Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Ford Explorer tarjoaa maukasta kyytiä näyttävästi amerikkalaiseen tapaan.

Ford Explorer tarjoaa maukasta kyytiä näyttävästi amerikkalaiseen tapaan.

Toni Lindström

Koeajossa Ford Explorer 3.0 V6 Ecoboost 457 hv PHEV AWD ST-Line: Näyttävä mahtijenkki

Ford Explorer edustaa amerikkalaista käsitystä suuresta katumaasturista – ja sen se tekee näyttävästi. Hiukan yli 5-metrinen auto on muotoilultaan tyylinsä osuva edustaja, jossa jylläävät myös vahvat tehot. Lataushybridinä Explorer tarjoaa vaihtoehdon isoille eurooppalaisille pisto­ke­la­dat­ta­ville katumaastureille.

Auto Bild.Koeajot
21.3.2022

Ford Exp­lo­re­ris­sa pu­hut­te­lee koko ja teho. Kun au­tol­la on mit­taa hiu­kan yli vii­si met­riä, voi­daan pu­hua ai­dos­ti isos­ta au­tos­ta jopa ame­rik­ka­lai­sen mit­ta­puun mu­kaan. Exp­lo­rer näyt­tää juu­ri sil­tä, mil­tä odot­taa so­pii, kun pu­hu­taan näyt­tä­väs­tä jenk­ki­maas­tu­ris­ta.

Ford Exp­lo­re­rin keu­la on kor­ke­al­la, ja mus­ta etu­mas­ki vies­tii sii­tä, et­tä ko­ne­pel­lin al­la on muu­ta­kin kuin tyh­jää ti­laa. Si­vup­ro­fii­li pal­jas­taa au­ton pi­tuu­den, ja au­to on on­nis­tut­tu muo­toi­le­maan var­sin tyy­lik­kääk­si, vaik­ka sii­nä on­kin pit­kä pe­rä­o­sa.

Keulan jyhkeä ilme kertoo heti, mistä on kyse. Ford Explorer on suuri amerikkalainen katumaasturi.

Keulan jyhkeä ilme kertoo heti, mistä on kyse. Ford Explorer on suuri amerikkalainen katumaasturi.

Toni Lindström

Ford Explorerilla on mittaa 5,1 metriä, ja se myös näkyy sivulinjassa.

Ford Explorerilla on mittaa 5,1 metriä, ja se myös näkyy sivulinjassa.

Toni Lindström

Neljä pakoputkea viestivät ihailijoille auton luonteesta – tehoa on tarjolla vaikka muille jakaa.

Neljä pakoputkea viestivät ihailijoille auton luonteesta – tehoa on tarjolla vaikka muille jakaa.

Toni Lindström

Digitaalinen mittaristo on selkeä. Mittariston näkymiä voi vaihdella tarpeiden ja mieltymysten mukaan.

Digitaalinen mittaristo on selkeä. Mittariston näkymiä voi vaihdella tarpeiden ja mieltymysten mukaan.

Toni Lindström

Vaihteenvalitsimen virkaa hoitaa pyöreä kiekko. Myös ajotilanvalitsin on samaa muotokieltä.

Vaihteenvalitsimen virkaa hoitaa pyöreä kiekko. Myös ajotilanvalitsin on samaa muotokieltä.

Toni Lindström

Ford Exp­lo­rer osoit­tau­tui ko­ea­jos­sa au­tok­si, joka tar­jo­aa tun­net­ta – ja ni­me­no­maan sel­lais­ta fii­lis­tä, jota ei eu­roop­pa­lai­sis­ta SUV-mal­leis­ta löy­dy.

Hyb­ri­di­lin­ja tar­jo­aa mel­koi­ses­ti voi­maa

Ford on asen­ta­nut Exp­lo­re­riin 3-lit­rai­sen ben­sii­niä käyt­tä­vän V6-moot­to­rin – eli ei ai­van ta­val­lis­ta ny­ky­suun­tauk­sen mu­kais­ta tek­niik­kaa. Polt­to­moot­to­rin 363-he­vos­voi­maa on jo yk­sis­tään vah­va voi­ma­yk­sik­kö. Vään­töä ja pot­kua löy­tyy suu­ren au­ton edel­lyt­tä­mäl­lä ta­val­la.

V6:n ja vaih­teis­ton vä­liin on is­tu­tet­tu 102 he­vos­voi­maa tar­jo­a­va säh­kö­moot­to­ri. Hyb­ri­di­voi­ma­lin­jan yh­teis­te­ho on muh­ke­at 457 he­vos­voi­maa. Näil­lä eväil­lä 2,5 ton­nia pai­na­va au­to hei­lah­taa pai­kal­taan sa­ta­sen no­peu­teen rei­lus­sa vii­des­sä se­kun­nis­sa – ja kiih­ty­vyys to­del­la tun­tuu.

Kun Ford Exp­lo­re­rin pol­kai­see liik­keel­le rei­lul­la kaa­su­pol­ki­men pai­nal­luk­sel­la, niin mai­se­ma tun­tuu vaih­tu­van sil­mis­sä. Suu­ri ja pai­na­va au­to pus­kee eteen­päin sel­lai­sel­la kiih­ty­vyy­del­lä, et­tä te­hoa tun­tuu ole­van, jos ei nyt ihan lii­kaa, niin ai­na­kin ta­val­li­sen au­toi­li­jan tar­pei­siin näh­den rei­lus­ti.

Au­to­maat­ti­vaih­teis­tos­sa on kym­me­nen vaih­det­ta, ja ne ke­lau­tu­vat vauh­din kas­va­es­sa vai­vat­ta ylös­päin.

Ää­net­tö­mäs­ti säh­köl­lä

Te­hok­kuu­des­ta huo­li­mat­ta Ford Exp­lo­rer au­to, jol­la voi ajel­la jenk­ki­tyy­liin myös his­suk­seen. Ko­los­si­mai­nen ka­tu­maas­tu­ri li­puu tyy­lik­kääs­ti kau­pun­gin ka­duil­la – ja vie­lä­pä ää­net­tö­mäs­ti, jos ajo­a­kus­sa on vir­taa kul­jet­taa au­toa pel­kän säh­kön voi­mal­la. Tätä il­mi­ö­tä ja­lan­kul­ki­jat saat­ta­vat hiu­kan ih­me­tel­lä­kin, sil­lä ole­tuk­se­na on ku­me­as­ti hö­ri­se­vä ben­sa­jenk­ki, joka syö niin sa­no­tus­ti enem­män kuin tie­naa.

Etuistuimilla on väljästi tilaa. Ajoasento löytyy sähköisten säätimien avulla.

Etuistuimilla on väljästi tilaa. Ajoasento löytyy sähköisten säätimien avulla.

Toni Lindström

Toisen rivin penkeillä matkustaa kolmekin aikuista. Reunimmaiset penkit liikkuvat pituussuunnassa.

Toisen rivin penkeillä matkustaa kolmekin aikuista. Reunimmaiset penkit liikkuvat pituussuunnassa.

Toni Lindström

Kolmannelle istuinriville saa hiukan pujotella, mutta kun paikalle pääsee, mahtuu siellä myös istumaan. Penkkien nosto esiin sujuu sähköllä tavaratilassa olevilla kytkimillä.

Kolmannelle istuinriville saa hiukan pujotella, mutta kun paikalle pääsee, mahtuu siellä myös istumaan. Penkkien nosto esiin sujuu sähköllä tavaratilassa olevilla kytkimillä.

Toni Lindström

Ford Explorerin kojelauta on selväpiirteinen. Keskikonsolissa on hiukan poikkeavasti pystyyn nostettu näyttö.

Ford Explorerin kojelauta on selväpiirteinen. Keskikonsolissa on hiukan poikkeavasti pystyyn nostettu näyttö.

Toni Lindström

Toni Lindström

Pel­käl­lä säh­köl­lä Ford Exp­lo­re­rin lu­va­taan kul­ke­van 42 ki­lo­met­riä. Ko­ea­jos­sa tuo lu­ke­ma jäi haa­vek­si, ja va­jaat 30 ki­lo­met­riä tun­tui re­a­lis­ti­sel­ta kan­ta­mal­ta. Lu­ke­miin vai­kut­taa luon­nol­li­ses­ti ajo­ta­pa ja ajo­reit­ti. Tal­vel­la ku­vaan as­tuu myös kriit­ti­se­nä te­ki­jä­nä läm­pö­ti­la. Pak­ka­nen syö ajo­a­kun la­taus­ta eri­tyi­ses­ti sil­loin, jos au­ton esi­läm­mi­tys­tä ei ole mah­dol­lis­ta teh­dä la­taus­vir­ral­la en­nen liik­keel­le­läh­töä.

