Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Land Rover Defender: Legenda täytti 75 vuotta!

Uuden Volkswagen ID.7 -mallin lanseeraus tapahtuu tänä syksynä, ja ennakkomyynti on suunniteltu alkamaan kesällä.

Uuden Volkswagen ID.7 -mallin lanseeraus tapahtuu tänä syksynä, ja ennakkomyynti on suunniteltu alkamaan kesällä.

Juha Peltonen

Volkswagen ID.7: Uudessa lippulaivassa jopa 700 kilometrin toimintamatka ja valtava polvitila takaistuimella

Uusi, täyssähköinen Volkswagen ID.7 lanseerataan syksyllä 2023. Malli on suunniteltu pitkille matkoille, ja alustavien mittauksien mukaan toimintamatkaa saadaan jopa 700 km. Auto Bild Suomi oli paikalla maailman ensiesittelyssä.

Auto Bild.Uutiset
18.4.2023

Volks­wa­gen ar­vi­oi, et­tä Eu­roo­pas­sa noin 80 % asi­ak­kail­le toi­mi­te­tuis­ta au­tois­ta tu­lee ole­maan täys­säh­köi­siä vuo­teen 2030 men­nes­sä.

Uu­si Volks­wa­gen ID.7 on yk­si mit­ta­paa­lu täl­lä mat­kal­la koh­ti täys­säh­köis­tä tu­le­vai­suut­ta. Volks­wa­gen säh­köis­tää täl­lä täys­säh­köi­sel­lä mal­lil­la nyt myös pi­dem­mät mat­kat.

Lä­hes vii­si­met­ri­sen au­ton kori on ae­ro­dy­naa­mi­ses­ti muo­toil­tu. Uu­den, en­tis­tä ener­gi­a­te­hok­kaam­man säh­kö­moot­to­rin teho on 210 kW (286 hv).

Keulan ulkoreunoilla sijaitsevat ilmanottoaukot ohjaavat ilman läpi ja auton sivuille auton perää kohti kohdistetusti. Samalla ne luovat ilmaverhon, joka rauhoittaa ilmavirtaa auton sivuilla. Toimintamatkaa saadaan jopa 700 kilometriä.

Keulan ulkoreunoilla sijaitsevat ilmanottoaukot ohjaavat ilman läpi ja auton sivuille auton perää kohti kohdistetusti. Samalla ne luovat ilmaverhon, joka rauhoittaa ilmavirtaa auton sivuilla. Toimintamatkaa saadaan jopa 700 kilometriä.

Juha Peltonen

Uutta on myös Volkswagenin tähän mennessä suurin ajoakusto, jonka nettokapasiteetti on 86 kWh. Ensimmäiset WLTP-mittaukset ennustavat toimintamatkaksi jopa 700 kilometriä.

Uutta on myös Volkswagenin tähän mennessä suurin ajoakusto, jonka nettokapasiteetti on 86 kWh. Ensimmäiset WLTP-mittaukset ennustavat toimintamatkaksi jopa 700 kilometriä.

Juha Peltonen

Kattolinja laskee kohti auton perää, parantaen ilmanvastuskerrointa. Volkswagen ID.7:n ilmanvastuskerroin on noin 0,23 (varustelusta riippuen).

Kattolinja laskee kohti auton perää, parantaen ilmanvastuskerrointa. Volkswagen ID.7:n ilmanvastuskerroin on noin 0,23 (varustelusta riippuen).

Juha Peltonen

Digitaalinen mittaristo on näyttävä.

Digitaalinen mittaristo on näyttävä.

Juha Peltonen

Kuljettaja pääsee nauttimaan myös uudesta, vakiovarusteisesta lisättyä todellisuutta käyttävästä tuulilasin heijastusnäytöstä (AR-HUD).

Kuljettaja pääsee nauttimaan myös uudesta, vakiovarusteisesta lisättyä todellisuutta käyttävästä tuulilasin heijastusnäytöstä (AR-HUD).

Juha Peltonen

Uudenlainen ohjaamokonsepti odottaa kuljettajaa: 15-tuumainen multimediajärjestelmän näyttö, uudet ilmastoinnin ohjausnäppäimet, jotka ovat aina näkyvissä multimediajärjestelmän näytön alareunassa, valaistut liukunäppäimet sekä vakiovarusteena oleva lisättyä todellisuutta käyttävä tuulilasin heijastusnäyttö (AR-HUD).

Uudenlainen ohjaamokonsepti odottaa kuljettajaa: 15-tuumainen multimediajärjestelmän näyttö, uudet ilmastoinnin ohjausnäppäimet, jotka ovat aina näkyvissä multimediajärjestelmän näytön alareunassa, valaistut liukunäppäimet sekä vakiovarusteena oleva lisättyä todellisuutta käyttävä tuulilasin heijastusnäyttö (AR-HUD).

Juha Peltonen

Uut­ta on myös Volks­wa­ge­nin tä­hän men­nes­sä suu­rin ajo­a­kus­to, jon­ka net­to­ka­pa­si­teet­ti on 86 kWh. En­sim­mäi­set WLTP-mit­tauk­set en­nus­ta­vat toi­min­ta­mat­kak­si jopa 700 ki­lo­met­riä.

Kul­jet­ta­jaa ja mat­kus­ta­jia odot­ta­vat ava­rat si­sä­ti­lat, sekä in­tui­tii­vi­nen ja no­pe­as­ti re­a­goi­va, ko­ko­naan uu­si mul­ti­me­di­a­jär­jes­tel­mä.

Kul­jet­ta­ja pää­se naut­ti­maan myös uu­des­ta, va­ki­o­va­rus­tei­ses­ta li­sät­tyä to­del­li­suut­ta käyt­tä­väs­tä tuu­li­la­sin hei­jas­tus­näy­tös­tä (AR-HUD).

Ylem­män kes­ki­ko­ko­luo­kan täys­säh­köi­nen Volks­wa­gen

Uu­si Volks­wa­gen ID.7 on 4 961 mm pit­kä, 1 538 mm kor­kea, 1 862 mm le­veä ja sen ak­se­li­vä­li on 2 966 mm. Ta­va­ra­ti­laa täys­säh­köi­nen se­dan tar­jo­aa 532 lit­raa.

Ele­gant­ti, voi­ma­kas ja ae­ro­dy­naa­mi­nen si­lu­et­ti

Se­dan-mal­lin tyy­pil­li­set muo­dot luo­vat ae­ro­dy­naa­mi­sen etuo­san ja kat­to­lin­jan, jot­ka mo­lem­mat hel­pot­ta­vat ener­gi­an­ku­lu­tuk­sen vä­hen­tä­mis­tä ja li­sää­vät toi­min­ta­mat­kaa.

Keu­lan ul­ko­reu­noil­la si­jait­se­vat il­ma­not­to­au­kot oh­jaa­vat il­man läpi ja au­ton si­vuil­le au­ton pe­rää koh­ti koh­dis­te­tus­ti. Sa­mal­la ne luo­vat il­ma­ver­hon, joka rau­hoit­taa il­ma­vir­taa au­ton si­vuil­la.

Kat­to­lin­ja las­kee koh­ti au­ton pe­rää, pa­ran­ta­en il­man­vas­tus­ker­roin­ta. Volks­wa­gen ID.7:n il­man­vas­tus­ker­roin on noin 0,23 (va­rus­te­lus­ta riip­pu­en).

Uu­si oh­jaa­mo­kon­sep­ti ja va­ki­o­va­rus­tei­nen tuu­li­la­sin hei­jas­tus­näyt­tö

Uu­den­lai­nen oh­jaa­mo­kon­sep­ti odot­taa kul­jet­ta­jaa: 15-tuu­mai­nen mul­ti­me­di­a­jär­jes­tel­män näyt­tö, uu­det il­mas­toin­nin oh­jaus­näp­päi­met, jot­ka ovat ai­na nä­ky­vis­sä mul­ti­me­di­a­jär­jes­tel­män näy­tön ala­reu­nas­sa, va­lais­tut liu­ku­näp­päi­met sekä va­ki­o­va­rus­tee­na ole­va li­sät­tyä to­del­li­suut­ta käyt­tä­vä tuu­li­la­sin hei­jas­tus­näyt­tö (AR-HUD).

Uu­si il­mas­toin­ti­kon­sep­ti

VW ID.7 voi eri­mer­kik­si ha­vai­ta kun kul­jet­ta­ja lä­hes­tyy au­toa avain mu­ka­naan, ja aloit­taa si­sä­ti­lo­jen jääh­dyt­tä­mi­sen kuu­mi­na ke­sä­päi­vi­nä tai läm­mi­tyk­sen kyl­mi­nä tal­vi­päi­vi­nä – jo en­nen kuin kul­jet­ta­ja on si­säl­lä au­tos­sa.

Uudet ErgoActive-istuimet tarjoavat sekä kuljettajalle että etuistuimen matkustajalle erittäin korkean tason matkustusmukavuutta. Istuinversiosta riippuen valittavissa on sekä istuinten ilmastointi että hierontatoiminto. Ensimmäistä kertaa hierontatoiminto voidaan myös aktivoida vain joko jalkoihin tai selkään. Valittavissa on myös uusi panoraamakattoluukku älylasilla sekä Harman Kardon -äänentoistojärjestelmä.

Uudet ErgoActive-istuimet tarjoavat sekä kuljettajalle että etuistuimen matkustajalle erittäin korkean tason matkustusmukavuutta. Istuinversiosta riippuen valittavissa on sekä istuinten ilmastointi että hierontatoiminto. Ensimmäistä kertaa hierontatoiminto voidaan myös aktivoida vain joko jalkoihin tai selkään. Valittavissa on myös uusi panoraamakattoluukku älylasilla sekä Harman Kardon -äänentoistojärjestelmä.

Juha Peltonen

VW ID.7:n takaistuin tarjoaa hulppeasti polvitilaa. Takaovet avautuvat laajaan kulmaan.

VW ID.7:n takaistuin tarjoaa hulppeasti polvitilaa. Takaovet avautuvat laajaan kulmaan.

Juha Peltonen

Juha Peltonen

Multimediajärjestelmä on täysin uudenlainen,

Multimediajärjestelmä on täysin uudenlainen,

Juha Peltonen

Uu­del­leen suun­ni­tel­lut älyk­käät il­mas­toin­ti­au­kot kont­rol­loi­vat il­man vir­taus­ta ja liik­ku­vat dy­naa­mi­ses­ti, jot­ta il­ma saa­daan ja­et­tua no­pe­as­ti laa­jal­le alu­eel­le. Mi­kä­li au­tos­sa on mat­kus­ta­jia, il­ma voi­daan suun­na­ta suo­raan var­ta­loon tai oh­ja­ta tuu­let­ta­maan si­sä­ti­laa epä­suo­ras­ti.

Nämä toi­min­not ovat nä­ky­vil­lä koko ajan uu­del­la kes­ki­näy­töl­lä, ja ne voi­daan ak­ti­voi­da ja tal­len­taa yk­si­löl­li­ses­ti jo­kai­sel­le käyt­tä­jäl­le.

Eri­tyi­set pyyn­nöt voi­daan ak­ti­voi­da uu­del­leen ke­hi­tet­tyä pu­he­oh­jaus­ta käyt­tä­mäl­lä. Mi­kä­li käyt­tä­jä sa­noo ”Hei IDA, kä­te­ni ovat kyl­mät”, ID.7 vas­taa lait­ta­mal­la oh­jaus­pyö­rän läm­mi­tyk­sen pääl­le. Sa­maan ai­kaan, läm­min­tä il­ma­vir­taa oh­ja­taan koh­ti kä­siä.

Uu­den­lais­ta ajo­mu­ka­vuut­ta

Uu­det Er­go­Ac­ti­ve-is­tui­met tar­jo­a­vat sekä kul­jet­ta­jal­le et­tä etuis­tui­men mat­kus­ta­jal­le erit­täin kor­ke­an ta­son mat­kus­tus­mu­ka­vuut­ta. Is­tuin­ver­si­os­ta riip­pu­en, va­lit­ta­vis­sa on sekä is­tuin­ten il­mas­toin­ti et­tä hie­ron­ta­toi­min­to.

En­sim­mäis­tä ker­taa hie­ron­ta­toi­min­to voi­daan myös ak­ti­voi­da vain joko jal­koi­hin tai sel­kään. Va­lit­ta­vis­sa on myös uu­si pa­no­raa­ma­kat­to­luuk­ku äly­la­sil­la sekä Har­man Kar­don -ää­ni­jär­jes­tel­mä.

Kak­si ak­ku­ko­koa

Uu­teen Volks­wa­gen ID.7 -mal­lin on saa­ta­vil­la kak­si ak­ku­ko­koa: Pro 77 kWh (brut­to­ka­pa­si­teet­ti 82 kWh), jon­ka mak­si­mi­la­taus­ka­pa­si­teet­ti on 170 kW.

Myö­hem­min saa­ta­vil­le tul­le myös isom­pi 86 kWh (brut­to­ka­pa­si­teet­ti 91 kWh) ak­ku, jon­ka mak­si­mi­la­taus­ka­pa­si­teet­ti on 200 kW.

Uu­si, en­tis­tä ener­gi­a­te­hok­kaam­pi säh­kö­moot­to­ri

Uu­si Volks­wa­gen ID.7 lan­see­ra­taan kah­te­na eri ak­ku­ver­si­o­na – Pro ja Pro S – ja en­sim­mäis­tä ker­taa MEB-alus­ta­ra­ken­tee­seen pe­rus­tu­va mal­li saa säh­kö­moot­to­rin, joka on Volks­wa­ge­nin uu­del­leen ke­hit­tä­mä.

Jär­jes­tel­mä si­säl­tää 210 kW (286 hv) säh­kö­moot­to­rin (kes­to­mag­neet­ti­synk­ro­ni­nen moot­to­ri), kak­si­vai­hei­sen 1-vaih­tei­sen vaih­teis­ton ja in­vert­te­rin (teho- ja hal­lin­ta­e­lekt­ro­niik­ka).

Uu­si läm­mön­hal­lin­ta­jär­jes­tel­mä

Volks­wa­gen ID.7 saa­puu mark­ki­noil­le uu­del­la läm­mön­hal­lin­ta­jär­jes­tel­mäl­lä va­rus­tet­tu­na. Au­to läm­mit­tää akun en­nen la­tau­sa­se­mal­le saa­pu­mis­ta. Toi­min­to me­nee pääl­le au­to­maat­ti­ses­ti, mi­kä­li reit­ti­suun­nit­te­lu on ak­ti­voi­tu.

Akun esi­läm­mi­tys on mah­dol­lis­ta ak­ti­voi­da myös ma­nu­aa­li­ses­ti mul­ti­me­di­a­jär­jes­tel­mäs­sä si­jait­se­vas­ta pai­nik­kees­ta.

Vii­mei­sim­män su­ku­pol­ven kul­jet­ta­ja avus­ta­vat jär­jes­tel­mät

Volks­wa­ge­nin Tra­vel As­sist par­vi­ä­ly­toi­min­nol­la avus­taa osit­tain au­to­ma­ti­soi­tua aja­mis­ta. Esi­mer­kik­si moot­to­ri­tiel­lä se avus­taa sekä poi­kit­tais- et­tä pit­kit­täis­suun­tai­ses­ti yli 90 km/h no­peuk­sis­sa ja se avus­taa myös kais­tan­vaih­dos­sa.

Uu­si, muis­ti­toi­min­nol­la va­rus­tet­tu Park As­sist Pro avus­taa py­sä­köin­nis­sä ja mah­dol­lis­taa py­sä­köin­nin myös äly­pu­he­li­men so­vel­luk­sen avul­la (li­sä­va­rus­te).

Val­mis­tet­tu Sak­sas­sa – lan­see­raus syk­syl­lä 2023

Uu­si Volks­wa­gen ID.7 val­mis­te­taan Sak­sas­sa, Em­de­nin teh­taal­la. Volks­wa­gen on in­ves­toi­nut yli mil­jar­di eu­roa muut­ta­es­saan teh­taan täys­säh­köis­ten mal­lien tuo­tan­toa var­ten.

Uu­den Volks­wa­gen ID.7 -mal­lin lan­see­raus ta­pah­tuu tänä syk­sy­nä, ja en­nak­ko­myyn­ti on suun­ni­tel­tu al­ka­maan ke­säl­lä.

Volks­wa­gen-leh­dis­tö­tie­do­te / Juha Pel­to­nen, Ku­vat Juha Pel­to­nen

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Snow Spacen rakentamiseen on käytetty noin 3 000 m3 lunta. Lumi on lainattu viereisestä Ounasvaaran hiihtokeskuksesta, jonne se palautetaan Snow Spacen sulkiessa ovensa helmikuun lopulla.

Snow Spacen rakentamiseen on käytetty noin 3 000 m3 lunta. Lumi on lainattu viereisestä Ounasvaaran hiihtokeskuksesta, jonne se palautetaan Snow Spacen sulkiessa ovensa helmikuun lopulla.

Polestar

Polestar: Avasi Rovaniemelle maailman ensimmäisen lumesta rakennetun autopaviljongin - sisällä on Polestar 2 ja jäästä veistettyjä varaosia

Auto Bild.Uutiset
12.1.2023
Snow Spacen rakentamiseen on käytetty noin 3 000 m3 lunta. Lumi on lainattu viereisestä Ounasvaaran hiihtokeskuksesta, jonne se palautetaan Snow Spacen sulkiessa ovensa helmikuun lopulla.

Snow Spacen rakentamiseen on käytetty noin 3 000 m3 lunta. Lumi on lainattu viereisestä Ounasvaaran hiihtokeskuksesta, jonne se palautetaan Snow Spacen sulkiessa ovensa helmikuun lopulla.

Polestar

Polestar: Avasi Rovaniemelle maailman ensimmäisen lumesta rakennetun autopaviljongin - sisällä on Polestar 2 ja jäästä veistettyjä varaosia

Auto Bild.Uutiset
12.1.2023
VBOX-tietojärjestelmien varmistaessa Battistan uskomattoman suorituskyvyn, varttimailin kiihdytysaika 8,55 sekuntia ja ½ mailin tulos 13,38 sekuntia olivat kohokohtia Automobili Pininfarinan ensimmäisen luksussähköauton tuloksissa.

VBOX-tietojärjestelmien varmistaessa Battistan uskomattoman suorituskyvyn, varttimailin kiihdytysaika 8,55 sekuntia ja ½ mailin tulos 13,38 sekuntia olivat kohokohtia Automobili Pininfarinan ensimmäisen luksussähköauton tuloksissa.

Automobili Pininfarina

Automobili Pininfarinan Battista-superauto: Rikkoi sarjan nopeusennätyksiä – mutta myös maailman nopeimmin pysähtyvä täyssähköauto!

Auto Bild.Superautot
23.2.2023
VBOX-tietojärjestelmien varmistaessa Battistan uskomattoman suorituskyvyn, varttimailin kiihdytysaika 8,55 sekuntia ja ½ mailin tulos 13,38 sekuntia olivat kohokohtia Automobili Pininfarinan ensimmäisen luksussähköauton tuloksissa.

VBOX-tietojärjestelmien varmistaessa Battistan uskomattoman suorituskyvyn, varttimailin kiihdytysaika 8,55 sekuntia ja ½ mailin tulos 13,38 sekuntia olivat kohokohtia Automobili Pininfarinan ensimmäisen luksussähköauton tuloksissa.

Automobili Pininfarina

Automobili Pininfarinan Battista-superauto: Rikkoi sarjan nopeusennätyksiä – mutta myös maailman nopeimmin pysähtyvä täyssähköauto!

Auto Bild.Superautot
23.2.2023
Rolls-Royce Black Badge Wraith Black Arrow’n designkonsepti lainattiin 1930-luvun hurjasta Thunderbolt-maanopeusennätysautosta.

Rolls-Royce Black Badge Wraith Black Arrow’n designkonsepti lainattiin 1930-luvun hurjasta Thunderbolt-maanopeusennätysautosta.

Rolls-Royce Motor Cars

Rolls-Royce Black Badge Wraith Black Arrow: Brändin viimeinen V12 Coupe

Auto Bild.Uutiset
3.4.2023
Rolls-Royce Black Badge Wraith Black Arrow’n designkonsepti lainattiin 1930-luvun hurjasta Thunderbolt-maanopeusennätysautosta.

Rolls-Royce Black Badge Wraith Black Arrow’n designkonsepti lainattiin 1930-luvun hurjasta Thunderbolt-maanopeusennätysautosta.

Rolls-Royce Motor Cars

Rolls-Royce Black Badge Wraith Black Arrow: Brändin viimeinen V12 Coupe

Auto Bild.Uutiset
3.4.2023

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Land Rover Defender: Legenda täytti 75 vuotta!

Koeajossa Renault Clio TCe 90 X-Tronic A Intens: Pikkuylellisesti variaattorilla

Volkswagenin Dresdenin tehtaan 150 000. valmistunut auto: Luovutettiin Tampereella!

Astara Auto Finland: Lahjoitti kuusi Kia-autoa koulutuskäyttöön Suomessa

Toyota Yaris: Huipulle uusi 130 hv hybri­di­voi­ma­linja vuosimalliin 2024

Auto-Bon Oy: Vahvistaa Citroënin, Opelin ja Peugeotin jakelua vahvojen yhteis­työ­kump­pa­nei­densa kanssa

Škoda Enyaq Laurin & Klement: Lisää toimintamatkaa ja päivitetty tekniikka

Auto Bild 7/2023 on kaupoissa

1974 Hyundai Pony Concept: Huikean nykyaikaisen näköinen konsep­tiur­hei­luauto entisöitiin

Skotlannin nelivetonyrkki iskee: Munro Mk.1 Pick-Up on kovaa luokkaa

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Renault Clio TCe 90 X-Tronic A Intens: Pikkuylellisesti variaattorilla

Koeajossa BMW iX3 Charged Plus: Sähköinen välimalli

Koeajossa Mercedes-Benz C 200 4Matic A Business AMG: Moderni mittapuu

Koeajossa Dacia Sandero TCe 90 A Comfort: Pirteä perusauto

Koeajossa Fiat 500 La Prima HB 118 hv 42 kWh: Ilman käyntimurinaa

Koeajossa Hyundai Santa Fe Plug-In 1.6 T-GDI 265 hv 4WD 6AT Premium: Amerikan malliin

Ensikoeajossa Renault Arkana E-Tech 145 Hybrid Intens: Kahdenlainen näkemys

Koeajossa Mercedes-Benz Sprinter: Suuri ja mahtava

Koeajossa Mazda MX-5 2.0 (184) Skyactiv-G 100th Anniversary MT: Juhlapainos

Koeajossa Kia Stinger 3,3 T-GDI AWD GT 5D AT: Vanhaa koulukuntaa

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Valoa heijastamaton

Koti ja keittiö

Unelmien kesäkodit -lehti on ilmestynyt!

Hifimaailma

Ylikuulumisen säätöä dac-esivahvistimella 

Hifimaailma

Conrad-Johnsonin uusi referens­sie­si­vah­vistin

Koti ja keittiö

Perhe osti asunnon pohja­pii­rus­tuksen perusteella ja näki uuden kotinsa vasta juuri muuton kynnyksellä

Hifimaailma

Naimilta helmi 

Hifimaailma

PMC:ltä kaksi edullisempaa kaiutinta  

Koti ja keittiö

Koti kattojen yllä: Saunan lauteilta näkyvät jäänmurtajat

Hifimaailma

McIntoshin uusi vintage-kaiutin 

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUTTA

Land Rover Defender: Legenda täytti 75 vuotta!

Koeajossa Renault Clio TCe 90 X-Tronic A Intens: Pikkuylellisesti variaattorilla

Volkswagenin Dresdenin tehtaan 150 000. valmistunut auto: Luovutettiin Tampereella!

Astara Auto Finland: Lahjoitti kuusi Kia-autoa koulutuskäyttöön Suomessa

Toyota Yaris: Huipulle uusi 130 hv hybri­di­voi­ma­linja vuosimalliin 2024

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Renault Clio TCe 90 X-Tronic A Intens: Pikkuylellisesti variaattorilla

Koeajossa BMW iX3 Charged Plus: Sähköinen välimalli

Koeajossa Mercedes-Benz C 200 4Matic A Business AMG: Moderni mittapuu

Koeajossa Dacia Sandero TCe 90 A Comfort: Pirteä perusauto

Koeajossa Fiat 500 La Prima HB 118 hv 42 kWh: Ilman käyntimurinaa

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Valoa heijastamaton

Koti ja keittiö

Unelmien kesäkodit -lehti on ilmestynyt!

Hifimaailma

Ylikuulumisen säätöä dac-esivahvistimella 

Hifimaailma

Conrad-Johnsonin uusi referens­sie­si­vah­vistin

Koti ja keittiö

Perhe osti asunnon pohja­pii­rus­tuksen perusteella ja näki uuden kotinsa vasta juuri muuton kynnyksellä

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Toyota Yarisin uusi voimalinja tehokkaamman sähkömoottorin ja tehonhallintayksikön (PCU) kanssa nostavat järjestelmän kokonaistehoa 12 % ja vääntöä 30 % verrattuna edelleen rinnalla jatkavaan versioon nähden. Uudet lukemat kirjataan nyt muotoon 130 hv (97 kW) sekä 185 Nm.

Toyota Yarisin uusi voimalinja tehokkaamman sähkömoottorin ja tehonhallintayksikön (PCU) kanssa nostavat järjestelmän kokonaistehoa 12 % ja vääntöä 30 % verrattuna edelleen rinnalla jatkavaan versioon nähden. Uudet lukemat kirjataan nyt muotoon 130 hv (97 kW) sekä 185 Nm.

Toyota

Toyota Yaris: Huipulle uusi 130 hv hybri­di­voi­ma­linja vuosimalliin 2024

Kaupallinen yhteistyö

Auton hankinta – Lainalla vai säästöillä?

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Land Rover Defender: Legenda täytti 75 vuotta!

Volkswagenin Dresdenin tehtaan 150 000. valmistunut auto: Luovutettiin Tampereella!

Astara Auto Finland: Lahjoitti kuusi Kia-autoa koulutuskäyttöön Suomessa

Toyota Yaris: Huipulle uusi 130 hv hybri­di­voi­ma­linja vuosimalliin 2024

Auto-Bon Oy: Vahvistaa Citroënin, Opelin ja Peugeotin jakelua vahvojen yhteis­työ­kump­pa­nei­densa kanssa

Škoda Enyaq Laurin & Klement: Lisää toimintamatkaa ja päivitetty tekniikka

Skotlannin nelivetonyrkki iskee: Munro Mk.1 Pick-Up on kovaa luokkaa

Mitsubishin suomalainen työntekijä valittiin uskomattomaan Dakar-seikkailuun!

Renault: Ensiesittelee tulevan Coupe-SUV -luokan lippulaivansa Pariisin ilmai­lu­näy­tök­sessä kesäkuussa

Uuden sukupolven Škoda Kodiaq ja Škoda Superb: Napapiirillä äärikylmien olosuhteiden testeissä

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Toyota Yaris: Huipulle uusi 130 hv hybri­di­voi­ma­linja vuosimalliin 2024

Škoda: Julkaisi ensimmäiset kuvat uusista Superb Liftback- ja Combi-malleista, sekä uudesta Kodiaqista

Volvo XC60 Black Edition: Erikoisversio saapui

Mercedes-Benz E-sarja: Pisto­ke­la­dat­ta­villa hybrideillä jopa 115 kilometriä sähköllä

Täyssähköinen Cupra Tavascan: Takavetoisena ja nelivetoisena yli 500 km toimintamatka – näyttävä tuotantomalli tulossa myyntiin Suomessa 2024

Opel Grandland GSe 300 PHEV AWD A8: Urheilullinen nelivetoinen katumaasturi myynnissä yhtenä varustetasona

Renault Austral: Kadjarin ja Koleosin seuraaja

Koeajossa Mercedes-Benz C 200 4Matic A Business AMG: Moderni mittapuu

Škoda Enyaq Laurin & Klement: Lisää toimintamatkaa ja päivitetty tekniikka

Koeajossa BMW iX3 Charged Plus: Sähköinen välimalli

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Toyota Yarisin uusi voimalinja tehokkaamman sähkömoottorin ja tehonhallintayksikön (PCU) kanssa nostavat järjestelmän kokonaistehoa 12 % ja vääntöä 30 % verrattuna edelleen rinnalla jatkavaan versioon nähden. Uudet lukemat kirjataan nyt muotoon 130 hv (97 kW) sekä 185 Nm.

Toyota Yarisin uusi voimalinja tehokkaamman sähkömoottorin ja tehonhallintayksikön (PCU) kanssa nostavat järjestelmän kokonaistehoa 12 % ja vääntöä 30 % verrattuna edelleen rinnalla jatkavaan versioon nähden. Uudet lukemat kirjataan nyt muotoon 130 hv (97 kW) sekä 185 Nm.

Toyota

Toyota Yaris: Huipulle uusi 130 hv hybri­di­voi­ma­linja vuosimalliin 2024

Kaupallinen yhteistyö

Auton hankinta – Lainalla vai säästöillä?

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Land Rover Defender: Legenda täytti 75 vuotta!

Volkswagenin Dresdenin tehtaan 150 000. valmistunut auto: Luovutettiin Tampereella!

Astara Auto Finland: Lahjoitti kuusi Kia-autoa koulutuskäyttöön Suomessa

Toyota Yaris: Huipulle uusi 130 hv hybri­di­voi­ma­linja vuosimalliin 2024

Auto-Bon Oy: Vahvistaa Citroënin, Opelin ja Peugeotin jakelua vahvojen yhteis­työ­kump­pa­nei­densa kanssa

Škoda Enyaq Laurin & Klement: Lisää toimintamatkaa ja päivitetty tekniikka

Skotlannin nelivetonyrkki iskee: Munro Mk.1 Pick-Up on kovaa luokkaa

Mitsubishin suomalainen työntekijä valittiin uskomattomaan Dakar-seikkailuun!

Renault: Ensiesittelee tulevan Coupe-SUV -luokan lippulaivansa Pariisin ilmai­lu­näy­tök­sessä kesäkuussa

Uuden sukupolven Škoda Kodiaq ja Škoda Superb: Napapiirillä äärikylmien olosuhteiden testeissä

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Toyota Yaris: Huipulle uusi 130 hv hybri­di­voi­ma­linja vuosimalliin 2024

Škoda: Julkaisi ensimmäiset kuvat uusista Superb Liftback- ja Combi-malleista, sekä uudesta Kodiaqista

Volvo XC60 Black Edition: Erikoisversio saapui

Mercedes-Benz E-sarja: Pisto­ke­la­dat­ta­villa hybrideillä jopa 115 kilometriä sähköllä

Täyssähköinen Cupra Tavascan: Takavetoisena ja nelivetoisena yli 500 km toimintamatka – näyttävä tuotantomalli tulossa myyntiin Suomessa 2024

Opel Grandland GSe 300 PHEV AWD A8: Urheilullinen nelivetoinen katumaasturi myynnissä yhtenä varustetasona

Renault Austral: Kadjarin ja Koleosin seuraaja

Koeajossa Mercedes-Benz C 200 4Matic A Business AMG: Moderni mittapuu

Škoda Enyaq Laurin & Klement: Lisää toimintamatkaa ja päivitetty tekniikka

Koeajossa BMW iX3 Charged Plus: Sähköinen välimalli

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2