Aston Martin Vanragen huippunopeudeksi kerrotaan 325 km/h, ja malli kiihtyy nollasta sataan noin 3,5 sekunnissa.

Aston Martin Vanragen huippunopeudeksi kerrotaan 325 km/h, ja malli kiihtyy nollasta sataan noin 3,5 sekunnissa.

Aston Martin

Tuliterä Aston Martin Vantage: Tuplaturbo-V8 tarjoaa 800 Nm maksimivääntöä!

Tehokas uusi Vantage vahvistaa asemansa etumoottorina ja takavetoisena urheiluautona.

Auto Bild.Superautot

As­ton Mar­tin Van­ta­gen luok­kan­sa joh­ta­vaa ta­soa edus­ta­va 665 he­vos­voi­man teho sekä 800 Nm vään­tö­lu­ke­ma 4,0-lit­rai­ses­ta tup­la­tur­bo-V8 -moot­to­ris­ta ovat täyt­tä asi­aa.

Ky­sees­sä on kaik­kien ai­ko­jen suu­rin hyp­py te­hos­sa ja vään­tö­mo­men­tis­sa ver­rat­tu­na sen edel­tä­jä­mal­liin, eli 155 he­vos­voi­man ja 115 Nm li­säyk­set vas­taa­vat 30 % ja 15 % li­säyk­siä.

Kai­ken li­säk­si As­ton Mar­tin Van­ta­ges­sa on täy­del­li­nen 50/50 % pai­non­ja­kau­ma.

Alus­ta ja voi­man­siir­to on vi­ri­tet­ty tar­jo­a­maan mak­si­maa­lis­ta aja­mi­sen iloa.

Vantagen asiakastoimitukset alkavat kuluvan vuoden toisella vuosineljänneksellä.

Vantagen asiakastoimitukset alkavat kuluvan vuoden toisella vuosineljänneksellä.

Aston Martin

Vantagessa on räätälöity multimediajärjestelmä.

Vantagessa on räätälöity multimediajärjestelmä.

Aston Martin

Vantage on perinteiseen tapaan ajajan auto. Launch Control kuuluu kuvaan.

Vantage on perinteiseen tapaan ajajan auto. Launch Control kuuluu kuvaan.

Aston Martin

Vantagessa on Active Vehicle Dynamics -alusta, mukautuvat Bilsteinin DTX-vaimentimet, elektroninen takatasauspyörästö.

Vantagessa on Active Vehicle Dynamics -alusta, mukautuvat Bilsteinin DTX-vaimentimet, elektroninen takatasauspyörästö.

Aston Martin

Tek­ni­siä ko­ho­koh­tia ovat alan joh­ta­va Ac­ti­ve Ve­hic­le Dy­na­mics -jär­jes­tel­mä sää­tää muun mu­as­sa ajon­hal­lin­ta­jär­jes­tel­mää, elekt­ro­nis­ta ta­saus­pyö­räs­töä, moot­to­ria ja jar­ru­ja.

As­ton Mar­tin Van­ta­ges­sa on mu­kau­tu­vat Bils­tei­nin DTX-vai­men­ti­met sekä rää­tä­löi­dyt 21-tuu­mai­set Mic­he­lin Pi­lot S 5 -ren­kaat.

Täy­sin uu­si si­sus­tu­sark­ki­teh­tuu­ri sekä var­ta vas­ten suun­ni­tel­tu huip­pu­mo­der­ni mul­ti­me­di­a­jär­jes­tel­mä aset­ta­vat uu­det stan­dar­dit laa­dul­le, tyy­lil­le sekä hie­nos­tu­nei­suu­del­le.

As­ton Mar­tin Van­ta­gen huip­pu­no­peu­dek­si ker­ro­taan 325 km/h, ja mal­li kiih­tyy nol­las­ta sa­taan noin 3,5 se­kun­nis­sa.

As­ton Mar­tin Van­ta­ge -ka­tu­au­to jul­kis­tet­tiin sa­ma­nai­kai­ses­ti uu­den Van­ta­ge GT3:n rin­nal­la.

Van­ta­gen asi­a­kas­toi­mi­tuk­set al­ka­vat ku­lu­van vuo­den toi­sel­la vuo­si­nel­jän­nek­sel­lä.

As­ton Mar­tin -leh­dis­tö­tie­do­te / Juha Pel­to­nen

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Audi on uudistanut omaa hybriditeknologiaansa

Audi on uudistanut omaa hybriditeknologiaansa

Audi

Audin MHEV Plus -teknologia: uuden sukupolven hybridi

Auto Bild.Uutiset
Audi on uudistanut omaa hybriditeknologiaansa

Audi on uudistanut omaa hybriditeknologiaansa

Audi

Audin MHEV Plus -teknologia: uuden sukupolven hybridi

Auto Bild.Uutiset
Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda 3 2.0 M Hybrid e-Skyactiv X Nagisa MT: Erikoista tekniikkaa

Auto Bild.Koeajot
Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda 3 2.0 M Hybrid e-Skyactiv X Nagisa MT: Erikoista tekniikkaa

Auto Bild.Koeajot

Lähes puolet suomalaisista huolissaan kotiseutunsa liikenteestä

Auto Bild.Uutiset

Lähes puolet suomalaisista huolissaan kotiseutunsa liikenteestä

Auto Bild.Uutiset

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

KILPAILU

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

KILPAILU