Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Uusien autojen asiakaskoeajot: Tässä oudoimpia piirimyyjien kokemuksia Britanniasta!

A6 Avantin leveä keulavirnistys näyttää vakuuttavalta. Led-ajovalot ovat ruudikkaat.

A6 Avantin leveä keulavirnistys näyttää vakuuttavalta. Led-ajovalot ovat ruudikkaat.

Koeajossa Audi A6 Avant: Raskaan sarjan kevythybridi

Uuden A6:n aloitustason V6-turbodiesel on ripeäliikkeinen ja ennen kaikkea vääntävä.

Auto Bild.Koeajot
21.4.2020

En­sim­mäisenä huo­miona tuo­reim­mas­ta Au­di A6 Avant qu­at­t­ros­ta: sen kori on niin tii­vis, et­tä ovet pi­tää jy­säyt­tää kiin­ni. Toi­se­na huo­mio kiin­nit­tyy mal­li­ni­mes­sä ole­vaan MHEV-kir­jai­nyh­dis­tel­mään, joka tar­koit­taa V6-tur­bo­die­se­lin yh­tey­des­sä ke­vyt­hyb­ri­diä. 6-sy­lin­terisen moot­to­rin yh­tey­des­sä se tar­koit­taa 48 vol­tin säh­kö­jär­jes­tel­mää, kun 4-sy­lin­te­ri­sis­sä ke­vyt­hyb­ri­deis­sä on 12 voltin säh­kö­jär­jes­tel­mä.

Ke­vyt­hyb­ri­di­jär­jes­tel­män lu­va­taan alen­ta­van polt­to­ai­neen­ku­lu­tus­ta noin 0,7 l/100 km.

Ko­ea­joim­me mie­len­kiin­toi­sen A6 Avant 45 TDI:n, joka edus­taa edul­li­sem­paa tar­jon­taa kuin 286-he­vos­voi­mai­nen A6 Avant 50 TDI.

Vään­töä 500 Nm

An­si­ok­kaas­ti ää­nie­ris­tet­ty yh­teis­pai­ne­ruis­kut­tei­nen V6-tur­bo­die­sel mah­dol­lis­taa osal­taan al­hai­sen si­sä­me­lu­ta­son.

3,0-lit­rai­nen V6-tur­bo­die­sel edus­taa vään­tä­vää moot­to­ria par­haas­ta pääs­tä, sil­lä vään­tö­lu­ke­mak­si il­moi­te­taan ko­van luo­kan 500 new­ton­met­riä kes­kei­sel­lä käyn­ti­no­peu­sa­lu­eel­la 1 750–3 250 r/min.

Takaluukku toimii V6 TDI:ssä sähköisesti. Takavalot ovat led-tyyppiset.

Takaluukku toimii V6 TDI:ssä sähköisesti. Takavalot ovat led-tyyppiset.

Mal­lis­tos­sa on toki myös 50 TDI, joka tar­joi­lee vään­töä 620 new­ton­met­riä, mut­ta jo tämä nyt ajos­sa ol­lut die­sel­tek­niik­ka so­pii 1,9-ton­ni­sen ne­li­ve­toi­sen Au­din voi­man­läh­teek­si kul­jet­ta­jan nä­kö­kul­mas­ta kat­sot­tu­na kuin nenä pää­hän, ja 8-no­peuk­si­nen tipt­ro­nic-au­to­maat­ti­vaih­teis­to pal­ve­lee ison die­se­lin yh­tey­des­sä hie­nos­tu­nees­ti.

Tal­vi­sis­sa ke­li­o­lo­suh­teis­sa ne­li­ve­toi­nen A6 läh­tee pai­kal­taan kuin jä­nis ma­kuul­ta – Au­di A6 Avant 45 TDI pal­ve­lee per­he­käy­tön ohel­la kun­ni­ak­kaas­ti myös si­vu­toi­mi­se­na ur­hei­lu­au­to­na! Mitä kes­ki­ku­lu­tuk­seen tu­lee, niin au­ton ajo­tie­to­ko­neen mu­kaan die­se­liä pa­loi tal­vi­sis­sa olo­suh­teis­sa sa­dal­la ki­lo­met­ril­lä kes­ki­mää­rin 7,4 lit­raan, mikä on au­ton mas­sa, ne­li­ve­to ja moot­to­rin koko huo­mi­oi­den lois­ta­va suo­ri­tus.

Eri­no­mais­ta va­lo­te­hoa

Sak­sa­lai­sen jä­mä­käk­si lei­vot­tu jou­si­tus so­pii pa­ra­hik­si suo­ma­lai­sel­le ties­töl­le. V6-tur­bo­die­se­liin liit­tyy va­ki­o­na säh­köi­ses­ti sää­det­tä­vä is­kun­vai­men­nus, jon­ka kes­ki­kon­so­lis­ta va­lit­ta­vat ajo­ti­lat ovat ta­lous­pai­not­tei­nen ef­fi­cien­cy, mu­ka­vuut­ta ko­ros­ta­va com­fort, tie­to­ko­neen va­lit­se­ma au­to, ur­hei­lul­li­sen jäyk­kä dy­na­mic sekä omia miel­ty­myk­siä pai­not­ta­va in­di­vi­du­al.

Näis­tä ää­ri­lai­toi­na sekä com­fort et­tä dy­na­mic so­pi­vat, eh­kä hie­man odot­ta­mat­ta, myös mut­kai­sil­le pik­ku­teil­le. Com­fort ei ole lii­an peh­meä, ei­kä dy­na­mic tun­nu yli­ko­val­ta. Säh­kö­me­kaa­ni­ses­ti te­hos­te­tun oh­jauk­sen kes­ki­a­lu­e­tun­tu­ma on eri­no­mai­nen. Te­hos­tus on no­peus­tun­nis­tei­nen.

Mal­liin saa li­sä­ra­hal­la ne­li­pyö­rä­oh­jauk­sen ja mu­kau­tu­van il­ma­jou­si­tuk­sen.

Huip­pu­ta­son HD Mat­rix led -lähi- ja -kau­ko­va­lot ovat va­lo­te­hol­taan omaa luok­kaan­sa – nii­den tur­vin kel­paa ede­tä pi­meil­lä teil­lä. Mo­nis­ta tur­va­va­rus­teis­ta kan­nat­taa ot­taa esiin ak­tii­vi­nen kais­tal­ta­pois­tu­mis­va­roi­tin.

Hy­vää ja pa­ran­net­ta­vaa

Täys­di­gi­taa­li­nen ko­je­lau­ta näyt­tää ko­ko­nai­suu­des­saan hie­nos­tu­neen fu­tu­ris­ti­sel­ta. MMI na­vi­ga­ti­on plus -tie­to­viih­de­jär­jes­tel­män erit­täin sel­keä ja le­veä 10,1 tuu­man näyt­tö tu­kee hie­nos­ti 12,3-tuu­mais­ta di­gi­taa­lis­ta pää­mit­ta­ris­toa.

Kojelaudan toiminnot on asemoitu sangen selkeästi. Pimeällä kojelaudassa on tyylikäs valonauha.

Kojelaudan toiminnot on asemoitu sangen selkeästi. Pimeällä kojelaudassa on tyylikäs valonauha.

A6 Avantissa vaihdoista huolehtii momentinmuuntimella  toteutettu ZF:n valmistama 8-nopeuksinen automaattivaihteisto. Vaihtotapahtumat sujuvat pehmeästi.

A6 Avantissa vaihdoista huolehtii momentinmuuntimella toteutettu ZF:n valmistama 8-nopeuksinen automaattivaihteisto. Vaihtotapahtumat sujuvat pehmeästi.

Leveät diginäytöt lukeutuvat tämän hetken hienoimpien kategoriaan.

Leveät diginäytöt lukeutuvat tämän hetken hienoimpien kategoriaan.

Iso 12-tuumainen kosketusnäyttö on näyttävä, mutta sen käyttö vaatii tarpeettoman kovaa napauttelua.

Iso 12-tuumainen kosketusnäyttö on näyttävä, mutta sen käyttö vaatii tarpeettoman kovaa napauttelua.

Ko­ko­nais­to­teu­tus lu­keu­tuu vi­su­aa­li­ses­ti mark­ki­noi­den tä­män het­ki­seen par­haim­mis­toon. Kos­ke­tus­näyt­tö (MMI touch res­pon­se) sai­si kui­ten­kin re­a­goi­da her­kem­min, sil­lä ai­na­kin tes­tiyk­si­lös­sä sen ope­roin­ti edel­lyt­ti tar­peet­to­man voi­mal­lis­ta na­paut­te­lua.

A6 Avant 45 TDI:ssä on myös pä­te­vä­toi­mi­nen, te­rä­vä­piir­toi­nen hei­jas­tus­näyt­tö, joka osoit­taa myös ka­me­ra­pe­rus­tei­ses­ti no­peus­ra­joi­tuk­set sekä mu­kau­tu­vaan va­ki­o­no­peu­den­sää­ti­meen va­li­tun koh­de-etäi­syy­den.

Tie­to­viih­de­jär­jes­tel­mä ky­ke­nee lu­ke­maan ää­neen säh­kö­pos­tit – to­sin vaih­te­le­val­la me­nes­tyk­sel­lä. Eng­lan­nin kie­li tai­puu hy­vin, mut­ta yl­lät­tä­en sak­san kie­li (ja toki myös suo­men kie­li) tuot­ta­vat ään­tä­mis­vai­keuk­sia.

USB-port­tien käy­tet­tä­vyy­des­sä on toi­vo­mi­sen va­raa, sil­lä ne on si­joi­tet­tu kan­nel­li­sen kon­so­li­lo­ke­ron si­sä­puo­lel­la. Toi­saal­ta mat­ka­pu­he­li­men voi täl­löin si­joit­taa ko­te­loon la­tauk­seen, jos­kaan sii­nä ta­pauk­ses­sa mat­ka­pu­he­li­men soin­tia ei vält­tä­mät­tä kuu­le.

Na­vi­goin­ti­lait­teen osoi­te­tie­to­jen syöt­tö on hie­man han­ka­las­ti to­teu­tet­tu, sil­lä osoi­te pi­tää vie­rit­tää aak­kos­te­tus­ta va­li­kos­ta sen si­jaan, et­tä sen voi­si syöt­tää suo­raan ha­ku­kent­tään. Myös­kään ka­tu­nu­me­ron syöt­tö ei luon­nis­tu hel­pos­ti. Syöt­tö­ken­täs­sä lu­kee ”Mi­hin ka­tu­nu­me­roon ha­lu­at ajaa?”, mut­ta ruu­tuun ei vai­ku­ta pys­ty­vän syöt­tä­mään ka­tu­nu­me­roa.

Na­vi­goin­ti­lait­teen ala­puo­li­seen 8,6-tuu­mai­seen kon­so­li­näyt­töön on koos­tet­tu muun mu­as­sa il­ma­pu­hal­luk­sen ja läm­mi­tyk­sen toi­min­to­va­li­kot. Sen to­teu­tus on hie­nos­tu­nut.

Kur­kis­tus is­tu­ma­ti­loi­hin

Is­tui­met on ver­hoil­tu miel­lyt­tä­väl­lä al­can­ta­ral­la. Etuis­tui­mien si­vut­tais­tu­ki on ta­sol­taan koh­tuul­li­nen, jos­kaan ei hoi­kal­le kul­jet­ta­jal­le vält­tä­mät­tä ihan­teel­li­nen. Pit­käl­lä ajo­mat­kal­la penk­ki tun­tuu joka ta­pauk­ses­sa vä­syt­tä­mät­tö­mäl­tä, mitä on omi­aan te­hos­ta­maan säh­köi­nen, luon­teel­taan te­ho­kas ris­ti­se­län­tu­en sää­tö. Muu­ten­kin etuis­tui­mien kat­ta­vat säh­kö­sää­döt mah­dol­lis­ta­vat tar­kan ajo­a­sen­non va­lin­nan. Rei­si­tu­kea pys­tyy sää­tä­mään me­kaa­ni­ses­ti.

Sähkösäätöisissä etuistuimissa on asiallinen sivuttaistuki ja erittäin tehokas ristiseläntuki.

Sähkösäätöisissä etuistuimissa on asiallinen sivuttaistuki ja erittäin tehokas ristiseläntuki.

Takaistuimella voisi olla hiukan enemmän polvitilaa. Avantissa on ihan kohtuullisesti pääntilaa. Takaselkänoja on kolmiosainen (40:20:40).

Takaistuimella voisi olla hiukan enemmän polvitilaa. Avantissa on ihan kohtuullisesti pääntilaa. Takaselkänoja on kolmiosainen (40:20:40).

A6:n farmariversion tavaratila kasvaa selkänojien taitolla 565:stä 1 680 litraan. Kevythybridissä akusto haukkaa hiukan tavaratilaa.

A6:n farmariversion tavaratila kasvaa selkänojien taitolla 565:stä 1 680 litraan. Kevythybridissä akusto haukkaa hiukan tavaratilaa.

Vaik­ka ak­se­li­vä­li kas­voi 12 mil­liä ja toi mat­kus­ta­moon pari sent­tiä li­sää ti­laa, niin pit­kä­koi­pi­set tes­ti­mat­kus­ta­jat kai­pa­si­vat taak­se li­sä­sent­te­jä. 4,9-met­ri­sen Au­di A6 Avan­tin ta­kais­tui­mel­le soi­si­kin mie­lel­lään muu­ta­man sen­tin run­saam­paa pol­vi­ti­laa. Pään­ti­laa on sen si­jaan riit­tä­väs­ti.

Ta­ka­mat­kus­ta­jil­le on va­rat­tu kak­si va­lais­tua USB-port­tia, ja he pys­ty­vät sää­tä­mään il­mas­toin­tia omas­ta näyt­tö­pa­nee­lis­taan.

Au­di A6 Avan­tin ta­ka­luu­kun säh­köi­nen toi­min­ta te­kee kaup­pa­mat­kois­ta vai­vat­to­mam­pia, ja ta­va­ra­ti­lan nos­to­kor­keus on mu­ka­van al­hai­nen. Ta­va­ra­ti­laan mah­tuu enim­mil­lään 1 680 lit­raa, ja ta­ka­sel­kä­no­jien tait­ta­mi­nen alas tuot­taa ta­sai­sen las­taus­pin­nan.

Ke­vyt­hyb­ri­din 48 vol­tin akus­to syö aa­vis­tuk­sen ta­va­ra­ti­las­ta. Lat­ti­a­kis­kot mah­dol­lis­ta­vat ti­lan­ja­ka­jan käy­tön, ja va­sem­mas­sa lai­das­sa on verk­ko­tas­ku vaik­ka öl­jy­pul­loa var­ten.↔

Juha Pel­to­nen

Au­di A6 Avant Bu­si­ness 45 TDI MHEV Qu­at­t­ro tipt­ro­nic

Moot­to­ri

V6, tur­bo, 2967 cm³,
170 kW (231 hv)/3250–4750 r/min,
500 Nm/1750–3250 r/min

Suo­ri­tus­ky­ky

0–100 km/h 6,5 s, huip­pu­no­peus 250 km/h

Ku­lu­tus

7,2–7,6 l/100 km, die­sel

CO2-pääs­töt

188–200 g/km

Voi­man­siir­to

A8, ne­li­ve­to

Mi­tat

p. 4939, l. 1886, k. 1467 mm, ak­se­li­vä­li 2924 mm, oma­mas­sa 1890 kg, kan­ta­vuus 745 kg, ve­to­mas­sa 2000/750 kg, ta­va­ra­ti­la 565–1680 l, tank­ki 63 l

Hin­ta

avoin­na (2019)

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Uudistunut Peugeot 5008 SUV nähdään Suomessa ensimmäisen kerran vuoden 2020 lopulla.

Uudistunut Peugeot 5008 SUV nähdään Suomessa ensimmäisen kerran vuoden 2020 lopulla.

Peugeot 5008 SUV facelift: Nyt vakiona 7-paikkainen

Auto Bild.Uutiset
6.9.2020
Uudistunut Peugeot 5008 SUV nähdään Suomessa ensimmäisen kerran vuoden 2020 lopulla.

Uudistunut Peugeot 5008 SUV nähdään Suomessa ensimmäisen kerran vuoden 2020 lopulla.

Peugeot 5008 SUV facelift: Nyt vakiona 7-paikkainen

Auto Bild.Uutiset
6.9.2020

Kia

Vuonna 2025: Joka kolmas Kian myymä auto Euroopassa sähköauto

Auto Bild.Uutiset
3.2.2021

Kia

Vuonna 2025: Joka kolmas Kian myymä auto Euroopassa sähköauto

Auto Bild.Uutiset
3.2.2021
Nico Rosberg on yksi vain 150:stä ihmisestä maailmanlaajuisesti, joka omistaa Rimac C_Two:n.

Nico Rosberg on yksi vain 150:stä ihmisestä maailmanlaajuisesti, joka omistaa Rimac C_Two:n.

Rimac-superauto: F1-mestari Nico Rosberg ryhtyy testaamaan edistyksellistä prototyyppiä!

Auto Bild.Superautot
28.8.2020
Nico Rosberg on yksi vain 150:stä ihmisestä maailmanlaajuisesti, joka omistaa Rimac C_Two:n.

Nico Rosberg on yksi vain 150:stä ihmisestä maailmanlaajuisesti, joka omistaa Rimac C_Two:n.

Rimac-superauto: F1-mestari Nico Rosberg ryhtyy testaamaan edistyksellistä prototyyppiä!

Auto Bild.Superautot
28.8.2020

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Uusien autojen asiakaskoeajot: Tässä oudoimpia piirimyyjien kokemuksia Britanniasta!

Näitä nähdään vain Nipponin saarella: Bentley Continental GT V8 Equinox Editionia tehdään käsityönä vain 10 kpl

Uusi Renault Express Van: Sai ennak­ko­myyn­ti­hinnat

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Volvo: Sähköisen myyntikanavan toiminta käynnistyi

Jaguar F-Type R-Dynamic Black: Vielä ylellisempiä muunnoksia

Citroën C5 X: Lippulaiva syksyllä Suomeen

Koeajossa Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi 4WD 8AT Premium 7P: Viisaasti ladattu

Uusi Toyota Yaris Cross: Nyt ennakkomyynnissä – myös nelivetoisena

Uusi Subaru Outback: Suomeen toukokuussa

HYÖTYJUTUT

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

Näin sujuu koiran kuljetus autossa - täsmäohjeet

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi 4WD 8AT Premium 7P: Viisaasti ladattu

Koeajossa Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD-i Premium: Entistä särmikkäämpi

Koeajo Audi A4 Avant Business Advanced 40 TDI quattro S tronic: Muikeamman oloinen

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

Koeajossa Volkswagen Passat Variant GTE: Virran viemää

Koeajossa Kia e-Soul: Sähköistä ajoa

Koeajossa Renault Clio TCe 100 Intens: Ajettavasti tilava

Koeajossa SsangYong Korando D1.6 4WD 6AT Quartz: Särmikkään mukava

Koeajossa BMW 118i Business M Sport: Isoihin päin

Koeajossa Ford Ranger Double Cab 2.0 TDCi 213 hv A10 4x4 Wildtrak: Hyvin vääntää!

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Putkitoiminen cd-soitin Italiasta

Hifimaailma

Sonyn uudet 4K-projektorit 

Hifimaailma

Cambridge Audion super-integroitu

Hifimaailma

MR Hifi avasi uuden myymälän 

Hifimaailma

Levykannet ilman vinyyliä 

Hifimaailma

Braun Wandanlage 2021

Hifimaailma

Qobuz saapui Suomeen

Hifimaailma

Schiitin minitaa­juus­korjain

Koti ja keittiö

Kirsi Koiviston perhe asuu puutalossa. "Ei haittaa, jos vähän vetää, kunhan lattia narisee kotoisasti askelten alla."

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Nyt on kiire, jos haluaa super­mie­len­kiin­toisia autolöytöjä: 1973 Range Rover V8 uskomattoman edullisesti?

Mercedes-Benz S Cabriolet: Myös erityisnopeana AMG-painoksena

Etkö osaa pysäköidä ilman kolhuja? Ei hätää, tässä eräs ratkaisumalli!

Tutkimuksen mukaan: Tietyömailla ajetaan reipasta ylinopeutta

Audi esittelee quattro ultra -nelive­to­jär­jes­telmän

Volvo Cars: Suunnittelee käynnistävänsä autonomisen ajamisen kokeen Kiinassa

Seat Ateca -katumaasturi: Suomeen syksyllä 2016

Ohoh: Nyt löytyi sympaattinen super­har­vi­naisuus – näitä autoja ei muuten ihan heti tule vastaan!

Suomi-elokuvan myyttinen avoau­to­har­vi­naisuus: Katosi jäljettömiin 1939 – muurattiin mystiseen salakäytävään?

UUTTA

Uusien autojen asiakaskoeajot: Tässä oudoimpia piirimyyjien kokemuksia Britanniasta!

Näitä nähdään vain Nipponin saarella: Bentley Continental GT V8 Equinox Editionia tehdään käsityönä vain 10 kpl

Uusi Renault Express Van: Sai ennak­ko­myyn­ti­hinnat

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Volvo: Sähköisen myyntikanavan toiminta käynnistyi

HYÖTYJUTUT

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi 4WD 8AT Premium 7P: Viisaasti ladattu

Koeajossa Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD-i Premium: Entistä särmikkäämpi

Koeajo Audi A4 Avant Business Advanced 40 TDI quattro S tronic: Muikeamman oloinen

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

Koeajossa Volkswagen Passat Variant GTE: Virran viemää

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Nyt on kiire, jos haluaa super­mie­len­kiin­toisia autolöytöjä: 1973 Range Rover V8 uskomattoman edullisesti?

Mercedes-Benz S Cabriolet: Myös erityisnopeana AMG-painoksena

Etkö osaa pysäköidä ilman kolhuja? Ei hätää, tässä eräs ratkaisumalli!

Tutkimuksen mukaan: Tietyömailla ajetaan reipasta ylinopeutta

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Putkitoiminen cd-soitin Italiasta

Hifimaailma

Sonyn uudet 4K-projektorit 

Hifimaailma

Cambridge Audion super-integroitu

Hifimaailma

MR Hifi avasi uuden myymälän 

Hifimaailma

Levykannet ilman vinyyliä 

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

TILAA TÄSTÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Outback näyttää kompaktimmalta,  kuin mitä se todellisuudessa on  – sisätilat ovat nimittäin valtavat.  Hyvin toimiva kaukovaloautomatiikka  lukeutuu Summitin hyveisiin.

Outback näyttää kompaktimmalta, kuin mitä se todellisuudessa on – sisätilat ovat nimittäin valtavat. Hyvin toimiva kaukovaloautomatiikka lukeutuu Summitin hyveisiin.

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

Kaupallinen yhteistyö

Pihavaja tarjoaa monipuolista säilytystilaa helposti

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Uusien autojen asiakaskoeajot: Tässä oudoimpia piirimyyjien kokemuksia Britanniasta!

