Aston Martin Vanragen huippunopeudeksi kerrotaan 325 km/h, ja malli kiihtyy nollasta sataan noin 3,5 sekunnissa.

Aston Martin Vanragen huippunopeudeksi kerrotaan 325 km/h, ja malli kiihtyy nollasta sataan noin 3,5 sekunnissa.

Aston Martin

Tuliterä Aston Martin Vantage: Tuplaturbo-V8 tarjoaa 800 Nm maksimivääntöä!

Tehokas uusi Vantage vahvistaa asemansa etumoottorina ja takavetoisena urheiluautona.

Auto Bild.Superautot

As­ton Mar­tin Van­ta­gen luok­kan­sa joh­ta­vaa ta­soa edus­ta­va 665 he­vos­voi­man teho sekä 800 Nm vään­tö­lu­ke­ma 4,0-lit­rai­ses­ta tup­la­tur­bo-V8 -moot­to­ris­ta ovat täyt­tä asi­aa.

Ky­sees­sä on kaik­kien ai­ko­jen suu­rin hyp­py te­hos­sa ja vään­tö­mo­men­tis­sa ver­rat­tu­na sen edel­tä­jä­mal­liin, eli 155 he­vos­voi­man ja 115 Nm li­säyk­set vas­taa­vat 30 % ja 15 % li­säyk­siä.

Kai­ken li­säk­si As­ton Mar­tin Van­ta­ges­sa on täy­del­li­nen 50/50 % pai­non­ja­kau­ma.

Alus­ta ja voi­man­siir­to on vi­ri­tet­ty tar­jo­a­maan mak­si­maa­lis­ta aja­mi­sen iloa.

Vantagen asiakastoimitukset alkavat kuluvan vuoden toisella vuosineljänneksellä.

Vantagen asiakastoimitukset alkavat kuluvan vuoden toisella vuosineljänneksellä.

Aston Martin

Vantagessa on räätälöity multimediajärjestelmä.

Vantagessa on räätälöity multimediajärjestelmä.

Aston Martin

Vantage on perinteiseen tapaan ajajan auto. Launch Control kuuluu kuvaan.

Vantage on perinteiseen tapaan ajajan auto. Launch Control kuuluu kuvaan.

Aston Martin

Vantagessa on Active Vehicle Dynamics -alusta, mukautuvat Bilsteinin DTX-vaimentimet, elektroninen takatasauspyörästö.

Vantagessa on Active Vehicle Dynamics -alusta, mukautuvat Bilsteinin DTX-vaimentimet, elektroninen takatasauspyörästö.

Aston Martin

Tek­ni­siä ko­ho­koh­tia ovat alan joh­ta­va Ac­ti­ve Ve­hic­le Dy­na­mics -jär­jes­tel­mä sää­tää muun mu­as­sa ajon­hal­lin­ta­jär­jes­tel­mää, elekt­ro­nis­ta ta­saus­pyö­räs­töä, moot­to­ria ja jar­ru­ja.

As­ton Mar­tin Van­ta­ges­sa on mu­kau­tu­vat Bils­tei­nin DTX-vai­men­ti­met sekä rää­tä­löi­dyt 21-tuu­mai­set Mic­he­lin Pi­lot S 5 -ren­kaat.

Täy­sin uu­si si­sus­tu­sark­ki­teh­tuu­ri sekä var­ta vas­ten suun­ni­tel­tu huip­pu­mo­der­ni mul­ti­me­di­a­jär­jes­tel­mä aset­ta­vat uu­det stan­dar­dit laa­dul­le, tyy­lil­le sekä hie­nos­tu­nei­suu­del­le.

As­ton Mar­tin Van­ta­gen huip­pu­no­peu­dek­si ker­ro­taan 325 km/h, ja mal­li kiih­tyy nol­las­ta sa­taan noin 3,5 se­kun­nis­sa.

As­ton Mar­tin Van­ta­ge -ka­tu­au­to jul­kis­tet­tiin sa­ma­nai­kai­ses­ti uu­den Van­ta­ge GT3:n rin­nal­la.

Van­ta­gen asi­a­kas­toi­mi­tuk­set al­ka­vat ku­lu­van vuo­den toi­sel­la vuo­si­nel­jän­nek­sel­lä.

As­ton Mar­tin -leh­dis­tö­tie­do­te / Juha Pel­to­nen

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Uusi arvio 80 000 ajoneuvon kesärenkaista: yksi seitsemästä ei täytä turval­li­suusk­ri­teerejä

Auto Bild.Uutiset

Uusi arvio 80 000 ajoneuvon kesärenkaista: yksi seitsemästä ei täytä turval­li­suusk­ri­teerejä

Auto Bild.Uutiset
Taycan Levin jääradalla

Taycan Levin jääradalla

Porsche

Porsche Taycanille GUINNESS WORLD RECORDS™ -titteli – yli 17 kilometriä yhtäjaksoista driftausta jääradalla

Auto Bild.Uutiset
Taycan Levin jääradalla

Taycan Levin jääradalla

Porsche

Porsche Taycanille GUINNESS WORLD RECORDS™ -titteli – yli 17 kilometriä yhtäjaksoista driftausta jääradalla

Auto Bild.Uutiset

Liikenneturva

Autoilijat ärsyyntyvät aura-autoille 

Auto Bild.Uutiset

Liikenneturva

Autoilijat ärsyyntyvät aura-autoille 

Auto Bild.Uutiset

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN