Uudessa Peugeot 308 SW -farmarissa on vakiona LED-ajovalot sekä LED-takavalot.

Uudessa Peugeot 308 SW -farmarissa on vakiona LED-ajovalot sekä LED-takavalot.

Peugeot

Uusi Peugeot 308 SW: Vapaus valita itselle sopivin käyttövoima

Peugeot 308 SW -farmari tarjoaa myös uudistuneen Peugeot i-Cockpit® -ohjaamon sekä uuden intuitiivisen ja kehittyneen i-Connect® Advanced -multi­me­di­a­jär­jes­telmän.

Auto Bild.Uutiset

Peu­ge­ot 308 SW -far­ma­ri tar­jo­aa va­pau­den va­li­ta it­sel­le so­pi­vim­man käyt­tö­voi­man. Vaih­to­eh­toi­na ovat te­hok­kaat la­taus­hyb­ri­di, ben­sii­ni- sekä die­sel­moot­to­ri.

Peu­ge­ot 308 SW:n tär­keim­mät ko­ho­koh­dat:

• Saa­ta­vil­la kah­te­na la­taus­hyb­ri­di­nä (180 hv ja 225 hv). Ajo­mat­ka säh­köl­lä jopa 60 km (WLTP), ja mal­leis­sa on va­ki­o­na te­ho­kas 7,4 kW ajo­neu­vo­la­tu­ri no­pe­an la­tauk­sen var­mis­ta­mi­sek­si

• Peu­ge­ot i-Cock­pit oh­jaa­mon uu­sin su­ku­pol­vi, sekä täy­sin uu­si i-Con­nect Ad­van­ced -mul­ti­me­di­a­jär­jes­tel­mä

• Kat­ta­vas­ti va­rus­tel­tu: al­ka­en va­rus­te­ta­sos­ta Ac­ti­ve Pack va­ki­o­na jo mm. LED-ajo­va­lot, 10” di­gi­taa­li­nen mit­ta­ris­to, 10” suo­men­kie­li­nen kos­ke­tus­näyt­tö, läm­mi­tet­tä­vä oh­jaus­pyö­rä (au­to­maat­ti­vaih­tei­sis­sa ver­si­ois­sa), la­tauk­sen ja -läm­mi­tyk­sen oh­jaa­mi­sen kos­ke­tus­näy­töl­tä tai My­Peu­ge­ot -so­vel­luk­ses­ta (la­taus­hyb­ri­dit), lan­ga­ton Mir­ror Screen -toi­min­to, tum­men­ne­tut ta­kaik­ku­nat, avai­me­ton käyn­nis­tys, au­to­maat­ti­nen kak­si­a­lu­eil­mas­toin­ti sekä sa­de­tun­nis­tin.

Uu­si Peu­ge­ot 308 SW on heti tar­jol­la kah­te­na la­dat­ta­va­na hyb­ri­di­ver­si­o­na:

• Hyb­rid 180 e-EAT8 / etu­ve­toi­nen ver­sio / yh­dis­tää 150 hv (110 kW) Pu­re­Tech -ben­sii­ni­moot­to­rin sekä 81 kW säh­kö­moot­to­rin e-EAT8-vaih­teis­toon / CO2 -pääs­töt al­ka­en 25 g/km / toi­min­ta­mat­ka 60 km 100% säh­köi­se­nä (WLTP-mit­taus­syk­li, odot­taa lo­pul­lis­ta hy­väk­syn­tää)

• Hyb­rid 225 e-EAT8 / etu­ve­toi­nen ver­sio / yh­dis­tää 180 hv (132 kW) Pu­re­Tech -ben­sii­ni­moot­to­rin sekä 81 kW säh­kö­moot­to­rin e-EAT8-vaih­teis­toon / CO2 -pääs­töt al­ka­en 26 g/km / toi­min­ta­mat­ka 59 km 100 % säh­köi­se­nä (WLTP-mit­taus­syk­li, odot­taa lo­pul­lis­ta hy­väk­syn­tää)

La­taus­hyb­ri­din Li­tium-io­ni -akun ka­pa­si­teet­ti on 12,4 kWh ja sen teho on 102 kW. Ajo­neu­vo­la­tu­rin teho on va­ki­o­na 7,4 kW. Ko­ti­la­tau­sa­se­mas­ta (32 A) 7,4 kW, la­tau­sai­ka täy­teen la­dat­tu­na 1 h 55 min yk­si­vai­he­la­tu­ril­la (7,4 kW)

Peugeot

Peugeot

Mak­sut­to­man My­Peu­ge­ot® -so­vel­luk­sen avul­la on mah­dol­lis­ta:

• Oh­jel­moi­da au­ton esi­läm­mi­tys, joka mu­ka­vuu­den ohel­la op­ti­moi toi­min­ta­mat­kan au­ton ol­les­sa lii­tet­ty­nä vir­ta­läh­tee­seen ja saa­vut­taa no­pe­am­min akun op­ti­maa­li­sen toi­min­ta­läm­pö­ti­lan.

• Saa­da tie­toa, oh­jel­moi­da, aloit­taa tai ajas­taa akun la­taa­mi­nen

• Uu­si Peu­ge­ot 308 SW on saa­ta­va­na myös polt­to­moot­to­ri­ver­si­oi­na, joi­den CO2-pääs­tö­ar­vot ovat al­ka­en 115 g/km. Moot­to­rit nou­dat­ta­vat vii­mei­sin­tä Eu­ro6-stan­dar­dia, ja ovat par­hail­laan WLTP-mit­taus­syk­lin mu­kai­sel­la hy­väk­syn­tä­kier­rok­sel­la.

Ben­sii­ni­moot­to­rit, 3-sy­lin­te­ri­siä ja 1,2-lit­rai­sia:

• Pu­re­Tech 110 S&S BVM6

• Pu­re­Tech 130 S&S BVM6

• Pu­re­Tech 130 S&S EAT8

Die­sel­moot­to­rit, 4-sy­lin­te­ri­siä ja 1,5-lit­rai­sia:

• Blu­eH­Di 130 S&S BVM6

• Blu­eH­Di 130 S&S EAT8

Ta­va­ra­ti­lan omi­nai­suu­det

• Ta­kais­tuin tait­tuu kol­mes­sa osas­sa (40/20/40) ja se voi­daan tait­taa.

• Säh­kö­toi­mi­nen ta­ka­luuk­ku va­rus­tet­tu­na hands free -toi­min­nol­la hel­pot­taa las­taa­mis­ta, ja ta­va­ra­ti­lan poh­ja­le­vy on kak­si­o­sai­nen

• Iso ta­va­ra­ti­la laa­je­nee 608 lit­ras­ta 1 634 lit­ran suu­rui­sek­si, ta­ka­sel­kä­no­jien ol­les­sa alas tai­tet­tui­na.

En­sim­mäi­set uu­det Peu­ge­ot 308 SW -far­ma­rit toi­mi­te­taan asi­ak­kail­le heti vuo­den 2022 alus­sa. En­nak­ko­hin­nas­to jul­kis­te­taan ke­sän 2021 ai­ka­na.

Uu­si Peu­ge­ot 308 SW val­mis­te­taan Mul­hou­sen teh­tail­la Rans­kas­sa.

Peu­ge­ot-leh­dis­tö­tie­do­te / Juha Pel­to­nen

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Audi on uudistanut omaa hybriditeknologiaansa

Audi on uudistanut omaa hybriditeknologiaansa

Audi

Audin MHEV Plus -teknologia: uuden sukupolven hybridi

Auto Bild.Uutiset
Audi on uudistanut omaa hybriditeknologiaansa

Audi on uudistanut omaa hybriditeknologiaansa

Audi

Audin MHEV Plus -teknologia: uuden sukupolven hybridi

Auto Bild.Uutiset

Hyundai

Hyundai Inster – 25 000 euron sähköauto

Auto Bild.Uutiset

Hyundai

Hyundai Inster – 25 000 euron sähköauto

Auto Bild.Uutiset

Nostalginen Renault 5 Turbo 3E varattavissa - jos pinkka on kunnossa

Auto Bild.Uutiset

Nostalginen Renault 5 Turbo 3E varattavissa - jos pinkka on kunnossa

Auto Bild.Uutiset

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN