Ensimmäiset kuudennen sukupolven Renault Espacet saapuvat Suomeen syksyllä, mihin mennessä kerrotaan meille tuotavat versiot ja niiden hinnat.

Ensimmäiset kuudennen sukupolven Renault Espacet saapuvat Suomeen syksyllä, mihin mennessä kerrotaan meille tuotavat versiot ja niiden hinnat.

Renault

Renault Espace: Uuden sukupolven hybridi

Renault Espace toi automaailmaan aivan uuden luokan, kun se esiteltiin vuonna 1983. Nyt Espace etenee kuudenteen sukupolveen, jossa tilat ovat edelleen pääasia. Nykyaikaan sopivasti tyylissä on siirrytty kohti katumaastureita. Voimalinjana on edistyksellinen hybridi, jolla kulutus on hämmästyttävän pieni auton kokoon ja kulje­tus­ka­pa­si­teettiin nähden.

Auto Bild.Uutiset

Re­nault Es­pa­ce aloit­ti val­lan­ku­mouk­sen vuon­na 1983, kun se esi­tel­tiin. Au­ton muo­dot oli­vat fu­tu­ris­ti­set ja ti­lan­käyt­tö jo­tain ai­nut­laa­tuis­ta. Nyt Es­pa­cen syn­ty­mäs­tä tu­lee ku­lu­neek­si 40 vuot­ta ja au­to on ke­hit­ty­nyt vii­den su­ku­pol­ven ai­ka­na asi­ak­kai­den toi­vo­mal­la ta­val­la.

Kai­kil­le ai­em­mil­le su­ku­pol­vil­le ja myös täy­sin uu­del­le Es­pa­cel­le ovat yh­teis­tä mu­ka­vat ti­lat vii­del­le tai seit­se­mäl­le sekä mat­kus­ta­mon va­loi­suus. Tar­jol­la on mat­kus­ta­mi­sen laa­tua jo­kai­sel­le. Sitä tuo­vat ti­lat, va­rus­teet ja tur­val­li­suus.

”Täy­sin uu­si Es­pa­ce on mer­kit­tä­vä mal­li vah­vis­ta­mas­sa siir­ty­mis­täm­me koh­ti ylem­piä au­to­luok­kia. Sii­nä on jäl­jel­lä vii­den ai­em­man su­ku­pol­ven DNA, joka nä­kyy uu­tuu­tem­me mu­ka­vuu­des­sa, mo­ni­käyt­töi­syy­des­sä ja ti­lo­jen va­loi­suu­des­sa. Es­pa­ce muun­tuu vas­taa­maan asi­ak­kai­den toi­vei­ta uu­del­la hyb­ri­di­voi­ma­lin­jal­laan ja ai­nut­laa­tui­sel­la mul­ti­me­di­a­ko­ke­muk­sel­la.”

[Fab­ri­ce Cam­bo­li­ve, Re­nault-mer­kin toi­mi­tus­joh­ta­ja]

Kattolinja laskee tyylikkäästi perää kohden keventäen auton olemusta, mutta silti taaimmaisellakin rivillä on riittävästi pääntilaa.

Kattolinja laskee tyylikkäästi perää kohden keventäen auton olemusta, mutta silti taaimmaisellakin rivillä on riittävästi pääntilaa.

Renault

Re­nault Es­pa­ces­sa on sama eri ko­ko­luok­kiin muo­kat­ta­vis­sa ole­va CMF-CD -pe­rus­ra­ken­ne kuin Suo­mes­sa pian en­nak­ko­myyn­tiin tu­le­vas­sa täy­sin uu­des­sa Aust­ra­lis­sa.

Edis­tyk­sel­li­sen ra­ken­teen an­si­os­ta 4,72 met­rin pi­tui­nen uu­si Es­pa­ce on 14 sent­tiä ly­hy­em­pi kuin en­nen ja sa­mal­la 32 mm ma­ta­lam­pi. Pie­nem­mäs­tä ko­ris­ta huo­li­mat­ta si­sä­pi­tuus edes­tä kol­man­nen ri­vin pen­kin sel­kä­no­jaan on kas­va­nut 2,48 met­riin ja ta­va­ra­ti­la on suu­rem­pi kuin en­nen.

Mer­kit­tä­vää on myös oma­mas­san pie­ne­ne­mi­nen yli 200 ki­lol­la.

Yk­si Re­nault Es­pa­cen vah­vuuk­sis­ta on ol­lut kaut­ta sen his­to­ri­an ul­ko­nä­kö, mitä ta­ri­naa kuu­den­nen su­ku­pol­ven Es­pa­ce jat­kaa.

Mo­der­nis­sa au­tos­sa on 18 sen­tin maa­va­ra ja 19- tai 20-tuu­mai­set pyö­rät, jot­ka nos­ta­vat uu­tuu­den ka­tu­maas­tu­rien jouk­koon. Kat­soi au­toa mis­tä suun­nas­ta ta­han­sa, se näyt­tää tyy­lik­kääl­tä, voi­mak­kaal­ta ja ta­sa­pai­noi­sel­ta.

Si­vup­ro­fii­lis­sa ko­ros­tu­vat lo­ka­suo­jat ja ko­rin ala­o­san suo­jaus, ku­ten ka­tu­maas­tu­reis­sa on ta­pa­na. Ta­ka­o­vi on ta­val­lis­ta le­ve­äm­pi, mikä hel­pot­taa liik­ku­mis­ta kol­man­nel­le is­tuin­ri­vil­le.

Kat­to­lin­ja las­kee tyy­lik­kääs­ti pe­rää koh­den ke­ven­tä­en au­ton ole­mus­ta, mut­ta sil­ti taa­im­mai­sel­la­kin ri­vil­lä on riit­tä­väs­ti pään­ti­laa.

Va­lit­ta­va­na on kol­me kor­ke­a­ta­sois­ta va­rus­te­ta­soa, Tech­no, Ico­nic ja Esp­rit Al­pi­ne, joil­la jo­kai­sel­la on oma tyy­lin­sä.

Modernissa autossa on 18 sentin maavara ja 19- tai 20-tuumaiset pyörät, jotka nostavat uutuuden katumaasturien joukkoon.

Modernissa autossa on 18 sentin maavara ja 19- tai 20-tuumaiset pyörät, jotka nostavat uutuuden katumaasturien joukkoon.

Renault

Tech­nos­sa ik­ku­na­lis­tat ovat kiil­lo­tet­tua kro­mia ja sii­nä on 19-tuu­mai­set pyö­rät.

Ico­ni­cis­sa ko­rin yk­si­tyis­koh­dat, ku­ten ik­ku­na­lis­tat ja kat­to­kis­kot ovat mus­tia ja pyö­rät ovat 20-tuu­mai­set.

Esp­rit Al­pi­ne on mal­li­ni­men­sä mu­kai­ses­ti kol­mi­kon ur­hei­lul­li­sin, jota ko­ros­taa muun mu­as­sa ruu­tu­lip­pu­mai­nen etu­sä­leik­kö.

Run­saas­ti muun­nel­ta­vaa ti­laa mat­kus­ta­jil­le ja ta­va­roil­le

Suu­ret ti­lat ja nii­den suo­ma mu­ka­vuus ovat yk­si Es­pa­cen tär­keim­mis­tä omi­nai­suuk­sis­ta. Kuu­den­nes­sa su­ku­pol­ves­sa Re­nault on muut­ta­nut tila-au­ton­sa liik­ku­vak­si loun­gek­si.

Mat­kus­ta­mo on 7-paik­kai­ses­sa ver­si­os­sa mel­kein kak­si ja puo­li met­riä pit­kä. Re­nault tar­jo­aa asi­ak­kaal­le mah­dol­li­suu­den va­li­ta, ha­lu­aa­ko Es­pa­cen 5- tai 7-paik­kai­se­na, hin­ta on mo­lem­mil­la sama.

Tavaratilaa on Espacessa runsaasti. Viiden matkustajan versiossa takapenkin ollessa normaaliasennossa se on 581 litran kokoinen. Kun takapenkin siirtää etuasentoon tilaa on peräti 777 litraa. Mikäli ollaan matkassa kahden, tavaraa voi lastata mukaan 1 818 litraa.

Tavaratilaa on Espacessa runsaasti. Viiden matkustajan versiossa takapenkin ollessa normaaliasennossa se on 581 litran kokoinen. Kun takapenkin siirtää etuasentoon tilaa on peräti 777 litraa. Mikäli ollaan matkassa kahden, tavaraa voi lastata mukaan 1 818 litraa.

Renault

Matkustamo on 7-paikkaisessa versiossa melkein kaksi ja puoli metriä pitkä. Renault tarjoaa asiakkaalle mahdollisuuden valita, haluaako Espacen 5- tai 7-paikkaisena, hinta on molemmilla sama.

Matkustamo on 7-paikkaisessa versiossa melkein kaksi ja puoli metriä pitkä. Renault tarjoaa asiakkaalle mahdollisuuden valita, haluaako Espacen 5- tai 7-paikkaisena, hinta on molemmilla sama.

Renault

Val­ta­vis­ta ti­lois­ta pää­se­vät naut­ti­maan eten­kin toi­sel­la ri­vil­lä mat­kus­ta­vat. Kun käy­te­tään pen­kin 22 sen­tin siir­to­va­ra ja sää­de­tään se ai­van taak­se, pol­vi­ti­laa on yli 32 sent­tiä. Sel­kä­no­jan kal­lis­tuu 31 as­teen kul­maan, min­kä jäl­keen mat­kus­ta­mi­nen on to­del­la ylel­lis­tä.

Mi­kä­li kes­kel­lä ei is­tu ke­tään, voi tait­taa esiin kes­ki­kyy­när­no­jan, jos­sa on mu­ki­te­li­neet.

Kol­man­nel­la­kin is­tuin­ri­vil­lä on mel­kein 13 sent­tiä pol­vi­ti­laa. Sin­ne on help­po kul­kea, sil­lä Ea­sy Ac­cess -toi­min­nol­la toi­nen is­tuin­ri­vi siir­tyy 26 sent­tiä eteen­päin ja tait­tuu eteen.

Kai­kil­la is­tuin­pai­koil­la on tur­va­vyön esi­ki­ris­ti­met, kos­ke­tuk­ses­ta syt­ty­vä lu­ku­va­lo ja USB-C -port­ti eri lait­tei­den la­taus­ta var­ten. La­tauk­seen on myös kak­si 12 vol­tin pis­to­ket­ta, toi­nen mat­kus­ta­mos­sa ja toi­nen ta­va­ra­ti­las­sa.

Eri­tyis­tä va­loi­suut­ta mat­kus­ta­moon tuo li­sä­va­rus­tee­na saa­ta­va pa­no­raa­ma-la­si­kat­to, joka on yk­si mark­ki­noi­den suu­rim­mis­ta. Se on pe­rä­ti 1,33 met­riä pit­kä ja 0,84 met­riä le­veä, ei­kä sii­nä ole mi­tään poik­ki­tan­ko­ja.

Yli ne­li­ö­met­rin laa­jui­nen la­si­kat­to on erit­täin tek­ni­nen, sil­lä se suo­dat­taa ult­ra­vi­o­let­ti­sä­teet ja suu­rim­man osan inf­ra­pu­na­sä­teis­tä. Niin­pä mat­kus­ta­mo ei kuu­me­ne, ei­kä tar­vi­ta eril­lis­tä pi­men­nys­ver­hoa.

Espace on Renaultin huippumalli, minkä takia siitä ei valmisteta perusmallia, vaan lähtökohtana on erittäin kattavasti varusteltu Techno. Siinä on kuljettajan edessä 12,3-tuumainen muunneltava digitaalimittaristo ja kojelaudan keskellä 12-tuumainen pystysuunnassa oleva kosketusnäyttö. Saatavana on monipuolisesti tietoa jakava 9,3-tuumainen heijastusnäyttö tuulilasiin.

Espace on Renaultin huippumalli, minkä takia siitä ei valmisteta perusmallia, vaan lähtökohtana on erittäin kattavasti varusteltu Techno. Siinä on kuljettajan edessä 12,3-tuumainen muunneltava digitaalimittaristo ja kojelaudan keskellä 12-tuumainen pystysuunnassa oleva kosketusnäyttö. Saatavana on monipuolisesti tietoa jakava 9,3-tuumainen heijastusnäyttö tuulilasiin.

Renault

Es­pa­cen pe­rin­tei­tä kun­ni­oit­ta­en is­tui­met ovat erit­täin mu­ka­vat. Edes­sä kes­ki­kon­so­lis­sa on ai­na pi­tuus­suun­nas­sa liu­ku­va kä­si­tu­ki, jon­ka voi siir­tää mie­lei­seen paik­kaan.

Ico­ni­cis­sa on uu­te­na ide­a­na toi­sen ri­vin is­tuin­ten pään­tu­kiin so­pi­vat peh­me­ät, er­go­no­mi­set tyy­nyt, jot­ka on ver­hoil­tu sa­mal­la ma­te­ri­aa­lil­la kuin is­tui­met.

Ta­va­ra­ti­laa on Es­pa­ces­sa run­saas­ti. Vii­den mat­kus­ta­jan ver­si­os­sa ta­ka­pen­kin ol­les­sa nor­maa­li­a­sen­nos­sa se on 581 lit­ran ko­koi­nen. Kun ta­ka­pen­kin siir­tää etu­a­sen­toon ti­laa on pe­rä­ti 777 lit­raa. Mi­kä­li ol­laan mat­kas­sa kah­den, ta­va­raa voi las­ta­ta mu­kaan 1 818 lit­raa.

Seit­se­män­paik­kai­ses­sa ver­si­os­sa ta­va­ra­ti­la on 104 lit­raa pie­nem­pi ja kaik­kien paik­ko­jen ol­les­sa käy­tös­sä sitä on 159 lit­raa. Pik­ku­ta­va­roil­le on oh­jaa­mos­sa pal­jon ti­la­via säi­ly­tys­paik­ko­ja.

Va­rus­teil­la ja lii­tet­tä­vyy­del­lä viih­tyi­syyt­tä

Es­pa­ce on Re­naul­tin huip­pu­mal­li, min­kä ta­kia sii­tä ei val­mis­te­ta pe­rus­mal­lia, vaan läh­tö­koh­ta­na on erit­täin kat­ta­vas­ti va­rus­tel­tu Tech­no.

Sii­nä on kul­jet­ta­jan edes­sä 12,3-tuu­mai­nen muun­nel­ta­va di­gi­taa­li­mit­ta­ris­to ja ko­je­lau­dan kes­kel­lä 12-tuu­mai­nen pys­ty­suun­nas­sa ole­va kos­ke­tus­näyt­tö.

Saa­ta­va­na on mo­ni­puo­li­ses­ti tie­toa ja­ka­va 9,3-tuu­mai­nen hei­jas­tus­näyt­tö tuu­li­la­siin.

Renault Espace.

Renault Espace.

Renault

Re­naul­tin openR link -mul­ti­me­di­an näyt­töä saa muo­kat­tua mie­lei­sek­seen ja sii­hen kuu­luu Goog­len And­roid Au­to­mo­ti­ve -jär­jes­tel­mä.

Mul­ti­me­di­an käyt­tö on help­poa ku­ten äly­pu­he­li­mis­s­sa ja se voi yh­dis­tää käyt­tä­jän di­gi­taa­li­seen maa­il­maan. Käy­tös­sä ovat kaik­ki And­roid Au­to­mo­ti­ven pal­ve­lut, ku­ten Goog­le Maps, Goog­le As­sis­tan ja Goog­le Playn so­vel­luk­set, ai­van kuin äly­pu­he­li­mes­sa.

Mui­ta Tech­non mai­ni­oi­ta va­ki­o­va­rus­tei­ta ovat esi­mer­kik­si säh­köi­nen ta­ka­luuk­ku, jon­ka saa avat­tua ko­je­lau­das­ta, ta­ka­luu­kun pai­nik­kees­ta, avai­mes­ta tai hei­laut­ta­mal­la jal­kaa pus­ku­rin al­la sekä lan­ga­ton äly­pu­he­li­men la­taus.

Ico­nic nos­taa mat­kus­ta­mon tun­nel­maa en­ti­ses­tään ko­je­lau­dan ai­dol­la saar­ni­puu ko­ris­te­lul­la ja vaa­le­an­har­maal­la nah­ka­ver­hoi­lul­la. Etuis­tui­mis­sa on säh­kö­sää­döt ja läm­mi­tys löy­tyy is­tuin­ten li­säk­si oh­jaus­pyö­räs­tä. Aja­jan is­tui­mes­sa on vie­lä ris­ti­se­län hie­ron­ta.

Esp­rit Al­pi­nen si­sus­tuk­ses­sa on ur­hei­lul­li­nen tun­nel­ma, jota tuo­daan Al­can­ta­ral­la ver­hoil­lul­la ko­je­lau­dal­la, jos­sa on Al­pi­nen tun­nus­vä­ri­nä si­ni­set tik­kauk­set. Is­tui­mis­sa Al­can­ta­ra yh­dis­tyy syn­teet­ti­seen nah­kaan ja La­tis Bright -kan­kaa­seen.

Oh­jaus­pyö­räs­sä on nap­pa­nah­kaa ja Al­can­ta­raa sekä Rans­kan li­pun mu­kai­nen kol­mi­vä­ri­tik­kaus.

Kul­jet­ta­jan teh­tä­vää hel­pot­ta­maan on saa­ta­vis­sa 32 avus­ta­vaa jär­jes­tel­mää. Ico­ni­cis­sa ja esp­rit Al­pi­nes­sa on va­ki­o­na Ac­ti­ve Dri­ver As­sist. Sen avul­la Es­pa­ce on au­to­no­mi­sen au­toi­lun ta­sol­la kak­si, sil­lä pa­ke­tis­sa ovat py­säh­dyk­siin saak­ka toi­mi­va mu­kau­tu­va va­ki­o­no­peu­den­sää­din ja kais­ta­kes­ki­tin, min­kä li­säk­si jär­jes­tel­mä mu­kaut­taa ajoa kart­ta­tie­to­ja ja si­jain­tia huo­mi­oi­den.

Huip­pu­ta­lou­del­li­nen voi­ma­lin­ja

Es­pa­cen ku­lu­tus ja hii­li­di­ok­si­di­pääs­tö ovat uu­den voi­ma­lin­jan an­si­os­ta pie­nim­piä luo­kas­saan. Ah­de­tun 1,2-lit­rai­sen ben­sii­ni­moot­to­rin ja kah­den säh­kö­moot­to­rin yh­dis­tel­mä on sama 146 ki­lo­wa­tin (200 hv) te­hoi­nen pa­ket­ti kuin Aust­ra­lin te­hok­kain vaih­to­eh­to.

Es­pa­cen E-Tech full hyb­rid -voi­ma­lin­jas­sa ben­sii­ni­moot­to­ri ke­hit­tää 96 ki­lo­wat­tia (130 hv) ja 205 new­ton­met­riä. Pää­säh­kö­moot­to­rin vään­tö­mo­ment­ti on yh­tä suu­ri ja se ke­hit­tää 50 ki­lo­wat­tia.

Li­säk­si pa­ke­tis­sa on 18 ki­lo­wa­tin (50 Nm) te­hoi­nen käyn­nis­tys­ge­ne­raat­to­ri, joka käyn­nis­tää moot­to­rin ja an­taa voi­maa vaih­teen vaih­tu­es­sa.

Vauh­tia vä­hen­net­tä­es­sä ja jar­ru­tet­ta­es­sa ener­gia ke­rä­tään tal­teen ener­gi­a­si­säl­löl­tään kah­den ki­lo­wat­ti­tun­nin (400 V) li­tiu­mi­o­ni­a­jo­ak­kuun.

Kau­pun­gis­sa voi­daan liik­kua jopa 80 pro­sent­tia ajas­ta säh­köl­lä, mikä tar­koit­taa par­haim­mil­laan 40 pro­sent­tia pie­nem­pää ku­lu­tus­ta. Edel­li­seen Es­pa­ceen ver­rat­tu­na nyt esi­tel­tä­vän ku­lu­tus on 35 pro­sent­tia pie­nem­pi.

Yh­dis­tet­ty ku­lu­tus on kai­kis­sa ver­si­ois­sa al­le vii­si lit­raa sa­dal­la ja suu­rin hii­li­di­ok­si­di­pääs­tö on 111 g/km. Tech­no-ver­si­os­sa lu­vut ovat 4,7 lit­raa sa­dal­la ja 104 g/km.

Re­naul­tin E-Tech full hyb­rid yh­dis­tää sar­ja- ja rin­nak­kais­hyb­ri­dien par­haat puo­let, min­kä li­säk­si se osaa nyt en­na­koi­da kart­ta­tie­to­jen ja to­pog­ra­fi­an avul­la moot­to­rien toi­min­taa seit­se­män ki­lo­met­rin pää­hän.

Mo­ni­ti­la­vaih­teis­to va­lit­see par­haan vä­li­tyk­sen 15 vaih­to­eh­dos­ta aja­jan sitä huo­maa­mat­ta ja vaih­te­lee myös toi­min­ta­ti­laa vii­den vaih­to­eh­don vä­lil­lä. Liik­keel­le läh­de­tään ai­na ää­net­tö­mäs­ti ja si­vis­ty­nees­ti säh­kön voi­mal­la.

E-Tech hyb­ri­din toi­min­ta­ti­lat:

• täy­sin säh­köl­lä (vain säh­kö­moot­to­ri lii­kut­taa au­toa)

• dy­naa­mi­nen hyb­rid (sekä polt­to­moot­to­ri et­tä säh­kö­moot­to­ri lii­kut­ta­vat au­toa)

• e-drive sar­ja­hyb­ri­di (säh­kö­moot­to­ri lii­kut­taa au­toa, polt­to­moot­to­ri la­taa ak­kua)

• polt­to­moot­to­ri (vain polt­to­moot­to­ri lii­kut­taa au­toa ja/tai la­taa ak­kua)

• re­ge­ne­roin­ti (hi­das­tuk­sien ja jar­ru­tuk­sien ai­ka­na ren­kaat pyö­rit­tä­vät säh­kö­moot­to­ria, jol­la la­da­taan ak­kua)

Kos­ka uu­si Es­pa­ce on suu­rin ja pi­sin Re­nault-hen­ki­lö­au­to, sii­nä on eri­tyis­tä hyö­tyä Ico­ni­cis­sa ja esp­rit Al­pi­nes­sa va­ki­o­va­rus­tee­na ole­vas­ta 4CONT­ROL ad­van­ced -ne­li­pyö­rä­oh­jauk­ses­ta.

Jär­jes­tel­mä on Re­naul­tin ne­li­pyö­rä­oh­jauk­sen uu­si ver­sio ja nyt ta­ka­pyö­rät kään­ty­vät enim­mil­lään vii­si as­tet­ta (ai­em­min 3,5 as­tet­ta), mil­lä Es­pa­cen 11,6 met­rin kään­töym­py­rä ku­tis­tuu 10,4 met­riin eli sa­man­ko­koi­sek­si kuin Cli­os­sa.

En­sim­mäi­set kuu­den­nen su­ku­pol­ven Re­nault Es­pa­cet saa­pu­vat Suo­meen syk­syl­lä, mi­hin men­nes­sä ker­ro­taan meil­le tuo­ta­vat ver­si­ot ja nii­den hin­nat.

Re­nault-leh­dis­tö­tie­do­te / Juha Pel­to­nen

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Sakan toimitusjohtaja Petri Poukkula ja talousjohtaja Sami Mäentausta.

Sakan toimitusjohtaja Petri Poukkula ja talousjohtaja Sami Mäentausta.

Saka

Kymmenessä vuodessa haastajasta ykköseksi – Saka on nyt Suomen suurin vaihtoautokauppa

Auto Bild.Uutiset
Sakan toimitusjohtaja Petri Poukkula ja talousjohtaja Sami Mäentausta.

Sakan toimitusjohtaja Petri Poukkula ja talousjohtaja Sami Mäentausta.

Saka

Kymmenessä vuodessa haastajasta ykköseksi – Saka on nyt Suomen suurin vaihtoautokauppa

Auto Bild.Uutiset
Renault Master on uudistunut

Renault Master on uudistunut

Renault

Uusi Renault Master - tarjolla myös sähkö- ja vetyversio

Auto Bild.Uutiset
Renault Master on uudistunut

Renault Master on uudistunut

Renault

Uusi Renault Master - tarjolla myös sähkö- ja vetyversio

Auto Bild.Uutiset
Yhdessä Ioniq-malliston edistyksellisten ominaisuuksien kanssa, Hyundai Ioniq 9:n tilainnovaatiot tulevat tarjoamaan ainutlaatuisen ja erottuvan asiakaskokemuksen. Lisätietoja paljastetaan Hyundai Ioniq 9:n maailmanensiesittelyssä Los Angelesissa myöhemmin marraskuussa.

Yhdessä Ioniq-malliston edistyksellisten ominaisuuksien kanssa, Hyundai Ioniq 9:n tilainnovaatiot tulevat tarjoamaan ainutlaatuisen ja erottuvan asiakaskokemuksen. Lisätietoja paljastetaan Hyundai Ioniq 9:n maailmanensiesittelyssä Los Angelesissa myöhemmin marraskuussa.

Hyundai

Hyundai: Esittelee täysin uuden Hyundai Ioniq 9 SUV:n lounge-tyylisen sisätilan

Auto Bild.Uutiset
Yhdessä Ioniq-malliston edistyksellisten ominaisuuksien kanssa, Hyundai Ioniq 9:n tilainnovaatiot tulevat tarjoamaan ainutlaatuisen ja erottuvan asiakaskokemuksen. Lisätietoja paljastetaan Hyundai Ioniq 9:n maailmanensiesittelyssä Los Angelesissa myöhemmin marraskuussa.

Yhdessä Ioniq-malliston edistyksellisten ominaisuuksien kanssa, Hyundai Ioniq 9:n tilainnovaatiot tulevat tarjoamaan ainutlaatuisen ja erottuvan asiakaskokemuksen. Lisätietoja paljastetaan Hyundai Ioniq 9:n maailmanensiesittelyssä Los Angelesissa myöhemmin marraskuussa.

Hyundai

Hyundai: Esittelee täysin uuden Hyundai Ioniq 9 SUV:n lounge-tyylisen sisätilan

Auto Bild.Uutiset

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN