Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Mercedes-AMG GT 73 e: Markkinoille näillä näkymin vielä tänä vuonna!

Koeajossa Dacia Duster: Turbokoneen säveliä

Dusterin uusi ja odotettu turbokone on 1,3-litrainen. Tämä 150-hevosvoimainen moottori on tuttu monen eri merkin malleista, muun muassa Mercedes-Benzin A-sarjasta. Juha Peltonen

Auto Bild.Koeajot
19.6.2020

Uu­si ne­li­sy­lin­te­ri­nen tur­bo­moot­to­ri kiih­dyt­tää Dus­te­rin raik­kaas­ti ah­ti­men ko­hah­dus­ten saat­te­le­ma­na – tä­mä­hän on ai­van eri au­to ver­rat­tu­na en­ti­seen va­paas­ti­hen­git­tä­vään 115-he­vos­voi­mai­seen! Teh­das ei tois­tai­sek­si il­moi­ta tur­bo­moot­to­ril­le 0–100 km/h -kiih­dy­tys­lu­ke­maa, mut­ta kiih­ty­vyys on mai­ni­o­ta ta­soa. Jo­ta­kin sen­tään tie­de­tään: vart­ti­mai­lin ai­ka on teh­taan mu­kaan 17,6 se­kun­tia.

Jämerän näköistä etuvetoista  Dusteria kuvittelee 21 sentin maavaran  ansiosta helposti nelivetoiseksi…

Jämerän näköistä etuvetoista Dusteria kuvittelee 21 sentin maavaran ansiosta helposti nelivetoiseksi…

Näyttävät takavalot  ovat Dacian nykytyylin  mukaiset neliöt.

Näyttävät takavalot ovat Dacian nykytyylin mukaiset neliöt.

Da­cia Dus­te­rin omal­la ajo­tie­to­ko­neel­la saa­tu 6,4 l/100 km:n kes­ki­ku­lu­tus kuu­los­taa hy­vin koh­tuul­li­sel­ta, ja se pei­laa mu­ka­vas­ti teh­taan il­moit­ta­maan lu­ke­maan 7,2 l/100 km.

Maan­tie­no­peu­del­la 80 km/h kier­ros­lu­ku on kuu­tos­vaih­teel­la 1 750 r/min. Sil­loin me­lu­ta­so py­syt­te­lee maan­tie­a­jos­sa koh­tuul­li­se­na, ja melu koos­tuu lä­hin­nä mal­til­li­sis­ta ren­ga­sää­nis­tä.

Etu­ve­toi­sen Da­cia Dus­te­rin 21 sen­tin maa­va­ra on mel­koi­nen, kun esi­mer­kik­si Land Ro­ver Dis­co­ve­ryn lu­ke­ma on 18,5 cm. On sil­ti hyvä tie­tää, et­tä ne­li­ve­toi­nen tur­bo-Dus­ter on tu­los­sa vie­lä ke­säl­lä.

Sii­nä, mis­sä va­paas­ti­hen­git­tä­vän SCe 115 -mal­lin ne­li­ve­toi­sen ver­si­on si­nän­sä mai­ni­on ma­nu­aa­li­laa­ti­kon yk­kös­vaih­de on vä­li­tet­ty niin ti­he­äk­si (maas­toa sil­mäl­lä pi­tä­en), et­tä nor­maa­li­a­jos­sa kan­nat­taa ai­na läh­teä liik­keel­le kak­kos­vaih­teel­la, niin etu­ve­toi­sen TCe 150:n koh­dal­la ei to­del­la­kaan muo­dos­tu vas­taa­vaa ti­lan­net­ta. Jäl­kim­mäi­sen 6-por­tai­nen ma­nu­aa­li on su­ju­va­toi­mi­nen ja kyt­ki­men lii­ke­ra­ta so­pi­va.

Toisen sukupolven Dusterin päämitat ja korin linjat  ovat entisellään, mutta kori kokonaan uusi.

Toisen sukupolven Dusterin päämitat ja korin linjat ovat entisellään, mutta kori kokonaan uusi.

Kojelaudassa viehättää yleinen toimintojen käytön helppous ja toteutusten konstailemattomuus.

Kojelaudassa viehättää yleinen toimintojen käytön helppous ja toteutusten konstailemattomuus.

Tätä selkeämpiä perusmittareita saa hakea.

