Uudessa Peugeot 308 SW -farmarissa on vakiona LED-ajovalot sekä LED-takavalot.

Uudessa Peugeot 308 SW -farmarissa on vakiona LED-ajovalot sekä LED-takavalot.

Peugeot

Uusi Peugeot 308 SW: Vapaus valita itselle sopivin käyttövoima

Peugeot 308 SW -farmari tarjoaa myös uudistuneen Peugeot i-Cockpit® -ohjaamon sekä uuden intuitiivisen ja kehittyneen i-Connect® Advanced -multi­me­di­a­jär­jes­telmän.

Auto Bild.Uutiset

Peu­ge­ot 308 SW -far­ma­ri tar­jo­aa va­pau­den va­li­ta it­sel­le so­pi­vim­man käyt­tö­voi­man. Vaih­to­eh­toi­na ovat te­hok­kaat la­taus­hyb­ri­di, ben­sii­ni- sekä die­sel­moot­to­ri.

Peu­ge­ot 308 SW:n tär­keim­mät ko­ho­koh­dat:

• Saa­ta­vil­la kah­te­na la­taus­hyb­ri­di­nä (180 hv ja 225 hv). Ajo­mat­ka säh­köl­lä jopa 60 km (WLTP), ja mal­leis­sa on va­ki­o­na te­ho­kas 7,4 kW ajo­neu­vo­la­tu­ri no­pe­an la­tauk­sen var­mis­ta­mi­sek­si

• Peu­ge­ot i-Cock­pit oh­jaa­mon uu­sin su­ku­pol­vi, sekä täy­sin uu­si i-Con­nect Ad­van­ced -mul­ti­me­di­a­jär­jes­tel­mä

• Kat­ta­vas­ti va­rus­tel­tu: al­ka­en va­rus­te­ta­sos­ta Ac­ti­ve Pack va­ki­o­na jo mm. LED-ajo­va­lot, 10” di­gi­taa­li­nen mit­ta­ris­to, 10” suo­men­kie­li­nen kos­ke­tus­näyt­tö, läm­mi­tet­tä­vä oh­jaus­pyö­rä (au­to­maat­ti­vaih­tei­sis­sa ver­si­ois­sa), la­tauk­sen ja -läm­mi­tyk­sen oh­jaa­mi­sen kos­ke­tus­näy­töl­tä tai My­Peu­ge­ot -so­vel­luk­ses­ta (la­taus­hyb­ri­dit), lan­ga­ton Mir­ror Screen -toi­min­to, tum­men­ne­tut ta­kaik­ku­nat, avai­me­ton käyn­nis­tys, au­to­maat­ti­nen kak­si­a­lu­eil­mas­toin­ti sekä sa­de­tun­nis­tin.

Uu­si Peu­ge­ot 308 SW on heti tar­jol­la kah­te­na la­dat­ta­va­na hyb­ri­di­ver­si­o­na:

• Hyb­rid 180 e-EAT8 / etu­ve­toi­nen ver­sio / yh­dis­tää 150 hv (110 kW) Pu­re­Tech -ben­sii­ni­moot­to­rin sekä 81 kW säh­kö­moot­to­rin e-EAT8-vaih­teis­toon / CO2 -pääs­töt al­ka­en 25 g/km / toi­min­ta­mat­ka 60 km 100% säh­köi­se­nä (WLTP-mit­taus­syk­li, odot­taa lo­pul­lis­ta hy­väk­syn­tää)

• Hyb­rid 225 e-EAT8 / etu­ve­toi­nen ver­sio / yh­dis­tää 180 hv (132 kW) Pu­re­Tech -ben­sii­ni­moot­to­rin sekä 81 kW säh­kö­moot­to­rin e-EAT8-vaih­teis­toon / CO2 -pääs­töt al­ka­en 26 g/km / toi­min­ta­mat­ka 59 km 100 % säh­köi­se­nä (WLTP-mit­taus­syk­li, odot­taa lo­pul­lis­ta hy­väk­syn­tää)

La­taus­hyb­ri­din Li­tium-io­ni -akun ka­pa­si­teet­ti on 12,4 kWh ja sen teho on 102 kW. Ajo­neu­vo­la­tu­rin teho on va­ki­o­na 7,4 kW. Ko­ti­la­tau­sa­se­mas­ta (32 A) 7,4 kW, la­tau­sai­ka täy­teen la­dat­tu­na 1 h 55 min yk­si­vai­he­la­tu­ril­la (7,4 kW)

Peugeot

Peugeot

Mak­sut­to­man My­Peu­ge­ot® -so­vel­luk­sen avul­la on mah­dol­lis­ta:

• Oh­jel­moi­da au­ton esi­läm­mi­tys, joka mu­ka­vuu­den ohel­la op­ti­moi toi­min­ta­mat­kan au­ton ol­les­sa lii­tet­ty­nä vir­ta­läh­tee­seen ja saa­vut­taa no­pe­am­min akun op­ti­maa­li­sen toi­min­ta­läm­pö­ti­lan.

• Saa­da tie­toa, oh­jel­moi­da, aloit­taa tai ajas­taa akun la­taa­mi­nen

• Uu­si Peu­ge­ot 308 SW on saa­ta­va­na myös polt­to­moot­to­ri­ver­si­oi­na, joi­den CO2-pääs­tö­ar­vot ovat al­ka­en 115 g/km. Moot­to­rit nou­dat­ta­vat vii­mei­sin­tä Eu­ro6-stan­dar­dia, ja ovat par­hail­laan WLTP-mit­taus­syk­lin mu­kai­sel­la hy­väk­syn­tä­kier­rok­sel­la.

Ben­sii­ni­moot­to­rit, 3-sy­lin­te­ri­siä ja 1,2-lit­rai­sia:

• Pu­re­Tech 110 S&S BVM6

• Pu­re­Tech 130 S&S BVM6

• Pu­re­Tech 130 S&S EAT8

Die­sel­moot­to­rit, 4-sy­lin­te­ri­siä ja 1,5-lit­rai­sia:

• Blu­eH­Di 130 S&S BVM6

• Blu­eH­Di 130 S&S EAT8

Ta­va­ra­ti­lan omi­nai­suu­det

• Ta­kais­tuin tait­tuu kol­mes­sa osas­sa (40/20/40) ja se voi­daan tait­taa.

• Säh­kö­toi­mi­nen ta­ka­luuk­ku va­rus­tet­tu­na hands free -toi­min­nol­la hel­pot­taa las­taa­mis­ta, ja ta­va­ra­ti­lan poh­ja­le­vy on kak­si­o­sai­nen

• Iso ta­va­ra­ti­la laa­je­nee 608 lit­ras­ta 1 634 lit­ran suu­rui­sek­si, ta­ka­sel­kä­no­jien ol­les­sa alas tai­tet­tui­na.

En­sim­mäi­set uu­det Peu­ge­ot 308 SW -far­ma­rit toi­mi­te­taan asi­ak­kail­le heti vuo­den 2022 alus­sa. En­nak­ko­hin­nas­to jul­kis­te­taan ke­sän 2021 ai­ka­na.

Uu­si Peu­ge­ot 308 SW val­mis­te­taan Mul­hou­sen teh­tail­la Rans­kas­sa.

Peu­ge­ot-leh­dis­tö­tie­do­te / Juha Pel­to­nen

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Vesa Kalske ja Tiina Märijärvi

Vesa Kalske ja Tiina Märijärvi

Työsuhdeautot sähköistyvät vauhdilla

Auto Bild.Uutiset
Vesa Kalske ja Tiina Märijärvi

Vesa Kalske ja Tiina Märijärvi

Työsuhdeautot sähköistyvät vauhdilla

Auto Bild.Uutiset

Näitä autoja nuoret ostavat

Auto Bild.Uutiset

Näitä autoja nuoret ostavat

Auto Bild.Uutiset

Liiken­neym­py­rässä ei edelleenkään osata ajaa oikein - tässä syy

Auto Bild.Uutiset

Liiken­neym­py­rässä ei edelleenkään osata ajaa oikein - tässä syy

Auto Bild.Uutiset

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN