Hyundai Inster määrittelee uudelleen pienen kaupunkiauton mahdollisuudet ja tarjoaa vaikuttavaa monipuolisuutta, sillä sen ennustettu toimintamatka on 355 km (WLTP) yhdellä latauksella Long Range -mallissa, ja sen arvioitu energiankulutus on 15,3 kWh/100 km (WLTP).

Hyundai Inster määrittelee uudelleen pienen kaupunkiauton mahdollisuudet ja tarjoaa vaikuttavaa monipuolisuutta, sillä sen ennustettu toimintamatka on 355 km (WLTP) yhdellä latauksella Long Range -mallissa, ja sen arvioitu energiankulutus on 15,3 kWh/100 km (WLTP).

Hyundai

Hyundai Inster: Kaupunkiauto tarjoaa jopa 355 km WLTP-toimintamatkan

Hyundai esittelee täyssähköisen Insterin, uuden A-segmentin pienikokoisen kaupunkiauton, jonka arvioitu toimintamatka on jopa 355 km (WLTP). Inster kasvattaa Hyundain SUV-perhettä kompaktin kokoluokan mallilla, joka tarjoaa edistyksellistä teknologiaa ja turval­li­suu­so­mi­nai­suuksia.

Auto Bild.Uutiset

Hy­un­dai esit­te­lee Bu­sa­nin kan­sain­vä­li­ses­sä näyt­te­lys­sä täy­sin uu­den Ins­te­rin, A-seg­men­tin pie­ni­ko­koi­sen säh­kö­au­ton, joka tar­jo­aa ai­nut­laa­tui­sen muo­toi­lun, luok­kan­sa joh­ta­van 355 km:n toi­min­ta­mat­kan (AER), pi­ka­la­tauk­sen sekä edis­tyk­sel­lis­tä tek­no­lo­gi­aa.

Hy­un­dai Ins­ter on suun­ni­tel­tu ket­te­rään ajoon ja sen lii­tet­tä­vyys­pal­ve­lut vas­taa­vat ny­ky­päi­vän vaa­ti­muk­sia.

Roh­kea ul­ko­muo­toi­lu ja ai­nut­laa­tui­set omi­nai­suu­det

Ins­te­rin muo­toi­lu pe­rus­tuu vuon­na 2021 esi­tel­lyn, vain Ko­re­as­sa myy­tä­vän, ben­sii­ni­käyt­töi­sen Cas­pe­rin muo­toi­lu­pe­rin­töön. Ins­te­rin ko­ria ja ak­se­li­vä­liä on pi­den­net­ty, jo­ten se tar­jo­aa enem­män si­sä­ti­laa ja va­kaut­ta.

Kas­va­tet­tu­jen mit­to­jen­sa an­si­os­ta Ins­ter si­joit­tuu suo­raan pe­rin­teis­ten A-seg­men­tin pie­ni­ko­kois­ten kau­pun­ki­au­to­jen ja suu­rem­pien B-seg­men­tin kom­pak­ti­mal­lien vä­liin. Uu­tuus lu­paa asi­ak­kai­den odot­ta­maa ajo­va­kaut­ta ja help­po­käyt­töi­syyt­tä sekä käy­tän­nöl­li­syyt­tä ja jous­ta­vuut­ta ti­la­vam­man si­sä­ti­lan ja suu­rem­man ta­va­ra­ti­lan an­si­os­ta. Ins­te­rin kom­pak­tit mi­tat te­ke­vät sii­tä ihan­teel­li­sen kau­pun­ki­au­ton ja li­sää­vät su­ju­vuut­ta py­sä­köin­nis­sä.

Hy­un­dai Ins­te­rin muo­toi­lun tun­nus­merk­ke­jä ovat vank­ka kom­pak­tin ko­ko­luo­kan SUV-pro­fii­li, puh­taat lin­jat, vah­vat pyö­rän­kaa­ret, au­ton etu- ja ta­ka­o­saa ko­ros­ta­va poh­ja­le­vy sekä pus­ku­rit, jois­sa on viit­tei­tä pii­ri­le­vyi­hin.

Hyundai Insterin muotoilun tunnusmerkkejä ovat vankka kompaktin kokoluokan SUV-profiili, puhtaat linjat, vahvat pyöränkaaret, auton etu- ja takaosaa korostava pohjalevy sekä puskurit, joissa on viitteitä piirilevyihin.

