Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Land Rover Defender: Legenda täytti 75 vuotta!

Kugan tunnistaa hyvin Fordin nykymallistoon kuuluvaksi. Vanteet kertovat Vignale-varustelusta.

Kugan tunnistaa hyvin Fordin nykymallistoon kuuluvaksi. Vanteet kertovat Vignale-varustelusta.

Toni Lindström

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Kuga-valikoima on täydentynyt hybridillä. Tässä nelivedossa voimaa tuottaa bensiinimoottori yhdessä sähkömoottorin kanssa, joka saa voimansa ajossa latautuvasta akusta. Yhdistelmä osoittautui taloudelliseksi ja miellyttäväksi.

Auto Bild.Koeajot
24.6.2022

Hyb­ri­di täy­den­tää Ford Ku­gan voi­ma­lin­ja­va­li­koi­maa, jos­sa on myös pis­to­ke­la­dat­ta­va hyb­ri­di sekä ben­sii­ni- ja die­sel­vaih­to­eh­dot. Hyb­ri­din ne­li­ve­toi­suus on osal­taan tär­keä täy­den­nys ka­tu­maas­tu­rien kil­pail­lul­la mark­ki­nal­la.

On­nis­tu­nut yh­dis­tel­mä

Säh­kö­moot­to­rin ja polt­to­moot­to­rin yh­teis­työ on For­dis­sa miel­lyt­tä­vän jous­ta­vaa, ja vaih­dot moot­to­ril­ta toi­sel­le ta­pah­tu­vat täy­sin huo­maa­mat­to­mas­ti. Polt­to­moot­to­rin ään­tä ei juu­ri kuu­le kuin ko­vim­mis­sa kiih­dy­tyk­sis­sä.

Hyb­ri­di­rat­kai­su vie au­toa säh­köl­lä ää­net­tö­mäs­ti ja vai­vat­to­mas­ti. Polt­to­moot­to­ri tu­lee apuun, kun te­hoa tar­vi­taan enem­män.

Takana erottuu kaksi pakoputkea. Taka- ja sivulasit ovat tummennetut, puskurit ja helmat korinväriset.

Takana erottuu kaksi pakoputkea. Taka- ja sivulasit ovat tummennetut, puskurit ja helmat korinväriset.

Toni Lindström

Digitaalisella mittaristolla on kokoa 12,3 tuumaa. 8-tuumainen kosketusnäyttö on nostettu keskelle kojelautaa. Koeajoautossa oli myös tuulilasin heijastusnäyttö. Infonäytön ulkoinen ilme kaipaa jo päivitystä.

Digitaalisella mittaristolla on kokoa 12,3 tuumaa. 8-tuumainen kosketusnäyttö on nostettu keskelle kojelautaa. Koeajoautossa oli myös tuulilasin heijastusnäyttö. Infonäytön ulkoinen ilme kaipaa jo päivitystä.

Toni Lindström

Vaihteenvalitsin on keskikonsolissa oleva pyöreä kiekko. Myös ajotilan valintapainikkeet ovat keskikonsolissa.

Vaihteenvalitsin on keskikonsolissa oleva pyöreä kiekko. Myös ajotilan valintapainikkeet ovat keskikonsolissa.

Toni Lindström

Au­to­maat­ti­vaih­teis­toa oh­jail­laan kes­ki­kon­so­lin pyö­räs­tä, ja vaih­teis­to toi­mii hy­vin yh­teen moot­to­rien kans­sa. Me­noa voi ku­vail­la ku­mi­nau­ha­mai­sek­si, ja var­sin­kin kau­pun­ki­a­jos­sa se tuo help­pout­ta aja­mi­seen.

Voi­ma­lin­ja tar­jo­aa käyt­tä­jäl­le ta­lou­del­li­suut­ta: kau­pun­ki- ja taa­ja­ma-ajos­sa ko­ea­jo­au­tol­la pääs­tiin jopa vii­den lit­ran ku­lu­tus­lu­ke­miin. Tätä voi pi­tää hy­vä­nä suo­ri­tuk­se­na kes­ki­ko­koi­sel­le ne­li­ve­to­ka­tu­maas­tu­ril­le.

Ku­lu­tus kyl­lä­kin kas­voi var­sin no­pe­as­ti seit­se­män lit­ran tie­tä­mil­le hiu­kan ah­ke­ram­mal­la kaa­sun käy­töl­lä.