Ku­lu­tus liik­kui ko­ea­jon ai­ka­na 11–12 lit­ras­sa, kun ajo oli pää­a­si­as­sa taa­ja­mas­sa ja kau­pun­gis­sa. La­taa­mal­la ajo­ak­kua ku­lu­tus­ta pys­tyy jon­kin ver­ran sää­te­le­mään. Toi­saal­ta au­ton voi­maa puh­ku­va luon­ne hou­kut­te­li reip­paa­seen me­noon, joka tie­tys­ti nä­kyi ajo­tie­to­ko­neen las­ke­mis­sa ku­lu­tus­lu­ke­mis­sa.

Ti­laa seit­se­mäl­le

Ford Exp­lo­rer tar­jo­aa ti­lat seit­se­mäl­lä hen­gel­le. Kol­mas penk­ki­ri­vi on ta­va­ra­ti­las­sa, ja ta­va­ra­ti­la­penk­kien käyt­töö­not­to on­nis­tuu säh­köi­ses­ti. Pe­räl­lä is­tuu myös ai­kui­nen, kun­han pol­vet tai­pu­vat ja pu­jot­tau­tu­mi­nen kol­man­nel­le penk­ki­ri­vil­le on­nis­tuu. Si­näl­lään mat­kus­ta­mi­nen on suh­teel­li­sen väl­jää myös ta­kim­mai­sil­la is­tui­mil­la, on­han au­tol­la mit­taa rei­lut vii­si met­riä.

Toi­sen penk­ki­ri­vin reu­nim­mai­set pen­kit liik­ku­vat pi­tuus­sun­nas­sa, ja tämä omi­nai­suus tar­jo­aa sää­tö­va­raa mat­kus­ta­jien ti­loil­le. Suu­ri koko tun­tuu si­sä­ti­lois­sa ja luo suu­ren ava­ran au­ton tun­nel­man – jota se to­sis­saan myös on.

Ford Explorerin tavaratila kasvaa tarvittaessa peräti 2 274 litraan.

Ford Explorerin tavaratila kasvaa tarvittaessa peräti 2 274 litraan.

Toni Lindström

Latauskaapeleille löytyy paikka tavaratilan kannen alta.

Latauskaapeleille löytyy paikka tavaratilan kannen alta.

Toni Lindström

Lataus tapahtuu kuljettajan puolelta.

Lataus tapahtuu kuljettajan puolelta.

Toni Lindström

Edes­sä is­tu­taan väl­jäs­ti mu­ka­vil­la pen­keil­lä, jot­ka tar­jo­a­vat so­pi­vas­ti myös tu­kea. Au­toon nou­su on help­poa – sii­tä pi­tää huo­len so­pi­va kor­keus ja suu­ret ovet.

Ke­vyt kä­si­tel­lä

Kul­jet­ta­jan pai­kal­ta nä­ky­mät eri suun­tiin ovat hy­vät. Kor­ke­al­la is­tu­mi­nen hel­pot­taa en­ti­ses­tään muun lii­ken­teen ha­vain­noin­tia. Etu­nä­ky­mäs­sä suu­ri ko­ne­pel­ti al­le­vii­vaa myös kul­jet­ta­jal­le moot­to­ri­ti­lan ko­koa ja au­ton keu­lan mit­to­ja.

Koos­taan ja mas­sas­taan huo­li­mat­ta Ford Exp­lo­rer on help­po ja ke­vyt kä­si­tel­tä­vä myös ah­tais­sa pai­kois­sa. Park­ki­hal­li­pyö­rit­te­lyis­tä jenk­ki­maas­tu­ril­la suo­riu­tuu vai­vat­ta, kun­han muis­taa hah­mot­taa au­ton mi­tat – nii­den ha­vain­noin­tiin tuo­vat hel­po­tus­ta park­ki­tut­kat ja ka­me­rat.

Ford Exp­lo­rer on la­taus­hyb­ri­di­nä oi­va esi­merk­ki suu­res­ta au­tos­ta, jos­ta säh­kön avit­ta­ma­na saa­daan ke­vyt ja miel­lyt­tä­vä au­to kä­si­tel­lä.

Pek­ka Kai­de­so­ja, ku­vat Toni Lindst­röm

Ford Exp­lo­rer 3.0 V6 Eco­boost 457 hv PHEV AWD ST-Line

Moot­to­ri

V6, tup­la­tur­bo, 2956 cm3, 267 kW (363 hv)/5750 r/min, 555 Nm/3500 r/min + säh­kö­moot­to­ri 75 kW (102 hv), 300 Nm, hyb­ri­di­jär­jes­tel­mä 336 kW (457 hv), 825 Nm

Suo­ri­tus­ky­ky

0–100 km/h 6,0 s, huip­pu­no­peus 230 km/h

Ku­lu­tus

3,1 l/100 km, ben­sii­ni

CO2-pääs­töt

71 g/km

Toi­min­ta­mat­ka säh­köl­lä

42 km

Ajo­ak­ku

li­tium-io­ni 13,6 kWh

La­taus­no­peus

4 h 20 min (Type 2)

Voi­man­siir­to

A10, ne­li­ve­to

Mi­tat

p. 5049, l. 2004, k. 1778 mm, ak­se­li­vä­li 3025 mm, maa­va­ra 204 mm, oma­mas­sa 2466 kg, kan­ta­vuus 694 kg, ve­to­mas­sa 2500/750 kg, ta­va­ra­ti­la 240–2274 l, tank­ki 68 l

Hin­ta

82 961 eu­roa (2021)

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Toyota Corolla Touring. Uudistuvan Toyota Corollan ennakkomyynti alkaa alkusyksyn 2022 aikana. Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen alkuvuodesta 2023.

Toyota Corolla Touring. Uudistuvan Toyota Corollan ennakkomyynti alkaa alkusyksyn 2022 aikana. Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen alkuvuodesta 2023.

Toyota

Uudistuva Toyota Corolla: Viidennen sukupolven hybri­di­tek­no­logiaa – Suomeen alkuvuodesta 2023

Auto Bild.Uutiset
4.6.2022
Toyota Corolla Touring. Uudistuvan Toyota Corollan ennakkomyynti alkaa alkusyksyn 2022 aikana. Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen alkuvuodesta 2023.

Toyota Corolla Touring. Uudistuvan Toyota Corollan ennakkomyynti alkaa alkusyksyn 2022 aikana. Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen alkuvuodesta 2023.

Toyota

Uudistuva Toyota Corolla: Viidennen sukupolven hybri­di­tek­no­logiaa – Suomeen alkuvuodesta 2023

Auto Bild.Uutiset
4.6.2022

Toyota ja Volkswagen kärjessä – suomalaiset suosivat autoissa käytän­nöl­li­syyttä myös vuonna 2022

Auto Bild.Kaupallinen yhteistyö
5.7.2022

Toyota ja Volkswagen kärjessä – suomalaiset suosivat autoissa käytän­nöl­li­syyttä myös vuonna 2022

Auto Bild.Kaupallinen yhteistyö
5.7.2022
Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Subaru / Creative Commons

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Auto Bild.Uutiset
5.6.2022
Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Subaru / Creative Commons

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Auto Bild.Uutiset
5.6.2022

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Hennessey Supercharged H650 Escalade: Isojen poikien möreä puheenvuoro

Lightyear 0 -malli: Valmistus Uudes­sa­kau­pun­gissa on lopetettu

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Renault Espace: Täysin uudet 5- ja 7-paikkaiset mallit esitellään keväällä

Koeajossa Kia Stinger 3,3 T-GDI AWD GT 5D AT: Vanhaa koulukuntaa

Nelivetoinen, keskimoottorinen Corvette E-Ray: 0-100 km/h vain 2,5 sekunnissa!

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

Koeajossa Peugeot 3008 GT HYbrid4 4x4 e-EAT8 300 PHEV: Järeää vääntöä

Koeajossa Citroën ë-Jumpy Crew Cab: Sähköinen sekajuna

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Kia Stinger 3,3 T-GDI AWD GT 5D AT: Vanhaa koulukuntaa

Koeajossa Peugeot 3008 GT HYbrid4 4x4 e-EAT8 300 PHEV: Järeää vääntöä

Koeajossa Citroën ë-Jumpy Crew Cab: Sähköinen sekajuna

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Lineartronic Field: Retkikelpoinen

Koeajossa Jaguar F-Pace P400 S Hybrid Sport: Sähkö­virs­tan­pylväs

Koeajossa Alfa Romeo Stelvio 2.0 280 HP AT8 AWD Veloce Launch Plus: Italialainen herkkupala

Koeajossa Volkswagen ID.3 Pro Performance 150 kW (akku 58 kWh) Family: Maail­man­val­loittaja

Koeajossa Audi Q8 Electrified Edition 60 TFSI e quattro Tiptronic: Jättiläiseksi kasvatettu

Koeajossa Seat Tarraco 1.4 PHEV 245 e-Hybrid FR Launch Edition DSG: Kulkeva pistokemalli

Koeajossa Hyundai i20 N: Pieni paukkurauta

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Asahi Kasei goes konseptiauto  

Hifimaailma

Clearaudio Balance Reference Phono

Hifimaailma

Astell & Kerniltä kannettava pöytäsoitin 

Koti ja keittiö

Remonttinälkä kasvoi tehdessä - 1950-luvun koti inspiroi lautta­saa­re­lais­per­hettä

Hifimaailma

Nakamichin paluu

Koti ja keittiö

Kurkista persoonallisiin joulukoteihin!

Hifimaailma

Aunen putki-Bluetooth 

Koti ja keittiö

Teppo Honkala: ”Käsityöläisen verstaalla ollaan ihmisyyden ytimessä”

Koti ja keittiö

Unelmien puutalossa on jotain perinteistä, jotain modernia

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUTTA

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Hennessey Supercharged H650 Escalade: Isojen poikien möreä puheenvuoro

Lightyear 0 -malli: Valmistus Uudes­sa­kau­pun­gissa on lopetettu

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Renault Espace: Täysin uudet 5- ja 7-paikkaiset mallit esitellään keväällä

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Kia Stinger 3,3 T-GDI AWD GT 5D AT: Vanhaa koulukuntaa

Koeajossa Peugeot 3008 GT HYbrid4 4x4 e-EAT8 300 PHEV: Järeää vääntöä

Koeajossa Citroën ë-Jumpy Crew Cab: Sähköinen sekajuna

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Lineartronic Field: Retkikelpoinen

Koeajossa Jaguar F-Pace P400 S Hybrid Sport: Sähkö­virs­tan­pylväs

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Asahi Kasei goes konseptiauto  

Hifimaailma

Clearaudio Balance Reference Phono

Hifimaailma

Astell & Kerniltä kannettava pöytäsoitin 

Koti ja keittiö

Remonttinälkä kasvoi tehdessä - 1950-luvun koti inspiroi lautta­saa­re­lais­per­hettä

Hifimaailma

Nakamichin paluu

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

AEHRA:n akseliväli on peräti 3 metriä.

AEHRA:n akseliväli on peräti 3 metriä.

AEHRA

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Kaupallinen yhteistyö

Auton hankinta – Lainalla vai säästöillä?

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Lightyear 0 -malli: Valmistus Uudes­sa­kau­pun­gissa on lopetettu

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Renault Espace: Täysin uudet 5- ja 7-paikkaiset mallit esitellään keväällä

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

Polestar: Avasi Rovaniemelle maailman ensimmäisen lumesta rakennetun autopaviljongin - sisällä on Polestar 2 ja jäästä veistettyjä varaosia

Sähköinen Peugeot Inception -konseptiauto: 800 km toimintamatkaa

Polestarin autoihin uusinta Googlen teknologiaa

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Uudistunut Renault Arkana: Keskittyy Suomessa täyshybridiin

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Uusi Opel Astra Electric: Ensi kertaa myös täyssähköisenä

Uusi Mitsubishi ASX: Kehitetty Euroopan markkinoille

Uusi Volkswagen Amarok: Nyt myynnissä – toimitukset Suomeen alkavat kesällä 2023

Uusi Hyundai Kona: Paljastetaan lähikuukausina

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Lineartronic Field: Retkikelpoinen

Koeajossa Volkswagen ID.3 Pro Performance 150 kW (akku 58 kWh) Family: Maail­man­val­loittaja

Vuoden Auto Suomessa 2023 on Kia Niro

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

AEHRA:n akseliväli on peräti 3 metriä.

AEHRA:n akseliväli on peräti 3 metriä.

AEHRA

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Kaupallinen yhteistyö

Auton hankinta – Lainalla vai säästöillä?

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Lightyear 0 -malli: Valmistus Uudes­sa­kau­pun­gissa on lopetettu

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Renault Espace: Täysin uudet 5- ja 7-paikkaiset mallit esitellään keväällä

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

Polestar: Avasi Rovaniemelle maailman ensimmäisen lumesta rakennetun autopaviljongin - sisällä on Polestar 2 ja jäästä veistettyjä varaosia

Sähköinen Peugeot Inception -konseptiauto: 800 km toimintamatkaa

Polestarin autoihin uusinta Googlen teknologiaa

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Uudistunut Renault Arkana: Keskittyy Suomessa täyshybridiin

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Uusi Opel Astra Electric: Ensi kertaa myös täyssähköisenä

Uusi Mitsubishi ASX: Kehitetty Euroopan markkinoille

Uusi Volkswagen Amarok: Nyt myynnissä – toimitukset Suomeen alkavat kesällä 2023

Uusi Hyundai Kona: Paljastetaan lähikuukausina

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Lineartronic Field: Retkikelpoinen

Koeajossa Volkswagen ID.3 Pro Performance 150 kW (akku 58 kWh) Family: Maail­man­val­loittaja

Vuoden Auto Suomessa 2023 on Kia Niro

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.