Hyundai Insterin muotoilun tunnusmerkkejä ovat vankka kompaktin kokoluokan SUV-profiili, puhtaat linjat, vahvat pyöränkaaret, auton etu- ja takaosaa korostava pohjalevy sekä puskurit, joissa on viitteitä piirilevyihin.

Hyundai

Hyundai Inster tarjoaa edistyksellistä teknologiaa ja mukavuutta 10,25-tuumaisella digitaalisella mittaristolla ja 10,25-tuumaisella infotainment-järjestelmällä, jossa on navigointijärjestelmä. Kojelauta ja keskikonsoli on suunniteltu luomaan tilavuuden vaikutelmaa. Myös älypuhelimen langaton latausalusta on saatavilla. Pikseliteema jatkuu sisätiloissa. Ohjauspyörän keskiön grafiikka vahvistaa auton huipputeknistä imagoa.

Hyundai Inster tarjoaa edistyksellistä teknologiaa ja mukavuutta 10,25-tuumaisella digitaalisella mittaristolla ja 10,25-tuumaisella infotainment-järjestelmällä, jossa on navigointijärjestelmä. Kojelauta ja keskikonsoli on suunniteltu luomaan tilavuuden vaikutelmaa. Myös älypuhelimen langaton latausalusta on saatavilla. Pikseliteema jatkuu sisätiloissa. Ohjauspyörän keskiön grafiikka vahvistaa auton huipputeknistä imagoa.

Hyundai

Hy­un­dai Ins­te­rin per­soo­nal­li­suus tu­lee esiin myös led-päi­vä­a­jo­va­lois­ta ja pik­se­lig­ra­fii­kal­la va­rus­te­tuis­ta suun­ta­vil­kuis­ta ja ta­ka­va­lois­ta. Li­sä­va­rus­tee­na au­ton ul­ko­nä­köä voi per­so­noi­da li­sää led-pro­jek­ti­o­va­loil­la ja kak­si­vä­ri­sel­lä ul­ko­vä­ril­lä, jos­sa on kont­ras­ti­mus­ta kat­to. Val­mis­ta­ja tar­jo­aa au­ton al­le joko 15-tuu­mai­set te­räs­van­teet pö­ly­kap­se­leil­la, tai 15-tuu­mai­set tai 17-tuu­mai­set ke­vyt­me­tal­li­van­teet.

Mo­ni­puo­li­set si­sä­ti­lat ja edis­tyk­sel­li­set ma­te­ri­aa­lit

Si­sä­ti­lois­sa Ins­ter tar­jo­aa edis­tyk­sel­lis­tä tek­no­lo­gi­aa ja mu­ka­vuut­ta 10,25-tuu­mai­sel­la di­gi­taa­li­sel­la mit­ta­ris­tol­la ja 10,25-tuu­mai­sel­la in­fo­tain­ment-jär­jes­tel­mäl­lä, jos­sa on na­vi­goin­ti­jär­jes­tel­mä. Ko­je­lau­ta ja kes­ki­kon­so­li on suun­ni­tel­tu luo­maan ti­la­vuu­den vai­ku­tel­maa. Myös äly­pu­he­li­men lan­ga­ton la­tau­sa­lus­ta on saa­ta­vil­la. Pik­se­li­tee­ma jat­kuu si­sä­ti­lois­sa. Oh­jaus­pyö­rän kes­ki­ön gra­fiik­ka vah­vis­taa au­ton huip­pu­tek­nis­tä ima­goa.

Hy­un­dai Ins­te­rin si­sä­ti­lat ovat mo­ni­puo­li­set ja ti­la­vat, ja etu­ri­vi on avoin ja tar­vit­ta­es­sa lä­pi­kul­jet­ta­vis­sa. Kaik­ki is­tui­met voi­daan tait­taa alas - myös kul­jet­ta­jan is­tuin - mo­ni­käyt­töi­syy­den li­sää­mi­sek­si. Saa­ta­va­na on myös is­tuin­ver­hoi­lu­vaih­to­eh­to­ja sekä läm­mi­tet­tä­vät etuis­tui­met ja oh­jaus­pyö­rä. Toi­sen ri­vin is­tui­met tait­tu­vat 50/50-suh­tees­sa, ja nii­tä voi liu’ut­taa- ja kal­lis­taa le­po­a­sen­toon.

Ul­ko­vä­ri­vaih­to­eh­toi­na on At­las White, Tom­boy Khaki, Bi­ja­rim Khaki Mat­te ja Unb­le­ac­hed Ivo­ry, Sien­na Oran­ge Me­tal­lic, Ae­ro Sil­ver Mat­te, Dusk Blue Mat­te, But­terc­re­am Yel­low Pe­arl ja Abyss Black Pe­arl. Osa ul­ko­vä­ri­vaih­to­eh­dois­ta on saa­ta­va­na kak­si­vä­ri­si­nä yh­dis­tel­mi­nä, jois­sa on kont­ras­ti­na mus­ta kat­to.

Si­sä­ti­lo­jen si­sus­tus­vaih­to­eh­to­ja ovat mus­ta sekä Khaki Brown ja kak­si­vä­ri­nen Newt­ro Bei­ge-kan­gas­ver­hoi­lu.

Sekä ul­ko- et­tä si­sä­ti­lois­sa hyö­dyn­ne­tään kier­rä­tys­ma­te­ri­aa­le­ja. Ins­te­rin ul­ko­pin­nas­sa on mus­ta kiil­tä­vä kier­rä­tys­maa­li, jos­sa pe­rin­tei­ses­ti mus­tas­sa maa­lis­sa käy­tet­ty hii­li­mus­ta pig­ment­ti on kor­vat­tu kier­rä­te­tyis­tä jä­te­ren­kais­ta val­mis­te­tul­la vä­ri­ai­neel­la. Si­sä­ti­lois­sa käy­te­tään muo­vi­pul­lois­ta pe­räi­sin ole­vaa kier­rä­tet­tyä po­ly­e­tee­ni­te­ref­ta­laat­tia (PET) ja so­ke­ri­ruo'os­ta uu­tet­tua bi­o­po­lyp­ro­pee­ni­ma­te­ri­aa­lia.

Pi­ka­la­tau­so­mi­nai­suu­det ja luok­kan­sa pi­sin toi­min­ta­mat­ka

Hy­un­dai Ins­ter erot­tuu eduk­seen pi­ka­la­taus­no­peu­del­laan (DC) ja pi­sim­mäl­lä AER-ar­vol­laan, min­kä an­si­os­ta asi­ak­kaat voi­vat käyt­tää vä­hem­män ai­kaa la­taa­mi­seen, ajaa pi­dem­mäl­le ja hyö­dyn­tää käy­tet­tä­vis­sään ole­vaa ener­gi­aa täy­si­mää­räi­ses­ti.

Hy­un­dai­Ins­ter on va­ki­o­va­rus­tee­na va­rus­tet­tu 42 kWh:n akul­la, ja saa­ta­va­na on myös pit­kän toi­min­ta­mat­kan 49 kWh:n ak­ku­vaih­to­eh­to. Mo­lem­pien mal­lien voi­man­läh­tee­nä on yk­si moot­to­ri, jon­ka teho pe­rus­ver­si­os­sa on 71,1 kW (97 hv) ja Long-Ran­ge-ver­si­os­sa 84,5 kW (115 hv). Mo­lem­mat ver­si­ot tar­jo­a­vat 147 Nm vään­töä.

Hy­un­dai­Ins­ter mää­rit­te­lee uu­del­leen pie­nen kau­pun­ki­au­ton mah­dol­li­suu­det ja tar­jo­aa vai­kut­ta­vaa mo­ni­puo­li­suut­ta, sil­lä sen en­nus­tet­tu toi­min­ta­mat­ka on 355 km (WLTP) yh­del­lä la­tauk­sel­la Long-Ran­ge-mal­lis­sa, ja sen ar­vi­oi­tu ener­gi­an­ku­lu­tus on 15,3 kWh/100 km (WLTP).

Hyundai Insterin sisätilat ovat monipuoliset ja tilavat, ja eturivi on avoin ja tarvittaessa läpikuljettavissa. Kaikki istuimet voidaan taittaa alas - myös kuljettajan istuin - monikäyttöisyyden lisäämiseksi. Saatavana on myös istuinverhoiluvaihtoehtoja sekä lämmitettävät etuistuimet ja ohjauspyörä. Toisen rivin istuimet taittuvat 50/50-suhteessa, ja niitä voi liu’uttaa- ja kallistaa lepoasentoon.

Hyundai Insterin sisätilat ovat monipuoliset ja tilavat, ja eturivi on avoin ja tarvittaessa läpikuljettavissa. Kaikki istuimet voidaan taittaa alas - myös kuljettajan istuin - monikäyttöisyyden lisäämiseksi. Saatavana on myös istuinverhoiluvaihtoehtoja sekä lämmitettävät etuistuimet ja ohjauspyörä. Toisen rivin istuimet taittuvat 50/50-suhteessa, ja niitä voi liu’uttaa- ja kallistaa lepoasentoon.

Hyundai

90-350 kW:n te­hoi­sel­la pi­ka­la­tau­sa­se­mal­la Ins­te­rin voi la­da­ta 10 pro­sen­tis­ta 80 pro­sent­tiin noin 30 mi­nuu­tis­sa op­ti­maa­li­sis­sa olo­suh­teis­sa. Mal­lis­sa on 11kW:n si­säi­nen la­tu­ri, akun läm­mi­tys­jär­jes­tel­mä ja te­ho­kas läm­pö­pump­pu.

Ul­koi­nen ja si­säi­nen Ve­hic­le-to-Load (V2L) -toi­min­to tar­jo­aa vir­taa ul­koi­sil­le lait­teil­le (110V/220V), mikä mah­dol­lis­taa vir­ran ulo­so­ton. Näin asi­ak­kaat voi­vat va­paas­ti käyt­tää tai la­da­ta lait­tei­ta, ku­ten säh­kö­pol­ku­pyö­riä, skoot­te­rei­ta ja ret­kei­ly­va­rus­tei­ta.

Edis­ty­nyt­tä tek­niik­kaa ja mu­ka­vuu­so­mi­nai­suuk­sia

Hy­un­dai­Ins­ter tar­jo­aa pit­kän toi­min­ta­mat­kan ja no­pe­an la­tauk­sen li­säk­si run­saas­ti huip­pu­tek­no­lo­gi­aa, mu­kaan lu­kien lu­kui­sia ke­hit­ty­nei­tä kul­jet­ta­jaa avus­ta­via tur­val­li­suus- ja mu­ka­vuu­so­mi­nai­suuk­sia. Ins­te­ris­sä on myös 64:n vä­ri­vaih­to­eh­don led-va­lais­tus, di­gi­taa­li­nen mit­ta­ris­to, yh­del­lä kos­ke­tuk­sel­la avat­ta­va kat­to­luuk­ku ja Hy­un­dai Di­gi­tal Key 2 Touch (NFC) -di­gi­a­vain saa­ta­vil­la.

Hy­un­dain uu­si A-seg­men­tin pie­ni­ko­koi­nen kau­pun­ki-SUV tar­jo­aa seg­men­tin täy­del­li­sim­män tek­no­lo­gi­a­pa­ke­tin, joka si­säl­tää kat­ta­vat ADAS-omi­nai­suu­det (Ad­van­ced Dri­ver As­sis­tan­ce Sys­tem), ku­ten Sur­round View Mo­ni­tor (SVM), Par­king Col­li­si­on-Avoi­dan­ce As­sist Rear (PCA-R), Blind-spot View Mo­ni­tor (BVM) ja For­ward Col­li­si­on-Avoi­dan­ce As­sist 1.5 (FCA 1.5).

Puskureissa on viitteitä piirilevyihin. Hyundai Insterin persoonallisuus tulee esiin myös led-päiväajovaloista ja pikseligrafiikalla varustetuista suuntavilkuista ja takavaloista. Lisävarusteena auton ulkonäköä voi personoida lisää led-projektiovaloilla ja kaksivärisellä ulkovärillä, jossa on kontrastimusta katto. Valmistaja tarjoaa auton alle joko 15-tuumaiset teräsvanteet pölykapseleilla, tai 15-tuumaiset tai 17-tuumaiset kevytmetallivanteet.

Puskureissa on viitteitä piirilevyihin. Hyundai Insterin persoonallisuus tulee esiin myös led-päiväajovaloista ja pikseligrafiikalla varustetuista suuntavilkuista ja takavaloista. Lisävarusteena auton ulkonäköä voi personoida lisää led-projektiovaloilla ja kaksivärisellä ulkovärillä, jossa on kontrastimusta katto. Valmistaja tarjoaa auton alle joko 15-tuumaiset teräsvanteet pölykapseleilla, tai 15-tuumaiset tai 17-tuumaiset kevytmetallivanteet.

Hyundai

Li­säk­si tar­jol­la on kais­ta­vah­ti (Lane Kee­ping As­sist, LKA) ja kais­tan­seu­ran­ta-avus­tin (Lane Fol­lo­wing As­sist, LFA) sekä kat­ve­a­lu­een tör­mäyk­se­nes­to­a­vus­tin (Blind-Spot Col­li­si­on-Avoi­dan­ce As­sist, BCA), ris­te­ä­vän lii­ken­teen tör­mäyk­se­nes­to­a­vus­tin ta­ka­na (RCCA), tur­val­li­sen au­tos­ta pois­tu­mi­sen va­roi­tin (Sa­fe­ty Exit War­ning, SEW), äly­käs va­ki­o­no­peu­den­sää­din (Smart Crui­se Cont­rol, SCC) Stop and Go -toi­min­nol­la, moot­to­ri­tie­a­vus­tin (High­way Dri­ving As­sist 1). 5 (HDA 1.5), äly­käs no­peus­ra­joi­tu­sa­vus­tin (IS­LA), kul­jet­ta­jan tark­kaa­vai­suus­va­roi­tus (DAW), kau­ko­va­lo­a­vus­tin (HBA), edel­lä aja­van ajo­neu­von liik­keel­le­läh­töil­moi­tus (LVDA) ja ta­ka­mat­kus­ta­jan va­roi­tin (ROA).

ADAS-py­sä­köin­ti­jär­jes­tel­mäs­sä yh­dis­ty­vät py­sä­köin­tie­täi­syys­va­roi­tin (PDW) edes­sä ja ta­ka­na sekä pe­ruu­tus­ka­me­ra (RVM).

Maa­il­man­laa­jui­nen lan­see­raus ja mal­lis­ton laa­je­ne­mi­nen

Ins­ter lan­see­ra­taan tänä ke­sä­nä en­sim­mäi­se­nä Hy­un­dain ko­ti­maas­sa Ko­re­as­sa, ja sen jäl­keen Eu­roo­pas­sa, Lähi-idäs­sä ja Aa­si­an ja Tyy­nen­me­ren alu­eel­la. Suu­rin osa va­rus­teis­ta ja tek­no­lo­gi­ois­ta kuu­luu va­ki­o­va­rus­tei­siin, ja li­sä­va­rus­tee­na on saa­ta­va­na li­sää mu­ka­vuut­ta ja per­so­noi­ta­vuut­ta. Tek­ni­set tie­dot vah­vis­te­taan lä­hem­pä­nä lan­see­raus­ta. Ins­te­rin Suo­men myyn­ti­mal­lis­to vah­vis­te­taan syk­syn 2024 ai­ka­na.

Hy­un­dai Ins­ter-per­hee­seen liit­tyy tu­le­vai­suu­des­sa myös Ins­ter Cross -ni­mi­nen mal­li, joka on muo­toi­lul­taan rou­he­am­pi ja ul­koi­luil­ma­e­lä­mään kes­kit­ty­vä. Li­sä­tie­to­ja Cross-mal­lis­ta jul­kais­taan myö­hem­min.

Suo­meen en­sim­mäi­siä Hy­un­dai­Ins­te­rei­tä odo­te­taan vuo­den­vaih­teen tie­noil­la.

Hy­un­dai-leh­dis­tö­tie­do­te / Juha Pel­to­nen

Hy­un­dai Ins­ter

Tek­ni­set tie­dot*

Mi­tat (mm)

Pi­tuus: 3 825 Ak­se­li­vä­li: 2 580, Le­veys:1 610 Kor­keus: 1 575

Pään­ti­la (mm)

Edes­sä: 1 028 (Sun­roof: 987) / Ta­ka­na: 982

Jal­ka­ti­la (mm)

Edes­sä: 1 050 / Ta­ka­na: 885

Ta­va­ra­ti­la (VDA)

280 lit­raa (351 lit­raa ta­kais­tuin eteen liu’utet­tu­na)

Mak­si­mi ren­gas­ko­ko

205/45 R 17

Van­ne­vaih­to­eh­dot

17 tuu­man alu­mii­ni­van­ne, 15 tuu­man alu­mii­ni­van­ne, 15 tuu­man te­räs­van­ne pö­ly­kap­se­leil­la

Kor­ke­a­jän­ni­te­ak­ku

Va­kio: 42 kWh / Long-Ran­ge: 49 kWh

Akun jän­ni­te

Va­kio: 266 V / Long-Ran­ge: 310 V

Enim­mäis­te­ho

Va­kio: 71,1 kW / 97 hv ja Long-Ran­ge: 84,5 kW / 115 hv

Huip­pu­no­peus

Va­kio: 140 km/h / Long-Ran­ge: 150 km/h

0-100 km/h

Va­kio: 11,7 s / Long-Ran­ge: 10,6 s

Toi­min­ta­mat­ka (WLTP)

Ar­vi­oi­tu 305 km (va­ki­o­ko­koi­sel­la ak­ku­vaih­to­eh­dol­la)Ar­voi­tu 355 km (Long-Ran­ge -akus­to­vaih­to­eh­to 15-tuu­mai­sil­la ren­kail­la)

Ku­lu­tus

15,3 kWh/100 km (15-tuu­mai­sil­la ren­kail­la)

Si­säi­nen la­tu­ri

11 kW (va­kio)

Pe­rus­la­taus AC

Va­kio: 4 h (16A)

Long-Ran­ge: 4 h 35 min (16A)

10 - 80 % pi­ka­la­taus

30 min (mo­lem­mat ver­si­ot, op­ti­maa­li­sis­sa olo­suh­teis­sa käy­tet­tä­es­sä pi­ka­la­taus­ta (DC, vä­hin­tään 120 kW -la­tu­ri))

ADAS-omi­nai­suu­det

Sur­round View Mo­ni­tor (SVM), Par­king Col­li­si­on-Avoi­dan­ce As­sist Rear (PCA-R), Blind-spot View Mo­ni­tor (BVM), For­ward Col­li­si­on-Avoi­dan­ce As­sist 1.5 (FCA 1.5), Lane Kee­ping As­sist (LKA) and Lane Fol­lo­wing As­sist (LFA), Blind-Spot Col­li­si­on-Avoi­dan­ce As­sist (BCA), Rear Cross-Traf­fic Col­li­si­on-Avoi­dan­ce As­sist (RCCA), Safe Exit War­ning (SEW), Smart Crui­se Cont­rol (SCC)w/ Stop and Go, High­way Dri­ving As­sist 1.5 (HDA 1.5), In­tel­li­gent Speed Li­mit As­sist (IS­LA), Dri­ver At­ten­ti­on War­ning (DAW), High Beam As­sist (HBA), Le­a­ding Ve­hic­le De­par­tu­re Alert (LVDA) and Rear Oc­cu­pant Alert (ROA), Par­king Dis­tan­ce War­ning (PDW) Front and Rear, Rear View Mo­ni­tor (RVM).

Ul­ko­vä­rit

At­las White*, Tom­boy Khaki*, Bi­ja­rim Khaki Mat­te, Unb­le­ac­hed Ivo­ry, Sien­na Oran­ge Me­tal­lic*, Ae­ro Sil­ver Mat­te*, Dusk Blue Mat­te, Abyss Black Pe­arl, and But­terc­re­am Yel­low Pe­arl. * Saa­ta­va­na kak­si­vä­ri­se­nä kont­ras­ti­mus­tal­la ka­tol­la

Si­sus­tus­vä­rit

Mus­ta, Khaki Brown ja kaks­vi­ä­ri­nen Newt­ro Bei­ge -kan­gas­ver­hoi­lu

* Tek­ni­set tie­dot pe­rus­tu­vat eu­roop­pa­lai­seen Hy­un­dai Ins­ter -mal­liin. Omi­nai­suu­det, tek­niik­ka ja il­moi­te­tut lu­vut voi­vat vaih­del­la mark­ki­na-alu­ees­ta riip­pu­en.

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Audin A5-sarjaan kaksi uutta lataushybridiä

Auto Bild.Uutiset

Audin A5-sarjaan kaksi uutta lataushybridiä

Auto Bild.Uutiset
Kia EV4 -tiiseri

Kia EV4 -tiiseri

Kia

Kia esittelee uusimmat sähköautot ja tulevaisuuden suunnitelmat

Auto Bild.Uutiset
Kia EV4 -tiiseri

Kia EV4 -tiiseri

Kia

Kia esittelee uusimmat sähköautot ja tulevaisuuden suunnitelmat

Auto Bild.Uutiset

Mitsubishi

Mitsubishi Outlander PHEV esittelyssä ja koeajettavissa AUTO 25 & Mobility -tapahtumassa

Auto Bild.Uutiset

Mitsubishi

Mitsubishi Outlander PHEV esittelyssä ja koeajettavissa AUTO 25 & Mobility -tapahtumassa

Auto Bild.Uutiset

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

KILPAILU

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

KILPAILU