Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Miten olisi Tesla Model S Convertible? Italiassa sellaisia valmistetaan muunnostyönä!

A6 Avantin leveä keulavirnistys näyttää vakuuttavalta. Led-ajovalot ovat ruudikkaat.

A6 Avantin leveä keulavirnistys näyttää vakuuttavalta. Led-ajovalot ovat ruudikkaat.

Koeajossa Audi A6 Avant: Raskaan sarjan kevythybridi

Uuden A6:n aloitustason V6-turbodiesel on ripeäliikkeinen ja ennen kaikkea vääntävä.

Auto Bild.Koeajot
21.4.2020

En­sim­mäisenä huo­miona tuo­reim­mas­ta Au­di A6 Avant qu­at­t­ros­ta: sen kori on niin tii­vis, et­tä ovet pi­tää jy­säyt­tää kiin­ni. Toi­se­na huo­mio kiin­nit­tyy mal­li­ni­mes­sä ole­vaan MHEV-kir­jai­nyh­dis­tel­mään, joka tar­koit­taa V6-tur­bo­die­se­lin yh­tey­des­sä ke­vyt­hyb­ri­diä. 6-sy­lin­terisen moot­to­rin yh­tey­des­sä se tar­koit­taa 48 vol­tin säh­kö­jär­jes­tel­mää, kun 4-sy­lin­te­ri­sis­sä ke­vyt­hyb­ri­deis­sä on 12 voltin säh­kö­jär­jes­tel­mä.

Ke­vyt­hyb­ri­di­jär­jes­tel­män lu­va­taan alen­ta­van polt­to­ai­neen­ku­lu­tus­ta noin 0,7 l/100 km.

Ko­ea­joim­me mie­len­kiin­toi­sen A6 Avant 45 TDI:n, joka edus­taa edul­li­sem­paa tar­jon­taa kuin 286-he­vos­voi­mai­nen A6 Avant 50 TDI.

Vään­töä 500 Nm

An­si­ok­kaas­ti ää­nie­ris­tet­ty yh­teis­pai­ne­ruis­kut­tei­nen V6-tur­bo­die­sel mah­dol­lis­taa osal­taan al­hai­sen si­sä­me­lu­ta­son.

3,0-lit­rai­nen V6-tur­bo­die­sel edus­taa vään­tä­vää moot­to­ria par­haas­ta pääs­tä, sil­lä vään­tö­lu­ke­mak­si il­moi­te­taan ko­van luo­kan 500 new­ton­met­riä kes­kei­sel­lä käyn­ti­no­peu­sa­lu­eel­la 1 750–3 250 r/min.

Takaluukku toimii V6 TDI:ssä sähköisesti. Takavalot ovat led-tyyppiset.

Takaluukku toimii V6 TDI:ssä sähköisesti. Takavalot ovat led-tyyppiset.

Mal­lis­tos­sa on toki myös 50 TDI, joka tar­joi­lee vään­töä 620 new­ton­met­riä, mut­ta jo tämä nyt ajos­sa ol­lut die­sel­tek­niik­ka so­pii 1,9-ton­ni­sen ne­li­ve­toi­sen Au­din voi­man­läh­teek­si kul­jet­ta­jan nä­kö­kul­mas­ta kat­sot­tu­na kuin nenä pää­hän, ja 8-no­peuk­si­nen tipt­ro­nic-au­to­maat­ti­vaih­teis­to pal­ve­lee ison die­se­lin yh­tey­des­sä hie­nos­tu­nees­ti.

Tal­vi­sis­sa ke­li­o­lo­suh­teis­sa ne­li­ve­toi­nen A6 läh­tee pai­kal­taan kuin jä­nis ma­kuul­ta – Au­di A6 Avant 45 TDI pal­ve­lee per­he­käy­tön ohel­la kun­ni­ak­kaas­ti myös si­vu­toi­mi­se­na ur­hei­lu­au­to­na! Mitä kes­ki­ku­lu­tuk­seen tu­lee, niin au­ton ajo­tie­to­ko­neen mu­kaan die­se­liä pa­loi tal­vi­sis­sa olo­suh­teis­sa sa­dal­la ki­lo­met­ril­lä kes­ki­mää­rin 7,4 lit­raan, mikä on au­ton mas­sa, ne­li­ve­to ja moot­to­rin koko huo­mi­oi­den lois­ta­va suo­ri­tus.

Eri­no­mais­ta va­lo­te­hoa

Sak­sa­lai­sen jä­mä­käk­si lei­vot­tu jou­si­tus so­pii pa­ra­hik­si suo­ma­lai­sel­le ties­töl­le. V6-tur­bo­die­se­liin liit­tyy va­ki­o­na säh­köi­ses­ti sää­det­tä­vä is­kun­vai­men­nus, jon­ka kes­ki­kon­so­lis­ta va­lit­ta­vat ajo­ti­lat ovat ta­lous­pai­not­tei­nen ef­fi­cien­cy, mu­ka­vuut­ta ko­ros­ta­va com­fort, tie­to­ko­neen va­lit­se­ma au­to, ur­hei­lul­li­sen jäyk­kä dy­na­mic sekä omia miel­ty­myk­siä pai­not­ta­va in­di­vi­du­al.

Näis­tä ää­ri­lai­toi­na sekä com­fort et­tä dy­na­mic so­pi­vat, eh­kä hie­man odot­ta­mat­ta, myös mut­kai­sil­le pik­ku­teil­le. Com­fort ei ole lii­an peh­meä, ei­kä dy­na­mic tun­nu yli­ko­val­ta. Säh­kö­me­kaa­ni­ses­ti te­hos­te­tun oh­jauk­sen kes­ki­a­lu­e­tun­tu­ma on eri­no­mai­nen. Te­hos­tus on no­peus­tun­nis­tei­nen.

Mal­liin saa li­sä­ra­hal­la ne­li­pyö­rä­oh­jauk­sen ja mu­kau­tu­van il­ma­jou­si­tuk­sen.

Huip­pu­ta­son HD Mat­rix led -lähi- ja -kau­ko­va­lot ovat va­lo­te­hol­taan omaa luok­kaan­sa – nii­den tur­vin kel­paa ede­tä pi­meil­lä teil­lä. Mo­nis­ta tur­va­va­rus­teis­ta kan­nat­taa ot­taa esiin ak­tii­vi­nen kais­tal­ta­pois­tu­mis­va­roi­tin.

Hy­vää ja pa­ran­net­ta­vaa

Täys­di­gi­taa­li­nen ko­je­lau­ta näyt­tää ko­ko­nai­suu­des­saan hie­nos­tu­neen fu­tu­ris­ti­sel­ta. MMI na­vi­ga­ti­on plus -tie­to­viih­de­jär­jes­tel­män erit­täin sel­keä ja le­veä 10,1 tuu­man näyt­tö tu­kee hie­nos­ti 12,3-tuu­mais­ta di­gi­taa­lis­ta pää­mit­ta­ris­toa.

Kojelaudan toiminnot on asemoitu sangen selkeästi. Pimeällä kojelaudassa on tyylikäs valonauha.

Kojelaudan toiminnot on asemoitu sangen selkeästi. Pimeällä kojelaudassa on tyylikäs valonauha.

A6 Avantissa vaihdoista huolehtii momentinmuuntimella  toteutettu ZF:n valmistama 8-nopeuksinen automaattivaihteisto. Vaihtotapahtumat sujuvat pehmeästi.

A6 Avantissa vaihdoista huolehtii momentinmuuntimella toteutettu ZF:n valmistama 8-nopeuksinen automaattivaihteisto. Vaihtotapahtumat sujuvat pehmeästi.

Leveät diginäytöt lukeutuvat tämän hetken hienoimpien kategoriaan.

Leveät diginäytöt lukeutuvat tämän hetken hienoimpien kategoriaan.

Iso 12-tuumainen kosketusnäyttö on näyttävä, mutta sen käyttö vaatii tarpeettoman kovaa napauttelua.

Iso 12-tuumainen kosketusnäyttö on näyttävä, mutta sen käyttö vaatii tarpeettoman kovaa napauttelua.

Ko­ko­nais­to­teu­tus lu­keu­tuu vi­su­aa­li­ses­ti mark­ki­noi­den tä­män het­ki­seen par­haim­mis­toon. Kos­ke­tus­näyt­tö (MMI touch res­pon­se) sai­si kui­ten­kin re­a­goi­da her­kem­min, sil­lä ai­na­kin tes­tiyk­si­lös­sä sen ope­roin­ti edel­lyt­ti tar­peet­to­man voi­mal­lis­ta na­paut­te­lua.

A6 Avant 45 TDI:ssä on myös pä­te­vä­toi­mi­nen, te­rä­vä­piir­toi­nen hei­jas­tus­näyt­tö, joka osoit­taa myös ka­me­ra­pe­rus­tei­ses­ti no­peus­ra­joi­tuk­set sekä mu­kau­tu­vaan va­ki­o­no­peu­den­sää­ti­meen va­li­tun koh­de-etäi­syy­den.

Tie­to­viih­de­jär­jes­tel­mä ky­ke­nee lu­ke­maan ää­neen säh­kö­pos­tit – to­sin vaih­te­le­val­la me­nes­tyk­sel­lä. Eng­lan­nin kie­li tai­puu hy­vin, mut­ta yl­lät­tä­en sak­san kie­li (ja toki myös suo­men kie­li) tuot­ta­vat ään­tä­mis­vai­keuk­sia.

USB-port­tien käy­tet­tä­vyy­des­sä on toi­vo­mi­sen va­raa, sil­lä ne on si­joi­tet­tu kan­nel­li­sen kon­so­li­lo­ke­ron si­sä­puo­lel­la. Toi­saal­ta mat­ka­pu­he­li­men voi täl­löin si­joit­taa ko­te­loon la­tauk­seen, jos­kaan sii­nä ta­pauk­ses­sa mat­ka­pu­he­li­men soin­tia ei vält­tä­mät­tä kuu­le.

Na­vi­goin­ti­lait­teen osoi­te­tie­to­jen syöt­tö on hie­man han­ka­las­ti to­teu­tet­tu, sil­lä osoi­te pi­tää vie­rit­tää aak­kos­te­tus­ta va­li­kos­ta sen si­jaan, et­tä sen voi­si syöt­tää suo­raan ha­ku­kent­tään. Myös­kään ka­tu­nu­me­ron syöt­tö ei luon­nis­tu hel­pos­ti. Syöt­tö­ken­täs­sä lu­kee ”Mi­hin ka­tu­nu­me­roon ha­lu­at ajaa?”, mut­ta ruu­tuun ei vai­ku­ta pys­ty­vän syöt­tä­mään ka­tu­nu­me­roa.

Na­vi­goin­ti­lait­teen ala­puo­li­seen 8,6-tuu­mai­seen kon­so­li­näyt­töön on koos­tet­tu muun mu­as­sa il­ma­pu­hal­luk­sen ja läm­mi­tyk­sen toi­min­to­va­li­kot. Sen to­teu­tus on hie­nos­tu­nut.

Kur­kis­tus is­tu­ma­ti­loi­hin

Is­tui­met on ver­hoil­tu miel­lyt­tä­väl­lä al­can­ta­ral­la. Etuis­tui­mien si­vut­tais­tu­ki on ta­sol­taan koh­tuul­li­nen, jos­kaan ei hoi­kal­le kul­jet­ta­jal­le vält­tä­mät­tä ihan­teel­li­nen. Pit­käl­lä ajo­mat­kal­la penk­ki tun­tuu joka ta­pauk­ses­sa vä­syt­tä­mät­tö­mäl­tä, mitä on omi­aan te­hos­ta­maan säh­köi­nen, luon­teel­taan te­ho­kas ris­ti­se­län­tu­en sää­tö. Muu­ten­kin etuis­tui­mien kat­ta­vat säh­kö­sää­döt mah­dol­lis­ta­vat tar­kan ajo­a­sen­non va­lin­nan. Rei­si­tu­kea pys­tyy sää­tä­mään me­kaa­ni­ses­ti.

Sähkösäätöisissä etuistuimissa on asiallinen sivuttaistuki ja erittäin tehokas ristiseläntuki.

Sähkösäätöisissä etuistuimissa on asiallinen sivuttaistuki ja erittäin tehokas ristiseläntuki.

Takaistuimella voisi olla hiukan enemmän polvitilaa. Avantissa on ihan kohtuullisesti pääntilaa. Takaselkänoja on kolmiosainen (40:20:40).

Takaistuimella voisi olla hiukan enemmän polvitilaa. Avantissa on ihan kohtuullisesti pääntilaa. Takaselkänoja on kolmiosainen (40:20:40).

A6:n farmariversion tavaratila kasvaa selkänojien taitolla 565:stä 1 680 litraan. Kevythybridissä akusto haukkaa hiukan tavaratilaa.

A6:n farmariversion tavaratila kasvaa selkänojien taitolla 565:stä 1 680 litraan. Kevythybridissä akusto haukkaa hiukan tavaratilaa.

Vaik­ka ak­se­li­vä­li kas­voi 12 mil­liä ja toi mat­kus­ta­moon pari sent­tiä li­sää ti­laa, niin pit­kä­koi­pi­set tes­ti­mat­kus­ta­jat kai­pa­si­vat taak­se li­sä­sent­te­jä. 4,9-met­ri­sen Au­di A6 Avan­tin ta­kais­tui­mel­le soi­si­kin mie­lel­lään muu­ta­man sen­tin run­saam­paa pol­vi­ti­laa. Pään­ti­laa on sen si­jaan riit­tä­väs­ti.

Ta­ka­mat­kus­ta­jil­le on va­rat­tu kak­si va­lais­tua USB-port­tia, ja he pys­ty­vät sää­tä­mään il­mas­toin­tia omas­ta näyt­tö­pa­nee­lis­taan.

Au­di A6 Avan­tin ta­ka­luu­kun säh­köi­nen toi­min­ta te­kee kaup­pa­mat­kois­ta vai­vat­to­mam­pia, ja ta­va­ra­ti­lan nos­to­kor­keus on mu­ka­van al­hai­nen. Ta­va­ra­ti­laan mah­tuu enim­mil­lään 1 680 lit­raa, ja ta­ka­sel­kä­no­jien tait­ta­mi­nen alas tuot­taa ta­sai­sen las­taus­pin­nan.

Ke­vyt­hyb­ri­din 48 vol­tin akus­to syö aa­vis­tuk­sen ta­va­ra­ti­las­ta. Lat­ti­a­kis­kot mah­dol­lis­ta­vat ti­lan­ja­ka­jan käy­tön, ja va­sem­mas­sa lai­das­sa on verk­ko­tas­ku vaik­ka öl­jy­pul­loa var­ten.↔

Juha Pel­to­nen

Au­di A6 Avant Bu­si­ness 45 TDI MHEV Qu­at­t­ro tipt­ro­nic

Moot­to­ri

V6, tur­bo, 2967 cm³,
170 kW (231 hv)/3250–4750 r/min,
500 Nm/1750–3250 r/min

Suo­ri­tus­ky­ky

0–100 km/h 6,5 s, huip­pu­no­peus 250 km/h

Ku­lu­tus

7,2–7,6 l/100 km, die­sel

CO2-pääs­töt

188–200 g/km

Voi­man­siir­to

A8, ne­li­ve­to

Mi­tat

p. 4939, l. 1886, k. 1467 mm, ak­se­li­vä­li 2924 mm, oma­mas­sa 1890 kg, kan­ta­vuus 745 kg, ve­to­mas­sa 2000/750 kg, ta­va­ra­ti­la 565–1680 l, tank­ki 63 l

Hin­ta

avoin­na (2019)

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Merkin uuden teknologisen lippulaivan, BMW iX:n myynti käynnistyy loppuvuodesta 2021.

Merkin uuden teknologisen lippulaivan, BMW iX:n myynti käynnistyy loppuvuodesta 2021.

BMW iX: Merkin teknologinen lippulaiva markkinoille 2021 lopulla

Auto Bild.Uutiset
11.11.2020
Merkin uuden teknologisen lippulaivan, BMW iX:n myynti käynnistyy loppuvuodesta 2021.

Merkin uuden teknologisen lippulaivan, BMW iX:n myynti käynnistyy loppuvuodesta 2021.

BMW iX: Merkin teknologinen lippulaiva markkinoille 2021 lopulla

Auto Bild.Uutiset
11.11.2020
Uudessa Suzuki Acrossissa käytetään hyväksi Toyotan yli kahden vuosikymmenen kokemusta hybriditekniikasta.

Uudessa Suzuki Acrossissa käytetään hyväksi Toyotan yli kahden vuosikymmenen kokemusta hybriditekniikasta.

Suzuki Across -katumaasturi: Lippulaiva rantautuu Suomeen syksyllä

Auto Bild.Uutiset
1.7.2020
Uudessa Suzuki Acrossissa käytetään hyväksi Toyotan yli kahden vuosikymmenen kokemusta hybriditekniikasta.

Uudessa Suzuki Acrossissa käytetään hyväksi Toyotan yli kahden vuosikymmenen kokemusta hybriditekniikasta.

Suzuki Across -katumaasturi: Lippulaiva rantautuu Suomeen syksyllä

Auto Bild.Uutiset
1.7.2020
Ford Kuga Hybrid -täyshybridi (HEV) saapuu Suomeen alkuvuodesta.

Ford Kuga Hybrid -täyshybridi (HEV) saapuu Suomeen alkuvuodesta.

Uusi Ford Kuga -täyshybridi: Ensimmäiset autot Suomeen alkuvuodesta 2021

Auto Bild.Uutiset
19.11.2020
Ford Kuga Hybrid -täyshybridi (HEV) saapuu Suomeen alkuvuodesta.

Ford Kuga Hybrid -täyshybridi (HEV) saapuu Suomeen alkuvuodesta.

Uusi Ford Kuga -täyshybridi: Ensimmäiset autot Suomeen alkuvuodesta 2021

Auto Bild.Uutiset
19.11.2020

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Miten olisi Tesla Model S Convertible? Italiassa sellaisia valmistetaan muunnostyönä!

Citroën C4 ja täyssähköinen ë-C4: Uuden sukupolven Hatchbackeja

Etrusco: Uusi matkai­lu­au­to­merkki saapui Suomeen

No nyt alkaa kuulostaa villiltä: Miltä kuulostaisi Corvetten keulalla toteutettu katumaasturi…?

Hyundai Bayon: Ensimmäiset teaser-kuvat julkaistiin

Audin täyssäh­kö­au­to­mal­listo laajenee: Audi Q4 e-tronin ja Audi e-tron GT:n ennakkovaraus alkoi Suomessa

Groupe Renaultin viisi­vuo­tis­suun­ni­telma: Renaultin uusi aalto

Dacia Bigster Concept: Viisi­vuo­tis­suun­ni­tel­massa Dusteria isompi katumaasturi

Eurorepar Car Service: Suomeen uusi monimerk­ki­huol­to­ketju

Bentley Flying Spur: Tuplaturbo V8 tuottaa yli 135 hevosvoimaa per litra!

