Mallivuoden 2025 uudistuksiin kuuluu myös Luminarin LiDAR-anturin sisältävä Pilot-paketti, joka tulee saataville Polestar 3 Long range Single motor -versioon. Se tarjoaa asiakkaille lisää turvallisuutta ja mukavuutta.
Polestar
Polestar 3 -mallisto: Laajenee takavetoisella mallilla
Tilaukset alkoivat Euroopassa. Pohjois-Amerikan ja Australian vuoro on myöhemmin vuonna 2024. Takavetoisessa on jopa 650 km:n (WLTP*) toimintamatka ja samat ylelliset ominaisuudet, teknologia ja muotoilu kuin muissa Polestar 3 -malleissa.
Polestar tuo Polestar 3 -mallistoon Long range Single motor -version, joka antaa asiakkaille jälleen yhden uuden mahdollisuuden päästä sähköisen aikakauden SUV-mallin ohjauspyörän taakse.
Polestar 3 Long range Single motor -mallin lähtöhinta on 79 900 € toimituskulut mukaan lukien, ja sen tilauskirjat avautuvat Euroopassa** tänään. Pohjois-Amerikan ja Australian tilauksia aletaan ottamaan vastaan myöhemmin tänä 2024.
“Polestar 3 Long range Single motor on SUV-lippulaivamallistamme uusi alkaen-malli. Takaveto sopii suorituskykykeskeiseen ajodynamiikkaamme, joka erottaa auton muiden ylellisten SUV-mallien joukosta”, Polestarin pääjohtaja Thomas Ingenlath sanoo.
Tämä Yhdysvalloissa valmistettava Polestar 3 Single motor -malli käyttää samaa 111 kWh:n akkua kuin Dual motor -mallit. Huippulatausteho on 250 kW, joka mahdollistaa DC-latauksen 10:stä 80:een prosenttiin 30 minuutissa.
Energiatehokkainta Polestar 3 -mallia etsiviä ilahduttaa tieto, että uuden Long range Single motor -version toimintamatka on jopa 650 kilometriä (WLTP*).
Suorituskykykeskeisen merkin tuotteena Polestar 3 Long range Single motor -malli säilyttää kaikki Long range Dual motor -versioiden edistyneet ominaisuudet, kuten innostavan ajokokemuksen.
Moottori pyörittää Polestar 3 Long range Single motor -versiossa vain taka-akselia, ja se kehittää 220 kW tehoa ja 490 Nm vääntöä.
Polestar
Ajomukavuudesta ja hallittavuudesta vastaa hienostunut passiivinen vaimennusjärjestelmä, joka käyttää hydraulisia HRS-vaimentimia ja taajuusselektiivistä FSD-vaimennusta.
Polestar 3 Long range Single motor -mallissa jäljitellään täydellisesti Long range Dual motor -mallien dynaamisuutta.
Moottori pyörittää Polestar 3 Long range Single motor -versiossa vain taka-akselia, ja se kehittää 220 kW tehoa ja 490 Nm vääntöä.
Lopputuloksena uusi Polestar 3 Long range Single motor kiihtyy 0–100 km/h nopeuteen jo 7,8 sekunnissa.
Pysähtymisteho on yhtä tärkeää, joten Polestar 3 Long range Single motor -versiossa on sama Brembon jarrujärjestelmä kuin muissakin Polestar 3 -malleissa.
Polestar tuo Polestar 3 -mallistoon Long range Single motor -version, joka antaa asiakkaille jälleen yhden uuden mahdollisuuden päästä sähköisen aikakauden SUV-mallin ohjauspyörän taakse.
Polestar
Osana mallivuoden 2025 uudistuksia Polestar 3 Long range Single motor saa enemmän räätälöintivaihtoehtoja yksittäisten lisävarusteiden ja uuden lisävarustepakettivalikoiman ansiosta.
Asiakkaat voivat tehdä Polestar 3 -autostaan entistä yksilöllisemmän valitsemalla kuudesta koriväristä, viidestä sisustuksesta ja neljästä vannevaihtoehdosta, joihin lukeutuu uusi 21-tuumainen alumiinivanne osana uutta Pro-pakettia.
Mallivuoden 2025 uudistuksiin kuuluu myös Luminarin LiDAR-anturin sisältävä Pilot-paketti, joka tulee saataville Polestar 3 Long range Single motor -versioon. Se tarjoaa asiakkaille lisää turvallisuutta ja mukavuutta.
Polestar 3 Long range Single motor -version lähtöhinta on 79 900 €.
Polestar 3 Long range Single motor -malli on tilattavissa osoitteessa https://www.polestar.com/polestar-3/configurator/
Polestar-lehdistötiedote / Juha Peltonen
Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!
VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT
Koeajossa Mercedes-Benz E-sarja 300 e T A: Moneen lähtöön
Jopa sata kilometriä eurolla – sähköautolla ajamisen edullisuus yllättää
Porsche parantaa digitaalista järjestelmäänsä
XPENG julkaisi ensimmäiset kuvat seuraavan sukupolven P7-sedanista
Moottori-lehti laski: Kannattaako vanha diesel-Volvo vaihtaa uudempaan – jopa sähköautoon?
Kilpailuta autolaina – voit löytää sopivan koron lainallesi
SEAT juhlii 75 vuoden taivaltaan
Ranskan presidentit ajavat DS:llä
Väärät varaosat voivat tulla kalliiksi – miksi sopivuus on tärkeää?
Kialla vahva myyntivuosi
HYÖTYJUTUT
Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?
Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?
Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?
Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä
Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista
Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki
Mielenkiintoinen retroritari
Paaliin vai pajalle?
Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut
Näin kuormaat peräkärryn oikein
... Lisää
KOEAJOT
Koeajossa Mercedes-Benz E-sarja 300 e T A: Moneen lähtöön
Koeajossa Opel Astra Sports Tourer GS 180 PHEV: Vihdoinkin!
Koeajossa Jeep Wrangler Sahara Power Soft Top 2.0 PHEV AT8: Aito asia
Koeajossa BMW i7 xDrive60: Uuden aallon huipulla
Koeajossa Renault Espace E-Tech full hybrid 200 techno esprit Alpine 4Control: Uuteen kategoriaan
Koeajossa Volkswagen ID.7 Pro Business Max: Tyylikäs sedan
Koeajossa Citroën ë-C4 Full Electric 156 Shine 54 kWh A: Matkamukava
Koeajossa Jeep Avenger Summit 54 kWh 156 hv: Ensimmäinen täyssähköinen Jeep
Koeajossa BMW i5 M60 xDrive Sedan: Edustavaan ajoon
Koeajossa Honda ZR-V Hybrid Advance: Nuorekas täydennys
... Lisää
TESTIT
Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa
Pyyhkimien vapaapäivä?
Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina
Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!
Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?
Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot
Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!
Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!
Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä
Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?
... Lisää
FOKUS MEDIA
B&W Px7 S3
ATC:n uusi aktiivinen jalustakaiutin
Rogersin uudet juhlamallit
Häiriötöntä verkkoyhteyttä
Ortofon Concorde -sarjalle jatkoa
Trendikäs sitruuna tuo iloa ja energiaa kotiin
Estelonin uudet A-sarjalaiset
Nagra Compact Phono
Serblin & Sonin vahvistimet
AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN
UUTTA
Koeajossa Mercedes-Benz E-sarja 300 e T A: Moneen lähtöön
Jopa sata kilometriä eurolla – sähköautolla ajamisen edullisuus yllättää
Porsche parantaa digitaalista järjestelmäänsä
XPENG julkaisi ensimmäiset kuvat seuraavan sukupolven P7-sedanista
Moottori-lehti laski: Kannattaako vanha diesel-Volvo vaihtaa uudempaan – jopa sähköautoon?
KOEAJOT
Koeajossa Mercedes-Benz E-sarja 300 e T A: Moneen lähtöön
Koeajossa Opel Astra Sports Tourer GS 180 PHEV: Vihdoinkin!
Koeajossa Jeep Wrangler Sahara Power Soft Top 2.0 PHEV AT8: Aito asia
Koeajossa BMW i7 xDrive60: Uuden aallon huipulla
Koeajossa Renault Espace E-Tech full hybrid 200 techno esprit Alpine 4Control: Uuteen kategoriaan
... Lisää
UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!
LUETUINTA JUURI NYT
Kaupallinen yhteistyö
KILPAILU
AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN
UUTISFIIDI
Jopa sata kilometriä eurolla – sähköautolla ajamisen edullisuus yllättää
Porsche parantaa digitaalista järjestelmäänsä
XPENG julkaisi ensimmäiset kuvat seuraavan sukupolven P7-sedanista
Moottori-lehti laski: Kannattaako vanha diesel-Volvo vaihtaa uudempaan – jopa sähköautoon?
SEAT juhlii 75 vuoden taivaltaan
Ranskan presidentit ajavat DS:llä
Kialla vahva myyntivuosi
Harrasteautokausi on käsillä – vanha auto vaatii erityistä huomiota liikenteessä
Huoli rahasta jarruttaa suomalaisia autokaupoilla
Polestarilta akkujen kuntotodistukset käytettyihin malleihin
... Lisää uutisia
LUETUIMMAT
Teslan Cybertruck on ollut täysi katastrofi
Moottori-lehti laski: Kannattaako vanha diesel-Volvo vaihtaa uudempaan – jopa sähköautoon?
Koeajossa Opel Astra Sports Tourer GS 180 PHEV: Vihdoinkin!
Volkswagen sähköautojen markkinajohtaja – ID.4 Suomen suosituin nelivetoinen sähköauto
Volkswagenin ID.4-mallisto laajenee uusilla edullisemmilla Comfort-versioilla
Citroënin sähköautojen hintavallankumous voimistuu – uusi ë-C3 You Limited on Suomen halvin sähköauto
Jopa sata kilometriä eurolla – sähköautolla ajamisen edullisuus yllättää
Koeajossa Renault Espace E-Tech full hybrid 200 techno esprit Alpine 4Control: Uuteen kategoriaan
Koeajossa BMW i7 xDrive60: Uuden aallon huipulla
Koeajossa Volkswagen ID.7 Pro Business Max: Tyylikäs sedan
YHTEISTYÖSSÄ
Kilpailuta autolaina – voit löytää sopivan koron lainallesi
Väärät varaosat voivat tulla kalliiksi – miksi sopivuus on tärkeää?
KAUPALLINEN YHTEISTYÖ: CARVERTICAL
Suurin huijaus autoalalla 2020-luvulla?
Moottoriurheilu digitaalisessa maailmassa: Parhaat autopelit
KAUPALLINEN YHTEISTYÖ: RAHALAITOS.FI