Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

VW ID.3:n tunnistaa keulan merkistä helposti Volkswageniksi. Tuulilasi on vedetty pitkälle eteen, ja keula on suhteellisen lyhyt.

VW ID.3:n tunnistaa keulan merkistä helposti Volkswageniksi. Tuulilasi on vedetty pitkälle eteen, ja keula on suhteellisen lyhyt.

Toni Lindström

Koeajossa Volkswagen ID.3 Pro Performance 150 kW (akku 58 kWh) Family: Maail­man­val­loittaja

Volkswagen Kupla valloitti aikoinaan maailman. Volkswagen Golf on valloittanut maailman. Onko siis seuraava maapallon joka kolkkaan leviävä auto Volkswagen ID.3?

Auto Bild.Koeajot
30.12.2022

Sak­sa­lai­sel­la te­hok­kuu­del­la ja tar­kal­la in­si­nöö­ri­tai­dol­la on pit­kät pe­rin­teet au­ton­val­mis­tuk­ses­sa, ja tu­lok­set pu­hu­vat puo­les­taan. Maa­il­maa on val­loi­tet­tu use­am­man­kin mer­kin voi­min me­nes­tyk­sel­lä.

Nyt maa­il­man au­ton­val­mis­ta­jat ovat val­lan­ku­mouk­sen kes­kel­lä, kun käyt­tö­voi­mas­sa ol­laan siir­ty­mäs­sä säh­köön. Täl­lai­set his­to­ri­al­li­set kään­ne­koh­dat ovat mah­dol­li­suuk­sia rat­koa ai­em­pia on­gel­mia uu­del­la ta­val­la.

Volks­wa­gen on päät­tä­nyt sat­sa­ta mas­sii­vi­ses­ti säh­köön au­to­jen käyt­tö­voi­ma­na. Tuo­tan­to­lin­jat syl­ke­vät ulos jo use­am­paa mal­lia, kun­han vain kom­po­nent­te­ja ja elin­tär­kei­tä ajo­ak­ku­ja on riit­tä­väs­ti saa­ta­vil­la.

Kattolinja painuu takaa alas ja kulmikkaat muodot näkyvät sivuprofiilissa. Musta perä, katto ja tummennetut takasivulasit luovat hyvän kokonaisuuden.

Kattolinja painuu takaa alas ja kulmikkaat muodot näkyvät sivuprofiilissa. Musta perä, katto ja tummennetut takasivulasit luovat hyvän kokonaisuuden.

Toni Lindström

Mittaristo on maltettu pitää minimalistisena ja erittäin selkeänä.

Mittaristo on maltettu pitää minimalistisena ja erittäin selkeänä.

Toni Lindström

Kosketusnäytön kautta operoidaan lähes kaikki toiminnot. Valikot ja niiden käyttö vaativat tarkkuutta.

Kosketusnäytön kautta operoidaan lähes kaikki toiminnot. Valikot ja niiden käyttö vaativat tarkkuutta.

Toni Lindström

Sähkösäätöinen kuljettajan istuin tarjoaa mukavat ominaisuudet, ja hyvän ajoasennon löytää helposti.

Sähkösäätöinen kuljettajan istuin tarjoaa mukavat ominaisuudet, ja hyvän ajoasennon löytää helposti.

Toni Lindström

Volkswagen ID.3.

Volkswagen ID.3.

Toni Lindström

Sisätilat ovat väljät, ja koeajoautossa ollut lasikatto korosti avaraa vaikutelmaa.

Sisätilat ovat väljät, ja koeajoautossa ollut lasikatto korosti avaraa vaikutelmaa.

Toni Lindström

Takana on runsaasti polvi- ja pääntilaa.

Takana on runsaasti polvi- ja pääntilaa.

Toni Lindström

Tavaraa mahtuu kyytiin lähes 400 litraa, joka on jopa hiukan enemmän kuin Golfissa.

Tavaraa mahtuu kyytiin lähes 400 litraa, joka on jopa hiukan enemmän kuin Golfissa.

Toni Lindström

Kii­re pus­kee jo­kais­ta val­mis­ta­jaa eri ta­soil­la, kun uu­des­sa ti­lan­tees­sa on py­syt­tä­vä etu­rin­ta­mas­sa.

Volks­wa­gen val­loit­taa uut­ta mark­ki­naa use­am­mal­la­kin täys­säh­köi­sel­lä mal­lil­la, jois­ta en­sim­mäi­se­nä tuo­tan­to­lin­jal­ta tuli ulos VW ID.3. Al­ku on ol­lut hiu­kan ha­pui­le­vaa lä­hin­nä oh­jel­mis­to­jen käy­tet­tä­vyy­den vuok­si, mut­ta muu­ten VW ID.3 on saa­nut an­sait­se­maan­sa po­si­tii­vis­ta huo­mi­o­ta.

Ti­laa tar­jol­la

VW ID.3 on ra­ken­net­tu uu­del­le MEB-säh­kö­au­to­poh­ja­le­vyl­le. Tämä on mah­dol­lis­ta­nut ir­tau­tu­mi­sen polt­to­moot­to­ri­au­to­jen vaa­ti­muk­sis­ta mo­nien tek­nis­ten rat­kai­su­jen osal­ta.

Poh­ja­le­vy on esi­mer­kik­si VW Gol­fin poh­ja­le­vyyn ver­rat­tu­na 22 mil­li­met­riä ly­hy­em­pi, ja sil­ti VW ID.3:ssa on VW Gol­fiin ver­rat­tu­na 129 mil­li­met­riä pi­dem­pi ak­se­li­vä­li.

Täs­tä eros­ta hyö­ty­vät eri­tyi­ses­ti si­sä­ti­lat. Jopa ta­va­ra­ti­laa on vii­si lit­raa enem­män kuin VW Gol­fis­sa.

Ta­ka­pen­kil­lä on rei­lus­ti ti­laa ver­rat­tu­na ko­ko­luo­kan mui­hin au­toi­hin. Pol­vet ei­vät osu etu­penk­kei­hin, vaik­ka edes­sä is­tu­val­la oli­si pi­tuut­ta rei­lum­min­kin.

Kun sähkömoottori on takana, jää etupellin alle tilaa muun muassa nestesäiliöille. Tavaratilaa edessä ei ole.

Kun sähkömoottori on takana, jää etupellin alle tilaa muun muassa nestesäiliöille. Tavaratilaa edessä ei ole.

Toni Lindström

Mat­kus­ta­mon muo­to luo ava­ran vai­ku­tel­man, jota ko­ros­ti ko­ea­jo­au­ton la­si­kat­to. Tämä vai­ku­tel­ma te­kee mat­kus­ta­mi­ses­ta sekä edes­sä et­tä ta­ka­na miel­lyt­tä­vää.

Kan­gas­pääl­lys­tei­set pen­kit ovat asi­al­li­set ja tar­jo­a­vat kel­po is­tuin­mu­ka­vuu­den. Kul­jet­ta­ja löy­tää säh­kö­sää­tö­jen an­si­os­ta vai­vat­ta so­pi­van ajo­a­sen­non. Etu­penk­kien vä­liin voi ha­lu­tes­saan kum­pi­kin kään­tää kyy­när­no­jan.

Kul­jet­ta­jan vie­res­sä on var­sin väl­jä is­tua, ja nä­ky­vyys mo­lem­mil­la on hyvä joka suun­taan. Etu­pi­la­rien jako kah­teen ala­o­sas­sa osuu sil­miin ja vaa­tii pien­tä to­tut­te­lua nä­kö­ken­täs­sä.

Ko­je­lau­das­sa ja mit­ta­ris­tos­sa on us­kal­let­tu ot­taa käyt­töön uut­ta il­met­tä. Kul­jet­ta­jan edes­sä ole­va mit­ta­ris­to on kool­taan mi­ni­ma­lis­ti­nen, mut­ta toi­mi­va rat­kai­su. Vaik­ka näyt­tö on pie­neh­kö, se tar­jo­aa riit­tä­väs­ti in­for­maa­ti­o­ta riit­tä­vän suu­rel­la fon­til­la.

Nä­ky­mää ei tar­vit­se tih­rus­taa, ja näyt­tö on miel­lyt­tä­vä ko­ke­mus. Uut­ta on ajo­suun­nan­va­lit­si­men si­joit­ta­mi­nen kiin­ni mit­ta­ris­ton oi­ke­aan reu­naan – ”vaih­de” kään­ne­tään pääl­le, sii­nä kaik­ki.

Sor­met herk­ki­nä

Kes­kel­lä ole­vaan in­fo­näyt­töön on si­joi­tet­tu lä­hes kaik­ki toi­min­not. Täs­sä on au­ton suu­rin heik­kous käyt­tä­jän kan­nal­ta. Hi­pai­su- ja kos­ke­tus­näp­päi­met ovat tark­kuut­ta vaa­ti­via käyt­tää, ja vir­he­hi­pai­su­ja sat­tuu hel­pos­ti. Aja­es­sa käyt­töä ei kan­na­ta har­ras­taa, sil­lä kat­se on sil­loin jos­sa­kin muu­al­la kuin muus­sa lii­ken­tees­sä tai ties­sä.

Myös ra­tis­ta käy­tet­tä­vän va­ki­o­no­peu­den­sää­ti­men käyt­tö on tark­kaa ja opet­te­lua vaa­ti­vaa puu­haa. Hi­pai­sul­la kyt­kin sää­tää no­peut­ta 10 km/h ha­lut­tuun suun­taan, ja sit­ten sor­mel­la pyyh­ki­mäl­lä no­peus muut­tuu 1 km/h:n por­tai­nen ylös- tai alas­päin.

Sen li­säk­si, et­tä käyt­tö ta­pah­tuu hi­pai­suil­la, niin toi­min­not on si­joi­tet­tu va­lik­koi­hin, joi­hin tu­tus­tu­mi­nen vie ai­kan­sa. Käy­tet­tä­vyys on jo­ta­kin muu­ta, kuin oli­si odot­ta­nut. Vä­lil­lä näyt­tö hi­das­te­lee ja tun­tuu me­ne­vän jopa ju­miin, jo­ten sii­nä­kin mie­les­sä on vie­lä hi­ot­ta­vaa. Täs­sä nä­kyy kii­re, jol­la tuo­te on tuo­tu ku­lut­ta­jil­le. Oh­jel­mis­to­päi­vi­tys­ten myö­tä käy­tet­tä­vyys ole­tet­ta­vas­ti pa­ra­nee.

Kel­po toi­min­ta­mat­ka

Säh­kö­au­toi­lun suu­rim­pia kan­to­ja kas­kes­sa on toi­min­ta­mat­ka tai sen ra­jal­li­suus. Ko­ea­jo­au­tos­sa oli 58 ki­lo­wat­ti­tun­nin ajo­ak­ku, jol­la pys­tyy tait­ta­maan mat­kaa suo­tui­sis­sa olo­suh­teis­sa noin 400 ki­lo­met­riä. Ku­ten tun­net­tua, tä­hän lu­ke­maan vai­kut­ta­vat sit­ten mo­net te­ki­jät läm­pö­ti­las­ta ja ajo­ta­vas­ta al­ka­en.

Ko­ea­jon pe­rus­teel­la lu­ke­ma vai­kut­taa re­a­lis­ti­sel­ta, ja ai­na­kin kau­pun­gis­sa VW ID.3 täyt­tää hy­vin odo­tuk­set ku­lu­tuk­sen suh­teen.

Ta­ka­ve­toi­nen VW ID.3 on miel­lyt­tä­vä ajet­ta­va niin maan­tiel­lä, taa­ja­mas­sa kuin kau­pun­ki­pyö­ri­tyk­sis­sä­kin. Ajo­tun­tu­ma on so­pi­van tun­no­kas ja kul­ku moit­tee­ton­ta ja help­poa.

Tu­lee­ko VW ID.3:sta sit­ten seu­raa­va kan­sa­nau­to? Sen näyt­tää tu­le­vai­suus ja se, mi­ten alas säh­kö­au­to­jen hin­nat pys­ty­tään pai­na­maan. Ku­lut­ta­jal­le hin­ta merk­kaa edel­leen rat­kai­se­van pal­jon. Nyt VW ID.3:n hin­nat läh­te­vät noin 36 000 eu­ros­ta (2021).

Pek­ka Kai­de­so­ja, ku­vat Toni Lindst­röm

Volks­wa­gen ID.3 Pro Per­for­man­ce 150 kW (ak­ku 58 kWh) Fa­mi­ly

Moot­to­ri

säh­kö­moot­to­ri 150 kW (204 hv), 310 Nm

Suo­ri­tus­ky­ky

0–100 km/h 7,3 s, huip­pu­no­peus 160 km/h

Ku­lu­tus

16,1 kWh/100 km, säh­kö

CO2-pääs­töt

0 g/km

WLTP-toi­min­ta­mat­ka

409 km

Ajo­ak­ku

li­tiu­mi­o­ni 58 kWh

La­taus­no­peus

6 h 15 min (suko-pis­to­ra­sia 11 kW 3 x 16 A)

Voi­man­siir­to

A1, ta­ka­ve­to

Mi­tat

p. 4261, l. 1809, k. 1568 mm, ak­se­li­vä­li 2770 mm, oma­mas­sa 1794 kg, ta­va­ra­ti­la 385 l

Hin­ta

44 172 eu­roa, ko­ea­jo­au­to 46 178 eu­roa (2021)

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Toyota Corolla Touring. Uudistuvan Toyota Corollan ennakkomyynti alkaa alkusyksyn 2022 aikana. Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen alkuvuodesta 2023.