Ti­laa mat­kus­taa

Tien pääl­lä Ford Kuga vai­kut­ti ajo­tun­tu­mal­taan ame­rik­ka­lai­sel­ta. Oh­jauk­sen kes­ki­a­lue on te­hos­tet­tu tun­not­to­mak­si, ja sii­hen kai­paa li­sää For­dil­le tyy­pil­lis­tä jä­mäk­kää tun­tu­maa. Kau­pun­gis­sa ke­veys ei si­näl­lään hai­tan­nut, mut­ta väl­jem­mil­lä tie­o­suuk­sil­la tun­tu­ma tun­tui ole­van pois­sa.

Ka­tu­maas­tu­ri­na Ford Kuga on For­dil­le tär­keä myyn­ti­mal­li, sil­lä se on mer­kin myy­dyin ka­tu­maas­tu­ri­mal­li Eu­roo­pas­sa. Ford Pu­man iso­vel­je­nä se vas­taa enem­män ti­laa kai­paa­vien tar­pei­siin.

Etuistuimissa on runsaat sähköiset säädöt, mutta pehmeän istuinten tuki jää olemattomaksi.

Etuistuimissa on runsaat sähköiset säädöt, mutta pehmeän istuinten tuki jää olemattomaksi.

Toni Lindström

Takana on reilusti polvitilaa, ja pääntila riittää hyvin normaalimittaiselle. Penkki liikkuu pituussuunnassa.

Takana on reilusti polvitilaa, ja pääntila riittää hyvin normaalimittaiselle. Penkki liikkuu pituussuunnassa.

Toni Lindström

Ja ti­laa Ford Kuga tar­jo­aa­kin. Kol­man­nen su­ku­pol­ven mal­liu­u­dis­tus ve­nyt­ti Ford Ku­gaa joka suun­taan, ja ul­koi­nen kas­vu nä­kyy ja tun­tuu si­sä­ti­lois­sa, jos­sa on mai­ni­ot ti­lat vii­si­hen­ki­sel­le­kin per­heel­le.

Ta­va­ra­ti­la ve­tää 475 lit­raa, ja se kas­vaa ta­ka­pen­kin ku­mo­a­mi­sel­la 1 534 lit­raan.

Edes­sä on ka­tu­maas­tu­rien tyy­liin väl­jät ti­lat, jos­sa nä­ky­vyys on hyvä joka suun­taan. Kul­jet­ta­jan pen­kil­lä is­tu­es­sa häm­mäs­tyt­tää is­tui­men tar­jo­a­ma peh­meä ja vaa­ti­ma­ton tuki.

Tavaratila vetää normaaliasennossa 581 litraa, ja penkit kumoamalla se kasvaa 1 534 litraan. Tavaratilan kokoon vaikuttaa myös liikuteltava takapenkki.

Tavaratila vetää normaaliasennossa 581 litraa, ja penkit kumoamalla se kasvaa 1 534 litraan. Tavaratilan kokoon vaikuttaa myös liikuteltava takapenkki.

Toni Lindström

Vig­na­le-va­rus­te­tus­sa au­tos­sa penk­kiä voi sää­tää säh­köi­ses­ti kym­me­neen eri suun­taan, mut­ta se ei pe­las­ta vai­sua is­tuin­tun­tu­maa.

Myös ta­ka­pen­kil­lä on väl­jää. Ta­ka­penk­kiä voi siir­tää pi­tuus­sun­nas­sa, ja is­tu­ma-asen­to on ai­kui­sel­le­kin ti­la­va. Ta­ka­pen­kin­kin osal­ta li­sä­tu­ki oli­si tar­peen reu­na­pai­koil­le.

Mo­ni­puo­li­ses­ti va­rus­tel­tu

Ti­lo­jen li­säk­si Vig­na­le nou­see esiin run­saal­la ja ta­sok­kaal­la va­rus­te­lul­la. Si­sä­ti­lo­ja lei­maa pre­mium-luok­kai­set nah­ka­pääl­lys­tei­set pen­kit, jot­ka on va­rus­tet­tu säh­kö­sää­döil­lä ja muis­ti­pai­koil­la.

Kul­jet­ta­jan apu­na on muun mu­as­sa läm­mi­tet­tä­vään tuu­li­la­siin hei­jas­tu­va tuu­li­la­si­näyt­tö ja B&O:n ää­nen­tois­to, joka tar­jo­aa jyh­ke­ää soun­dia.

Mul­ti­me­di­a­jär­jes­tel­män näyt­tö kes­ki­kon­so­lis­sa al­kaa vai­kut­taa il­meel­tään jo hiu­kan van­hah­ta­val­ta. Pe­ruu­tus­ka­me­ra sekä etu- ja ta­ka­park­ki­tut­kat ovat luon­nol­li­ses­ti mu­ka­na va­rus­teis­sa.

Lis­taa voi­si jat­kaa pi­dem­pään­kin, mut­ta ak­tii­vi­nen va­ki­o­no­peu­den­sää­din on jä­tet­ty jos­ta­kin syys­tä li­sä­va­rus­te­lis­tal­le.

Pek­ka Kai­de­so­ja, ku­vat Toni Lindst­röm

Ford Kuga Hyb­rid (HEV) 190hv AWD Vig­na­le

Moot­to­ri

R4, 2488 cm3, 112 kW (152 hv)/5500 r/min, 200 Nm/4500 r/min + avus­ta­va säh­kö­moot­to­ri; hyb­ri­di­jär­jes­tel­mä 140 kW (190 hv)

Suo­ri­tus­ky­ky

0–100 km/h 9,1 s, huip­pu­no­peus 196 km/h

Ku­lu­tus

5,6 l/100 km, ben­sii­ni

CO2-pääs­töt

135 g/km

Ajo­ak­ku

Li­tiu­mi­o­ni 1,1 kWh

Voi­man­siir­to

A (CVT), ne­li­ve­to

Mi­tat

p. 4629, l. 1883, k. 1680 mm, ak­se­li­vä­li 2710 mm, maa­va­ra 160 mm, oma­mas­sa 1773 kg, kan­ta­vuus 507 kg, ve­to­mas­sa 1500/750 kg, ta­va­ra­ti­la 475–1482 l, tank­ki 54 l

Hin­ta

43 995 eu­roa, ko­ea­jo­au­to 46 327 eu­roa (2021)

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Snow Spacen rakentamiseen on käytetty noin 3 000 m3 lunta. Lumi on lainattu viereisestä Ounasvaaran hiihtokeskuksesta, jonne se palautetaan Snow Spacen sulkiessa ovensa helmikuun lopulla.

Snow Spacen rakentamiseen on käytetty noin 3 000 m3 lunta. Lumi on lainattu viereisestä Ounasvaaran hiihtokeskuksesta, jonne se palautetaan Snow Spacen sulkiessa ovensa helmikuun lopulla.

Polestar

Polestar: Avasi Rovaniemelle maailman ensimmäisen lumesta rakennetun autopaviljongin - sisällä on Polestar 2 ja jäästä veistettyjä varaosia

Auto Bild.Uutiset
12.1.2023
Snow Spacen rakentamiseen on käytetty noin 3 000 m3 lunta. Lumi on lainattu viereisestä Ounasvaaran hiihtokeskuksesta, jonne se palautetaan Snow Spacen sulkiessa ovensa helmikuun lopulla.

Snow Spacen rakentamiseen on käytetty noin 3 000 m3 lunta. Lumi on lainattu viereisestä Ounasvaaran hiihtokeskuksesta, jonne se palautetaan Snow Spacen sulkiessa ovensa helmikuun lopulla.

Polestar

Polestar: Avasi Rovaniemelle maailman ensimmäisen lumesta rakennetun autopaviljongin - sisällä on Polestar 2 ja jäästä veistettyjä varaosia

Auto Bild.Uutiset
12.1.2023
VBOX-tietojärjestelmien varmistaessa Battistan uskomattoman suorituskyvyn, varttimailin kiihdytysaika 8,55 sekuntia ja ½ mailin tulos 13,38 sekuntia olivat kohokohtia Automobili Pininfarinan ensimmäisen luksussähköauton tuloksissa.

VBOX-tietojärjestelmien varmistaessa Battistan uskomattoman suorituskyvyn, varttimailin kiihdytysaika 8,55 sekuntia ja ½ mailin tulos 13,38 sekuntia olivat kohokohtia Automobili Pininfarinan ensimmäisen luksussähköauton tuloksissa.

Automobili Pininfarina

Automobili Pininfarinan Battista-superauto: Rikkoi sarjan nopeusennätyksiä – mutta myös maailman nopeimmin pysähtyvä täyssähköauto!

Auto Bild.Superautot
23.2.2023
VBOX-tietojärjestelmien varmistaessa Battistan uskomattoman suorituskyvyn, varttimailin kiihdytysaika 8,55 sekuntia ja ½ mailin tulos 13,38 sekuntia olivat kohokohtia Automobili Pininfarinan ensimmäisen luksussähköauton tuloksissa.

VBOX-tietojärjestelmien varmistaessa Battistan uskomattoman suorituskyvyn, varttimailin kiihdytysaika 8,55 sekuntia ja ½ mailin tulos 13,38 sekuntia olivat kohokohtia Automobili Pininfarinan ensimmäisen luksussähköauton tuloksissa.

Automobili Pininfarina

Automobili Pininfarinan Battista-superauto: Rikkoi sarjan nopeusennätyksiä – mutta myös maailman nopeimmin pysähtyvä täyssähköauto!

Auto Bild.Superautot
23.2.2023
Rolls-Royce Black Badge Wraith Black Arrow’n designkonsepti lainattiin 1930-luvun hurjasta Thunderbolt-maanopeusennätysautosta.

Rolls-Royce Black Badge Wraith Black Arrow’n designkonsepti lainattiin 1930-luvun hurjasta Thunderbolt-maanopeusennätysautosta.

Rolls-Royce Motor Cars

Rolls-Royce Black Badge Wraith Black Arrow: Brändin viimeinen V12 Coupe

Auto Bild.Uutiset
3.4.2023
Rolls-Royce Black Badge Wraith Black Arrow’n designkonsepti lainattiin 1930-luvun hurjasta Thunderbolt-maanopeusennätysautosta.

Rolls-Royce Black Badge Wraith Black Arrow’n designkonsepti lainattiin 1930-luvun hurjasta Thunderbolt-maanopeusennätysautosta.

Rolls-Royce Motor Cars

Rolls-Royce Black Badge Wraith Black Arrow: Brändin viimeinen V12 Coupe

Auto Bild.Uutiset
3.4.2023

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Land Rover Defender: Legenda täytti 75 vuotta!

Koeajossa Renault Clio TCe 90 X-Tronic A Intens: Pikkuylellisesti variaattorilla

Volkswagenin Dresdenin tehtaan 150 000. valmistunut auto: Luovutettiin Tampereella!

Astara Auto Finland: Lahjoitti kuusi Kia-autoa koulutuskäyttöön Suomessa

Toyota Yaris: Huipulle uusi 130 hv hybri­di­voi­ma­linja vuosimalliin 2024

Auto-Bon Oy: Vahvistaa Citroënin, Opelin ja Peugeotin jakelua vahvojen yhteis­työ­kump­pa­nei­densa kanssa

Škoda Enyaq Laurin & Klement: Lisää toimintamatkaa ja päivitetty tekniikka

Auto Bild 7/2023 on kaupoissa

1974 Hyundai Pony Concept: Huikean nykyaikaisen näköinen konsep­tiur­hei­luauto entisöitiin

Skotlannin nelivetonyrkki iskee: Munro Mk.1 Pick-Up on kovaa luokkaa

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Renault Clio TCe 90 X-Tronic A Intens: Pikkuylellisesti variaattorilla

Koeajossa BMW iX3 Charged Plus: Sähköinen välimalli

Koeajossa Mercedes-Benz C 200 4Matic A Business AMG: Moderni mittapuu

Koeajossa Dacia Sandero TCe 90 A Comfort: Pirteä perusauto

Koeajossa Fiat 500 La Prima HB 118 hv 42 kWh: Ilman käyntimurinaa

Koeajossa Hyundai Santa Fe Plug-In 1.6 T-GDI 265 hv 4WD 6AT Premium: Amerikan malliin

Ensikoeajossa Renault Arkana E-Tech 145 Hybrid Intens: Kahdenlainen näkemys

Koeajossa Mercedes-Benz Sprinter: Suuri ja mahtava

Koeajossa Mazda MX-5 2.0 (184) Skyactiv-G 100th Anniversary MT: Juhlapainos

Koeajossa Kia Stinger 3,3 T-GDI AWD GT 5D AT: Vanhaa koulukuntaa

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Todellisen legendan paluu 

Hifimaailma

Chordin ultimaattinen vahvistin

Koti ja keittiö

Taitelija Sanni Olasvuorella on vaihtuva taidenäyttely värikkään kotinsa seinillä

Hifimaailma

Chordilta TT-sarjan päätevahvistin

Hifimaailma

Iso alkusoitto Liettuasta

Hifimaailma

Thraxin Lyra SE 

Hifimaailma

Lähtötasoa vähän korkeammalla  

Hifimaailma

Valoa heijastamaton

Koti ja keittiö

Perhe osti asunnon pohja­pii­rus­tuksen perusteella ja näki uuden kotinsa vasta juuri muuton kynnyksellä

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUTTA

Land Rover Defender: Legenda täytti 75 vuotta!

Koeajossa Renault Clio TCe 90 X-Tronic A Intens: Pikkuylellisesti variaattorilla

Volkswagenin Dresdenin tehtaan 150 000. valmistunut auto: Luovutettiin Tampereella!

Astara Auto Finland: Lahjoitti kuusi Kia-autoa koulutuskäyttöön Suomessa

Toyota Yaris: Huipulle uusi 130 hv hybri­di­voi­ma­linja vuosimalliin 2024

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Renault Clio TCe 90 X-Tronic A Intens: Pikkuylellisesti variaattorilla

Koeajossa BMW iX3 Charged Plus: Sähköinen välimalli

Koeajossa Mercedes-Benz C 200 4Matic A Business AMG: Moderni mittapuu

Koeajossa Dacia Sandero TCe 90 A Comfort: Pirteä perusauto

Koeajossa Fiat 500 La Prima HB 118 hv 42 kWh: Ilman käyntimurinaa

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Todellisen legendan paluu 

Hifimaailma

Chordin ultimaattinen vahvistin

Koti ja keittiö

Taitelija Sanni Olasvuorella on vaihtuva taidenäyttely värikkään kotinsa seinillä

Hifimaailma

Chordilta TT-sarjan päätevahvistin

Hifimaailma

Iso alkusoitto Liettuasta

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Toyota Yarisin uusi voimalinja tehokkaamman sähkömoottorin ja tehonhallintayksikön (PCU) kanssa nostavat järjestelmän kokonaistehoa 12 % ja vääntöä 30 % verrattuna edelleen rinnalla jatkavaan versioon nähden. Uudet lukemat kirjataan nyt muotoon 130 hv (97 kW) sekä 185 Nm.

Toyota Yarisin uusi voimalinja tehokkaamman sähkömoottorin ja tehonhallintayksikön (PCU) kanssa nostavat järjestelmän kokonaistehoa 12 % ja vääntöä 30 % verrattuna edelleen rinnalla jatkavaan versioon nähden. Uudet lukemat kirjataan nyt muotoon 130 hv (97 kW) sekä 185 Nm.

Toyota

Toyota Yaris: Huipulle uusi 130 hv hybri­di­voi­ma­linja vuosimalliin 2024

Kaupallinen yhteistyö

Auton hankinta – Lainalla vai säästöillä?

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Land Rover Defender: Legenda täytti 75 vuotta!

Volkswagenin Dresdenin tehtaan 150 000. valmistunut auto: Luovutettiin Tampereella!

Astara Auto Finland: Lahjoitti kuusi Kia-autoa koulutuskäyttöön Suomessa

Toyota Yaris: Huipulle uusi 130 hv hybri­di­voi­ma­linja vuosimalliin 2024

Auto-Bon Oy: Vahvistaa Citroënin, Opelin ja Peugeotin jakelua vahvojen yhteis­työ­kump­pa­nei­densa kanssa

Škoda Enyaq Laurin & Klement: Lisää toimintamatkaa ja päivitetty tekniikka

Skotlannin nelivetonyrkki iskee: Munro Mk.1 Pick-Up on kovaa luokkaa

Mitsubishin suomalainen työntekijä valittiin uskomattomaan Dakar-seikkailuun!

Renault: Ensiesittelee tulevan Coupe-SUV -luokan lippulaivansa Pariisin ilmai­lu­näy­tök­sessä kesäkuussa

Uuden sukupolven Škoda Kodiaq ja Škoda Superb: Napapiirillä äärikylmien olosuhteiden testeissä

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Toyota Yaris: Huipulle uusi 130 hv hybri­di­voi­ma­linja vuosimalliin 2024

Škoda: Julkaisi ensimmäiset kuvat uusista Superb Liftback- ja Combi-malleista, sekä uudesta Kodiaqista

Volvo XC60 Black Edition: Erikoisversio saapui

Mercedes-Benz E-sarja: Pisto­ke­la­dat­ta­villa hybrideillä jopa 115 kilometriä sähköllä

Täyssähköinen Cupra Tavascan: Takavetoisena ja nelivetoisena yli 500 km toimintamatka – näyttävä tuotantomalli tulossa myyntiin Suomessa 2024

Opel Grandland GSe 300 PHEV AWD A8: Urheilullinen nelivetoinen katumaasturi myynnissä yhtenä varustetasona

Renault Austral: Kadjarin ja Koleosin seuraaja

Koeajossa Mercedes-Benz C 200 4Matic A Business AMG: Moderni mittapuu

Škoda Enyaq Laurin & Klement: Lisää toimintamatkaa ja päivitetty tekniikka

Koeajossa BMW iX3 Charged Plus: Sähköinen välimalli

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Toyota Yarisin uusi voimalinja tehokkaamman sähkömoottorin ja tehonhallintayksikön (PCU) kanssa nostavat järjestelmän kokonaistehoa 12 % ja vääntöä 30 % verrattuna edelleen rinnalla jatkavaan versioon nähden. Uudet lukemat kirjataan nyt muotoon 130 hv (97 kW) sekä 185 Nm.

Toyota Yarisin uusi voimalinja tehokkaamman sähkömoottorin ja tehonhallintayksikön (PCU) kanssa nostavat järjestelmän kokonaistehoa 12 % ja vääntöä 30 % verrattuna edelleen rinnalla jatkavaan versioon nähden. Uudet lukemat kirjataan nyt muotoon 130 hv (97 kW) sekä 185 Nm.

Toyota

Toyota Yaris: Huipulle uusi 130 hv hybri­di­voi­ma­linja vuosimalliin 2024

Kaupallinen yhteistyö

Auton hankinta – Lainalla vai säästöillä?

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Land Rover Defender: Legenda täytti 75 vuotta!

Volkswagenin Dresdenin tehtaan 150 000. valmistunut auto: Luovutettiin Tampereella!

Astara Auto Finland: Lahjoitti kuusi Kia-autoa koulutuskäyttöön Suomessa

Toyota Yaris: Huipulle uusi 130 hv hybri­di­voi­ma­linja vuosimalliin 2024

Auto-Bon Oy: Vahvistaa Citroënin, Opelin ja Peugeotin jakelua vahvojen yhteis­työ­kump­pa­nei­densa kanssa

Škoda Enyaq Laurin & Klement: Lisää toimintamatkaa ja päivitetty tekniikka

Skotlannin nelivetonyrkki iskee: Munro Mk.1 Pick-Up on kovaa luokkaa

Mitsubishin suomalainen työntekijä valittiin uskomattomaan Dakar-seikkailuun!

Renault: Ensiesittelee tulevan Coupe-SUV -luokan lippulaivansa Pariisin ilmai­lu­näy­tök­sessä kesäkuussa

Uuden sukupolven Škoda Kodiaq ja Škoda Superb: Napapiirillä äärikylmien olosuhteiden testeissä

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Toyota Yaris: Huipulle uusi 130 hv hybri­di­voi­ma­linja vuosimalliin 2024

Škoda: Julkaisi ensimmäiset kuvat uusista Superb Liftback- ja Combi-malleista, sekä uudesta Kodiaqista

Volvo XC60 Black Edition: Erikoisversio saapui

Mercedes-Benz E-sarja: Pisto­ke­la­dat­ta­villa hybrideillä jopa 115 kilometriä sähköllä

Täyssähköinen Cupra Tavascan: Takavetoisena ja nelivetoisena yli 500 km toimintamatka – näyttävä tuotantomalli tulossa myyntiin Suomessa 2024

Opel Grandland GSe 300 PHEV AWD A8: Urheilullinen nelivetoinen katumaasturi myynnissä yhtenä varustetasona

Renault Austral: Kadjarin ja Koleosin seuraaja

Koeajossa Mercedes-Benz C 200 4Matic A Business AMG: Moderni mittapuu

Škoda Enyaq Laurin & Klement: Lisää toimintamatkaa ja päivitetty tekniikka

Koeajossa BMW iX3 Charged Plus: Sähköinen välimalli

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2