Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Auto Bild 10/2022 on kaupoissa

Uudessa S-sarjassa käytetään tuttua 550 hevosvoiman ja 770 Nm:n 4,0-litraista V8-moottoria

Uudessa S-sarjassa käytetään tuttua 550 hevosvoiman ja 770 Nm:n 4,0-litraista V8-moottoria

Bentley

Bentley Continental GT S ja GTC S: Tuliterässä S-versiossa on 22-tuumaiset vanteet

Kaksiovisten Bentley Continental -mallien uusissa S-versioissa keskitytään ajettavuuteen ja entistä terävämpän ilmeeseen. Uutta on myös mm. V8-viritys­pa­ko­put­kisto sekä kokonaisuuteen sopiva äänimaailma.

Auto Bild.Uutiset
19.7.2022

Bent­leyn kak­si­o­vi­nen Con­ti­nen­tal GT -per­he saa li­sää kont­ras­tia ja sy­vyyt­tä uu­des­ta S-sar­jas­ta, jos­sa kes­ki­ty­tään suo­ri­tus­ky­kyyn ja vi­su­aa­li­suu­teen.

S-sar­jan ul­koi­sen il­meen, si­sä­ti­lo­jen ja dy­naa­mi­sen jär­jes­tel­män mo­nien pa­ran­nus­ten an­si­os­ta Bent­leyn grand tou­ring -kon­sep­ti pai­not­taa nyt aja­mi­sen mu­ka­vuut­ta.

Hil­jat­tain esi­tel­tyyn, mu­ka­vuut­ta ja hy­vin­voin­tia ko­ros­ta­vaan Azu­re-sar­jaan ver­rat­tu­na lä­hes­ty­mis­ta­pa on siis sel­väs­ti eri­lai­nen, mut­ta täy­den­tä­vä.

Bent­leyn kak­si­o­vis­ten mal­lien omis­ta­jat ovat jo pit­kään ar­vos­ta­neet laa­jaa va­li­koi­maa, joka on ulot­tu­nut kuu­si­lit­rai­sen Bent­ley W12 Con­ti­nen­tal GT Spee­din hui­ke­as­ta suo­ri­tus­ky­vys­tä nel­jä­lit­rai­sen Bent­ley Con­ti­nen­tal GT V8:n per­soo­nal­li­seen ryt­miin.

Nyt 4,0 lit­ran V8-moot­to­ril­la va­rus­te­tun Bent­ley Con­ti­nen­tal GT:n ur­hei­lul­lis­ta luon­net­ta voi ha­lu­tes­saan ko­ros­taa Bent­ley Con­ti­nen­tal GT S:n ja Bent­ley Con­ti­nen­tal GTC S:n suo­ri­tus­ky­kyyn kes­kit­ty­väl­lä tek­nis­ten omi­nai­suuk­sien pa­ke­til­la.

Ket­te­rä ja in­nos­ta­va

Kallistuksenvaimentimien moottorit luovat nopeissa kaarteissa vain 0,3 sekunnissa 1 300 Nm korin kallistumista kompensoivan voiman.

Kallistuksenvaimentimien moottorit luovat nopeissa kaarteissa vain 0,3 sekunnissa 1 300 Nm korin kallistumista kompensoivan voiman.

Bentley

Ajomukavuutta matkanopeuksilla parannetaan puolestaan erottamalla vasemman ja oikean puolen pyörien kallistuksenvakaajat toisistaan.

Ajomukavuutta matkanopeuksilla parannetaan puolestaan erottamalla vasemman ja oikean puolen pyörien kallistuksenvakaajat toisistaan.

Bentley

Uu­des­sa S-sar­jas­sa käy­te­tään tut­tua 550 he­vos­voi­man ja 770 Nm:n 4,0-lit­rais­ta V8-moot­to­ria, joka on osoit­tau­tu­nut us­ko­mat­to­man suo­si­tuk­si kaik­ki­al­la maa­il­mas­sa.

Bent­ley Con­ti­nen­tal GT- ja GTC S -mal­leis­sa moot­to­ria te­hos­te­taan va­ki­o­va­rus­tei­siin kuu­lu­val­la ur­hei­lu­pa­ko­put­kis­tol­la, joka ko­ros­taa cross-plane-V8:n be­a­tia.

Ke­vyt, kier­ros­herk­kä nel­jä­lit­rai­nen V8-moot­to­ri an­taa Bent­ley Con­ti­nen­tal GT S -mal­leil­le vä­lit­tö­mäs­ti re­a­goi­van luon­teen.

Tätä vah­vis­taa edis­tyk­sel­li­nen 48-vol­tin ak­tii­vi­nen kal­lis­tuk­sen­va­kaus­jär­jes­tel­mä Bent­ley Dy­na­mic Ride.

Kal­lis­tuk­sen­vai­men­ti­mien moot­to­rit luo­vat no­peis­sa kaar­teis­sa vain 0,3 se­kun­nis­sa 1 300 Nm ko­rin kal­lis­tu­mis­ta kom­pen­soi­van voi­man.

Ajo­mu­ka­vuut­ta mat­ka­no­peuk­sil­la pa­ran­ne­taan puo­les­taan erot­ta­mal­la va­sem­man ja oi­ke­an puo­len pyö­rien kal­lis­tuk­sen­va­kaa­jat toi­sis­taan.

It­se­var­ma ul­ko­a­su

Uu­det S-mal­lit luo­vat heti en­si­sil­mäyk­sel­lä dra­maat­ti­sen vai­ku­tuk­sen kiil­tä­vän mus­tan etu­sä­lei­kön, mus­tien kro­mi­o­sien ja erot­tu­vien S-tun­nus­ten an­si­os­ta.

Ajo­va­lot ja ta­ka­va­lot on sä­vy­tet­ty tum­mik­si ja kaik­ki ul­ko­puo­len kro­mi­o­sat ovat kiil­tä­vän mus­tia – vain sii­ve­käs Bent­ley-merk­ki ja teks­tit on vii­meis­tel­ty kirk­kaal­la kro­mil­la.

Vai­ku­tus on dra­maat­ti­nen, mikä an­taa Bent­ley Con­ti­nen­tal GT:lle ja Bent­ley Con­ti­nen­tal GTC S:lle it­se­var­man il­meen riip­pu­mat­ta sii­tä, mi­hin ul­ko­vä­rei­hin yk­si­tyis­koh­dat liit­ty­vät.

S-sar­jaan on tar­jol­la täy­sin uu­si 22" van­ne­vaih­to­eh­to. Van­teis­sa on vii­si kiil­tä­vän mus­tal­la vii­meis­tel­tyä Y-puo­laa.

Saa­ta­va­na on myös uu­si Pale Brod­gar Sa­tin -vii­meis­te­ly. Ur­hei­lul­lis­ta kont­ras­tia tuo­vat van­tei­den ta­kaa erot­tu­vat, pu­nai­sek­si maa­la­tut jar­ru­sa­tu­lat.

S-design-istuinten verhoilu on uurrettu, ja lisävarusteena siihen saa myös tikkaukset. Jokaisen istuimen niskatukeen on brodeerattu S-tunnus tai vaihtoehtoisesti Bentleyn siivet.

S-design-istuinten verhoilu on uurrettu, ja lisävarusteena siihen saa myös tikkaukset. Jokaisen istuimen niskatukeen on brodeerattu S-tunnus tai vaihtoehtoisesti Bentleyn siivet.

Bentley

Tyylikäs yksityiskohta.

Tyylikäs yksityiskohta.

Bentley

Toi­nen vain S-mal­lei­hin saa­ta­vil­la ole­va van­ne­vaih­to­eh­to on 21” kol­mi­puo­lai­nen van­ne­ra­ken­ne, jos­sa yh­dis­ty­vät kiil­tä­vä mus­ta ja kirk­kaat ko­neis­te­tut vii­meis­te­lyt.

Ul­ko­a­sun vii­meis­te­le­vät S-mer­kin­nät lo­ka­suo­jis­sa, nel­jä tie­tys­ti mus­taa pa­ko­put­ken pää­tä sekä Bent­ley Con­ti­nen­tal GT Spee­din ta­paan mus­tat ovi­lis­tat.

Kä­sin­kos­ke­tel­ta­van dra­maat­tis­ta ja yk­si­löl­lis­tä si­sus­tus­ta

Dy­naa­mis­ta ja mää­rä­tie­tois­ta ul­ko­a­sua täy­den­tää erot­tu­va, suo­ri­tus­ky­vys­tä ker­to­va si­sä­ti­lo­jen muo­toi­lu. Sil­le on omi­nais­ta S-mal­lien tun­nu­so­mai­nen kak­si­vä­ri­nen sä­vy­tys.

Bent­leyn al­ku­ai­koi­na Brook­land­sin moot­to­ri­ra­dal­la Sur­reys­sa, ete­läi­ses­sä Eng­lan­nis­sa ja Rans­kan Le Man­sis­sa kil­pa-aja­jil­la oli ta­pa­na peh­mus­taa oh­jaus­pyö­rä na­rul­la ot­teen pa­ran­ta­mi­sek­si.

Ny­ky­päi­vän ur­hei­lul­li­sia Bent­ley-kul­jet­ta­jia pal­vel­laan pa­rem­min jo va­ki­o­va­rus­tuk­sel­la. Di­na­mi­ca-mik­ro­kui­tu on omi­nai­suuk­sil­taan ihan­teel­lis­ta ma­te­ri­aa­lia Bent­ley Con­ti­nen­tal GT:n ja Bent­ley Con­ti­nen­tal GTC S:n oh­jaus­pyö­riin. Sa­maa ma­te­ri­aa­lia käy­te­tään myös vaih­teen­va­lit­si­mes­sa, is­tuin­tyy­nys­sä ja sel­kä­no­jas­sa.

Is­tuin­ten ja ovien peh­mus­teis­sa, ko­je­lau­dan ja kon­so­lin ym­pä­ril­lä käy­te­tään puo­les­taan nah­kaa. Di­na­mi­ca-mik­ro­kui­dun ja Bent­leyn laa­dul­taan ver­taan­sa vail­la ole­van peh­me­än na­han yh­dis­tä­mi­nen tuo si­sus­tuk­seen kä­sin kos­ke­tel­ta­vaa kont­ras­tia.

Ur­hei­lul­li­nen tee­ma jat­kuu kul­jet­ta­jan inst­ru­men­teis­sa, joi­den suo­ri­tus­ky­kyyn kes­kit­ty­vä graa­fi­nen il­me on tut­tu Bent­ley Con­ti­nen­tal GT Spee­dis­tä.

S-de­sign-is­tuin­ten ver­hoi­lu on uur­ret­tu, ja li­sä­va­rus­tee­na sii­hen saa myös tik­kauk­set. Jo­kai­sen is­tui­men nis­ka­tu­keen on bro­dee­rat­tu S-tun­nus tai vaih­to­eh­toi­ses­ti Bent­leyn sii­vet.

Mui­ta vii­meis­te­lyn yk­si­tyis­koh­tia ovat me­tal­li­nen S-tun­nus ko­je­lau­das­sa sekä va­lais­tut Bent­ley-kyn­nys­lis­tat, jois­sa S-merk­ki kor­vaa ta­val­li­sen Bent­ley Mo­tors Ltd -kil­ven.

Bent­ley-leh­dis­tö­tie­do­te / Juha Pel­to­nen

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Joulukuusi sai elämänsä kyydin!

Joulukuusi sai elämänsä kyydin!

DREW PHILLIPS

Tyrmäävä Hennessey Audi RS 6: Tässä on nykyhetken maailman nopein farmariauto – ja sillä ajettiin joulukuusi katolla!

Auto Bild.Superautot
26.12.2021
Joulukuusi sai elämänsä kyydin!

Joulukuusi sai elämänsä kyydin!

DREW PHILLIPS

Tyrmäävä Hennessey Audi RS 6: Tässä on nykyhetken maailman nopein farmariauto – ja sillä ajettiin joulukuusi katolla!

Auto Bild.Superautot
26.12.2021
Tavoitteena on nostaa Intia Škoda Auton viiden suurimman markkinan joukkoon

Tavoitteena on nostaa Intia Škoda Auton viiden suurimman markkinan joukkoon

Skoda Auto

Škoda Slavia: India 2.0 -malliston uusi Sedan-malli

Auto Bild.Uutiset
1.3.2022
Tavoitteena on nostaa Intia Škoda Auton viiden suurimman markkinan joukkoon

Tavoitteena on nostaa Intia Škoda Auton viiden suurimman markkinan joukkoon

Skoda Auto

Škoda Slavia: India 2.0 -malliston uusi Sedan-malli

Auto Bild.Uutiset
1.3.2022
Squalon voimanlähteenä on täysin uusi 4,0-litrainen neljällä yläpuolisella nokka-akselilla varustettu V12-moottori, joka suunnitellaan, kehitetään sekä valmistetaan talon sisällä, ja jonka paino on kunnianhimoisesti vain alle 165 kg (!!)Squalon voimanlähteenä on täysin uusi 4,0-litrainen neljällä yläpuolisella nokka-akselilla varustettu V12-moottori, joka suunnitellaan, kehitetään sekä valmistetaan talon sisällä, ja jonka paino on kunnianhimoisesti vain alle 165 kg (!!)

Squalon voimanlähteenä on täysin uusi 4,0-litrainen neljällä yläpuolisella nokka-akselilla varustettu V12-moottori, joka suunnitellaan, kehitetään sekä valmistetaan talon sisällä, ja jonka paino on kunnianhimoisesti vain alle 165 kg (!!)Squalon voimanlähteenä on täysin uusi 4,0-litrainen neljällä yläpuolisella nokka-akselilla varustettu V12-moottori, joka suunnitellaan, kehitetään sekä valmistetaan talon sisällä, ja jonka paino on kunnianhimoisesti vain alle 165 kg (!!)

GTO Engineering

GTO Engineering Squalo: Alle 1000-kiloisen GT-auton 4,0-litrainen ja neljällä yläpuolisella nokka-akselilla toteutettu V12 painaa alle 165 kiloa!

Auto Bild.Superautot
27.12.2021
Squalon voimanlähteenä on täysin uusi 4,0-litrainen neljällä yläpuolisella nokka-akselilla varustettu V12-moottori, joka suunnitellaan, kehitetään sekä valmistetaan talon sisällä, ja jonka paino on kunnianhimoisesti vain alle 165 kg (!!)Squalon voimanlähteenä on täysin uusi 4,0-litrainen neljällä yläpuolisella nokka-akselilla varustettu V12-moottori, joka suunnitellaan, kehitetään sekä valmistetaan talon sisällä, ja jonka paino on kunnianhimoisesti vain alle 165 kg (!!)

Squalon voimanlähteenä on täysin uusi 4,0-litrainen neljällä yläpuolisella nokka-akselilla varustettu V12-moottori, joka suunnitellaan, kehitetään sekä valmistetaan talon sisällä, ja jonka paino on kunnianhimoisesti vain alle 165 kg (!!)Squalon voimanlähteenä on täysin uusi 4,0-litrainen neljällä yläpuolisella nokka-akselilla varustettu V12-moottori, joka suunnitellaan, kehitetään sekä valmistetaan talon sisällä, ja jonka paino on kunnianhimoisesti vain alle 165 kg (!!)

GTO Engineering

GTO Engineering Squalo: Alle 1000-kiloisen GT-auton 4,0-litrainen ja neljällä yläpuolisella nokka-akselilla toteutettu V12 painaa alle 165 kiloa!

Auto Bild.Superautot
27.12.2021

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Auto Bild 10/2022 on kaupoissa

Erittäin nopeat Tesla Model S Plaid ja Model X Plaid: Tulossa Suomeen!

Range Rover Sport: Kolmannen sukupolven mallisto on tähän astisista dynaamisesti kykenevin

Kia EV6 GT: Tällainen on tähän astisista tehokkain ja nopein Kia

Alpine A110 E-ternité: Täyssähköinen urheiluauto-prototyyppi

Mini Concept Aceman: Mini-perheen ensimmäinen täyssähköinen crossover – silta Mini Cooperin ja Mini Countrymanin väliin

Valmet Automotive: Sopimukseen Mercedes-AMG GT Coupé -mallin valmistuksesta

Suzuki S-Cross: Automaat­ti­vaih­tei­sissa siirrytään kevythybridistä itselataavaan hybridiin

Uudistunut Kia XCeed: Valikoimaa täydentää uusi GT-Line-varustelu

Ford Mustang Mach-E: Vahvistettu kattopaino nyt jopa 75 kg

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Koeajossa Isuzu D-Max: Kahlaajien sukua

Koeajossa Ford Mustang Mach-E: Sähköponi nelistää

Koeajossa Škoda Octavia Combi 1.4 TSI PHEV Style iV DSG: Vuoden Auto Suomessa 2021

Ensikoeajossa Toyota Hilux Double Cab 4WD 2.8D Invincible A: Terästetty metsävelho

Koeajossa Ford Explorer 3.0 V6 Ecoboost 457 hv PHEV AWD ST-Line: Näyttävä mahtijenkki

Koeajossa Mazda MX-30: Niukasti virtaa

Koeajossa Toyota Yaris 1.5 Hybrid Style: Taidolla uudistettu

Koeajossa Mercedes-Benz GLA 200d A Business: Aidon katumaasturin mitoissa

Koeajossa Peugeot 508 GT Hybrid 225 EAT8 PHEV: Lupauksen lunastus?

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Vinyy­li­kon­fe­renssi

Hifimaailma

Musical Fidelityn paras dac

Hifimaailma

Referenssin juhlaa 

Hifimaailma

Soulnote jälleen Euroopassa

Hifimaailma

Vaiheenpaljastin

Hifimaailma

100 000 euron jalustakaiutin sheikeille

Hifimaailma

Jadisilta uusi 300b-vahvistin 

Hifimaailma

Schiitiltä uusi kuulokevahvistin 

Hifimaailma

SuperMon Mini

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUTTA

Auto Bild 10/2022 on kaupoissa

Erittäin nopeat Tesla Model S Plaid ja Model X Plaid: Tulossa Suomeen!

Range Rover Sport: Kolmannen sukupolven mallisto on tähän astisista dynaamisesti kykenevin

Kia EV6 GT: Tällainen on tähän astisista tehokkain ja nopein Kia

Alpine A110 E-ternité: Täyssähköinen urheiluauto-prototyyppi

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Koeajossa Isuzu D-Max: Kahlaajien sukua

Koeajossa Ford Mustang Mach-E: Sähköponi nelistää

Koeajossa Škoda Octavia Combi 1.4 TSI PHEV Style iV DSG: Vuoden Auto Suomessa 2021

Ensikoeajossa Toyota Hilux Double Cab 4WD 2.8D Invincible A: Terästetty metsävelho

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Vinyy­li­kon­fe­renssi

Hifimaailma

Musical Fidelityn paras dac

Hifimaailma

Referenssin juhlaa 

Hifimaailma

Soulnote jälleen Euroopassa

Hifimaailma

Vaiheenpaljastin

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Toyota Corolla Cross on ensimmäinen Toyotan malli, jossa käytetään täysin uutta, viidennen sukupolven hybridijärjestelmää. Järjestelmä kehittää edeltäjiään suuremman vääntömomentin, käyttää entistä useammin ja tehokkaammin pelkkää sähköä liikkumiseen.

Toyota Corolla Cross on ensimmäinen Toyotan malli, jossa käytetään täysin uutta, viidennen sukupolven hybridijärjestelmää. Järjestelmä kehittää edeltäjiään suuremman vääntömomentin, käyttää entistä useammin ja tehokkaammin pelkkää sähköä liikkumiseen.

Toyota

Täysin uusi Toyota Corolla Cross: Nyt julkistettiin Suomen-hinnat

Kaupallinen yhteistyö

Laaja valikoima ja parhaat hinnat: miksi etsiä uudet renkaat verkkokaupasta?

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Range Rover Sport: Kolmannen sukupolven mallisto on tähän astisista dynaamisesti kykenevin

Kia EV6 GT: Tällainen on tähän astisista tehokkain ja nopein Kia

Alpine A110 E-ternité: Täyssähköinen urheiluauto-prototyyppi

Mini Concept Aceman: Mini-perheen ensimmäinen täyssähköinen crossover – silta Mini Cooperin ja Mini Countrymanin väliin

Valmet Automotive: Sopimukseen Mercedes-AMG GT Coupé -mallin valmistuksesta

Suzuki S-Cross: Automaat­ti­vaih­tei­sissa siirrytään kevythybridistä itselataavaan hybridiin

Uudistunut Kia XCeed: Valikoimaa täydentää uusi GT-Line-varustelu

Ford Mustang Mach-E: Vahvistettu kattopaino nyt jopa 75 kg

Ford: Testaa liikun­ta­ra­joit­teisten kuljettajien avuksi suunniteltua robot­ti­la­tau­sa­semaa

Bentley Continental GT S ja GTC S: Tuliterässä S-versiossa on 22-tuumaiset vanteet

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Täysin uusi Toyota Corolla Cross: Nyt julkistettiin Suomen-hinnat

Hyundai Ioniq 5 kokee faceliftin: WLTP-toimintamatka kaupungissa jopa 710 km

Kia EV6 GT: Tällainen on tähän astisista tehokkain ja nopein Kia

Suzuki S-Cross: Automaat­ti­vaih­tei­sissa siirrytään kevythybridistä itselataavaan hybridiin

Volkswagenin ID.-mallisto: FastLane-malliversioita saatavilla hyvin –täyssäh­kö­au­to­teh­taiden tuotanto rullaa täydellä teholla

Alpine A110 E-ternité: Täyssähköinen urheiluauto-prototyyppi

Range Rover Sport: Kolmannen sukupolven mallisto on tähän astisista dynaamisesti kykenevin

Uusi ohjel­mis­to­päi­vitys Volvoihin – mukana Apple CarPlay -tuki

Uudistunut Kia XCeed: Valikoimaa täydentää uusi GT-Line-varustelu

Valmet Automotive: Sopimukseen Mercedes-AMG GT Coupé -mallin valmistuksesta

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Toyota Corolla Cross on ensimmäinen Toyotan malli, jossa käytetään täysin uutta, viidennen sukupolven hybridijärjestelmää. Järjestelmä kehittää edeltäjiään suuremman vääntömomentin, käyttää entistä useammin ja tehokkaammin pelkkää sähköä liikkumiseen.

Toyota Corolla Cross on ensimmäinen Toyotan malli, jossa käytetään täysin uutta, viidennen sukupolven hybridijärjestelmää. Järjestelmä kehittää edeltäjiään suuremman vääntömomentin, käyttää entistä useammin ja tehokkaammin pelkkää sähköä liikkumiseen.

Toyota

Täysin uusi Toyota Corolla Cross: Nyt julkistettiin Suomen-hinnat

Kaupallinen yhteistyö

Laaja valikoima ja parhaat hinnat: miksi etsiä uudet renkaat verkkokaupasta?

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Range Rover Sport: Kolmannen sukupolven mallisto on tähän astisista dynaamisesti kykenevin

Kia EV6 GT: Tällainen on tähän astisista tehokkain ja nopein Kia

Alpine A110 E-ternité: Täyssähköinen urheiluauto-prototyyppi

Mini Concept Aceman: Mini-perheen ensimmäinen täyssähköinen crossover – silta Mini Cooperin ja Mini Countrymanin väliin

Valmet Automotive: Sopimukseen Mercedes-AMG GT Coupé -mallin valmistuksesta

Suzuki S-Cross: Automaat­ti­vaih­tei­sissa siirrytään kevythybridistä itselataavaan hybridiin

Uudistunut Kia XCeed: Valikoimaa täydentää uusi GT-Line-varustelu

Ford Mustang Mach-E: Vahvistettu kattopaino nyt jopa 75 kg

Ford: Testaa liikun­ta­ra­joit­teisten kuljettajien avuksi suunniteltua robot­ti­la­tau­sa­semaa

Bentley Continental GT S ja GTC S: Tuliterässä S-versiossa on 22-tuumaiset vanteet

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Täysin uusi Toyota Corolla Cross: Nyt julkistettiin Suomen-hinnat

Hyundai Ioniq 5 kokee faceliftin: WLTP-toimintamatka kaupungissa jopa 710 km

Kia EV6 GT: Tällainen on tähän astisista tehokkain ja nopein Kia

Suzuki S-Cross: Automaat­ti­vaih­tei­sissa siirrytään kevythybridistä itselataavaan hybridiin

Volkswagenin ID.-mallisto: FastLane-malliversioita saatavilla hyvin –täyssäh­kö­au­to­teh­taiden tuotanto rullaa täydellä teholla

Alpine A110 E-ternité: Täyssähköinen urheiluauto-prototyyppi

Range Rover Sport: Kolmannen sukupolven mallisto on tähän astisista dynaamisesti kykenevin

Uusi ohjel­mis­to­päi­vitys Volvoihin – mukana Apple CarPlay -tuki

Uudistunut Kia XCeed: Valikoimaa täydentää uusi GT-Line-varustelu

Valmet Automotive: Sopimukseen Mercedes-AMG GT Coupé -mallin valmistuksesta

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.