Skottilaisella, käsityönä valmistettavalla Munrolla mainitaan olevan poikkeuksellisen etevät maasto-ominaisuudet.

Skottilaisella, käsityönä valmistettavalla Munrolla mainitaan olevan poikkeuksellisen etevät maasto-ominaisuudet.

Munro Vehicles

No nyt pomppasi! Onko tämä mahdollisesti maailman tehokkain täyssähköinen nelivetoinen…?

Skottilainen Munro Vehicles lanseeraa maailman tehokkaimman täyssähköisen 4x4:n, Munro®Mk.1:n. Britanniassa suunniteltu ja valmistettu Munro on ensimmäinen "kevyt" ajoneuvo, joka on otettu tuotantoon Skotlannissa yli neljään vuosikymmeneen.

Auto Bild.Uutiset

Ky­sees­sä on ai­nut­laa­tui­nen yh­dis­tel­mä huip­pu­luo­kan säh­köis­tä voi­man­siir­toa ja luok­kan­sa pa­ras­ta me­kaa­nis­ta 4x4-voi­man­siir­toa.

Kä­si­työ­nä val­mis­tet­ta­val­la Mun­rol­la mai­ni­taan ole­van poik­keuk­sel­li­sen ete­vät maas­to-omi­nai­suu­det, sekä tie­ten­kin säh­kö­au­to­na nol­la­pääs­töt.

Mun­ro Mk.1:n hyö­ty­kuor­ma on 1 000 kg ja ve­to­mas­sak­si il­moi­te­taan 3 500 kg,

Munro Mk. 1 on suunniteltu kestämään 50 vuoden käyttöikä edellyttäen, että auto huolletaan ja kunnostetaan säännöllisesti.

Munro Mk. 1 on suunniteltu kestämään 50 vuoden käyttöikä edellyttäen, että auto huolletaan ja kunnostetaan säännöllisesti.

Munro Vehicles

Sähkömoottori kehittää 280 kW. Yhdellä akuston latauksella kerrotaan kyettävän 16 tunnin Off-Road -käyttöön.

Sähkömoottori kehittää 280 kW. Yhdellä akuston latauksella kerrotaan kyettävän 16 tunnin Off-Road -käyttöön.

Munro Vehicles

Mun­ro Mk.1 on suun­ni­tel­tu kes­tä­mään 50 vuo­den käyt­töi­kä edel­lyt­tä­en, et­tä au­to huol­le­taan ja kun­nos­te­taan sään­nöl­li­ses­ti.

Mun­ro Mk.1 ky­ke­nee kul­jet­ta­maan vii­si hen­ki­löä va­rus­tei­neen kai­ken tyyp­pi­sis­sä maas­to-olo­suh­teis­sa.

Kä­si­työ­tä

Mun­ron ai­nut­laa­tui­set omi­nai­suu­det te­ke­vät sii­tä ihan­teel­li­sen va­lin­nan niil­le, jot­ka ha­lu­a­vat mi­ni­moi­da ym­pä­ris­tö­ja­lan­jäl­ken­sä useil­la aloil­la, mu­kaan lu­kien ra­ken­ta­mi­nen, maa­ta­lous, kai­vos­toi­min­ta, ym­pä­ris­tö, hä­tä­pe­las­tus, inf­rast­ruk­tuu­rin etä­huol­to sekä vir­kis­tys­toi­min­ta, suo­ri­tus­ky­vys­tä tin­ki­mät­tä.

Mun­ro on jo saa­nut en­nak­ko­ti­lauk­sia useis­ta Mun­ro Mk. 1 -yk­si­löis­tä, jot­ka val­mis­te­taan kä­sin vuon­na 2023.

Ti­lauk­sia on tul­lut eri puo­lil­ta maa­il­maa, mu­kaan lu­kien Iso-Bri­tan­ni­as­ta, Sveit­sis­tä, St. Lu­ci­an saa­rel­ta sekä Du­bais­ta.

Mun­ro Mk. 1:n hin­ta on Iso-Bri­tan­ni­as­sa al­ka­en 49 995 pun­taa (130 tuu­man ak­se­li­vä­li­se­nä ver­si­o­na), ja au­ton toi­mi­tuk­set al­ka­vat vuon­na 2023.

Mun­ro Ve­hic­les -leh­dis­tö­tie­do­te / Juha Pel­to­nen

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Sakan toimitusjohtaja Petri Poukkula ja talousjohtaja Sami Mäentausta.

Sakan toimitusjohtaja Petri Poukkula ja talousjohtaja Sami Mäentausta.

Saka

Kymmenessä vuodessa haastajasta ykköseksi – Saka on nyt Suomen suurin vaihtoautokauppa

Auto Bild.Uutiset
Sakan toimitusjohtaja Petri Poukkula ja talousjohtaja Sami Mäentausta.

Sakan toimitusjohtaja Petri Poukkula ja talousjohtaja Sami Mäentausta.

Saka

Kymmenessä vuodessa haastajasta ykköseksi – Saka on nyt Suomen suurin vaihtoautokauppa

Auto Bild.Uutiset
Renault Master on uudistunut

Renault Master on uudistunut

Renault

Uusi Renault Master - tarjolla myös sähkö- ja vetyversio

Auto Bild.Uutiset
Renault Master on uudistunut

Renault Master on uudistunut

Renault

Uusi Renault Master - tarjolla myös sähkö- ja vetyversio

Auto Bild.Uutiset
“Valmistajien on investoitava uusiin teknologioihin täyttääkseen tiukemmat päästöstandardit, mikä todennäköisesti nostaa ajoneuvojen tuotantokustannuksia. Kustannusten nousu mahdollisesti heijastuu myös kuluttajahintoihin. Vaikka tavoitteena on tehdä Euroopasta päästöstandardien johtaja, säännökset voivat myös asettaa haasteita eurooppalaisten valmistajien kilpailukyvylle maailmanlaajuisesti sekä Euroopan sisäisesti. Kilpailu kiristyy, kun valmistajien on sopeuduttava uusiin vaatimuksiin ja samalla säilytettävä kilpailukyky kansainvälisillä markkinoilla”, Atradiuksen maajohtaja Juhani Laitala summaa. Atradius on globaali luottovakuuttamisen, takausvakuuttamisen ja perintäpalveluiden asiantuntija, joka toimii 52 maassa ja jolla on tiedot yli 240 miljoonan yrityksen maksukäyttäytymisestä. Atradius-konsernin vuoden 2022 liikevaihto oli 2,5 miljardia euroa. Atradius kuuluu sekä maailman että Suomen suurimpiin luottovakuuttajiin. Vuonna 1925 perustetun organisaation pääkonttori sijaitsee Madridissa. Atradiuksen pääomistaja on espanjalainen Grupo Catalana Occidente.

“Valmistajien on investoitava uusiin teknologioihin täyttääkseen tiukemmat päästöstandardit, mikä todennäköisesti nostaa ajoneuvojen tuotantokustannuksia. Kustannusten nousu mahdollisesti heijastuu myös kuluttajahintoihin. Vaikka tavoitteena on tehdä Euroopasta päästöstandardien johtaja, säännökset voivat myös asettaa haasteita eurooppalaisten valmistajien kilpailukyvylle maailmanlaajuisesti sekä Euroopan sisäisesti. Kilpailu kiristyy, kun valmistajien on sopeuduttava uusiin vaatimuksiin ja samalla säilytettävä kilpailukyky kansainvälisillä markkinoilla”, Atradiuksen maajohtaja Juhani Laitala summaa. Atradius on globaali luottovakuuttamisen, takausvakuuttamisen ja perintäpalveluiden asiantuntija, joka toimii 52 maassa ja jolla on tiedot yli 240 miljoonan yrityksen maksukäyttäytymisestä. Atradius-konsernin vuoden 2022 liikevaihto oli 2,5 miljardia euroa. Atradius kuuluu sekä maailman että Suomen suurimpiin luottovakuuttajiin. Vuonna 1925 perustetun organisaation pääkonttori sijaitsee Madridissa. Atradiuksen pääomistaja on espanjalainen Grupo Catalana Occidente.

Atradius

Luotto­va­kuu­tu­syhtiö Atradius arvioi: EU:n uudet tariffit kasvattavat kauppasodan uhkaa ja sähköautojen hintaa

Auto Bild.Uutiset
“Valmistajien on investoitava uusiin teknologioihin täyttääkseen tiukemmat päästöstandardit, mikä todennäköisesti nostaa ajoneuvojen tuotantokustannuksia. Kustannusten nousu mahdollisesti heijastuu myös kuluttajahintoihin. Vaikka tavoitteena on tehdä Euroopasta päästöstandardien johtaja, säännökset voivat myös asettaa haasteita eurooppalaisten valmistajien kilpailukyvylle maailmanlaajuisesti sekä Euroopan sisäisesti. Kilpailu kiristyy, kun valmistajien on sopeuduttava uusiin vaatimuksiin ja samalla säilytettävä kilpailukyky kansainvälisillä markkinoilla”, Atradiuksen maajohtaja Juhani Laitala summaa. Atradius on globaali luottovakuuttamisen, takausvakuuttamisen ja perintäpalveluiden asiantuntija, joka toimii 52 maassa ja jolla on tiedot yli 240 miljoonan yrityksen maksukäyttäytymisestä. Atradius-konsernin vuoden 2022 liikevaihto oli 2,5 miljardia euroa. Atradius kuuluu sekä maailman että Suomen suurimpiin luottovakuuttajiin. Vuonna 1925 perustetun organisaation pääkonttori sijaitsee Madridissa. Atradiuksen pääomistaja on espanjalainen Grupo Catalana Occidente.

“Valmistajien on investoitava uusiin teknologioihin täyttääkseen tiukemmat päästöstandardit, mikä todennäköisesti nostaa ajoneuvojen tuotantokustannuksia. Kustannusten nousu mahdollisesti heijastuu myös kuluttajahintoihin. Vaikka tavoitteena on tehdä Euroopasta päästöstandardien johtaja, säännökset voivat myös asettaa haasteita eurooppalaisten valmistajien kilpailukyvylle maailmanlaajuisesti sekä Euroopan sisäisesti. Kilpailu kiristyy, kun valmistajien on sopeuduttava uusiin vaatimuksiin ja samalla säilytettävä kilpailukyky kansainvälisillä markkinoilla”, Atradiuksen maajohtaja Juhani Laitala summaa. Atradius on globaali luottovakuuttamisen, takausvakuuttamisen ja perintäpalveluiden asiantuntija, joka toimii 52 maassa ja jolla on tiedot yli 240 miljoonan yrityksen maksukäyttäytymisestä. Atradius-konsernin vuoden 2022 liikevaihto oli 2,5 miljardia euroa. Atradius kuuluu sekä maailman että Suomen suurimpiin luottovakuuttajiin. Vuonna 1925 perustetun organisaation pääkonttori sijaitsee Madridissa. Atradiuksen pääomistaja on espanjalainen Grupo Catalana Occidente.

Atradius

Luotto­va­kuu­tu­syhtiö Atradius arvioi: EU:n uudet tariffit kasvattavat kauppasodan uhkaa ja sähköautojen hintaa

Auto Bild.Uutiset

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN