimissa on mekaaniset säädöt.

Hyvän sivuttaistuen antavissa sport-mallisissa etuistuimissa on mekaaniset säädöt.

Juha Peltonen

Takaovet avautuvat sopivaan kulmaan, joten kulku taakse sujuu helposti. Takana on mukavasti polvi- ja pääntilaa.

Takaovet avautuvat sopivaan kulmaan, joten kulku taakse sujuu helposti. Takana on mukavasti polvi- ja pääntilaa.

Juha Peltonen

Audi Q3 quattron 7-nopeuksinen kaksoiskytkinvaihteisto vaihtaa juoheasti.

Audi Q3 quattron 7-nopeuksinen kaksoiskytkinvaihteisto vaihtaa juoheasti.

Juha Peltonen

Au­din 8,8-tuu­mai­nen kos­ke­tus­näyt­tö on pait­si näyt­tä­vä myös no­pe­a­käyt­töi­nen. Na­vi­goin­ti­lait­teen oh­jel­moin­ti su­juu poik­keuk­sel­li­sen hel­pos­ti ja suo­ra­vii­vai­ses­ti. Na­vi­goin­ti­lai­te il­mai­see myös mah­dol­li­set ruuh­kat sekä vink­kaa lä­hel­lä reit­tiä si­jait­se­vis­ta huol­to­a­se­mis­ta.

Au­tos­sa ol­lee­seen Kom­mu­ni­kaa­tio-li­sä­va­rus­te­pa­ket­tiin kuu­luu na­vi­goin­ti­val­mius MMI Na­vi­goin­ti Plus -jär­jes­tel­mäl­le, vir­tu­aa­li­nen mit­ta­ris­to ja hie­no­soin­ti­nen ää­nen­tois­to­jär­jes­tel­mä, jon­ka tois­ton taso on eri­no­mai­nen.

Ra­di­on ää­nen­voi­mak­kuus­sää­din on hie­man has­sus­sa pai­kas­sa kes­ki­kon­so­lis­sa. Se on­kin par­haim­mil­laan ni­me­no­maan etu­mat­kus­ta­jan käyt­töön, kos­ka kul­jet­ta­ja pys­tyy käyt­tä­mään oh­jaus­pyö­räs­sä ole­via ra­di­on sää­ti­miä.

Si­sä­ti­lat täyt­tä bis­nes­tä

Au­di Q3 Sport­bac­kin ovet sul­keu­tu­vat kas­sa­kaap­pi­mai­sen jä­mä­käs­ti jy­säh­tä­en. Myös ovien si­sä­puo­li­set alu­mii­ni­set au­kai­su­kah­vat ovat luot­ta­mus­ta he­rät­tä­vät. Etuo­vis­ta kul­ke­mi­nen su­juu juo­he­as­ti, ja vas­taa­vas­ti SUV-coupén ta­kais­tui­mel­le on help­po siir­tyä. Ta­ka­na on riit­tä­väs­ti pol­vi- ja pään­ti­laa.

Kan­gas­pääl­lys­teis­ten, ur­hei­lu­mal­lis­ten etuis­tui­mien ma­nu­aa­li­set sää­döt toi­mi­vat suh­teel­li­sen ke­vy­es­ti. Pen­kit an­ta­vat kel­vol­li­sen si­vut­tais­tu­en, ja niis­sä on me­kaa­ni­ses­ti sää­det­tä­vä rei­si­tyy­ny. So­pi­van ajo­a­sen­non sää­tää hel­poh­kos­ti.

Takaluukku toimii sähköllä, ja pohjalevyn saa asetettua kahteen tasoon.

Takaluukku toimii sähköllä, ja pohjalevyn saa asetettua kahteen tasoon.

Juha Peltonen

Ta­ka­luuk­ku avau­tuu säh­köi­ses­ti. Hat­tu­hyl­ly on poik­keuk­sel­li­sen help­po ir­rot­taa ja asen­taa ta­kai­sin. Ta­ka­sel­kä­no­jien tait­to tuot­taa käy­tän­nös­sä ta­sai­sen las­taus­pin­nan ja 1,5 kuu­ti­on suu­rim­man ta­va­ra­ti­lan. Li­säk­si ta­va­ra­ti­lan poh­ja­le­vyn pys­tyy sää­tä­mään kah­teen ta­soon.

Ko­ea­jo­au­ton tär­keim­piin li­sä­va­rus­te­pa­ket­tei­hin kuu­lu­nee­seen Com­fort-pa­ket­tiin si­säl­ty­vät sei­son­ta­läm­mi­tys ja -tuu­le­tus, ve­to­kouk­ku sekä au­to­maat­ti­ses­ti him­men­ty­vä taus­ta­pei­li.

Va­rus­te­pa­ket­tei­hin si­säl­tyi myös Q3 As­sist, joka pi­tää si­säl­lään edel­lä jo mai­ni­tun mu­kau­tu­van va­ki­o­no­peu­den­sää­ti­men li­säk­si pe­ruu­tus­ka­me­ran, akus­ti­set/op­ti­set py­sä­köin­ti­tut­kat edes­sä ja ta­ka­na sekä pai­kal­laan­pi­to­a­vus­ti­men.

Au­di Q3 Sport­back Bu­si­ness 40 TDI 140 kW qu­at­t­ro

Moot­to­ri

R4, tur­bo, 1968 cm3, 140 kW (190 hv)/3500–4000 r/min, 400 Nm/1900–3300 r/min

Suo­ri­tus­ky­ky

0–100 km/h 8,3 s, huip­pu­no­peus 217 km/h

Ku­lu­tus

7,0 l/100 km, die­sel

CO2-pääs­töt

185 g/km

Voi­man­siir­to

A7, ne­li­ve­to

Mi­tat

p. 4484, l. 1856, k. 1616 mm, ak­se­li­vä­li 2680 mm, oma­mas­sa 1770 kg, kan­ta­vuus 585 kg, ve­to­mas­sa 2200/750 kg, ta­va­ra­ti­la 530/675–1525 l, tank­ki 60 l

Hin­ta

51 862 eu­roa*, ko­ea­jo­au­to 57 106 eu­roa (2020)

* ko­ea­jo­mal­lin hin­ta nou­si ko­ea­jon jäl­keen 54 225 eu­roon

Juha Pel­to­nen

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Täysin uusi Hyundai Kona on tarjolla neljänä versiona: täyssähköisenä (EV), hybridinä (HEV), polttomoottoriversiona (ICE) sekä urheilullisina N Line -versioina.

Täysin uusi Hyundai Kona on tarjolla neljänä versiona: täyssähköisenä (EV), hybridinä (HEV), polttomoottoriversiona (ICE) sekä urheilullisina N Line -versioina.

Hyundai

Uusi Hyundai Kona: Paljastetaan lähikuukausina

Auto Bild.Uutiset
21.12.2022
Täysin uusi Hyundai Kona on tarjolla neljänä versiona: täyssähköisenä (EV), hybridinä (HEV), polttomoottoriversiona (ICE) sekä urheilullisina N Line -versioina.

Täysin uusi Hyundai Kona on tarjolla neljänä versiona: täyssähköisenä (EV), hybridinä (HEV), polttomoottoriversiona (ICE) sekä urheilullisina N Line -versioina.

Hyundai

Uusi Hyundai Kona: Paljastetaan lähikuukausina

Auto Bild.Uutiset
21.12.2022
Tulevan täyssähköisen Volvo EX90 -lippulaivamallin suuri keskinäyttö tarjoaa nopean pääsyn navigointi-, media- ja puhelintoimintoihin sekä erilaisia säätimiä ja muita yleisiä toimintoja.

Tulevan täyssähköisen Volvo EX90 -lippulaivamallin suuri keskinäyttö tarjoaa nopean pääsyn navigointi-, media- ja puhelintoimintoihin sekä erilaisia säätimiä ja muita yleisiä toimintoja.

Volvo Car Corporation

Volvo EX90: Tarjoaa asiakkaan tarvitsemat tiedot oikea-aikaisesti

Auto Bild.Uutiset
27.10.2022
Tulevan täyssähköisen Volvo EX90 -lippulaivamallin suuri keskinäyttö tarjoaa nopean pääsyn navigointi-, media- ja puhelintoimintoihin sekä erilaisia säätimiä ja muita yleisiä toimintoja.

Tulevan täyssähköisen Volvo EX90 -lippulaivamallin suuri keskinäyttö tarjoaa nopean pääsyn navigointi-, media- ja puhelintoimintoihin sekä erilaisia säätimiä ja muita yleisiä toimintoja.

Volvo Car Corporation

Volvo EX90: Tarjoaa asiakkaan tarvitsemat tiedot oikea-aikaisesti

Auto Bild.Uutiset
27.10.2022
Pysäköinti maksetaan verkkomaksuna pysäköintitapahtuman lopettamisen yhteydessä.

Pysäköinti maksetaan verkkomaksuna pysäköintitapahtuman lopettamisen yhteydessä.

Škoda Auto

Pysäköintimaksut kätevästi Euroopassa: Škoda ottaa käyttöön uuden Pay to Park -palvelun myös Suomessa

Auto Bild.Uutiset
17.11.2022
Pysäköinti maksetaan verkkomaksuna pysäköintitapahtuman lopettamisen yhteydessä.

Pysäköinti maksetaan verkkomaksuna pysäköintitapahtuman lopettamisen yhteydessä.

Škoda Auto

Pysäköintimaksut kätevästi Euroopassa: Škoda ottaa käyttöön uuden Pay to Park -palvelun myös Suomessa

Auto Bild.Uutiset
17.11.2022

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Bassadone: Ostaa Fiatin, Alfa Romeon ja Jeepin maahantuonnin Astaralta

Auto Bild 4/2023 on kaupoissa

SsangYong Motor Companysta tulee KG Mobility

Uusi Ford Explorer: Täyssähköinen malli valmistetaan Euroopassa – tulee Suomeen vuodenvaihteessa

Lotus Engineering: Kehitti uuden olympiatason kilpapyörän – tietenkin parhaassa superau­to­hen­gessä!

AC Cobra GT Roadster: Kyy kyykkyyn

Audi Q6 e-tron -prototyyppi: Sarjatuotantoon tähtäävää versiota testataan Lapissa

Volkswagen ID. 2all -konseptiauton maailmanensi-ilta: Volkswagenin alle 25 000 euroa maksava täyssähköauto

Kia EV9: Myyntiin sekä 6- että 7-paikkaisena versiona

Hyundai i10 koki faceliftin: Uusia turva­jär­jes­telmiä ja uusi ilme sisätiloihin

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

... Lisää

KOEAJOT

Ensikoeajossa Renault Arkana E-Tech 145 Hybrid Intens: Kahdenlainen näkemys

Koeajossa Mercedes-Benz Sprinter: Suuri ja mahtava

Koeajossa Mazda MX-5 2.0 (184) Skyactiv-G 100th Anniversary MT: Juhlapainos

Koeajossa Kia Stinger 3,3 T-GDI AWD GT 5D AT: Vanhaa koulukuntaa

Koeajossa Peugeot 3008 GT HYbrid4 4x4 e-EAT8 300 PHEV: Järeää vääntöä

Koeajossa Citroën ë-Jumpy Crew Cab: Sähköinen sekajuna

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Lineartronic Field: Retkikelpoinen

Koeajossa Jaguar F-Pace P400 S Hybrid Sport: Sähkö­virs­tan­pylväs

Koeajossa Alfa Romeo Stelvio 2.0 280 HP AT8 AWD Veloce Launch Plus: Italialainen herkkupala

Koeajossa Volkswagen ID.3 Pro Performance 150 kW (akku 58 kWh) Family: Maail­man­val­loittaja

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Pehmeä laskeutuminen uuteen pakettitaloon

Koti ja keittiö

Fasetin toimitusjohtaja Janne Ylönen on kauppiaana oppinut, ettei tavaraan saisi rakastua

Hifimaailma

Luxmanin uusi digisoitin

Hifimaailma

Referenssivirtaa aaltomuodon korjaajalla

Hifimaailma

ECM-vinyylejä audiofiileille 

Hifimaailma

Al Di Meola Munchenin Highend 2023 -messujen keulakuvaksi

Hifimaailma

Säveltäjät referenssinä

Hifimaailma

Estelon AURA 

Hifimaailma

Dropin lähikent­tä­mo­ni­torit 

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUTTA

Bassadone: Ostaa Fiatin, Alfa Romeon ja Jeepin maahantuonnin Astaralta

Auto Bild 4/2023 on kaupoissa

SsangYong Motor Companysta tulee KG Mobility

Uusi Ford Explorer: Täyssähköinen malli valmistetaan Euroopassa – tulee Suomeen vuodenvaihteessa

Lotus Engineering: Kehitti uuden olympiatason kilpapyörän – tietenkin parhaassa superau­to­hen­gessä!

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

... Lisää

KOEAJOT

Ensikoeajossa Renault Arkana E-Tech 145 Hybrid Intens: Kahdenlainen näkemys

Koeajossa Mercedes-Benz Sprinter: Suuri ja mahtava

Koeajossa Mazda MX-5 2.0 (184) Skyactiv-G 100th Anniversary MT: Juhlapainos

Koeajossa Kia Stinger 3,3 T-GDI AWD GT 5D AT: Vanhaa koulukuntaa

Koeajossa Peugeot 3008 GT HYbrid4 4x4 e-EAT8 300 PHEV: Järeää vääntöä

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Pehmeä laskeutuminen uuteen pakettitaloon

Koti ja keittiö

Fasetin toimitusjohtaja Janne Ylönen on kauppiaana oppinut, ettei tavaraan saisi rakastua

Hifimaailma

Luxmanin uusi digisoitin

Hifimaailma

Referenssivirtaa aaltomuodon korjaajalla

Hifimaailma

ECM-vinyylejä audiofiileille 

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Ensimmäiset EQE SUV:t saapuvat Suomeen kesällä 2023. Suomessa on paremmat perusvarusteet kuin Keski-Euroopassa.

Ensimmäiset EQE SUV:t saapuvat Suomeen kesällä 2023. Suomessa on paremmat perusvarusteet kuin Keski-Euroopassa.

Mercedes-Benz AG – Communications

Mercedes-Benz EQE SUV: Premium-luokan täyssähköinen SUV

Kaupallinen yhteistyö

Auton hankinta – Lainalla vai säästöillä?

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Bassadone: Ostaa Fiatin, Alfa Romeon ja Jeepin maahantuonnin Astaralta

SsangYong Motor Companysta tulee KG Mobility

Uusi Ford Explorer: Täyssähköinen malli valmistetaan Euroopassa – tulee Suomeen vuodenvaihteessa

Lotus Engineering: Kehitti uuden olympiatason kilpapyörän – tietenkin parhaassa superau­to­hen­gessä!

Audi Q6 e-tron -prototyyppi: Sarjatuotantoon tähtäävää versiota testataan Lapissa

Volkswagen ID. 2all -konseptiauton maailmanensi-ilta: Volkswagenin alle 25 000 euroa maksava täyssähköauto

Kia EV9: Myyntiin sekä 6- että 7-paikkaisena versiona

Hyundai i10 koki faceliftin: Uusia turva­jär­jes­telmiä ja uusi ilme sisätiloihin

Mitsubishi Motors: Esittelee täysin uuden Mitsubishi Outlander PHEV -mallin Euroopassa 2024

Uusi DS 3: Täyssähköinen saapui Suomeen

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Mercedes-Benz EQE SUV: Premium-luokan täyssähköinen SUV

Mitsubishi Motors: Esittelee täysin uuden Mitsubishi Outlander PHEV -mallin Euroopassa 2024

Cupra Terramar: Valmistus alkaa vuonna 2024

Peugeot 3008 Hybrid ja 5008 Hybrid: Jopa 50 % ajoajasta pelkällä sähköllä

Kia EV9 SUV: Videot antavat esimakua sen ulkonäöstä

Volkswagen ID.3: Kokonais­val­tainen päivitys

Uusi DS 3: Täyssähköinen saapui Suomeen

Kia EV9: Myyntiin sekä 6- että 7-paikkaisena versiona

LänsiAuto: Aloittaa Tampereella Kia- ja Mitsubishi-merkkien automyynnin ja -huollon

Women’s World Car of The Year -tuomaristo valitsi Vuoden Auto 2023 -katego­ri­a­voit­tajat – urhei­lu­au­to­ka­te­gorian voitti Audi RS 3

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Ensimmäiset EQE SUV:t saapuvat Suomeen kesällä 2023. Suomessa on paremmat perusvarusteet kuin Keski-Euroopassa.

Ensimmäiset EQE SUV:t saapuvat Suomeen kesällä 2023. Suomessa on paremmat perusvarusteet kuin Keski-Euroopassa.

Mercedes-Benz AG – Communications

Mercedes-Benz EQE SUV: Premium-luokan täyssähköinen SUV

Kaupallinen yhteistyö

Auton hankinta – Lainalla vai säästöillä?

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Bassadone: Ostaa Fiatin, Alfa Romeon ja Jeepin maahantuonnin Astaralta

SsangYong Motor Companysta tulee KG Mobility

Uusi Ford Explorer: Täyssähköinen malli valmistetaan Euroopassa – tulee Suomeen vuodenvaihteessa

Lotus Engineering: Kehitti uuden olympiatason kilpapyörän – tietenkin parhaassa superau­to­hen­gessä!

Audi Q6 e-tron -prototyyppi: Sarjatuotantoon tähtäävää versiota testataan Lapissa

Volkswagen ID. 2all -konseptiauton maailmanensi-ilta: Volkswagenin alle 25 000 euroa maksava täyssähköauto

Kia EV9: Myyntiin sekä 6- että 7-paikkaisena versiona

Hyundai i10 koki faceliftin: Uusia turva­jär­jes­telmiä ja uusi ilme sisätiloihin

Mitsubishi Motors: Esittelee täysin uuden Mitsubishi Outlander PHEV -mallin Euroopassa 2024

Uusi DS 3: Täyssähköinen saapui Suomeen

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Mercedes-Benz EQE SUV: Premium-luokan täyssähköinen SUV

Mitsubishi Motors: Esittelee täysin uuden Mitsubishi Outlander PHEV -mallin Euroopassa 2024

Cupra Terramar: Valmistus alkaa vuonna 2024

Peugeot 3008 Hybrid ja 5008 Hybrid: Jopa 50 % ajoajasta pelkällä sähköllä

Kia EV9 SUV: Videot antavat esimakua sen ulkonäöstä

Volkswagen ID.3: Kokonais­val­tainen päivitys

Uusi DS 3: Täyssähköinen saapui Suomeen

Kia EV9: Myyntiin sekä 6- että 7-paikkaisena versiona

LänsiAuto: Aloittaa Tampereella Kia- ja Mitsubishi-merkkien automyynnin ja -huollon

Women’s World Car of The Year -tuomaristo valitsi Vuoden Auto 2023 -katego­ri­a­voit­tajat – urhei­lu­au­to­ka­te­gorian voitti Audi RS 3

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.