Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Uusien autojen asiakaskoeajot: Tässä oudoimpia piirimyyjien kokemuksia Britanniasta!

Enyaq Sportline iV -malliin on tarjolla kolme erilaista voimalinjaa.

Enyaq Sportline iV -malliin on tarjolla kolme erilaista voimalinjaa.

Skoda

Škoda Enyaq Sportline iV: Urheilullinen täyssähköinen SUV

Škoda lisää Sportline-malliversion täyssähköisen katumaasturinsa mallistoon.

Auto Bild.Uutiset
26.2.2021

Ma­dal­let­tu sport-alus­ta, 20- tai 21-tuu­mai­set ke­vyt­me­tal­li­van­teet ja tyy­lik­kään mus­tat yk­si­tyis­koh­dat ko­ros­ta­vat ul­ko­nä­ön ja si­sä­ti­lo­jen sport­tis­ta luon­net­ta. Tar­jol­la on kol­me voi­ma­lin­ja­vaih­to­eh­toa ja jopa 520 km:n toi­min­ta­mat­ka

Uu­del­la Škoda Eny­aq Sport­li­ne iV -mal­lil­la Škoda jat­kaa Sport­Li­ne-mal­li­ver­si­oi­den­sa pe­rin­tei­tä myös Mladá Bo­les­la­vis­sa val­mis­tet­ta­van täys­säh­köi­sen ka­tu­maas­tu­rin­sa mal­lis­tos­sa.

Ko­rin mus­tat osat, kook­kaat ke­vyt­me­tal­li­van­teet ja ma­dal­let­tu sport-alus­ta luo­vat Škoda Eny­aq Sport­li­ne iV:lle it­se­var­man ko­ko­nai­sil­meen, joka ku­vas­taa tä­män au­ton dy­naa­mi­sen ur­hei­lul­li­sia ajo-omi­nai­suuk­sia.

Sport-etuis­tui­met ja nii­den in­teg­roi­dut pään­tu­et, kol­mi­puo­lai­nen nah­ka­ver­hoil­tu Sport-mo­ni­toi­mi­oh­jaus­pyö­rä ja hii­li­kui­tu­jäl­ji­tel­mäl­li­set ko­ris­te­lis­tat tuo­vat si­sä­ti­loi­hin ur­hei­lul­li­suut­ta.

Kol­me voi­ma­lin­jaa

Eny­aq Sport­li­ne iV -mal­liin on tar­jol­la kol­me eri­lais­ta voi­ma­lin­jaa. Eny­aq iV 60 -mal­lis­sa on te­hoa 132 kW ja ta­ka­ve­to. Suu­rem­mal­la 82 ki­lo­wat­ti­tun­nin akul­la va­rus­tet­tu ja myös­kin ta­ka­ve­toi­nen Eny­aq iV 80, te­hol­taan 150 kW, yl­tää jopa 520 ki­lo­met­rin toi­min­ta­mat­kaan*.

Ne­li­ve­toi­ses­sa mal­lis­sa Eny­aq iV 80x on kak­si säh­kö­moot­to­ria, joi­den yh­teis­te­ho on 195 kW. Sport­li­ne-mal­li täy­den­tää mal­lis­toa myö­hem­min tänä vuon­na.

Sport­li­ne-mal­li­ver­si­oon Škoda on pe­rin­tei­ses­ti to­teut­ta­nut sport­ti­sen il­meen ja dy­naa­mi­set ajo-omi­nai­suu­det.

Skoda

Eny­aq Sport­li­ne iV -mal­lin myö­tä Škoda tuo tä­män mal­li­ver­si­on saa­ta­vil­le myös en­sim­mäi­ses­tä täys­säh­köi­ses­tä ka­tu­maas­tu­ris­taan.

Asi­ak­kail­le on tar­jol­la kol­me eri­lais­ta voi­ma­lin­jaa. Škoda Eny­aq Sport­li­ne iV 60 -mal­lis­sa säh­kö­moot­to­rin 132 ki­lo­wa­tin voi­ma ja 310 Nm:n vään­tö vä­lit­tyy ta­ka­pyö­ril­le. Akun ka­pa­si­teet­ti on 62 kWh (58 kWh net­to), jol­la WLTP-ku­lu­tus­mit­taus­s­tan­dar­din mu­kai­sek­si toi­min­ta­mat­kak­si saa­daan yli 400 ki­lo­met­riä*.

Eny­aq Sport­li­ne iV 80 -mal­lis­sa on suu­rem­pi 82 ki­lo­wat­ti­tun­nin (77 kWh net­to) ak­ku. WLTP-ku­lu­tus­mit­taus­s­tan­dar­din mu­kai­nen toi­min­ta­mat­ka on jopa 520 ki­lo­met­riä*. Sen ta­ka­moot­to­rin teho on 150 kW.

Tätä sa­maa ak­kua käy­te­tään myös mal­lis­sa Eny­aq Sport­li­ne iV 80x. Sen ne­li­ve­to on to­teu­tet­tu kah­del­la säh­kö­moot­to­ril­la, jot­ka ke­hit­tä­vät te­hoa 195 kW ja vään­töä 425 Nm. WLTP-ku­lu­tus­mit­taus­s­tan­dar­din mu­kai­nen toi­min­ta­mat­ka on 500 ki­lo­met­riä*.

Sport-alus­ta ja eri­no­mai­set ajo-omi­nai­suu­det sekä ta­ka­ve­toi­se­na et­tä ne­li­ve­toi­se­na. Sekä ta­ka­ve­toi­nen et­tä ne­li­ve­toi­nen Škoda Eny­aq iV ihas­tut­ta­vat voi­ma­lin­jan vä­ke­väl­lä vään­nöl­lä, joka on käy­tet­tä­vis­sä heti kaa­su­pol­jin­ta pai­net­ta­es­sa. Si­ten ka­tu­maas­tu­rin ajo-omi­nai­suu­det ovat eri­no­mai­sen dy­naa­mi­set.

Ajo-omi­nai­suuk­sia pa­ran­taa en­ti­ses­tään Eny­aq iV Sport­li­ne -mal­li­ver­si­os­sa va­ki­o­va­rus­tee­na ole­va sport-alus­ta. Tämä alus­ta on edes­tä 15 mil­li­met­riä ja ta­kaa 10 mil­li­met­riä nor­maa­li­a­lus­taa ma­ta­lam­pi.

Škoda

Kai­kil­la kol­mel­la voi­ma­lin­ja­vaih­to­eh­dol­la huip­pu­no­peus on 160 km/h. Eny­aq Sport­li­ne iV -mal­li­ver­si­on kor­ke­a­laa­tui­set de­sign-yk­si­tyis­koh­dat ko­ros­ta­vat ul­ko­nä­ön ja si­sä­ti­lo­jen sport­tis­ta il­met­tä.

Sport­li­ne-mal­li­ver­si­ot teh­dään Ško­dan pää­teh­taal­la Mladá Bo­les­la­vis­sa sa­mal­la tuo­tan­to­lin­jal­la ku­ten muut­kin Eny­aq iV -mal­lit.

Eny­aq iV on ai­nut Volks­wa­gen-kon­ser­nin täys­säh­kö­au­to­jen skaa­lau­tu­vaan MEB-pe­rus­tek­niik­kaan poh­jau­tu­va sar­ja­tuo­tan­to­au­to­mal­li, joka val­mis­te­taan Sak­san ul­ko­puo­lel­la.

Ko­rin sport­ti­sen mus­tat osat ja Mat­rix LED -ajo­va­lot Sport­li­ne-mal­li­ver­si­on mo­net kiil­tä­vän mus­tat ko­rin de­sig­ne­le­men­tit te­ke­vät Škoda Eny­aq iV:n vah­vas­ta il­mees­tä vie­lä­kin dy­naa­mi­sem­man. Škoda-etu­mas­ki, si­vuik­ku­noi­den ke­hyk­set, kat­to­kai­teet ja ta­ka­pus­ku­rin dif­fuu­so­ri­o­sa ovat kiil­tä­vän mus­tat, ku­ten ta­ka­luuk­kua ko­ris­ta­vat Škoda-teks­ti­lo­go ja mal­li­mer­kin­tä­kin. Jy­ke­vät si­vu­hel­ma­suo­juk­set ovat ko­rin­vä­ri­set.

Eny­aq Sport­li­ne iV:n etu­hel­ma on mal­li­ver­si­o­koh­tai­nen, ja etu­lo­ka­suo­jiin on kiin­ni­tet­ty Sport­li­ne-lo­got.

Suu­ret, kiil­lo­te­tut 20-tuu­mai­set Vega-ke­vyt­me­tal­li­van­teet tai 21-tuu­mai­set Bet­ria-ke­vyt­me­tal­li­van­teet te­hos­ta­vat tä­män ka­tu­maas­tu­ri­mal­lin it­se­var­maa ko­ko­nai­sil­met­tä. Nämä kum­mat­kin van­ne­vaih­to­eh­dot ovat Sport­li­ne-mal­li­ver­si­o­koh­tai­set.

Eny­aq Sport­li­ne iV:ssä on va­ki­o­na Mat­rix LED -ajo­va­lot. Kum­mas­sa­kin Mat­rix-kau­ko­va­lo­mo­duu­lis­sa on 24 le­diä, joi­ta voi­daan oh­ja­ta erik­seen. Si­ten voi­daan ajaa ai­na kau­ko­va­lot pääl­lä häi­käi­se­mät­tä mui­ta tien­käyt­tä­jiä.

Tämä ne­ro­kas va­lo­tek­niik­ka sam­mut­taa va­lo­ku­vi­os­ta yk­sit­täi­set seg­men­tit tar­peen mu­kai­ses­ti, kun tuu­li­la­siin asen­net­tu ka­me­ra tun­nis­taa vas­taan­tu­le­van tai edel­lä aja­van ajo­neu­von, ih­mi­sen tai koh­teen, jos­ta hei­jas­tuu va­loa.

Sport­li­ne-mal­li­ver­si­o­koh­tai­nen de­sign­va­lin­ta

Eny­aq iV -ka­tu­maas­tu­rin esit­te­lyn myö­tä Škoda esit­te­li täy­sin uu­den­lai­sen si­sä­ti­la­kon­sep­tin: de­sign­va­lin­nat. Ne ovat saa­neet in­noi­tuk­sen mo­der­nis­ta elä­mä­nym­pä­ris­tös­täm­me, ja niis­sä käy­te­tään huo­lel­la yh­teen so­vi­tet­tu­ja vä­re­jä ja ma­te­ri­aa­le­ja.

Si­sä­ti­la­suun­nit­te­li­jat ovat luo­neet Eny­aq Sport­li­ne iV:lle mal­li­ver­si­o­koh­tai­sen de­sign­va­lin­nan. Si­sä­ti­lo­jen ver­hoi­lu on kat­to­ver­hous­ta myö­ten ko­ros­te­tun mus­ta. Ko­je­lau­dan ver­hous on mus­taa kei­no­nah­kaa, jos­sa on har­maat ko­ris­te­sau­mat.

Si­sä­ti­lo­jen vi­su­aa­li­se­na ko­ho­koh­ta­na ovat ko­je­lau­dan ja ovi­ver­hous­ten hii­li­kui­tu­jäl­ji­tel­mäl­li­set ko­ris­te­lis­tat. Si­sä­ti­lo­jen ko­ko­nai­sil­meen vii­meis­te­le­vät jal­ka­ti­lan kan­gas­mat­to­jen har­maat te­reet.

Sport­li­ne-de­sign­va­lin­ta si­säl­tää myös ylel­li­set mus­tat Sport-etuis­tui­met, jois­sa on in­teg­roi­dut pään­tu­et. Näi­den is­tui­mien ver­hoi­lu­na on Su­e­dia-mik­ro­kui­tu­kan­gas har­main te­rein.

Va­ki­o­va­rus­tuk­seen si­säl­tyy nah­ka­ver­hoil­tu kol­mi­puo­lai­nen Sport-oh­jaus­pyö­rä. Sen help­po­käyt­töi­sil­lä sää­ti­mil­lä ja pai­nik­keil­la oh­ja­taan au­ton mo­nia eri toi­min­to­ja. Oh­jaus­pyö­rän ke­hän nah­ka­ver­hoi­lus­sa on har­maat kont­ras­ti­sau­mat ja alim­mas­sa puo­las­sa Sport­li­ne-teks­ti­lo­go. Pol­jin­le­vyt ovat me­tal­li­set, mikä en­ti­ses­tään ko­ros­taa Sport­li­ne-de­sign­va­lin­nan ko­ko­nai­sil­met­tä.

*en­nak­ko­tie­to

Škoda-leh­dis­tö­tie­do­te / Juha Pel­to­nen

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Uudistunut Peugeot 5008 SUV nähdään Suomessa ensimmäisen kerran vuoden 2020 lopulla.

Uudistunut Peugeot 5008 SUV nähdään Suomessa ensimmäisen kerran vuoden 2020 lopulla.

Peugeot 5008 SUV facelift: Nyt vakiona 7-paikkainen

Auto Bild.Uutiset
6.9.2020
Uudistunut Peugeot 5008 SUV nähdään Suomessa ensimmäisen kerran vuoden 2020 lopulla.

Uudistunut Peugeot 5008 SUV nähdään Suomessa ensimmäisen kerran vuoden 2020 lopulla.

Peugeot 5008 SUV facelift: Nyt vakiona 7-paikkainen

Auto Bild.Uutiset
6.9.2020

Kia

Vuonna 2025: Joka kolmas Kian myymä auto Euroopassa sähköauto

Auto Bild.Uutiset
3.2.2021

Kia

Vuonna 2025: Joka kolmas Kian myymä auto Euroopassa sähköauto

Auto Bild.Uutiset
3.2.2021
Nico Rosberg on yksi vain 150:stä ihmisestä maailmanlaajuisesti, joka omistaa Rimac C_Two:n.

Nico Rosberg on yksi vain 150:stä ihmisestä maailmanlaajuisesti, joka omistaa Rimac C_Two:n.

Rimac-superauto: F1-mestari Nico Rosberg ryhtyy testaamaan edistyksellistä prototyyppiä!

Auto Bild.Superautot
28.8.2020
Nico Rosberg on yksi vain 150:stä ihmisestä maailmanlaajuisesti, joka omistaa Rimac C_Two:n.

Nico Rosberg on yksi vain 150:stä ihmisestä maailmanlaajuisesti, joka omistaa Rimac C_Two:n.

Rimac-superauto: F1-mestari Nico Rosberg ryhtyy testaamaan edistyksellistä prototyyppiä!

Auto Bild.Superautot
28.8.2020

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Uusien autojen asiakaskoeajot: Tässä oudoimpia piirimyyjien kokemuksia Britanniasta!

Näitä nähdään vain Nipponin saarella: Bentley Continental GT V8 Equinox Editionia tehdään käsityönä vain 10 kpl

Uusi Renault Express Van: Sai ennak­ko­myyn­ti­hinnat

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Volvo: Sähköisen myyntikanavan toiminta käynnistyi

Jaguar F-Type R-Dynamic Black: Vielä ylellisempiä muunnoksia

Citroën C5 X: Lippulaiva syksyllä Suomeen

Koeajossa Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi 4WD 8AT Premium 7P: Viisaasti ladattu

Uusi Toyota Yaris Cross: Nyt ennakkomyynnissä – myös nelivetoisena

Uusi Subaru Outback: Suomeen toukokuussa

HYÖTYJUTUT

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

Näin sujuu koiran kuljetus autossa - täsmäohjeet

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi 4WD 8AT Premium 7P: Viisaasti ladattu

Koeajossa Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD-i Premium: Entistä särmikkäämpi

Koeajo Audi A4 Avant Business Advanced 40 TDI quattro S tronic: Muikeamman oloinen

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

Koeajossa Volkswagen Passat Variant GTE: Virran viemää

Koeajossa Kia e-Soul: Sähköistä ajoa

Koeajossa Renault Clio TCe 100 Intens: Ajettavasti tilava

Koeajossa SsangYong Korando D1.6 4WD 6AT Quartz: Särmikkään mukava

Koeajossa BMW 118i Business M Sport: Isoihin päin

Koeajossa Ford Ranger Double Cab 2.0 TDCi 213 hv A10 4x4 Wildtrak: Hyvin vääntää!

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Vanha vaakahuone Fiskarsissa on nyt upea, loft-henkinen koti

Hifimaailma

Vapise soundbar 

Hifimaailma

eSseCin kelluvat laitealustat 

Hifimaailma

Trianglelta kaksi 40th Anniversary -kaiutinta 

Hifimaailma

Advancen uusi esivahvistin 

Koti ja keittiö

Itse suunniteltu talo nousi kompaktille tontille

Hifimaailma

Uusi hybridi kuulokevahvistin 

Hifimaailma

Alasskaalattu Legenda 

Hifimaailma

Goldmund Eidos Reference SACD -soitin 

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Nyt on kiire, jos haluaa super­mie­len­kiin­toisia autolöytöjä: 1973 Range Rover V8 uskomattoman edullisesti?

Mercedes-Benz S Cabriolet: Myös erityisnopeana AMG-painoksena

Etkö osaa pysäköidä ilman kolhuja? Ei hätää, tässä eräs ratkaisumalli!

Tutkimuksen mukaan: Tietyömailla ajetaan reipasta ylinopeutta

Audi esittelee quattro ultra -nelive­to­jär­jes­telmän

Volvo Cars: Suunnittelee käynnistävänsä autonomisen ajamisen kokeen Kiinassa

Seat Ateca -katumaasturi: Suomeen syksyllä 2016

Ohoh: Nyt löytyi sympaattinen super­har­vi­naisuus – näitä autoja ei muuten ihan heti tule vastaan!

Suomi-elokuvan myyttinen avoau­to­har­vi­naisuus: Katosi jäljettömiin 1939 – muurattiin mystiseen salakäytävään?

UUTTA

Uusien autojen asiakaskoeajot: Tässä oudoimpia piirimyyjien kokemuksia Britanniasta!

Näitä nähdään vain Nipponin saarella: Bentley Continental GT V8 Equinox Editionia tehdään käsityönä vain 10 kpl

Uusi Renault Express Van: Sai ennak­ko­myyn­ti­hinnat

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Volvo: Sähköisen myyntikanavan toiminta käynnistyi

HYÖTYJUTUT

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi 4WD 8AT Premium 7P: Viisaasti ladattu

Koeajossa Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD-i Premium: Entistä särmikkäämpi

Koeajo Audi A4 Avant Business Advanced 40 TDI quattro S tronic: Muikeamman oloinen

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

Koeajossa Volkswagen Passat Variant GTE: Virran viemää

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Nyt on kiire, jos haluaa super­mie­len­kiin­toisia autolöytöjä: 1973 Range Rover V8 uskomattoman edullisesti?

Mercedes-Benz S Cabriolet: Myös erityisnopeana AMG-painoksena

Etkö osaa pysäköidä ilman kolhuja? Ei hätää, tässä eräs ratkaisumalli!

Tutkimuksen mukaan: Tietyömailla ajetaan reipasta ylinopeutta

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Vanha vaakahuone Fiskarsissa on nyt upea, loft-henkinen koti

Hifimaailma

Vapise soundbar 

Hifimaailma

eSseCin kelluvat laitealustat 

Hifimaailma

Trianglelta kaksi 40th Anniversary -kaiutinta 

Hifimaailma

Advancen uusi esivahvistin 

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

TILAA TÄSTÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Outback näyttää kompaktimmalta,  kuin mitä se todellisuudessa on  – sisätilat ovat nimittäin valtavat.  Hyvin toimiva kaukovaloautomatiikka  lukeutuu Summitin hyveisiin.

Outback näyttää kompaktimmalta, kuin mitä se todellisuudessa on – sisätilat ovat nimittäin valtavat. Hyvin toimiva kaukovaloautomatiikka lukeutuu Summitin hyveisiin.

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

Kaupallinen yhteistyö

Pihavaja tarjoaa monipuolista säilytystilaa helposti

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Uusien autojen asiakaskoeajot: Tässä oudoimpia piirimyyjien kokemuksia Britanniasta!

Uusi Renault Express Van: Sai ennak­ko­myyn­ti­hinnat

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Volvo: Sähköisen myyntikanavan toiminta käynnistyi

Citroën C5 X: Lippulaiva syksyllä Suomeen

Uusi Toyota Yaris Cross: Nyt ennakkomyynnissä – myös nelivetoisena

Uusi Subaru Outback: Suomeen toukokuussa

Toyota GR 86: Uusi vastaisku esiteltiin Japanissa

Polestar 2 esiteltiin Suomessa: Auto Bild Suomi ajamassa

Ensisilmäys: Tällainen on uusi Volkswagen Multivan

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

BMW i4: Esimakua vuosi sitten julkaistusta BMW i4 -konseptiautosta

Koeajossa Volkswagen Passat Variant GTE: Virran viemää

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Uusi Toyota Yaris Cross: Nyt ennakkomyynnissä – myös nelivetoisena

Koeajossa Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD-i Premium: Entistä särmikkäämpi

Ensisilmäys: Tällainen on uusi Volkswagen Multivan

Polestar 2 esiteltiin Suomessa: Auto Bild Suomi ajamassa

Kia EV6 -täyssähköauto: Jopa 510 km toimintamatka – 0-100 km/h 3,5 sekuntia

Goodyear: Lanseeraa uuden nastarenkaan, jonka jarru­tus­suo­ri­tuskyky jäällä ja lumella sekä käsittely lumella on ylivertainen

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Auto Bild.Uutiset
15.4.2016
Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Auto Bild.Uutiset
15.4.2016

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

TILAA TÄSTÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Outback näyttää kompaktimmalta,  kuin mitä se todellisuudessa on  – sisätilat ovat nimittäin valtavat.  Hyvin toimiva kaukovaloautomatiikka  lukeutuu Summitin hyveisiin.

Outback näyttää kompaktimmalta, kuin mitä se todellisuudessa on – sisätilat ovat nimittäin valtavat. Hyvin toimiva kaukovaloautomatiikka lukeutuu Summitin hyveisiin.

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

Kaupallinen yhteistyö

Pihavaja tarjoaa monipuolista säilytystilaa helposti

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Uusien autojen asiakaskoeajot: Tässä oudoimpia piirimyyjien kokemuksia Britanniasta!

Uusi Renault Express Van: Sai ennak­ko­myyn­ti­hinnat

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Volvo: Sähköisen myyntikanavan toiminta käynnistyi

Citroën C5 X: Lippulaiva syksyllä Suomeen

Uusi Toyota Yaris Cross: Nyt ennakkomyynnissä – myös nelivetoisena

Uusi Subaru Outback: Suomeen toukokuussa

Toyota GR 86: Uusi vastaisku esiteltiin Japanissa

Polestar 2 esiteltiin Suomessa: Auto Bild Suomi ajamassa

Ensisilmäys: Tällainen on uusi Volkswagen Multivan

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

BMW i4: Esimakua vuosi sitten julkaistusta BMW i4 -konseptiautosta

Koeajossa Volkswagen Passat Variant GTE: Virran viemää

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Uusi Toyota Yaris Cross: Nyt ennakkomyynnissä – myös nelivetoisena

Koeajossa Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD-i Premium: Entistä särmikkäämpi

Ensisilmäys: Tällainen on uusi Volkswagen Multivan

Polestar 2 esiteltiin Suomessa: Auto Bild Suomi ajamassa

Kia EV6 -täyssähköauto: Jopa 510 km toimintamatka – 0-100 km/h 3,5 sekuntia

Goodyear: Lanseeraa uuden nastarenkaan, jonka jarru­tus­suo­ri­tuskyky jäällä ja lumella sekä käsittely lumella on ylivertainen

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Auto Bild.Uutiset
15.4.2016
Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Auto Bild.Uutiset
15.4.2016
Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.