Keula on nimittäin ideoitu 1957 Chevrolet Bel-Airista, kun taas sivulinja muistuttaa 1958- ja peräosa 1959 Chevroletia.

Keula on nimittäin ideoitu 1957 Chevrolet Bel-Airista, kun taas sivulinja muistuttaa 1958- ja peräosa 1959 Chevroletia.

Tästä siipijenkistä useimmat eivät ole ikinä kuulleet – mikä on 7-8-9?

Sen valmistaja on N2A ja sen mallinimi on 7-8-9. Hetkinen?!

Auto Bild.Klassikot

Ame­rik­ka­lai­nen eri­kois­pa­ja N2A Mo­tors kus­to­moi au­to­ja. Ja N2A:n suun­nit­te­le­ma mal­li 7-8-9 täyt­tää taa­tus­ti mo­nen jenk­ki­au­to­har­ras­ta­jan unel­ma-au­ton vaa­ti­muk­set.

N2A Mo­tor­sin yh­ti­ö­ni­mi muo­dos­tuu sa­nois­ta "No2Ali­ke", ei kah­ta kes­ke­nään sa­man­lais­ta.

Jo­kai­nen au­to on uniik­ki

N2A ei val­mis­ta edes kah­ta sa­man­lais­ta vä­riyh­dis­tel­mää au­toi­hin­sa.

Upea peräosa tuo mieleen 1959 Chevroletin.

Upea peräosa tuo mieleen 1959 Chevroletin.

Mal­lis­sa 7-8-9 on ni­men­sä mu­kai­ses­ti ai­nek­sia useis­ta sen ajan Chev­ro­let-vuo­si­ker­rois­ta.

Keu­la on ni­mit­täin ide­oi­tu 1957 Chev­ro­let Bel-Ai­ris­ta, kun taas si­vu­lin­ja muis­tut­taa 1958- ja pe­rä­o­sa 1959 Chev­ro­le­tia.

Kori val­mis­te­taan hii­li­kui­dus­ta

N2A 7-8-9:n pohjana on Corvette tai sitten vastaavapohjainen Cadillac XLR.

N2A 7-8-9:n pohjana on Corvette tai sitten vastaavapohjainen Cadillac XLR.

N2A 7-8-9:n poh­ja­na on Cor­vet­te tai sit­ten vas­taa­va­poh­jai­nen Ca­dil­lac XLR (niil­le, jot­ka ha­lu­a­vat pel­ti­sen avat­ta­van ka­ton).

6,0-lit­rai­nen V8 tuot­taa joko 440 tai 800 he­vos­voi­maa. Asi­a­kas päät­tää.

Juha Pel­to­nen

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Kaksi uutta voimalinjaa Renault Symbioz -malliin: enemmän tehoa, vähemmän kulutusta

Auto Bild.Uutiset

Kaksi uutta voimalinjaa Renault Symbioz -malliin: enemmän tehoa, vähemmän kulutusta

Auto Bild.Uutiset

Yhdeksällä paikkakunnalla ilmaisia tuuli­la­si­tar­kas­tuksia

Auto Bild.Uutiset

Yhdeksällä paikkakunnalla ilmaisia tuuli­la­si­tar­kas­tuksia

Auto Bild.Uutiset
Ledipikseliajovalot ovat varsin tehokkaat. Vizor-maski edustaa Opelin nykyilmettä.

Ledipikseliajovalot ovat varsin tehokkaat. Vizor-maski edustaa Opelin nykyilmettä.

Juha Peltonen

Koeajossa Opel Astra Electric GS 54 kWh 156 A: Ranskalaiset sukujuuret

Auto Bild.Koeajot
Ledipikseliajovalot ovat varsin tehokkaat. Vizor-maski edustaa Opelin nykyilmettä.

Ledipikseliajovalot ovat varsin tehokkaat. Vizor-maski edustaa Opelin nykyilmettä.

Juha Peltonen

Koeajossa Opel Astra Electric GS 54 kWh 156 A: Ranskalaiset sukujuuret

Auto Bild.Koeajot

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

KILPAILU

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

KILPAILU