Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Uudistunut Kia XCeed saapuu Suomeen syksyn aikana. Malliston hinnasto julkaistaan elokuussa.

Uudistunut Kia XCeed saapuu Suomeen syksyn aikana. Malliston hinnasto julkaistaan elokuussa.

Juha Peltonen

Uudistunut Kia XCeed: Valikoimaa täydentää uusi GT-Line-varustelu

Kia XCeed sai uudistuneen muotoilun ohella päivitetyt sisätilat. Voima­lin­ja­va­li­koima on monipuolinen.

Auto Bild.Uutiset
26.7.2022

Kia XCeed saa­pui täy­den­tä­mään Ceed-mal­li­per­het­tä vuon­na 2019. Tä­män jäl­keen au­toa on myy­ty Eu­roo­pas­sa jo yli 120 000 kap­pa­let­ta.

Nyt XCeed on saa­nut jou­kon päi­vi­tyk­siä C-seg­men­tin cros­so­ve­rei­den ka­te­go­ri­as­sa.

Päi­vi­tet­ty il­me ul­ko­pin­nois­sa ja si­sä­ti­lois­sa

Keu­las­ta uu­dis­tu­neen mal­lin tun­nis­taa pait­si päi­vi­te­tys­tä mas­kis­ta ja uu­sis­ta päi­vä­a­jo­va­lois­ta, myös uu­den muo­don saa­nees­ta pus­ku­ris­ta.

Ai­kai­sem­min pus­ku­rin ala­o­sas­ta löy­ty­neet su­mu­va­lot on siir­ret­ty ajo­va­lo­jen kans­sa sa­moi­hin um­pi­oi­hin, mikä va­paut­ti ti­laa pus­ku­riin in­teg­roi­duil­le uu­sil­le il­ma­noh­jai­mil­le. Nyt etu­ren­kai­den ohi oh­jat­ta­va il­ma pa­ran­taa au­ton ae­ro­dy­na­miik­kaa ja aut­taa pie­nen­tä­mään ku­lu­tus­lu­ke­mia.

Au­ton si­vup­ro­fii­lia hal­lit­see tyy­li­käs lin­jak­kuus. Viis­to A-pi­la­ri ja loi­vas­ti kaar­tu­va kat­to­lin­ja an­ta­vat au­tol­le coupé-tyy­lis­tä il­met­tä.

Cros­so­ver-luok­kaan tyy­pil­lis­tä ka­tu­maas­tu­ri­hen­keä au­tos­sa vies­ti­vät rei­lun 184 mil­li­met­rin maa­va­ran li­säk­si näyt­tä­vät pyö­rän­kaa­ret sekä nii­hin yh­dis­te­tyt mus­tat suo­ja­lis­tat.

Uu­dis­tu­neen XCee­din ta­ka­o­sas­sa mer­kit­tä­vin päi­vi­tys on dif­fuu­so­rin uu­si il­me sekä ai­em­paa hil­li­tym­min muo­toil­lut pa­ko­put­kiin viit­taa­vat yk­si­tyis­koh­dat.

Pe­rän muo­dois­sa on säi­ly­tet­ty vah­van ja va­kaan vai­ku­tel­man tuo­vat vaa­ka­lin­jat ta­ka­luu­kus­sa sekä pus­ku­rin ylä­lai­das­sa.

Mit­to­jen­sa osal­ta XCeed si­joit­tuu vii­si­o­vi­sen Cee­din ja ko­ko­luok­kaa isom­man Spor­ta­gen vä­liin. XCeed on 85 mil­li­met­riä Cee­diä pi­dem­pi ja 120 mil­li­met­riä Spor­ta­gea ly­hy­em­pi. Vas­taa­vat lu­vut kor­keu­den osal­ta ovat 48 ja 155 mil­li­met­riä.

Vii­si­o­vi­seen Cee­diin ver­rat­tu­na XCee­din is­tui­met ovat 44 mil­li­met­riä kor­ke­am­mal­la, min­kä an­si­os­ta kul­jet­ta­jan pai­kal­ta on lois­ta­vat nä­ky­mät lii­ken­tee­seen.

Ta­va­ra­ti­laa XCeed tar­jo­aa pe­rus­muo­dos­saan 426 lit­raa. Ta­ka­pen­kit kaa­tu­vat suh­tees­sa 40:20:40 ja laa­jen­net­tu­na ta­va­ra­ti­lak­si kir­ja­taan 1 378 lit­raa.

Kul­jet­ta­jan ym­pä­ris­tö on mo­der­ni ja sel­keä. 12,3-tuu­mai­sel­la kor­ke­a­re­so­luu­ti­oi­sel­la näy­töl­lä to­teu­tet­tu mit­ta­ris­to tar­jo­aa uut­ta graa­fis­ta il­met­tä, ja nä­ky­mä muok­kau­tuu ajo­ti­lo­jen mu­kaan.

Kes­ki­kon­so­lis­ta löy­tyy laa­jim­mil­laan 10,25-tuu­mai­nen hie­man kul­jet­ta­jaa koh­den kään­net­ty mul­ti­me­di­a­näyt­tö. Kaik­ki XCeed-mal­lit ovat va­rus­tet­tu Ap­p­le CarP­lay ja And­roid Au­to -tu­el­la. Va­rus­te­lun yk­si­tyis­koh­dat tar­ken­tu­vat hin­nas­ton jul­kai­sun yh­tey­des­sä.

Au­ton käy­tet­tä­vyy­teen oman ulot­tu­vuu­den tuo Kia Con­nect -ap­p­li­kaa­tio. Tä­män avul­la käyt­tä­jä voi esi­mer­kik­si ava­ta ja sul­kea ovet etä­nä, tar­kas­taa polt­to­ai­ne­mää­rän sekä au­ton si­jain­nin, lä­het­tää koh­de­tie­dot na­vi­goin­ti­jär­jes­tel­mäl­le jo en­nen au­toon me­noa sekä la­taus­hyb­ri­din ta­pauk­ses­sa tar­kas­taa au­ton akun va­rauk­sen sekä näh­dä ar­vi­on jäl­jel­lä ole­vas­ta la­tau­sa­jas­ta.

Tar­jol­la ur­hei­lul­li­nen GT-Line

Täy­sin uu­si täy­den­nys XCeed-mal­lis­toon on GT-Line-va­rus­te­lu. Ky­sees­sä on jo mo­nis­ta muis­ta Kian mal­leis­ta tut­tu ja kiin­nos­tus­ta he­rät­tä­nyt va­rus­te­lu­ta­so, jo­ten laa­jen­nus XCeed-mal­lis­toon on loo­gi­nen jat­ku­mo.

Uu­si XCeed GT-Line on so­pi­va va­lin­ta eten­kin sel­lai­sil­le kul­jet­ta­jil­le, jot­ka ha­lu­a­vat va­li­ta käy­tän­nöl­li­sen ja ti­la­van per­he­au­ton, joka kui­ten­kin tar­jo­aa näyt­tä­vää tyy­liä ja hy­vän va­rus­te­lun.

GT-Line -mal­lin tun­nis­taa muun mu­as­sa keu­las­ta ja pe­räs­tä löy­ty­vis­tä tum­mal­la kro­mil­la vii­meis­tel­lyis­tä yk­si­tyis­koh­dis­ta, mus­tis­ta pei­li­ko­te­lois­ta ja kat­to­kai­teis­ta, muus­ta mal­lis­tos­ta ero­a­vas­ta van­ne­muo­toi­lus­ta sekä Ceed GT-Li­nes­sa esi­tel­lyis­tä hu­na­ja­ken­non il­meel­lä va­rus­te­tuis­ta ta­ka­va­lois­ta.

Näi­den li­säk­si GT-Line on va­rus­tet­tu ko­rin vä­ri­sil­lä kyl­ki­lis­toil­la ja dif­fuu­so­ril­la, mit­kä ko­ros­ta­vat au­ton ur­hei­lul­lis­ta tyy­liä.

Si­sä­ti­loil­taan GT-Line erot­tuu muus­ta mal­lis­tos­ta ur­hei­lul­li­sen oh­jaus­pyö­rän sekä va­ki­o­ta na­pa­kam­man tuen tar­jo­a­vien is­tui­mien muo­dos­sa.

Ke­hit­ty­neet voi­ma­lin­jat, hi­ot­tu ajet­ta­vuus sekä vii­mei­sim­mät tur­val­li­suus­va­rus­teet

Uu­dis­tu­nut Kia XCeed on tar­jol­la mo­ni­puo­li­sel­la voi­ma­lin­ja­va­li­koi­mal­la, jos­ta löy­ty­vät niin ben­sii­ni- ja die­sel­vaih­to­eh­dot kuin myös la­dat­ta­va hyb­ri­di.

Ben­sii­ni­va­li­koi­mas­ta löy­tyy kol­me vaih­to­eh­toa, joi­den te­ho­lu­ke­mat ovat 120, 160 ja 204 he­vos­voi­maa.

Tur­bo­die­sel tar­jo­aa 136 he­vos­voi­maa.

Sekä ben­sii­ni- et­tä die­sel­moot­to­rien kyl­keen on tar­jol­la 48 vol­tin ke­vyt­hyb­ri­di­tek­niik­kaa, joka vä­hen­tää jopa 10 pro­sent­tia pääs­tö­jä voi­ma­lin­jas­ta, vaih­teis­tos­ta ja au­ton va­rus­te­lus­ta riip­pu­en.

La­dat­ta­va hyb­ri­di tar­jo­aa 8,9 ki­lo­wat­ti­tun­nin akus­ton myö­tä 48 ki­lo­met­rin säh­köi­sen toi­min­ta­mat­kan.

Kia XCee­din ajet­ta­vuus on hi­ot­tu Eu­roo­pan olo­suh­tei­siin, ja muu­ta mal­lis­toa kor­ke­am­mas­ta maa­va­ras­ta huo­li­mat­ta XCeed tar­jo­aa hie­non ajo­e­lä­myk­sen. Alus­tan vi­ri­tys ero­aa muus­ta mal­li­per­hees­tä ja XCee­din keu­lal­la käy­te­tään mal­lis­tos­saan ai­nut­laa­tuis­ta ra­ken­net­ta.

Pe­rin­tei­ses­ti is­kun­vai­men­ti­men lii­ket­tä ra­joit­ta­vat poh­jaan­lyön­ti­ku­mit on si­joi­tet­tu omaan hyd­rau­li­nes­teel­lä täy­tet­tyyn säi­li­öön is­kun­vai­men­ti­men si­säl­le.

Täl­lä ra­ken­teel­la is­kun­vai­men­ti­men toi­min­taan saa­daan pe­rin­teis­tä ra­ken­net­ta enem­män prog­res­sii­vi­suut­ta, min­kä an­si­os­ta isot­kin epä­ta­sai­suu­det saa­daan suo­da­tet­tua te­hok­kaas­ti ja au­ton ko­rin liik­keet py­sy­vät hil­lit­tyi­nä.

Päi­vi­tys­ten myö­tä XCee­din jou­si­tus­ta on sää­det­ty aa­vis­tuk­sen peh­me­äm­pään suun­taan, sil­lä etu­ak­se­lis­ton jou­set ovat 7 pro­sent­tia ja taka-ak­se­lis­ton jou­set 4 pro­sent­tia edel­tä­jää peh­me­äm­mät. Myös oh­jaus­te­hos­tus­ta on hi­ot­tu tar­jo­a­maan en­tis­tä pa­rem­man vas­teen eri­lai­sis­sa ajo­ti­lan­teis­sa.

Kia XCee­din kul­jet­ta­ja voi vai­kut­taa au­ton jär­jes­tel­mien toi­min­taa ajo­ti­lo­jen avul­la. Kes­ki­kon­so­lis­ta vaih­de­ke­pin vie­res­tä löy­ty­väl­lä pai­nik­keel­le ovat va­lit­ta­vis­sa ajo­ti­lat ”Eco”, ”Nor­mal” ja ”Sport”.

Suo­meen syk­syn ai­ka­na

Ajo­ti­lan va­lin­ta vai­kut­taa oh­jauk­sen sekä kaa­su­pol­ki­men vas­tee­seen ja kak­sois­kyt­kin­vaih­teis­toil­la va­rus­te­tuis­sa mal­leis­sa käy­tet­tä­vään vaih­tee­seen sekä vaih­to­no­peu­teen.

Uu­dis­tu­nut XCeed on mah­dol­lis­ta va­rus­taa laa­jal­la kat­tauk­sel­la ny­ky­ai­kai­sia kul­jet­ta­jaa avus­ta­via jär­jes­tel­miä. Kais­ta­vah­ti sekä ja­lan­kul­ki­ja­tun­nis­tuk­sel­la va­rus­tet­tu hä­tä­jar­ru­tu­sa­vus­tin kuu­lu­vat luon­nol­li­ses­ti va­ki­o­va­rus­tuk­seen.

Näi­den li­säk­si tar­jol­la ovat esi­mer­kik­si au­ton kais­tan kes­kel­lä pi­tä­vä kais­ta-avus­tin, au­to­maat­ti­set kau­ko­va­lot, na­vi­goin­ti­tie­to­ja hyö­dyn­tä­vä äly­käs va­ki­o­no­peu­den­sää­din sekä ak­tii­vi­nen kuol­leen­kul­man vah­ti, joka te­kee kor­jaus­liik­keen, mi­kä­li kul­jet­ta­ja on epä­huo­mi­os­sa vaih­ta­mas­sa kais­taa toi­sen au­ton ol­les­sa kuol­lees­sa kul­mas­sa.

Uu­dis­tu­nut Kia XCeed saa­puu Suo­meen syk­syn ai­ka­na. Mal­lis­ton hin­nas­to jul­kais­taan elo­kuus­sa.

Kia-leh­dis­tö­tie­do­te / Juha Pel­to­nen

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Toyota Corolla Touring. Uudistuvan Toyota Corollan ennakkomyynti alkaa alkusyksyn 2022 aikana. Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen alkuvuodesta 2023.

Toyota Corolla Touring. Uudistuvan Toyota Corollan ennakkomyynti alkaa alkusyksyn 2022 aikana. Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen alkuvuodesta 2023.

Toyota

Uudistuva Toyota Corolla: Viidennen sukupolven hybri­di­tek­no­logiaa – Suomeen alkuvuodesta 2023

Auto Bild.Uutiset
4.6.2022
Toyota Corolla Touring. Uudistuvan Toyota Corollan ennakkomyynti alkaa alkusyksyn 2022 aikana. Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen alkuvuodesta 2023.

Toyota Corolla Touring. Uudistuvan Toyota Corollan ennakkomyynti alkaa alkusyksyn 2022 aikana. Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen alkuvuodesta 2023.

Toyota

Uudistuva Toyota Corolla: Viidennen sukupolven hybri­di­tek­no­logiaa – Suomeen alkuvuodesta 2023

Auto Bild.Uutiset
4.6.2022

Toyota ja Volkswagen kärjessä – suomalaiset suosivat autoissa käytän­nöl­li­syyttä myös vuonna 2022

Auto Bild.Kaupallinen yhteistyö
5.7.2022

Toyota ja Volkswagen kärjessä – suomalaiset suosivat autoissa käytän­nöl­li­syyttä myös vuonna 2022

Auto Bild.Kaupallinen yhteistyö
5.7.2022
Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Subaru / Creative Commons

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Auto Bild.Uutiset
5.6.2022
Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Subaru / Creative Commons

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Auto Bild.Uutiset
5.6.2022

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Hennessey Supercharged H650 Escalade: Isojen poikien möreä puheenvuoro

Lightyear 0 -malli: Valmistus Uudes­sa­kau­pun­gissa on lopetettu

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Renault Espace: Täysin uudet 5- ja 7-paikkaiset mallit esitellään keväällä

Koeajossa Kia Stinger 3,3 T-GDI AWD GT 5D AT: Vanhaa koulukuntaa

Nelivetoinen, keskimoottorinen Corvette E-Ray: 0-100 km/h vain 2,5 sekunnissa!

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

Koeajossa Peugeot 3008 GT HYbrid4 4x4 e-EAT8 300 PHEV: Järeää vääntöä

Koeajossa Citroën ë-Jumpy Crew Cab: Sähköinen sekajuna

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Kia Stinger 3,3 T-GDI AWD GT 5D AT: Vanhaa koulukuntaa

Koeajossa Peugeot 3008 GT HYbrid4 4x4 e-EAT8 300 PHEV: Järeää vääntöä

Koeajossa Citroën ë-Jumpy Crew Cab: Sähköinen sekajuna

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Lineartronic Field: Retkikelpoinen

Koeajossa Jaguar F-Pace P400 S Hybrid Sport: Sähkö­virs­tan­pylväs

Koeajossa Alfa Romeo Stelvio 2.0 280 HP AT8 AWD Veloce Launch Plus: Italialainen herkkupala

Koeajossa Volkswagen ID.3 Pro Performance 150 kW (akku 58 kWh) Family: Maail­man­val­loittaja

Koeajossa Audi Q8 Electrified Edition 60 TFSI e quattro Tiptronic: Jättiläiseksi kasvatettu

Koeajossa Seat Tarraco 1.4 PHEV 245 e-Hybrid FR Launch Edition DSG: Kulkeva pistokemalli

Koeajossa Hyundai i20 N: Pieni paukkurauta

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Yamahalta 5000-sarjan kuulokkeet 

Hifimaailma

JICOn nude-neulat

Hifimaailma

Kleio Kentistä 

Hifimaailma

Huippuesoteriaa 

Hifimaailma

AirPlay 2 nyt Hegelin vahvistimissa

Hifimaailma

Pieni betonikaiutin

Hifimaailma

Musical Fidelityn uudet NU-VISTAT

Koti ja keittiö

Kurkista persoonallisiin joulukoteihin!

Hifimaailma

Aunen putki-Bluetooth 

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUTTA

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Hennessey Supercharged H650 Escalade: Isojen poikien möreä puheenvuoro

Lightyear 0 -malli: Valmistus Uudes­sa­kau­pun­gissa on lopetettu

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Renault Espace: Täysin uudet 5- ja 7-paikkaiset mallit esitellään keväällä

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Kia Stinger 3,3 T-GDI AWD GT 5D AT: Vanhaa koulukuntaa

Koeajossa Peugeot 3008 GT HYbrid4 4x4 e-EAT8 300 PHEV: Järeää vääntöä

Koeajossa Citroën ë-Jumpy Crew Cab: Sähköinen sekajuna

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Lineartronic Field: Retkikelpoinen

Koeajossa Jaguar F-Pace P400 S Hybrid Sport: Sähkö­virs­tan­pylväs

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Yamahalta 5000-sarjan kuulokkeet 

Hifimaailma

JICOn nude-neulat

Hifimaailma

Kleio Kentistä 

Hifimaailma

Huippuesoteriaa 

Hifimaailma

AirPlay 2 nyt Hegelin vahvistimissa

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

AEHRA:n akseliväli on peräti 3 metriä.

AEHRA:n akseliväli on peräti 3 metriä.

AEHRA

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Kaupallinen yhteistyö

Auton hankinta – Lainalla vai säästöillä?

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Lightyear 0 -malli: Valmistus Uudes­sa­kau­pun­gissa on lopetettu

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Renault Espace: Täysin uudet 5- ja 7-paikkaiset mallit esitellään keväällä

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

Polestar: Avasi Rovaniemelle maailman ensimmäisen lumesta rakennetun autopaviljongin - sisällä on Polestar 2 ja jäästä veistettyjä varaosia

Sähköinen Peugeot Inception -konseptiauto: 800 km toimintamatkaa

Polestarin autoihin uusinta Googlen teknologiaa

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Uudistunut Renault Arkana: Keskittyy Suomessa täyshybridiin

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Uusi Opel Astra Electric: Ensi kertaa myös täyssähköisenä

Uusi Mitsubishi ASX: Kehitetty Euroopan markkinoille

Uusi Volkswagen Amarok: Nyt myynnissä – toimitukset Suomeen alkavat kesällä 2023

Uusi Hyundai Kona: Paljastetaan lähikuukausina

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Lineartronic Field: Retkikelpoinen

Koeajossa Volkswagen ID.3 Pro Performance 150 kW (akku 58 kWh) Family: Maail­man­val­loittaja

Vuoden Auto Suomessa 2023 on Kia Niro

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

AEHRA:n akseliväli on peräti 3 metriä.

AEHRA:n akseliväli on peräti 3 metriä.

AEHRA

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Kaupallinen yhteistyö

Auton hankinta – Lainalla vai säästöillä?

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Lightyear 0 -malli: Valmistus Uudes­sa­kau­pun­gissa on lopetettu

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Renault Espace: Täysin uudet 5- ja 7-paikkaiset mallit esitellään keväällä

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

Polestar: Avasi Rovaniemelle maailman ensimmäisen lumesta rakennetun autopaviljongin - sisällä on Polestar 2 ja jäästä veistettyjä varaosia

Sähköinen Peugeot Inception -konseptiauto: 800 km toimintamatkaa

Polestarin autoihin uusinta Googlen teknologiaa

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Uudistunut Renault Arkana: Keskittyy Suomessa täyshybridiin

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Uusi Opel Astra Electric: Ensi kertaa myös täyssähköisenä

Uusi Mitsubishi ASX: Kehitetty Euroopan markkinoille

Uusi Volkswagen Amarok: Nyt myynnissä – toimitukset Suomeen alkavat kesällä 2023

Uusi Hyundai Kona: Paljastetaan lähikuukausina

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Lineartronic Field: Retkikelpoinen

Koeajossa Volkswagen ID.3 Pro Performance 150 kW (akku 58 kWh) Family: Maail­man­val­loittaja

Vuoden Auto Suomessa 2023 on Kia Niro

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.