Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

A6 Avantin leveä keulavirnistys näyttää vakuuttavalta. Led-ajovalot ovat ruudikkaat.

A6 Avantin leveä keulavirnistys näyttää vakuuttavalta. Led-ajovalot ovat ruudikkaat.

Koeajossa Audi A6 Avant: Raskaan sarjan kevythybridi

Uuden A6:n aloitustason V6-turbodiesel on ripeäliikkeinen ja ennen kaikkea vääntävä.

Auto Bild.Koeajot
21.4.2020

En­sim­mäisenä huo­miona tuo­reim­mas­ta Au­di A6 Avant qu­at­t­ros­ta: sen kori on niin tii­vis, et­tä ovet pi­tää jy­säyt­tää kiin­ni. Toi­se­na huo­mio kiin­nit­tyy mal­li­ni­mes­sä ole­vaan MHEV-kir­jai­nyh­dis­tel­mään, joka tar­koit­taa V6-tur­bo­die­se­lin yh­tey­des­sä ke­vyt­hyb­ri­diä. 6-sy­lin­terisen moot­to­rin yh­tey­des­sä se tar­koit­taa 48 vol­tin säh­kö­jär­jes­tel­mää, kun 4-sy­lin­te­ri­sis­sä ke­vyt­hyb­ri­deis­sä on 12 voltin säh­kö­jär­jes­tel­mä.

Ke­vyt­hyb­ri­di­jär­jes­tel­män lu­va­taan alen­ta­van polt­to­ai­neen­ku­lu­tus­ta noin 0,7 l/100 km.

Ko­ea­joim­me mie­len­kiin­toi­sen A6 Avant 45 TDI:n, joka edus­taa edul­li­sem­paa tar­jon­taa kuin 286-he­vos­voi­mai­nen A6 Avant 50 TDI.

Vään­töä 500 Nm

An­si­ok­kaas­ti ää­nie­ris­tet­ty yh­teis­pai­ne­ruis­kut­tei­nen V6-tur­bo­die­sel mah­dol­lis­taa osal­taan al­hai­sen si­sä­me­lu­ta­son.

3,0-lit­rai­nen V6-tur­bo­die­sel edus­taa vään­tä­vää moot­to­ria par­haas­ta pääs­tä, sil­lä vään­tö­lu­ke­mak­si il­moi­te­taan ko­van luo­kan 500 new­ton­met­riä kes­kei­sel­lä käyn­ti­no­peu­sa­lu­eel­la 1 750–3 250 r/min.

Takaluukku toimii V6 TDI:ssä sähköisesti. Takavalot ovat led-tyyppiset.

Takaluukku toimii V6 TDI:ssä sähköisesti. Takavalot ovat led-tyyppiset.

Mal­lis­tos­sa on toki myös 50 TDI, joka tar­joi­lee vään­töä 620 new­ton­met­riä, mut­ta jo tämä nyt ajos­sa ol­lut die­sel­tek­niik­ka so­pii 1,9-ton­ni­sen ne­li­ve­toi­sen Au­din voi­man­läh­teek­si kul­jet­ta­jan nä­kö­kul­mas­ta kat­sot­tu­na kuin nenä pää­hän, ja 8-no­peuk­si­nen tipt­ro­nic-au­to­maat­ti­vaih­teis­to pal­ve­lee ison die­se­lin yh­tey­des­sä hie­nos­tu­nees­ti.

Tal­vi­sis­sa ke­li­o­lo­suh­teis­sa ne­li­ve­toi­nen A6 läh­tee pai­kal­taan kuin jä­nis ma­kuul­ta – Au­di A6 Avant 45 TDI pal­ve­lee per­he­käy­tön ohel­la kun­ni­ak­kaas­ti myös si­vu­toi­mi­se­na ur­hei­lu­au­to­na! Mitä kes­ki­ku­lu­tuk­seen tu­lee, niin au­ton ajo­tie­to­ko­neen mu­kaan die­se­liä pa­loi tal­vi­sis­sa olo­suh­teis­sa sa­dal­la ki­lo­met­ril­lä kes­ki­mää­rin 7,4 lit­raan, mikä on au­ton mas­sa, ne­li­ve­to ja moot­to­rin koko huo­mi­oi­den lois­ta­va suo­ri­tus.

Eri­no­mais­ta va­lo­te­hoa

Sak­sa­lai­sen jä­mä­käk­si lei­vot­tu jou­si­tus so­pii pa­ra­hik­si suo­ma­lai­sel­le ties­töl­le. V6-tur­bo­die­se­liin liit­tyy va­ki­o­na säh­köi­ses­ti sää­det­tä­vä is­kun­vai­men­nus, jon­ka kes­ki­kon­so­lis­ta va­lit­ta­vat ajo­ti­lat ovat ta­lous­pai­not­tei­nen ef­fi­cien­cy, mu­ka­vuut­ta ko­ros­ta­va com­fort, tie­to­ko­neen va­lit­se­ma au­to, ur­hei­lul­li­sen jäyk­kä dy­na­mic sekä omia miel­ty­myk­siä pai­not­ta­va in­di­vi­du­al.

Näis­tä ää­ri­lai­toi­na sekä com­fort et­tä dy­na­mic so­pi­vat, eh­kä hie­man odot­ta­mat­ta, myös mut­kai­sil­le pik­ku­teil­le. Com­fort ei ole lii­an peh­meä, ei­kä dy­na­mic tun­nu yli­ko­val­ta. Säh­kö­me­kaa­ni­ses­ti te­hos­te­tun oh­jauk­sen kes­ki­a­lu­e­tun­tu­ma on eri­no­mai­nen. Te­hos­tus on no­peus­tun­nis­tei­nen.

Mal­liin saa li­sä­ra­hal­la ne­li­pyö­rä­oh­jauk­sen ja mu­kau­tu­van il­ma­jou­si­tuk­sen.

Huip­pu­ta­son HD Mat­rix led -lähi- ja -kau­ko­va­lot ovat va­lo­te­hol­taan omaa luok­kaan­sa – nii­den tur­vin kel­paa ede­tä pi­meil­lä teil­lä. Mo­nis­ta tur­va­va­rus­teis­ta kan­nat­taa ot­taa esiin ak­tii­vi­nen kais­tal­ta­pois­tu­mis­va­roi­tin.

Hy­vää ja pa­ran­net­ta­vaa

Täys­di­gi­taa­li­nen ko­je­lau­ta näyt­tää ko­ko­nai­suu­des­saan hie­nos­tu­neen fu­tu­ris­ti­sel­ta. MMI na­vi­ga­ti­on plus -tie­to­viih­de­jär­jes­tel­män erit­täin sel­keä ja le­veä 10,1 tuu­man näyt­tö tu­kee hie­nos­ti 12,3-tuu­mais­ta di­gi­taa­lis­ta pää­mit­ta­ris­toa.

Kojelaudan toiminnot on asemoitu sangen selkeästi. Pimeällä kojelaudassa on tyylikäs valonauha.

Kojelaudan toiminnot on asemoitu sangen selkeästi. Pimeällä kojelaudassa on tyylikäs valonauha.

A6 Avantissa vaihdoista huolehtii momentinmuuntimella  toteutettu ZF:n valmistama 8-nopeuksinen automaattivaihteisto. Vaihtotapahtumat sujuvat pehmeästi.

A6 Avantissa vaihdoista huolehtii momentinmuuntimella toteutettu ZF:n valmistama 8-nopeuksinen automaattivaihteisto. Vaihtotapahtumat sujuvat pehmeästi.

Leveät diginäytöt lukeutuvat tämän hetken hienoimpien kategoriaan.

Leveät diginäytöt lukeutuvat tämän hetken hienoimpien kategoriaan.

Iso 12-tuumainen kosketusnäyttö on näyttävä, mutta sen käyttö vaatii tarpeettoman kovaa napauttelua.

Iso 12-tuumainen kosketusnäyttö on näyttävä, mutta sen käyttö vaatii tarpeettoman kovaa napauttelua.

Ko­ko­nais­to­teu­tus lu­keu­tuu vi­su­aa­li­ses­ti mark­ki­noi­den tä­män het­ki­seen par­haim­mis­toon. Kos­ke­tus­näyt­tö (MMI touch res­pon­se) sai­si kui­ten­kin re­a­goi­da her­kem­min, sil­lä ai­na­kin tes­tiyk­si­lös­sä sen ope­roin­ti edel­lyt­ti tar­peet­to­man voi­mal­lis­ta na­paut­te­lua.

A6 Avant 45 TDI:ssä on myös pä­te­vä­toi­mi­nen, te­rä­vä­piir­toi­nen hei­jas­tus­näyt­tö, joka osoit­taa myös ka­me­ra­pe­rus­tei­ses­ti no­peus­ra­joi­tuk­set sekä mu­kau­tu­vaan va­ki­o­no­peu­den­sää­ti­meen va­li­tun koh­de-etäi­syy­den.

Tie­to­viih­de­jär­jes­tel­mä ky­ke­nee lu­ke­maan ää­neen säh­kö­pos­tit – to­sin vaih­te­le­val­la me­nes­tyk­sel­lä. Eng­lan­nin kie­li tai­puu hy­vin, mut­ta yl­lät­tä­en sak­san kie­li (ja toki myös suo­men kie­li) tuot­ta­vat ään­tä­mis­vai­keuk­sia.

USB-port­tien käy­tet­tä­vyy­des­sä on toi­vo­mi­sen va­raa, sil­lä ne on si­joi­tet­tu kan­nel­li­sen kon­so­li­lo­ke­ron si­sä­puo­lel­la. Toi­saal­ta mat­ka­pu­he­li­men voi täl­löin si­joit­taa ko­te­loon la­tauk­seen, jos­kaan sii­nä ta­pauk­ses­sa mat­ka­pu­he­li­men soin­tia ei vält­tä­mät­tä kuu­le.

Na­vi­goin­ti­lait­teen osoi­te­tie­to­jen syöt­tö on hie­man han­ka­las­ti to­teu­tet­tu, sil­lä osoi­te pi­tää vie­rit­tää aak­kos­te­tus­ta va­li­kos­ta sen si­jaan, et­tä sen voi­si syöt­tää suo­raan ha­ku­kent­tään. Myös­kään ka­tu­nu­me­ron syöt­tö ei luon­nis­tu hel­pos­ti. Syöt­tö­ken­täs­sä lu­kee ”Mi­hin ka­tu­nu­me­roon ha­lu­at ajaa?”, mut­ta ruu­tuun ei vai­ku­ta pys­ty­vän syöt­tä­mään ka­tu­nu­me­roa.

Na­vi­goin­ti­lait­teen ala­puo­li­seen 8,6-tuu­mai­seen kon­so­li­näyt­töön on koos­tet­tu muun mu­as­sa il­ma­pu­hal­luk­sen ja läm­mi­tyk­sen toi­min­to­va­li­kot. Sen to­teu­tus on hie­nos­tu­nut.

Kur­kis­tus is­tu­ma­ti­loi­hin

Is­tui­met on ver­hoil­tu miel­lyt­tä­väl­lä al­can­ta­ral­la. Etuis­tui­mien si­vut­tais­tu­ki on ta­sol­taan koh­tuul­li­nen, jos­kaan ei hoi­kal­le kul­jet­ta­jal­le vält­tä­mät­tä ihan­teel­li­nen. Pit­käl­lä ajo­mat­kal­la penk­ki tun­tuu joka ta­pauk­ses­sa vä­syt­tä­mät­tö­mäl­tä, mitä on omi­aan te­hos­ta­maan säh­köi­nen, luon­teel­taan te­ho­kas ris­ti­se­län­tu­en sää­tö. Muu­ten­kin etuis­tui­mien kat­ta­vat säh­kö­sää­döt mah­dol­lis­ta­vat tar­kan ajo­a­sen­non va­lin­nan. Rei­si­tu­kea pys­tyy sää­tä­mään me­kaa­ni­ses­ti.

Sähkösäätöisissä etuistuimissa on asiallinen sivuttaistuki ja erittäin tehokas ristiseläntuki.

Sähkösäätöisissä etuistuimissa on asiallinen sivuttaistuki ja erittäin tehokas ristiseläntuki.

Takaistuimella voisi olla hiukan enemmän polvitilaa. Avantissa on ihan kohtuullisesti pääntilaa. Takaselkänoja on kolmiosainen (40:20:40).

Takaistuimella voisi olla hiukan enemmän polvitilaa. Avantissa on ihan kohtuullisesti pääntilaa. Takaselkänoja on kolmiosainen (40:20:40).

A6:n farmariversion tavaratila kasvaa selkänojien taitolla 565:stä 1 680 litraan. Kevythybridissä akusto haukkaa hiukan tavaratilaa.

A6:n farmariversion tavaratila kasvaa selkänojien taitolla 565:stä 1 680 litraan. Kevythybridissä akusto haukkaa hiukan tavaratilaa.

Vaik­ka ak­se­li­vä­li kas­voi 12 mil­liä ja toi mat­kus­ta­moon pari sent­tiä li­sää ti­laa, niin pit­kä­koi­pi­set tes­ti­mat­kus­ta­jat kai­pa­si­vat taak­se li­sä­sent­te­jä. 4,9-met­ri­sen Au­di A6 Avan­tin ta­kais­tui­mel­le soi­si­kin mie­lel­lään muu­ta­man sen­tin run­saam­paa pol­vi­ti­laa. Pään­ti­laa on sen si­jaan riit­tä­väs­ti.

Ta­ka­mat­kus­ta­jil­le on va­rat­tu kak­si va­lais­tua USB-port­tia, ja he pys­ty­vät sää­tä­mään il­mas­toin­tia omas­ta näyt­tö­pa­nee­lis­taan.

Au­di A6 Avan­tin ta­ka­luu­kun säh­köi­nen toi­min­ta te­kee kaup­pa­mat­kois­ta vai­vat­to­mam­pia, ja ta­va­ra­ti­lan nos­to­kor­keus on mu­ka­van al­hai­nen. Ta­va­ra­ti­laan mah­tuu enim­mil­lään 1 680 lit­raa, ja ta­ka­sel­kä­no­jien tait­ta­mi­nen alas tuot­taa ta­sai­sen las­taus­pin­nan.

Ke­vyt­hyb­ri­din 48 vol­tin akus­to syö aa­vis­tuk­sen ta­va­ra­ti­las­ta. Lat­ti­a­kis­kot mah­dol­lis­ta­vat ti­lan­ja­ka­jan käy­tön, ja va­sem­mas­sa lai­das­sa on verk­ko­tas­ku vaik­ka öl­jy­pul­loa var­ten.↔

Juha Pel­to­nen

Au­di A6 Avant Bu­si­ness 45 TDI MHEV Qu­at­t­ro tipt­ro­nic

Moot­to­ri

V6, tur­bo, 2967 cm³,
170 kW (231 hv)/3250–4750 r/min,
500 Nm/1750–3250 r/min

Suo­ri­tus­ky­ky

0–100 km/h 6,5 s, huip­pu­no­peus 250 km/h

Ku­lu­tus

7,2–7,6 l/100 km, die­sel

CO2-pääs­töt

188–200 g/km

Voi­man­siir­to

A8, ne­li­ve­to

Mi­tat

p. 4939, l. 1886, k. 1467 mm, ak­se­li­vä­li 2924 mm, oma­mas­sa 1890 kg, kan­ta­vuus 745 kg, ve­to­mas­sa 2000/750 kg, ta­va­ra­ti­la 565–1680 l, tank­ki 63 l

Hin­ta

avoin­na (2019)

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Audi

Audi: Manua­a­li­vaih­teiset autot jäävät historiaan Suomen Audin maahan­tuon­ti­oh­jel­massa

Auto Bild.Uutiset
13.1.2022

Audi

Audi: Manua­a­li­vaih­teiset autot jäävät historiaan Suomen Audin maahan­tuon­ti­oh­jel­massa

Auto Bild.Uutiset
13.1.2022
Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Classic Motorshow

Classic Motorshow, Lahti 30.4.–1.5. 2022: Yli 400 ajoneuvoa!

Auto Bild.Klassikot
28.4.2022
Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Classic Motorshow

Classic Motorshow, Lahti 30.4.–1.5. 2022: Yli 400 ajoneuvoa!

Auto Bild.Klassikot
28.4.2022
Jeep Wrangler 4xe.

Jeep Wrangler 4xe.

Astara

Alfa Romeo Tonale: Aloittaa Astaran Suomessa edustamien Stellantis-brändien uutuusvuoden

Auto Bild.Uutiset
9.2.2022
Jeep Wrangler 4xe.

Jeep Wrangler 4xe.

Astara

Alfa Romeo Tonale: Aloittaa Astaran Suomessa edustamien Stellantis-brändien uutuusvuoden

Auto Bild.Uutiset
9.2.2022

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

Volkswagen Golf R 20 Years: Kaikkien aikojen ruudikkain Golf-versio kehittää 333 hevosvoimaa

Autoverkkokauppa.fi kehittää toimintojaan kiihtyvällä tahdilla; Laajentaa Hämeenlinnaan ja ryhtyy liisaamaan vaihtoautoja

Auto Bild 8/2022 kaupoissa

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Koeajossa Isuzu D-Max: Kahlaajien sukua

Koeajossa Ford Mustang Mach-E: Sähköponi nelistää

Koeajossa Škoda Octavia Combi 1.4 TSI PHEV Style iV DSG: Vuoden Auto Suomessa 2021

Ensikoeajossa Toyota Hilux Double Cab 4WD 2.8D Invincible A: Terästetty metsävelho

Koeajossa Ford Explorer 3.0 V6 Ecoboost 457 hv PHEV AWD ST-Line: Näyttävä mahtijenkki

Koeajossa Mazda MX-30: Niukasti virtaa

Koeajossa Toyota Yaris 1.5 Hybrid Style: Taidolla uudistettu

Koeajossa Mercedes-Benz GLA 200d A Business: Aidon katumaasturin mitoissa

Koeajossa Peugeot 508 GT Hybrid 225 EAT8 PHEV: Lupauksen lunastus?

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Kesä on yhtä juhlaa! Inspiroidu kattauksista

Koti ja keittiö

Kesäkoti kukkii: Ihastu ihanaan pikku­kuk­ka­kuosiin!

Koti ja keittiö

Vaativaan makuun: Rinnetontille nousi arkkitehdin suunnittelema ekotalo

Koti ja keittiö

Mökkiläisen fiksummat kalusteet ja varusteet

Koti ja keittiö

Pappilan suojissa on sisus­tus­suun­nit­te­lijan hurmaava koti

Koti ja keittiö

Keramiik­ka­tai­teilija Laura Itkosen lempiesineet ovat lapsuudenkodista perittyjä

Koti ja keittiö

Kesän klassisin kuosi on reipas raita

Hifimaailma

Dirac Live -sertifioitu kaiutin  

Hifimaailma

Hegelin uusi esi- & pääte­vah­vis­tin­kombo 

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUTTA

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Koeajossa Isuzu D-Max: Kahlaajien sukua

Koeajossa Ford Mustang Mach-E: Sähköponi nelistää

Koeajossa Škoda Octavia Combi 1.4 TSI PHEV Style iV DSG: Vuoden Auto Suomessa 2021

Ensikoeajossa Toyota Hilux Double Cab 4WD 2.8D Invincible A: Terästetty metsävelho

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Kesä on yhtä juhlaa! Inspiroidu kattauksista

Koti ja keittiö

Kesäkoti kukkii: Ihastu ihanaan pikku­kuk­ka­kuosiin!

Koti ja keittiö

Vaativaan makuun: Rinnetontille nousi arkkitehdin suunnittelema ekotalo

Koti ja keittiö

Mökkiläisen fiksummat kalusteet ja varusteet

Koti ja keittiö

Pappilan suojissa on sisus­tus­suun­nit­te­lijan hurmaava koti

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Subaru / Creative Commons

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Kaupallinen yhteistyö

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Volkswagen Golf R 20 Years: Kaikkien aikojen ruudikkain Golf-versio kehittää 333 hevosvoimaa

Autoverkkokauppa.fi kehittää toimintojaan kiihtyvällä tahdilla; Laajentaa Hämeenlinnaan ja ryhtyy liisaamaan vaihtoautoja

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Polestar: Aloittaa 65 000 sähköauton toimitukset Hertzille

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Lexus RX: Kolme sähköistä voimalinjaa

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Volkswagen ID.5: Lanseeraus Suomessa kesäkuussa – mukana nopeammin saatava FastLane-mallisto

Uudistuva Toyota Corolla: Viidennen sukupolven hybri­di­tek­no­logiaa – Suomeen alkuvuodesta 2023

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Premium-SUV Alfa Romeo Tonale: Jo yli 4000 ennakkovarausta ja 1000 tilausta Euroopassa

Lexus UX: Uudistuneet autot Suomessa lokakuussa

SsangYong Torres: Tulevan katumaasturin ensimmäiset teaser-kuvat julkistettiin

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Abarth 695 Tributo 131 Rally: Kunniapainos

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Subaru / Creative Commons

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Kaupallinen yhteistyö

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Volkswagen Golf R 20 Years: Kaikkien aikojen ruudikkain Golf-versio kehittää 333 hevosvoimaa

Autoverkkokauppa.fi kehittää toimintojaan kiihtyvällä tahdilla; Laajentaa Hämeenlinnaan ja ryhtyy liisaamaan vaihtoautoja

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Polestar: Aloittaa 65 000 sähköauton toimitukset Hertzille

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Lexus RX: Kolme sähköistä voimalinjaa

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Volkswagen ID.5: Lanseeraus Suomessa kesäkuussa – mukana nopeammin saatava FastLane-mallisto

Uudistuva Toyota Corolla: Viidennen sukupolven hybri­di­tek­no­logiaa – Suomeen alkuvuodesta 2023

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Premium-SUV Alfa Romeo Tonale: Jo yli 4000 ennakkovarausta ja 1000 tilausta Euroopassa

Lexus UX: Uudistuneet autot Suomessa lokakuussa

SsangYong Torres: Tulevan katumaasturin ensimmäiset teaser-kuvat julkistettiin

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Abarth 695 Tributo 131 Rally: Kunniapainos

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.