Toyota Corolla Touring. Uudistuvan Toyota Corollan ennakkomyynti alkaa alkusyksyn 2022 aikana. Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen alkuvuodesta 2023.

Toyota

Uudistuva Toyota Corolla: Viidennen sukupolven hybri­di­tek­no­logiaa – Suomeen alkuvuodesta 2023

Auto Bild.Uutiset
4.6.2022
Toyota Corolla Touring. Uudistuvan Toyota Corollan ennakkomyynti alkaa alkusyksyn 2022 aikana. Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen alkuvuodesta 2023.

Toyota Corolla Touring. Uudistuvan Toyota Corollan ennakkomyynti alkaa alkusyksyn 2022 aikana. Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen alkuvuodesta 2023.

Toyota

Uudistuva Toyota Corolla: Viidennen sukupolven hybri­di­tek­no­logiaa – Suomeen alkuvuodesta 2023

Auto Bild.Uutiset
4.6.2022

Toyota ja Volkswagen kärjessä – suomalaiset suosivat autoissa käytän­nöl­li­syyttä myös vuonna 2022

Auto Bild.Kaupallinen yhteistyö
5.7.2022

Toyota ja Volkswagen kärjessä – suomalaiset suosivat autoissa käytän­nöl­li­syyttä myös vuonna 2022

Auto Bild.Kaupallinen yhteistyö
5.7.2022
Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Subaru / Creative Commons

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Auto Bild.Uutiset
5.6.2022
Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Subaru / Creative Commons

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Auto Bild.Uutiset
5.6.2022

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Hennessey Supercharged H650 Escalade: Isojen poikien möreä puheenvuoro

Lightyear 0 -malli: Valmistus Uudes­sa­kau­pun­gissa on lopetettu

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Renault Espace: Täysin uudet 5- ja 7-paikkaiset mallit esitellään keväällä

Koeajossa Kia Stinger 3,3 T-GDI AWD GT 5D AT: Vanhaa koulukuntaa

Nelivetoinen, keskimoottorinen Corvette E-Ray: 0-100 km/h vain 2,5 sekunnissa!

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

Koeajossa Peugeot 3008 GT HYbrid4 4x4 e-EAT8 300 PHEV: Järeää vääntöä

Koeajossa Citroën ë-Jumpy Crew Cab: Sähköinen sekajuna

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Kia Stinger 3,3 T-GDI AWD GT 5D AT: Vanhaa koulukuntaa

Koeajossa Peugeot 3008 GT HYbrid4 4x4 e-EAT8 300 PHEV: Järeää vääntöä

Koeajossa Citroën ë-Jumpy Crew Cab: Sähköinen sekajuna

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Lineartronic Field: Retkikelpoinen

Koeajossa Jaguar F-Pace P400 S Hybrid Sport: Sähkö­virs­tan­pylväs

Koeajossa Alfa Romeo Stelvio 2.0 280 HP AT8 AWD Veloce Launch Plus: Italialainen herkkupala

Koeajossa Volkswagen ID.3 Pro Performance 150 kW (akku 58 kWh) Family: Maail­man­val­loittaja

Koeajossa Audi Q8 Electrified Edition 60 TFSI e quattro Tiptronic: Jättiläiseksi kasvatettu

Koeajossa Seat Tarraco 1.4 PHEV 245 e-Hybrid FR Launch Edition DSG: Kulkeva pistokemalli

Koeajossa Hyundai i20 N: Pieni paukkurauta

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

JBL:n oranssi bt-vinyylipyöritin 

Hifimaailma

Sonus Faberin uudistunut Homage-sarja 

Hifimaailma

Sennheiserilta langalliset nappikuulokkeet 

Hifimaailma

Naim aktiivisena

Hifimaailma

Denonilta uusi sa/cd-soitin

Koti ja keittiö

10 vinkkiä: Näin onnistut bonsain kasvattamisessa

Hifimaailma

Klipschin Ysit ja Seiskat

Koti ja keittiö

Remonttinälkä kasvoi tehdessä - 1950-luvun koti inspiroi lautta­saa­re­lais­per­hettä

Hifimaailma

Fiio R7  

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUTTA

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Hennessey Supercharged H650 Escalade: Isojen poikien möreä puheenvuoro

Lightyear 0 -malli: Valmistus Uudes­sa­kau­pun­gissa on lopetettu

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Renault Espace: Täysin uudet 5- ja 7-paikkaiset mallit esitellään keväällä

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Kia Stinger 3,3 T-GDI AWD GT 5D AT: Vanhaa koulukuntaa

Koeajossa Peugeot 3008 GT HYbrid4 4x4 e-EAT8 300 PHEV: Järeää vääntöä

Koeajossa Citroën ë-Jumpy Crew Cab: Sähköinen sekajuna

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Lineartronic Field: Retkikelpoinen

Koeajossa Jaguar F-Pace P400 S Hybrid Sport: Sähkö­virs­tan­pylväs

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

JBL:n oranssi bt-vinyylipyöritin 

Hifimaailma

Sonus Faberin uudistunut Homage-sarja 

Hifimaailma

Sennheiserilta langalliset nappikuulokkeet 

Hifimaailma

Naim aktiivisena

Hifimaailma

Denonilta uusi sa/cd-soitin

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

AEHRA:n akseliväli on peräti 3 metriä.

AEHRA:n akseliväli on peräti 3 metriä.

AEHRA

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Kaupallinen yhteistyö

Auton hankinta – Lainalla vai säästöillä?

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Lightyear 0 -malli: Valmistus Uudes­sa­kau­pun­gissa on lopetettu

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Renault Espace: Täysin uudet 5- ja 7-paikkaiset mallit esitellään keväällä

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

Polestar: Avasi Rovaniemelle maailman ensimmäisen lumesta rakennetun autopaviljongin - sisällä on Polestar 2 ja jäästä veistettyjä varaosia

Sähköinen Peugeot Inception -konseptiauto: 800 km toimintamatkaa

Polestarin autoihin uusinta Googlen teknologiaa

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Uudistunut Renault Arkana: Keskittyy Suomessa täyshybridiin

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Uusi Opel Astra Electric: Ensi kertaa myös täyssähköisenä

Uusi Mitsubishi ASX: Kehitetty Euroopan markkinoille

Uusi Volkswagen Amarok: Nyt myynnissä – toimitukset Suomeen alkavat kesällä 2023

Uusi Hyundai Kona: Paljastetaan lähikuukausina

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Lineartronic Field: Retkikelpoinen

Koeajossa Volkswagen ID.3 Pro Performance 150 kW (akku 58 kWh) Family: Maail­man­val­loittaja

Vuoden Auto Suomessa 2023 on Kia Niro

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

AEHRA:n akseliväli on peräti 3 metriä.

AEHRA:n akseliväli on peräti 3 metriä.

AEHRA

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Kaupallinen yhteistyö

Auton hankinta – Lainalla vai säästöillä?

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Lightyear 0 -malli: Valmistus Uudes­sa­kau­pun­gissa on lopetettu

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Renault Espace: Täysin uudet 5- ja 7-paikkaiset mallit esitellään keväällä

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

Polestar: Avasi Rovaniemelle maailman ensimmäisen lumesta rakennetun autopaviljongin - sisällä on Polestar 2 ja jäästä veistettyjä varaosia

Sähköinen Peugeot Inception -konseptiauto: 800 km toimintamatkaa

Polestarin autoihin uusinta Googlen teknologiaa

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Uudistunut Renault Arkana: Keskittyy Suomessa täyshybridiin

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Uusi Opel Astra Electric: Ensi kertaa myös täyssähköisenä

Uusi Mitsubishi ASX: Kehitetty Euroopan markkinoille

Uusi Volkswagen Amarok: Nyt myynnissä – toimitukset Suomeen alkavat kesällä 2023

Uusi Hyundai Kona: Paljastetaan lähikuukausina

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Lineartronic Field: Retkikelpoinen

Koeajossa Volkswagen ID.3 Pro Performance 150 kW (akku 58 kWh) Family: Maail­man­val­loittaja

Vuoden Auto Suomessa 2023 on Kia Niro

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.