Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Bentley Batur: Kehitysohjelma on valmis

Tehokkaat premium-lediajovalot ja dynaamiset vilkut lukeutuvat lisävarusteisiin.

Tehokkaat premium-lediajovalot ja dynaamiset vilkut lukeutuvat lisävarusteisiin.

Juha Peltonen

Koeajossa Jaguar E-Pace P300e Plug-in Hybrid R-Dynamic S: Kissaperheen moniosaaja

Miten 3-sylinterisestä turbomoottorista saadaan vääntöä 540 newtonmetriä? Ottamalla peliin pieni sähköinen apulainen.

Auto Bild.Koeajot
24.6.2023

Ian Cal­lu­min muo­toi­le­ma E-Pace on tek­ni­ses­ti lä­heis­tä su­kua muun mu­as­sa Ran­ge Ro­ver Evo­qu­el­le. Sen vauh­dik­kaas­sa, mut­ta sa­mal­la tar­koi­tuk­sen­mu­kai­ses­sa ul­ko­muo­dos­sa ko­ros­tu­vat ly­hy­et ko­riy­li­tyk­set ja Ja­gu­a­ril­le omi­nai­nen jääh­dyt­ti­men sä­leik­kö – sekä etuo­via pi­me­äl­lä avat­ta­es­sa maa­han hei­jas­tu­vat haus­kat va­lo­ku­vi­ot, jois­sa ja­gu­aa­rin­pen­tu seu­raa emoa.

Nor­mi­o­lois­sa ta­ka­ve­toi­nen

Ja­gu­ar E-Pa­cen suo­ri­tus­ky­ky on mai­ni­o­ta luok­kaa: nol­las­ta sa­taan tai­puu teh­taan mit­taus­ten mu­kaan 6,5 se­kun­nis­sa, ohi­tuk­set su­ju­vat säh­kö­moot­to­rin sä­es­tyk­sel­lä ri­pe­äs­ti, ja siir­ty­mi­nen polt­to­moot­to­ril­ta säh­kö­moot­to­ri­toi­min­toon ja toi­sin­päin su­juu peh­me­äs­ti.

Fuji White -värisessä E-Pace-pistokehybridissä on jaguarimaisen matalat takavalot. Sähköinen takaluukku on lisävaruste.

Fuji White -värisessä E-Pace-pistokehybridissä on jaguarimaisen matalat takavalot. Sähköinen takaluukku on lisävaruste.

Juha Peltonen

Jär­jes­tel­mä­vään­töä saa­daan muh­ke­at 540 new­ton­met­riä. Ei tu­li­si he­ti­kään sel­lai­nen lu­ke­ma mie­leen, kun kier­ros­herk­kä ben­sii­ni­moot­to­ri on kui­ten­kin vain 3-sy­lin­te­ri­nen – huo­li­mat­ta rei­lus­ta 197 he­vos­voi­man lu­ke­mas­taan! Mut­ta ko­ko­nais­tu­los saa­vu­te­taan 109 he­vos­voi­man säh­kö­moot­to­rin li­sä­a­vul­la, sii­nä ”sa­lai­suus”.

Pel­käl­lä säh­köl­lä voi­daan ede­tä ihan­ne­o­lo­suh­teis­sa jopa 59 ki­lo­met­riä – pää­sin tal­vi­o­lois­sa asi­al­li­seen 47 ki­lo­met­riin. Mode 2 -ko­ti­la­taus­kaa­pe­li on hie­man yl­lät­tä­en li­sä­hin­tai­nen.

Kojelauta on selväpiirteisyydessään helppokäyttöinen.

Kojelauta on selväpiirteisyydessään helppokäyttöinen.

Juha Peltonen

Deep Garnet -erikoisnahkaverhoilu näyttää tyylikkäältä. Etuistuimien sivuttaistuki on moitteeton.

Deep Garnet -erikoisnahkaverhoilu näyttää tyylikkäältä. Etuistuimien sivuttaistuki on moitteeton.

Juha Peltonen

Takaistuimella on mukava matkustaa. Sisäänkäynti sujuu vaivattomasti.

Takaistuimella on mukava matkustaa. Sisäänkäynti sujuu vaivattomasti.

Juha Peltonen

11,4-tuumaisen kosketusnäytön käytettävyys on selkeää, ja värimaailma sekä fontti ovat brittiläisen hienostuneet.

11,4-tuumaisen kosketusnäytön käytettävyys on selkeää, ja värimaailma sekä fontti ovat brittiläisen hienostuneet.

Juha Peltonen

Pistokehybridissä on 3-sylinterisen turbomoottori seurana sähkömoottori. Yhdistelmä varmistaa 309 hevosvoiman järjestelmätehon ja 540 newtonmetrin järjestelmäväännön.

Pistokehybridissä on 3-sylinterisen turbomoottori seurana sähkömoottori. Yhdistelmä varmistaa 309 hevosvoiman järjestelmätehon ja 540 newtonmetrin järjestelmäväännön.

Juha Peltonen

Tavaratilaa saadaan enimmillään lähes 1,4 kuutiota. Latauskaapelit saa piiloon tavaratilan lattian alaiseen tilaan.

Tavaratilaa saadaan enimmillään lähes 1,4 kuutiota. Latauskaapelit saa piiloon tavaratilan lattian alaiseen tilaan.

Juha Peltonen

Ja­gu­ar E-Pace -hyb­ri­di ete­nee eri­no­mai­sen räy­häk­kääs­ti lu­mes­sa. Ne­li­ve­to kyt­key­tyy no­pe­as­ti au­to­maat­ti­ses­ti. Nor­maa­li­o­lo­suh­teis­sa E-Pace on ta­ka­ve­toi­nen, ja sil­loin 90 pro­sent­tia voi­mas­ta vä­lit­tyy ta­ka­pyö­ril­le.

Näin py­ri­tään sii­hen, et­tä pe­rin­teis­ten Ja­gu­a­rien ta­ka­ve­to­tun­nel­ma säi­lyy tiet­tyyn ra­jaan saak­ka, jol­loin myös etu­pyö­rät liit­ty­vät jär­jes­tä­vään seu­raan. Heti, kun ne­li­ve­toa ei tar­vi­ta, veto pa­laa ta­ka­pyö­ril­le. Ky­sees­sä on In­tel­li­gent Dri­ve­li­ne Dy­na­mics AWD -ne­li­ve­to­jär­jes­tel­mä.

Ja­gu­ar E-Pace ei oli­si Ja­gu­ar-brän­din edus­ta­ja, jos se ei tar­jo­ai­si to­del­la täs­mäl­lis­tä oh­jauk­sen kes­ki­a­lu­e­tun­tu­maa. Jou­si­tus ei ka­do­ta mat­ka­mu­ka­vuut­taan edes dy­naa­mi­ses­sa ur­hei­lu­a­jo­ti­las­sa.

Ka­me­ra­poh­jai­nen taus­ta­pei­li

Ko­je­lau­dan ole­mus on brän­din tyy­lin mu­kai­nen ja miel­lyt­tä­vä. Mit­ta­ris­to on sel­keä. Läm­mi­tys­sää­ti­met ovat help­po­käyt­töi­set, me­kaa­ni­set sää­tö­pyö­rät. Vas­taa­vas­ti tuu­le­tus­pu­hal­lus­ta saat­taa aluk­si ol­la han­ka­la pai­kal­lis­taa — se­li­tys löy­tyy sää­tö­pyö­rän ala­lai­dan pik­ku­teks­tis­tä Push/Pull – eli ve­tä­mäl­lä kier­to­sää­din­tä saa esiin pu­hal­lus­no­peu­den, ja pai­na­mal­la näy­töl­le is­tuin­läm­mi­tys.

Rat­kai­su toi­mii kyl­lä ihan sel­ke­äs­ti, kun sitä on pari ker­taa ko­keil­lut, ei­kä näin jou­du­ta vält­tä­mät­tä ha­ke­maan toi­min­to­ja kos­ke­tus­näy­tön ali­va­li­kois­ta.

Koo­kas 12,3-tuu­mai­nen kos­ke­tus­näyt­tö on gra­fii­kal­taan ja vä­ri­maa­il­mal­taan brit­ti­läi­sen hie­nos­tu­nut. Mul­ti­me­di­an va­li­kot ovat suo­men­kie­li­set. Na­vi­goin­ti­lait­teen oh­jel­moin­ti su­juu suo­ra­vii­vai­sen sel­ke­äs­ti, ja reit­ti­o­pas­tus on luon­te­vaa.

Äly­pu­he­li­men in­teg­roin­ti su­juu mut­kat­to­mas­ti, ja esi­mer­kik­si ul­ko­mais­ten ra­di­oa­se­mien stre­a­ming-kuun­te­lu luon­nis­tuu muh­ke­a­soin­ti­sen Me­ri­di­an-au­di­o­jär­jes­tel­män avul­la ta­sok­kaas­ti. Lan­ga­ton la­taus ja pu­he­lin­sig­naa­lin vah­vis­tus ovat li­sä­hin­tai­sia, mut­ta il­man muu­ta kan­nat­ta­via han­kin­to­ja.

Ko­ea­jo­au­tos­sa ol­lut li­sä­hin­tai­nen Cold Cli­ma­te Pac­ka­ge si­säl­tää nah­ka­ke­häi­sen R Dy­na­mic -oh­jaus­pyö­rän ohel­la oh­jaus­pyö­rän te­hok­kaan läm­mi­tyk­sen, läm­mi­tet­tä­vät la­sin­pe­su­rien suut­ti­met ja läm­mi­tet­tä­vän tuu­li­la­sin – kaik­ki mitä olen­nai­sim­pia va­rus­tei­ta Suo­men tal­ves­sa.

Ka­me­ra­poh­jai­nen taus­ta­pei­li osoit­taa taus­ta­nä­ky­män te­hos­te­tun laa­ja­kul­mai­se­na. Ihan jo­kai­nen käyt­tä­jä ei vält­tä­mät­tä totu sen an­ta­man eri­tyis­te­rä­vän ku­van ole­muk­seen, mut­ta se on­kin ma­ku­a­sia. Sik­si on kä­te­vää, et­tä nä­ky­män pys­tyy ha­lu­tes­saan vaih­ta­maan sor­men­liik­keel­lä pe­rin­tei­sek­si taus­ta­pei­lik­si.

Ti­laa ja ve­to­ky­kyä

Ajo­a­sen­nos­ta sää­tää hel­pos­ti yk­kös­ta­soi­sen – Ja­gu­a­ril­la on täs­sä­kin koh­din teh­ty ko­ti­läk­syt kun­nol­la. Säh­kö­sää­töi­set pen­kit an­ta­vat kun­nol­li­sen si­vut­tais­tu­en, ja is­tuin­tyy­ny on so­pi­van mit­tai­nen myös pit­kil­le ih­mi­sil­le. Is­tuin­läm­mit­ti­mien kyt­ke­mi­nen kos­ke­tus­näy­tön ali­va­li­kos­ta su­juu to­sin tar­peet­to­man mo­ni­vai­hei­ses­ti.

Ta­kais­tui­mel­la on hy­vin ti­laa myös pit­kä­jal­kai­sil­le mat­kus­ta­jil­le, ja si­sään­käyn­ti su­juu hel­pos­ti ta­ka­o­vien avau­tu­es­sa riit­tä­vään kul­maan.

Ta­va­ra­ti­las­ta, joka ve­tää 601–1 386 lit­raa, saa sel­kä­no­jat tait­ta­en ta­sa­poh­jai­sen. Tes­tiyk­si­löön oli va­lit­tu­na li­sä­hin­tai­nen säh­kö­toi­mi­nen ta­ka­luuk­ku. Pis­to­ke­hyb­ri­dil­lä saa ve­tää enim­mil­lään 1 600-ki­lois­ta jar­rul­lis­ta pe­rä­vau­nua.

Juha Pel­to­nen

Ja­gu­ar E-Pace P300e Plug-in Hyb­rid R-Dy­na­mic S

Moot­to­ri

R3, tur­bo, 1498 cm3, 147 kW (197 hv)/5500 r/min, + säh­kö­moot­to­ri 80 kW (109 hv), 260 Nm; hyb­ri­di­jär­jes­tel­mä 227 kW (309 hv), 540 Nm

Suo­ri­tus­ky­ky

0–100 km/h 6,5 s, huip­pu­no­peus 216 km/h

Ku­lu­tus

1,4–1,6 l/100 km, ben­sii­ni

CO2-pääs­töt

44 g/km

Ajo­ak­ku

li­tiu­mi­o­ni 11,6 kWh

Toi­min­ta­mat­ka säh­köl­lä

59 km

La­tau­sai­ka

1 h 40 min (80 %); 30 min (80 %, 32 kW)

Voi­man­siir­to

A8, ne­li­ve­to

Mi­tat

p. 4395, l. 1850, k. 1984 mm, ak­se­li­vä­li 2681 mm, maa­va­ra 212 mm, oma­mas­sa 2202 kg, kan­ta­vuus 497 kg, ve­to­mas­sa 1600/750 kg, ta­va­ra­ti­la 601–1386 l,

tank­ki 57,6 l

Hin­ta

67 802 eu­roa, ko­ea­jo­au­to 72 295 eu­roa (2022)

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Lex Perkinsin katsotaan poistavan tehokkaasti pitkän matkan autonkäyttäjien tankkaus-/latausongelmat, sekä esimerkiksi taksarien käyttöhuolet, näiden tyhjäkäyttäessä autoa kovilla pakkasilla. (Kuvituskuva)

Lex Perkinsin katsotaan poistavan tehokkaasti pitkän matkan autonkäyttäjien tankkaus-/latausongelmat, sekä esimerkiksi taksarien käyttöhuolet, näiden tyhjäkäyttäessä autoa kovilla pakkasilla. (Kuvituskuva)

Aznom

Dramaattinen yllätyskäänne poltto­moot­to­ri­kiis­tassa: Lex Perkins kumosi lopullisesti EU:n vuodesta 2035 ajaman poltto­moot­to­ri­au­tojen myyntikiellon

Auto Bild.Uutiset
1.4.2023
Lex Perkinsin katsotaan poistavan tehokkaasti pitkän matkan autonkäyttäjien tankkaus-/latausongelmat, sekä esimerkiksi taksarien käyttöhuolet, näiden tyhjäkäyttäessä autoa kovilla pakkasilla. (Kuvituskuva)

Lex Perkinsin katsotaan poistavan tehokkaasti pitkän matkan autonkäyttäjien tankkaus-/latausongelmat, sekä esimerkiksi taksarien käyttöhuolet, näiden tyhjäkäyttäessä autoa kovilla pakkasilla. (Kuvituskuva)

Aznom

Dramaattinen yllätyskäänne poltto­moot­to­ri­kiis­tassa: Lex Perkins kumosi lopullisesti EU:n vuodesta 2035 ajaman poltto­moot­to­ri­au­tojen myyntikiellon

Auto Bild.Uutiset
1.4.2023
Ensimmäiset EQE SUV:t saapuvat Suomeen kesällä 2023. Suomessa on paremmat perusvarusteet kuin Keski-Euroopassa.

Ensimmäiset EQE SUV:t saapuvat Suomeen kesällä 2023. Suomessa on paremmat perusvarusteet kuin Keski-Euroopassa.

Mercedes-Benz AG – Communications

Mercedes-Benz EQE SUV: Premium-luokan täyssähköinen SUV

Auto Bild.Uutiset
19.2.2023
Ensimmäiset EQE SUV:t saapuvat Suomeen kesällä 2023. Suomessa on paremmat perusvarusteet kuin Keski-Euroopassa.

Ensimmäiset EQE SUV:t saapuvat Suomeen kesällä 2023. Suomessa on paremmat perusvarusteet kuin Keski-Euroopassa.

Mercedes-Benz AG – Communications

Mercedes-Benz EQE SUV: Premium-luokan täyssähköinen SUV

Auto Bild.Uutiset
19.2.2023
Ford Transit Custom on saatavana etu- ja takavetoisena joko manuaali- tai automaattivaihteistolla. Mallistoon kuuluu nyt myös odotettu AWD-neliveto, joka on aina automaattivaihteinen.

Ford Transit Custom on saatavana etu- ja takavetoisena joko manuaali- tai automaattivaihteistolla. Mallistoon kuuluu nyt myös odotettu AWD-neliveto, joka on aina automaattivaihteinen.

Ford

Ford: Julkisti Transit Custom ja Tourneo Custom -mallien hinnat Suomessa

Auto Bild.Uutiset
31.1.2023
Ford Transit Custom on saatavana etu- ja takavetoisena joko manuaali- tai automaattivaihteistolla. Mallistoon kuuluu nyt myös odotettu AWD-neliveto, joka on aina automaattivaihteinen.

Ford Transit Custom on saatavana etu- ja takavetoisena joko manuaali- tai automaattivaihteistolla. Mallistoon kuuluu nyt myös odotettu AWD-neliveto, joka on aina automaattivaihteinen.

Ford

Ford: Julkisti Transit Custom ja Tourneo Custom -mallien hinnat Suomessa

Auto Bild.Uutiset
31.1.2023

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Bentley Batur: Kehitysohjelma on valmis

Opel Kadett C: Uskoisitko, että se täytti jo 50 vuotta...?

Tällainen oli sähköisen liikenteen alkutaival Suomessa – astara Finlandin tekninen kouluttaja Rami Vähävirta on nähnyt autoilun sähköistymisen

Auto Bild 12/2023 on kaupoissa

Auto Bild Palvelu 1 -ostotutkimus: Asiakkaiden tarpeiden ja odotusten huomioiminen on haastavaa

Waulis: Mullistava suomalainen moottorikeksintö

Citroën ë-C4: Uudistettu mallisto saa uuden voimalinjan sekä enemmän toimintamatkaa – samalla hinnat pysyvät ennallaan

Toyotan akkuteknologia: Tulossa kolme uutta nestemäiseen elektrolyyttiin perustuvaa akkua

Koeajossa Ford Focus ST-Line 1.0 EcoBoost Hybrid 155 hv A7: ”Kadunmiehen RS”

Koeajossa Volvo V90 Cross Country: Pitkille taipaleille

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Focus ST-Line 1.0 EcoBoost Hybrid 155 hv A7: ”Kadunmiehen RS”

Koeajossa Volvo V90 Cross Country: Pitkille taipaleille

Koeajossa Dacia Jogger TCe 110 Extreme 7P: Iso perheen perusauto

Ensikoeajossa Ford Mustang Mach I: Äänivallia kiusaamassa

Koeajossa Jaguar E-Pace P300e Plug-in Hybrid R-Dynamic S: Kissaperheen moniosaaja

Koeajossa Fiat 500 3+1: Lisäovellinen

Koeajossa Renault Clio TCe 90 X-Tronic A Intens: Pikkuylellisesti variaattorilla

Koeajossa BMW iX3 Charged Plus: Sähköinen välimalli

Koeajossa Mercedes-Benz C 200 4Matic A Business AMG: Moderni mittapuu

Koeajossa Dacia Sandero TCe 90 A Comfort: Pirteä perusauto

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Nukke kuulo­ke­vah­vis­timena 

Hifimaailma

Aurorasoundilta putkihybridi  

Hifimaailma

Betonia sen olla pitää

Hifimaailma

Brystonilta moderni esivahvistin 

Hifimaailma

Marantzilta stereo-av-vastaanotin

Hifimaailma

Sony ja Audezen yhteen

Hifimaailma

Trianglelta uusi kaiutinjalka 

Koti ja keittiö

"Tuossa talossa haluaisin asua" ajatteli Juulianna Mäkelä, ja sattuma vei lopulta lapsiperheen juuri siihen mansar­di­kat­toiseen puutaloon

Hifimaailma

Denonilta uusi suoravetosoitin

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUTTA

Bentley Batur: Kehitysohjelma on valmis

Opel Kadett C: Uskoisitko, että se täytti jo 50 vuotta...?

Tällainen oli sähköisen liikenteen alkutaival Suomessa – astara Finlandin tekninen kouluttaja Rami Vähävirta on nähnyt autoilun sähköistymisen

Auto Bild 12/2023 on kaupoissa

Auto Bild Palvelu 1 -ostotutkimus: Asiakkaiden tarpeiden ja odotusten huomioiminen on haastavaa

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Focus ST-Line 1.0 EcoBoost Hybrid 155 hv A7: ”Kadunmiehen RS”

Koeajossa Volvo V90 Cross Country: Pitkille taipaleille

Koeajossa Dacia Jogger TCe 110 Extreme 7P: Iso perheen perusauto

Ensikoeajossa Ford Mustang Mach I: Äänivallia kiusaamassa

Koeajossa Jaguar E-Pace P300e Plug-in Hybrid R-Dynamic S: Kissaperheen moniosaaja

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Nukke kuulo­ke­vah­vis­timena 

Hifimaailma

Aurorasoundilta putkihybridi  

Hifimaailma

Betonia sen olla pitää

Hifimaailma

Brystonilta moderni esivahvistin 

Hifimaailma

Marantzilta stereo-av-vastaanotin

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Premium-metalliväri on testiyksilössä hätkähdyttävän syväefektinen Fantastic Red.

Premium-metalliväri on testiyksilössä hätkähdyttävän syväefektinen Fantastic Red.

Juha Peltonen

Koeajossa Ford Focus ST-Line 1.0 EcoBoost Hybrid 155 hv A7: ”Kadunmiehen RS”

Kaupallinen yhteistyö

Autolaina – vinkkejä auton rahoitukseen

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Bentley Batur: Kehitysohjelma on valmis

Tällainen oli sähköisen liikenteen alkutaival Suomessa – astara Finlandin tekninen kouluttaja Rami Vähävirta on nähnyt autoilun sähköistymisen

Auto Bild Palvelu 1 -ostotutkimus: Asiakkaiden tarpeiden ja odotusten huomioiminen on haastavaa

Waulis: Mullistava suomalainen moottorikeksintö

Citroën ë-C4: Uudistettu mallisto saa uuden voimalinjan sekä enemmän toimintamatkaa – samalla hinnat pysyvät ennallaan

Toyotan akkuteknologia: Tulossa kolme uutta nestemäiseen elektrolyyttiin perustuvaa akkua

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Black Edition: Pistokeladattava erikoisversio saapui Suomeen

Viidennen sukupolven Renault Clio: Tarkempi ohjaustuntuma ja paremmat pintamateriaalit

astaralle Nissanin maahantuonti Puolassa

Renault Scenic E-Tech electric: Luotiin täysin uusiksi

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Koeajossa Ford Focus ST-Line 1.0 EcoBoost Hybrid 155 hv A7: ”Kadunmiehen RS”

Auto Bild Palvelu 1 -ostotutkimus: Asiakkaiden tarpeiden ja odotusten huomioiminen on haastavaa

Volkswagen ID.7: Täyssähköautolle luvataan jopa 617 km toimintamatkaa

Waulis: Mullistava suomalainen moottorikeksintö

Toyotan akkuteknologia: Tulossa kolme uutta nestemäiseen elektrolyyttiin perustuvaa akkua

Volkswagen Touareg uudistui: Suomessa myyntiin kaksi ladattavaa hybridiversiota

Volkswagen Passat Variant: Uudessa sukupolvessa kaksi ladattavaa hybridiä

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Black Edition: Pistokeladattava erikoisversio saapui Suomeen

Tekoäly: Onko automyyjän ammatti kuoleva ala?

Korealainen SsangYong muutti nimekseen KGM: Mallistossa on jatkossa ainoastaan sähköautoja

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Premium-metalliväri on testiyksilössä hätkähdyttävän syväefektinen Fantastic Red.

Premium-metalliväri on testiyksilössä hätkähdyttävän syväefektinen Fantastic Red.

Juha Peltonen

Koeajossa Ford Focus ST-Line 1.0 EcoBoost Hybrid 155 hv A7: ”Kadunmiehen RS”

Kaupallinen yhteistyö

Autolaina – vinkkejä auton rahoitukseen

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Bentley Batur: Kehitysohjelma on valmis

Tällainen oli sähköisen liikenteen alkutaival Suomessa – astara Finlandin tekninen kouluttaja Rami Vähävirta on nähnyt autoilun sähköistymisen

Auto Bild Palvelu 1 -ostotutkimus: Asiakkaiden tarpeiden ja odotusten huomioiminen on haastavaa

Waulis: Mullistava suomalainen moottorikeksintö

Citroën ë-C4: Uudistettu mallisto saa uuden voimalinjan sekä enemmän toimintamatkaa – samalla hinnat pysyvät ennallaan

Toyotan akkuteknologia: Tulossa kolme uutta nestemäiseen elektrolyyttiin perustuvaa akkua

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Black Edition: Pistokeladattava erikoisversio saapui Suomeen

Viidennen sukupolven Renault Clio: Tarkempi ohjaustuntuma ja paremmat pintamateriaalit

astaralle Nissanin maahantuonti Puolassa

Renault Scenic E-Tech electric: Luotiin täysin uusiksi

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Koeajossa Ford Focus ST-Line 1.0 EcoBoost Hybrid 155 hv A7: ”Kadunmiehen RS”

Auto Bild Palvelu 1 -ostotutkimus: Asiakkaiden tarpeiden ja odotusten huomioiminen on haastavaa

Volkswagen ID.7: Täyssähköautolle luvataan jopa 617 km toimintamatkaa

Waulis: Mullistava suomalainen moottorikeksintö

Toyotan akkuteknologia: Tulossa kolme uutta nestemäiseen elektrolyyttiin perustuvaa akkua

Volkswagen Touareg uudistui: Suomessa myyntiin kaksi ladattavaa hybridiversiota

Volkswagen Passat Variant: Uudessa sukupolvessa kaksi ladattavaa hybridiä

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Black Edition: Pistokeladattava erikoisversio saapui Suomeen

Tekoäly: Onko automyyjän ammatti kuoleva ala?

Korealainen SsangYong muutti nimekseen KGM: Mallistossa on jatkossa ainoastaan sähköautoja

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2