Uusi Renault Express Van: Sai ennak­ko­myyn­ti­hinnat

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Volvo: Sähköisen myyntikanavan toiminta käynnistyi

Citroën C5 X: Lippulaiva syksyllä Suomeen

Uusi Toyota Yaris Cross: Nyt ennakkomyynnissä – myös nelivetoisena

Uusi Subaru Outback: Suomeen toukokuussa

Toyota GR 86: Uusi vastaisku esiteltiin Japanissa

Polestar 2 esiteltiin Suomessa: Auto Bild Suomi ajamassa

Ensisilmäys: Tällainen on uusi Volkswagen Multivan

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

BMW i4: Esimakua vuosi sitten julkaistusta BMW i4 -konseptiautosta

Koeajossa Volkswagen Passat Variant GTE: Virran viemää

Uusi Toyota Yaris Cross: Nyt ennakkomyynnissä – myös nelivetoisena

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Koeajossa Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD-i Premium: Entistä särmikkäämpi

Ensisilmäys: Tällainen on uusi Volkswagen Multivan

Polestar 2 esiteltiin Suomessa: Auto Bild Suomi ajamassa

Kia EV6 -täyssähköauto: Jopa 510 km toimintamatka – 0-100 km/h 3,5 sekuntia

Goodyear: Lanseeraa uuden nastarenkaan, jonka jarru­tus­suo­ri­tuskyky jäällä ja lumella sekä käsittely lumella on ylivertainen

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Auto Bild.Uutiset
15.4.2016
Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Auto Bild.Uutiset
15.4.2016

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

TILAA TÄSTÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Outback näyttää kompaktimmalta,  kuin mitä se todellisuudessa on  – sisätilat ovat nimittäin valtavat.  Hyvin toimiva kaukovaloautomatiikka  lukeutuu Summitin hyveisiin.

Outback näyttää kompaktimmalta, kuin mitä se todellisuudessa on – sisätilat ovat nimittäin valtavat. Hyvin toimiva kaukovaloautomatiikka lukeutuu Summitin hyveisiin.

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

Kaupallinen yhteistyö

Pihavaja tarjoaa monipuolista säilytystilaa helposti

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Uusien autojen asiakaskoeajot: Tässä oudoimpia piirimyyjien kokemuksia Britanniasta!

Uusi Renault Express Van: Sai ennak­ko­myyn­ti­hinnat

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Volvo: Sähköisen myyntikanavan toiminta käynnistyi

Citroën C5 X: Lippulaiva syksyllä Suomeen

Uusi Toyota Yaris Cross: Nyt ennakkomyynnissä – myös nelivetoisena

Uusi Subaru Outback: Suomeen toukokuussa

Toyota GR 86: Uusi vastaisku esiteltiin Japanissa

Polestar 2 esiteltiin Suomessa: Auto Bild Suomi ajamassa

Ensisilmäys: Tällainen on uusi Volkswagen Multivan

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

BMW i4: Esimakua vuosi sitten julkaistusta BMW i4 -konseptiautosta

Koeajossa Volkswagen Passat Variant GTE: Virran viemää

Uusi Toyota Yaris Cross: Nyt ennakkomyynnissä – myös nelivetoisena

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Koeajossa Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD-i Premium: Entistä särmikkäämpi

Ensisilmäys: Tällainen on uusi Volkswagen Multivan

Polestar 2 esiteltiin Suomessa: Auto Bild Suomi ajamassa

Kia EV6 -täyssähköauto: Jopa 510 km toimintamatka – 0-100 km/h 3,5 sekuntia

Goodyear: Lanseeraa uuden nastarenkaan, jonka jarru­tus­suo­ri­tuskyky jäällä ja lumella sekä käsittely lumella on ylivertainen

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Auto Bild.Uutiset
15.4.2016
Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Auto Bild.Uutiset
15.4.2016
Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.