Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

SsangYong Torres: Tulevan katumaasturin ensimmäiset teaser-kuvat julkistettiin

Honda Jazz Crosstarin keula on hyvin eri näköinen kuin tavallisessa Jazzissa. Honda esittelee Euroopassa vuoteen 2020 mennessä kuusi hybridimallia, joista Honda Jazz/Honda Jazz Crosstar on ensimmäinen.

Honda Jazz Crosstarin keula on hyvin eri näköinen kuin tavallisessa Jazzissa. Honda esittelee Euroopassa vuoteen 2020 mennessä kuusi hybridimallia, joista Honda Jazz/Honda Jazz Crosstar on ensimmäinen.

Juha Peltonen

Koeajossa Honda Jazz Crosstar Plus: Korkeammat arvot

Suoraviivaisen käytännöllinen kompakti Jazz Crosstar -katumaasturi tuntuu korkeutensa ansiosta oikeastaan enemmälti tila-autolta kuin SUV-mallilta – ja hyvä niin.

Auto Bild.Koeajot
20.1.2022

Hon­da Jazz Cros­s­tar on uu­teen pe­rus-Jaz­ziin näh­den keu­lail­meel­tään täy­sin eri nä­köi­nen, ja li­säk­si se on ka­tu­maas­tu­ri­na maa­va­ral­taan nor­maa­lia kor­ke­am­pi. Niin­pä näi­tä kah­ta joh­dan­nais­ta ei pys­ty vi­su­aa­li­ses­ti se­koit­ta­maan kes­ke­nään. Hon­da Jazz Cros­s­tar Plus -ko­ea­jo­au­ton tun­nis­taa myös mus­tas­ta ul­ko­ka­tos­ta.

Koeajettu Honda Jazz Crosstar Plus erottuu tavallisemmasta versiosta mustan ulkokattonsa ansiosta.

Koeajettu Honda Jazz Crosstar Plus erottuu tavallisemmasta versiosta mustan ulkokattonsa ansiosta.

Juha Peltonen

Honda Sensing -turvapaketin sisältämä etutörmäysvaroitin tunnistaa nyt jalankulkijat pimeällä, ja myös polkupyörät tunnistetaan.

Honda Sensing -turvapaketin sisältämä etutörmäysvaroitin tunnistaa nyt jalankulkijat pimeällä, ja myös polkupyörät tunnistetaan.

Juha Peltonen

Juha Peltonen

Jos ver­ra­taan Cros­s­ta­rin mit­to­ja esi­mer­kik­si To­yo­ta Ya­ris Cros­siin, niin 4,1-met­ri­nen Hon­da on yh­dek­sän sent­tiä ly­hy­em­pi kuin Ya­ris, mut­ta vas­taa­vas­ti Hon­da voit­taa le­vey­des­sä (172,5 cm) To­yo­tan nel­jäl­lä sen­til­lä.

Ter­ve­tu­loa si­sään!

Hon­da Jazz Cros­s­ta­rin ti­lan­käyt­tö on suun­ni­tel­tu ne­rok­kaas­ti, ja mal­lin eri­tyis­vah­vuuk­siin lu­keu­tuu ää­ret­tö­män help­po kul­ke­mi­nen au­toon ja siel­tä pois.

Hon­da Jazz Cros­s­ta­rin ta­ka­o­vet avau­tu­vat lä­hes 90 as­teen kul­maan, jo­ten si­sään­käyn­ti su­juu eri­tyi­sen vai­vat­to­mas­ti, ja ta­kais­tui­mel­le pys­ty­vät hel­pos­ti kul­ke­maan myös huo­nom­min liik­ku­vat hen­ki­löt.

Selkeän omintakeinen kojelauta puhuttelee.

Selkeän omintakeinen kojelauta puhuttelee.

Juha Peltonen

Digitaalinen mittaristo välittää monipuolista dataa.

Digitaalinen mittaristo välittää monipuolista dataa.

Juha Peltonen

Etuistuimet antavat odottamattoman mainion sivuttaistuen.

Etuistuimet antavat odottamattoman mainion sivuttaistuen.

Juha Peltonen

Honda Civicistäkin tuttu Magic Seats -istuintoteutus: istuimet voi nostaa pystyasentoon, jolloin takalattialle mahtuu isojakin tavaroita.

Honda Civicistäkin tuttu Magic Seats -istuintoteutus: istuimet voi nostaa pystyasentoon, jolloin takalattialle mahtuu isojakin tavaroita.

Juha Peltonen

Takana on melko hulppeasti polvitilaa, eikä myöskään pääntila lopu tässä katumaasturissa kesken.

Takana on melko hulppeasti polvitilaa, eikä myöskään pääntila lopu tässä katumaasturissa kesken.

Juha Peltonen

Ta­ka­na on mel­ko hulp­pe­as­ti pol­vi­ti­laa, ei­kä myös­kään pään­ti­la lopu täs­sä ka­tu­maas­tu­ris­sa kes­ken.

Li­säk­si ta­kais­tui­met edus­ta­vat Hon­dal­la jo vuo­sia käy­tös­sä ol­lut­ta ne­ro­kas­ta Ma­gic Se­ats -tyy­liä, eli ne voi­daan tar­vit­ta­es­sa nos­taa pys­tyyn, jol­loin ta­ka­jal­ka­ti­laan mah­tuu vaik­ka golf­bag.

Me­kaa­ni­nen ta­ka­luuk­ku pal­ve­lee mut­kat­to­mas­ti. Ta­ka­sel­kä­no­jat alas tait­ta­en muo­dos­tuu käy­tän­nös­sä ta­sai­nen las­taus­pin­ta. Ta­va­ra­ti­las­sa on kak­si kiin­ni­tys­lenk­kiä.

Rei­lus­ti si­vut­tais­tu­kea

Myös kul­ku etuis­tui­mil­le su­juu Hon­da Jazz Cros­s­ta­ris­sa kuin ”heit­tä­mäl­lä”, ovat­han etuo­vi­au­kot ava­rat, ei­vät­kä B-pi­la­rit osu si­sään men­nes­sä tai pois nous­tes­sa ol­ka­päi­hin. Etuis­tui­mien si­vut­tais­tu­ki on per­he­au­tok­si odot­ta­mat­to­man rei­lu.

Is­tuin­tyy­ny voi­si kui­ten­kin ol­la aa­vis­tuk­sen pi­dem­pi, mut­ta ny­ky­muo­dos­saan­kin jä­mä­kän tun­tui­set pen­kit täyt­tä­vät hie­nos­ti teh­tä­vän­sä.

Kul­jet­ta­jan ti­lois­sa ko­ros­tuu miel­lyt­tä­vä ava­ruus, ja ajo­a­sen­nos­ta pys­tyy ryh­dik­kään is­tui­men an­si­os­ta vi­rit­tä­mään ren­non.

Miellyttävästi toimiva portaaton e-CVT-vaihteisto vaihtaa miellyttävästi lähes perinteisen automaattivaihteiston tapaan.

Miellyttävästi toimiva portaaton e-CVT-vaihteisto vaihtaa miellyttävästi lähes perinteisen automaattivaihteiston tapaan.

Juha Peltonen

Honda Connect -kosketusnäyttö on puolestaan 9-tuumainen.

Honda Connect -kosketusnäyttö on puolestaan 9-tuumainen.

Juha Peltonen

Sel­ke­ä­nä li­sä­e­tu­na kau­pun­ki­a­jos­sa sekä ris­teyk­sis­sä ovat A-pi­la­rien kook­kaat kol­mi­oik­ku­nat, jot­ka var­mis­ta­vat poik­keuk­sel­li­sen te­hok­kaan kul­ma­nä­ky­vyy­den. Muu­ten­kin Hon­da Jazz Cros­s­ta­ris­ta nä­kee kul­jet­ta­jan pai­kal­ta hy­vin eri suun­tiin.

Kul­jet­ta­jan edes­sä on 7-tuu­mai­nen di­gi­taa­li­näyt­tö, ja Hon­da Con­nect -kos­ke­tus­näyt­tö on puo­les­taan 9-tuu­mai­nen. Vie­lä tä­män vuo­den ai­ka­na esi­tel­tä­vän My Hon­da+ -so­vel­luk­sen avul­la voi suun­ni­tel­la mat­ka­rei­tin ko­to­na ja lä­het­tää sen au­toon.

Hen­ki­lö­koh­tai­sel­ta avus­ta­jal­ta voi jat­kos­sa ky­syä eng­lan­nik­si esi­mer­kik­si lä­hin­tä avoin­na ole­vaa piz­ze­ri­aa lau­su­mal­la ”OK Hon­da, find me a piz­za place”. Jär­jes­tel­mää ei ol­lut vie­lä tes­tiyk­si­lös­sä.

Itselataavassa hybridissä polttomoottorin ja kahden sähkömoottorin yhteistoiminta on saumatonta. Pelkällä sähköllä pystyy etenemään yllättävän paljon.

Itselataavassa hybridissä polttomoottorin ja kahden sähkömoottorin yhteistoiminta on saumatonta. Pelkällä sähköllä pystyy etenemään yllättävän paljon.

Juha Peltonen

Kak­si USB-port­tia ja kak­si sy­ty­tin­lii­tän­tää ovat sel­ke­äs­ti esil­lä kes­ki­kon­so­lis­sa.

Mat­kus­ta­mos­sa kaik­kien pin­ta­ma­te­ri­aa­lien vii­meis­te­ly on laa­du­kas­ta, ja li­säk­si Hon­da Jazz Cros­s­ta­rin kan­gas­ver­hoi­lu hyl­kii vet­tä. Pre­mium Sound Sys­tem -ää­nen­tois­to­jär­jes­tel­mä va­rus­tet­tu­na kah­dek­sal­la kai­ut­ti­mel­la soi miel­lyt­tä­väs­ti.

It­se­la­taa­va hyb­ri­di

Polt­to­moot­to­rin ja kah­den säh­kö­moot­to­rin yh­teis­vään­tö kiih­dyt­tää Hon­da Jazz Cros­s­ta­rin odot­ta­mat­to­man na­sa­kas­ti pai­kal­taan, ja maan­tie­a­jo su­juu lei­ki­ten. Hon­dan e-HEV-hyb­ri­di­tek­no­lo­gia mah­dol­lis­taa reip­paan suo­ri­tus­ky­vyn ohel­la al­hai­sen ku­lu­tuk­sen.

Erittäin alhainen tavaratilan nostokorkeus lukeutuu Crosstarin ehdottomiin plussiin.

Erittäin alhainen tavaratilan nostokorkeus lukeutuu Crosstarin ehdottomiin plussiin.

Juha Peltonen

Kes­ki­ku­lu­tus aset­tui ko­ea­jon ai­ka­na au­ton oman ajo­tie­to­ko­neen mu­kaan huo­mat­ta­van al­hai­seen 4,4 lit­raan sa­dal­la, joka osuu var­sin mu­ka­vas­ti teh­taan lu­paa­maan ar­voon 4,5 l/100 km.

Hyb­ri­di­ti­laa käy­tet­tä­es­sä ede­tään vä­hän vä­liä säh­köl­lä, mut­ta säh­kö­käyt­tö­ti­las­sa Hon­da Jazz Cros­s­tar -hyb­ri­dil­lä pys­tyy aja­maan myös pel­käl­lä säh­köl­lä. Hon­da ei kui­ten­kaan il­moi­ta pel­käl­lä säh­köl­lä pääs­tä­vää (te­o­reet­tis­ta) ajo­mat­kaa.

Hon­da Jazz Cros­s­ta­rin por­taa­ton e-CVT-vaih­teis­to toi­mii mu­ka­vas­ti eten­kin sil­loin, kun sen sie­lu­ne­lä­män on si­säis­tä­nyt oi­kein.

Kun ede­tään e-CVT-vaih­teis­ton B-toi­min­nol­la, niin moot­to­ri­jar­ru­tus te­hos­tuu D-asen­toon ver­rat­tu­na rat­kai­se­vas­ti.

B-toi­min­non avul­la pys­tyy mä­ki­sem­mäl­lä pin­nan­muo­dos­tuk­sel­la saat­ta­maan akun va­raus­ti­lan het­kel­li­ses­ti jopa täy­teen, ei­kä va­ras­toi­dun säh­kön mää­rä juu­ri al­le puo­leen pu­toa muu­ten­kaan.

Jä­mäk­kä jou­si­tus on maan­tie­a­jos­sa va­kuut­ta­va. Nor­maa­lin Hon­da Jaz­zin 11 sen­tin maa­va­raan ver­rat­tu­na Cros­s­ta­rin ko­ro­tet­tu jou­si­tus an­taa li­sä­e­dun mök­ki­teil­le, vaik­ka maa­va­raa on­kin mal­til­li­set 15 sent­tiä.

Hon­da Jazz Cros­s­ta­rin ren­gas­me­lu aset­tuu maan­tie­a­jos­sa kar­ke­al­la­kin as­val­til­la koh­tuul­li­sek­si, ei­kä oh­jauk­sen kes­ki­a­lu­e­tun­tu­ma ai­heu­ta nu­ri­noi­ta.

Hon­da Jazz Cros­s­tar tar­jo­aa vah­van vaih­to­eh­don ta­val­li­sel­le Jaz­zil­le, ja cros­so­ve­ris­sa on mo­nia käyt­töä hel­pot­ta­via etu­ja.

Hon­da Jazz Cros­s­tar Plus

Moot­to­ri

R4, 1498 cm3, 72 kW (97 hv)/5500–6400 r/min, 131 Nm/4500–5000 r/min; kak­si säh­kö­moot­to­ria, yh­teis­te­ho 80 kW (109 hv), 253 Nm

Suo­ri­tus­ky­ky

0–100 km/h 9,9 s, huip­pu­no­peus 173 km/h

Ku­lu­tus

4,5 l/100 km, ben­sii­ni

CO2-pääs­töt

110 g/km

Voi­man­siir­to

A (CVT), etu­ve­to

Mi­tat

p. 4090, l. 1725, k. 1556 mm, ak­se­li­vä­li 2520 mm, maa­va­ra 152 mm, oma­mas­sa 1326 kg, ve­to­mas­sa 0 kg, ta­va­ra­ti­la 298 l, tank­ki 40 l

Hin­ta

29 305 eu­roa, ko­ea­jo­au­to 29 841 eu­roa (2020)

Juha Pel­to­nen

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Nissan Qashqain uusi CMF-C-perusrakenne, jonka valmistuksessa on käytetty entistä enemmän suurlujuusterästä, pystyy sitomaan törmäyksen voimat ennen kuin ne saavuttavat matkustamon.

Nissan Qashqain uusi CMF-C-perusrakenne, jonka valmistuksessa on käytetty entistä enemmän suurlujuusterästä, pystyy sitomaan törmäyksen voimat ennen kuin ne saavuttavat matkustamon.

Nissan

Uusi Nissan Qashqai: Luokkansa turvallisin

Auto Bild.Uutiset
8.1.2022
Nissan Qashqain uusi CMF-C-perusrakenne, jonka valmistuksessa on käytetty entistä enemmän suurlujuusterästä, pystyy sitomaan törmäyksen voimat ennen kuin ne saavuttavat matkustamon.

