Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Auto Bild 10/2022 on kaupoissa

Kapeat ja suomukuvioiset LED-takavalot on muotoiltu uusiksi tumman metallin sävyisenä. Ne korostavat DS 7:n ainutlaatuista ilmettä.

Kapeat ja suomukuvioiset LED-takavalot on muotoiltu uusiksi tumman metallin sävyisenä. Ne korostavat DS 7:n ainutlaatuista ilmettä.

DS Automobiles

DS 7: Tehokkaat sähköistetyt voimalinjat

Uuden DS 7:n keulassa ja perässä on selkeästi uudenlainen ilme. Elegantti DS 7 tuo mukanaan uudenlaista dynamiikkaa terävämpien rakenteellisten linjojen ja yhtenäisen muotoilun avulla.

Auto Bild.Uutiset
28.6.2022

DS 7:n va­loil­me on il­mei­käs. Uu­sien, ai­em­paa ka­pe­am­pien DS Pi­xel LED Vi­si­on 3.0 -ajo­va­lo­jen ja DS Light Veil -päi­vä­a­jo­va­lo­hun­nun yh­dis­tel­mä on sau­ma­ton, ja se on teh­ty huip­pu­muo­din hen­ges­sä.

Ai­em­paa suu­rem­pi jääh­dy­tin­sä­leik­kö sekä pus­ku­rin ala­o­sa ovat saa­ta­vil­la nyt eri vä­ri­si­nä mal­li­ver­si­os­ta riip­pu­en.

Ka­pe­at ja suo­mu­ku­vi­oi­set LED-ta­ka­va­lot on muo­toil­tu uu­sik­si tum­man me­tal­lin sä­vyi­se­nä. Ne ko­ros­ta­vat DS 7:n ai­nut­laa­tuis­ta il­met­tä.

Uudet 21-tuumaiset Brooklyn-vanteet ovat saatavilla vain uuteen DS 7 E-Tense 4x4 360 -malliin.

Uudet 21-tuumaiset Brooklyn-vanteet ovat saatavilla vain uuteen DS 7 E-Tense 4x4 360 -malliin.

DS Automobiles

Ta­ka­luuk­ku ja au­ton mal­li­mer­kin­tä ovat ne­kin muo­toil­tu uu­sik­si. ”DS Au­to­mo­bi­les” -teks­ti kor­vaa ”Cros­s­back”-mai­nin­nan au­ton ta­ka­na.

Van­teil­la on iso mer­ki­tys uu­den DS 7:n pro­fii­lis­sa. Uu­det 19-tuu­mai­set Edin­burgh- ja Sil­vers­to­ne-van­teet pa­ran­ta­vat au­ton ae­ro­dy­na­miik­kaa. Van­tei­den roh­kea muo­toi­lu ko­ros­taa nii­den ko­koa ole­mat­ta kui­ten­kaan suu­ren suu­ria.

Uu­det 21-tuu­mai­set Brook­lyn-van­teet ovat saa­ta­vil­la vain uu­teen DS 7 E-Ten­se 4x4 360 -mal­liin.

Ik­ku­na­nym­pä­ryk­set ja kat­to­kai­teet on saa­ta­vil­la kiil­tä­vän mus­ta­na ver­si­o­na, jos au­ton dy­naa­mis­ta si­lu­et­tia ha­lu­aa eri­tyi­ses­ti ko­ros­taa.

DS Pi­xel LED Vi­si­on 3.0 -ajo­va­lot

DS Pi­xel LED Vi­si­on 3.0 -ajo­va­lot tuo­vat mu­ka­naan uut­ta tek­no­lo­gi­aa, joka tuo li­sä­sy­vyyt­tä DS 7 -mal­liin. Erot­tu­vien ajo­va­lo­jen pik­se­li­mo­duu­lit pa­ran­ta­vat va­lo­kei­laa sekä -te­hoa.

Kol­me eril­lis­tä va­lo­mo­duu­lia ovat mal­lin erot­ta­va te­ki­jä ja löy­ty­vät jo­kai­ses­ta ver­si­os­ta. Pik­se­li­va­lo­jen vir­taus on ta­va­no­mai­sia va­lo­ja te­hok­kaam­pi, ja kau­ko­va­lo­jen kan­ta­ma yl­tää jopa 380 met­riin.

Al­le 50 km/h no­peuk­sis­sa va­lo­kei­lan le­veys on 65 met­riä. Va­lo­jen si­sä­reu­nas­sa ajo- ja si­vu­va­lo­mo­duu­lit va­lai­se­vat yh­des­sä. Pik­se­li­va­lo­jen ulom­pi reu­na kä­sit­tää 84 LED-va­loa kol­mes­sa ri­vis­sä. Kul­ma­va­lo­ja hal­lin­noi­daan pik­se­li­va­lo­jen voi­mak­kuut­ta sää­tä­mäl­lä, tä­hän vai­kut­taa mm. oh­jauk­sen kul­ma.

DS Light Veil -päi­vä­a­jo­va­lot

Päi­vä­a­jo­va­lot sai­vat ins­pi­raa­ti­on­sa DS X-Ten­se ja DS Ae­ro Sport Loun­ge -kon­sep­ti­au­tois­ta. Va­lot näyt­tä­vät sil­tä kuin valo pus­ki­si au­ton pin­ta­vä­rin läpi.

DS Light Veil -va­lo­hun­tu koos­tuu päi­vä­a­jo­va­lois­ta ja nel­jäs­tä pys­ty­suun­tai­ses­ta va­lo­juo­vas­ta, jot­ka koos­tu­vat 33:sta LED-va­los­ta.

Va­lo­jen in­no­va­tii­vi­suus syn­tyy val­mis­tusp­ro­ses­sis­ta: la­ser­lei­ka­tut po­ly­kar­bo­naat­ti­pin­nat on maa­lat­tu si­sä­puo­lel­ta, jot­ta ne näyt­täi­si­vät sil­tä kuin va­lot vuo­rot­te­li­si­vat ko­rin­vä­ris­ten osien ja päi­vä­a­jo­va­lon vä­lil­lä. Tämä luo sy­vyyt­tä ja kirk­kaut­ta si­säl­tä­vän efek­tin, joka muis­tut­taa ja­lo­ki­viä.

DS Light Veil -päi­vä­a­jo­va­lot syt­ty­vät ja sam­mu­vat au­ton avauk­sen ja lu­ki­tuk­sen yh­tey­des­sä.

Kau­niis­ta ma­te­ri­aa­leis­ta pi­tä­vil­le

Ku­ten suu­rim­mat rans­ka­lai­set muo­ti­ta­lot, DS Au­to­mo­bi­les kiin­nit­tää eri­tyis­tä huo­mi­o­ta ma­te­ri­aa­li­va­lin­toi­hin ja sii­hen, kuin­ka nii­tä kä­si­tel­lään. Uu­den DS 7:n mat­kus­ta­mon ver­hoi­lu on suun­ni­tel­tu niin, et­tä jo­kai­nen mat­ka tun­tui­si eri­tyi­sel­tä.

DS 7 Ope­ra -va­rus­te­lu on saa­ta­vil­la kah­del­la eri nap­pa­nah­ka­vä­ri­tyk­sel­lä: Ba­salt Black ja Pe­arl Grey. Ver­hoi­luun on käy­tet­ty vain na­han par­hai­ta osia.

Ko­je­lau­das­ta ja ovi­pa­nee­leis­ta löy­tyy nyt uu­si poi­mu­tel­lul­la ku­vi­ol­la teh­ty nap­pa­nah­ka­ver­hoi­lu. Sii­nä ei ole sau­mo­ja tai lii­mauk­sia, jon­ka ta­kia ver­hoi­lu vai­kut­taa ja näyt­tää luon­nol­li­sel­ta na­hal­ta. Nah­kaan on teh­ty li­sä­vu­vi­oi­ta, jot­ka muis­tut­ta­vat DS Light Veil -va­lo­hun­tu­ku­vi­o­ta.

Mat­kus­ta­mon yk­si­tyis­koh­tien hi­o­mi­nen nä­kyy White- ja Zep­hyr -vä­ri­sis­sä hel­mi­äis­tik­kauk­sis­sa, nah­ka­pääl­lys­tei­ses­sä oh­jaus­pyö­räs­sä ja kes­ki­ös­sä, jos­sa käy­te­tään nah­ka­vuo­dan ylin­tä ja ar­vok­kain­ta ker­ros­ta,

DS Au­to­mo­bi­les’il­le tyy­pil­li­sis­sä ”Clous de Pa­ris” -ku­vi­ois­sa unoh­ta­mat­ta ran­ne­kel­lon ran­ne­ket­ta muis­tut­ta­vaa ver­hoi­lua, joka on en­si ker­taa saa­ta­vil­la Pe­arl Greyn -vä­ri­se­nä.

DS 7 on tarjolla useana eri lataushybridiversiona. Ladattavia hybrideitä on tarjolla kolmena eri versiona: 225, 300 ja 360. Numero kuvastaa mallin hevosvoimamäärää. Suomen tuonto-ohjelmassa on vain lataushybridiversioita.

DS 7 on tarjolla useana eri lataushybridiversiona. Ladattavia hybrideitä on tarjolla kolmena eri versiona: 225, 300 ja 360. Numero kuvastaa mallin hevosvoimamäärää. Suomen tuonto-ohjelmassa on vain lataushybridiversioita.