Tätä selkeämpiä perusmittareita saa hakea.

Dusterin 6-portainen manuaalilaatikko palvelee juoheasti, ja kytkimen liikerata on sopiva.

Dusterin 6-portainen manuaalilaatikko palvelee juoheasti, ja kytkimen liikerata on sopiva.

R-Link-tietoviihdejärjestelmä on Prestige-version ominaisuuksia. Siihen liittyy taloudellisen ajon näyttö.

R-Link-tietoviihdejärjestelmä on Prestige-version ominaisuuksia. Siihen liittyy taloudellisen ajon näyttö.

Säh­köi­ses­ti te­hos­te­tun oh­jauk­sen kes­ki­a­lu­e­tun­tu­ma on koh­tuul­li­sen hyvä, mut­ta ta­ka­vuo­sien Re­naul­tien hyd­rau­li­sia oh­jaus­te­hos­ti­mia on eit­tä­mät­tä ikä­vä.

Dus­ter 4x2:n jou­si­tus tun­tuu sa­ma­nai­kai­ses­ti so­pi­van kan­ta­val­ta, mut­ta myös mat­ka­mu­ka­val­ta. Ko­rin kal­lis­te­lu on ni­mel­lis­tä.

Puut­tu­vat sää­döt

Avai­me­ton ovi­lu­ki­tus toi­mii Da­cia/Re­nault-tyy­liin eri­tyi­sen hie­nos­tu­nees­ti niin, et­tä au­ton avain­pe­rään ei men­nes­sä tai siel­tä pois­tu­es­sa tar­vi­ta mil­loin­kaan ka­jo­ta.

Etu­mat­kus­ta­jan is­tui­meen ei par­haas­sa Pres­ti­ge-va­rus­te­lus­sa­kaan kuu­lu kor­keus­sää­töä. Kun li­säk­si etu­tur­va­vöi­hin ei lii­ty kor­keus­sää­töä, ei­vät tur­va­vyöt kai­kil­la hen­ki­löil­lä vält­tä­mät­tä kul­je op­ti­maa­li­ses­ti. Ly­hyil­lä hen­ki­löil­lä vyö saat­taa kul­kea jopa kau­lan yli.

Etuis­tui­mien si­vut­tais­tu­ki on mal­til­li­nen, mut­ta ko­ko­nai­suu­te­na pen­kit ovat mat­ka­mu­ka­vat. Is­tui­mien pi­tuus­sää­tö su­juu kui­ten­kin odot­ta­mat­to­man jäy­käs­ti. Me­kaa­ni­nen pi­tuus­sää­tö­vi­pu edel­lyt­tää is­tu­mis­ta pen­kil­lä sää­dön ai­ka­na – tyh­jä­nä sää­tö ei luon­nis­tu, kos­ka penk­ki ei hie­vah­da­kaan.

Etuistuimissa on kohtuullinen sivuttaistuki.

Etuistuimissa on kohtuullinen sivuttaistuki.

Takaistuimella jää tarpeeksi polvi- ja pääntilaa.

Takaistuimella jää tarpeeksi polvi- ja pääntilaa.

Ajo­a­sen­nos­ta sää­tää no­pe­as­ti so­pi­vak­si. Ajo­a­sen­to ei ole Dus­te­ris­sa en­nen­kään ol­lut mi­kään on­gel­ma, mut­ta nyt oh­jaus­pyö­räs­sä on kor­keus­sää­dön li­säk­si myös tär­keä sy­vyys­sää­tö, joka ko­hen­taa ase­tel­maa en­ti­ses­tään.

Ta­ka­na on asi­al­li­ses­ti pol­vi- ja pään­ti­laa myös pit­kä­jal­kai­sil­le.

Kun ta­ka­sel­kä­no­jat tait­taa alas, niin las­taus­pin­taan jää por­ras. Etu­ve­toi­sen TCe 150:n ta­va­ra­ti­la on 445 lit­raa, kun ne­li­ve­toi­ses­sa lu­ke­mak­si il­moi­te­taan 411 lit­raa. Vas­taa­vas­ti suu­rim­mat lit­ra­mää­rät ovat 1 478 ja 1 444.

Pe­rin­teik­kyys miel­lyt­tää

Kä­te­vä­nä pik­ku­yk­si­tyis­koh­ta on, et­tä ben­sii­ni­tan­kin kor­kis­sa ei ole enää tak­kui­le­vaa luk­koa, vaan lu­ki­tus on nyt polt­to­ai­ne­tan­kin luu­kus­sa, jon­ka avaus on ja­pa­ni­lai­seen tyy­liin kul­jet­ta­jan puo­lel­la lat­ti­as­sa.

Etuvetoisen Dusterin tavaratila on perusmuodossaan 445 litraa ja laajennettuna tuhat litraa suurempi.

Etuvetoisen Dusterin tavaratila on perusmuodossaan 445 litraa ja laajennettuna tuhat litraa suurempi.

Erit­täin sel­ke­ät pyö­re­ät ana­lo­gi­set näy­töt miel­lyt­tä­vät suo­ra­vii­vai­suu­del­laan. Kaik­ki­aan ko­je­lau­taa voi luon­neh­tia käyt­tö­mu­ka­vak­si yh­dis­tel­mäk­si pe­rin­tei­siä, toi­mi­vik­si ja hy­vik­si ha­vait­tu­ja rat­kai­su­ja lin­ki­tet­ty­nä tie­to­viih­de­jär­jes­tel­mään ja kah­dek­san tuu­man kos­ke­tus­näyt­töön.

Läm­mi­tys- ja tuu­le­tus­sää­ti­met ovat käyt­tö­tur­val­li­ses­ti pe­rin­tei­set me­kaa­ni­set sää­tö­pyö­rät, joi­ta pys­tyy ope­roi­maan näp­pä­räs­ti ajon ai­ka­na ir­rot­ta­mat­ta kat­set­ta ajo­ra­das­ta. Val­pas­toi­mi­nen no­peus­ka­me­roi­den va­roi­tus­jär­jes­tel­mä kuu­luu se­kin Pres­ti­gen va­rus­tuk­seen.

Sekä va­ki­o­no­peu­den­sää­ti­men et­tä no­peu­den­ra­joit­ti­men kat­kai­si­met si­jait­se­vat vie­rek­käin kes­ki­kon­so­lis­sa. Pai­nik­kei­den ku­vak­keet ovat no­pe­as­ti kat­so­en hä­mää­vän sa­man­kal­tai­set, mut­ta on­nek­si huol­ta vir­he­va­lin­nas­ta ei tien pääl­lä ole, kos­ka kyt­ke­mi­ses­tä jäl­keen mit­ta­ris­toon il­mes­ty­vä teks­ti il­mai­see heti, kum­pi on ky­sees­sä.↔

Da­cia Dus­ter TCe 150 4x2 Pres­ti­ge

Moot­to­ri

R4, tur­bo, 1332 cm³,
110 kW (150 hv)/5250 r/min,
250 Nm/1700 r/min

Huip­pu­no­peus

196 km/h

Ku­lu­tus

7,2 l/100 km, ben­sii­ni

CO2-pääs­töt

169–173 g/km

Voi­man­siir­to

M6, etu­ve­to

Mi­tat

p. 4341, l. 1804, k. 1693 mm (kat­to­kai­tei­den kans­sa), ak­se­li­vä­li 2674 mm, maa­va­ra 210 mm, oma­mas­sa 1392 kg, kan­ta­vuus 528 kg, ve­to­mas­sa 1500/700 kg ta­va­ra­ti­la 445–1478 l, tank­ki 50 l

Hin­ta

19 599 eu­roa, ko­ea­jo­au­to 22 090 eu­roa (2019)

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Tucson etenee normaalisti etuvedolla, mutta tilanteen niin vaatiessa takapyörille suunnataan vedosta enintään 50 prosenttia. Tasauspyörästön lukitus toimii alle 40 km/h:n nopeuksilla.

Tucson etenee normaalisti etuvedolla, mutta tilanteen niin vaatiessa takapyörille suunnataan vedosta enintään 50 prosenttia. Tasauspyörästön lukitus toimii alle 40 km/h:n nopeuksilla.

Koeajossa Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 177 hv 7DCT 4WD N Line: Urheilujuhlan tuntua

Auto Bild.Koeajot
17.7.2020
Tucson etenee normaalisti etuvedolla, mutta tilanteen niin vaatiessa takapyörille suunnataan vedosta enintään 50 prosenttia. Tasauspyörästön lukitus toimii alle 40 km/h:n nopeuksilla.

Tucson etenee normaalisti etuvedolla, mutta tilanteen niin vaatiessa takapyörille suunnataan vedosta enintään 50 prosenttia. Tasauspyörästön lukitus toimii alle 40 km/h:n nopeuksilla.

Koeajossa Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 177 hv 7DCT 4WD N Line: Urheilujuhlan tuntua

Auto Bild.Koeajot
17.7.2020
Ford Mustang Mach I saapuu Suomeen keväällä 2021.

Ford Mustang Mach I saapuu Suomeen keväällä 2021.

Ford

Ford Mustang Mach I: Suomeen keväällä!

Auto Bild.Superautot
28.11.2020
Ford Mustang Mach I saapuu Suomeen keväällä 2021.

Ford Mustang Mach I saapuu Suomeen keväällä 2021.

Ford

Ford Mustang Mach I: Suomeen keväällä!

Auto Bild.Superautot
28.11.2020

Senio­ri­kul­jettaja! Tässä 6 kultaista autoiluun liittyvää ohjetta – nämä kannattaa muistaa myös Suomessa!

Auto Bild.Uutiset
10.10.2020

Senio­ri­kul­jettaja! Tässä 6 kultaista autoiluun liittyvää ohjetta – nämä kannattaa muistaa myös Suomessa!

Auto Bild.Uutiset
10.10.2020

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Mercedes-AMG GT 73 e: Markkinoille näillä näkymin vielä tänä vuonna!

Porsche Taycan Cross Turismo: Sähköisten urheiluautojen moniottelija

Bentley Bacalar: Ensimmäinen W12-moottori valmistui testipenkistä

Hyundai Bayon: Crossover saapuu Suomeen näillä näkymin alkukesästä 2021

Volvo Cars: Täysin sähköiseksi vuoteen 2030 mennessä

Toyota Yaris: Vuoden Auto 2021

Wankel-moottorinen Mazda RX-3: Täyttää 50 vuotta!

Koeajossa Kia e-Soul: Sähköistä ajoa

Škoda Enyaq Sportline iV: Urheilullinen täyssähköinen SUV

Koeajossa Renault Clio TCe 100 Intens: Ajettavasti tilava

HYÖTYJUTUT

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

Näin sujuu koiran kuljetus autossa - täsmäohjeet

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Kia e-Soul: Sähköistä ajoa

Koeajossa Renault Clio TCe 100 Intens: Ajettavasti tilava

Koeajossa SsangYong Korando D1.6 4WD 6AT Quartz: Särmikkään mukava

Koeajossa BMW 118i Business M Sport: Isoihin päin

Koeajossa Ford Ranger Double Cab 2.0 TDCi 213 hv A10 4x4 Wildtrak: Hyvin vääntää!

Koeajossa Škoda Scala 1.0 TSI Style DSG: Litrainen täydennys

Koeajossa Ford Focus Active 1.5 EcoBoost 182 hv A: Lisäarvoa perhekäyttöön

Koeajossa Škoda Karoq 2.0 TSI 4x4 Sportline DSG: GT-tason katumaasturi

Koeajossa Nissan Micra IG-T 100 S/S Xtronic N-Connecta A: Persoonallinen lähestymistapa

Koeajossa Hyundai i30 N Fastback Performance Pack: Menovedet silmissä

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Uuden kodin vanhat seinät

Hifimaailma

Piegan uusi lähtötason kaiutin

Hifimaailma

Coplandin uusi 150-wattinen 

Koti ja keittiö

Kaikille ihanille ystäville: Parhaat vinkit ystävänpäivään

Hifimaailma

KEFin uudet langattomat nappikuulokkeet

Hifimaailma

Maagista da-muunnosta 

Hifimaailma

NOTE Commona-kaiuttimesta erikoisversio 

Hifimaailma

Devialet Phantom I 

Hifimaailma

Laaja­kais­ta­dis­kantti

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Maksimivääntö 1600 Nm: Tiesitkö, että Kroatiassakin valmistetaan superautoja!

DDR:n valvottu liikenne sai tuomariston innostumaan

Maailmanluokan arktinen älyliikenteen ekosysteemi Tunturi-Lappiin

Mitsubishi esittelee uudistuneen ASX-mallin Geneven autonäyttelyssä

Autoharrastajien verkkosivusto overdrive.fi uudistui!

Koituvatko poikkeukselliset sääolot auton kuolemaksi?

Sveitsissä nähdään VW up! -facelift sekä BUDD-e -konseptiauto

Nopean italialaismerkin odotettu katumaasturi lanseerataan Genèvessä

Volvo lanseeraa auton jossa ei ole avainta

Pilkington upottaa näytön suoraan ajoneuvon lasiin – taustalla suomalainen kehitystyö

UUTTA

Mercedes-AMG GT 73 e: Markkinoille näillä näkymin vielä tänä vuonna!

Porsche Taycan Cross Turismo: Sähköisten urheiluautojen moniottelija

Bentley Bacalar: Ensimmäinen W12-moottori valmistui testipenkistä

Hyundai Bayon: Crossover saapuu Suomeen näillä näkymin alkukesästä 2021

Volvo Cars: Täysin sähköiseksi vuoteen 2030 mennessä

HYÖTYJUTUT

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Kia e-Soul: Sähköistä ajoa

Koeajossa Renault Clio TCe 100 Intens: Ajettavasti tilava

Koeajossa SsangYong Korando D1.6 4WD 6AT Quartz: Särmikkään mukava

Koeajossa BMW 118i Business M Sport: Isoihin päin

Koeajossa Ford Ranger Double Cab 2.0 TDCi 213 hv A10 4x4 Wildtrak: Hyvin vääntää!

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

Maksimivääntö 1600 Nm: Tiesitkö, että Kroatiassakin valmistetaan superautoja!

DDR:n valvottu liikenne sai tuomariston innostumaan

Maailmanluokan arktinen älyliikenteen ekosysteemi Tunturi-Lappiin

Mitsubishi esittelee uudistuneen ASX-mallin Geneven autonäyttelyssä

Autoharrastajien verkkosivusto overdrive.fi uudistui!

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Uuden kodin vanhat seinät

Hifimaailma

Piegan uusi lähtötason kaiutin

Hifimaailma

Coplandin uusi 150-wattinen 

Koti ja keittiö

Kaikille ihanille ystäville: Parhaat vinkit ystävänpäivään

Hifimaailma

KEFin uudet langattomat nappikuulokkeet

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

TILAA TÄSTÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Enyaq Sportline iV -malliin on tarjolla kolme erilaista voimalinjaa.

Enyaq Sportline iV -malliin on tarjolla kolme erilaista voimalinjaa.

Skoda

Škoda Enyaq Sportline iV: Urheilullinen täyssähköinen SUV

Kaupallinen yhteistyö

Pihavaja tarjoaa monipuolista säilytystilaa helposti

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Bentley Bacalar: Ensimmäinen W12-moottori valmistui testipenkistä

Hyundai Bayon: Crossover saapuu Suomeen näillä näkymin alkukesästä 2021

Volvo Cars: Täysin sähköiseksi vuoteen 2030 mennessä

Toyota Yaris: Vuoden Auto 2021

Škoda Enyaq Sportline iV: Urheilullinen täyssähköinen SUV

Sähköautot osana energiamurrosta: Audi tutkii kaksisuuntaista lataus­tek­no­logiaa

Peugeot: 210-vuotias brändi julkisti uuden logon

Suzuki Vitara – aina hybridi ja aiempaa edullisempi

Mercedes-Benzin C-sarja: Uudistuu S-sarjan esimerkin mukaisesti

Toyota Mirai: Milloin niitä saadaan Suomeen? Auto Bild ensikoeajoi jo!

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Škoda Enyaq Sportline iV: Urheilullinen täyssähköinen SUV

Jimny? Niva? Vai G-sarjan Mercedes-Benz? Mikä tämä oikein on? Ja hinta uutena naurettavat 11 000 euroa!

Dacia Sandero ja Sandero Stepway: Suomen edullisin automalli mukana

Etrusco: Uusi matkai­lu­au­to­merkki saapui Suomeen

Suzuki Vitara – aina hybridi ja aiempaa edullisempi

Uusi Nissan Qashqai julkistettiin: Tulossa e-Power -järjestelmä

Hyundai Bayon: Crossover saapuu Suomeen näillä näkymin alkukesästä 2021

Koeajossa SsangYong Korando D1.6 4WD 6AT Quartz: Särmikkään mukava

Koeajossa Škoda Scala 1.0 TSI Style DSG: Litrainen täydennys

Volkswagen ID.4: 52 kW akkuversioiden myynti alkoi

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Kroatialainen autosuunnittelija Mate Rimac kehitti sähkökäyttöisen Concept One -superauton, joka ulkomuodoltaan on kuin toiselta planeeltalta.

Kroatialainen autosuunnittelija Mate Rimac kehitti sähkökäyttöisen Concept One -superauton, joka ulkomuodoltaan on kuin toiselta planeeltalta.

Maksimivääntö 1600 Nm: Tiesitkö, että Kroatiassakin valmistetaan superautoja!

Auto Bild.Uutiset
4.3.2016
Kroatialainen autosuunnittelija Mate Rimac kehitti sähkökäyttöisen Concept One -superauton, joka ulkomuodoltaan on kuin toiselta planeeltalta.

Kroatialainen autosuunnittelija Mate Rimac kehitti sähkökäyttöisen Concept One -superauton, joka ulkomuodoltaan on kuin toiselta planeeltalta.

Maksimivääntö 1600 Nm: Tiesitkö, että Kroatiassakin valmistetaan superautoja!

Auto Bild.Uutiset
4.3.2016

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

TILAA TÄSTÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Enyaq Sportline iV -malliin on tarjolla kolme erilaista voimalinjaa.

Enyaq Sportline iV -malliin on tarjolla kolme erilaista voimalinjaa.

Skoda

Škoda Enyaq Sportline iV: Urheilullinen täyssähköinen SUV

Kaupallinen yhteistyö

Pihavaja tarjoaa monipuolista säilytystilaa helposti

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Bentley Bacalar: Ensimmäinen W12-moottori valmistui testipenkistä

Hyundai Bayon: Crossover saapuu Suomeen näillä näkymin alkukesästä 2021

Volvo Cars: Täysin sähköiseksi vuoteen 2030 mennessä

Toyota Yaris: Vuoden Auto 2021

Škoda Enyaq Sportline iV: Urheilullinen täyssähköinen SUV

Sähköautot osana energiamurrosta: Audi tutkii kaksisuuntaista lataus­tek­no­logiaa

Peugeot: 210-vuotias brändi julkisti uuden logon

Suzuki Vitara – aina hybridi ja aiempaa edullisempi

Mercedes-Benzin C-sarja: Uudistuu S-sarjan esimerkin mukaisesti

Toyota Mirai: Milloin niitä saadaan Suomeen? Auto Bild ensikoeajoi jo!

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Škoda Enyaq Sportline iV: Urheilullinen täyssähköinen SUV

Jimny? Niva? Vai G-sarjan Mercedes-Benz? Mikä tämä oikein on? Ja hinta uutena naurettavat 11 000 euroa!

Dacia Sandero ja Sandero Stepway: Suomen edullisin automalli mukana

Etrusco: Uusi matkai­lu­au­to­merkki saapui Suomeen

Suzuki Vitara – aina hybridi ja aiempaa edullisempi

Uusi Nissan Qashqai julkistettiin: Tulossa e-Power -järjestelmä

Hyundai Bayon: Crossover saapuu Suomeen näillä näkymin alkukesästä 2021

Koeajossa SsangYong Korando D1.6 4WD 6AT Quartz: Särmikkään mukava

Koeajossa Škoda Scala 1.0 TSI Style DSG: Litrainen täydennys

Volkswagen ID.4: 52 kW akkuversioiden myynti alkoi

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Kroatialainen autosuunnittelija Mate Rimac kehitti sähkökäyttöisen Concept One -superauton, joka ulkomuodoltaan on kuin toiselta planeeltalta.

Kroatialainen autosuunnittelija Mate Rimac kehitti sähkökäyttöisen Concept One -superauton, joka ulkomuodoltaan on kuin toiselta planeeltalta.

Maksimivääntö 1600 Nm: Tiesitkö, että Kroatiassakin valmistetaan superautoja!

Auto Bild.Uutiset
4.3.2016
Kroatialainen autosuunnittelija Mate Rimac kehitti sähkökäyttöisen Concept One -superauton, joka ulkomuodoltaan on kuin toiselta planeeltalta.

Kroatialainen autosuunnittelija Mate Rimac kehitti sähkökäyttöisen Concept One -superauton, joka ulkomuodoltaan on kuin toiselta planeeltalta.

Maksimivääntö 1600 Nm: Tiesitkö, että Kroatiassakin valmistetaan superautoja!

Auto Bild.Uutiset
4.3.2016
Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.