Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

80 senttimetrin kahluusyvyyden omaavassa Wildtrakissa on moottorin, jakovaihteiston ja polttoainesäiliön suojaus.

80 senttimetrin kahluusyvyyden omaavassa Wildtrakissa on moottorin, jakovaihteiston ja polttoainesäiliön suojaus.

Koeajossa Ford Ranger Double Cab 2.0 TDCi 213 hv A10 4x4 Wildtrak: Hyvin vääntää!

Uusi 213-hevosvoimainen 2.0 TDCi on parahultainen voimanlähde 5-paikkaiseen Ranger Double Cab Wildtrakiin, sillä sen huippuvääntö on 500 newtonmetriä

Auto Bild.Koeajot
28.1.2021

Ford Ran­ger Wildt­rak on erit­täin ky­vyk­käin maas­to-omi­nai­suuk­sin to­teu­tet­tu 5-paik­kai­nen eri­kois­pai­nos, jos­sa miel­lyt­tä­vät mo­net yk­si­tyis­koh­dat. Ta­val­lis­ta käyt­tä­jää ei­vät vält­tä­mät­tä het­kau­ta avo­la­van maas­to-omi­nai­suu­det tai 80 sent­ti­met­rin kah­luu­sy­vyys, mut­ta ne voi­vat tul­la tosi tar­pee­seen vaik­ka­pa säh­köyh­ti­ö­käy­tös­sä kau­ka­na kor­ves­sa.

Wildt­ra­kin tek­niik­ka­na on uu­si, kah­del­la ah­ti­mel­la to­teu­tet­tu 2,0-lit­rai­nen tur­bo­die­sel. Tä­män ja 213-he­vos­voi­mai­sen moot­to­rin ran­kim­pa­na omi­nai­suu­te­na on vee­ka­si­mai­nen 500 new­ton­met­rin mak­si­mi­vään­tö. Lu­ke­ma to­teu­tuu heti 1 500–2 500 r/min. Wildt­ra­kin ko­ea­jon ai­kai­nen kes­ki­ku­lu­tus oli in­hi­mil­li­nen 8,9 l/100 km.

Wildtrak näyttää tästäkin vinkkelistä autolta, joka on valmiina maastoon…

Wildtrak näyttää tästäkin vinkkelistä autolta, joka on valmiina maastoon…

Matkustamossa on led-valaistus.

Matkustamossa on led-valaistus.

Mittaristo on yksinkertaisuudessaan havainnollinen.

Mittaristo on yksinkertaisuudessaan havainnollinen.

Au­to­maat­ti­vaih­teis­ton lat­ti­a­va­lit­si­mes­sa on si­vu­pai­ni­ke plus/mii­nus, joka tar­koit­taa ma­nu­aa­li­käyt­töä. Täl­löin mit­ta­ris­toon il­mes­tyy vaih­de­kaa­vio, joka päät­tyy nu­me­roon 10. Toi­sin sa­no­en Ran­ger Wildt­ra­kis­sa on Mus­tan­gis­ta tut­tu mo­men­tin­muun­ti­mel­la va­rus­tet­tu, su­per­juo­hea 10-no­peuk­si­nen au­to­maat­ti­vaih­teis­to, joka heit­tää voi­mak­kais­sa kiih­dy­tyk­sis­sä peh­me­äs­ti pe­liin py­kä­län toi­sen­sa pe­rään.

Ajo­mu­ka­vuut­ta löy­tyy

Aja­mi­sen ab­so­luut­ti­nen mu­ka­vuus ei ole täl­lai­sen maas­to­hen­ki­sen avo­la­van ta­voi­te, mut­ta uu­den Ran­ger Wildt­ra­kin jou­si­tuk­ses­ta on on­nis­tut­tu muok­kaa­maan kan­ta­va il­man, et­tä ajo­mu­ka­vuus lois­tai­si pois­sa­o­lol­laan. Vä­hän te­rä­väm­mät­kin kuo­pat sel­vi­te­tään miel­lyt­tä­väs­ti, ei­kä ry­säyt­tä­en.

Etuistuimet antavat odottamattoman mainion sivuttaistuen.

Etuistuimet antavat odottamattoman mainion sivuttaistuen.

Takaistuimella on ihan kohtuullisesti polvitilaa. Wildtrakissa on nahkaverhoilu.

Takaistuimella on ihan kohtuullisesti polvitilaa. Wildtrakissa on nahkaverhoilu.

Jous­to­va­rat ovat maas­to­a­joa tai tal­vea aja­tel­len run­saat. Wildt­rak ei myös­kään kal­lis­te­le mut­kis­sa ni­mek­si­kään, jo­ten se­kin osa-alue on hy­vin hal­lus­sa. Säh­kö­me­kaa­ni­sen oh­jaus­te­hos­ti­men kes­ki­a­lu­e­tun­tu­ma on maan­tie­a­jos­sa hyvä.

2H-asen­to eli ta­ka­ve­to on nor­maa­leis­sa kui­vis­sa olo­suh­teis­sa ja esi­mer­kik­si kau­pun­ki­a­jos­sa ai­van eh­do­ton, el­lei­vät ul­koi­set olo­suh­teet toi­sin edel­ly­tä, sil­lä ne­li­ve­dol­la kään­ty­vyy­des­tä tu­lee pe­rin­tei­sen kyt­ket­tä­vän ne­li­ve­don ta­paan erit­täin kan­ke­aa.

Wildt­ra­kis­sa on led-lä­hi­va­lot ja nii­hin ver­rat­tu­na te­hot­to­mam­mat ha­lo­gee­ni­kau­ko­va­lot – va­lo­jen kes­ki­näi­nen ero on­kin tur­han suu­ri. Moit­teet­to­mas­ti toi­mi­va kau­ko­va­lo­au­to­ma­tiik­ka on eh­dot­to­man kä­te­vä va­rus­te.

Etuis­tui­met yl­lät­tä­vät

Pe­rin­tei­ses­ti avo­la­va-au­tois­sa on si­vut­tais­tu­el­taan kes­ki­ver­to­ja tai heik­ko­ja is­tui­mia. Wildt­rak on eri maa­ta, sil­lä sen etuis­tuin­ten si­vut­tais­tu­ki on yl­lät­tä­vän te­ho­kas, ei­kä so­pi­van ko­vak­si to­pat­tu is­tuin puu­du­ta edes pit­käl­lä ajo­mat­kal­la. Mat­kus­ta­jan is­tui­mes­sa on me­kaa­ni­set sää­döt. Ta­kais­tui­mel­la on riit­tä­väs­ti, jos­kaan ei eri­tyi­sen jät­ti­mäi­ses­ti, pol­vi- ja pään­ti­laa.

Vaihteistona on 10-nopeuksinen momentinmuunninautomaatti. Valitsimen vieressä on taka-/nelivedon valitsin.

Vaihteistona on 10-nopeuksinen momentinmuunninautomaatti. Valitsimen vieressä on taka-/nelivedon valitsin.

8-tuumainen värikosketusnäyttö pitää sisällään kätevästi ohjelmoitavan navigaattorin ja cd-soittimen.

8-tuumainen värikosketusnäyttö pitää sisällään kätevästi ohjelmoitavan navigaattorin ja cd-soittimen.

Wildt­rak-pa­ne­loin­ti hen­ki­lö­au­to­mai­ses­sa ko­je­lau­das­sa sekä kyn­nys­lis­tois­sa on näyt­tä­vä. Oh­jaus­pyö­räs­sä on mel­ko rei­lu kor­keus­sää­tö, mut­ta sy­vyys­sää­tö puut­tuu, vaik­ka ky­sees­sä on Wildt­rak-va­rus­te­ta­so. On­nek­si ajo­a­sen­non saa kui­ten­kin sää­det­tyä so­pi­vak­si myös il­man sy­vyys­sää­töä.

Tä­män tyyp­pi­ses­sä maas­tu­ris­sa ei­vät ole ai­em­min ol­lut omi­nais­ta si­sä­va­lais­tuk­sen muok­kaus, mut­ta Wildt­ra­kin mat­kus­ta­mos­sa on seit­se­män si­sä­va­lais­tuk­sen vä­ri­vaih­to­eh­toa, ja jär­jes­tel­mä on va­rus­tet­tu him­men­ti­mel­lä.

Peltilava on suojattu polyuretaanisella sisälavalla. Kiinnityskoukkuja on runsaasti. Perälauta avautuu pehmeästi.

Peltilava on suojattu polyuretaanisella sisälavalla. Kiinnityskoukkuja on runsaasti. Perälauta avautuu pehmeästi.

Ke­hit­ty­nyt var­kau­de­nes­to­lait­teis­to seu­raa va­ki­o­na. Au­to ky­syy ai­na moot­to­rin sam­mu­tuk­sen yh­tey­des­sä, mää­ri­te­tään­kö täy­si­mit­tai­nen var­kau­de­nes­to vai vain osit­tai­nen sel­lai­nen. Kä­si­jar­ru on maas­to­kel­poi­ses­sa pick-upis­sa pe­rin­tei­nen me­kaa­ni­nen kah­va­mal­li.

Po­ly­u­re­taa­nis­ta val­mis­tet­tu si­sä­la­va suo­jaa te­hok­kaas­ti var­si­nais­ta la­vaa naar­muil­ta. Kuor­man kiin­ni­tys­lenk­ke­jä on tar­jol­la riit­tä­vä mää­rä. Jän­nit­tä­vä yk­si­tyis­koh­ta, joka al­ka­nee pik­ku­hil­jaa yleis­tyä, on ta­ka­luuk­ku, joka vai­kut­taa ole­van alu­mii­nia – mut­ta ei sii­nä kaik­ki: luuk­ku avau­tuu hi­das­te­tus­ti, jo­ten sitä ei voi rä­mäyt­tää va­hin­gos­sa­kaan alas voi­mal­la, ku­ten pe­rin­teis­tä te­räs­luuk­kua. Tämä on mer­kit­tä­vä tur­va­nä­kö­koh­ta.

Juha Pel­to­nen

Ford Ran­ger Doub­le Cab 2.0 TDCi 213 hv A10 4x4 Wildt­rak

Moot­to­ri

R4, kak­si tur­boa, 1995 cm3, 156 kW (213 hv)/3750 r/min, 500 Nm/1500–2500 r/min

Huip­pu­no­peus

180 km/h

Ku­lu­tus

10,8 l/100 km, die­sel

CO2-pääs­töt

281 g/km

Voi­man­siir­to

A10, taka-/ne­li­ve­to

Mi­tat

p. 5359, l. 2163, k. 1848 mm, ak­se­li­vä­li 3220 mm, maa­va­ra 237 mm, kah­luu­sy­vyys 800 mm, oma­mas­sa 2384 kg, kan­ta­vuus 886 kg, hyö­ty­kuor­ma 1000 kg, ve­to­mas­sa 3500/750 kg, la­van pi­tuus 1575 mm, tank­ki 80 l, AdB­lue-säi­liö 20 l

Hin­ta

71 029 eu­roa, ko­ea­jo­au­to 76 649 eu­roa (2019)

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

 Ostaja voi tilata myös erityisen ikäviä olosuhteita varten ns. Deep Wave -paketin, jonka avulla Torsus Terrastorm kykenee 820 mm kahluusyvyyteen!

Ostaja voi tilata myös erityisen ikäviä olosuhteita varten ns. Deep Wave -paketin, jonka avulla Torsus Terrastorm kykenee 820 mm kahluusyvyyteen!

Kahluusyvyys jopa 820 mm: Tämä 4x4 on maailman rankin pikkubussi!

Auto Bild.Uutiset
31.7.2020
 Ostaja voi tilata myös erityisen ikäviä olosuhteita varten ns. Deep Wave -paketin, jonka avulla Torsus Terrastorm kykenee 820 mm kahluusyvyyteen!

Ostaja voi tilata myös erityisen ikäviä olosuhteita varten ns. Deep Wave -paketin, jonka avulla Torsus Terrastorm kykenee 820 mm kahluusyvyyteen!

Kahluusyvyys jopa 820 mm: Tämä 4x4 on maailman rankin pikkubussi!

Auto Bild.Uutiset
31.7.2020
Pirellin ja McLarenin viimeisimmän yhteistyön lähtökohdaksi valittiin P Zero Trofeo R -rengas.

Pirellin ja McLarenin viimeisimmän yhteistyön lähtökohdaksi valittiin P Zero Trofeo R -rengas.

Uusi McLaren 765LT -superauto: Pirelli kehitti mallia varten räätälöidyn renkaan

Auto Bild.Superautot
2.10.2020
Pirellin ja McLarenin viimeisimmän yhteistyön lähtökohdaksi valittiin P Zero Trofeo R -rengas.

Pirellin ja McLarenin viimeisimmän yhteistyön lähtökohdaksi valittiin P Zero Trofeo R -rengas.

Uusi McLaren 765LT -superauto: Pirelli kehitti mallia varten räätälöidyn renkaan

Auto Bild.Superautot
2.10.2020
Jep - Volvo P1800 Cyan on todellakin Restomod-projekti, joka saa krokotiilinkyyneleet ruotsalaismerkin fanien ja monien muiden silmiin.

Jep - Volvo P1800 Cyan on todellakin Restomod-projekti, joka saa krokotiilinkyyneleet ruotsalaismerkin fanien ja monien muiden silmiin.

Volvo P1800 Cyan: 426 hevosvoimaa ja ykkösvaihde takavasemmalla!

Auto Bild.Klassikot
12.11.2020
Jep - Volvo P1800 Cyan on todellakin Restomod-projekti, joka saa krokotiilinkyyneleet ruotsalaismerkin fanien ja monien muiden silmiin.

Jep - Volvo P1800 Cyan on todellakin Restomod-projekti, joka saa krokotiilinkyyneleet ruotsalaismerkin fanien ja monien muiden silmiin.

Volvo P1800 Cyan: 426 hevosvoimaa ja ykkösvaihde takavasemmalla!

Auto Bild.Klassikot
12.11.2020

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

Koeajossa Volkswagen Passat Variant GTE: Virran viemää

Cupra Formentor: Viisi tähteä Euro NCAP -turval­li­suus­tes­teissä

Mercedes-AMG GT 73 e: Markkinoille näillä näkymin vielä tänä vuonna!

Porsche Taycan Cross Turismo: Sähköisten urheiluautojen moniottelija

Bentley Bacalar: Ensimmäinen W12-moottori valmistui testipenkistä

Hyundai Bayon: Crossover saapuu Suomeen näillä näkymin alkukesästä 2021

Volvo Cars: Täysin sähköiseksi vuoteen 2030 mennessä

Toyota Yaris: Vuoden Auto 2021

Wankel-moottorinen Mazda RX-3: Täyttää 50 vuotta!

HYÖTYJUTUT

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

Näin sujuu koiran kuljetus autossa - täsmäohjeet

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

Koeajossa Volkswagen Passat Variant GTE: Virran viemää

Koeajossa Kia e-Soul: Sähköistä ajoa

Koeajossa Renault Clio TCe 100 Intens: Ajettavasti tilava

Koeajossa SsangYong Korando D1.6 4WD 6AT Quartz: Särmikkään mukava

Koeajossa BMW 118i Business M Sport: Isoihin päin

Koeajossa Ford Ranger Double Cab 2.0 TDCi 213 hv A10 4x4 Wildtrak: Hyvin vääntää!

Koeajossa Škoda Scala 1.0 TSI Style DSG: Litrainen täydennys

Koeajossa Ford Focus Active 1.5 EcoBoost 182 hv A: Lisäarvoa perhekäyttöön

Koeajossa Škoda Karoq 2.0 TSI 4x4 Sportline DSG: GT-tason katumaasturi

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Markaudiolta uusi laaja­kais­ta­e­le­mentti

Hifimaailma

Mytekin versio THX-kuulo­ke­vah­vis­ti­mesta 

Hifimaailma

ELAC Solano - keskitienkulkija  

Hifimaailma

Klipschiltä kolossaalinen torvikaiutin 

Hifimaailma

Läpikuultavaa

Koti ja keittiö

Vaaleansinisen monet sävyt: poimi ideat ja ihastu!

Hifimaailma

Tasokartio puusta

Hifimaailma

Devialet Phantom I 

Hifimaailma

NOTE Commona-kaiuttimesta erikoisversio 

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Maksimivääntö 1600 Nm: Tiesitkö, että Kroatiassakin valmistetaan superautoja!

DDR:n valvottu liikenne sai tuomariston innostumaan

Maailmanluokan arktinen älyliikenteen ekosysteemi Tunturi-Lappiin

Mitsubishi esittelee uudistuneen ASX-mallin Geneven autonäyttelyssä

Autoharrastajien verkkosivusto overdrive.fi uudistui!

Koituvatko poikkeukselliset sääolot auton kuolemaksi?

Sveitsissä nähdään VW up! -facelift sekä BUDD-e -konseptiauto

Nopean italialaismerkin odotettu katumaasturi lanseerataan Genèvessä

Volvo lanseeraa auton jossa ei ole avainta

Pilkington upottaa näytön suoraan ajoneuvon lasiin – taustalla suomalainen kehitystyö

UUTTA

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

Koeajossa Volkswagen Passat Variant GTE: Virran viemää

Cupra Formentor: Viisi tähteä Euro NCAP -turval­li­suus­tes­teissä

Mercedes-AMG GT 73 e: Markkinoille näillä näkymin vielä tänä vuonna!

Porsche Taycan Cross Turismo: Sähköisten urheiluautojen moniottelija

HYÖTYJUTUT

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

Koeajossa Volkswagen Passat Variant GTE: Virran viemää

Koeajossa Kia e-Soul: Sähköistä ajoa

Koeajossa Renault Clio TCe 100 Intens: Ajettavasti tilava

Koeajossa SsangYong Korando D1.6 4WD 6AT Quartz: Särmikkään mukava

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

Maksimivääntö 1600 Nm: Tiesitkö, että Kroatiassakin valmistetaan superautoja!

DDR:n valvottu liikenne sai tuomariston innostumaan

Maailmanluokan arktinen älyliikenteen ekosysteemi Tunturi-Lappiin

Mitsubishi esittelee uudistuneen ASX-mallin Geneven autonäyttelyssä

Autoharrastajien verkkosivusto overdrive.fi uudistui!

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Markaudiolta uusi laaja­kais­ta­e­le­mentti

Hifimaailma

Mytekin versio THX-kuulo­ke­vah­vis­ti­mesta 

Hifimaailma

ELAC Solano - keskitienkulkija  

Hifimaailma

Klipschiltä kolossaalinen torvikaiutin 

Hifimaailma

Läpikuultavaa

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

TILAA TÄSTÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Enyaq Sportline iV -malliin on tarjolla kolme erilaista voimalinjaa.

Enyaq Sportline iV -malliin on tarjolla kolme erilaista voimalinjaa.

Skoda

Škoda Enyaq Sportline iV: Urheilullinen täyssähköinen SUV

Kaupallinen yhteistyö

Pihavaja tarjoaa monipuolista säilytystilaa helposti

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Cupra Formentor: Viisi tähteä Euro NCAP -turval­li­suus­tes­teissä

Bentley Bacalar: Ensimmäinen W12-moottori valmistui testipenkistä

Hyundai Bayon: Crossover saapuu Suomeen näillä näkymin alkukesästä 2021

Volvo Cars: Täysin sähköiseksi vuoteen 2030 mennessä

Toyota Yaris: Vuoden Auto 2021

Škoda Enyaq Sportline iV: Urheilullinen täyssähköinen SUV

Sähköautot osana energiamurrosta: Audi tutkii kaksisuuntaista lataus­tek­no­logiaa

Peugeot: 210-vuotias brändi julkisti uuden logon

Suzuki Vitara – aina hybridi ja aiempaa edullisempi

Mercedes-Benzin C-sarja: Uudistuu S-sarjan esimerkin mukaisesti

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Škoda Enyaq Sportline iV: Urheilullinen täyssähköinen SUV

Jimny? Niva? Vai G-sarjan Mercedes-Benz? Mikä tämä oikein on? Ja hinta uutena naurettavat 11 000 euroa!

Dacia Sandero ja Sandero Stepway: Suomen edullisin automalli mukana

Suzuki Vitara – aina hybridi ja aiempaa edullisempi

Uusi Nissan Qashqai julkistettiin: Tulossa e-Power -järjestelmä

Hyundai Bayon: Crossover saapuu Suomeen näillä näkymin alkukesästä 2021

Koeajossa SsangYong Korando D1.6 4WD 6AT Quartz: Särmikkään mukava

Koeajossa Škoda Scala 1.0 TSI Style DSG: Litrainen täydennys

Volkswagen ID.4: 52 kW akkuversioiden myynti alkoi

Toyota Mirai: Milloin niitä saadaan Suomeen? Auto Bild ensikoeajoi jo!

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Kroatialainen autosuunnittelija Mate Rimac kehitti sähkökäyttöisen Concept One -superauton, joka ulkomuodoltaan on kuin toiselta planeeltalta.

Kroatialainen autosuunnittelija Mate Rimac kehitti sähkökäyttöisen Concept One -superauton, joka ulkomuodoltaan on kuin toiselta planeeltalta.

Maksimivääntö 1600 Nm: Tiesitkö, että Kroatiassakin valmistetaan superautoja!

Auto Bild.Uutiset
4.3.2016
Kroatialainen autosuunnittelija Mate Rimac kehitti sähkökäyttöisen Concept One -superauton, joka ulkomuodoltaan on kuin toiselta planeeltalta.

Kroatialainen autosuunnittelija Mate Rimac kehitti sähkökäyttöisen Concept One -superauton, joka ulkomuodoltaan on kuin toiselta planeeltalta.

Maksimivääntö 1600 Nm: Tiesitkö, että Kroatiassakin valmistetaan superautoja!

Auto Bild.Uutiset
4.3.2016

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

TILAA TÄSTÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Enyaq Sportline iV -malliin on tarjolla kolme erilaista voimalinjaa.

Enyaq Sportline iV -malliin on tarjolla kolme erilaista voimalinjaa.

Skoda

Škoda Enyaq Sportline iV: Urheilullinen täyssähköinen SUV

Kaupallinen yhteistyö

Pihavaja tarjoaa monipuolista säilytystilaa helposti

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Cupra Formentor: Viisi tähteä Euro NCAP -turval­li­suus­tes­teissä

Bentley Bacalar: Ensimmäinen W12-moottori valmistui testipenkistä

Hyundai Bayon: Crossover saapuu Suomeen näillä näkymin alkukesästä 2021

Volvo Cars: Täysin sähköiseksi vuoteen 2030 mennessä

Toyota Yaris: Vuoden Auto 2021

Škoda Enyaq Sportline iV: Urheilullinen täyssähköinen SUV

Sähköautot osana energiamurrosta: Audi tutkii kaksisuuntaista lataus­tek­no­logiaa

Peugeot: 210-vuotias brändi julkisti uuden logon

Suzuki Vitara – aina hybridi ja aiempaa edullisempi

Mercedes-Benzin C-sarja: Uudistuu S-sarjan esimerkin mukaisesti

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Škoda Enyaq Sportline iV: Urheilullinen täyssähköinen SUV

Jimny? Niva? Vai G-sarjan Mercedes-Benz? Mikä tämä oikein on? Ja hinta uutena naurettavat 11 000 euroa!

Dacia Sandero ja Sandero Stepway: Suomen edullisin automalli mukana

Suzuki Vitara – aina hybridi ja aiempaa edullisempi

Uusi Nissan Qashqai julkistettiin: Tulossa e-Power -järjestelmä

Hyundai Bayon: Crossover saapuu Suomeen näillä näkymin alkukesästä 2021

Koeajossa SsangYong Korando D1.6 4WD 6AT Quartz: Särmikkään mukava

Koeajossa Škoda Scala 1.0 TSI Style DSG: Litrainen täydennys

Volkswagen ID.4: 52 kW akkuversioiden myynti alkoi

Toyota Mirai: Milloin niitä saadaan Suomeen? Auto Bild ensikoeajoi jo!

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Kroatialainen autosuunnittelija Mate Rimac kehitti sähkökäyttöisen Concept One -superauton, joka ulkomuodoltaan on kuin toiselta planeeltalta.

Kroatialainen autosuunnittelija Mate Rimac kehitti sähkökäyttöisen Concept One -superauton, joka ulkomuodoltaan on kuin toiselta planeeltalta.

Maksimivääntö 1600 Nm: Tiesitkö, että Kroatiassakin valmistetaan superautoja!

Auto Bild.Uutiset
4.3.2016
Kroatialainen autosuunnittelija Mate Rimac kehitti sähkökäyttöisen Concept One -superauton, joka ulkomuodoltaan on kuin toiselta planeeltalta.

Kroatialainen autosuunnittelija Mate Rimac kehitti sähkökäyttöisen Concept One -superauton, joka ulkomuodoltaan on kuin toiselta planeeltalta.

Maksimivääntö 1600 Nm: Tiesitkö, että Kroatiassakin valmistetaan superautoja!

Auto Bild.Uutiset
4.3.2016
Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.