DS Automobiles

Erityisen mukavuuden saavuttamiseksi DS Automobilesin tiimi loi istuimen ja selkänojan verhoilun yhdestä ainoasta nahanpalasta ilman ainuttakaan tikkausta.

Erityisen mukavuuden saavuttamiseksi DS Automobilesin tiimi loi istuimen ja selkänojan verhoilun yhdestä ainoasta nahanpalasta ilman ainuttakaan tikkausta.

DS Automobiles

DS Automobiles

Ri­vo­li-si­sus­tuk­sen hie­nos­tu­nei­suut­ta ko­ros­te­taan Ba­salt Black -vä­ril­lä. Se on yh­dis­tet­ty Clau­dia-nah­ka­ver­hoi­luun, jon­ka nah­ka­syyt ovat ai­em­paa ko­ros­te­tum­mat.

Per­for­man­ce Line -si­sus­tuk­sen mus­ta väri on vie­lä ai­em­paa sy­vem­pi. Sii­hen on yh­dis­tet­ty Al­can­ta­ra-kui­tu­kan­gas­ta sekä kul­lan ja kar­mii­nin vä­ri­siä ele­ment­te­jä, jot­ka ko­ros­ta­vat au­ton me­ne­väm­pää il­met­tä.

Bas­til­le-si­sus­tus­ta on ehos­tet­tu uu­del­la DS Can­vas -vii­meis­te­lyl­lä ja Ba­salt Black -kui­tu­ku­vi­ol­la, joka on saa­nut ins­pi­raa­ti­on­sa ka­lan­na­has­ta.

Kaik­kia DS 7:n si­sus­tuk­sia voi­daan ehos­taa per­so­noi­ta­vis­sa ole­val­la tun­nel­ma­va­lais­tuk­sel­la sekä Lon­gi­nes-kel­lo­val­mis­ta­jan ”Clous de Pa­ris” -ko­ho­ku­vi­oil­la.

DS Au­to­mo­bi­les -nap­pa­nah­kais­tui­met

Eri­tyi­sen mu­ka­vuu­den saa­vut­ta­mi­sek­si DS Au­to­mo­bi­le­sin tii­mi loi is­tui­men ja sel­kä­no­jan ver­hoi­lun yh­des­tä ai­no­as­ta na­han­pa­las­ta il­man ai­nut­ta­kaan tik­kaus­ta.

DS Automobiles

Ins­pi­raa­tio tä­hän tuli luk­sus­kel­lo­jen me­tal­li­ran­nek­keis­ta, jot­ka koos­tu­vat lu­kui­sis­ta yh­teen lii­te­tyis­tä osis­ta.

Is­tuin on teh­ty erit­täin ti­he­äs­tä vaah­to­ma­te­ri­aa­lis­ta, jota on käy­tet­ty myös enem­män kuin pe­rin­tei­sis­sä is­tui­mis­sa. Is­tui­mem­me on näin ol­len erit­täin mu­ka­va ja kes­tää hy­vin ai­kaa. Is­tui­miin käy­tet­ty nap­pa­nah­ka tu­lee li­ha­kar­jak­si tar­koi­te­tuis­ta leh­mis­tä, jot­ka ovat saa­neet elää piik­ki­lan­gat­to­mil­la lai­tu­mil­la.

Nel­jä mil­li­met­riä pak­sut na­hat ovat kai­kis­ta laa­duk­kaim­pia ja vain na­han ylin­tä ker­ros­ta on käy­tet­ty. Nah­ka on vär­jät­ty eri­tyi­sin vä­rein: Ba­salt Black tai Pe­arl Grey. Is­tui­met on tie­ten­kin va­rus­tet­tu hie­ron­ta-, läm­mi­tys- ja vii­len­nys­toi­min­noil­la.

Te­hok­kaat hyb­ri­di­voi­ma­lin­jat

DS 7 on tar­jol­la use­a­na eri la­taus­hyb­ri­di­ver­si­o­na. La­dat­ta­via hyb­ri­dei­tä on tar­jol­la kol­me­na eri ver­si­o­na: 225, 300 ja 360. Nu­me­ro ku­vas­taa mal­lin he­vos­voi­ma­mää­rää. Suo­men tuon­to-oh­jel­mas­sa on vain la­taus­hyb­ri­di­ver­si­oi­ta.

Uu­si DS 7 E-Ten­se 225 on va­rus­tet­tu Pu­re­Tech 180 -ben­sii­ni­moot­to­ril­la ja 110-he­vos­voi­mai­sel­la säh­kö­moot­to­ril­la, jot­ka on yh­dis­tet­ty 8-por­tai­seen au­to­maat­ti­vaih­teis­toon. Mal­li on etu­ve­toi­nen.

Uu­det DS 7 E-Ten­se 4x4 300 ja E-Ten­se 4x4 360 ovat ne­li­ve­toi­sia. Niis­sä on 200-he­vos­voi­mai­nen Pu­re­Tech-polt­to­moot­to­ri sekä 110- ja 112-he­vos­voi­mai­set säh­kö­moot­to­rit kum­mal­la­kin ak­se­lil­la. 360-mal­lin vi­ri­tyk­ses­tä on vas­tan­nut DS Per­for­man­ce.

Uu­si 14,2 kWh ak­ku an­taa jopa 65 ki­lo­met­riä säh­köis­tä toi­min­ta­mat­kaa WLTP-syk­lil­lä ja jopa 81 ki­lo­met­riä WLTP-kau­pun­ki­syk­lis­sä. Akun la­taus täy­teen kes­tää 2 tun­tia 7,4 kW:n si­säi­sel­lä yk­si­vai­he­la­tu­ril­la.

DS 7 on yk­si luok­kan­sa ta­lou­del­li­sim­pia au­to­ja luo­kas­saan, eten­kin sen al­hai­sen pai­non an­si­os­ta.

DS Per­for­man­cen ke­hit­tä­mä: DS 7 E-Ten­se 4x4 360

Uu­des­sa DS 7 E-Ten­se 4x4 360:ssa on GT-hen­keä. Run­saan te­hon­sa ohes­sa (200 hv polt­to­moot­to­ri, 110 hv etu­säh­kö­moot­to­ri ja 112 hv ta­ka­säh­kö­moot­to­ri) mal­li on saa­nut DS Per­for­man­ce -osas­ton eri­tyis­vi­ri­tyk­sen liit­ty­en ener­gi­an hal­lin­taan.

Au­ton mu­ka­na tu­lee DS Ener­gy Co­ach -so­vel­lus, joka tu­kee kul­jet­ta­jaa esi­mer­kik­si jar­ru­tuk­sis­sa, jot­ta jar­ru­tuk­sen tal­tee­not­to­e­ner­gi­aa saa­daan mak­si­maa­li­nen mää­rä tal­teen.

Au­ton alus­taa on ma­dal­let­tu pe­rus­mal­leis­ta 15 mil­li­met­ril­lä, rai­de­vä­li on pe­rus­mal­lia le­ve­äm­pi (+24 mm edes­sä, +10 mm ta­ka­na) ja etu­jar­rut ovat hal­kai­si­jal­taan jopa 380 mil­li­met­ri­set, jar­ru­sa­tu­loi­den tul­les­sa DS Per­for­man­cel­ta.

Uu­det 21-tuu­mai­set Brook­lyn-van­teet tu­le­vat la­kan­har­maa­na, joi­den hel­mi­äis­vä­ri ko­ros­taa mal­lin eri­tyi­siä muo­to­ja.

DS 7 E-Ten­se 4x4 360 kiih­tyy 0-100 km/h 5,6 se­kun­nis­sa ja 1 000 met­rin sei­so­va läh­tö su­juu 25,4 se­kun­nis­sa.

DS Iris -mul­ti­me­di­a­jär­jes­tel­mä

DS Iris -mul­ti­me­di­a­jär­jes­tel­mä on yk­si DS 7:n suu­rim­pia muu­tok­sia. Käyt­tö­liit­ty­mä on ko­ko­naan uu­si, täy­sin muo­kat­ta­vis­sa, re­ak­tii­vi­nen ja sau­ma­ton.

12-tuu­mai­nen kor­ke­a­re­so­luu­ti­oi­nen kos­ke­tus­näyt­tö pi­tää si­säl­lään wid­get-va­li­kon, jon­ka kaut­ta pääs­tään yh­del­lä liik­keel­lä kä­sik­si jär­jes­tel­män kaik­kiin toi­min­toi­hin: mm. na­vi­goin­ti, il­mas­toin­ti, di­gi­taa­li­set ää­ni­läh­teet ja mat­ka­tie­dot.

Iso näyt­tö on mu­ka­va käyt­tää. Näy­töl­le saa nä­ky­viin etu- ja ta­ka­ka­me­ra­nä­ky­mät, joi­den kuva tu­lee erit­täin kor­ke­an tark­kuu­den ka­me­rois­ta. Jär­jes­tel­mä tu­kee myös Mir­ror Screen -toi­min­toa wi­fin vä­li­tyk­sel­lä.

Uu­si 12-tuu­mai­nen di­gi­mit­ta­ris­to on saa­nut uu­det gra­fii­kat ja voi­daan per­so­noi­da mie­lei­sek­si esi­mer­kik­si ener­gi­a­vir­taus­nä­ky­mäl­lä la­taus­hyb­ri­deis­sä.

Luo­kas­saan ai­nut­laa­tuis­ta tek­no­lo­gi­aa

DS 7 tar­jo­aa tek­no­lo­gi­aa, joka tuo mat­kan­te­koon li­sää mu­ka­vuut­ta ja ren­tou­tu­mis­ta: DS Ac­ti­ve Scan -jou­si­tus ja DS Night Vi­si­on -pi­me­ä­nä­kö­jär­jes­tel­mä.

DS Ac­ti­ve Scan -jou­si­tus on ka­me­ra­oh­jat­tu is­kun­vai­men­nus­jär­jes­tel­mä, joka on täy­sin ai­nut­laa­tui­nen luo­kas­saan. Se sää­tää jo­kais­ta pyö­rää erik­seen tien epä­ta­sai­suuk­sien mu­kaan.

DS Night Vi­si­o­nin avul­la inf­ra­pu­na­ka­me­ra lä­vis­tää edes­sä ole­van ajo­tien ha­vai­tak­seen pyö­räi­li­jät, ja­lan­kul­ki­jat ja eläi­met jopa 100 met­riin as­ti. Kul­jet­ta­ja saa jär­jes­tel­män tie­dot te­rä­vä­piir­toi­seen di­gi­mit­ta­ris­toon. Vaa­ran uha­tes­sa näyt­töön il­mes­tyy eri­tyis­va­roi­tus.

Tur­val­li­suut­ta on pa­ran­net­tu DS Dri­ver At­ten­ti­on -vi­reys­ti­lan val­von­nal­la sekä puo­li­au­to­maat­ti­sel­la DS Drive As­sist -ajo­a­vus­tin­jär­jes­tel­mäl­lä (taso 2).

DS Drive At­ten­ti­on -vi­reys­ti­lan val­von­ta­jär­jes­tel­mä ana­ly­soi kul­jet­ta­jan vi­reys­ti­laa kah­del­la ka­me­ral­la. En­sim­mäi­nen tar­kas­te­lee au­ton käyt­täy­ty­mis­tä ym­pä­ris­tös­sään ja toi­nen kul­jet­ta­jaan koh­dis­tet­tu ka­me­ra tark­kai­lee kas­vo­jen sekä sil­mä­luo­mien liik­kei­tä vä­sy­myk­sen va­ral­ta.

Uu­si DS 7 on va­rus­tet­tu DS Drive As­sist -ajo­a­vus­tin­jär­jes­tel­mäl­lä. Se pi­tää si­säl­lään mu­kau­tu­van va­ki­o­no­peu­den­sää­ti­men, joka pys­tyy py­säyt­tä­mään au­ton ko­ko­naan ja läh­te­mään taas liik­keel­le il­man, et­tä kul­jet­ta­jan tar­vit­se teh­dä mi­tään. Jär­jes­tel­mä pi­tää myös au­ton kais­tal­laan sekä sii­nä koh­das­sa kais­taa, jo­hon kul­jet­ta­ja on au­ton­sa aset­ta­nut, esi­mer­kik­si hie­man kais­tan oi­ke­aan reu­naan.

Syys­kuus­sa liik­keis­sä

DS 7 on glo­baa­li au­to, jota ra­ken­ne­taan Rans­kan Mul­hou­ses­sa kai­kil­le muil­le mark­ki­noil­le, pait­si Kii­naan.

Va­raus­kir­jat avau­tu­vat ke­sän ai­ka­na ja en­sim­mäi­set mal­lit saa­pu­vat DS Store -myy­mä­löi­hin syys­kuus­ta 2022 al­ka­en.

Ti­lauk­set ja luo­vu­tuk­set voi­daan teh­dä etäyh­tey­del­lä ja DS De­li­ve­ry Va­let -pal­ve­lu toi­mit­taa au­ton asi­ak­kaan toi­vo­maan paik­kaan.

DS-leh­dis­tö­tie­do­te / Juha Pel­to­nen

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Joulukuusi sai elämänsä kyydin!

Joulukuusi sai elämänsä kyydin!

DREW PHILLIPS

Tyrmäävä Hennessey Audi RS 6: Tässä on nykyhetken maailman nopein farmariauto – ja sillä ajettiin joulukuusi katolla!

Auto Bild.Superautot
26.12.2021
Joulukuusi sai elämänsä kyydin!

Joulukuusi sai elämänsä kyydin!

DREW PHILLIPS

Tyrmäävä Hennessey Audi RS 6: Tässä on nykyhetken maailman nopein farmariauto – ja sillä ajettiin joulukuusi katolla!

