Päivitysten myötä Nissan Jukeen on tullut myös uusi varustetaso nimeltä N-Sport, joka korostaa auton urheilullisia ominaisuuksia niin ulkoisilla kuin sisäisillä yksityiskohdilla. Keltaisen ulkovärin palauttaminen Nissan Juke-mallistoon on suora vastaus asiakkaiden toiveisiin.
guillem hernandez
Nissan Juke: Kaivattu keltainen koriväri suorittaa paluun ohjelmistoon
Nissan Juke -crossoveriin saa jälleen kaivatun keltaisen korivärin. Lisäksi sisätilojen päivitykset parantavat mukavuutta ja ergonomiaa, minkä ohella uusi varustetaso, N-Sport, täydentää valikoimaa.
Nissan Juke -crossoveriin saa jälleen kaivatun keltaisen korivärin. Lisäksi sisätilojen päivitykset parantavat mukavuutta ja ergonomiaa, minkä ohella uusi varustetaso, N-Sport, täydentää valikoimaa.
Nissan vastaa asiakastoiveisiin tuomalla keltaisen värivaihtoehdon takaisin Nissan Juken päivityksen yhteydessä.
Ensimmäisen sukupolven Nissan Jukessa keltainen väri oli erittäin suosittu, ja nyt se palaa jälleen valikoimaan.
Keltaisen värin lisäksi Nissanin suunnittelijat ja insinöörit ovat tehneet merkittäviä muutoksia Juken sisätiloihin, kuten muotoilleet uudelleen keskikonsolin ja kojelaudan. Sisätiloissa on käytetty uusia materiaaleja ja verhoilua.
Lisäksi auton yhdistettävyyttä on päivitetty suuremmalla kosketusnäytöllä ja uusilla ominaisuuksilla.
Päivitysten myötä Nissan Jukeen on tullut myös uusi varustetaso nimeltä N-Sport, joka korostaa auton urheilullisia ominaisuuksia niin ulkoisilla kuin sisäisillä yksityiskohdilla.
Keltaisen ulkovärin palauttaminen Nissan Juke-mallistoon on suora vastaus asiakkaiden toiveisiin.
Uuden N-Sport-varustetason myötä keltaisen värin vaikutus tehostuu, kun se yhdistetään mustaan kattoon, vanteisiin, peilinkuoriin, pyöränkaariin, etusäleikköön sekä A- ja B-pilareihin.
Tämä yhdistelmä korostaa Nissan Juken jo ennestään vaikuttavaa ulkonäköä, lisäten samalla ripauksen rohkeutta ja asennetta.
Sisätilojen päivitykset tuovat lisää laatua ja yhdistettävyyttä
Nissan Juken sisätiloihin on panostettu merkittävästi Nissanin suunnittelu- ja insinööritiimien toimesta. Ensimmäinen asia, jonka nykyiset asiakkaat huomaavat ohjauspyörän taakse istuessaan, on entistä suurempi Nissan Connect -tietoviihdejärjestelmän näyttö.
Näyttö on nyt 12,3-tuumainen ja se on kallistettu 8 astetta kuljettajaa kohti, jotta se olisi helpommin kuljettajan ulottuvilla.
Ohjauspyörän taakse asettuessaan kuljettaja arvostaa myös ohjauspyörän uutta, pehmeämpää materiaalia. Mittaristo, joka näyttää Juken nopeuden ja muut tärkeät tiedot, on nyt 12,3-tuumainen digitaalinen TFT-näyttö.
Nissan Juke on saatavilla kahdella voimalinjavaihtoehdolla. Sähköistetty vaihtoehto on Nissan Juke Hybrid, mistä löytyy Nissanin polttomoottori, joka on erityisesti kehitetty toimimaan hybridivoimalinjassa. Se tuottaa 69 kW (94 hv) ja 148 Nm vääntöä. Sähkömoottori tuottaa 36 kW (49 hv) ja 205 Nm vääntöä, ja sitä tukee 1,2 kWh ajoakku. Tuloksena on voimalinja, joka tuottaa 25 % enemmän tehoa kuin nykyinen bensiinimoottorivaihtoehto, ja polttoaineenkulutus pienenee jopa 40 % kaupunkiajossa ja jopa 20 % yhdistetyssä ajossa. Nissan Juken toisessa moottorivaihtoehdossa on tehokas 1,0-litrainen kolmisylinterinen DIG-T-turbomoottori. Se on kompakti ja kevyt, mikä antaa Nissan Jukelle ajamisen iloa, jota omistajat odottavat. Se tuottaa 114 hv tehoa ja 200 Nm vääntöä.
guillem hernandez
Korkearesoluutioinen näyttö mahdollistaa sen mukauttamisen kuljettajan mieltymysten mukaan.
Mittariston näkymää voidaan vaihtaa kahden asetuksen välillä: perinteinen tai ”parannettu” näkymä, jossa nopeus ja kierrosluku esitetään kaltevilla mittareilla luoden kolmiulotteisen vaikutelman.
Tämä mahdollistaa suuremman keskusnäyttöalueen, johon kuljettaja voi valita haluamansa tiedot. Näytön ohjaimet ovat kätevästi sijoitettu ohjauspyörään.
Uudistettu tietoviihdejärjestelmä sisältää intuitiivisemman kotinäytön, johon voi valita itselle tärkeimmät toiminnot.
Lisäksi tietoviihdejärjestelmän puheentunnistusta ja puhutun kielen ymmärrystä on parannettu. Tämä laajentaa ilmausten ja lauseiden valikoimaa, joita järjestelmä voi tunnistaa käskyinä.
Jo aiemmin tutun langattoman Apple CarPlayn lisäksi nyt myös Android Auto toimii langattomasti. Lisäksi järjestelmä voi nyt toistaa videomateriaalia USB-liitetyistä laitteista auton ollessa pysäköitynä.
Yhtenäinen keltainen matkustamon teema
N-Sport-varustetason sisätiloissa on keltaiseen ulkoväriin sointuva korostusväri, joka kulkee mittariston yläosassa, kehystäen keskikonsolin uutta tietoviihdejärjestelmää ja päättyen raitisilmaritilöihin.
N-Sport -istuimet jatkavat rohkeaa teemaa keltaisilla kierrätetyillä Alcantara®-osilla, jotka sopivat yhteen ulkovärin kanssa. Istuimien keltaiset tikkaukset ja selkänojaan kohokuvioitu ”Juke” viimeistelevät rohkean vaikutelman. N-Connecta- ja Tekna-varustetasoissa on uudet, ylelliset istuimet.
“Nissan Juke on rohkea ja itsevarma osa Nissan perhettä. Sen muotoilu on asiakkaiden tärkein ostopäätöksen syy – he rakastavat sen tyyliä ja vahvaa persoonallisuutta”, sanoi Matthew Weaver, Vice President, Nissan Design Europe.
Parannettu sisätilojen käytännöllisyys
Kaikkiin Juke-varustetasoihin on tullut päivityksiä sisätilojen käytännöllisyyteen, mukaan lukien suurempi, nyt 7,8 litran kokoinen hansikaslokero. Käsinoja on uudelleen muotoiltu tukevammaksi ja sen kansi sisältää nyt luottokorttipidikkeen.
Nissan Juke on varustettu sähköisellä käsijarrulla, joka maksimoi tilan etuistuinten välissä.
Nissan Juken sisätiloihin on panostettu merkittävästi Nissanin suunnittelu- ja insinööritiimien toimesta. Ensimmäinen asia, jonka nykyiset asiakkaat huomaavat ohjauspyörän taakse istuessaan, on entistä suurempi Nissan Connect -tietoviihdejärjestelmän näyttö. Näyttö on nyt 12,3-tuumainen ja se on kallistettu 8 astetta kuljettajaa kohti, jotta se olisi helpommin kuljettajan ulottuvilla. Ohjauspyörän taakse asettuessaan kuljettaja arvostaa myös ohjauspyörän uutta, pehmeämpää materiaalia. Mittaristo, joka näyttää Juken nopeuden ja muut tärkeät tiedot, on nyt 12,3-tuumainen digitaalinen TFT-näyttö.
guillem hernandez
Käyttömukavuutta parantavat myös sekä edestä että takaa löytyvät USB-A- että USB-C-liitännät, sekä ylempien varustetasojen langaton latausalusta.
Uudet värivaihtoehdot
Keltaisen lisäksi ulkovärivalikoimaan on tullut muitakin muutoksia. Aiempi helmiäisvalkoinen on korvattu uudella entistä puhtaamman valkoisen sävyllä mikä sisältää enemmän metallihiukkasia helmiäisefektin tehostamiseksi.
Mustan metallivärin koostumus on nyt entistä tummempi, mikä on saavutettu käyttämällä enemmän hiilimustaa pigmenttiä ja korvaamalla metallihiutaleet lasihiutaleilla, mikä lisää "kimalluksen" voimakkuutta.
Jukeen on myös saatavilla uusia vannevaihtoehtoja.
Kuljettajaa avustava teknologia
Nissan Jukessa on kattava valikoima kuljettajaa avustavia järjestelmiä, jotka varmistavat kaikkien turvallisuuden. Nissan Juken päivityksen myötä kaistavahti on nyt vakiona, ja kaistallapitoavustin löytyy ylemmistä varustetasoista.
Peruutuskameran resoluutio on myös parantunut 0,3 megapikselistä 1,3 megapikseliin ja on nyt vakiona kaikissa malleissa, kun taas 360 asteen Around View Monitor -kamerajärjestelmä, joka yhdistää auton ympärillä olevien neljän kameran näkymän ja luo ”lintuperspektiivin”, on saatavilla N-Connecta-varustetasosta ylöspäin.
Tutut voimalinjat
Nissan Juke on saatavilla kahdella voimalinjavaihtoehdolla. Sähköistetty vaihtoehto on Nissan Juke Hybrid, mistä löytyy Nissanin polttomoottori, joka on erityisesti kehitetty toimimaan hybridivoimalinjassa. Se tuottaa 69 kW (94 hv) ja 148 Nm vääntöä.
Sähkömoottori tuottaa 36 kW (49 hv) ja 205 Nm vääntöä, ja sitä tukee 1,2 kWh ajoakku.
Tuloksena on voimalinja, joka tuottaa 25 % enemmän tehoa kuin nykyinen bensiinimoottorivaihtoehto, ja polttoaineenkulutus pienenee jopa 40 % kaupunkiajossa ja jopa 20 % yhdistetyssä ajossa.
Nissan Juken toisessa moottorivaihtoehdossa on tehokas 1,0-litrainen kolmisylinterinen DIG-T-turbomoottori.
Se on kompakti ja kevyt, mikä antaa Nissan Jukelle ajamisen iloa, jota omistajat odottavat. Se tuottaa 114 hv tehoa ja 200 Nm vääntöä.
Saatavilla on 6-vaihteinen manuaalivaihteisto tai urheilullinen 7-vaihteinen automaattivaihteisto (DCT) ja ajotilavalitsin (Eco, Standard, Sport), joka mahdollistaa kuljettajan ajotyylin mukauttamisen mihin tahansa tilanteeseen.
13 vuotta Nissan Juke Nissan -tuotantoa Isossa-Britanniassa
N-Sport -istuimet jatkavat rohkeaa teemaa keltaisilla kierrätetyillä Alcantara®-osilla, jotka sopivat yhteen ulkovärin kanssa. Istuimien keltaiset tikkaukset ja selkänojaan kohokuvioitu ”Juke” viimeistelevät rohkean vaikutelman. N-Connecta- ja Tekna-varustetasoissa on uudet, ylelliset istuimet.
guillem hernandez
Päivitetty Nissan Juke on nyt tuotannossa Nissanin Sunderlandin tehtaalla, jossa on valmistettu yli 1,3 miljoonaa Nissan Jukea vuodesta 2010 lähtien.
Auto valmistetaan tehtaan 2-tuotantolinjalla, Qashqain rinnalla.
Nissan Juke on nyt neljänneksi eniten valmistettu malli Sunderlandin tehtaalla, edellään Nissan Qashqai, Nissan Micra ja Nissan Primera. Viime kesänä tehtaalla valmistui sen yhteensä 11 miljoonas ajoneuvo sen jälkeen, kun tuotanto alkoi vuonna 1986.
Uusi Nissan Juke DIG-T on myynnissä Nissan-jälleenmyyjillä ympäri Suomen, hinnat alkaen 25 785 euroa (alv 24%).
Uusi Nissan Juke Hybrid on saatavilla 2. syyskuuta alkaen. Hinnat julkaistaan 2. syyskuuta (alv 25,5 %).
Nissan-lehdistötiedote / Juha Peltonen
Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!
VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT
Maanteillä jo miljoona Volvon lataushybridiä
Vältä nämä virheet ostaessasi talvirenkaita sähköautoon
Koeajossa Citroën Berlingo Van BlueHDi 130 XL EAT8: Tavarajuna
Vaihtoautokauppojen valikoimissa on isot erot
Suomen vanhin autolehti, Moottori, viettää 100-vuotisjuhliaan
Opel palauttaa dieselvoimalinjan Zafira-mallistoon
Täysin uusi Nissan LEAF jopa 622 km toimintamatkalla ja huipputeknologioilla
Kahden testin huippumenestyjä: Continentalin kitkarenkaat vakuuttavat jälleen
Polestarin rekisteröinnit kasvoivat tammi-syyskuussa globaalisti 36% ja Suomessa 132%
Hyundai IONIQ 9:n myynti alkaa
HYÖTYJUTUT
Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?
Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?
Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?
Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä
Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista
Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki
Mielenkiintoinen retroritari
Paaliin vai pajalle?
Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut
Näin kuormaat peräkärryn oikein
... Lisää
KOEAJOT
Koeajossa Citroën Berlingo Van BlueHDi 130 XL EAT8: Tavarajuna
Koeajossa Volkswagen Passat Variant Elegance Business 1.5 eTSI 110 kW (150 hv) DSG: Vain farkkuna
Koeajossa BMW iX2 xDrive30: Kokoisekseen taloudellinen
Koeajossa Toyota Yaris Hybrid 130 Premiere Edition: Lisää paukkua
Koeajossa Toyota C-HR 2.0 Plug-in Hybrid Premiere Edition: Kiitettävästi sähköllä
Koeajossa Alfa Romeo Stelvio 2.0 Q4 AT8 Tributo Italiano: Italialainen ylistys
Koeajossa BYD Seal Excellence AWD: Urheilullista tyyliä Kiinasta
Koeajossa Mercedes-Benz CLE 300 4Matic A: Aito klassinen coupé
Koeajossa Mazda MX-30 R-EV Edition R: Männät kiertävät, sähkö liikuttaa
Koeajossa Fiat 600e 54 kWh La Prima Edizione: Hintavaa hauskuutta
... Lisää
TESTIT
Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa
Pyyhkimien vapaapäivä?
Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina
Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!
Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?
Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot
Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!
Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!
Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä
Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?
... Lisää
FOKUS MEDIA
Kristalliunelmia
Linda Linko: ”Estetiikka ei ole pelkkää pintaa, parhaimmillaan siitä heijastuu jotain olennaista ihmisyydestä”
Uusi phono-moduuli Ranskasta
Oranssi on uusi musta
Levysoitin cd-soittimella
Canorilta dac-cd
Supravoxin herkkä lattiakaiutin
Muotoilija Ville Auvinen: ”Joskus idea nousee tarpeesta omaan kotiin, joskus jostain visuaalisesta vihjeestä kaupungilta”
Primare alkukielellä
AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN
KOEAJOT
Koeajossa Citroën Berlingo Van BlueHDi 130 XL EAT8: Tavarajuna
Koeajossa Volkswagen Passat Variant Elegance Business 1.5 eTSI 110 kW (150 hv) DSG: Vain farkkuna
Koeajossa BMW iX2 xDrive30: Kokoisekseen taloudellinen
Koeajossa Toyota Yaris Hybrid 130 Premiere Edition: Lisää paukkua
Koeajossa Toyota C-HR 2.0 Plug-in Hybrid Premiere Edition: Kiitettävästi sähköllä
... Lisää
UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!
LUETUINTA JUURI NYT
KILPAILU
AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN
UUTISFIIDI
Maanteillä jo miljoona Volvon lataushybridiä
Vältä nämä virheet ostaessasi talvirenkaita sähköautoon
Vaihtoautokauppojen valikoimissa on isot erot
Suomen vanhin autolehti, Moottori, viettää 100-vuotisjuhliaan
Opel palauttaa dieselvoimalinjan Zafira-mallistoon
Täysin uusi Nissan LEAF jopa 622 km toimintamatkalla ja huipputeknologioilla
Kahden testin huippumenestyjä: Continentalin kitkarenkaat vakuuttavat jälleen
Polestarin rekisteröinnit kasvoivat tammi-syyskuussa globaalisti 36% ja Suomessa 132%
Hyundai IONIQ 9:n myynti alkaa
... Lisää uutisia
LUETUIMMAT
Uudet voimalinjat Dacia Dusterille
Kahden testin huippumenestyjä: Continentalin kitkarenkaat vakuuttavat jälleen
Mazda lanseeraa uuden sähkömaasturinsa, ensi vuonna Eurooppaan – ”Unelma-auto”
Täysin uusi sähköinen GLC ensi-illassa Münchenissa: Uusi aikakausi Mercedes-Benzille
Mercedes-Benz tekee pikalatauksista entistä nopeampia: 600 kW:n latausteho saatavana jo ensi vuonna
Tällainen on uusi Kia Stonic
Mazda julkaisi täysin uuden CX-5:n hinnat
Hyundai IONIQ 9:n myynti alkaa
Norjassa hurja sähköautojen myyntiennätys
Volkswagen esittelee ID. CROSS -konseptiauton, uusi sähköautomalli pienempään kokoluokkaan
YHTEISTYÖSSÄ
KAUPALLINEN YHTEISTYÖ: LAKI LEHTONEN
Yrittääkö auton myyjä vetäytyä vastuusta? Tunne käytetyn auton takuun ja virhevastuun erot
KAUPALLINEN YHTEISTYÖ: YHDISTELYLAINA
Uusi vai käytetty auto? Yhdistelylaina voi ratkaista tilanteen
KAUPALLINEN YHTEISTYÖ: SILTARAHA.FI
Pidä yrityksesi liikkeessä – joustava autorahoitus auttaa
Kilpailuta autolaina – voit löytää sopivan koron lainallesi
KAUPALLINEN YHTEISTYÖ