Uusi Mitsubishi Outlander PHEV on varustettu edistyksellisellä Mitsubishi Motorsin toisen sukupolven ladattavalla hybridivoimalinjalla, joka perustuu kahdella sähkömoottorilla toteutettuun nelivetoon ja rallissa kehitettyyn Super-All Wheel Control -järjestelmään.

Uusi Mitsubishi Outlander PHEV on varustettu edistyksellisellä Mitsubishi Motorsin toisen sukupolven ladattavalla hybridivoimalinjalla, joka perustuu kahdella sähkömoottorilla toteutettuun nelivetoon ja rallissa kehitettyyn Super-All Wheel Control -järjestelmään.

Mitsubishi Motors

Mitsubishi Motors: Esittelee täysin uuden Mitsubishi Outlander PHEV -mallin Euroopassa 2024

Mitsubishi Motors vahvistaa mallistoaan Euroopassa kolmella täysin uudella mallilla. Merkin uusi lippulaivamalli Mitsubishi Outlander PHEV esitellään Euroopassa 2024. Uusi Mitsubishi Outlander PHEV on varustettu toisen sukupolven ladattavalla hybri­di­tek­no­lo­gialla.

Auto Bild.Uutiset

Mit­su­bis­hi Mo­tors Eu­ro­pe vah­vis­taa mal­lis­to­aan Eu­roo­pan mark­ki­noil­la. Merk­ki lan­see­raa täy­sin uu­den Mit­su­bis­hi Out­lan­der PHEV -mal­lin Eu­roo­pas­sa en­si vuon­na.

Uu­si Mit­su­bis­hi Out­lan­der PHEV on va­rus­tet­tu edis­tyk­sel­li­sel­lä Mit­su­bis­hi Mo­tor­sin toi­sen su­ku­pol­ven la­dat­ta­val­la hyb­ri­di­voi­ma­lin­jal­la, joka pe­rus­tuu kah­del­la säh­kö­moot­to­ril­la to­teu­tet­tuun ne­li­ve­toon ja ral­lis­sa ke­hi­tet­tyyn Su­per-All Wheel Cont­rol -jär­jes­tel­mään.

Mit­su­bis­hi on laa­jen­ta­mas­sa jo tänä vuon­na mal­lis­to­aan Eu­roo­pas­sa. Täy­sin uu­si ASX-mal­li esi­tel­lään Suo­mes­sa ke­vät­tal­vel­la. Mal­li on saa­ta­va­na kol­me­na eri hyb­ri­di­ver­si­o­na.

Mit­su­bis­hin mal­lis­to täy­den­tyy tu­le­va­na syk­syl­lä täy­sin uu­del­la Colt-mal­lil­la.

Kol­mas täy­sin uu­si mal­li on en­si vuon­na saa­pu­va, Eu­roo­pan mark­ki­noil­le suun­ni­tel­tu Mit­su­bis­hi Out­lan­der PHEV, joka on sa­mal­la mer­kin uu­si lip­pu­lai­va­mal­li.

Pal­ki­tul­la Mit­su­bis­hi Out­lan­der PHEV:llä tu­lee ole­maan mer­kit­tä­vä roo­li Mit­su­bis­hi-brän­dil­le.

Sa­mal­la se vah­vis­taa mer­kin si­tou­tu­mis­ta Eu­roop­paan ja laa­jen­taa edel­leen tar­jon­taan­sa tär­keim­mis­sä seg­men­teis­sä säh­köis­te­tyil­lä mal­leil­laan.

”Out­lan­der PHEV:n lan­see­raus vah­vis­taa Mit­su­bis­hi Mo­tor­sin si­tou­tu­mis­ta Eu­roo­pan mark­ki­noil­le. Sa­mal­la se edus­taa mer­kit­tä­vää uut­ta as­kel­ta tuo­te­suun­ni­tel­mas­sam­me, joka tuo mei­dät ta­kai­sin Eu­roo­pan D-SUV-seg­ment­tiin”, sa­noo Mit­su­bis­hi Mo­tors Eu­ro­pen toi­mi­tus­joh­ta­ja Frank Krol.

Lan­see­rau­sai­ka­tau­lu tar­ken­tuu 2023 ai­ka­na

Ky­sees­sä on vuon­na 2003 esi­tel­lyn Mit­su­bis­hi Out­lan­der -ko­ri­mal­lin nel­jäs su­ku­pol­vi. Mit­su­bis­hi Out­lan­der PHEV:n koh­dal­la jär­jes­tyk­ses­sä on toi­sen mal­li­su­ku­pol­ven la­dat­ta­va hyb­ri­di­ver­sio, joka vie mer­kin uu­del­le ta­sol­le Eu­roo­pas­sa.

Mit­su­bis­hi Out­lan­der PHEV oli tul­les­saan vuon­na 2013 en­sim­mäi­nen mark­ki­noil­la esi­tel­ty la­dat­ta­va 4WD SUV -mal­li. Au­to saa­vut­ti hui­ke­an suo­si­on Eu­roo­pas­sa. Mal­lia eh­dit­tiin myy­dä yh­teen­sä noin 200 000 kap­pa­let­ta.

Myös Suo­mes­sa Mit­su­bis­hi Out­lan­der PHEV oli la­dat­ta­vien hyb­ri­di SUV-mal­lien mark­ki­na­joh­ta­ja.

Mit­su­bis­hi Out­lan­der PHEV:n kan­ta Suo­mes­sa on lä­hes 12 000 kap­pa­let­ta.

Täy­sin uu­si Mit­su­bis­hi Out­lan­der PHEV il­men­tää Mit­su­bis­hin muo­toi­lu­kiel­tä tai­ta­vas­ti luo­den dy­naa­mi­sen vai­ku­tel­man au­tos­ta. Si­sä­ti­lois­sa puo­les­taan yh­dis­tyy kor­kea laa­tu, toi­min­nal­li­suus ja ja­pa­ni­lai­nen kä­si­työ­tai­to, joka tar­jo­aa en­si­luok­kai­sen tun­nel­man. Au­to on va­rus­tet­tu uu­sim­mil­la kul­jet­ta­jaa avus­ta­vil­la jär­jes­tel­mil­lä tar­jo­ten kor­ke­a­ta­sois­ta tur­val­li­suut­ta ja mu­ka­vuut­ta.

Uu­den Mit­su­bis­hi Out­lan­der PHEV:n lan­see­rau­sai­ka­tau­lu tar­ken­tuu vuo­den 2023 ai­ka­na.

Mit­su­bis­hi-leh­dis­tö­tie­do­te / Juha Pel­to­nen

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Sakan toimitusjohtaja Petri Poukkula ja talousjohtaja Sami Mäentausta.

Sakan toimitusjohtaja Petri Poukkula ja talousjohtaja Sami Mäentausta.

Saka

Kymmenessä vuodessa haastajasta ykköseksi – Saka on nyt Suomen suurin vaihtoautokauppa

Auto Bild.Uutiset
Sakan toimitusjohtaja Petri Poukkula ja talousjohtaja Sami Mäentausta.

Sakan toimitusjohtaja Petri Poukkula ja talousjohtaja Sami Mäentausta.

Saka

Kymmenessä vuodessa haastajasta ykköseksi – Saka on nyt Suomen suurin vaihtoautokauppa

Auto Bild.Uutiset
Renault Master on uudistunut

Renault Master on uudistunut

Renault

Uusi Renault Master - tarjolla myös sähkö- ja vetyversio

Auto Bild.Uutiset
Renault Master on uudistunut

Renault Master on uudistunut

Renault

Uusi Renault Master - tarjolla myös sähkö- ja vetyversio

Auto Bild.Uutiset
“Valmistajien on investoitava uusiin teknologioihin täyttääkseen tiukemmat päästöstandardit, mikä todennäköisesti nostaa ajoneuvojen tuotantokustannuksia. Kustannusten nousu mahdollisesti heijastuu myös kuluttajahintoihin. Vaikka tavoitteena on tehdä Euroopasta päästöstandardien johtaja, säännökset voivat myös asettaa haasteita eurooppalaisten valmistajien kilpailukyvylle maailmanlaajuisesti sekä Euroopan sisäisesti. Kilpailu kiristyy, kun valmistajien on sopeuduttava uusiin vaatimuksiin ja samalla säilytettävä kilpailukyky kansainvälisillä markkinoilla”, Atradiuksen maajohtaja Juhani Laitala summaa. Atradius on globaali luottovakuuttamisen, takausvakuuttamisen ja perintäpalveluiden asiantuntija, joka toimii 52 maassa ja jolla on tiedot yli 240 miljoonan yrityksen maksukäyttäytymisestä. Atradius-konsernin vuoden 2022 liikevaihto oli 2,5 miljardia euroa. Atradius kuuluu sekä maailman että Suomen suurimpiin luottovakuuttajiin. Vuonna 1925 perustetun organisaation pääkonttori sijaitsee Madridissa. Atradiuksen pääomistaja on espanjalainen Grupo Catalana Occidente.

“Valmistajien on investoitava uusiin teknologioihin täyttääkseen tiukemmat päästöstandardit, mikä todennäköisesti nostaa ajoneuvojen tuotantokustannuksia. Kustannusten nousu mahdollisesti heijastuu myös kuluttajahintoihin. Vaikka tavoitteena on tehdä Euroopasta päästöstandardien johtaja, säännökset voivat myös asettaa haasteita eurooppalaisten valmistajien kilpailukyvylle maailmanlaajuisesti sekä Euroopan sisäisesti. Kilpailu kiristyy, kun valmistajien on sopeuduttava uusiin vaatimuksiin ja samalla säilytettävä kilpailukyky kansainvälisillä markkinoilla”, Atradiuksen maajohtaja Juhani Laitala summaa. Atradius on globaali luottovakuuttamisen, takausvakuuttamisen ja perintäpalveluiden asiantuntija, joka toimii 52 maassa ja jolla on tiedot yli 240 miljoonan yrityksen maksukäyttäytymisestä. Atradius-konsernin vuoden 2022 liikevaihto oli 2,5 miljardia euroa. Atradius kuuluu sekä maailman että Suomen suurimpiin luottovakuuttajiin. Vuonna 1925 perustetun organisaation pääkonttori sijaitsee Madridissa. Atradiuksen pääomistaja on espanjalainen Grupo Catalana Occidente.

Atradius

Luotto­va­kuu­tu­syhtiö Atradius arvioi: EU:n uudet tariffit kasvattavat kauppasodan uhkaa ja sähköautojen hintaa

Auto Bild.Uutiset
“Valmistajien on investoitava uusiin teknologioihin täyttääkseen tiukemmat päästöstandardit, mikä todennäköisesti nostaa ajoneuvojen tuotantokustannuksia. Kustannusten nousu mahdollisesti heijastuu myös kuluttajahintoihin. Vaikka tavoitteena on tehdä Euroopasta päästöstandardien johtaja, säännökset voivat myös asettaa haasteita eurooppalaisten valmistajien kilpailukyvylle maailmanlaajuisesti sekä Euroopan sisäisesti. Kilpailu kiristyy, kun valmistajien on sopeuduttava uusiin vaatimuksiin ja samalla säilytettävä kilpailukyky kansainvälisillä markkinoilla”, Atradiuksen maajohtaja Juhani Laitala summaa. Atradius on globaali luottovakuuttamisen, takausvakuuttamisen ja perintäpalveluiden asiantuntija, joka toimii 52 maassa ja jolla on tiedot yli 240 miljoonan yrityksen maksukäyttäytymisestä. Atradius-konsernin vuoden 2022 liikevaihto oli 2,5 miljardia euroa. Atradius kuuluu sekä maailman että Suomen suurimpiin luottovakuuttajiin. Vuonna 1925 perustetun organisaation pääkonttori sijaitsee Madridissa. Atradiuksen pääomistaja on espanjalainen Grupo Catalana Occidente.

“Valmistajien on investoitava uusiin teknologioihin täyttääkseen tiukemmat päästöstandardit, mikä todennäköisesti nostaa ajoneuvojen tuotantokustannuksia. Kustannusten nousu mahdollisesti heijastuu myös kuluttajahintoihin. Vaikka tavoitteena on tehdä Euroopasta päästöstandardien johtaja, säännökset voivat myös asettaa haasteita eurooppalaisten valmistajien kilpailukyvylle maailmanlaajuisesti sekä Euroopan sisäisesti. Kilpailu kiristyy, kun valmistajien on sopeuduttava uusiin vaatimuksiin ja samalla säilytettävä kilpailukyky kansainvälisillä markkinoilla”, Atradiuksen maajohtaja Juhani Laitala summaa. Atradius on globaali luottovakuuttamisen, takausvakuuttamisen ja perintäpalveluiden asiantuntija, joka toimii 52 maassa ja jolla on tiedot yli 240 miljoonan yrityksen maksukäyttäytymisestä. Atradius-konsernin vuoden 2022 liikevaihto oli 2,5 miljardia euroa. Atradius kuuluu sekä maailman että Suomen suurimpiin luottovakuuttajiin. Vuonna 1925 perustetun organisaation pääkonttori sijaitsee Madridissa. Atradiuksen pääomistaja on espanjalainen Grupo Catalana Occidente.

Atradius

Luotto­va­kuu­tu­syhtiö Atradius arvioi: EU:n uudet tariffit kasvattavat kauppasodan uhkaa ja sähköautojen hintaa

Auto Bild.Uutiset

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN