Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Volkswagen Golf osoittautui varmaksi - joskin yllätyksettömäksi - kokonaisuudeksi.

Volkswagen Golf osoittautui varmaksi - joskin yllätyksettömäksi - kokonaisuudeksi.

Oskari Pentti

Koeajossa Volkswagen Golf - tasapainoa ilman kikkailua

Turbolla höystetty 3-sylinterinen moottori ei tunnu kolmepyttyiseltä, ja litrainen moottori toimii hyvin juurikin Volkswagen Golfissa. 

Auto Bild.Koeajot
12.9.2018

Volks­wa­gen on jo use­am­man su­ku­pol­ven ajan uu­dis­ta­nut Gol­fia var­sin mal­til­li­ses­ti. Tämä toi­mii oi­ke­as­ti var­sin hy­vin, sil­lä näin edel­li­nen mal­li ei näy­tä ar­mot­to­mas­ti van­hah­ta­val­ta. Volks­wa­gen Golf on jo pit­kään ol­lut ko­ko­nai­suu­te­na var­sin är­syt­tä­mä­tön pe­ru­sau­to. Ko­ea­jet­tu ko­ko­a­ni­suus on siis ti­loi­neen ja omi­nai­suuk­si­neen pää­o­sin tut­tu 5- ovi­nen Golf.

3- sy­lin­te­rin moot­to­ri saat­taa aja­tuk­se­na hie­man vie­rok­sut­taa – moot­to­rin voi­si olet­taa ole­van hie­man pon­ne­ton eri­to­ten ala­kier­rok­sil­la, ja sen käyn­nis­sä odot­taa kuu­le­van­sa 3-sy­lin­te­ril­le moot­to­ril­le omi­nai­sen ku­jer­ruk­sen, joka saat­taa tun­tua är­syt­tä­väl­tä. Ai­em­min tämä mal­lis­ton pie­nin moot­to­ri – lit­rai­nen se­kin – oli 4-sy­lin­te­ri­nen, ja nyt sii­tä on siis pu­do­tet­tu pois yk­si pyt­ty.

Volks­wa­gen Gol­fin ko­ke­mat ul­ko­nä­kö­muu­tok­set ovat var­sin vä­häi­siä vaik­ka­kin ha­vait­ta­via. Keu­lan il­me on ke­ven­ty­nyt ja muut­tu­nut vir­ta­vii­vai­sem­mak­si, ja perä on uu­den pus­ku­ri­muo­toi­lun an­si­os­ta hie­man ai­em­paa pyö­re­äm­pi. Suu­rem­mat näy­töt ja vä­häi­sem­pi pai­nik­kei­den mää­rä on muut­ta­nut oh­jaa­mon ylei­sil­met­tä.

Kojelaudan yleisilme on tuttua Volkswagen Golfia, vaikka näkymä onkin muuttunut painikkei-den vähentymisen ja uudelleenmuotoilun myötä aiempaa tasapainoisemmaksi.

Kojelaudan yleisilme on tuttua Volkswagen Golfia, vaikka näkymä onkin muuttunut painikkei-den vähentymisen ja uudelleenmuotoilun myötä aiempaa tasapainoisemmaksi.

Oskari Pentti

Gol­fis­sa on ti­laa sekä edes­sä et­tä ta­ka­na 5-ovi­sel­le per­he­au­tol­le tyy­pil­li­seen ta­paan. Etuis­tui­mil­le mah­tuu vai­vat­ta, ja myös ta­ka­na on ti­laa riit­tä­väs­ti – mut­ta ei ylen­palt­ti­ses­ti. Etuis­tui­met an­ta­vat hy­vän tuen ja mai­ni­on asen­non. Ta­ka­na­kaan ei ole is­tu­ma-asen­non suh­teen moit­ti­mis­ta, mut­ta kor­kea kes­ki­tun­ne­li ja var­sin kova is­tuin­top­paus hei­ken­tä­vät hie­man mat­kus­tus­mu­ka­vuut­ta.

Po­si­tii­vi­nen yl­lä­tys

Voi­man­tuo­tos­ta huo­leh­ti­va 3-sy­lin­te­rin moot­to­ri ai­heut­taa käyn­nis­tet­tä­es­sä po­si­tii­vi­sen yl­lä­tyk­sen: tyh­jä­käyn­nil­lä ei huo­maa, et­tä sy­lin­te­rei­tä on vain kol­me. 3-sy­lin­te­ri­sel­le omi­nai­nen ku­jer­rus kuu­luu vas­ta sit­ten, kun kier­rok­set pol­kai­see kor­ke­am­mal­le – ei­kä ää­ni sil­loin­kaan häi­rit­se, mut­ta se kuu­luu oh­jaa­moon.

Liik­keel­le­läh­dön jäl­keen huo­maa, et­tä polt­to­ai­neen suo­ra­suih­ku­tus ja pa­ko­kaa­su­ah­din muut­ta­vat moot­to­rin omi­nai­suuk­sia mer­kit­tä­väs­ti. Pie­ne­nä yl­lä­tyk­se­nä tu­lee se, et­tä moot­to­ri tar­joi­lee luon­te­vas­ti voi­maa jo ma­ta­lil­ta 
kier­rok­sil­ta läh­tien, ei­kä kiih­ty­vyy­des­sä ole 3-sy­lin­te­ri­sel­le omi­nais­ta hie­man ku­mi­nau­ha­mais­ta ve­toa.

Volkswagen Golfin digitaalinen mittaristo ja 12,3 tuuman mukau-tettava värinäyttö on 690 euron lisävaruste. Mittaristo on selkeä ja helppolukuinen.

Volkswagen Golfin digitaalinen mittaristo ja 12,3 tuuman mukau-tettava värinäyttö on 690 euron lisävaruste. Mittaristo on selkeä ja helppolukuinen.

Oskari Pentti

Yh­den sy­lin­te­rin puut­tu­mis­ta ei juu­ri­kaan huo­maa käy­tän­nön suo­ri­tus­ky­vys­sä ai­na­kaan taa­ja­ma-ajos­sa. Moot­to­ri­tie­no­peuk­sis­sa suu­rem­mal­la kuor­mal­la ajet­ta­es­sa kiih­ty­vyy­den huo­maa ole­van hi­ve­nen verk­kai­sem­paa, kuin mitä se oli­si 4-sy­lin­te­ri­sel­lä moot­to­ril­la.

Kul­ku­puo­li on kui­ten­kin riit­tä­vä, ei­kä mis­sään vai­hees­sa tule tun­net­ta voi­mat­to­muu­des­ta. Kak­sois­kyt­kin­vaih­teis­ton seit­se­män vaih­det­ta hel­pot­ta­vat moot­to­rin kuo­maa, ja vaih­tei­den mää­rän an­si­os­ta moot­to­rin kier­rok­set saa­daan pa­rem­min so­pi­vak­si kul­loi­seen­kin ajo­ti­lan­tee­seen.

Ajo­ta­pa vai­kut­taa

Mat­ka-ajos­sa ja rau­hal­li­sem­mas­sa taa­ja­ma-ajos­sa 3-sy­lin­te­ri­nen moot­to­ri on pie­ni­ruo­kai­nen. Ajo­ta­val­la on suu­rin vai­ku­tus moot­to­rin ruo­ka­ha­luun – ku­lu­tu­se­dun me­net­tää, jos kau­pun­ki­a­jos­sa kiih­dyt­te­lee jat­ku­vas­ti kaa­su poh­jas­sa.

Sam­mu­tus- ja käyn­nis­ty­sau­to­ma­tii­kan ja kak­sois­kyt­kin­vaih­teis­ton yh­teis­pe­li ei ole huo­maa­mat­to­man su­ju­vaa. Kun moot­to­ri sam­muu lii­ken­ne­va­lo­sei­so­kin ajak­si, liik­keel­le­läh­döis­sä on sel­vää em­pi­mis­tä, kun­nes moot­to­ri käyn­nis­tyy, vaih­de kyt­key­tyy ja veto al­kaa kaa­su­pol­ki­men pai­na­mi­sen jäl­keen. Pie­ni rau­hoit­tu­mi­nen aut­taa tä­hän vai­vaan – läh­döt on­nis­tu­vat jou­he­vam­min, kun jar­run va­paut­ta­mi­sen jäl­keen pai­naa kaa­su­pol­jin­ta pie­nel­lä vii­peel­lä ja rau­hal­li­sem­min.

Etupuskurin alalaidan yhtenäinen ritilä keventää keulan ilmettä, ja sen ansiosta uudistunut Volkswagen Golf on edeltäjäänsä virtaviivaisemman näköinen.

Etupuskurin alalaidan yhtenäinen ritilä keventää keulan ilmettä, ja sen ansiosta uudistunut Volkswagen Golf on edeltäjäänsä virtaviivaisemman näköinen.

Oskari Pentti

Ta­sa­pai­noi­nen pa­ket­ti 

Volks­wa­gen Golf on ajet­ta­va­na ta­sa­pai­noi­nen ja käyt­täy­tyy eri­lai­sis­sa ajo­ti­lan­teis­sa moit­teet­ta. Jou­si­tus ja is­kun­vai­men­nus ovat enem­män­kin jä­mä­kät kuin mu­ka­vuus­pai­not­tei­set.

Oi­ke­as­taan tämä toi­mii hy­vin, sil­lä täs­sä ko­ko­luo­kas­sa ei yleen­sä kai­va­ta edu­sau­ton pum­pu­lin­peh­me­ää jou­si­tus­mu­ka­vuut­ta, vaan enem­min­kin kai­kil­la kuor­mil­la hy­vin toi­mi­vaa jou­si­tus­ta, joka ta­kaa hy­vät ajo-omi­nai­suu­det eri­lai­sil­la alus­toil­la. Gol­fin koh­dal­la jä­mäk­kyys ei tar­koi­ta sitä, et­tä jou­si­tus oli­si epä­mu­ka­van kova, sil­lä jous­to­liik­keet vai­me­ne­vat el­keet­tö­mäs­ti.

Volkswagen Golfin tavaratila laajenee helposti, ja kontissa on 12 voltin pistoke. Liki tasaisen maksimitavaratilan saa, kun nostaa välipohjan yläasentoon.

Volkswagen Golfin tavaratila laajenee helposti, ja kontissa on 12 voltin pistoke. Liki tasaisen maksimitavaratilan saa, kun nostaa välipohjan yläasentoon.

Oskari Pentti

Lit­rai­nen moot­to­ri ei ta­kaa rä­jäh­tä­vää suo­ri­tus­ky­kyä, ei­kä Volks­wa­gen Gol­fin oh­jaus­kaan ko­ros­ta ur­hei­lul­li­suut­ta. Oh­jaus­tun­to ja oh­jauk­sen no­peus ei­vät he­rä­tä sen koom­min ne­ga­tii­vi­sia kuin po­si­tii­vi­si­a­kaan tun­tei­ta. Kul­jet­ta­ja saa oh­jauk­sel­ta so­pi­van pa­laut­teen, ja aja­mi­nen on­nis­tuu el­keet­tö­män hel­pos­ti.

Golf seu­raa teh­dyn oh­jaus­liik­keen moit­teet­ta, ja ta­sa­pai­noi­set ajo-omi­nai­suu­det rau­hoit­ta­vat tun­tu­maa oh­jaa­mos­sa. Volks­wa­gen Gol­fil­la aja­mi­nen saat­taa tun­tua hie­man vai­sul­ta, mut­ta mo­nen mie­les­tä Gol­fin vie­hä­tys pii­lee juu­ri aja­mi­sen eleet­tö­myy­des­sä ja help­pou­des­sa.  

Takaapäin uuden Golfin  erottaa edeltäjästään  heijastimien ja puskurin  alalaidan muotoilusta.

Takaapäin uuden Golfin erottaa edeltäjästään heijastimien ja puskurin alalaidan muotoilusta.

Oskari Pentti

Mikä miel­lyt­tää ja är­syt­tää?

Miel­lyt­tää: Ko­ko­nai­suus. Volks­wa­gen Golf on yl­lä­tyk­set­tö­män ta­sa­pai­noi­nen ko­ko­nai­suus il­man yli­mää­räs­tä kik­kai­lua.

Är­syt­tää: Sam­mu­tu­sau­to­ma­tiik­ka. DSG-au­to­maat­ti­vaih­teis­ton yh­tey­des­sä käyn­nis­tys- ja sam­mu­tu­sau­to­ma­tiik­ka saa liik­keel­le­läh­töi­hin ajoit­tain pien­tä em­pi­mis­tä.

Yl­lät­tää: Lit­rai­nen. Ah­de­tun suo­ra­suih­kut­tei­sen 3-pyt­tyi­sen moot­to­rin omi­nai­suu­det ei­vät juu­ri­kaan eroa ne­li­sy­lin­te­ri­sis­tä.

Yh­teen­ve­to: Uu­dis­tu­nut Volks­wa­gen Golf on edel­leen var­sin är­syt­tä­mä­tön pe­ru­sau­to, joka an­taa ta­sa­pai­noi­sen ja eleet­tö­män ajet­ta­vuu­den. Lit­rai­nen 3-sy­lin­te­ri­nen moot­to­ri hoi­taa teh­tä­vän­sä riit­tä­vän tar­mok­kaas­ti, ei­kä yh­den sy­lin­te­rin puut­tu­mis­ta huo­maa moot­to­ri­ää­nis­tä kuin kor­ke­am-mil­la kier­rok­sil­la.

Volks­wa­gen Golf Com­fort­li­ne 1.0 TSI Blu­e­Mo­ti­on Tech­no­lo­gy 81 kW 110 hv DSG

Moot­to­ri: R3, 999 cm3, tur­bo, 81 kW (110 hv)/5000−5500 r/min, 200 Nm/2000−3500 r/min

Suo­ri­tus­ky­ky: 0−100 km/h 9,9 s, huip­pu­no­peus 196 km/h

Ku­lu­tus: 4,8 l/100 km, ben­sii­ni CO2-pääs­töt 109 g/km

Voi­man­siir­to: A6, etu­ve­to

Mi­tat: p. 4356mm, l. 1799 mm, k. 1492 mm, ak­se­li­vä­li 2620 mm, oma­mas­sa 1257 kg, kan­ta­vuus 513 kg, ve­to­mas­sa 1300/620 kg, ta­va­ra­ti­la 380−1270 l, tank­ki 50 l

Hin­ta: 21 934 eu­roa; ko­ea­jo­au­to 26 058 eu­roa

Os­ka­ri Pent­ti

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Audi

Audi: Manua­a­li­vaih­teiset autot jäävät historiaan Suomen Audin maahan­tuon­ti­oh­jel­massa

Auto Bild.Uutiset
13.1.2022

Audi

Audi: Manua­a­li­vaih­teiset autot jäävät historiaan Suomen Audin maahan­tuon­ti­oh­jel­massa

Auto Bild.Uutiset
13.1.2022
Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Classic Motorshow

Classic Motorshow, Lahti 30.4.–1.5. 2022: Yli 400 ajoneuvoa!

Auto Bild.Klassikot
28.4.2022
Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Classic Motorshow

Classic Motorshow, Lahti 30.4.–1.5. 2022: Yli 400 ajoneuvoa!

Auto Bild.Klassikot
28.4.2022
Jeep Wrangler 4xe.

Jeep Wrangler 4xe.

Astara

Alfa Romeo Tonale: Aloittaa Astaran Suomessa edustamien Stellantis-brändien uutuusvuoden

Auto Bild.Uutiset
9.2.2022
Jeep Wrangler 4xe.

Jeep Wrangler 4xe.

Astara

Alfa Romeo Tonale: Aloittaa Astaran Suomessa edustamien Stellantis-brändien uutuusvuoden

Auto Bild.Uutiset
9.2.2022

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

Volkswagen Golf R 20 Years: Kaikkien aikojen ruudikkain Golf-versio kehittää 333 hevosvoimaa

Autoverkkokauppa.fi kehittää toimintojaan kiihtyvällä tahdilla; Laajentaa Hämeenlinnaan ja ryhtyy liisaamaan vaihtoautoja

Auto Bild 8/2022 kaupoissa

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Koeajossa Isuzu D-Max: Kahlaajien sukua

Koeajossa Ford Mustang Mach-E: Sähköponi nelistää

Koeajossa Škoda Octavia Combi 1.4 TSI PHEV Style iV DSG: Vuoden Auto Suomessa 2021

Ensikoeajossa Toyota Hilux Double Cab 4WD 2.8D Invincible A: Terästetty metsävelho

Koeajossa Ford Explorer 3.0 V6 Ecoboost 457 hv PHEV AWD ST-Line: Näyttävä mahtijenkki

Koeajossa Mazda MX-30: Niukasti virtaa

Koeajossa Toyota Yaris 1.5 Hybrid Style: Taidolla uudistettu

Koeajossa Mercedes-Benz GLA 200d A Business: Aidon katumaasturin mitoissa

Koeajossa Peugeot 508 GT Hybrid 225 EAT8 PHEV: Lupauksen lunastus?

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Pappilan suojissa on sisus­tus­suun­nit­te­lijan hurmaava koti

Koti ja keittiö

Salaatti on parasta kesäruokaa: Näillä välineillä salaatin teko käy kuin itsestään

Koti ja keittiö

Keramiik­ka­tai­teilija Laura Itkosen lempiesineet ovat lapsuudenkodista perittyjä

Koti ja keittiö

Kesän klassisin kuosi on reipas raita

Hifimaailma

Dirac Live -sertifioitu kaiutin  

Hifimaailma

Hegelin uusi esi- & pääte­vah­vis­tin­kombo 

Hifimaailma

Goldmundin massakaiutin  

Hifimaailma

Voimakkaita tunteita ja puhdasta intohimoa 

Hifimaailma

Marantz CD 60 

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUTTA

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Koeajossa Isuzu D-Max: Kahlaajien sukua

Koeajossa Ford Mustang Mach-E: Sähköponi nelistää

Koeajossa Škoda Octavia Combi 1.4 TSI PHEV Style iV DSG: Vuoden Auto Suomessa 2021

Ensikoeajossa Toyota Hilux Double Cab 4WD 2.8D Invincible A: Terästetty metsävelho

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Pappilan suojissa on sisus­tus­suun­nit­te­lijan hurmaava koti

Koti ja keittiö

Salaatti on parasta kesäruokaa: Näillä välineillä salaatin teko käy kuin itsestään

Koti ja keittiö

Keramiik­ka­tai­teilija Laura Itkosen lempiesineet ovat lapsuudenkodista perittyjä

Koti ja keittiö

Kesän klassisin kuosi on reipas raita

Hifimaailma

Dirac Live -sertifioitu kaiutin  

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Subaru / Creative Commons

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Kaupallinen yhteistyö

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Volkswagen Golf R 20 Years: Kaikkien aikojen ruudikkain Golf-versio kehittää 333 hevosvoimaa

Autoverkkokauppa.fi kehittää toimintojaan kiihtyvällä tahdilla; Laajentaa Hämeenlinnaan ja ryhtyy liisaamaan vaihtoautoja

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Polestar: Aloittaa 65 000 sähköauton toimitukset Hertzille

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Lexus RX: Kolme sähköistä voimalinjaa

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Volkswagen ID.5: Lanseeraus Suomessa kesäkuussa – mukana nopeammin saatava FastLane-mallisto

Uudistuva Toyota Corolla: Viidennen sukupolven hybri­di­tek­no­logiaa – Suomeen alkuvuodesta 2023

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Premium-SUV Alfa Romeo Tonale: Jo yli 4000 ennakkovarausta ja 1000 tilausta Euroopassa

Lexus UX: Uudistuneet autot Suomessa lokakuussa

SsangYong Torres: Tulevan katumaasturin ensimmäiset teaser-kuvat julkistettiin

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Abarth 695 Tributo 131 Rally: Kunniapainos

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Subaru / Creative Commons

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Kaupallinen yhteistyö

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Volkswagen Golf R 20 Years: Kaikkien aikojen ruudikkain Golf-versio kehittää 333 hevosvoimaa

Autoverkkokauppa.fi kehittää toimintojaan kiihtyvällä tahdilla; Laajentaa Hämeenlinnaan ja ryhtyy liisaamaan vaihtoautoja

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Polestar: Aloittaa 65 000 sähköauton toimitukset Hertzille

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Lexus RX: Kolme sähköistä voimalinjaa

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Volkswagen ID.5: Lanseeraus Suomessa kesäkuussa – mukana nopeammin saatava FastLane-mallisto

Uudistuva Toyota Corolla: Viidennen sukupolven hybri­di­tek­no­logiaa – Suomeen alkuvuodesta 2023

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Premium-SUV Alfa Romeo Tonale: Jo yli 4000 ennakkovarausta ja 1000 tilausta Euroopassa

Lexus UX: Uudistuneet autot Suomessa lokakuussa

SsangYong Torres: Tulevan katumaasturin ensimmäiset teaser-kuvat julkistettiin

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Abarth 695 Tributo 131 Rally: Kunniapainos

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.