Peugeot

Peugeot tuo uudet ammattilaisen nelivedot Suomeen - saatavilla niin dieseliin kuin täyssähköön

Peugeotin hyöty­a­jo­neu­vo­mal­listo laajenee odotetuilla nelivedoilla. Myynti alkaa kyvykkäällä Peugeot Partnerilla. Uusi nelive­to­tek­niikka on tarkoitettu ammat­ti­lais­käyttöön ja perustuu uuteen 48 V -järjestelmään.

Auto Bild.Uutiset

Peu­ge­o­tin uu­dis­tu­nut hyö­ty­a­jo­neu­vo­mal­lis­to laa­je­nee nyt täy­sin uu­sil­la am­mat­ti­lai­sen ne­li­ve­to­ver­si­oil­la. Uu­den ne­li­ve­to­tek­nii­kan on to­teut­ta­nut pe­rin­tei­käs ne­li­ve­tois­ten hyö­ty­a­jo­neu­vo­jen eri­koi­so­saa­ja Dan­gel. Uu­si 4WD by Dan­gel-ne­li­ve­to­tek­niik­ka on kiin­ni täs­sä ajas­sa tar­jo­ten rat­kai­sun niin die­sel- kuin täys­säh­kö­käyt­töi­siin hyö­ty­a­jo­neu­voi­hin ja usei­siin eri ko­ko­luok­kiin. Ne­li­ve­to­mal­lien myyn­ti al­kaa en­sik­si Peu­ge­ot Part­ne­rin die­sel- ja säh­kö­ver­si­oil­la.

Ny­ky­ai­kai­nen ne­li­ve­to­tek­niik­ka

4WD by Dan­gel -ne­li­ve­to­tek­niik­ka pe­rus­tuu taka-ak­se­lil­la si­jait­se­vaan säh­kö­moot­to­riin, jol­loin me­kaa­nis­ta yh­teyt­tä etu­ak­se­lin kans­sa ei tar­vi­ta. Tämä rat­kai­su mah­dol­lis­taa uu­den tek­nii­kan mo­nis­ta­mi­nen use­am­man käyt­tö­voi­man kans­sa toi­mi­vik­si. Jär­jes­tel­mäs­sä on 48 V jän­nit­teel­lä toi­mi­va LFP-akus­to, joka toi­mii täy­sin it­se­näi­ses­ti, eli au­toa ei tar­vit­se erik­seen la­da­ta.

Dan­ge­lin ne­li­ve­doil­le jo en­nes­tään tut­tuun ta­paan ne­li­ve­don toi­min­taa voi­daan sää­tää kah­den eri ajo­ti­lan vä­lil­lä: AU­TO ja LOW. AU­TO-ti­las­sa taka-ak­se­li ak­ti­voi­tuu heti, kun jär­jes­tel­mä ha­vait­see pi­don me­ne­tyk­sen. LOW-tila tuo taka-ak­se­lil­le li­sää vään­töä, mikä on ver­rat­ta­vis­sa ai­em­pien tek­nii­koi­den alen­nus­vaih­teis­toon. Myö­hem­mäs­sä vai­hees­sa taka-ak­se­lil­le on saa­ta­va­na li­sä­va­rus­tee­na eril­li­nen ta­ka­ta­saus­pyö­räs­tön luk­ko, joka li­sää ky­vyk­kyyt­tä vai­ke­as­sa maas­tos­sa en­ti­ses­tään.

Ne­li­ve­to­mal­leis­sa tu­lee uu­den tek­nii­kan li­säk­si va­ki­o­na 90 mm alus­tan ko­ro­tus sekä alus­tan li­sä­suo­ja­pans­sa­rit.

Am­mat­ti­lai­sen ne­li­ve­dot myös Ex­per­tiin

Ton­ni­luo­kan Ex­pert on myös saa­mas­sa uu­teen tek­niik­kaan pe­rus­tu­van ne­li­ve­don, jon­ka to­teu­tus vas­taa pie­nem­pää Part­ner-mal­lia. Ne­li­ve­to on saa­ta­vil­la sa­mal­la ta­val­la myös die­se­lin ja täys­säh­kön yh­tey­teen. Täys­säh­kö­ver­si­on myyn­ti al­kaa nyt: Peu­ge­ot e-Ex­pert 75 kWh 136 XL 4WD al­ka­en 73 240 eu­roa.

Peu­ge­o­tin maa­han­tuo­ja Au­to-Bon Oy esit­te­lee uut­ta ne­li­ve­to­tek­niik­kaa heti tuo­reel­taan Ver­kos­to 2025 -mes­suil­la Tam­pe­reel­la 22.-23.1. Pai­kal­la mes­suo­sas­tol­la on val­mis­ta­jan edus­ta­ja Rans­kas­ta.

Au­to­Bild / Re­nault

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Audi saksalaisten premium-sähköautojen myyntiykkönen

Auto Bild.Uutiset

Audi saksalaisten premium-sähköautojen myyntiykkönen

Auto Bild.Uutiset

Teiden huonosta kunnosta johtuvat vaaratilanteet kasvussa - samaan aikaan autoilijat säästävät renkaista

Auto Bild.Uutiset

Teiden huonosta kunnosta johtuvat vaaratilanteet kasvussa - samaan aikaan autoilijat säästävät renkaista

Auto Bild.Uutiset

Suomen edullisin auto on Euroopan ostetuin

Auto Bild.Uutiset

Suomen edullisin auto on Euroopan ostetuin

Auto Bild.Uutiset

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

KILPAILU

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

KILPAILU