Auto Bild.Superautot
26.12.2021
Tavoitteena on nostaa Intia Škoda Auton viiden suurimman markkinan joukkoon

Tavoitteena on nostaa Intia Škoda Auton viiden suurimman markkinan joukkoon

Skoda Auto

Škoda Slavia: India 2.0 -malliston uusi Sedan-malli

Auto Bild.Uutiset
1.3.2022
Tavoitteena on nostaa Intia Škoda Auton viiden suurimman markkinan joukkoon

Tavoitteena on nostaa Intia Škoda Auton viiden suurimman markkinan joukkoon

Skoda Auto

Škoda Slavia: India 2.0 -malliston uusi Sedan-malli

Auto Bild.Uutiset
1.3.2022
Squalon voimanlähteenä on täysin uusi 4,0-litrainen neljällä yläpuolisella nokka-akselilla varustettu V12-moottori, joka suunnitellaan, kehitetään sekä valmistetaan talon sisällä, ja jonka paino on kunnianhimoisesti vain alle 165 kg (!!)Squalon voimanlähteenä on täysin uusi 4,0-litrainen neljällä yläpuolisella nokka-akselilla varustettu V12-moottori, joka suunnitellaan, kehitetään sekä valmistetaan talon sisällä, ja jonka paino on kunnianhimoisesti vain alle 165 kg (!!)

Squalon voimanlähteenä on täysin uusi 4,0-litrainen neljällä yläpuolisella nokka-akselilla varustettu V12-moottori, joka suunnitellaan, kehitetään sekä valmistetaan talon sisällä, ja jonka paino on kunnianhimoisesti vain alle 165 kg (!!)Squalon voimanlähteenä on täysin uusi 4,0-litrainen neljällä yläpuolisella nokka-akselilla varustettu V12-moottori, joka suunnitellaan, kehitetään sekä valmistetaan talon sisällä, ja jonka paino on kunnianhimoisesti vain alle 165 kg (!!)

GTO Engineering

GTO Engineering Squalo: Alle 1000-kiloisen GT-auton 4,0-litrainen ja neljällä yläpuolisella nokka-akselilla toteutettu V12 painaa alle 165 kiloa!

Auto Bild.Superautot
27.12.2021
Squalon voimanlähteenä on täysin uusi 4,0-litrainen neljällä yläpuolisella nokka-akselilla varustettu V12-moottori, joka suunnitellaan, kehitetään sekä valmistetaan talon sisällä, ja jonka paino on kunnianhimoisesti vain alle 165 kg (!!)Squalon voimanlähteenä on täysin uusi 4,0-litrainen neljällä yläpuolisella nokka-akselilla varustettu V12-moottori, joka suunnitellaan, kehitetään sekä valmistetaan talon sisällä, ja jonka paino on kunnianhimoisesti vain alle 165 kg (!!)

Squalon voimanlähteenä on täysin uusi 4,0-litrainen neljällä yläpuolisella nokka-akselilla varustettu V12-moottori, joka suunnitellaan, kehitetään sekä valmistetaan talon sisällä, ja jonka paino on kunnianhimoisesti vain alle 165 kg (!!)Squalon voimanlähteenä on täysin uusi 4,0-litrainen neljällä yläpuolisella nokka-akselilla varustettu V12-moottori, joka suunnitellaan, kehitetään sekä valmistetaan talon sisällä, ja jonka paino on kunnianhimoisesti vain alle 165 kg (!!)

GTO Engineering

GTO Engineering Squalo: Alle 1000-kiloisen GT-auton 4,0-litrainen ja neljällä yläpuolisella nokka-akselilla toteutettu V12 painaa alle 165 kiloa!

Auto Bild.Superautot
27.12.2021

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Auto Bild 10/2022 on kaupoissa

Erittäin nopeat Tesla Model S Plaid ja Model X Plaid: Tulossa Suomeen!

Range Rover Sport: Kolmannen sukupolven mallisto on tähän astisista dynaamisesti kykenevin

Kia EV6 GT: Tällainen on tähän astisista tehokkain ja nopein Kia

Alpine A110 E-ternité: Täyssähköinen urheiluauto-prototyyppi

Mini Concept Aceman: Mini-perheen ensimmäinen täyssähköinen crossover – silta Mini Cooperin ja Mini Countrymanin väliin

Valmet Automotive: Sopimukseen Mercedes-AMG GT Coupé -mallin valmistuksesta

Suzuki S-Cross: Automaat­ti­vaih­tei­sissa siirrytään kevythybridistä itselataavaan hybridiin

Uudistunut Kia XCeed: Valikoimaa täydentää uusi GT-Line-varustelu

Ford Mustang Mach-E: Vahvistettu kattopaino nyt jopa 75 kg

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Koeajossa Isuzu D-Max: Kahlaajien sukua

Koeajossa Ford Mustang Mach-E: Sähköponi nelistää

Koeajossa Škoda Octavia Combi 1.4 TSI PHEV Style iV DSG: Vuoden Auto Suomessa 2021

Ensikoeajossa Toyota Hilux Double Cab 4WD 2.8D Invincible A: Terästetty metsävelho

Koeajossa Ford Explorer 3.0 V6 Ecoboost 457 hv PHEV AWD ST-Line: Näyttävä mahtijenkki

Koeajossa Mazda MX-30: Niukasti virtaa

Koeajossa Toyota Yaris 1.5 Hybrid Style: Taidolla uudistettu

Koeajossa Mercedes-Benz GLA 200d A Business: Aidon katumaasturin mitoissa

Koeajossa Peugeot 508 GT Hybrid 225 EAT8 PHEV: Lupauksen lunastus?

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Lyylin ja Aleksin hiottua tyyliä Kallion kolmiossa

Koti ja keittiö

Ella Kanninen huomasi vasta mökin hankittuaan, miten paljon se auttaa rauhoittumaan.

Koti ja keittiö

Tunnelmallinen lyhty x 5

Koti ja keittiö

Villiä viidak­ko­tun­nelmaa kotiin

Koti ja keittiö

Nauti helteestä! Kivat ideat hellepäivän viettoon

Koti ja keittiö

Mansar­di­kat­toi­sessa talossa on boheemisti muotoaan muuttava sisustus

Koti ja keittiö

Purkukuntoinen talo sai taitavissa käsissä uuden elämän

Koti ja keittiö

Ei hankita kesämökkiä, vaan talo Hangosta!

Koti ja keittiö

Ihastu herkkään ja eleganttiin raitalasiin

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUTTA

Auto Bild 10/2022 on kaupoissa

Erittäin nopeat Tesla Model S Plaid ja Model X Plaid: Tulossa Suomeen!

Range Rover Sport: Kolmannen sukupolven mallisto on tähän astisista dynaamisesti kykenevin

Kia EV6 GT: Tällainen on tähän astisista tehokkain ja nopein Kia

Alpine A110 E-ternité: Täyssähköinen urheiluauto-prototyyppi

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Koeajossa Isuzu D-Max: Kahlaajien sukua

Koeajossa Ford Mustang Mach-E: Sähköponi nelistää

Koeajossa Škoda Octavia Combi 1.4 TSI PHEV Style iV DSG: Vuoden Auto Suomessa 2021

Ensikoeajossa Toyota Hilux Double Cab 4WD 2.8D Invincible A: Terästetty metsävelho

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Lyylin ja Aleksin hiottua tyyliä Kallion kolmiossa

Koti ja keittiö

Ella Kanninen huomasi vasta mökin hankittuaan, miten paljon se auttaa rauhoittumaan.

Koti ja keittiö

Tunnelmallinen lyhty x 5

Koti ja keittiö

Villiä viidak­ko­tun­nelmaa kotiin

Koti ja keittiö

Nauti helteestä! Kivat ideat hellepäivän viettoon

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Toyota Corolla Cross on ensimmäinen Toyotan malli, jossa käytetään täysin uutta, viidennen sukupolven hybridijärjestelmää. Järjestelmä kehittää edeltäjiään suuremman vääntömomentin, käyttää entistä useammin ja tehokkaammin pelkkää sähköä liikkumiseen.

Toyota Corolla Cross on ensimmäinen Toyotan malli, jossa käytetään täysin uutta, viidennen sukupolven hybridijärjestelmää. Järjestelmä kehittää edeltäjiään suuremman vääntömomentin, käyttää entistä useammin ja tehokkaammin pelkkää sähköä liikkumiseen.

Toyota

Täysin uusi Toyota Corolla Cross: Nyt julkistettiin Suomen-hinnat

Kaupallinen yhteistyö

Laaja valikoima ja parhaat hinnat: miksi etsiä uudet renkaat verkkokaupasta?

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Range Rover Sport: Kolmannen sukupolven mallisto on tähän astisista dynaamisesti kykenevin

Kia EV6 GT: Tällainen on tähän astisista tehokkain ja nopein Kia

Alpine A110 E-ternité: Täyssähköinen urheiluauto-prototyyppi

Mini Concept Aceman: Mini-perheen ensimmäinen täyssähköinen crossover – silta Mini Cooperin ja Mini Countrymanin väliin

Valmet Automotive: Sopimukseen Mercedes-AMG GT Coupé -mallin valmistuksesta

Suzuki S-Cross: Automaat­ti­vaih­tei­sissa siirrytään kevythybridistä itselataavaan hybridiin

Uudistunut Kia XCeed: Valikoimaa täydentää uusi GT-Line-varustelu

Ford Mustang Mach-E: Vahvistettu kattopaino nyt jopa 75 kg

Ford: Testaa liikun­ta­ra­joit­teisten kuljettajien avuksi suunniteltua robot­ti­la­tau­sa­semaa

Bentley Continental GT S ja GTC S: Tuliterässä S-versiossa on 22-tuumaiset vanteet

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Täysin uusi Toyota Corolla Cross: Nyt julkistettiin Suomen-hinnat

Hyundai Ioniq 5 kokee faceliftin: WLTP-toimintamatka kaupungissa jopa 710 km

Kia EV6 GT: Tällainen on tähän astisista tehokkain ja nopein Kia

Suzuki S-Cross: Automaat­ti­vaih­tei­sissa siirrytään kevythybridistä itselataavaan hybridiin

Volkswagenin ID.-mallisto: FastLane-malliversioita saatavilla hyvin –täyssäh­kö­au­to­teh­taiden tuotanto rullaa täydellä teholla

Alpine A110 E-ternité: Täyssähköinen urheiluauto-prototyyppi

Range Rover Sport: Kolmannen sukupolven mallisto on tähän astisista dynaamisesti kykenevin

Uusi ohjel­mis­to­päi­vitys Volvoihin – mukana Apple CarPlay -tuki

Uudistunut Kia XCeed: Valikoimaa täydentää uusi GT-Line-varustelu

Valmet Automotive: Sopimukseen Mercedes-AMG GT Coupé -mallin valmistuksesta

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Toyota Corolla Cross on ensimmäinen Toyotan malli, jossa käytetään täysin uutta, viidennen sukupolven hybridijärjestelmää. Järjestelmä kehittää edeltäjiään suuremman vääntömomentin, käyttää entistä useammin ja tehokkaammin pelkkää sähköä liikkumiseen.

Toyota Corolla Cross on ensimmäinen Toyotan malli, jossa käytetään täysin uutta, viidennen sukupolven hybridijärjestelmää. Järjestelmä kehittää edeltäjiään suuremman vääntömomentin, käyttää entistä useammin ja tehokkaammin pelkkää sähköä liikkumiseen.

Toyota

Täysin uusi Toyota Corolla Cross: Nyt julkistettiin Suomen-hinnat

Kaupallinen yhteistyö

Laaja valikoima ja parhaat hinnat: miksi etsiä uudet renkaat verkkokaupasta?

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Range Rover Sport: Kolmannen sukupolven mallisto on tähän astisista dynaamisesti kykenevin

Kia EV6 GT: Tällainen on tähän astisista tehokkain ja nopein Kia

Alpine A110 E-ternité: Täyssähköinen urheiluauto-prototyyppi

Mini Concept Aceman: Mini-perheen ensimmäinen täyssähköinen crossover – silta Mini Cooperin ja Mini Countrymanin väliin

Valmet Automotive: Sopimukseen Mercedes-AMG GT Coupé -mallin valmistuksesta

Suzuki S-Cross: Automaat­ti­vaih­tei­sissa siirrytään kevythybridistä itselataavaan hybridiin

Uudistunut Kia XCeed: Valikoimaa täydentää uusi GT-Line-varustelu

Ford Mustang Mach-E: Vahvistettu kattopaino nyt jopa 75 kg

Ford: Testaa liikun­ta­ra­joit­teisten kuljettajien avuksi suunniteltua robot­ti­la­tau­sa­semaa

Bentley Continental GT S ja GTC S: Tuliterässä S-versiossa on 22-tuumaiset vanteet

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Täysin uusi Toyota Corolla Cross: Nyt julkistettiin Suomen-hinnat

Hyundai Ioniq 5 kokee faceliftin: WLTP-toimintamatka kaupungissa jopa 710 km

Kia EV6 GT: Tällainen on tähän astisista tehokkain ja nopein Kia

Suzuki S-Cross: Automaat­ti­vaih­tei­sissa siirrytään kevythybridistä itselataavaan hybridiin

Volkswagenin ID.-mallisto: FastLane-malliversioita saatavilla hyvin –täyssäh­kö­au­to­teh­taiden tuotanto rullaa täydellä teholla

Alpine A110 E-ternité: Täyssähköinen urheiluauto-prototyyppi

Range Rover Sport: Kolmannen sukupolven mallisto on tähän astisista dynaamisesti kykenevin

Uusi ohjel­mis­to­päi­vitys Volvoihin – mukana Apple CarPlay -tuki

Uudistunut Kia XCeed: Valikoimaa täydentää uusi GT-Line-varustelu

Valmet Automotive: Sopimukseen Mercedes-AMG GT Coupé -mallin valmistuksesta

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.