Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Volkswagen Arteon herättää odotuksia takatilojensa tilavuuden suhteen.

Volkswagen Arteon herättää odotuksia takatilojensa tilavuuden suhteen.

Oskari Pentti

Koeajossa Volkswagen Arteon - päihittääkö edeltäjämallit?

Volkswagen Arteon on tyylikäs kokonaisuus – ja paljon enemmän kuin Passat, vaikka se näyttäisikin täyttävän Volkswagenin mallistossa CC:n paikan.

Auto Bild.Koeajot
12.9.2018

CC:n ul­ko­nä­kö nou­dat­te­li pit­käl­ti Pas­sa­tin muo­to­ja, mut­ta Ar­te­on ve­tää lin­jat uu­teen us­koon – uu­tuus­mal­lin muo­toi­lu he­rät­tää on­nis­tu­nees­ti huo­mi­o­ta. Ko­ris­sa on vir­ta­vii­vai­suu­den ohel­la so­pi­vas­ti sär­mää, mikä te­kee ko­ko­nai­suu­des­ta tyy­lik­kään su­la­va­lin­jai­sen. Vii­ru­mai­set va­lot li­sää­vät ag­g­res­sii­vi­suut­ta ja ko­ros­ta­vat coupé­mais­ta muo­toi­lua. Kar­mit­to­mat si­vu­la­sit tun­tu­vat kuu­lu­van erot­ta­mat­to­mas­ti ko­ko­nai­suu­teen.

Si­vup­ro­fii­lin kat­so­mi­nen he­rät­tää suu­ret odo­tuk­set Ar­te­o­nin ta­ka­ti­lo­jen suh­teen, ei­kä oven avaa­mi­nen tuo­ta pet­ty­mys­tä. Ta­kais­tui­mel­la on rei­lus­ti pol­vi­ti­laa, vaik­ka etuis­tui­mel­la is­tui­si pi­dem­pi­kin mat­kaa­ja. Coupé­mai­ses­ta muo­toi­lus­ta huo­li­mat­ta myös pään­ti­laa on riit­tä­väs­ti. 

VolkswagenArteon Volkswagen Koeajo Autot Volkswagen Arteon koeajossa.

VolkswagenArteon Volkswagen Koeajo Autot Volkswagen Arteon koeajossa.

Oskari Pentti

Tak­si­luo­kan ti­lat

Kook­kaan ovi­au­kon an­si­os­ta au­toon on odo­tet­tua vai­vat­to­mam­pi nous­ta – sa­moin kuin pois­tua – vaik­ka is­tuin on var­sin ma­ta­lal­la. Ta­kais­tui­mel­la on vä­hin­tään­kin tak­si­luo­kan – el­lei jopa edus­tu­sau­to­luo­kan – ti­lat.

Vir­ta­vii­vai­nen muo­toi­lu saat­taa ve­rot­taa ti­lo­ja, mut­ta se ei juu­ri­kaan tun­nu, sil­lä myös ta­va­ra­ti­las­sa on rei­lus­ti ti­laa. Ta­ka­la­si nou­see luu­kun mu­ka­na, jo­ten myös las­tau­sauk­ko on suu­ri. Pe­rin­tei­sen se­da­nin ta­voin au­ke­a­va luuk­ku oli­si­kin vaa­ti­mat­to­man tun­tui­nen, sil­lä ta­va­ra­ti­las­sa on niin rei­lus­ti pi­tuut­ta, et­tä kon­tin pe­ru­koil­le va­lah­ta­nei­ta ta­va­roi­ta jou­tuu ihan ku­rot­te­le­maan.

Pie­nen mii­nuk­sen – ei to­sin ti­loi­hin – coupé­mai­nen muo­toi­lu kui­ten­kin tuo tul­les­saan: ta­kais­tui­men pään­tu­et ve­rot­ta­vat mel­ko pal­jon ta­ka­nä­ky­vyyt­tä taus­ta­pe­lien kaut­ta jopa sil­loin, kun ne ei­vät ole yl­hääl­lä.

Toi­mi­va oh­jaa­mo

On il­mei­ses­ti tyy­lik­kään ul­ko­nä­ön ”syy­tä”, et­tä kun aset­tuu ra­tin taak­se, niin mie­len val­taa pie­ni pet­ty­mys. Si­sä­ti­lo­jen ylei­sil­me ei ole yh­tä ylel­li­sen tun­tui­nen, mitä oli­si odot­ta­nut. Ei ko­je­lau­taa voi moit­tia, sil­lä se edus­taa yl­lä­tyk­se­tön­tä Volks­wa­gen-lin­jaa, ja hal­lin­ta­lit­teet ovat käy­tön kan­nal­ta hy­vil­lä pai­koin. 

Ajo­a­sen­nos­sa ei ole moi­tit­ta­vaa, ja is­tui­met an­ta­vat hy­vän tuen, jo­ten niil­lä viih­tyy pi­dem­pi­ä­kin mat­ko­ja. Vain ko­je­lau­dan kes­kel­lä ole­van – tyy­liin si­nän­sä hy­vin so­pi­van – ana­lo­gi­sen kel­lon näyt­tö jää osit­tain pii­loon pa­nee­lien muo­to­jen taak­se.

Kos­ke­tus­näyt­tö ja­kaa usein mie­li­pi­teet, mut­ta Ar­te­o­nis­sa se toi­mii moit­teet­ta ja on tyy­lik­kään nä­köi­nen. Tyy­li­käs kiil­tä­vä näyt­tö muut­tuu to­sin tur­han no­pe­as­ti hie­man nuh­rui­sen nä­köi­sek­si, kun näyt­töä kos­ket­te­lee sor­mil­la.

Digitaalisen mittariston näkymää voi muutella varsin laajalti. Pyöreät mittarit pienenevät, jos keskinäyttöön valitsee navigoitaessa karttanäkymän.

Digitaalisen mittariston näkymää voi muutella varsin laajalti. Pyöreät mittarit pienenevät, jos keskinäyttöön valitsee navigoitaessa karttanäkymän.

Oskari Pentti

Pien­tä li­säy­lel­li­syyt­tä saa ko­ea­jo­au­tos­sa ol­leel­la Am­bien­te-si­sä­va­lo­pa­ke­til­la, joka mah­dol­lis­taa jal­ka­ti­lo­jen, ovien ja ko­je­lau­dan va­lo­lis­to­jen sekä kat­to­va­lon kirk­kau­den eril­li­sen sää­tä­mi­sen. Ko­je­lau­dan ja ovien va­lo­lis­to­jen vä­ri­va­li­koi­mas­sa on kol­me vaih­to­eh­toa.

Ele­gan­tis­ti ur­hei­lul­li­nen

Ul­ko­nä­kö lu­paa sport­ti­suut­ta, mut­ta ai­na­kin 150-he­vos­voi­mai­sel­la die­se­lil­lä va­rus­te­tus­ta Volks­wa­gen Ar­te­on-mal­lis­ta sitä on tur­ha ha­kea – siis jos ur­hei­lul­li­suu­dek­si miel­tää ko­van alus­tan, tu­li­sen kiih­ty­vyy­den ja räy­hä­kät ää­net. Mut­ta jos ur­hei­lul­li­suu­dek­si miel­tää jä­mä­kän jou­si­tuk­sen, neut­raa­lin ja hy­vän ajet­ta­vuu­den sekä no­pe­as­ti re­a­goi­van tar­kan oh­jauk­sen, niin Ar­te­o­nis­ta löy­tyy sport­ti­suut­ta. Ar­te­o­nis­sa on siis ra­ta­mai­sen sport­ti­suu­den si­jaan ele­gant­tia ur­hei­lul­li­suut­ta.

Ajoasennon saa helposti sopivaksi, ja istuimet antavat hyvän tuen. Taakse jää reilusti tilaa, vaikka etuistuimilla olisi pidempijalkaisiakin.

Ajoasennon saa helposti sopivaksi, ja istuimet antavat hyvän tuen. Taakse jää reilusti tilaa, vaikka etuistuimilla olisi pidempijalkaisiakin.

Oskari Pentti

Iso Volks­wa­gen re­a­goi oh­jaus­liik­kee­seen no­pe­as­ti ja ko­ria suu­rem­min kal­lis­te­la­mat­ta. Täy­tyy myön­tää, et­tä Volks­wa­gen  Ar­te­o­nin ra­tis­sa viih­tyy mai­ni­os­ti mut­ka­teil­lä juu­ri sen ak­tii­vi­sen ajet­ta­vuu­den an­si­os­ta. Kun no­pe­as­ti oh­jaus­liik­kei­siin re­a­goi­vaan käy­tök­seen yh­dis­te­tään eri­lai­sis­sa ajo­ti­lan­teis­sa moit­teet­to­mas­ti toi­mi­va na­pak­ka jou­si­tus, niin ko­ko­nai­suus on viih­dyt­tä­vä. Jou­si­tus on ko­ko­nai­suu­teen so­pi­va, sil­lä näil­lä spek­seil­lä se pi­tää ko­rin kal­lis­te­lut vä­häi­si­nä, mut­ta se ei ole kui­ten­kaan niin kova, et­tä mu­ka­vuus kär­si­si.

Pie­nem­pien tei­den li­säk­si Volks­wa­gen Ar­te­o­nil­la pär­jää mai­ni­os­ti myös suu­rem­mil­la teil­lä, sil­lä au­ton suun­ta­va­ka­vuus on hyvä, ja ren­nom­min ajet­ta­es­sa sen meno on eleet­tö­män help­poa.

Hie­no pa­ket­ti

2-lit­rai­sen tur­bo­die­sel tar­joi­lee riit­tä­väs­ti voi­maa, ja DSG-au­to­maat­ti­vaih­teis­to te­kee aja­mi­ses­ta help­poa. Al­ku­kiih­dy­tyk­sis­sä moot­to­ris­sa tun­tuu ole­van voi­maa jopa rut­kas­ti, mut­ta voi­man­tun­ne hie­man hii­puu suu­rem­mil­ta no­peuk­sil­ta kiih­dy­tet­tä­es­sä. Ko­ea­jet­tua Ar­te­o­nia ei voi kui­ten­kaan moit­tia nu­hai­sek­si, vaik­ka kiih­ty­vyys hie­man hii­puu­kin al­ku­läh­dön jäl­keen.

Myös taa­ja­ma-ajos­sa tu­lee hy­vin toi­meen, ja vaih­teis­to vaih­taa nä­tis­ti eri­lais­sa ajo­ti­lan­teis­sa – tar­jol­la on nor­maa­li­a­se­tuk­sen li­säk­si sport-oh­jel­ma. Ma­nu­aa­li­nen vaih­tei­den käyt­tö on­nis­tuu sekä kes­ki­kon­so­lin va­lit­si­mes­ta et­tä oh­jaus­pyö­rän sii­vek­keil­lä. Tai sii­ve­ke on eh­kä hie­man lii­oi­tel­tu ter­mi, sil­lä va­lit­si­met ovat mel­ko pie­ni­ko­koi­set. 

Volkswagen Arteonissa on selkeää sukunäköä Passatin kanssa, mutta sen ilmeessä on kuitenkin omaa tyylikkyyttä ja enemmän särmää.

Volkswagen Arteonissa on selkeää sukunäköä Passatin kanssa, mutta sen ilmeessä on kuitenkin omaa tyylikkyyttä ja enemmän särmää.

Oskari Pentti

Ruuh­ka­lii­ken­tees­sä nyt­ky­tel­tä­es­sä sam­mu­tus-käyn­nis­ty­sau­to­ma­tii­kan ja DSG-vaih­teis­ton yh­teis­työ saa hie­man pyyh­kei­tä. Liik­keel­le­läh­döt ei­vät ai­na ole sol­ju­van jou­he­via var­sin­kaan sil­loin, jos pyr­kii liik­keel­le hie­man­kin ri­pe­äm­pään tah­tiin.

Se, on­ko Volks­wa­gen Ar­te­on CC:n seu­raa­ja ja poh­jau­tuu­ko se Pas­sat­tiin, on si­vu­seik­ka, sil­lä ko­ko­nai­suus on on­nis­tu­nut pa­ket­ti hy­vää ajet­ta­vuut­ta, mu­ka­vuut­ta ja tyy­lik­kyyt­tä.

 Volkswagen Arteonin tavaratila on kookas ja ennen kaikkea pitkä. Laajennetun kontin pohja ei ole aivan tasainen, mutta kuormausaukko on riittävän kokoinen.

Volkswagen Arteonin tavaratila on kookas ja ennen kaikkea pitkä. Laajennetun kontin pohja ei ole aivan tasainen, mutta kuormausaukko on riittävän kokoinen.

Oskari Pentti

Mikä miel­lyt­tää ja är­syt­tää?

Miel­lyt­tää: Tyy­li Ar­te­on on tyy­li­käs pa­ket­ti, jon­ka vir­ta­vii­vai­nen kori ei näy­tä niin kook­kaal­ta, mitä se to­del­li­suu­des­sa on.

Är­syt­tää: Käyn­nis­ty­sau­to­ma­tiik­ka Hie­man verk­kai­ses­ti toi­mi­van käyn­nis­ty­sau­to­ma­tii­kan vuok­si liik­keel­le­läh­döt ovat toi­si­naan ny­ki­viä.

Yl­lät­tää: Ti­lat Tyy­lik­kää­seen coupé­mai­seen ko­riin on saa­tu rei­lut ti­lat sekä mat­kus­ta­jil­le et­tä ta­va­roil­le.

Yh­teen­ve­to: Ar­te­on on hie­nos­tu­neen tyy­li­käs ja ti­la­va ko­ko­nai­suus, joka so­pii jopa edus­tu­sau­to­luok­kaan. Tyy­lik­kää­seen ul­ko­nä­köön ver­rat­tu­na au­ton si­säil­me on hie­man vai­su, mut­ta ko­ko­nai­suu­te­na Ar­te­on on var­sin miel­lyt­tä­vä.

Täh­det: 4,5

Volks­wa­gen Ar­te­on Ele­gan­ce 2,0 TDI 110 kW (150 hv) DSG au­to­maat­ti

Moot­to­ri: R4, tur­bo, 1968 cm3, 110 kW (150 hv)/3500–4000 r/min, 340 Nm/1750–3000 r/min

Suo­ri­tus­ky­ky: 0−100 km/h 9,1 s, huip­pu­no­peus 220 km/h

Ku­lu­tus: 4,5 l/100 km, die­sel CO2-pääs­töt 116 g/km

Voi­man­siir­to: A7, etu­ve­to

Mi­tat: p. 4952 mm, l. 1871 mm, k. 1450 mm, ak­se­li­vä­li 2837 mm, oma­mas­sa 1643 kg, kan­ta­vuus 527 kg, ve­to­mas­sa 2000/750 kg, ta­va­ra­ti­la 563−1557 l, tank­ki 66 l

Hin­ta: 48 097 eu­roa, ko­ea­jo­au­to 59 735 eu­roa

Os­ka­ri Pent­ti

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Audi

Audi: Manua­a­li­vaih­teiset autot jäävät historiaan Suomen Audin maahan­tuon­ti­oh­jel­massa

Auto Bild.Uutiset
13.1.2022

Audi

Audi: Manua­a­li­vaih­teiset autot jäävät historiaan Suomen Audin maahan­tuon­ti­oh­jel­massa

Auto Bild.Uutiset
13.1.2022
Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Classic Motorshow

Classic Motorshow, Lahti 30.4.–1.5. 2022: Yli 400 ajoneuvoa!

Auto Bild.Klassikot
28.4.2022
Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Classic Motorshow

Classic Motorshow, Lahti 30.4.–1.5. 2022: Yli 400 ajoneuvoa!

Auto Bild.Klassikot
28.4.2022
Jeep Wrangler 4xe.

Jeep Wrangler 4xe.

Astara

Alfa Romeo Tonale: Aloittaa Astaran Suomessa edustamien Stellantis-brändien uutuusvuoden

Auto Bild.Uutiset
9.2.2022
Jeep Wrangler 4xe.

Jeep Wrangler 4xe.

Astara

Alfa Romeo Tonale: Aloittaa Astaran Suomessa edustamien Stellantis-brändien uutuusvuoden

Auto Bild.Uutiset
9.2.2022

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

Volkswagen Golf R 20 Years: Kaikkien aikojen ruudikkain Golf-versio kehittää 333 hevosvoimaa

Autoverkkokauppa.fi kehittää toimintojaan kiihtyvällä tahdilla; Laajentaa Hämeenlinnaan ja ryhtyy liisaamaan vaihtoautoja

Auto Bild 8/2022 kaupoissa

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Koeajossa Isuzu D-Max: Kahlaajien sukua

Koeajossa Ford Mustang Mach-E: Sähköponi nelistää

Koeajossa Škoda Octavia Combi 1.4 TSI PHEV Style iV DSG: Vuoden Auto Suomessa 2021

Ensikoeajossa Toyota Hilux Double Cab 4WD 2.8D Invincible A: Terästetty metsävelho

Koeajossa Ford Explorer 3.0 V6 Ecoboost 457 hv PHEV AWD ST-Line: Näyttävä mahtijenkki

Koeajossa Mazda MX-30: Niukasti virtaa

Koeajossa Toyota Yaris 1.5 Hybrid Style: Taidolla uudistettu

Koeajossa Mercedes-Benz GLA 200d A Business: Aidon katumaasturin mitoissa

Koeajossa Peugeot 508 GT Hybrid 225 EAT8 PHEV: Lupauksen lunastus?

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Entinen leipomo on nyt ihastuttava koti maaseudun rauhassa

Koti ja keittiö

Salaatti on parasta kesäruokaa: Näillä välineillä salaatin teko käy kuin itsestään

Koti ja keittiö

Keramiik­ka­tai­teilija Laura Itkosen lempiesineet ovat lapsuudenkodista perittyjä

Koti ja keittiö

Kesän klassisin kuosi on reipas raita

Hifimaailma

Dirac Live -sertifioitu kaiutin  

Hifimaailma

Hegelin uusi esi- & pääte­vah­vis­tin­kombo 

Hifimaailma

Goldmundin massakaiutin  

Hifimaailma

Voimakkaita tunteita ja puhdasta intohimoa 

Hifimaailma

Marantz CD 60 

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUTTA

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Koeajossa Isuzu D-Max: Kahlaajien sukua

Koeajossa Ford Mustang Mach-E: Sähköponi nelistää

Koeajossa Škoda Octavia Combi 1.4 TSI PHEV Style iV DSG: Vuoden Auto Suomessa 2021

Ensikoeajossa Toyota Hilux Double Cab 4WD 2.8D Invincible A: Terästetty metsävelho

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Entinen leipomo on nyt ihastuttava koti maaseudun rauhassa

Koti ja keittiö

Salaatti on parasta kesäruokaa: Näillä välineillä salaatin teko käy kuin itsestään

Koti ja keittiö

Keramiik­ka­tai­teilija Laura Itkosen lempiesineet ovat lapsuudenkodista perittyjä

Koti ja keittiö

Kesän klassisin kuosi on reipas raita

Hifimaailma

Dirac Live -sertifioitu kaiutin  

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Subaru / Creative Commons

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Kaupallinen yhteistyö

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Volkswagen Golf R 20 Years: Kaikkien aikojen ruudikkain Golf-versio kehittää 333 hevosvoimaa

Autoverkkokauppa.fi kehittää toimintojaan kiihtyvällä tahdilla; Laajentaa Hämeenlinnaan ja ryhtyy liisaamaan vaihtoautoja

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Polestar: Aloittaa 65 000 sähköauton toimitukset Hertzille

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Lexus RX: Kolme sähköistä voimalinjaa

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Volkswagen ID.5: Lanseeraus Suomessa kesäkuussa – mukana nopeammin saatava FastLane-mallisto

Uudistuva Toyota Corolla: Viidennen sukupolven hybri­di­tek­no­logiaa – Suomeen alkuvuodesta 2023

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Premium-SUV Alfa Romeo Tonale: Jo yli 4000 ennakkovarausta ja 1000 tilausta Euroopassa

Lexus UX: Uudistuneet autot Suomessa lokakuussa

SsangYong Torres: Tulevan katumaasturin ensimmäiset teaser-kuvat julkistettiin

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Abarth 695 Tributo 131 Rally: Kunniapainos

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Subaru / Creative Commons

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Kaupallinen yhteistyö

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Volkswagen Golf R 20 Years: Kaikkien aikojen ruudikkain Golf-versio kehittää 333 hevosvoimaa

Autoverkkokauppa.fi kehittää toimintojaan kiihtyvällä tahdilla; Laajentaa Hämeenlinnaan ja ryhtyy liisaamaan vaihtoautoja

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Polestar: Aloittaa 65 000 sähköauton toimitukset Hertzille

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Lexus RX: Kolme sähköistä voimalinjaa

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Volkswagen ID.5: Lanseeraus Suomessa kesäkuussa – mukana nopeammin saatava FastLane-mallisto

Uudistuva Toyota Corolla: Viidennen sukupolven hybri­di­tek­no­logiaa – Suomeen alkuvuodesta 2023

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Premium-SUV Alfa Romeo Tonale: Jo yli 4000 ennakkovarausta ja 1000 tilausta Euroopassa

Lexus UX: Uudistuneet autot Suomessa lokakuussa

SsangYong Torres: Tulevan katumaasturin ensimmäiset teaser-kuvat julkistettiin

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Abarth 695 Tributo 131 Rally: Kunniapainos

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.