Vivaldi-selain on suunniteltu erittäin joustavaksi, ja siinä on sisäinen mainosten esto, yksityinen käännöstyökalu, muistiinpanotoiminto, seurantasuojaus ja salattu synkronointi.

Vivaldi-selain on suunniteltu erittäin joustavaksi, ja siinä on sisäinen mainosten esto, yksityinen käännöstyökalu, muistiinpanotoiminto, seurantasuojaus ja salattu synkronointi.

Polestar

Polestar: Tuo Vivaldi-verkkoselaimen Polestar 2 -malleihin

Premium-sähköautojen valmistaja Polestar on julkaissut Vivaldi-verkkoselaimen Polestar 2 -malliin.

Auto Bild.Uutiset

Verk­ko­se­lain on ol­lut yk­si Po­les­ta­rin omis­ta­jien suu­rim­mis­ta toi­veis­ta, ja nyt käyt­tä­jät voi­vat sen avul­la se­la­ta in­ter­net-si­vu­ja au­tos­saan sa­maan ta­paan kuin mo­bii­li­lait­teil­laan. Ky­sees­sä on en­sim­mäi­nen And­roid Au­to­mo­ti­ve OS -käyt­tö­jär­jes­tel­mäl­le saa­ta­va se­lain.

“On hie­noa, et­tä voim­me vas­ta­ta yh­tei­söm­me toi­vei­siin. Vi­val­di-verk­ko­se­lain on jou­lu­lah­ja asi­ak­kail­lem­me. Nyt Po­les­tar 2:ssa avau­tuu uu­si verk­ko­si­säl­lön ulot­tu­vuus – ja käy­tös­sä on jopa joi­ta­kin suo­sit­tu­ja suo­ra­tois­to­a­lus­to­ja”, Po­les­ta­rin pää­joh­ta­ja Tho­mas In­gen­lath ker­too.

Nor­ja­lai­sen Vi­val­di-tii­min Po­les­tar 2:lle ke­hit­tä­mä so­vel­lus tuo laa­jat se­lain­toi­min­not au­ton 11-tuu­mai­seen kes­ki­näyt­töön, joka käyt­tää And­roid Au­to­mo­ti­ve OS -jär­jes­tel­mää. Se­lain toi­mii sa­mal­la ta­val­la kuin mo­bii­li­lait­tees­sa* si­säl­tä­en vä­li­leh­tiä, suo­ra­tois­to-omi­nai­suuk­sia, verk­ko­kaup­po­ja ja edis­tyk­sel­li­si­siä suo­jaus­me­ne­tel­miä.

Jous­ta­va se­lain

Vi­val­di-se­lain on suun­ni­tel­tu erit­täin jous­ta­vak­si, ja sii­nä on si­säi­nen mai­nos­ten es­to, yk­si­tyi­nen kään­nös­työ­ka­lu, muis­tiin­pa­no­toi­min­to, seu­ran­ta­suo­jaus ja sa­lat­tu synk­ro­noin­ti.

Vi­val­din pää­joh­ta­ja Jon Step­hen­son von Tetzch­ner to­te­aa seu­raa­vaa: “Olem­me to­del­la yl­pei­tä voi­des­sam­me tuo­da se­lai­mem­me en­sim­mäis­tä ker­taa au­toi­hin ja eri­tyi­ses­ti Po­les­ta­rin kal­tai­sen mer­kin tuot­tei­siin. Tek­no­lo­gi­set ja kes­tä­vän ke­hi­tyk­sen ta­voit­teem­me ovat yh­te­ne­väi­set. Ar­vos­tam­me lä­pi­nä­ky­vyyt­tä, yk­si­tyi­syyt­tä ja vas­tuul­lis­ta in­no­voin­tia. Yk­si pal­ve­li­mis­tam­me si­jait­see Is­lan­nis­sa, joka on yk­si Po­les­ta­rin uu­sis­ta mark­ki­nois­ta. Po­les­ta­rin ta­paan olem­me ot­ta­neet haas­ta­jan roo­lin ja so­vel­lam­me suun­nit­te­lus­sa skan­di­naa­vis­ta lä­hes­ty­mis­ta­paa, joka pe­rus­tuu luot­ta­muk­seen ja käyt­tä­jien kuun­te­le­mi­seen.”

Po­les­tar 2:n Vi­val­di-se­lain on nyt saa­ta­vil­la kai­kil­la Eu­roo­pan ja Poh­jois-Ame­ri­kan mark­ki­noil­la ja tie­tyil­lä Aa­si­an-Tyy­nen­me­ren mark­ki­noil­la**.

Po­les­tar 2:lle mar­ras­kuun lo­pul­la jul­kais­tun suo­ri­tus­ky­ky­päi­vi­tyk­sen ohel­la Po­les­ta­rin tek­no­lo­gi­nen osaa­mi­nen ko­ros­tuu nyt myös tie­to- ja viih­de­jär­jes­tel­mäs­sä.

Uu­si so­vel­lus vah­vis­taa Po­les­ta­rin ase­maa en­nen eh­do­tet­tua lii­ke­toi­min­to­jen yh­dis­tä­mis­tä Go­res Gug­gen­heim, Inc:n kans­sa (Nas­daq: GGPI, GGPIW ja GGPIU).

Tä­män lii­ke­toi­men us­ko­taan ta­pah­tu­van vuo­den 2022 en­sim­mäi­sel­lä puo­lis­kol­la.

*Joi­ta­kin ra­joi­tuk­sia voi esiin­tyä, esi­mer­kik­si tie­dos­to­ja ei voi la­da­ta ja se­lain­ta voi käyt­tää vain au­ton ol­les­sa py­sä­köi­ty­nä.

**Ei Kii­nas­sa ei­kä Ete­lä-Ko­re­as­sa.

Po­les­tar-leh­dis­tö­tie­do­te / Juha Pel­to­nen

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Kia EV4 -tiiseri

Kia EV4 -tiiseri

Kia

Kia esittelee uusimmat sähköautot ja tulevaisuuden suunnitelmat

Auto Bild.Uutiset
Kia EV4 -tiiseri

Kia EV4 -tiiseri

Kia

Kia esittelee uusimmat sähköautot ja tulevaisuuden suunnitelmat

Auto Bild.Uutiset

Mitsubishi

Mitsubishi Outlander PHEV esittelyssä ja koeajettavissa AUTO 25 & Mobility -tapahtumassa

Auto Bild.Uutiset

Mitsubishi

Mitsubishi Outlander PHEV esittelyssä ja koeajettavissa AUTO 25 & Mobility -tapahtumassa

Auto Bild.Uutiset
Keulaa hallitsevat kapeat mutta tehokkaat lediajovalot sekä leveä latausluukku.

Keulaa hallitsevat kapeat mutta tehokkaat lediajovalot sekä leveä latausluukku.

Juha Peltonen

Koeajossa Honda e:NY1 Advance: Periaatteessa loistava

Auto Bild.Koeajot
Keulaa hallitsevat kapeat mutta tehokkaat lediajovalot sekä leveä latausluukku.

Keulaa hallitsevat kapeat mutta tehokkaat lediajovalot sekä leveä latausluukku.

Juha Peltonen

Koeajossa Honda e:NY1 Advance: Periaatteessa loistava

Auto Bild.Koeajot

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN