Uudistunut ID.3 on varustettu uusimmalla ohjelmistoversiolla, joka parantaa järjestelmän suorituskykyä ja on valmis ottamaan vastaan verkon yli tehtäviä OTA-päivityksiä.

Uudistunut ID.3 on varustettu uusimmalla ohjelmistoversiolla, joka parantaa järjestelmän suorituskykyä ja on valmis ottamaan vastaan verkon yli tehtäviä OTA-päivityksiä.

Volkswagen

Volkswagen ID.3 uudistui

Volkswagen on kuunnellut asiakkaitaan, ja ottaa käyttöön useita heidän ehdotuksiaan. VW esittelee uudistuneen ID.3-mallin tulevana keväänä.

Auto Bild.Uutiset

Toi­sen su­ku­pol­ven ID.3 on uu­sin luku ID.-mal­li­per­heen me­nes­tys­ta­ri­nas­sa: tä­hän men­nes­sä yli puo­li mil­joo­naa ID.-mal­lia – jot­ka kaik­ki käyt­tä­vät vain täys­säh­kö­au­toil­le suun­ni­tel­tua MEB-alus­ta­ra­ken­net­ta – on toi­mi­tet­tu asi­ak­kail­le ym­pä­ri maa­il­man.

Täl­lä het­kel­lä ID.3-mal­lia val­mis­te­taan Zwic­kaun ja Dres­de­nin teh­tail­la Sak­sas­sa. En­si vuon­na Volks­wa­gen laa­jen­taa tuo­tan­to­ver­kos­to­aan ja ID.3-mal­li­ver­si­oi­ta val­mis­te­taan myös Volks­wa­ge­nin pää­teh­taal­la Wolfs­bur­gis­sa.

Volkswagen esittelee uudistuneen ID.3-mallin tulevana keväänä.

Volkswagen esittelee uudistuneen ID.3-mallin tulevana keväänä.

Volkswagen

vakiovarusteita on parannettu, sisältäen nyt mm. 12” (30,5 cm) näytön ja säädettävän tavaratilan välipohjan.

vakiovarusteita on parannettu, sisältäen nyt mm. 12” (30,5 cm) näytön ja säädettävän tavaratilan välipohjan.

Volkswagen

Tämä vas­taa myös kor­ke­aan täys­säh­köi­sen kom­pak­tin ko­ko­luo­kan mal­lin asi­a­kas­ky­syn­tään.

“Uu­dis­tu­nut ID.3 osoit­taa si­tou­tu­mi­sem­me laa­tuun, muo­toi­luun ja kes­tä­vään ke­hi­tyk­seen. Muo­toi­lua ja si­sus­tuk­sen ma­te­ri­aa­le­ja on päi­vi­tet­ty”, sa­noo Volks­wa­gen-hen­ki­lö­au­to­jen myyn­nis­tä, mark­ki­noin­nis­ta ja jäl­ki­mark­ki­noin­nis­ta vas­taa­va joh­ta­ja Imel­da Lab­bé.

Tu­le­vas­sa uu­dis­te­tus­sa ver­si­os­sa, ke­hi­tys­tii­mi ot­ti mu­kaan laa­ja-alai­ses­ti asi­ak­kai­den eh­do­tuk­sia, jot­ta mal­lia voi­tiin ke­hit­tää edel­leen ja pa­ran­taa va­ki­o­va­rus­tei­ta:

“Asi­ak­kai­den tar­peet ovat ai­na kes­ki­ös­sä. Sik­si kuun­te­lim­me asi­ak­kai­ta tark­kaan ja kes­ki­tyim­me va­rus­ta­maan tuo­te­port­fo­li­o­tam­me hei­dän toi­vei­den mu­kai­sik­si”, Lab­bé li­sää.

En­sim­mäi­set ha­vain­ne­ku­vat

Uu­dis­tu­nut ID.3 on va­rus­tet­tu uu­sim­mal­la oh­jel­mis­to­ver­si­ol­la, joka pa­ran­taa jär­jes­tel­män suo­ri­tus­ky­kyä ja on val­mis ot­ta­maan vas­taan ver­kon yli teh­tä­viä OTA-päi­vi­tyk­siä.

Tä­män li­säk­si va­ki­o­va­rus­tei­ta on pa­ran­net­tu, si­säl­tä­en nyt mm. 12” (30,5 cm) näy­tön ja sää­det­tä­vän ta­va­ra­ti­lan vä­li­poh­jan.

Volkswagen käyttää ID.3-mallissa uusimman sukupolven kuljettajaa avustavia järjestelmiä, kuten lisävarusteena saataville tulevat Travel Assist -järjestelmä parviälyllä ja pysäköintiavustin Park Assist Plus muistitoiminnolla.

Volkswagen käyttää ID.3-mallissa uusimman sukupolven kuljettajaa avustavia järjestelmiä, kuten lisävarusteena saataville tulevat Travel Assist -järjestelmä parviälyllä ja pysäköintiavustin Park Assist Plus muistitoiminnolla.

Volkswagen

Toi­min­not ku­ten Plug & Char­ge ja äly­käs reit­ti­suun­nit­te­lu te­ke­vät ID.3-mal­lin la­tauk­ses­ta en­tis­tä hel­pom­paa ja mu­ka­vam­paa.

Volks­wa­gen käyt­tää ID.3-mal­lis­sa uu­sim­man su­ku­pol­ven kul­jet­ta­jaa avus­ta­via jär­jes­tel­miä, ku­ten li­sä­va­rus­tee­na saa­ta­vil­le tu­le­vat Tra­vel As­sist -jär­jes­tel­mä par­vi­ä­lyl­lä ja py­sä­köin­ti­a­vus­tin Park As­sist Plus muis­ti­toi­min­nol­la.

“Osa mis­si­o­tam­me Volks­wa­ge­nil­la on tar­jo­ta huip­pu­tek­no­lo­gi­aa ja in­no­vaa­ti­oi­ta kai­kis­sa mal­li­sar­jois­sa, si­säl­tä­en kom­pak­tin ko­ko­luo­kan mal­lit, ja ID.3 ha­vain­nol­lis­taa tätä – esi­mer­kik­si kun kyse on uu­sis­ta mu­ka­vuus­jär­jes­tel­mis­tä ja kul­jet­ta­jaa avus­ta­vis­ta jär­jes­tel­mis­tä: otam­me seu­raa­van as­ke­leen au­to­no­mi­sen aja­mi­sen suun­taan käyt­tä­mäl­lä par­vi­ä­lyä uu­sim­man su­ku­pol­ven Tra­vel As­sist -jär­jes­tel­mäs­sä”, sel­ven­tää Volks­wa­gen-hen­ki­lö­au­to­jen ke­hi­tyk­ses­tä vas­taa­va joh­ta­ja Kai Grünitz.

En­sim­mäi­set uu­dis­tu­neen ID.3-mal­lin asi­a­kas­toi­mi­tuk­set ar­vi­oi­daan ta­pah­tu­van vuo­den 2023 nel­jän­nel­lä kvar­taa­lil­la. En­nak­ko­myyn­ti puo­les­taan käyn­nis­tyy vai­heit­tain eri mark­ki­na-alu­eil­la, riip­pu­en ny­ky­mal­lin saa­ta­vuu­des­ta.

Suo­mes­sa myyn­nis­sä ole­van Fast­La­ne-mal­lin saa­ta­vuus on hyvä ja au­to­ja on saa­ta­vis­sa ke­vään asi­a­kas­toi­mi­tuk­siin.

Voi­mas­sa ole­va yk­si­tyis­le­a­sing-kam­pan­ja on myös ai­nut­laa­tui­nen, 479 eu­ron* kuu­kau­si­hin­nan si­säl­tä­es­sä huol­to­jen ja kor­jauk­sien li­säk­si myös la­taus­säh­köt K-La­tauk­sel­ta 36 kuu­kau­den / 30 000 km ajal­le (max. 4 620 kWh il­mais­ta la­taus­ta 36 kk ai­ka­na).

Volks­wa­gen-leh­dis­tö­tie­do­te / Juha Pel­to­nen

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Sakan toimitusjohtaja Petri Poukkula ja talousjohtaja Sami Mäentausta.

Sakan toimitusjohtaja Petri Poukkula ja talousjohtaja Sami Mäentausta.

Saka

Kymmenessä vuodessa haastajasta ykköseksi – Saka on nyt Suomen suurin vaihtoautokauppa

Auto Bild.Uutiset
Sakan toimitusjohtaja Petri Poukkula ja talousjohtaja Sami Mäentausta.

Sakan toimitusjohtaja Petri Poukkula ja talousjohtaja Sami Mäentausta.

Saka

Kymmenessä vuodessa haastajasta ykköseksi – Saka on nyt Suomen suurin vaihtoautokauppa

Auto Bild.Uutiset
Renault Master on uudistunut

Renault Master on uudistunut

Renault

Uusi Renault Master - tarjolla myös sähkö- ja vetyversio

Auto Bild.Uutiset
Renault Master on uudistunut

Renault Master on uudistunut

Renault

Uusi Renault Master - tarjolla myös sähkö- ja vetyversio

Auto Bild.Uutiset
“Valmistajien on investoitava uusiin teknologioihin täyttääkseen tiukemmat päästöstandardit, mikä todennäköisesti nostaa ajoneuvojen tuotantokustannuksia. Kustannusten nousu mahdollisesti heijastuu myös kuluttajahintoihin. Vaikka tavoitteena on tehdä Euroopasta päästöstandardien johtaja, säännökset voivat myös asettaa haasteita eurooppalaisten valmistajien kilpailukyvylle maailmanlaajuisesti sekä Euroopan sisäisesti. Kilpailu kiristyy, kun valmistajien on sopeuduttava uusiin vaatimuksiin ja samalla säilytettävä kilpailukyky kansainvälisillä markkinoilla”, Atradiuksen maajohtaja Juhani Laitala summaa. Atradius on globaali luottovakuuttamisen, takausvakuuttamisen ja perintäpalveluiden asiantuntija, joka toimii 52 maassa ja jolla on tiedot yli 240 miljoonan yrityksen maksukäyttäytymisestä. Atradius-konsernin vuoden 2022 liikevaihto oli 2,5 miljardia euroa. Atradius kuuluu sekä maailman että Suomen suurimpiin luottovakuuttajiin. Vuonna 1925 perustetun organisaation pääkonttori sijaitsee Madridissa. Atradiuksen pääomistaja on espanjalainen Grupo Catalana Occidente.

“Valmistajien on investoitava uusiin teknologioihin täyttääkseen tiukemmat päästöstandardit, mikä todennäköisesti nostaa ajoneuvojen tuotantokustannuksia. Kustannusten nousu mahdollisesti heijastuu myös kuluttajahintoihin. Vaikka tavoitteena on tehdä Euroopasta päästöstandardien johtaja, säännökset voivat myös asettaa haasteita eurooppalaisten valmistajien kilpailukyvylle maailmanlaajuisesti sekä Euroopan sisäisesti. Kilpailu kiristyy, kun valmistajien on sopeuduttava uusiin vaatimuksiin ja samalla säilytettävä kilpailukyky kansainvälisillä markkinoilla”, Atradiuksen maajohtaja Juhani Laitala summaa. Atradius on globaali luottovakuuttamisen, takausvakuuttamisen ja perintäpalveluiden asiantuntija, joka toimii 52 maassa ja jolla on tiedot yli 240 miljoonan yrityksen maksukäyttäytymisestä. Atradius-konsernin vuoden 2022 liikevaihto oli 2,5 miljardia euroa. Atradius kuuluu sekä maailman että Suomen suurimpiin luottovakuuttajiin. Vuonna 1925 perustetun organisaation pääkonttori sijaitsee Madridissa. Atradiuksen pääomistaja on espanjalainen Grupo Catalana Occidente.

Atradius

Luotto­va­kuu­tu­syhtiö Atradius arvioi: EU:n uudet tariffit kasvattavat kauppasodan uhkaa ja sähköautojen hintaa

Auto Bild.Uutiset
“Valmistajien on investoitava uusiin teknologioihin täyttääkseen tiukemmat päästöstandardit, mikä todennäköisesti nostaa ajoneuvojen tuotantokustannuksia. Kustannusten nousu mahdollisesti heijastuu myös kuluttajahintoihin. Vaikka tavoitteena on tehdä Euroopasta päästöstandardien johtaja, säännökset voivat myös asettaa haasteita eurooppalaisten valmistajien kilpailukyvylle maailmanlaajuisesti sekä Euroopan sisäisesti. Kilpailu kiristyy, kun valmistajien on sopeuduttava uusiin vaatimuksiin ja samalla säilytettävä kilpailukyky kansainvälisillä markkinoilla”, Atradiuksen maajohtaja Juhani Laitala summaa. Atradius on globaali luottovakuuttamisen, takausvakuuttamisen ja perintäpalveluiden asiantuntija, joka toimii 52 maassa ja jolla on tiedot yli 240 miljoonan yrityksen maksukäyttäytymisestä. Atradius-konsernin vuoden 2022 liikevaihto oli 2,5 miljardia euroa. Atradius kuuluu sekä maailman että Suomen suurimpiin luottovakuuttajiin. Vuonna 1925 perustetun organisaation pääkonttori sijaitsee Madridissa. Atradiuksen pääomistaja on espanjalainen Grupo Catalana Occidente.

“Valmistajien on investoitava uusiin teknologioihin täyttääkseen tiukemmat päästöstandardit, mikä todennäköisesti nostaa ajoneuvojen tuotantokustannuksia. Kustannusten nousu mahdollisesti heijastuu myös kuluttajahintoihin. Vaikka tavoitteena on tehdä Euroopasta päästöstandardien johtaja, säännökset voivat myös asettaa haasteita eurooppalaisten valmistajien kilpailukyvylle maailmanlaajuisesti sekä Euroopan sisäisesti. Kilpailu kiristyy, kun valmistajien on sopeuduttava uusiin vaatimuksiin ja samalla säilytettävä kilpailukyky kansainvälisillä markkinoilla”, Atradiuksen maajohtaja Juhani Laitala summaa. Atradius on globaali luottovakuuttamisen, takausvakuuttamisen ja perintäpalveluiden asiantuntija, joka toimii 52 maassa ja jolla on tiedot yli 240 miljoonan yrityksen maksukäyttäytymisestä. Atradius-konsernin vuoden 2022 liikevaihto oli 2,5 miljardia euroa. Atradius kuuluu sekä maailman että Suomen suurimpiin luottovakuuttajiin. Vuonna 1925 perustetun organisaation pääkonttori sijaitsee Madridissa. Atradiuksen pääomistaja on espanjalainen Grupo Catalana Occidente.

Atradius

Luotto­va­kuu­tu­syhtiö Atradius arvioi: EU:n uudet tariffit kasvattavat kauppasodan uhkaa ja sähköautojen hintaa

Auto Bild.Uutiset

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN