MG Cyberster on nyt tilattavissa, ja auto on nähtävänä seuraavissa toimipisteissä: Hedin Automotive Helsinki Herttoniemi, Hedin Automotive Raisio, sekä Hedin Automotive Tampere (marraskuun puolivälissä).
MG
MG Cyberster: Brändin historian tehokkain malli, täyssähköinen Roadster saapui Suomen markkinoille
Nelivetoinen ja 510-hevosvoimainen avoauto kiihtyy 0-100 km/h 3,2 sekunnissa.
MG Cyberster: Brändin historian tehokkain malli, täyssähköinen Roadster saapui Suomen markkinoille
Nelivetoinen ja 510-hevosvoimainen avoauto kiihtyy 0-100 km/h 3,2 sekunnissa.
MG Cyberster on täyssähköinen avoauto, joka yhdistää teknologian ja klassiset muotoiluelementit, kunnianosoituksena merkin 100-vuotiselle historialle. MG Cyberster on roadsterille tyypilliseen tapaan kaksipaikkainen ja siinä on niin kutsutut saksiovet, jotka toimivat sähköisesti.
Uusi MG Cyberster on MG:n historian tehokkain tuotantomalli ja tarjoaa elämyksiä käyttäjälleen.
”Cyberster on auto, joka on suunniteltu herättämään innostusta – niin näyttävän muotoilunsa kuin säväyttävän suorituskykynsä ansiosta," sanoo Hedin MG Finland Oy maajohtaja Jon Höckerstedt.
”Sekä Luxury Single Motor että GT Dual Motor ovat houkuttelevia kaksipaikkaisia roadstereita, jotka vievät Grand Touring -ajamisen sähköiselle aikakaudelle.”
Inspiraationa MGB-urheiluauto
MG Cyberster on suunniteltu suorituskykyä varten ja tarjoaa täysin sähköisen voimalinjan ansiosta upean ajokokemuksen. Sähköisesti avautuvan ja sulkeutuvan katon operointi käy 15 sekunnissa aina 48 km/h nopeuteen saakka.
MG Cyberster on suunniteltu MG:n muotoilukeskuksessa Isossa Britanniassa Carl Gothamin johdolla ja inspiraationa on käytetty klassista MG MGB -urheiluautoa kunnianosoituksena MG:n pitkälle 100-vuotiaalle historialle.
Innovatiivinen ohjaamo
MG Cybersterin suorituskyky yhdistyy ylelliseen ja teknisesti kehittyneeseen ohjaamoon, tarjoten aidon Grand Touring -kokemuksen.
MG Cyberster on käynyt Iso-Britanniassa läpi kattavan 18 kuukauden kehitysohjelman, jossa suorituskyky ja ajo-ominaisuudet on hiottu huippuunsa. Lopputuloksena on tehokas roadster, jonka alusta on optimoitu mukavuuteen kaupunkiympäristössä ja urheilulliseen kokemukseen maanteillä.
MG
Auto on varustettu kuuteen suuntaan säädettävillä sähkötoimisilla istuimilla, sähkösäätöisellä ristiseläntuella sekä lämmitetyllä ratilla, jossa on 4-suuntainen säätö ja kytkimet regenerointi-tason säätöihin ja ajotilan valinnalle.
Ohjaamo on klassinen kahden istuttava, kuten perinteisissä roadstereissa. Sen keskeinen osa on kuljettajaa ympäröivä kolmen näytön ohjaamo, joka koostuu 10,25 tuuman keskinäytöstä, kahdesta 7 tuuman sivunäytöstä sekä 7 tuuman keskikonsolinäytöstä.
Sisustus tarjoaa myös tunnelmavalaistuksen, kätevät säilytystilat ja 249 litran tavaratilan.
Tehokas roadster
MG Cyberster on käynyt Iso-Britanniassa läpi kattavan 18 kuukauden kehitysohjelman, jossa suorituskyky ja ajo-ominaisuudet on hiottu huippuunsa. Lopputuloksena on tehokas roadster, jonka alusta on optimoitu mukavuuteen kaupunkiympäristössä ja urheilulliseen kokemukseen maanteillä.
MG Cybersterissä on Brembo-jarrut sekä kolmiportainen regeneroiva jarrutus, mikä maksimoi energiatehokkuuden.
Saatavilla kahtena versiona: Luxury Single Motor ja GT Dual Motor
MG Cyberster Luxury Single Motor:
• Takaveto
• 250 kW / 340 hv
• Vääntömomentti 475 Nm
• 0-100 km/h – 5,2 s
• Akuston koko 77 kWh
• Toimintamatka 507 km (WLTP)
MG Cyberster GT Dual Motor:
• Neliveto
• Teho 375 kW / 510 hv
• Vääntömomentti 725 Nm
• 0-100 km/h – 3,2 s
• Akuston koko 77 kWh
• Toimintamatka 443 km (WLTP)
Molemmat versiot on varustettu muun muassa MG Pilot -turvajärjestelmällä, kahdeksalla Bose-kaiuttimella, V2L-toiminnolla, maks. 144 kW DC-latauksella, Android Auto ja Apple Carplay -yhteensopivuudella, lämmitetyllä ohjauspyörällä, 360 kameralla sekä kuljettajan ja matkustajan 6-suuntaisesti sähköisesti säädettävät istuimet muistilla.
MG Cyberster on suunniteltu MG:n muotoilukeskuksessa Isossa Britanniassa Carl Gothamin johdolla ja inspiraationa on käytetty klassista MG MGB -urheiluautoa kunnianosoituksena MG:n pitkälle 100-vuotiaalle historialle.
MG
Luxury Single Motor -mallissa on 19-tuumaiset Lightning-tyyliset vanteet, kun taas GT Dual Motor -mallissa on 20-tuumaiset Jetstream-tyyliset vanteet, jotka on varustettu Pirelli P Zero -renkailla parhaan suorituskyvyn takaamiseksi.
Värivaihtoehtoja ovat Modern Beige (vakioväri) sekä metallivärit Andes Grey, Medal Silver, Diamond Red, Inca Yellow, sekä Irises Cyan.
Täydet tekniset tiedot ovat saatavilla mgmotor.fi-sivustolla.
Myynnin aloitus
MG Cyberster Luxury Single Motorin hinta starttaa 66 750 eurosta. Vastaavasti MG Cyberster GT Dual Motor maksaa alkaen 72 250 euroa.
MG Cyberster on nyt tilattavissa, ja auto on nähtävänä seuraavissa toimipisteissä: Hedin Automotive Helsinki Herttoniemi, Hedin Automotive Raisio, sekä Hedin Automotive Tampere (marraskuun puolivälissä).
Kaikille MG-autoille myönnetään 7 vuoden takuu ja tiepalvelu.
MG-lehdistötiedote/Juha Peltonen
Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!
VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT
Tällainen on uusi Kia Stonic
Veho kärkituloksiin Auto Bildin tutkimuksessa
Täyssähköinen Porsche Cayenne äärimmäisissä olosuhteissa
Neljä rengasta ja kolme raitaa: adidaksesta tulee tulevan Audi Formula 1 -tiimin virallinen kumppani
Auto Bild 12/2025 on kaupoissa
Koeajossa Toyota Yaris Hybrid 130 Premiere Edition: Lisää paukkua
Moottori testasi: Miten käytetty talvirengas pärjää uutta vastaan?
Renkaiden kuluminen ei katso kalenteria – tarkista, että renkaasi ovat valmiina syksyyn
Volvo Cars käynnistää uuden täyssähköisen Volvo ES90 -mallin tuotannon
Uudet voimalinjat Dacia Dusterille
HYÖTYJUTUT
Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?
Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?
Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?
Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä
Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista
Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki
Mielenkiintoinen retroritari
Paaliin vai pajalle?
Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut
Näin kuormaat peräkärryn oikein
... Lisää
KOEAJOT
Koeajossa Toyota Yaris Hybrid 130 Premiere Edition: Lisää paukkua
Koeajossa Toyota C-HR 2.0 Plug-in Hybrid Premiere Edition: Kiitettävästi sähköllä
Koeajossa Alfa Romeo Stelvio 2.0 Q4 AT8 Tributo Italiano: Italialainen ylistys
Koeajossa BYD Seal Excellence AWD: Urheilullista tyyliä Kiinasta
Koeajossa Mercedes-Benz CLE 300 4Matic A: Aito klassinen coupé
Koeajossa Mazda MX-30 R-EV Edition R: Männät kiertävät, sähkö liikuttaa
Koeajossa Fiat 600e 54 kWh La Prima Edizione: Hintavaa hauskuutta
Koeajossa Volkswagen T-Cross R-Line Business 1.5 TSI 150 hv DSG: Perinteet velvoittavat
Koeajossa Mazda 3 2.0 M Hybrid e-Skyactiv X Nagisa MT: Erikoista tekniikkaa
Koeajossa Mercedes-AMG 53 4Matic EQE SUV: Tehot kaakossa
... Lisää
TESTIT
Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa
Pyyhkimien vapaapäivä?
Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina
Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!
Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?
Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot
Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!
Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!
Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä
Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?
... Lisää
FOKUS MEDIA
Cd-unelma
Kuulain sävyin sisustettu CLT-talo nousi Oulujoen varteen
Sotilasstandardeja kuulokkeille
Ihmelapsi
139 desibeliä 20 hertsillä
Danielin uusi koti: "Tässä talossa on muumitalon meininkiä"
Kirjailija Satu Rämö: ”Talo oli kauhea remonttipommi, mutta ostimme sen maiseman takia”
MSB:n uusi, ekstreemi da-muunnin
Korkean resoluution R2R-da-muunnosta
AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN
KOEAJOT
Koeajossa Toyota Yaris Hybrid 130 Premiere Edition: Lisää paukkua
Koeajossa Toyota C-HR 2.0 Plug-in Hybrid Premiere Edition: Kiitettävästi sähköllä
Koeajossa Alfa Romeo Stelvio 2.0 Q4 AT8 Tributo Italiano: Italialainen ylistys
Koeajossa BYD Seal Excellence AWD: Urheilullista tyyliä Kiinasta
Koeajossa Mercedes-Benz CLE 300 4Matic A: Aito klassinen coupé
... Lisää
UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!
LUETUINTA JUURI NYT
Kaupallinen yhteistyö
KILPAILU
AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN
UUTISFIIDI
Tällainen on uusi Kia Stonic
Veho kärkituloksiin Auto Bildin tutkimuksessa
Täyssähköinen Porsche Cayenne äärimmäisissä olosuhteissa
Neljä rengasta ja kolme raitaa: adidaksesta tulee tulevan Audi Formula 1 -tiimin virallinen kumppani
Moottori testasi: Miten käytetty talvirengas pärjää uutta vastaan?
Renkaiden kuluminen ei katso kalenteria – tarkista, että renkaasi ovat valmiina syksyyn
Volvo Cars käynnistää uuden täyssähköisen Volvo ES90 -mallin tuotannon
Uudet voimalinjat Dacia Dusterille
Uuden GTI-aikakauden alku: Volkswagen esittelee sähköisen ID. Polo GTI:n
Volkswagen esittelee ID. CROSS -konseptiauton, uusi sähköautomalli pienempään kokoluokkaan
... Lisää uutisia
LUETUIMMAT
Volkswagen ongelmissa - joukkokanne odottaa?
Näitä autoja nuoret ostavat
Jaguarilta radikaali päätös
Täysin uusi sähköinen GLC ensi-illassa Münchenissa: Uusi aikakausi Mercedes-Benzille
Liikenneympyrässä ei edelleenkään osata ajaa oikein - tässä syy
Uudet voimalinjat Dacia Dusterille
Polestar 3 teki uuden Guinnessin maailmanennätyksen: pisin sähköisen SUV-mallin yhdellä latauksella kulkema matka
Moottorin parivertailussa vanha Toyota Prius ja uusi Toyota Corolla – kuinka paljon hybriditekniikka on kehittynyt?
Koeajossa Mazda MX-30 R-EV Edition R: Männät kiertävät, sähkö liikuttaa
Opel Corsa GSE Vision Gran Turismo – täyssähköinen tehopakkaus
YHTEISTYÖSSÄ
KAUPALLINEN YHTEISTYÖ: YHDISTELYLAINA
Uusi vai käytetty auto? Yhdistelylaina voi ratkaista tilanteen
KAUPALLINEN YHTEISTYÖ: SILTARAHA.FI
Pidä yrityksesi liikkeessä – joustava autorahoitus auttaa
Kilpailuta autolaina – voit löytää sopivan koron lainallesi
KAUPALLINEN YHTEISTYÖ
Väärät varaosat voivat tulla kalliiksi – miksi sopivuus on tärkeää?
KAUPALLINEN YHTEISTYÖ: CARVERTICAL