HYÖTYJUTUT

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

Näin sujuu koiran kuljetus autossa - täsmäohjeet

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Focus Active 1.5 EcoBoost 182 hv A: Lisäarvoa perhekäyttöön

Koeajossa Škoda Karoq 2.0 TSI 4x4 Sportline DSG: GT-tason katumaasturi

Koeajossa Nissan Micra IG-T 100 S/S Xtronic N-Connecta A: Persoonallinen lähestymistapa

Koeajossa Hyundai i30 N Fastback Performance Pack: Menovedet silmissä

Koeajossa Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 177 hv 7DCT 4WD N Line: Urheilujuhlan tuntua

Koeajossa Kia Optima Sportswagon PHEV Business Luxury AW A/T: Töpselifarkku

Koeajossa BMW 320d xDrive Sedan Business M Sport: Kärppä iskee

Koeajossa Dacia Duster: Turbokoneen säveliä

Koeajossa Mercedes-Benz A-sarjan Sedan: Virtaviivainen A-sarjalainen

Koeajossa Fiat 500X: Perheautojen väriläiskä

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Aktii­vi­laa­ja­kaista

Hifimaailma

16 teratavua muistia 

Hifimaailma

Uusi suomalainen superkaiutin

Hifimaailma

Taga Harmonylta kolme edullista kaiutinta 

Hifimaailma

Oikaisu: Jalus­ta­kai­ut­timien vertailutesti

Hifimaailma

NuPrimelta uusi d-luokkainen

Hifimaailma

Torvella tyylikkäästi

Hifimaailma

Focalilta uusia huippukaiuttimia seiniin ja kattoon

Hifimaailma

Revelin uudet beryllium-kaiuttimet

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti: Onko tämä maailman kallein Ferrari?

Myös uusi auto ostetaan entistä useammin verkosta

Kaista-avustimien ja hätäjar­ru­tus­jär­jes­telmien käyttö kasvussa

Classic Motor Show Lahdessa: Suurten merkkien vuosijuhlia

Nainen yritti 1930-mallisella autolla maailman ympäri – ihosyöpä pakotti keskeyttämään

Lexus LC 500: Maailmanensi-ilta Detroitin autonäyttelyssä

Auto haudattiin maan alle piiloon neuvos­to­jou­koilta: Lähti käyntiin lähes 70 vuoden jälkeen!

Koeajossa BMW 116d: Urheilullisempaa ilmettä

Autoliitto julkaisee automatkailijan oppaan Baltiaan ja Koillis-Puolaan

Muista: Varo aura-autoa!

UUTTA

Miten olisi Tesla Model S Convertible? Italiassa sellaisia valmistetaan muunnostyönä!

Citroën C4 ja täyssähköinen ë-C4: Uuden sukupolven Hatchbackeja

Etrusco: Uusi matkai­lu­au­to­merkki saapui Suomeen

No nyt alkaa kuulostaa villiltä: Miltä kuulostaisi Corvetten keulalla toteutettu katumaasturi…?

Hyundai Bayon: Ensimmäiset teaser-kuvat julkaistiin

HYÖTYJUTUT

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Focus Active 1.5 EcoBoost 182 hv A: Lisäarvoa perhekäyttöön

Koeajossa Škoda Karoq 2.0 TSI 4x4 Sportline DSG: GT-tason katumaasturi

Koeajossa Nissan Micra IG-T 100 S/S Xtronic N-Connecta A: Persoonallinen lähestymistapa

Koeajossa Hyundai i30 N Fastback Performance Pack: Menovedet silmissä

Koeajossa Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 177 hv 7DCT 4WD N Line: Urheilujuhlan tuntua

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti: Onko tämä maailman kallein Ferrari?

Myös uusi auto ostetaan entistä useammin verkosta

Kaista-avustimien ja hätäjar­ru­tus­jär­jes­telmien käyttö kasvussa

Classic Motor Show Lahdessa: Suurten merkkien vuosijuhlia

Nainen yritti 1930-mallisella autolla maailman ympäri – ihosyöpä pakotti keskeyttämään

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Aktii­vi­laa­ja­kaista

Hifimaailma

16 teratavua muistia 

Hifimaailma

Uusi suomalainen superkaiutin

Hifimaailma

Taga Harmonylta kolme edullista kaiutinta 

Hifimaailma

Oikaisu: Jalus­ta­kai­ut­timien vertailutesti

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

TILAA TÄSTÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Yhdysvaltalainen start-up -yhtiö Aptera tuo markkinoille hilpeän näköisen sähköauton, jonka akuston pitäisi riittää kaksinkertaiseen toimintamatkaan Tesla Model S:ään verrattuna. Auto Bild kertoo asiasta tarkemmin!

Yhdysvaltalainen start-up -yhtiö Aptera tuo markkinoille hilpeän näköisen sähköauton, jonka akuston pitäisi riittää kaksinkertaiseen toimintamatkaan Tesla Model S:ään verrattuna. Auto Bild kertoo asiasta tarkemmin!

Aptera Motors

Mitä? Mitä? Mitä? Eihän tällaista autoa voi olla olemassakaan! Hyvästit kaape­li­la­taa­mi­selle – ja toimintamatka jopa 1600 km!

Kaupallinen yhteistyö

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Miten olisi Tesla Model S Convertible? Italiassa sellaisia valmistetaan muunnostyönä!

Citroën C4 ja täyssähköinen ë-C4: Uuden sukupolven Hatchbackeja

Etrusco: Uusi matkai­lu­au­to­merkki saapui Suomeen

No nyt alkaa kuulostaa villiltä: Miltä kuulostaisi Corvetten keulalla toteutettu katumaasturi…?

Hyundai Bayon: Ensimmäiset teaser-kuvat julkaistiin

Audin täyssäh­kö­au­to­mal­listo laajenee: Audi Q4 e-tronin ja Audi e-tron GT:n ennakkovaraus alkoi Suomessa

Groupe Renaultin viisi­vuo­tis­suun­ni­telma: Renaultin uusi aalto

Dacia Bigster Concept: Viisi­vuo­tis­suun­ni­tel­massa Dusteria isompi katumaasturi

Eurorepar Car Service: Suomeen uusi monimerk­ki­huol­to­ketju

Silentium: Aloittaa aktiivisen vasta­me­lu­tek­niikan kehitystyön

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Mitä? Mitä? Mitä? Eihän tällaista autoa voi olla olemassakaan! Hyvästit kaape­li­la­taa­mi­selle – ja toimintamatka jopa 1600 km!

Täysin uusi Nissan Qashqai: Tarjoaa sähköistetyt voimalinjat

Suomeen on luvattu jopa -30 asteen pakkasia: Tiedätkö, miten suojella autosi akkua?

Stellantis-fuusio: Tiedätkö, mitä se merkitsee konsernin yksittäisille merkeille?

Miltä kuulostaisi leveä korisarja Dacia Dusteriin? Saksassa on ainakin yksi tuning-firma, jolla on asiaan vastaus!

Nokian Hakkapeliitta 10: Alan moderneinta nastateknologiaa

Ford Mustang Mach I: Suomen hinnat julkistettiin ja myynti käynnistyi

Audin täyssäh­kö­au­to­mal­listo laajenee: Audi Q4 e-tronin ja Audi e-tron GT:n ennakkovaraus alkoi Suomessa

Volvon jälleen­myy­jä­ver­kosto: Vahvistuu uudella toimijalla

Koeajossa Škoda Karoq 2.0 TSI 4x4 Sportline DSG: GT-tason katumaasturi

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Tästä ei kilpa-auto juuri kauniimmaksi muutu: 1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti.

Tästä ei kilpa-auto juuri kauniimmaksi muutu: 1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti.

1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti: Onko tämä maailman kallein Ferrari?

Auto Bild.Uutiset
25.1.2016
Tästä ei kilpa-auto juuri kauniimmaksi muutu: 1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti.

Tästä ei kilpa-auto juuri kauniimmaksi muutu: 1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti.

1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti: Onko tämä maailman kallein Ferrari?

Auto Bild.Uutiset
25.1.2016

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

TILAA TÄSTÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Yhdysvaltalainen start-up -yhtiö Aptera tuo markkinoille hilpeän näköisen sähköauton, jonka akuston pitäisi riittää kaksinkertaiseen toimintamatkaan Tesla Model S:ään verrattuna. Auto Bild kertoo asiasta tarkemmin!

Yhdysvaltalainen start-up -yhtiö Aptera tuo markkinoille hilpeän näköisen sähköauton, jonka akuston pitäisi riittää kaksinkertaiseen toimintamatkaan Tesla Model S:ään verrattuna. Auto Bild kertoo asiasta tarkemmin!

Aptera Motors

Mitä? Mitä? Mitä? Eihän tällaista autoa voi olla olemassakaan! Hyvästit kaape­li­la­taa­mi­selle – ja toimintamatka jopa 1600 km!

Kaupallinen yhteistyö

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Miten olisi Tesla Model S Convertible? Italiassa sellaisia valmistetaan muunnostyönä!

Citroën C4 ja täyssähköinen ë-C4: Uuden sukupolven Hatchbackeja

Etrusco: Uusi matkai­lu­au­to­merkki saapui Suomeen

No nyt alkaa kuulostaa villiltä: Miltä kuulostaisi Corvetten keulalla toteutettu katumaasturi…?

Hyundai Bayon: Ensimmäiset teaser-kuvat julkaistiin

Audin täyssäh­kö­au­to­mal­listo laajenee: Audi Q4 e-tronin ja Audi e-tron GT:n ennakkovaraus alkoi Suomessa

Groupe Renaultin viisi­vuo­tis­suun­ni­telma: Renaultin uusi aalto

Dacia Bigster Concept: Viisi­vuo­tis­suun­ni­tel­massa Dusteria isompi katumaasturi

Eurorepar Car Service: Suomeen uusi monimerk­ki­huol­to­ketju

Silentium: Aloittaa aktiivisen vasta­me­lu­tek­niikan kehitystyön

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Mitä? Mitä? Mitä? Eihän tällaista autoa voi olla olemassakaan! Hyvästit kaape­li­la­taa­mi­selle – ja toimintamatka jopa 1600 km!

Täysin uusi Nissan Qashqai: Tarjoaa sähköistetyt voimalinjat

Suomeen on luvattu jopa -30 asteen pakkasia: Tiedätkö, miten suojella autosi akkua?

Stellantis-fuusio: Tiedätkö, mitä se merkitsee konsernin yksittäisille merkeille?

Miltä kuulostaisi leveä korisarja Dacia Dusteriin? Saksassa on ainakin yksi tuning-firma, jolla on asiaan vastaus!

Nokian Hakkapeliitta 10: Alan moderneinta nastateknologiaa

Ford Mustang Mach I: Suomen hinnat julkistettiin ja myynti käynnistyi

Audin täyssäh­kö­au­to­mal­listo laajenee: Audi Q4 e-tronin ja Audi e-tron GT:n ennakkovaraus alkoi Suomessa

Volvon jälleen­myy­jä­ver­kosto: Vahvistuu uudella toimijalla

Koeajossa Škoda Karoq 2.0 TSI 4x4 Sportline DSG: GT-tason katumaasturi

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Tästä ei kilpa-auto juuri kauniimmaksi muutu: 1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti.

Tästä ei kilpa-auto juuri kauniimmaksi muutu: 1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti.

1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti: Onko tämä maailman kallein Ferrari?

Auto Bild.Uutiset
25.1.2016
Tästä ei kilpa-auto juuri kauniimmaksi muutu: 1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti.

Tästä ei kilpa-auto juuri kauniimmaksi muutu: 1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti.

1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti: Onko tämä maailman kallein Ferrari?

Auto Bild.Uutiset
25.1.2016
Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.