Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Perusmalli on ainoa käsivalintaisella vaihteistolla varustettu Renault Captur, sillä kaikki muut sähköistetyllä voimalinjalla varustetut Renault Capturit ovat automaattivaihteisia.

Perusmalli on ainoa käsivalintaisella vaihteistolla varustettu Renault Captur, sillä kaikki muut sähköistetyllä voimalinjalla varustetut Renault Capturit ovat automaattivaihteisia.

Renault

Renault Captur: Faceliftin yhteydessä lisää voimalinjoja ja uudet varustetasot

Vuonna 2023 Renault Capturin perusmallin bensii­ni­moot­torin rinnalla ovat nyt kevythybridi-, hybridi- ja lataus­hyb­ri­di­versiot, eli kolme voimalinjan sähköistämisen tasoa. Samalla varustetasot on yhtenäistetty Megane E-Tech electric -sähköauton kanssa.

Auto Bild.Uutiset
21.12.2022

Re­nault Cap­tur on Re­naul­til­le to­del­la tär­keä mal­li. Tänä vuon­na en­sim­mäis­ten kym­me­nen kuu­kau­den jäl­keen se on eni­ten myy­ty Re­nault Eu­roo­pas­sa yli 110 000 kap­pa­leen re­kis­te­röin­neil­lä niu­kas­ti en­nen Clioa. Myös Suo­mes­sa Cap­tur on Re­naul­tin suo­si­tuin mal­li, toi­sek­si suo­si­tuin mal­li meil­lä on uu­si Re­nault Ar­ka­na.

Nel­jä voi­ma­lin­jaa

Kai­kis­sa vuo­si­mal­lin 2023 Re­nault Cap­tu­reis­sa, ku­ten muis­sa­kin mer­kin hen­ki­lö­au­tois­sa, on vä­hin­tään Stop & Start eli au­to­maat­ti­nen moot­to­rin sam­mu­tus- ja käyn­nis­tys­jär­jes­tel­mä. Re­nault Cap­tu­rin hin­nat al­ka­en -ver­si­os­sa on TCe 90 -moot­to­ri.

Pe­rus­mal­li on sa­mal­la ai­noa kä­si­va­lin­tai­sel­la vaih­teis­tol­la va­rus­tet­tu Re­nault Cap­tur, sil­lä kaik­ki muut säh­köis­te­tyl­lä voi­ma­lin­jal­la va­rus­te­tut Re­nault Cap­tu­rit ovat au­to­maat­ti­vaih­tei­sia.

Seu­raa­val­la as­kel­mal­la ovat Re­nault Cap­tur TCe 140 EDC7-au­to­maa­tit. Niis­sä on mik­ro­hyb­ri­di­jär­jes­tel­mä, jon­ka eril­li­nen 12 vol­tin li­tiu­mi­o­ni­ak­ku an­taa voi­maa hih­na­käyt­töi­sel­le käyn­nis­tys­ge­ne­raat­to­ril­le. Säh­köä käy­te­tään ben­sii­ni­moot­to­rin apu­na muun mu­as­sa kiih­dy­tyk­sis­sä ja jar­ru­tu­se­ner­gi­aa käy­te­tään ajo­a­kun la­taa­mi­seen.

Vuo­si­mal­lin 2023 myö­tä Re­nault Cap­tur -va­li­koi­ma kas­vaa uu­del­la E-Tech 145 hyb­ri­dil­lä, joka on ol­lut tä­hän saak­ka saa­ta­vis­sa Re­nault Cli­oon ja Re­nault Ar­ka­naan. Sii­nä on ta­lou­del­li­sen ben­sii­ni­moot­to­rin rin­nal­la kak­si säh­kö­moot­to­ria.

Re­nault Ar­ka­nan ta­paan myös Re­nault Cap­tur läh­tee täl­lä voi­ma­lin­jal­la va­rus­tet­tu­na liik­keel­le ai­na ää­net­tö­mäs­ti säh­kön voi­mal­la. Säh­köä käy­te­tään run­saas­ti ajon ai­ka­na, mikä vä­hen­tää me­lua, ku­lu­tus­ta ja pääs­tö­jä. Liik­ku­mi­nen on erit­täin miel­lyt­tä­vää ja E-Tech hyb­ri­din edut ovat par­haim­mil­laan kau­pun­ki­a­jos­sa.

Yh­dis­tet­ty ku­lu­tus on Re­nault Cap­tur E-Tech 145 Equi­lib­res­sä ai­no­as­taan 4,6 l/100 km ja Tech­nos­sa 4,7 l/100 km. Vas­taa­vat hii­li­di­ok­si­di­pääs­töt ovat al­hai­set 105 ja 107 g/km.

Mal­li­sar­jan hui­pul­la jat­kaa la­taus­hyb­ri­di Re­nault Cap­tur E-Tech Plug-in Hyb­rid 160, jon­ka vi­ral­li­nen pai­no­tet­tu ku­lu­tus on lä­hes ole­ma­ton 1,4 l/100 km ja hii­li­di­ok­si­di­pääs­tö vain 31 g/km. Jat­kos­sa la­taus­hyb­ri­di-Cap­tur tuo­daan Suo­meen ai­na pa­rem­mal­la Tech­no-va­rus­te­ta­sol­la.

Uu­det va­rus­te­ta­sot

Vuon­na 2023 Re­nault Cap­tu­reis­sa siir­ry­tään käyt­tä­mään va­rus­te­ta­sois­ta sa­mo­ja ni­miä kuin Re­nault Me­ga­ne E-Tech elect­ric -säh­kö­au­tos­sa. Ai­em­man Ze­nin kor­vaa Equi­lib­re- ja In­ten­sin ti­lal­le tu­lee Tech­no-va­rus­te­ta­so.

Va­rus­te­ta­so­jen si­säl­löis­sä ei ole ta­pah­tu­nut suu­ria muu­tok­sia, sil­lä ne oli­vat jo ai­em­min var­sin kat­ta­via. Re­nault Cap­tu­ris­sa on ai­na va­ki­o­na muun mu­as­sa le­di­a­jo­va­lot, etäi­syys­va­roi­tin, kais­ta-avus­tin, lii­ken­ne­merk­kien tun­nis­tus­jär­jes­tel­mä, au­to­maat­ti-il­mas­toin­ti, äly­a­vain­kort­ti ja ta­ka­pen­kin pi­tuus­suun­tai­nen sää­tö.

Uu­te­na va­rus­tee­na myö­hem­min saa­ta­vil­le tu­lee äly­pu­he­li­men lan­ga­ton pei­laus Ea­sy Link -mul­ti­me­di­a­jär­jes­tel­mään.

Enem­män ylel­li­syyt­tä kai­paa­vil­le on tar­jol­la Tech­no-va­rus­te­ta­so, joka on la­taus­hyb­ri­dis­sä ai­noa vaih­to­eh­to. Ul­koa sen tun­nis­taa 18-tuu­mai­sis­ta ke­vyt­me­tal­li­van­teis­ta ja tum­men­ne­tuis­ta ta­kaik­ku­nois­ta. Kul­jet­ta­jan avuk­si tu­le­vat jo Equi­lib­res­sä ole­van ta­ka­py­sä­köin­ti­tut­kan li­säk­si etu­py­sä­köin­ti­tut­ka ja pe­ruu­tus­ka­me­ra, sekä pai­kal­laan­pi­to­a­vus­tin.

Kul­jet­ta­jan edes­sä on 7-tuu­mai­nen di­gi­taa­li­mit­ta­ris­to (Re­nault Cap­tur E-Tech plug-in hyb­rid 10-tuu­mai­nen) ja tie­to-viih­de­jär­jes­tel­mään kuu­luu myös na­vi­goin­ti. Mul­ti-Sen­se -jär­jes­tel­mäl­lä au­ton omi­nai­suuk­sia ja toi­min­to­ja, ku­ten tun­nel­ma­va­lais­tus­ta, voi sää­tää mo­ni­puo­li­ses­ti.

Hin­nat al­ka­en 23 990 eu­roa

Re­nault Cap­tu­rin hin­nat al­ka­vat TCe 90 Equi­lib­ren 23 990 eu­ros­ta. Ke­vyt­hyb­ri­di Re­nault Cap­tur TCe 140 EDC-7 Au­to­maa­tin hin­ta on Equi­lib­re-va­rus­tein 27 990 eu­roa ja Tech­no-va­rus­tein 30 590 eu­roa.

Uu­den Re­nault Cap­tur E-Tech 145 -täys­hyb­ri­din hin­ta Equi­lib­re-va­rus­tein on 30 590 eu­roa ja Tech­no-va­rus­tein 32 590 eu­roa. La­taus­hyb­ri­di Re­nault Cap­tur E-Tech Plug-in Hyb­rid 160 Tech­no mak­saa 37 990 eu­roa.

Re­nault-leh­dis­tö­tie­do­te / Juha Pel­to­nen

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Toyota Corolla Touring. Uudistuvan Toyota Corollan ennakkomyynti alkaa alkusyksyn 2022 aikana. Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen alkuvuodesta 2023.

Toyota Corolla Touring. Uudistuvan Toyota Corollan ennakkomyynti alkaa alkusyksyn 2022 aikana. Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen alkuvuodesta 2023.

Toyota

Uudistuva Toyota Corolla: Viidennen sukupolven hybri­di­tek­no­logiaa – Suomeen alkuvuodesta 2023

Auto Bild.Uutiset
4.6.2022
Toyota Corolla Touring. Uudistuvan Toyota Corollan ennakkomyynti alkaa alkusyksyn 2022 aikana. Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen alkuvuodesta 2023.

Toyota Corolla Touring. Uudistuvan Toyota Corollan ennakkomyynti alkaa alkusyksyn 2022 aikana. Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen alkuvuodesta 2023.

Toyota

Uudistuva Toyota Corolla: Viidennen sukupolven hybri­di­tek­no­logiaa – Suomeen alkuvuodesta 2023

Auto Bild.Uutiset
4.6.2022

Toyota ja Volkswagen kärjessä – suomalaiset suosivat autoissa käytän­nöl­li­syyttä myös vuonna 2022

Auto Bild.Kaupallinen yhteistyö
5.7.2022

Toyota ja Volkswagen kärjessä – suomalaiset suosivat autoissa käytän­nöl­li­syyttä myös vuonna 2022

Auto Bild.Kaupallinen yhteistyö
5.7.2022
Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Subaru / Creative Commons

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Auto Bild.Uutiset
5.6.2022
Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Subaru / Creative Commons

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Auto Bild.Uutiset
5.6.2022

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Hennessey Supercharged H650 Escalade: Isojen poikien möreä puheenvuoro

Lightyear 0 -malli: Valmistus Uudes­sa­kau­pun­gissa on lopetettu

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Renault Espace: Täysin uudet 5- ja 7-paikkaiset mallit esitellään keväällä

Koeajossa Kia Stinger 3,3 T-GDI AWD GT 5D AT: Vanhaa koulukuntaa

Nelivetoinen, keskimoottorinen Corvette E-Ray: 0-100 km/h vain 2,5 sekunnissa!

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

Koeajossa Peugeot 3008 GT HYbrid4 4x4 e-EAT8 300 PHEV: Järeää vääntöä

Koeajossa Citroën ë-Jumpy Crew Cab: Sähköinen sekajuna

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Kia Stinger 3,3 T-GDI AWD GT 5D AT: Vanhaa koulukuntaa

Koeajossa Peugeot 3008 GT HYbrid4 4x4 e-EAT8 300 PHEV: Järeää vääntöä

Koeajossa Citroën ë-Jumpy Crew Cab: Sähköinen sekajuna

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Lineartronic Field: Retkikelpoinen

Koeajossa Jaguar F-Pace P400 S Hybrid Sport: Sähkö­virs­tan­pylväs

Koeajossa Alfa Romeo Stelvio 2.0 280 HP AT8 AWD Veloce Launch Plus: Italialainen herkkupala

Koeajossa Volkswagen ID.3 Pro Performance 150 kW (akku 58 kWh) Family: Maail­man­val­loittaja

Koeajossa Audi Q8 Electrified Edition 60 TFSI e quattro Tiptronic: Jättiläiseksi kasvatettu

Koeajossa Seat Tarraco 1.4 PHEV 245 e-Hybrid FR Launch Edition DSG: Kulkeva pistokemalli

Koeajossa Hyundai i20 N: Pieni paukkurauta

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

AirPlay 2 nyt Hegelin vahvistimissa

Hifimaailma

Sonus Faberin uudistunut Homage-sarja 

Hifimaailma

Sennheiserilta langalliset nappikuulokkeet 

Hifimaailma

Naim aktiivisena

Hifimaailma

Denonilta uusi sa/cd-soitin

Hifimaailma

Mission 778 täällä jälleen 

Hifimaailma

Muskelia monikanavaan

Hifimaailma

Uudet myyttiset

Hifimaailma

Musical Fidelityn uudet NU-VISTAT

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUTTA

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Hennessey Supercharged H650 Escalade: Isojen poikien möreä puheenvuoro

Lightyear 0 -malli: Valmistus Uudes­sa­kau­pun­gissa on lopetettu

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Renault Espace: Täysin uudet 5- ja 7-paikkaiset mallit esitellään keväällä

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Kia Stinger 3,3 T-GDI AWD GT 5D AT: Vanhaa koulukuntaa

Koeajossa Peugeot 3008 GT HYbrid4 4x4 e-EAT8 300 PHEV: Järeää vääntöä

Koeajossa Citroën ë-Jumpy Crew Cab: Sähköinen sekajuna

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Lineartronic Field: Retkikelpoinen

Koeajossa Jaguar F-Pace P400 S Hybrid Sport: Sähkö­virs­tan­pylväs

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

AirPlay 2 nyt Hegelin vahvistimissa

Hifimaailma

Sonus Faberin uudistunut Homage-sarja 

Hifimaailma

Sennheiserilta langalliset nappikuulokkeet 

Hifimaailma

Naim aktiivisena

Hifimaailma

Denonilta uusi sa/cd-soitin

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

AEHRA:n akseliväli on peräti 3 metriä.

AEHRA:n akseliväli on peräti 3 metriä.

AEHRA

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Kaupallinen yhteistyö

Auton hankinta – Lainalla vai säästöillä?

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Lightyear 0 -malli: Valmistus Uudes­sa­kau­pun­gissa on lopetettu

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Renault Espace: Täysin uudet 5- ja 7-paikkaiset mallit esitellään keväällä

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

Polestar: Avasi Rovaniemelle maailman ensimmäisen lumesta rakennetun autopaviljongin - sisällä on Polestar 2 ja jäästä veistettyjä varaosia

Sähköinen Peugeot Inception -konseptiauto: 800 km toimintamatkaa

Polestarin autoihin uusinta Googlen teknologiaa

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Uudistunut Renault Arkana: Keskittyy Suomessa täyshybridiin

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Uusi Opel Astra Electric: Ensi kertaa myös täyssähköisenä

Uusi Mitsubishi ASX: Kehitetty Euroopan markkinoille

Uusi Volkswagen Amarok: Nyt myynnissä – toimitukset Suomeen alkavat kesällä 2023

Uusi Hyundai Kona: Paljastetaan lähikuukausina

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Lineartronic Field: Retkikelpoinen

Koeajossa Volkswagen ID.3 Pro Performance 150 kW (akku 58 kWh) Family: Maail­man­val­loittaja

Vuoden Auto Suomessa 2023 on Kia Niro

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

AEHRA:n akseliväli on peräti 3 metriä.

AEHRA:n akseliväli on peräti 3 metriä.

AEHRA

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Kaupallinen yhteistyö

Auton hankinta – Lainalla vai säästöillä?

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Lightyear 0 -malli: Valmistus Uudes­sa­kau­pun­gissa on lopetettu

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Renault Espace: Täysin uudet 5- ja 7-paikkaiset mallit esitellään keväällä

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

Polestar: Avasi Rovaniemelle maailman ensimmäisen lumesta rakennetun autopaviljongin - sisällä on Polestar 2 ja jäästä veistettyjä varaosia

Sähköinen Peugeot Inception -konseptiauto: 800 km toimintamatkaa

Polestarin autoihin uusinta Googlen teknologiaa

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Uudistunut Renault Arkana: Keskittyy Suomessa täyshybridiin

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Uusi Opel Astra Electric: Ensi kertaa myös täyssähköisenä

Uusi Mitsubishi ASX: Kehitetty Euroopan markkinoille

Uusi Volkswagen Amarok: Nyt myynnissä – toimitukset Suomeen alkavat kesällä 2023

Uusi Hyundai Kona: Paljastetaan lähikuukausina

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Lineartronic Field: Retkikelpoinen

Koeajossa Volkswagen ID.3 Pro Performance 150 kW (akku 58 kWh) Family: Maail­man­val­loittaja

Vuoden Auto Suomessa 2023 on Kia Niro

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.