Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Uusien autojen asiakaskoeajot: Tässä oudoimpia piirimyyjien kokemuksia Britanniasta!

Koeajossa Nissan Micra IG-T 100 S/S Xtronic N-Connecta A: Persoonallinen lähestymistapa

Micran mallimerkinnässä oleva Xtronic ei tosiaankaan viittaa nelivetoon, vaan portaattomaan automaat­ti­vaih­teistoon.

Auto Bild.Koeajot
30.12.2020

Nis­san Mic­ra miel­le­tään kau­pun­ki­au­tok­si, mut­ta se pal­ve­lee vä­hin­tään yh­tä ky­vyk­kääs­ti myös maan­tie­a­jos­sa. 100-he­vos­voi­mai­sen au­to­maat­ti-Mic­ran ko­ea­jo­ku­lu­tus aset­tui 6,1 lit­raan sa­dal­la ki­lo­met­ril­lä. Luku vai­kut­taa sie­det­tä­väl­tä, jos­kaan ei al­hai­sel­ta – mut­ta pi­tää muis­taa, et­tä vaih­teis­to­na on por­taa­ton CVT.

Micra soveltuu citykäytön ohella  oivallisesti myös maantieajoon.  Kaukovaloautomatiikka  seuraa vakiona.

Micra soveltuu citykäytön ohella oivallisesti myös maantieajoon. Kaukovaloautomatiikka seuraa vakiona.

Takaviistosta Micra  on perinteisemmän  Nissanin näköinen.

Takaviistosta Micra on perinteisemmän Nissanin näköinen.

Mic­ran 3-sy­lin­te­ri­nen, mo­ni­pis­te­suih­ku­tuk­sel­la ja tur­bol­la to­teu­tet­tu kier­ros­herk­kä moot­to­ri ve­tää var­sin pir­te­äs­ti kiih­dy­tyk­sis­sä. Nol­las­ta sa­taan -ar­vo on vain 13,0 se­kun­tia, mut­ta Mic­ra tun­tuu CVT:n an­si­os­ta käy­tän­nös­sä kui­ten­kin pal­jon ha­na­kam­mal­ta, kuin mitä pa­pe­ri­ar­vo an­taa ym­mär­tää, sil­lä liik­keel­le pääs­ty­ään au­to kiih­tyy mu­ka­vas­ti. Pik­ku­mii­nus­ta tu­lee sii­tä, et­tä moot­to­ri tä­ris­tää aa­vis­tuk­sen tyh­jä­käyn­nil­lä. Vas­taa­vas­ti ma­nu­aa­li­vaih­tei­nen 100 hv:n Mic­ra kiih­tyy sa­ta­seen 11 se­kun­nis­sa.

Micra on vuosien mittaan kasvanut selvästi isommaksi autoksi.

Micra on vuosien mittaan kasvanut selvästi isommaksi autoksi.

Kojelaudassa on ylellisen oloista vaaleaa nahkapäällystettä. Nahkakehäinen, alalaidastaan litteä ohjauspyörä ja pyöreät mittarit luovat urheilullisuutta.

Kojelaudassa on ylellisen oloista vaaleaa nahkapäällystettä. Nahkakehäinen, alalaidastaan litteä ohjauspyörä ja pyöreät mittarit luovat urheilullisuutta.

Mic­ra IG-T 100 Xtro­nic on au­to­maat­ti­vaih­tei­se­na pik­ku­au­tok­si laa­duk­kaan ren­to luot­sat­ta­va maan­tie­a­jos­sa. Kau­pun­ki­pyö­ri­tyk­ses­sä ja py­sä­köin­ti­hal­leis­sa se on ket­te­rä. Maan­tie­a­jos­sa no­peu­del­la 80 km/h käyn­ti­no­peus on noin 1 750 r/min, jol­loin me­lu­ta­so jää kor­vaa miel­lyt­tä­vän ma­ta­lak­si. Vas­taa­vas­ti 100 km/h:n no­peu­del­la kier­rok­set py­syt­te­le­vät so­pi­vas­ti 2 000 mi­nuut­ti­kier­rok­sen tun­tu­mas­sa.

Kes­ki­näi­set vään­tö­e­rot

Mic­ran 100-he­vos­voi­mai­sen au­to­maa­tin ja 5-vaih­tei­sen ma­nu­aa­li­ver­si­on suu­rin vään­tö­mo­ment­ti on eri­ä­vä, sil­lä CVT:n kans­sa pa­ras vään­tö on 144 Nm/2 000 r/min, kun taas ma­nu­aa­li­vaih­tei­sen ar­vok­si mer­ki­tään hie­man kor­ke­am­mat 160 Nm/2 750 r/min. CVT:n kera moot­to­ri siis vään­tää hie­man vä­hem­män, mut­ta sa­mal­la so­pi­vas­ti alem­mil­la kier­rok­sil­la.

Pikkuauton nopeusnäytön suurin lukema 220 km/h viestii myös maantieominaisuuksista, vaikka niin korkealle ei tällä versiolla ylletäkään.

Pikkuauton nopeusnäytön suurin lukema 220 km/h viestii myös maantieominaisuuksista, vaikka niin korkealle ei tällä versiolla ylletäkään.

CVT-vaihteiston valitsin nahalla silatussa keskikonsolissa on melkein kuin kalliimman luokan autosta.

CVT-vaihteiston valitsin nahalla silatussa keskikonsolissa on melkein kuin kalliimman luokan autosta.

CVT-vaih­teis­to edel­lyt­tää hie­man eri­lais­ta kaa­su­jal­ka­syk­liä kuin pe­rin­tei­set mo­men­tin­muun­ti­mel­la to­teu­te­tut au­to­maa­tit. To­si­a­si­as­sa CVT te­kee Mic­ras­ta ai­ka juh­la­van kom­pak­ti­luo­kan pik­ku­au­ton. En­nen kaik­kea se an­taa vai­vat­to­muut­ta kau­pun­ki­a­joon. CVT:llä aja­mi­seen tot­tuu no­pe­as­ti, ja Nis­sa­nin laa­ti­kos­sa py­ri­tään vir­tu­aa­li­py­kä­lien myö­tä pää­se­mään lä­hem­mäk­si pe­rin­tei­sen au­to­maa­tin vaih­to­tun­tu­mia.

Jou­si­tus on vank­ka. Jon­kun mie­les­tä se voi ol­la pin­ta­ko­va, mut­ta se toi­mii ai­ka hie­nos­ti kuo­pis­sa ja saa Mic­ran tun­tu­maan py­kä­lää isom­mal­ta, kuin mitä se on. Tämä piir­re al­le­vii­vaa mal­lin so­vel­tu­vuut­ta yh­tä­läi­ses­ti maan­tie­a­joon. Täs­mäl­li­nen oh­jauk­sen kes­ki­a­lu­e­tun­tu­ma on se­kin tär­keä asia pit­käl­lä mat­kal­la. Jos sat­tuu leik­kaa­maan mut­kai­sil­la teil­lä kes­ki­vii­vo­ja, kais­ta­vah­ti tä­ris­tää ke­vy­es­ti oh­jaus­pyö­rää ja pi­tää hy­vän­tuu­lis­ta pö­ri­nää.

Etuistuimet osoittautuivat oletettua mukavammiksi, ja ne antavat kohtuullisesti sivuttaistukea.

Etuistuimet osoittautuivat oletettua mukavammiksi, ja ne antavat kohtuullisesti sivuttaistukea.

Takaistuimella polvitila riittää pitkäkoipiselle vain, jos etuistuimia ei säädetä kovin taakse.

Takaistuimella polvitila riittää pitkäkoipiselle vain, jos etuistuimia ei säädetä kovin taakse.

Ko­ea­jon ai­ka­na tör­mäyk­se­nes­to­jär­jes­tel­mä kyt­key­tyi yl­lät­tä­en muu­ta­man ker­ran pois toi­min­nas­ta il­moit­ta­en, et­tä etu­tut­ka on peit­ty­nyt. Ky­sees­sä oli mitä il­mei­sim­min sof­ta­häi­riö, kos­ka au­to oli kai­kil­la ta­pah­tu­ma­ker­roil­la puh­das. Mic­ran tur­va­jär­jes­tel­miin lu­keu­tuu myös hä­tä­jar­ru­tus­toi­min­to. Kuol­leen kul­man va­roi­tus­jär­jes­tel­män saa li­sä­va­rus­tee­na vain Tek­naan. Ris­te­ä­vän lii­ken­teen va­roi­tin­ta ei ole tar­jol­la.

No­pea osoi­te­syöt­tö

Ko­je­lau­dan toi­min­not ovat simp­pe­lit. Sel­ke­ät, pyö­re­ät ana­lo­gi­set pää­mit­ta­rit ovat pik­ku­au­ton näy­töik­si sport­ti­set. Asi­al­li­sen ko­koi­nen 7-tuu­mai­nen kos­ke­tus­näyt­tö on käy­tän­nöl­li­nen. Mic­ran na­vi­goin­ti­lait­teen oh­jel­moin­ti su­juu hel­pos­ti, ja sitä no­peut­taa kaik­kien tie­to­jen syöt­tö yh­del­le ri­vil­le. Kar­tan reit­ti­näyt­tö sai­si sen si­jaan ol­la vi­su­aa­li­ses­ti sel­ke­äm­pi.

Navigaattorin osoitetietojen syöttö tapahtuu uuden multimediajärjestelmän 7-tuumaisella kosketusnäytöllä yhdelle riville.

Navigaattorin osoitetietojen syöttö tapahtuu uuden multimediajärjestelmän 7-tuumaisella kosketusnäytöllä yhdelle riville.

Tavaratilan suurin tilavuus on noin 1 000 litraa. Harmi vain, että laajennettu tila ei ole tasapohjainen.

Tavaratilan suurin tilavuus on noin 1 000 litraa. Harmi vain, että laajennettu tila ei ole tasapohjainen.

Ra­di­on ää­ni­sää­döt löy­ty­vät poik­keuk­sel­li­sen no­pe­as­ti, ja ra­di­on ää­nen­laa­tu on tä­män ko­koi­sek­si au­tok­si var­sin laa­du­kas. Mu­ka­vaa on se­kin, et­tä Mic­raan saa usei­ta eri­lai­sia per­so­noin­ti­pa­ket­te­ja, joi­den avul­la au­tos­ta pys­tyy muok­kaa­maan erot­tu­van.

Mic­ran pe­rus­ta­va­ra­ti­la on – ha­ta­ran olois­ta hat­tu­hyl­lyä lu­kuun ot­ta­mat­ta – kä­te­vän muo­toi­nen. Laa­jen­net­tu ta­va­ra­ti­la ei ole va­li­tet­ta­vas­ti ta­sa­poh­jai­nen.↔

Juha Pel­to­nen

Nis­san Mic­ra IG-T 100 S/S Xtro­nic N-Con­nec­ta A

Moot­to­ri

R3, tur­bo, 999 cm³, 74 kW (100 hv)/5000 r/min, 144 Nm/2000 r/min

Suo­ri­tus­ky­ky

0–100 km/h 11,0 s, huip­pu­no­peus 184 km/h

Ku­lu­tus

6,3 l/100 km, ben­sii­ni

CO2-pääs­töt

141 g/km

Voi­man­siir­to

A (CVT), etu­ve­to

Mi­tat

p. 3999, l. 1743, k. 1455 mm, ak­se­li­vä­li 1510 mm, oma­mas­sa 1060–1105 kg, kan­ta­vuus 565–520 kg, ve­to­mas­sa 1200/555 kg, ta­va­ra­ti­la 300–1004 l, tank­ki 41 l

Hin­ta

20 760 eu­roa, ko­ea­jo­au­to 21 277 eu­roa (2019)

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Uudistunut Peugeot 5008 SUV nähdään Suomessa ensimmäisen kerran vuoden 2020 lopulla.

Uudistunut Peugeot 5008 SUV nähdään Suomessa ensimmäisen kerran vuoden 2020 lopulla.

Peugeot 5008 SUV facelift: Nyt vakiona 7-paikkainen

Auto Bild.Uutiset
6.9.2020
Uudistunut Peugeot 5008 SUV nähdään Suomessa ensimmäisen kerran vuoden 2020 lopulla.

Uudistunut Peugeot 5008 SUV nähdään Suomessa ensimmäisen kerran vuoden 2020 lopulla.

Peugeot 5008 SUV facelift: Nyt vakiona 7-paikkainen

Auto Bild.Uutiset
6.9.2020

Kia

Vuonna 2025: Joka kolmas Kian myymä auto Euroopassa sähköauto

Auto Bild.Uutiset
3.2.2021

Kia

Vuonna 2025: Joka kolmas Kian myymä auto Euroopassa sähköauto

Auto Bild.Uutiset
3.2.2021
Nico Rosberg on yksi vain 150:stä ihmisestä maailmanlaajuisesti, joka omistaa Rimac C_Two:n.

Nico Rosberg on yksi vain 150:stä ihmisestä maailmanlaajuisesti, joka omistaa Rimac C_Two:n.

Rimac-superauto: F1-mestari Nico Rosberg ryhtyy testaamaan edistyksellistä prototyyppiä!

Auto Bild.Superautot
28.8.2020
Nico Rosberg on yksi vain 150:stä ihmisestä maailmanlaajuisesti, joka omistaa Rimac C_Two:n.

Nico Rosberg on yksi vain 150:stä ihmisestä maailmanlaajuisesti, joka omistaa Rimac C_Two:n.

Rimac-superauto: F1-mestari Nico Rosberg ryhtyy testaamaan edistyksellistä prototyyppiä!

Auto Bild.Superautot
28.8.2020

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Uusien autojen asiakaskoeajot: Tässä oudoimpia piirimyyjien kokemuksia Britanniasta!

Näitä nähdään vain Nipponin saarella: Bentley Continental GT V8 Equinox Editionia tehdään käsityönä vain 10 kpl

Uusi Renault Express Van: Sai ennak­ko­myyn­ti­hinnat

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Volvo: Sähköisen myyntikanavan toiminta käynnistyi

Jaguar F-Type R-Dynamic Black: Vielä ylellisempiä muunnoksia

Citroën C5 X: Lippulaiva syksyllä Suomeen

Koeajossa Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi 4WD 8AT Premium 7P: Viisaasti ladattu

Uusi Toyota Yaris Cross: Nyt ennakkomyynnissä – myös nelivetoisena

Uusi Subaru Outback: Suomeen toukokuussa

HYÖTYJUTUT

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

Näin sujuu koiran kuljetus autossa - täsmäohjeet

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi 4WD 8AT Premium 7P: Viisaasti ladattu

Koeajossa Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD-i Premium: Entistä särmikkäämpi

Koeajo Audi A4 Avant Business Advanced 40 TDI quattro S tronic: Muikeamman oloinen

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

Koeajossa Volkswagen Passat Variant GTE: Virran viemää

Koeajossa Kia e-Soul: Sähköistä ajoa

Koeajossa Renault Clio TCe 100 Intens: Ajettavasti tilava

Koeajossa SsangYong Korando D1.6 4WD 6AT Quartz: Särmikkään mukava

Koeajossa BMW 118i Business M Sport: Isoihin päin

Koeajossa Ford Ranger Double Cab 2.0 TDCi 213 hv A10 4x4 Wildtrak: Hyvin vääntää!

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Vanha vaakahuone Fiskarsissa on nyt upea, loft-henkinen koti

Hifimaailma

Vapise soundbar 

Hifimaailma

eSseCin kelluvat laitealustat 

Hifimaailma

Trianglelta kaksi 40th Anniversary -kaiutinta 

Hifimaailma

Advancen uusi esivahvistin 

Koti ja keittiö

Itse suunniteltu talo nousi kompaktille tontille

Hifimaailma

Uusi hybridi kuulokevahvistin 

Hifimaailma

Alasskaalattu Legenda 

Hifimaailma

Goldmund Eidos Reference SACD -soitin 

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Nyt on kiire, jos haluaa super­mie­len­kiin­toisia autolöytöjä: 1973 Range Rover V8 uskomattoman edullisesti?

Mercedes-Benz S Cabriolet: Myös erityisnopeana AMG-painoksena

Etkö osaa pysäköidä ilman kolhuja? Ei hätää, tässä eräs ratkaisumalli!

Tutkimuksen mukaan: Tietyömailla ajetaan reipasta ylinopeutta

Audi esittelee quattro ultra -nelive­to­jär­jes­telmän

Volvo Cars: Suunnittelee käynnistävänsä autonomisen ajamisen kokeen Kiinassa

Seat Ateca -katumaasturi: Suomeen syksyllä 2016

Ohoh: Nyt löytyi sympaattinen super­har­vi­naisuus – näitä autoja ei muuten ihan heti tule vastaan!

Suomi-elokuvan myyttinen avoau­to­har­vi­naisuus: Katosi jäljettömiin 1939 – muurattiin mystiseen salakäytävään?

UUTTA

Uusien autojen asiakaskoeajot: Tässä oudoimpia piirimyyjien kokemuksia Britanniasta!

Näitä nähdään vain Nipponin saarella: Bentley Continental GT V8 Equinox Editionia tehdään käsityönä vain 10 kpl

Uusi Renault Express Van: Sai ennak­ko­myyn­ti­hinnat

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Volvo: Sähköisen myyntikanavan toiminta käynnistyi

HYÖTYJUTUT

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi 4WD 8AT Premium 7P: Viisaasti ladattu

Koeajossa Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD-i Premium: Entistä särmikkäämpi

Koeajo Audi A4 Avant Business Advanced 40 TDI quattro S tronic: Muikeamman oloinen

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

Koeajossa Volkswagen Passat Variant GTE: Virran viemää

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Nyt on kiire, jos haluaa super­mie­len­kiin­toisia autolöytöjä: 1973 Range Rover V8 uskomattoman edullisesti?

Mercedes-Benz S Cabriolet: Myös erityisnopeana AMG-painoksena

Etkö osaa pysäköidä ilman kolhuja? Ei hätää, tässä eräs ratkaisumalli!

Tutkimuksen mukaan: Tietyömailla ajetaan reipasta ylinopeutta

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Vanha vaakahuone Fiskarsissa on nyt upea, loft-henkinen koti

Hifimaailma

Vapise soundbar 

Hifimaailma

eSseCin kelluvat laitealustat 

Hifimaailma

Trianglelta kaksi 40th Anniversary -kaiutinta 

Hifimaailma

Advancen uusi esivahvistin 

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

TILAA TÄSTÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Outback näyttää kompaktimmalta,  kuin mitä se todellisuudessa on  – sisätilat ovat nimittäin valtavat.  Hyvin toimiva kaukovaloautomatiikka  lukeutuu Summitin hyveisiin.

Outback näyttää kompaktimmalta, kuin mitä se todellisuudessa on – sisätilat ovat nimittäin valtavat. Hyvin toimiva kaukovaloautomatiikka lukeutuu Summitin hyveisiin.

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

Kaupallinen yhteistyö

Pihavaja tarjoaa monipuolista säilytystilaa helposti

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Uusien autojen asiakaskoeajot: Tässä oudoimpia piirimyyjien kokemuksia Britanniasta!

Uusi Renault Express Van: Sai ennak­ko­myyn­ti­hinnat

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Volvo: Sähköisen myyntikanavan toiminta käynnistyi

Citroën C5 X: Lippulaiva syksyllä Suomeen

Uusi Toyota Yaris Cross: Nyt ennakkomyynnissä – myös nelivetoisena

Uusi Subaru Outback: Suomeen toukokuussa

Toyota GR 86: Uusi vastaisku esiteltiin Japanissa

Polestar 2 esiteltiin Suomessa: Auto Bild Suomi ajamassa

Ensisilmäys: Tällainen on uusi Volkswagen Multivan

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

BMW i4: Esimakua vuosi sitten julkaistusta BMW i4 -konseptiautosta

Koeajossa Volkswagen Passat Variant GTE: Virran viemää

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Uusi Toyota Yaris Cross: Nyt ennakkomyynnissä – myös nelivetoisena

Koeajossa Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD-i Premium: Entistä särmikkäämpi

Ensisilmäys: Tällainen on uusi Volkswagen Multivan

Polestar 2 esiteltiin Suomessa: Auto Bild Suomi ajamassa

Kia EV6 -täyssähköauto: Jopa 510 km toimintamatka – 0-100 km/h 3,5 sekuntia

Goodyear: Lanseeraa uuden nastarenkaan, jonka jarru­tus­suo­ri­tuskyky jäällä ja lumella sekä käsittely lumella on ylivertainen

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Auto Bild.Uutiset
15.4.2016
Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Auto Bild.Uutiset
15.4.2016

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

TILAA TÄSTÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Outback näyttää kompaktimmalta,  kuin mitä se todellisuudessa on  – sisätilat ovat nimittäin valtavat.  Hyvin toimiva kaukovaloautomatiikka  lukeutuu Summitin hyveisiin.

Outback näyttää kompaktimmalta, kuin mitä se todellisuudessa on – sisätilat ovat nimittäin valtavat. Hyvin toimiva kaukovaloautomatiikka lukeutuu Summitin hyveisiin.

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

Kaupallinen yhteistyö

Pihavaja tarjoaa monipuolista säilytystilaa helposti

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Uusien autojen asiakaskoeajot: Tässä oudoimpia piirimyyjien kokemuksia Britanniasta!

Uusi Renault Express Van: Sai ennak­ko­myyn­ti­hinnat

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Volvo: Sähköisen myyntikanavan toiminta käynnistyi

Citroën C5 X: Lippulaiva syksyllä Suomeen

Uusi Toyota Yaris Cross: Nyt ennakkomyynnissä – myös nelivetoisena

Uusi Subaru Outback: Suomeen toukokuussa

Toyota GR 86: Uusi vastaisku esiteltiin Japanissa

Polestar 2 esiteltiin Suomessa: Auto Bild Suomi ajamassa

Ensisilmäys: Tällainen on uusi Volkswagen Multivan

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

BMW i4: Esimakua vuosi sitten julkaistusta BMW i4 -konseptiautosta

Koeajossa Volkswagen Passat Variant GTE: Virran viemää

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Uusi Toyota Yaris Cross: Nyt ennakkomyynnissä – myös nelivetoisena

Koeajossa Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD-i Premium: Entistä särmikkäämpi

Ensisilmäys: Tällainen on uusi Volkswagen Multivan

Polestar 2 esiteltiin Suomessa: Auto Bild Suomi ajamassa

Kia EV6 -täyssähköauto: Jopa 510 km toimintamatka – 0-100 km/h 3,5 sekuntia

Goodyear: Lanseeraa uuden nastarenkaan, jonka jarru­tus­suo­ri­tuskyky jäällä ja lumella sekä käsittely lumella on ylivertainen

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Auto Bild.Uutiset
15.4.2016
Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Auto Bild.Uutiset
15.4.2016
Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.