Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

BMW: Sähköautojen latauspalvelu avautuu Suomessa

Volkswagen Transporter on erinomainen talviajossa.

Volkswagen Transporter on erinomainen talviajossa.

Oskari Pentti

Paku puntariin - Koeajossa Volkswagen Transporter

Nelivetoinen Volkswagen Transporter näytti osaamistaan vaativassa talvikelissä.

Auto Bild.Koeajot
12.9.2018

Volks­wa­ge­nin uu­si Trans­por­ter va­lit­tiin vuo­den 2016 pa­ket­ti­au­tok­si. Ko­ea­joim­me ai­em­min ly­hy­tak­se­li­vä­li­sen etu­ve­don, jos­sa oli 102-he­vos­voi­mai­nen moot­to­ri ja ma­nu­aa­li­vaih­teis­to. Trans­por­te­ris­ta on tar­jol­la myös mei­kä­läi­seen tal­veen pa­rem­min so­pi­va vaih­to­eh­to eli ne­li­ve­to, jota ko­kei­lim­me 150-he­vos­voi­mai­sel­la moot­to­ril­la va­rus­tet­tu­na pit­kä­ak­se­li­vä­li­se­nä ver­si­o­na.

Ker­ran­kin ko­ea­jo­au­to ja keli sat­tui­vat koh­dil­leen pa­rem­min kuin hy­vin. Va­li­tet­ta­van usein käy niin, et­tä ur­hei­lul­li­sen au­ton ko­ea­jon ai­ka­na sa­taa vet­tä ja suo­ri­tus­ky­ky­mit­tauk­set uh­kaa­vat jää­dä haa­veek­si. Tai sit­ten ne­li­ve­don ko­ea­jon ai­ka­na läm­pö­ti­la nou­see rei­lus­ti plus­sal­le, ja kai­vat­tu lumi ja liuk­kaus va­lu­vat sa­de­ve­si­vie­mä­riin.

Mut­ta Volks­wa­gen Trans­por­te­rin 4Mo­ti­on-mal­lin ko­ea­jon ai­ka­na val­lit­si au­ton kan­nal­ta ihan­ne­ke­li: lu­mi­my­räk­kä oli juu­ri rie­po­tel­lut Ete­lä-Suo­mea.

Volkswagen Transporterin nelivetoisuus tuntuu olevan optimaalinen voimansiirtotapa varsinkin talvella.

Volkswagen Transporterin nelivetoisuus tuntuu olevan optimaalinen voimansiirtotapa varsinkin talvella.

Oskari Pentti

Pe­ru­sa­jos­sa lä­hes etu­ve­toi­nen

Ve­to­ta­pa­kiis­te­ly käy usein lä­hes yh­tä kii­vaa­na, kuin mitä kiis­tel­lään nas­ta- ja kit­ka­ren­kai­den pa­rem­muu­des­ta. Tois­ten mie­les­sä ta­va­ra-au­ton on ol­ta­va eh­dot­to­mas­ti ta­ka­ve­toi­nen, jol­loin ve­tä­vil­lä pyö­ril­lä on kuor­ma pääl­lä ajet­ta­es­sa kuor­maa ja ete­ne­mi­nen sen myö­tä var­mem­paa. Toi­saal­ta ke­vyt­pe­räi­nen ta­ka­ve­to jää tal­vi­ke­leil­lä hel­pos­ti kiin­ni jopa lä­hes ta­sai­sel­la tiel­lä.

Etu­ve­to ete­nee puo­les­taan tyh­jä­nä var­mem­min, kos­ka moot­to­ri ta­kaa riit­tä­väs­ti pai­noa ve­tä­vil­le pyö­ril­le. Täy­del­lä kuor­mal­la etu­ve­don ve­to­pi­to heik­ke­nee jyr­kis­sä ylä­mäis­sä, kos­ka perä on keu­laa alem­pa­na ja pai­noa siir­tyy taka-ak­se­lil­le. Trans­por­ter 4Mo­ti­o­nil­la aja­van ei tar­vit­se ot­taa osaa ve­to­ta­pa­kes­kus­te­luun, sil­lä täs­sä mal­lis­sa ve­to­ta­pa ei ole komp­ro­mis­si.

Nor­maa­leis­sa ajo­ti­lan­teis­sa – sil­loin, kun pito on hyvä – Hal­dex-kyt­ki­mel­lä to­teu­tet­tu ne­li­ve­toi­nen on 95-pro­sent­ti­ses­ti etu­ve­toi­nen. Kun etu­pyö­rien pito hei­ken­tyy, säh­köi­ses­ti oh­jat­tu mo­ni­le­vy­kyt­kin ja­kaa voi­maa taka-ak­se­lil­le enim­mil­lään ja­ko­suh­teel­la 50:50.

Ta­ka­pyö­rä­ve­to yh­tyy leik­kiin mu­kaan riit­tä­vän ak­tii­vi­ses­ti, ja su­ti­mi­nen on liik­keel­le­läh­döis­sä ole­ma­ton­ta muul­loin pait­si sil­loin, jos kaik­ki pyö­rät pyr­ki­vät su­ti­maan. Tämä tun­tui ole­van mah­dol­lis­ta, kun tien­pin­ta oli liuk­kaim­mil­laan ja kyt­kin­pol­ki­men va­paut­ti huo­let­to­mam­min ja runt­ta­si kaa­sun heti poh­jaan.

AdB­lue-li­sä­ai­net­ta käyt­tä­vän Eu­ro 6 -pääs­tö­nor­mit täyt­tä­vän 150-he­vos­voi­mai­sen tur­bo­die­se­lin voi­ma­va­rat riit­tä­vät var­sin hy­vin.

Nelivetoisuus ei tee Volkswagen Transporterista maasturia, mutta eteneminen on kaksivetoiseen verrattuna varmempaa pak-summassakin hangessa.

Nelivetoisuus ei tee Volkswagen Transporterista maasturia, mutta eteneminen on kaksivetoiseen verrattuna varmempaa pak-summassakin hangessa.

Oskari Pentti

Ei maas­to­mön­ki­jäk­si

Kor­ke­ah­ko maa­va­ra aut­taa ete­ne­mi­ses­sä mel­koi­ses­ti. Volks­wa­gen Tran­por­ter 4Mo­ti­on ete­nee pak­sum­mas­sa­kin han­ges­sa ka­ko­mat­ta, jos ajo­a­lus­ta mah­dol­lis­taa koh­ta­lai­sen vauh­din­pi­don. Pelk­kä ne­li­ve­to ei kui­ten­kaan tee au­tos­ta maas­to­au­toa. Jos on edet­tä­vä kä­ve­ly­no­peut­ta ja nous­ta­va ylä­mä­keen, Trans­por­te­rin yk­kö­sen vä­li­tys ei ole riit­tä­vän ti­heä ja moot­to­ri sam­mah­taa.

Pi­tää kui­ten­kin muis­taa, et­tä Volks­wa­gen Trans­por­te­ria ei ole tar­koi­tet­tu maas­to­mön­ki­jäk­si. Ja sii­nä vai­hees­sa, kun kak­si­ve­toi­sen pa­ket­ti­au­ton kans­sa jou­tuu te­ke­mään to­sis­saan töi­tä, 4Mo­ti­on puk­sut­taa eteen­päin il­man vai­keuk­sia.

Eri­to­ten ta­va­raa­u­tos­sa ne­li­ve­toi­suus tun­tuu ole­van op­ti­maa­li­nen voi­man­siir­to­ta­pa var­sin­kin tal­vel­la. Ne­li­ve­toi­sel­la ajet­ta­es­sa ei tar­vit­se miet­tiä, las­taa­ko ta­va­rat kuor­ma­ti­lan etu- vai ta­ka­pää­hän, jot­ta ve­tä­vil­lä pyö­ril­lä oli­si riit­tä­väs­ti pai­noa. Ei­kä en­sim­mäis­ten lu­mi­sa­tei­den tul­les­sa tar­vit­se heti huo­les­tua sii­tä, pää­see­kö ta­va­roi­den kans­sa pe­ril­le – useim­mi­ten ni­mit­täin pää­see! Var­sin hyvä maa­va­ra mah­dol­lis­taa park­ki­pai­kan ha­ke­mi­sen myös au­ra­val­lin toi­sel­ta puo­lel­ta.

Hen­ki­lö­au­to­mais­ta ajet­ta­vuut­ta

T6 Trans­por­te­rin oh­jaa­mo ja ajet­ta­vuus ovat var­sin hen­ki­lö­au­to­mai­set. Kol­mel­le re­kis­te­röi­dyn oh­jaa­mon ti­lat riit­tä­vät koh­ta­lai­sen hy­vin, mut­ta suo­ta­vaa on, et­tä kes­kim­mäi­nen mat­kaa­ja on hie­man si­rom­pi­ra­ken­tei­nen.

Kol­mel­le ro­te­val­le mie­hel­le on si­vut­tais­suun­nas­sa hie­man tii­vis tun­nel­ma, ja tur­va­vöi­tä kiin­ni­tet­tä­es­sä vaa­di­taan tai­tu­roin­tia, sil­lä tur­va­vöi­den lu­kot jää­vät pa­ka­roi­den al­le. Ko­je­lau­taan is­tu­te­tun vaih­teen­va­lit­si­men ko­te­loin­ti ve­rot­taa hie­man kes­ki­paik­ka­lai­sen pol­vi­ti­laa.

Volkswagen Transporterin ohjaamo on varsin henkilöautomainen. Vaihteenvalitsimen vaatima kotelointi rajoittaa hieman jalkojen asentoa keskipaikalla.

Volkswagen Transporterin ohjaamo on varsin henkilöautomainen. Vaihteenvalitsimen vaatima kotelointi rajoittaa hieman jalkojen asentoa keskipaikalla.

Oskari Pentti

Hal­lin­ta­lait­teet ovat var­sin hen­ki­lö­au­to­mai­sil­la pai­koil­la. Polt­to­ai­ne­käyt­töi­sen li­sä­läm­mit­ti­men kyt­ki­met löy­ty­vät ka­tos­ta taus­ta­pei­lin ta­kaa. Paik­ka on ihan luon­te­va ja läm­mit­ti­men käyt­tä­mi­nen help­poa.

Hen­ki­lö­au­to­mai­ses­ta oh­jaa­mos­ta ja ajet­ta­vuu­des­ta huo­li­mat­ta ko­ko­nai­suus on kui­ten­kin hy­vin toi­mi­va ta­va­raa­u­to. Sel­ke­ä­muo­toi­ses­sa kuor­ma­ti­las­sa on kun­nol­li­set kuor­man­si­don­ta­len­kit ja help­po­käyt­töi­set luu­kut.

Kuten tavara-autossa kuuluukin on kuormatila selkeä ja ovet aukeavat riittävästi.

Kuten tavara-autossa kuuluukin on kuormatila selkeä ja ovet aukeavat riittävästi.

Oskari Pentti

Mikä miel­lyt­tää ja är­syt­tää?

Miel­lyt­tää: Pito. Ne­li­ve­toi­sen Volks­wa­gen Trans­por­te­rin pito on to­del­la hyvä ja ete­ne­mi­nen va­kaa­ta.

Är­syt­tää: Nel­jä vuo­de­nai­kaa. Oli­si­pa ai­na tal­vi, sil­lä Trans­por­ter 4Mo­ti­on on par­haim­mil­laan liuk­kail­la ke­leil­lä.

Yl­lät­tää: Hen­ki­lö­au­to­mai­suus. Trans­por­ter on yl­lät­tä­vän hen­ki­lö­au­to­mai­nen niin ajet­ta­vuu­den kuin oh­jaa­mon osal­ta.

Yh­teen­ve­to: Ne­li­ve­to ei tee Trans­por­te­ris­ta maas­to­au­toa, vaik­ka se pa­ran­taa­kin pa­ket­ti­au­ton ete­ne­mis­ky­kyä. Yk­kö­sen vä­li­tys on maas­to­a­joon lii­an pit­kä. Ve­to­ta­pa on kui­ten­kin pa­ras mah­dol­li­nen juu­ri ta­va­ra-au­toon, sil­lä näin pito riit­tää hy­vin sekä tyh­jä­nä et­tä täy­teen kuor­mat­tu­na.

Volks­wa­gen Trans­por­ter Pit­kä 2.0 TDI 110 kW 4Mo­ti­on

Moot­to­ri: R4, tur­bo, 1968 cm3, 110 kW (150 hv)/3250–3750 r/min, 340 Nm/1500–3000 r/min Suo­ri­tus­ky­ky 0−100 km/h ei ilm., huip­pu­no­peus 179 km/h

Ku­lu­tus: 6,6 l/100 km, die­sel

CO2-pääs­töt: 174 g/km

Voi­man­siir­to: M6, ne­li­ve­to

Mi­tat: p. 5304 mm, l. 1904 mm, k. 1990 mm, ak­se­li­vä­li 3400 mm, oma­mas­sa 2011 kg, kan­ta­vuus 990 kg, pe­rä­vau­nu jar­ruin/jar­rut­ta 2500/750 kg, tank­ki 80 l

Ta­va­ra­ti­la: p. 2605/2800 mm, l. 1700 mm, k. 1 410 mm, ti­la­vuus 6,7 m3

Hin­ta: 43 402 eu­roa

Os­ka­ri Pent­ti

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Kaksiovisen Coupén uusi sukupolvi on näyttävämpi, erottuvampi ja urheilullisempi kuin koskaan aiemmin. [BMW / Creative Commons]

Kaksiovisen Coupén uusi sukupolvi on näyttävämpi, erottuvampi ja urheilullisempi kuin koskaan aiemmin. [BMW / Creative Commons]

Fabian Kircbauer

BMW 4-sarjan Coupé: Uudistuu läpikotaisin

Auto Bild.Uutiset
3.6.2020
Kaksiovisen Coupén uusi sukupolvi on näyttävämpi, erottuvampi ja urheilullisempi kuin koskaan aiemmin. [BMW / Creative Commons]

Kaksiovisen Coupén uusi sukupolvi on näyttävämpi, erottuvampi ja urheilullisempi kuin koskaan aiemmin. [BMW / Creative Commons]

Fabian Kircbauer

BMW 4-sarjan Coupé: Uudistuu läpikotaisin

Auto Bild.Uutiset
3.6.2020
Suzuki Swace on itselataava hybridi, jossa 1,8-litraisen bensiinimoottorin ja kahden sähkömoottorin yhteistyö sujuu saumattomasti. Liikkeelle lähdetään äänettömästi sähköllä ja polttomoottori liittyy mukaan vauhdin kasvaessa tai kiihdytettäessä. Ajoakustolla pystyy ajamaan vähän väliä.

Suzuki Swace on itselataava hybridi, jossa 1,8-litraisen bensiinimoottorin ja kahden sähkömoottorin yhteistyö sujuu saumattomasti. Liikkeelle lähdetään äänettömästi sähköllä ja polttomoottori liittyy mukaan vauhdin kasvaessa tai kiihdytettäessä. Ajoakustolla pystyy ajamaan vähän väliä.

Juha Peltonen

Suzuki: Valikoima kasvaa ja koko mallisto siirtyy hybridiaikaan

Auto Bild.Uutiset
24.11.2020
Suzuki Swace on itselataava hybridi, jossa 1,8-litraisen bensiinimoottorin ja kahden sähkömoottorin yhteistyö sujuu saumattomasti. Liikkeelle lähdetään äänettömästi sähköllä ja polttomoottori liittyy mukaan vauhdin kasvaessa tai kiihdytettäessä. Ajoakustolla pystyy ajamaan vähän väliä.

Suzuki Swace on itselataava hybridi, jossa 1,8-litraisen bensiinimoottorin ja kahden sähkömoottorin yhteistyö sujuu saumattomasti. Liikkeelle lähdetään äänettömästi sähköllä ja polttomoottori liittyy mukaan vauhdin kasvaessa tai kiihdytettäessä. Ajoakustolla pystyy ajamaan vähän väliä.

Juha Peltonen

Suzuki: Valikoima kasvaa ja koko mallisto siirtyy hybridiaikaan

Auto Bild.Uutiset
24.11.2020

Nokian Hakkapeliitta 10: Alan moderneinta nastateknologiaa

Auto Bild.Uutiset
29.12.2020

Nokian Hakkapeliitta 10: Alan moderneinta nastateknologiaa

Auto Bild.Uutiset
29.12.2020

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

BMW: Sähköautojen latauspalvelu avautuu Suomessa

Pihavaja tarjoaa monipuolista säilytystilaa helposti

Täyssähköinen Volkswagen ID.3 -malliperhe laajenee: Uusia varustelu- ja tehoversioita saapui Suomeen

Voisi olla kova juttu? Käytetty Audi S8 4.2 quattro väijyy eBaylla – alkaen-hinta Saksassa alle 7000 euroa!

Miten olisi Tesla Model S Convertible? Italiassa sellaisia valmistetaan muunnostyönä!

Citroën C4 ja täyssähköinen ë-C4: Uuden sukupolven Hatchbackeja

Etrusco: Uusi matkai­lu­au­to­merkki saapui Suomeen

No nyt alkaa kuulostaa villiltä: Miltä kuulostaisi Corvetten keulalla toteutettu katumaasturi…?

Hyundai Bayon: Ensimmäiset teaser-kuvat julkaistiin

Audin täyssäh­kö­au­to­mal­listo laajenee: Audi Q4 e-tronin ja Audi e-tron GT:n ennakkovaraus alkoi Suomessa

HYÖTYJUTUT

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

Näin sujuu koiran kuljetus autossa - täsmäohjeet

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Focus Active 1.5 EcoBoost 182 hv A: Lisäarvoa perhekäyttöön

Koeajossa Škoda Karoq 2.0 TSI 4x4 Sportline DSG: GT-tason katumaasturi

Koeajossa Nissan Micra IG-T 100 S/S Xtronic N-Connecta A: Persoonallinen lähestymistapa

Koeajossa Hyundai i30 N Fastback Performance Pack: Menovedet silmissä

Koeajossa Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 177 hv 7DCT 4WD N Line: Urheilujuhlan tuntua

Koeajossa Kia Optima Sportswagon PHEV Business Luxury AW A/T: Töpselifarkku

Koeajossa BMW 320d xDrive Sedan Business M Sport: Kärppä iskee

Koeajossa Dacia Duster: Turbokoneen säveliä

Koeajossa Mercedes-Benz A-sarjan Sedan: Virtaviivainen A-sarjalainen

Koeajossa Fiat 500X: Perheautojen väriläiskä

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Lisää kodikkuutta kuoseilla

Hifimaailma

Piegan uusi lähtötason kaiutin

Hifimaailma

Paljasjalkainen monitori 

Koti ja keittiö

Omakotitalo vaihtui kaupungin keskustaan

Hifimaailma

Aktii­vi­laa­ja­kaista

Hifimaailma

Hybri­di­kuu­lo­ke­vah­vistin Sloveniasta

Hifimaailma

Psvane vai Linlai 

Hifimaailma

Tidalin Bugatti Royale 

Hifimaailma

Tasasuun­taa­ja­put­ki­si­mu­laattori

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Opel GT -konseptiauto: Tältä näyttävät tulevaisuuden Opel-urheiluautot

Älä roiku takapuskurissa!

Heijastimeen sensorit ja ledit: Älyheijastin parantamaan jalankulkijan turvallisuutta

Ajonva­kau­tus­jär­jes­telmä: Löytyy melkein joka toisesta henkilöautosta

1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti: Onko tämä maailman kallein Ferrari?

Myös uusi auto ostetaan entistä useammin verkosta

Kaista-avustimien ja hätäjar­ru­tus­jär­jes­telmien käyttö kasvussa

Classic Motor Show Lahdessa: Suurten merkkien vuosijuhlia

Nainen yritti 1930-mallisella autolla maailman ympäri – ihosyöpä pakotti keskeyttämään

Lexus LC 500: Maailmanensi-ilta Detroitin autonäyttelyssä

UUTTA

BMW: Sähköautojen latauspalvelu avautuu Suomessa

Pihavaja tarjoaa monipuolista säilytystilaa helposti

Täyssähköinen Volkswagen ID.3 -malliperhe laajenee: Uusia varustelu- ja tehoversioita saapui Suomeen

Voisi olla kova juttu? Käytetty Audi S8 4.2 quattro väijyy eBaylla – alkaen-hinta Saksassa alle 7000 euroa!

Miten olisi Tesla Model S Convertible? Italiassa sellaisia valmistetaan muunnostyönä!

HYÖTYJUTUT

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Focus Active 1.5 EcoBoost 182 hv A: Lisäarvoa perhekäyttöön

Koeajossa Škoda Karoq 2.0 TSI 4x4 Sportline DSG: GT-tason katumaasturi

Koeajossa Nissan Micra IG-T 100 S/S Xtronic N-Connecta A: Persoonallinen lähestymistapa

Koeajossa Hyundai i30 N Fastback Performance Pack: Menovedet silmissä

Koeajossa Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 177 hv 7DCT 4WD N Line: Urheilujuhlan tuntua

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

Opel GT -konseptiauto: Tältä näyttävät tulevaisuuden Opel-urheiluautot

Älä roiku takapuskurissa!

Heijastimeen sensorit ja ledit: Älyheijastin parantamaan jalankulkijan turvallisuutta

Ajonva­kau­tus­jär­jes­telmä: Löytyy melkein joka toisesta henkilöautosta

1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti: Onko tämä maailman kallein Ferrari?

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Lisää kodikkuutta kuoseilla

Hifimaailma

Piegan uusi lähtötason kaiutin

Hifimaailma

Paljasjalkainen monitori 

Koti ja keittiö

Omakotitalo vaihtui kaupungin keskustaan

Hifimaailma

Aktii­vi­laa­ja­kaista

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

TILAA TÄSTÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Täysin uuden Nissan Qashqain kuvat julkistetaan helmikuussa. Tässä vielä naamioituna.

Täysin uuden Nissan Qashqain kuvat julkistetaan helmikuussa. Tässä vielä naamioituna.

Nissan UK

Täysin uusi Nissan Qashqai: Tarjoaa sähköistetyt voimalinjat

Kaupallinen yhteistyö

Pihavaja tarjoaa monipuolista säilytystilaa helposti

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

BMW: Sähköautojen latauspalvelu avautuu Suomessa

Täyssähköinen Volkswagen ID.3 -malliperhe laajenee: Uusia varustelu- ja tehoversioita saapui Suomeen

Miten olisi Tesla Model S Convertible? Italiassa sellaisia valmistetaan muunnostyönä!

Citroën C4 ja täyssähköinen ë-C4: Uuden sukupolven Hatchbackeja

Etrusco: Uusi matkai­lu­au­to­merkki saapui Suomeen

No nyt alkaa kuulostaa villiltä: Miltä kuulostaisi Corvetten keulalla toteutettu katumaasturi…?

Hyundai Bayon: Ensimmäiset teaser-kuvat julkaistiin

Audin täyssäh­kö­au­to­mal­listo laajenee: Audi Q4 e-tronin ja Audi e-tron GT:n ennakkovaraus alkoi Suomessa

Groupe Renaultin viisi­vuo­tis­suun­ni­telma: Renaultin uusi aalto

Dacia Bigster Concept: Viisi­vuo­tis­suun­ni­tel­massa Dusteria isompi katumaasturi

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Täysin uusi Nissan Qashqai: Tarjoaa sähköistetyt voimalinjat

Suomeen on luvattu jopa -30 asteen pakkasia: Tiedätkö, miten suojella autosi akkua?

Stellantis-fuusio: Tiedätkö, mitä se merkitsee konsernin yksittäisille merkeille?

Miltä kuulostaisi leveä korisarja Dacia Dusteriin? Saksassa on ainakin yksi tuning-firma, jolla on asiaan vastaus!

Nokian Hakkapeliitta 10: Alan moderneinta nastateknologiaa

Audin täyssäh­kö­au­to­mal­listo laajenee: Audi Q4 e-tronin ja Audi e-tron GT:n ennakkovaraus alkoi Suomessa

Ford Mustang Mach I: Suomen hinnat julkistettiin ja myynti käynnistyi

Koeajossa Škoda Karoq 2.0 TSI 4x4 Sportline DSG: GT-tason katumaasturi

Volvon jälleen­myy­jä­ver­kosto: Vahvistuu uudella toimijalla

Etrusco: Uusi matkai­lu­au­to­merkki saapui Suomeen

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Pitkä konepelti, tavaratilan luukun puuttuminen, tuplapakoputket keskellä ja konseptin nimi viittaavat kaikki alkuperäiseen Opel GT:hen.

Pitkä konepelti, tavaratilan luukun puuttuminen, tuplapakoputket keskellä ja konseptin nimi viittaavat kaikki alkuperäiseen Opel GT:hen.

Opel GT -konseptiauto: Tältä näyttävät tulevaisuuden Opel-urheiluautot

Auto Bild.Uutiset
29.1.2016
Pitkä konepelti, tavaratilan luukun puuttuminen, tuplapakoputket keskellä ja konseptin nimi viittaavat kaikki alkuperäiseen Opel GT:hen.

Pitkä konepelti, tavaratilan luukun puuttuminen, tuplapakoputket keskellä ja konseptin nimi viittaavat kaikki alkuperäiseen Opel GT:hen.

Opel GT -konseptiauto: Tältä näyttävät tulevaisuuden Opel-urheiluautot

Auto Bild.Uutiset
29.1.2016

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

TILAA TÄSTÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Täysin uuden Nissan Qashqain kuvat julkistetaan helmikuussa. Tässä vielä naamioituna.

Täysin uuden Nissan Qashqain kuvat julkistetaan helmikuussa. Tässä vielä naamioituna.

Nissan UK

Täysin uusi Nissan Qashqai: Tarjoaa sähköistetyt voimalinjat

Kaupallinen yhteistyö

Pihavaja tarjoaa monipuolista säilytystilaa helposti

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

BMW: Sähköautojen latauspalvelu avautuu Suomessa

Täyssähköinen Volkswagen ID.3 -malliperhe laajenee: Uusia varustelu- ja tehoversioita saapui Suomeen

Miten olisi Tesla Model S Convertible? Italiassa sellaisia valmistetaan muunnostyönä!

Citroën C4 ja täyssähköinen ë-C4: Uuden sukupolven Hatchbackeja

Etrusco: Uusi matkai­lu­au­to­merkki saapui Suomeen

No nyt alkaa kuulostaa villiltä: Miltä kuulostaisi Corvetten keulalla toteutettu katumaasturi…?

Hyundai Bayon: Ensimmäiset teaser-kuvat julkaistiin

Audin täyssäh­kö­au­to­mal­listo laajenee: Audi Q4 e-tronin ja Audi e-tron GT:n ennakkovaraus alkoi Suomessa

Groupe Renaultin viisi­vuo­tis­suun­ni­telma: Renaultin uusi aalto

Dacia Bigster Concept: Viisi­vuo­tis­suun­ni­tel­massa Dusteria isompi katumaasturi

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Täysin uusi Nissan Qashqai: Tarjoaa sähköistetyt voimalinjat

Suomeen on luvattu jopa -30 asteen pakkasia: Tiedätkö, miten suojella autosi akkua?

Stellantis-fuusio: Tiedätkö, mitä se merkitsee konsernin yksittäisille merkeille?

Miltä kuulostaisi leveä korisarja Dacia Dusteriin? Saksassa on ainakin yksi tuning-firma, jolla on asiaan vastaus!

Nokian Hakkapeliitta 10: Alan moderneinta nastateknologiaa

Audin täyssäh­kö­au­to­mal­listo laajenee: Audi Q4 e-tronin ja Audi e-tron GT:n ennakkovaraus alkoi Suomessa

Ford Mustang Mach I: Suomen hinnat julkistettiin ja myynti käynnistyi

Koeajossa Škoda Karoq 2.0 TSI 4x4 Sportline DSG: GT-tason katumaasturi

Volvon jälleen­myy­jä­ver­kosto: Vahvistuu uudella toimijalla

Etrusco: Uusi matkai­lu­au­to­merkki saapui Suomeen

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Pitkä konepelti, tavaratilan luukun puuttuminen, tuplapakoputket keskellä ja konseptin nimi viittaavat kaikki alkuperäiseen Opel GT:hen.

Pitkä konepelti, tavaratilan luukun puuttuminen, tuplapakoputket keskellä ja konseptin nimi viittaavat kaikki alkuperäiseen Opel GT:hen.

Opel GT -konseptiauto: Tältä näyttävät tulevaisuuden Opel-urheiluautot

Auto Bild.Uutiset
29.1.2016
Pitkä konepelti, tavaratilan luukun puuttuminen, tuplapakoputket keskellä ja konseptin nimi viittaavat kaikki alkuperäiseen Opel GT:hen.

Pitkä konepelti, tavaratilan luukun puuttuminen, tuplapakoputket keskellä ja konseptin nimi viittaavat kaikki alkuperäiseen Opel GT:hen.

Opel GT -konseptiauto: Tältä näyttävät tulevaisuuden Opel-urheiluautot

Auto Bild.Uutiset
29.1.2016
Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.