Suomen ja Pohjoismaiden osalta käydään neuvotteluja yhteistyökumppanuuksista, ja mielellään keskustellaan uusien halukkaiden toimijoiden (mm. pesulaketjujen/pesulaomistajien) kanssa.

Suomen ja Pohjoismaiden osalta käydään neuvotteluja yhteistyökumppanuuksista, ja mielellään keskustellaan uusien halukkaiden toimijoiden (mm. pesulaketjujen/pesulaomistajien) kanssa.

Superoperator ja Axel Springer: Rakentamaan Euroopan laajuista digitaalista autope­su­la­ver­kostoa!

Vastajulkaistu mobiilisovellus ja ensimmäiset digitalisoidut pesukadut ovat vasta alku Axel Springerin ja Superoperatorin yhteis­työ­ta­voit­teissa. Kumppa­niy­ri­tysten missiona on kohottaa autopesuala uudelle tasolle, tuomalla markkinoille läpinäkyvyyttä ja parantamalla asiakaskokemusta.

Auto Bild.Uutiset

Sak­sa­lai­sen me­dia- ja tek­no­lo­gi­ayh­tiö Axel Sprin­ge­rin omis­ta­ma ja mark­ki­noi­ma vir­tu­aa­li­nen au­to­pe­su­la­ver­kos­to toi­mii brän­di­riip­pu­mat­to­mal­la alus­tal­la, jol­ta au­toi­li­jat löy­tä­vät lä­him­män au­to­pe­su­lan.

Su­pe­ro­pe­ra­to­rin kans­sa sol­mit­tu kump­pa­nuus mah­dol­lis­taa pal­ve­lun laa­jen­ta­mi­sen kai­ken­kat­ta­vak­si di­gi­taa­li­sek­si au­to­pe­su­la­pal­ve­lu­ver­kos­tok­si, jos­ta hyö­ty­vät sekä ku­lut­ta­jat et­tä au­to­pe­su­la­y­rit­tä­jät.

Su­pe­ro­pe­ra­tor Oy:n tek­no­lo­gi­aa

Au­to­pe­su­loi­den di­gi­ta­li­soin­nis­sa käy­te­tään Su­pe­ro­pe­ra­to­rin toi­mit­ta­maa tek­no­lo­gi­aa, jon­ka an­si­ois­ta au­toi­li­jat voi­vat va­li­ta, mak­saa ja pe­set­tää au­ton­sa mo­bii­li­so­vel­lus­ta käyt­tä­en, kul­ku­neu­vos­ta nou­se­mat­ta.

Nämä kos­ke­tuk­set­to­mas­ti siir­ty­vät ta­pah­tu­mat tar­jo­a­vat tur­vaa ja käyt­tö­mu­ka­vuut­ta CO­VID-19 -pan­de­mi­an ai­ka­na ja so­si­aa­li­sen etäi­syy­den pi­tä­mis­tä vaa­dit­ta­es­sa.

Cle­ver Wasc­hen -so­vel­lus on jo ku­lut­ta­jien saa­ta­vil­la iOS ja And­roid -lait­teil­le, ja se lis­taa kaik­ki ver­kos­ton au­to­pe­su­lat, kat­ta­en maan­tie­teel­li­ses­ti en­sin DACH-maat (Sak­sa, Itä­val­ta ja Sveit­si).

Ver­kos­ton tar­koi­tus laa­jen­tua Eu­roo­pan laa­jui­sek­si

Yri­tyk­set suun­nit­te­le­vat laa­jen­ta­van­sa ver­kos­ton Eu­roo­pan laa­jui­sek­si tu­le­vi­na vuo­si­na.

Cle­ver Wasc­hen -pal­ve­lui­ta tar­jo­taan au­to­pe­su­la­toi­mi­joil­le pa­ket­tei­na: pe­rus­ta­son il­mai­nen Star­ter-pa­ket­ti si­säl­tää pai­kan so­vel­luk­ses­sa, mikä pa­ran­taa pe­su­loi­den löy­det­tä­vyyt­tä ja toi­mi­jat hyö­ty­vät Cle­ver Wasc­he­nin mai­nos­pa­nos­tuk­sis­ta.

Li­sää etu­ja ja omi­nai­suuk­sia ai­na au­to­pe­su­loi­den koko toi­min­nan di­gi­ta­li­soin­tiin saak­ka on saa­ta­vil­la va­lit­se­mal­la jo­kin kuu­kau­si­mak­sul­li­sis­ta pa­ke­teis­ta.

Pa­ten­toi­dul­la Su­pe­ro­pe­ra­tor-tek­no­lo­gi­al­la di­gi­ta­li­soi­tu­jen au­to­pe­su­loi­den omis­ta­jat voi­vat li­säk­si hyö­dyn­tää ke­rät­tyä da­taa yri­tyk­sen­sä tär­kei­den osa-alu­ei­den, ku­ten toi­min­ta­te­hok­kuu­den, asi­a­kas­ko­ke­muk­sen ja uu­sien lii­ke­toi­min­ta­mal­lien ke­hit­tä­mi­seen.

Kon­sep­tis­sa ha­e­taan uu­sia käyt­tä­jiä pal­ve­lun pii­riin, te­ke­mäl­lä sii­tä mah­dol­li­sim­man help­poa. Koh­de­ryh­mä­nä ovat en­si­si­jai­ses­ti ne au­toi­li­jat, jot­ka ei­vät var­si­nai­ses­ti käy au­to­pe­sus­sa. Hei­tä on esi­mer­kik­si Sak­sas­sa 40 % au­toi­li­jois­ta, ja Suo­mes­sa luku on vie­lä kor­ke­am­pi.

Tämä tuo siis pe­su­loi­den omis­ta­jil­le li­sä­kaup­paa. Toi­sek­si ne pää­se­vät sa­mal­la mu­kaan di­gi­taa­li­seen lii­ke­toi­min­taa SO-tek­no­lo­gi­an avul­la (oma taus­ta­jär­jes­tel­mä, bu­si­ness in­tel­li­gen­ce sekä oma, brän­dat­ty äly­pu­he­lin­so­vel­lus).

Ky­sees­sä on ison luo­kan jut­tu, jos­sa Axel Spri­ger ja Vo­da­fo­ne ovat huo­man­neet ui­nu­van toi­mi­a­lan bu­si­nes­s­mah­dol­li­suu­det di­gi­ta­li­saa­ti­on kaut­ta.

Cle­an­Car on en­sim­mäi­nen ver­kos­toon liit­ty­nyt au­to­pe­su­la­toi­mi­ja

En­sim­mäi­nen Cle­ver Wasc­hen -ver­kos­toon liit­ty­nyt au­to­pe­su­la­toi­mi­ja on Cle­an­Car, jon­ka pe­su­lois­ta puo­let on tä­hän men­nes­sä di­gi­ta­li­soi­tu.

Ber­lii­nis­sä, Ham­pu­ris­sa, Neus­sis­sa, Han­no­ve­ris­sa ja Braunsch­wei­gis­sa si­jait­se­via pe­su­loi­ta seu­raa­vat lop­pu­jen Sak­sas­sa ja Itä­val­las­sa si­jait­se­vien koh­tei­den di­gi­ta­li­soin­nit.

”Odo­tan in­nol­la Cle­ver Wasc­he­nis­ta ja di­gi­ta­li­saa­ti­os­ta saa­ta­via tu­lok­sia. Pe­sup­ro­ses­sin kon­tak­ti­ton toi­min­ta­ta­pa on eh­do­ton plus­sa näi­nä ai­koi­na. Odo­tam­me ot­ta­mam­me uu­den as­ke­leen tuo­van meil­le li­sää asi­ak­kai­ta ja myyn­tiä,” sa­noo Hol­ger Dör­ner, CEO, Cle­an­Car AG.

Superoperator on globaalisti toimiva teknologiayritys ja järjestelmätoimittaja, joka auttaa autopesulayrityksiä kasvamaan digitalisaation avulla.

Superoperator on globaalisti toimiva teknologiayritys ja järjestelmätoimittaja, joka auttaa autopesulayrityksiä kasvamaan digitalisaation avulla.

Ni­co­las Mei­bohm, Axel Sprin­ge­rin Head of Con­nec­ted Car li­sää:

”Cle­ver Wasc­hen on jäl­leen yk­si lois­ta­va esi­merk­ki sii­tä, mi­ten to­teu­tam­me yri­tyk­ses­säm­me me­di­ab­rän­diem­me, ku­ten AU­TO BILD:in sel­ke­ä­nä fo­kuk­se­na ole­vaa ’fu­tu­re mo­bi­li­ty’ -tee­maa nok­ke­lien ku­lut­ta­ja­so­vel­lus­ten avul­la. So­vel­luk­sem­me di­gi­ta­li­soi pe­rin­tei­sen ana­lo­gi­sen au­to­pe­su­la­pal­ve­lun, mikä te­kee sii­tä käyt­tä­jil­leen help­poa, no­pe­aa ja kä­te­vää ai­na avoi­mis­ta hau­is­ta mak­suun saak­ka. Sa­maan ai­kaan olem­me luo­mas­sa pe­rus­taa tu­le­vai­suu­den au­toon in­teg­roi­tu­mi­sel­le. Cle­ver Wasc­hen on erit­täin hou­kut­te­le­va myös au­to­pe­su­la­toi­mi­joil­le: he voi­vat tar­jo­ta asi­ak­kail­leen käyt­tä­jäys­tä­väl­li­siä, mo­bii­le­ja rat­kai­su­ja ja ker­toa sa­mal­la eri­kois­tar­jouk­sis­ta laa­jas­ti ta­voit­ta­van Cle­ver Tan­ken -hin­ta­ver­tai­lu­so­vel­luk­sem­me avul­la.

Su­pe­ro­pe­ra­tor Oy

Su­pe­ro­pe­ra­tor on glo­baa­lis­ti toi­mi­va tek­no­lo­gi­ay­ri­tys ja jär­jes­tel­mä­toi­mit­ta­ja, joka aut­taa au­to­pe­su­la­y­ri­tyk­siä kas­va­maan di­gi­ta­li­saa­ti­on avul­la.

Su­pe­ro­pe­ra­to­rin ai­nut­laa­tui­nen, pa­ten­toi­tu tek­no­lo­gi­a­rat­kai­su (FI 125585 B/15.12.2015) kat­taa kai­ken, mitä tar­vi­taan pe­rin­tei­sen au­to­pe­su­lan muut­ta­mi­seen mo­der­nik­si, di­gi­taa­li­ses­ti toi­mi­vak­si ko­ko­nai­suu­dek­si.

Yri­tyk­sen asi­ak­kai­ta ovat mm. Axel Sprin­ger/Cle­ver Wasc­hen (Sak­sa), Tom­my’s Exp­ress (Yh­dys­val­lat), Juh­la­pe­su Oy (Suo­mi), St1/Dirt (Ruot­si), Uni­pet­rol/Ben­zi­na ja MOL (Tsek­ki) sekä Ee­zy­Wash (Aust­ra­lia). su­pe­ro­pe­ra­tor.com

Axel Sprin­ger

Axel Sprin­ger on me­dia- ja tek­no­lo­gi­ay­ri­tys, joka toi­mii yli 40 maas­sa. Tar­jo­a­mal­la in­for­maa­ti­o­ta mo­ni­nais­ten omien me­di­ab­rän­dien­sä (mm. BILD, WELT, BU­SI­NESS IN­SI­DER, PO­LI­TI­CO Eu­ro­pe) sekä luo­ki­tel­tu­ja il­moi­tuk­sia tar­jo­a­vien por­taa­lien­sa (StepS­to­ne Group ja AVIV Group) kaut­ta, Axel Sprin­ger SE kan­nus­taa ih­mi­siä te­ke­mään va­pai­ta pää­tök­siä omas­ta elä­mäs­tään.

Muu­tos pe­rin­tei­ses­tä print­ti­me­di­ayh­ti­ös­tä Eu­roo­pan joh­ta­vak­si di­gi­taa­li­sek­si jul­kai­si­jak­si on saa­tu nyt on­nis­tu­nees­ti pää­tök­seen. Seu­raa­va ta­voi­te on jo mää­ri­tel­ty: Axel Sprin­ger ha­lu­aa nous­ta no­pe­an kas­vun kaut­ta di­gi­taa­lis­ten si­säl­tö­jen ja di­gi­taa­lis­ten luo­ki­tel­tu­jen il­moi­tus­ten glo­baa­lik­si mark­ki­na­joh­ta­jak­si.

Yri­tyk­sen pää­ma­ja on Ber­lii­nis­sä, ja se työl­lis­tää maa­il­man­laa­jui­ses­ti yli 16100 hen­keä. Vuon­na 2019 Axel Sprin­ger tuot­ti 73 pro­sent­tia tu­lois­taan di­gi­taa­li­sil­la toi­mil­la.

Su­pe­ro­pe­ra­tor-leh­dis­tö­tie­do­te / Juha Pel­to­nen

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Tuore suoma­lais­tut­kimus sähkö­au­toi­li­joista: lähes 90 prosenttia aikoo hankkia täyssähköauton myös seuraavaksi autoksi

Auto Bild.Uutiset

Tuore suoma­lais­tut­kimus sähkö­au­toi­li­joista: lähes 90 prosenttia aikoo hankkia täyssähköauton myös seuraavaksi autoksi

Auto Bild.Uutiset
Naistoimittajat arvostivat KIA EV3:a

Naistoimittajat arvostivat KIA EV3:a

Kia

Tässä on naistoimittajien valitsema Vuoden kompakti SUV

Auto Bild.Uutiset
Naistoimittajat arvostivat KIA EV3:a

Naistoimittajat arvostivat KIA EV3:a

Kia

Tässä on naistoimittajien valitsema Vuoden kompakti SUV

Auto Bild.Uutiset

Lemmikki autossa helteellä? Useimmat ohikulkijat etsivät tietoa ilmastoinnista, joka kymmenes soittaa poliisille

Auto Bild.Uutiset

Lemmikki autossa helteellä? Useimmat ohikulkijat etsivät tietoa ilmastoinnista, joka kymmenes soittaa poliisille

Auto Bild.Uutiset

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

KILPAILU

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

KILPAILU