Nissan Qashqain uusi CMF-C-perusrakenne, jonka valmistuksessa on käytetty entistä enemmän suurlujuusterästä, pystyy sitomaan törmäyksen voimat ennen kuin ne saavuttavat matkustamon.

Nissan

Uusi Nissan Qashqai: Luokkansa turvallisin

Auto Bild.Uutiset
8.1.2022
Opel Combo-e Life on saatavissa kahtena koripituutena (4,40 m ja XL 4,75 m), joko 5- tai 7-paikkaisena, sekä varustettuna joko yhdellä tai kahdella liukuovella.

Opel Combo-e Life on saatavissa kahtena koripituutena (4,40 m ja XL 4,75 m), joko 5- tai 7-paikkaisena, sekä varustettuna joko yhdellä tai kahdella liukuovella.

Opel

Opel Combo-e Life: Täyssähköinen tila-auto 5- tai 7-paikkaisena

Auto Bild.Uutiset
23.10.2021
Opel Combo-e Life on saatavissa kahtena koripituutena (4,40 m ja XL 4,75 m), joko 5- tai 7-paikkaisena, sekä varustettuna joko yhdellä tai kahdella liukuovella.

Opel Combo-e Life on saatavissa kahtena koripituutena (4,40 m ja XL 4,75 m), joko 5- tai 7-paikkaisena, sekä varustettuna joko yhdellä tai kahdella liukuovella.

Opel

Opel Combo-e Life: Täyssähköinen tila-auto 5- tai 7-paikkaisena

Auto Bild.Uutiset
23.10.2021
Togg valmistetaan täysin käyttäjäkeskeisellä lähestymistavalla.

Togg valmistetaan täysin käyttäjäkeskeisellä lähestymistavalla.

Togg

No nyt on kyllä outo autobrändi!!

Auto Bild.Uutiset
8.1.2022
Togg valmistetaan täysin käyttäjäkeskeisellä lähestymistavalla.

Togg valmistetaan täysin käyttäjäkeskeisellä lähestymistavalla.

Togg

No nyt on kyllä outo autobrändi!!

Auto Bild.Uutiset
8.1.2022

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

SsangYong Torres: Tulevan katumaasturin ensimmäiset teaser-kuvat julkistettiin

Auto Bild 7/2022 kaupoissa

Premium-SUV Alfa Romeo Tonale: Jo yli 4000 ennakkovarausta ja 1000 tilausta Euroopassa

Polestar: Sijoittaa erittäin nopeaa lataustekniikkaa kehittävään StoreDotiin ja saa käyttöönsä kehittynyttä akkuteknologiaa

Autojen "Mona Lisa": 1955 Mercedes-Benz 300 SLR Coupé huutokaupattiin maail­ma­nen­nä­tys­hintaan 135 miljoonaa euroa – myyntitulot menivät hyvän­te­ke­väi­syys­ra­has­tolle

Nichols N1A: Tästä huippu­suun­nit­te­lijan automallista tuskin olet kuullut!

Škoda Auto: Aloitti MEB-akustojen tuotannon Mladá Boleslavin päätehtaallaan

Volkswagen ID.5: Lanseeraus Suomessa kesäkuussa – mukana nopeammin saatava FastLane-mallisto

Lexus UX: Uudistuneet autot Suomessa lokakuussa

Abarth 695 Tributo 131 Rally: Kunniapainos

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Mustang Mach-E: Sähköponi nelistää

Koeajossa Škoda Octavia Combi 1.4 TSI PHEV Style iV DSG: Vuoden Auto Suomessa 2021

Ensikoeajossa Toyota Hilux Double Cab 4WD 2.8D Invincible A: Terästetty metsävelho

Koeajossa Ford Explorer 3.0 V6 Ecoboost 457 hv PHEV AWD ST-Line: Näyttävä mahtijenkki

Koeajossa Mazda MX-30: Niukasti virtaa

Koeajossa Toyota Yaris 1.5 Hybrid Style: Taidolla uudistettu

Koeajossa Mercedes-Benz GLA 200d A Business: Aidon katumaasturin mitoissa

Koeajossa Peugeot 508 GT Hybrid 225 EAT8 PHEV: Lupauksen lunastus?

Koeajossa Renault Zoe: Yllätysten sähköauto

Koeajossa Suzuki Swift 1.2 Dualjet 4WD GLX 5MT Hybrid: Konstailematon neliveto

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Kaapin paikka: 3 kaappikaunotarta

Koti ja keittiö

Japandi on minimalistista kodikkuutta

Koti ja keittiö

Kesän klassisin kuosi on reipas raita

Hifimaailma

Goldmundin massakaiutin  

Hifimaailma

Voimakkaita tunteita ja puhdasta intohimoa 

Hifimaailma

Marantz CD 60 

Hifimaailma

Lähes optimaalinen kaiutin

Koti ja keittiö

Artekin toimitusjohtaja Anja Matilainen: "En siedä sekasotkua, vaan laitan kaiken mieluiten kaapinovien taakse"

Hifimaailma

Elect­ro­com­pa­nie­tilta uusi pääte 

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUTTA

SsangYong Torres: Tulevan katumaasturin ensimmäiset teaser-kuvat julkistettiin

Auto Bild 7/2022 kaupoissa

Premium-SUV Alfa Romeo Tonale: Jo yli 4000 ennakkovarausta ja 1000 tilausta Euroopassa

Polestar: Sijoittaa erittäin nopeaa lataustekniikkaa kehittävään StoreDotiin ja saa käyttöönsä kehittynyttä akkuteknologiaa

Autojen "Mona Lisa": 1955 Mercedes-Benz 300 SLR Coupé huutokaupattiin maail­ma­nen­nä­tys­hintaan 135 miljoonaa euroa – myyntitulot menivät hyvän­te­ke­väi­syys­ra­has­tolle

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Mustang Mach-E: Sähköponi nelistää

Koeajossa Škoda Octavia Combi 1.4 TSI PHEV Style iV DSG: Vuoden Auto Suomessa 2021

Ensikoeajossa Toyota Hilux Double Cab 4WD 2.8D Invincible A: Terästetty metsävelho

Koeajossa Ford Explorer 3.0 V6 Ecoboost 457 hv PHEV AWD ST-Line: Näyttävä mahtijenkki

Koeajossa Mazda MX-30: Niukasti virtaa

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Kaapin paikka: 3 kaappikaunotarta

Koti ja keittiö

Japandi on minimalistista kodikkuutta

Koti ja keittiö

Kesän klassisin kuosi on reipas raita

Hifimaailma

Goldmundin massakaiutin  

Hifimaailma

Voimakkaita tunteita ja puhdasta intohimoa 

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Täysin uusi Lexus RZ 450e saapuu Suomeen loppuvuodesta 2022.

Täysin uusi Lexus RZ 450e saapuu Suomeen loppuvuodesta 2022.

Lexus

Lexus RZ 450e: Täyssähköinen nelivetoinen katumaasturi

Kaupallinen yhteistyö

Autolaina ilman käsirahaa

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

SsangYong Torres: Tulevan katumaasturin ensimmäiset teaser-kuvat julkistettiin

Premium-SUV Alfa Romeo Tonale: Jo yli 4000 ennakkovarausta ja 1000 tilausta Euroopassa

Polestar: Sijoittaa erittäin nopeaa lataustekniikkaa kehittävään StoreDotiin ja saa käyttöönsä kehittynyttä akkuteknologiaa

Škoda Auto: Aloitti MEB-akustojen tuotannon Mladá Boleslavin päätehtaallaan

Volkswagen ID.5: Lanseeraus Suomessa kesäkuussa – mukana nopeammin saatava FastLane-mallisto

Lexus UX: Uudistuneet autot Suomessa lokakuussa

Abarth 695 Tributo 131 Rally: Kunniapainos

Volkswagen Amarok: Joko V6 tai 4-sylinterinen rivimoottori

BMW: Valitsi Goodyear EfficientGrip Performance 2 -renkaan täyssähköiseen iX-katumaasturiin

Seuraava Ford Mustang: Kahtena hybri­di­muun­noksena – mukana myös V8!

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Lexus RZ 450e: Täyssähköinen nelivetoinen katumaasturi

Alfa Romeo Tonale: Tähdittää Astara Finlandin Stellantis-brändien toista vuosineljännestä

Classic Motorshow, Lahti 30.4.–1.5. 2022: Yli 400 ajoneuvoa!

Volkswagen ID.5: Lanseeraus Suomessa kesäkuussa – mukana nopeammin saatava FastLane-mallisto

Seuraava Ford Mustang: Kahtena hybri­di­muun­noksena – mukana myös V8!

Lexus UX: Uudistuneet autot Suomessa lokakuussa

Polestar 2: Useita kestävään kehitykseen, tekniikkaan ja muotoiluun liittyviä uudistuksia

Volkswagen Amarok: Joko V6 tai 4-sylinterinen rivimoottori

Tiesitkö: 1972-mallinen VW T2 -sähköpakettiauto toimi esikuvana VW ID.Buzzille!

Abarth 695 Tributo 131 Rally: Kunniapainos

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Täysin uusi Lexus RZ 450e saapuu Suomeen loppuvuodesta 2022.

Täysin uusi Lexus RZ 450e saapuu Suomeen loppuvuodesta 2022.

Lexus

Lexus RZ 450e: Täyssähköinen nelivetoinen katumaasturi

Kaupallinen yhteistyö

Autolaina ilman käsirahaa

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

SsangYong Torres: Tulevan katumaasturin ensimmäiset teaser-kuvat julkistettiin

Premium-SUV Alfa Romeo Tonale: Jo yli 4000 ennakkovarausta ja 1000 tilausta Euroopassa

Polestar: Sijoittaa erittäin nopeaa lataustekniikkaa kehittävään StoreDotiin ja saa käyttöönsä kehittynyttä akkuteknologiaa

Škoda Auto: Aloitti MEB-akustojen tuotannon Mladá Boleslavin päätehtaallaan

Volkswagen ID.5: Lanseeraus Suomessa kesäkuussa – mukana nopeammin saatava FastLane-mallisto

Lexus UX: Uudistuneet autot Suomessa lokakuussa

Abarth 695 Tributo 131 Rally: Kunniapainos

Volkswagen Amarok: Joko V6 tai 4-sylinterinen rivimoottori

BMW: Valitsi Goodyear EfficientGrip Performance 2 -renkaan täyssähköiseen iX-katumaasturiin

Seuraava Ford Mustang: Kahtena hybri­di­muun­noksena – mukana myös V8!

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Lexus RZ 450e: Täyssähköinen nelivetoinen katumaasturi

Alfa Romeo Tonale: Tähdittää Astara Finlandin Stellantis-brändien toista vuosineljännestä

Classic Motorshow, Lahti 30.4.–1.5. 2022: Yli 400 ajoneuvoa!

Volkswagen ID.5: Lanseeraus Suomessa kesäkuussa – mukana nopeammin saatava FastLane-mallisto

Seuraava Ford Mustang: Kahtena hybri­di­muun­noksena – mukana myös V8!

Lexus UX: Uudistuneet autot Suomessa lokakuussa

Polestar 2: Useita kestävään kehitykseen, tekniikkaan ja muotoiluun liittyviä uudistuksia

Volkswagen Amarok: Joko V6 tai 4-sylinterinen rivimoottori

Tiesitkö: 1972-mallinen VW T2 -sähköpakettiauto toimi esikuvana VW ID.Buzzille!

Abarth 695 Tributo 131 Rally: Kunniapainos

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.