Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

BMW: Sähköautojen latauspalvelu avautuu Suomessa

Volkswagen Arteon herättää odotuksia takatilojensa tilavuuden suhteen.

Volkswagen Arteon herättää odotuksia takatilojensa tilavuuden suhteen.

Oskari Pentti

Koeajossa Volkswagen Arteon - päihittääkö edeltäjämallit?

Volkswagen Arteon on tyylikäs kokonaisuus – ja paljon enemmän kuin Passat, vaikka se näyttäisikin täyttävän Volkswagenin mallistossa CC:n paikan.

Auto Bild.Koeajot
12.9.2018

CC:n ul­ko­nä­kö nou­dat­te­li pit­käl­ti Pas­sa­tin muo­to­ja, mut­ta Ar­te­on ve­tää lin­jat uu­teen us­koon – uu­tuus­mal­lin muo­toi­lu he­rät­tää on­nis­tu­nees­ti huo­mi­o­ta. Ko­ris­sa on vir­ta­vii­vai­suu­den ohel­la so­pi­vas­ti sär­mää, mikä te­kee ko­ko­nai­suu­des­ta tyy­lik­kään su­la­va­lin­jai­sen. Vii­ru­mai­set va­lot li­sää­vät ag­g­res­sii­vi­suut­ta ja ko­ros­ta­vat coupé­mais­ta muo­toi­lua. Kar­mit­to­mat si­vu­la­sit tun­tu­vat kuu­lu­van erot­ta­mat­to­mas­ti ko­ko­nai­suu­teen.

Si­vup­ro­fii­lin kat­so­mi­nen he­rät­tää suu­ret odo­tuk­set Ar­te­o­nin ta­ka­ti­lo­jen suh­teen, ei­kä oven avaa­mi­nen tuo­ta pet­ty­mys­tä. Ta­kais­tui­mel­la on rei­lus­ti pol­vi­ti­laa, vaik­ka etuis­tui­mel­la is­tui­si pi­dem­pi­kin mat­kaa­ja. Coupé­mai­ses­ta muo­toi­lus­ta huo­li­mat­ta myös pään­ti­laa on riit­tä­väs­ti. 

VolkswagenArteon Volkswagen Koeajo Autot Volkswagen Arteon koeajossa.

VolkswagenArteon Volkswagen Koeajo Autot Volkswagen Arteon koeajossa.

Oskari Pentti

Tak­si­luo­kan ti­lat

Kook­kaan ovi­au­kon an­si­os­ta au­toon on odo­tet­tua vai­vat­to­mam­pi nous­ta – sa­moin kuin pois­tua – vaik­ka is­tuin on var­sin ma­ta­lal­la. Ta­kais­tui­mel­la on vä­hin­tään­kin tak­si­luo­kan – el­lei jopa edus­tu­sau­to­luo­kan – ti­lat.

Vir­ta­vii­vai­nen muo­toi­lu saat­taa ve­rot­taa ti­lo­ja, mut­ta se ei juu­ri­kaan tun­nu, sil­lä myös ta­va­ra­ti­las­sa on rei­lus­ti ti­laa. Ta­ka­la­si nou­see luu­kun mu­ka­na, jo­ten myös las­tau­sauk­ko on suu­ri. Pe­rin­tei­sen se­da­nin ta­voin au­ke­a­va luuk­ku oli­si­kin vaa­ti­mat­to­man tun­tui­nen, sil­lä ta­va­ra­ti­las­sa on niin rei­lus­ti pi­tuut­ta, et­tä kon­tin pe­ru­koil­le va­lah­ta­nei­ta ta­va­roi­ta jou­tuu ihan ku­rot­te­le­maan.

Pie­nen mii­nuk­sen – ei to­sin ti­loi­hin – coupé­mai­nen muo­toi­lu kui­ten­kin tuo tul­les­saan: ta­kais­tui­men pään­tu­et ve­rot­ta­vat mel­ko pal­jon ta­ka­nä­ky­vyyt­tä taus­ta­pe­lien kaut­ta jopa sil­loin, kun ne ei­vät ole yl­hääl­lä.

Toi­mi­va oh­jaa­mo

On il­mei­ses­ti tyy­lik­kään ul­ko­nä­ön ”syy­tä”, et­tä kun aset­tuu ra­tin taak­se, niin mie­len val­taa pie­ni pet­ty­mys. Si­sä­ti­lo­jen ylei­sil­me ei ole yh­tä ylel­li­sen tun­tui­nen, mitä oli­si odot­ta­nut. Ei ko­je­lau­taa voi moit­tia, sil­lä se edus­taa yl­lä­tyk­se­tön­tä Volks­wa­gen-lin­jaa, ja hal­lin­ta­lit­teet ovat käy­tön kan­nal­ta hy­vil­lä pai­koin. 

Ajo­a­sen­nos­sa ei ole moi­tit­ta­vaa, ja is­tui­met an­ta­vat hy­vän tuen, jo­ten niil­lä viih­tyy pi­dem­pi­ä­kin mat­ko­ja. Vain ko­je­lau­dan kes­kel­lä ole­van – tyy­liin si­nän­sä hy­vin so­pi­van – ana­lo­gi­sen kel­lon näyt­tö jää osit­tain pii­loon pa­nee­lien muo­to­jen taak­se.

Kos­ke­tus­näyt­tö ja­kaa usein mie­li­pi­teet, mut­ta Ar­te­o­nis­sa se toi­mii moit­teet­ta ja on tyy­lik­kään nä­köi­nen. Tyy­li­käs kiil­tä­vä näyt­tö muut­tuu to­sin tur­han no­pe­as­ti hie­man nuh­rui­sen nä­köi­sek­si, kun näyt­töä kos­ket­te­lee sor­mil­la.

Digitaalisen mittariston näkymää voi muutella varsin laajalti. Pyöreät mittarit pienenevät, jos keskinäyttöön valitsee navigoitaessa karttanäkymän.

Digitaalisen mittariston näkymää voi muutella varsin laajalti. Pyöreät mittarit pienenevät, jos keskinäyttöön valitsee navigoitaessa karttanäkymän.

Oskari Pentti

Pien­tä li­säy­lel­li­syyt­tä saa ko­ea­jo­au­tos­sa ol­leel­la Am­bien­te-si­sä­va­lo­pa­ke­til­la, joka mah­dol­lis­taa jal­ka­ti­lo­jen, ovien ja ko­je­lau­dan va­lo­lis­to­jen sekä kat­to­va­lon kirk­kau­den eril­li­sen sää­tä­mi­sen. Ko­je­lau­dan ja ovien va­lo­lis­to­jen vä­ri­va­li­koi­mas­sa on kol­me vaih­to­eh­toa.

Ele­gan­tis­ti ur­hei­lul­li­nen

Ul­ko­nä­kö lu­paa sport­ti­suut­ta, mut­ta ai­na­kin 150-he­vos­voi­mai­sel­la die­se­lil­lä va­rus­te­tus­ta Volks­wa­gen Ar­te­on-mal­lis­ta sitä on tur­ha ha­kea – siis jos ur­hei­lul­li­suu­dek­si miel­tää ko­van alus­tan, tu­li­sen kiih­ty­vyy­den ja räy­hä­kät ää­net. Mut­ta jos ur­hei­lul­li­suu­dek­si miel­tää jä­mä­kän jou­si­tuk­sen, neut­raa­lin ja hy­vän ajet­ta­vuu­den sekä no­pe­as­ti re­a­goi­van tar­kan oh­jauk­sen, niin Ar­te­o­nis­ta löy­tyy sport­ti­suut­ta. Ar­te­o­nis­sa on siis ra­ta­mai­sen sport­ti­suu­den si­jaan ele­gant­tia ur­hei­lul­li­suut­ta.

Ajoasennon saa helposti sopivaksi, ja istuimet antavat hyvän tuen. Taakse jää reilusti tilaa, vaikka etuistuimilla olisi pidempijalkaisiakin.

Ajoasennon saa helposti sopivaksi, ja istuimet antavat hyvän tuen. Taakse jää reilusti tilaa, vaikka etuistuimilla olisi pidempijalkaisiakin.

Oskari Pentti

Iso Volks­wa­gen re­a­goi oh­jaus­liik­kee­seen no­pe­as­ti ja ko­ria suu­rem­min kal­lis­te­la­mat­ta. Täy­tyy myön­tää, et­tä Volks­wa­gen  Ar­te­o­nin ra­tis­sa viih­tyy mai­ni­os­ti mut­ka­teil­lä juu­ri sen ak­tii­vi­sen ajet­ta­vuu­den an­si­os­ta. Kun no­pe­as­ti oh­jaus­liik­kei­siin re­a­goi­vaan käy­tök­seen yh­dis­te­tään eri­lai­sis­sa ajo­ti­lan­teis­sa moit­teet­to­mas­ti toi­mi­va na­pak­ka jou­si­tus, niin ko­ko­nai­suus on viih­dyt­tä­vä. Jou­si­tus on ko­ko­nai­suu­teen so­pi­va, sil­lä näil­lä spek­seil­lä se pi­tää ko­rin kal­lis­te­lut vä­häi­si­nä, mut­ta se ei ole kui­ten­kaan niin kova, et­tä mu­ka­vuus kär­si­si.

Pie­nem­pien tei­den li­säk­si Volks­wa­gen Ar­te­o­nil­la pär­jää mai­ni­os­ti myös suu­rem­mil­la teil­lä, sil­lä au­ton suun­ta­va­ka­vuus on hyvä, ja ren­nom­min ajet­ta­es­sa sen meno on eleet­tö­män help­poa.

Hie­no pa­ket­ti

2-lit­rai­sen tur­bo­die­sel tar­joi­lee riit­tä­väs­ti voi­maa, ja DSG-au­to­maat­ti­vaih­teis­to te­kee aja­mi­ses­ta help­poa. Al­ku­kiih­dy­tyk­sis­sä moot­to­ris­sa tun­tuu ole­van voi­maa jopa rut­kas­ti, mut­ta voi­man­tun­ne hie­man hii­puu suu­rem­mil­ta no­peuk­sil­ta kiih­dy­tet­tä­es­sä. Ko­ea­jet­tua Ar­te­o­nia ei voi kui­ten­kaan moit­tia nu­hai­sek­si, vaik­ka kiih­ty­vyys hie­man hii­puu­kin al­ku­läh­dön jäl­keen.

Myös taa­ja­ma-ajos­sa tu­lee hy­vin toi­meen, ja vaih­teis­to vaih­taa nä­tis­ti eri­lais­sa ajo­ti­lan­teis­sa – tar­jol­la on nor­maa­li­a­se­tuk­sen li­säk­si sport-oh­jel­ma. Ma­nu­aa­li­nen vaih­tei­den käyt­tö on­nis­tuu sekä kes­ki­kon­so­lin va­lit­si­mes­ta et­tä oh­jaus­pyö­rän sii­vek­keil­lä. Tai sii­ve­ke on eh­kä hie­man lii­oi­tel­tu ter­mi, sil­lä va­lit­si­met ovat mel­ko pie­ni­ko­koi­set. 

Volkswagen Arteonissa on selkeää sukunäköä Passatin kanssa, mutta sen ilmeessä on kuitenkin omaa tyylikkyyttä ja enemmän särmää.

Volkswagen Arteonissa on selkeää sukunäköä Passatin kanssa, mutta sen ilmeessä on kuitenkin omaa tyylikkyyttä ja enemmän särmää.

Oskari Pentti

Ruuh­ka­lii­ken­tees­sä nyt­ky­tel­tä­es­sä sam­mu­tus-käyn­nis­ty­sau­to­ma­tii­kan ja DSG-vaih­teis­ton yh­teis­työ saa hie­man pyyh­kei­tä. Liik­keel­le­läh­döt ei­vät ai­na ole sol­ju­van jou­he­via var­sin­kaan sil­loin, jos pyr­kii liik­keel­le hie­man­kin ri­pe­äm­pään tah­tiin.

Se, on­ko Volks­wa­gen Ar­te­on CC:n seu­raa­ja ja poh­jau­tuu­ko se Pas­sat­tiin, on si­vu­seik­ka, sil­lä ko­ko­nai­suus on on­nis­tu­nut pa­ket­ti hy­vää ajet­ta­vuut­ta, mu­ka­vuut­ta ja tyy­lik­kyyt­tä.

 Volkswagen Arteonin tavaratila on kookas ja ennen kaikkea pitkä. Laajennetun kontin pohja ei ole aivan tasainen, mutta kuormausaukko on riittävän kokoinen.

Volkswagen Arteonin tavaratila on kookas ja ennen kaikkea pitkä. Laajennetun kontin pohja ei ole aivan tasainen, mutta kuormausaukko on riittävän kokoinen.

Oskari Pentti

Mikä miel­lyt­tää ja är­syt­tää?

Miel­lyt­tää: Tyy­li Ar­te­on on tyy­li­käs pa­ket­ti, jon­ka vir­ta­vii­vai­nen kori ei näy­tä niin kook­kaal­ta, mitä se to­del­li­suu­des­sa on.

Är­syt­tää: Käyn­nis­ty­sau­to­ma­tiik­ka Hie­man verk­kai­ses­ti toi­mi­van käyn­nis­ty­sau­to­ma­tii­kan vuok­si liik­keel­le­läh­döt ovat toi­si­naan ny­ki­viä.

Yl­lät­tää: Ti­lat Tyy­lik­kää­seen coupé­mai­seen ko­riin on saa­tu rei­lut ti­lat sekä mat­kus­ta­jil­le et­tä ta­va­roil­le.

Yh­teen­ve­to: Ar­te­on on hie­nos­tu­neen tyy­li­käs ja ti­la­va ko­ko­nai­suus, joka so­pii jopa edus­tu­sau­to­luok­kaan. Tyy­lik­kää­seen ul­ko­nä­köön ver­rat­tu­na au­ton si­säil­me on hie­man vai­su, mut­ta ko­ko­nai­suu­te­na Ar­te­on on var­sin miel­lyt­tä­vä.

Täh­det: 4,5

Volks­wa­gen Ar­te­on Ele­gan­ce 2,0 TDI 110 kW (150 hv) DSG au­to­maat­ti

Moot­to­ri: R4, tur­bo, 1968 cm3, 110 kW (150 hv)/3500–4000 r/min, 340 Nm/1750–3000 r/min

Suo­ri­tus­ky­ky: 0−100 km/h 9,1 s, huip­pu­no­peus 220 km/h

Ku­lu­tus: 4,5 l/100 km, die­sel CO2-pääs­töt 116 g/km

Voi­man­siir­to: A7, etu­ve­to

Mi­tat: p. 4952 mm, l. 1871 mm, k. 1450 mm, ak­se­li­vä­li 2837 mm, oma­mas­sa 1643 kg, kan­ta­vuus 527 kg, ve­to­mas­sa 2000/750 kg, ta­va­ra­ti­la 563−1557 l, tank­ki 66 l

Hin­ta: 48 097 eu­roa, ko­ea­jo­au­to 59 735 eu­roa

Os­ka­ri Pent­ti

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Kaksiovisen Coupén uusi sukupolvi on näyttävämpi, erottuvampi ja urheilullisempi kuin koskaan aiemmin. [BMW / Creative Commons]

Kaksiovisen Coupén uusi sukupolvi on näyttävämpi, erottuvampi ja urheilullisempi kuin koskaan aiemmin. [BMW / Creative Commons]

Fabian Kircbauer

BMW 4-sarjan Coupé: Uudistuu läpikotaisin

Auto Bild.Uutiset
3.6.2020
Kaksiovisen Coupén uusi sukupolvi on näyttävämpi, erottuvampi ja urheilullisempi kuin koskaan aiemmin. [BMW / Creative Commons]

Kaksiovisen Coupén uusi sukupolvi on näyttävämpi, erottuvampi ja urheilullisempi kuin koskaan aiemmin. [BMW / Creative Commons]

Fabian Kircbauer

BMW 4-sarjan Coupé: Uudistuu läpikotaisin

Auto Bild.Uutiset
3.6.2020
Suzuki Swace on itselataava hybridi, jossa 1,8-litraisen bensiinimoottorin ja kahden sähkömoottorin yhteistyö sujuu saumattomasti. Liikkeelle lähdetään äänettömästi sähköllä ja polttomoottori liittyy mukaan vauhdin kasvaessa tai kiihdytettäessä. Ajoakustolla pystyy ajamaan vähän väliä.

Suzuki Swace on itselataava hybridi, jossa 1,8-litraisen bensiinimoottorin ja kahden sähkömoottorin yhteistyö sujuu saumattomasti. Liikkeelle lähdetään äänettömästi sähköllä ja polttomoottori liittyy mukaan vauhdin kasvaessa tai kiihdytettäessä. Ajoakustolla pystyy ajamaan vähän väliä.

Juha Peltonen

Suzuki: Valikoima kasvaa ja koko mallisto siirtyy hybridiaikaan

Auto Bild.Uutiset
24.11.2020
Suzuki Swace on itselataava hybridi, jossa 1,8-litraisen bensiinimoottorin ja kahden sähkömoottorin yhteistyö sujuu saumattomasti. Liikkeelle lähdetään äänettömästi sähköllä ja polttomoottori liittyy mukaan vauhdin kasvaessa tai kiihdytettäessä. Ajoakustolla pystyy ajamaan vähän väliä.

Suzuki Swace on itselataava hybridi, jossa 1,8-litraisen bensiinimoottorin ja kahden sähkömoottorin yhteistyö sujuu saumattomasti. Liikkeelle lähdetään äänettömästi sähköllä ja polttomoottori liittyy mukaan vauhdin kasvaessa tai kiihdytettäessä. Ajoakustolla pystyy ajamaan vähän väliä.

Juha Peltonen

Suzuki: Valikoima kasvaa ja koko mallisto siirtyy hybridiaikaan

Auto Bild.Uutiset
24.11.2020

Nokian Hakkapeliitta 10: Alan moderneinta nastateknologiaa

Auto Bild.Uutiset
29.12.2020

Nokian Hakkapeliitta 10: Alan moderneinta nastateknologiaa

Auto Bild.Uutiset
29.12.2020

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

BMW: Sähköautojen latauspalvelu avautuu Suomessa

Pihavaja tarjoaa monipuolista säilytystilaa helposti

Täyssähköinen Volkswagen ID.3 -malliperhe laajenee: Uusia varustelu- ja tehoversioita saapui Suomeen

Voisi olla kova juttu? Käytetty Audi S8 4.2 quattro väijyy eBaylla – alkaen-hinta Saksassa alle 7000 euroa!

Miten olisi Tesla Model S Convertible? Italiassa sellaisia valmistetaan muunnostyönä!

Citroën C4 ja täyssähköinen ë-C4: Uuden sukupolven Hatchbackeja

Etrusco: Uusi matkai­lu­au­to­merkki saapui Suomeen

No nyt alkaa kuulostaa villiltä: Miltä kuulostaisi Corvetten keulalla toteutettu katumaasturi…?

Hyundai Bayon: Ensimmäiset teaser-kuvat julkaistiin

Audin täyssäh­kö­au­to­mal­listo laajenee: Audi Q4 e-tronin ja Audi e-tron GT:n ennakkovaraus alkoi Suomessa

HYÖTYJUTUT

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

Näin sujuu koiran kuljetus autossa - täsmäohjeet

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Focus Active 1.5 EcoBoost 182 hv A: Lisäarvoa perhekäyttöön

Koeajossa Škoda Karoq 2.0 TSI 4x4 Sportline DSG: GT-tason katumaasturi

Koeajossa Nissan Micra IG-T 100 S/S Xtronic N-Connecta A: Persoonallinen lähestymistapa

Koeajossa Hyundai i30 N Fastback Performance Pack: Menovedet silmissä

Koeajossa Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 177 hv 7DCT 4WD N Line: Urheilujuhlan tuntua

Koeajossa Kia Optima Sportswagon PHEV Business Luxury AW A/T: Töpselifarkku

Koeajossa BMW 320d xDrive Sedan Business M Sport: Kärppä iskee

Koeajossa Dacia Duster: Turbokoneen säveliä

Koeajossa Mercedes-Benz A-sarjan Sedan: Virtaviivainen A-sarjalainen

Koeajossa Fiat 500X: Perheautojen väriläiskä

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Hyvä hankinta: Kaunis kaadin

Koti ja keittiö

Lisää kodikkuutta kuoseilla

Hifimaailma

Piegan uusi lähtötason kaiutin

Hifimaailma

USAn herkkuja

Hifimaailma

JBL-klassikko juhlii 

Hifimaailma

Paljasjalkainen monitori 

Hifimaailma

Tasasuun­taa­ja­put­ki­si­mu­laattori

Hifimaailma

Denonin uusi soundbar

Hifimaailma

Kuulokevahvistin putkilla Serbiasta

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Opel GT -konseptiauto: Tältä näyttävät tulevaisuuden Opel-urheiluautot

Älä roiku takapuskurissa!

Heijastimeen sensorit ja ledit: Älyheijastin parantamaan jalankulkijan turvallisuutta

Ajonva­kau­tus­jär­jes­telmä: Löytyy melkein joka toisesta henkilöautosta

1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti: Onko tämä maailman kallein Ferrari?

Myös uusi auto ostetaan entistä useammin verkosta

Kaista-avustimien ja hätäjar­ru­tus­jär­jes­telmien käyttö kasvussa

Classic Motor Show Lahdessa: Suurten merkkien vuosijuhlia

Nainen yritti 1930-mallisella autolla maailman ympäri – ihosyöpä pakotti keskeyttämään

Lexus LC 500: Maailmanensi-ilta Detroitin autonäyttelyssä

UUTTA

BMW: Sähköautojen latauspalvelu avautuu Suomessa

Pihavaja tarjoaa monipuolista säilytystilaa helposti

Täyssähköinen Volkswagen ID.3 -malliperhe laajenee: Uusia varustelu- ja tehoversioita saapui Suomeen

Voisi olla kova juttu? Käytetty Audi S8 4.2 quattro väijyy eBaylla – alkaen-hinta Saksassa alle 7000 euroa!

Miten olisi Tesla Model S Convertible? Italiassa sellaisia valmistetaan muunnostyönä!

HYÖTYJUTUT

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Focus Active 1.5 EcoBoost 182 hv A: Lisäarvoa perhekäyttöön

Koeajossa Škoda Karoq 2.0 TSI 4x4 Sportline DSG: GT-tason katumaasturi

Koeajossa Nissan Micra IG-T 100 S/S Xtronic N-Connecta A: Persoonallinen lähestymistapa

Koeajossa Hyundai i30 N Fastback Performance Pack: Menovedet silmissä

Koeajossa Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 177 hv 7DCT 4WD N Line: Urheilujuhlan tuntua

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

Opel GT -konseptiauto: Tältä näyttävät tulevaisuuden Opel-urheiluautot

Älä roiku takapuskurissa!

Heijastimeen sensorit ja ledit: Älyheijastin parantamaan jalankulkijan turvallisuutta

Ajonva­kau­tus­jär­jes­telmä: Löytyy melkein joka toisesta henkilöautosta

1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti: Onko tämä maailman kallein Ferrari?

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Hyvä hankinta: Kaunis kaadin

Koti ja keittiö

Lisää kodikkuutta kuoseilla

Hifimaailma

Piegan uusi lähtötason kaiutin

Hifimaailma

USAn herkkuja

Hifimaailma

JBL-klassikko juhlii 

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

TILAA TÄSTÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Täysin uuden Nissan Qashqain kuvat julkistetaan helmikuussa. Tässä vielä naamioituna.

Täysin uuden Nissan Qashqain kuvat julkistetaan helmikuussa. Tässä vielä naamioituna.

Nissan UK

Täysin uusi Nissan Qashqai: Tarjoaa sähköistetyt voimalinjat

Kaupallinen yhteistyö

Pihavaja tarjoaa monipuolista säilytystilaa helposti

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

BMW: Sähköautojen latauspalvelu avautuu Suomessa

Täyssähköinen Volkswagen ID.3 -malliperhe laajenee: Uusia varustelu- ja tehoversioita saapui Suomeen

Miten olisi Tesla Model S Convertible? Italiassa sellaisia valmistetaan muunnostyönä!

Citroën C4 ja täyssähköinen ë-C4: Uuden sukupolven Hatchbackeja

Etrusco: Uusi matkai­lu­au­to­merkki saapui Suomeen

No nyt alkaa kuulostaa villiltä: Miltä kuulostaisi Corvetten keulalla toteutettu katumaasturi…?

Hyundai Bayon: Ensimmäiset teaser-kuvat julkaistiin

Audin täyssäh­kö­au­to­mal­listo laajenee: Audi Q4 e-tronin ja Audi e-tron GT:n ennakkovaraus alkoi Suomessa

Groupe Renaultin viisi­vuo­tis­suun­ni­telma: Renaultin uusi aalto

Dacia Bigster Concept: Viisi­vuo­tis­suun­ni­tel­massa Dusteria isompi katumaasturi

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Täysin uusi Nissan Qashqai: Tarjoaa sähköistetyt voimalinjat

Suomeen on luvattu jopa -30 asteen pakkasia: Tiedätkö, miten suojella autosi akkua?

Stellantis-fuusio: Tiedätkö, mitä se merkitsee konsernin yksittäisille merkeille?

Miltä kuulostaisi leveä korisarja Dacia Dusteriin? Saksassa on ainakin yksi tuning-firma, jolla on asiaan vastaus!

Nokian Hakkapeliitta 10: Alan moderneinta nastateknologiaa

Audin täyssäh­kö­au­to­mal­listo laajenee: Audi Q4 e-tronin ja Audi e-tron GT:n ennakkovaraus alkoi Suomessa

Ford Mustang Mach I: Suomen hinnat julkistettiin ja myynti käynnistyi

Koeajossa Škoda Karoq 2.0 TSI 4x4 Sportline DSG: GT-tason katumaasturi

Volvon jälleen­myy­jä­ver­kosto: Vahvistuu uudella toimijalla

Etrusco: Uusi matkai­lu­au­to­merkki saapui Suomeen

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Pitkä konepelti, tavaratilan luukun puuttuminen, tuplapakoputket keskellä ja konseptin nimi viittaavat kaikki alkuperäiseen Opel GT:hen.

Pitkä konepelti, tavaratilan luukun puuttuminen, tuplapakoputket keskellä ja konseptin nimi viittaavat kaikki alkuperäiseen Opel GT:hen.

Opel GT -konseptiauto: Tältä näyttävät tulevaisuuden Opel-urheiluautot

Auto Bild.Uutiset
29.1.2016
Pitkä konepelti, tavaratilan luukun puuttuminen, tuplapakoputket keskellä ja konseptin nimi viittaavat kaikki alkuperäiseen Opel GT:hen.

Pitkä konepelti, tavaratilan luukun puuttuminen, tuplapakoputket keskellä ja konseptin nimi viittaavat kaikki alkuperäiseen Opel GT:hen.

Opel GT -konseptiauto: Tältä näyttävät tulevaisuuden Opel-urheiluautot

Auto Bild.Uutiset
29.1.2016

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

TILAA TÄSTÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Täysin uuden Nissan Qashqain kuvat julkistetaan helmikuussa. Tässä vielä naamioituna.

Täysin uuden Nissan Qashqain kuvat julkistetaan helmikuussa. Tässä vielä naamioituna.

Nissan UK

Täysin uusi Nissan Qashqai: Tarjoaa sähköistetyt voimalinjat

Kaupallinen yhteistyö

Pihavaja tarjoaa monipuolista säilytystilaa helposti

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

BMW: Sähköautojen latauspalvelu avautuu Suomessa

Täyssähköinen Volkswagen ID.3 -malliperhe laajenee: Uusia varustelu- ja tehoversioita saapui Suomeen

Miten olisi Tesla Model S Convertible? Italiassa sellaisia valmistetaan muunnostyönä!

Citroën C4 ja täyssähköinen ë-C4: Uuden sukupolven Hatchbackeja

Etrusco: Uusi matkai­lu­au­to­merkki saapui Suomeen

No nyt alkaa kuulostaa villiltä: Miltä kuulostaisi Corvetten keulalla toteutettu katumaasturi…?

Hyundai Bayon: Ensimmäiset teaser-kuvat julkaistiin

Audin täyssäh­kö­au­to­mal­listo laajenee: Audi Q4 e-tronin ja Audi e-tron GT:n ennakkovaraus alkoi Suomessa

Groupe Renaultin viisi­vuo­tis­suun­ni­telma: Renaultin uusi aalto

Dacia Bigster Concept: Viisi­vuo­tis­suun­ni­tel­massa Dusteria isompi katumaasturi

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Täysin uusi Nissan Qashqai: Tarjoaa sähköistetyt voimalinjat

Suomeen on luvattu jopa -30 asteen pakkasia: Tiedätkö, miten suojella autosi akkua?

Stellantis-fuusio: Tiedätkö, mitä se merkitsee konsernin yksittäisille merkeille?

Miltä kuulostaisi leveä korisarja Dacia Dusteriin? Saksassa on ainakin yksi tuning-firma, jolla on asiaan vastaus!

Nokian Hakkapeliitta 10: Alan moderneinta nastateknologiaa

Audin täyssäh­kö­au­to­mal­listo laajenee: Audi Q4 e-tronin ja Audi e-tron GT:n ennakkovaraus alkoi Suomessa

Ford Mustang Mach I: Suomen hinnat julkistettiin ja myynti käynnistyi

Koeajossa Škoda Karoq 2.0 TSI 4x4 Sportline DSG: GT-tason katumaasturi

Volvon jälleen­myy­jä­ver­kosto: Vahvistuu uudella toimijalla

Etrusco: Uusi matkai­lu­au­to­merkki saapui Suomeen

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Pitkä konepelti, tavaratilan luukun puuttuminen, tuplapakoputket keskellä ja konseptin nimi viittaavat kaikki alkuperäiseen Opel GT:hen.

Pitkä konepelti, tavaratilan luukun puuttuminen, tuplapakoputket keskellä ja konseptin nimi viittaavat kaikki alkuperäiseen Opel GT:hen.

Opel GT -konseptiauto: Tältä näyttävät tulevaisuuden Opel-urheiluautot

Auto Bild.Uutiset
29.1.2016
Pitkä konepelti, tavaratilan luukun puuttuminen, tuplapakoputket keskellä ja konseptin nimi viittaavat kaikki alkuperäiseen Opel GT:hen.

Pitkä konepelti, tavaratilan luukun puuttuminen, tuplapakoputket keskellä ja konseptin nimi viittaavat kaikki alkuperäiseen Opel GT:hen.

Opel GT -konseptiauto: Tältä näyttävät tulevaisuuden Opel-urheiluautot

Auto Bild.Uutiset
29.1.2016
Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.